Ferguson odnośnie transferów Wengera

Ferguson odnośnie transferów Wengera 23.02.2009, 14:44, Rafał Denkiewicz 33 komentarzy

Sir Alex Ferguson na łamach Setanta Sports postanowił wypowiedzieć się na temat transferów przeprowadzanych przez Arsene'a Wengera.

Ferguson i Wenger od 15 lat rywalizują w Premier League, ale to obecnie Manchester United dominuje w lidze. W tabeli zespół Francuza jest 17 punktów za Czerwonymi Diabłami i już chyba zaprzepaścił szanse na zdobycie mistrzostwa Anglii.

Szkot sądzi, że Wenger powinien wzmocnić swój skład większa ilością zawodników podczas okienka transferowego.

"Wenger wierzy w swoich młodych zawodników. Nie chce wplątywać do składu starszych graczy."

"Zadziwia mnie to, że zawsze kupuje ofensywnych piłkarzy, jak Arszawin. On jest dobrym piłkarzem, ale ma już w zespole Nasriego, Adebayora, Van Persiego, Bendtnera, Eduardo i Walcotta."

"Myślę, że Wenger nie lubi kupować graczy defensywnych. Brakuje mu takiej równowagi" - mówi Ferguson.

Arsene WengerSir Alex FergusonTransfery autor: Rafał Denkiewicz źrodło: Setanta Sports
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia1 następna
remixc4f komentarzy: 20725.02.2009, 23:14

Na obrone mogli kupić: Mertesackera lub Ramosa..Mertesacker by kosztował gdzieś..hmm..może w granicach25 mln. a Ramos 30 mln.

solar komentarzy: 146524.02.2009, 14:40

no tak procz arszawina mogl jednak kupic z 3 obroncow i kogos sprzedac

matik21 komentarzy: 12924.02.2009, 00:19

moze Alex ma racje.zespołbuduje sie od silnej obrony bo siłe napadu mamy swietna

waldek_89 komentarzy: 573523.02.2009, 20:15

w sumie coś w tym jest...

Theo10 komentarzy: 829323.02.2009, 18:13

"Szkot sądzi, że Wenger powinien wzmocnić swój skład większa ilością zawodników podczas okienka transferowego."

Zgadzam się z tym... ale i tak niezmiernie się cieszę z tego że chociaż Arszawin jest u nas :)

""Zadziwia mnie to, że zawsze kupuje ofensywnych piłkarzy, jak Arszawin."

Z jednej strony zgadzam się z tym zdaniem a z drugiej nie ... ponieważ siła ofensywna jest nam teraz bardzo potrzebna, tym bardziej że kontuzjowany jest Theo ,Rosa , Cesc i Dudu... poza tym Arsenal to drużyna nastawiona na ofensywny football a nie bronienie się całą jedenastką na swojej połowie jak to nam ostatnio pokazał Sunderland. Jednak z drugiej strony cały czas przygnębia mnie ten brak klasowego defensywnego pomocnika....

kamo99111 komentarzy: 692523.02.2009, 16:43

hmm... coś w tym jest co mówi Ferguson ale nie do końca się z nim zgodzę. Moim zdaniem i tak brakuje nam takiego lidera w ofensywie. Każdy klasowy klub ma takiego lidera np: Barcelona: Messi, Manchester: C.Ronaldo itd, który potrafi wziąc na siebie grę! Tego właśnie nam brakuje... Kiedy był Fabregas, Rosicky wszystko w miarę grało a teraz... no ale cóż takie jest życie! Trzeba przeczekać trudne chwile!

Szef komentarzy: 1303523.02.2009, 16:25

hmmm moze faktycznie pora pomyslec o jakims srodkowym obroncy ktory by gral lepiej niz Gallas i Tuoure, no i przyszlosc w Arsenalu tego pierwszego nie jest do konca jasna.

Axxxe komentarzy: 5599 newsów: 11523.02.2009, 16:11

Nie do końca zgadzam się z Fergusonem. Mianowicie mówi on, że nie potrzebni nam są ofensywni zawodnicy. Bzdura. Jak na dłoni widać brak typowego snajpera, którzy wykańczałby prawie każdą sytuację. Przyznaje mu rację, co do tego, że Wenger boi się stawiać na graczy defensywnych. Od początku sezonu da zauważyć się, że brak nam nominalnego defensywnego pomocnika, który zapewniłby łącznik z obroną i z pomocą. Myślę, że właśnie wtedy tracilibyśmy znacznie mniej goli.

fanzzi --> mów co chcesz, ale transfery są potrzebne i to od zaraz. Zespół, który walczy o najwyższe cele nie tylko powinien zatrzymywać swoich najlepszych piłkarzy, ale także wzmacniać skład, tak abyśmy potem nie mieli problemu z zastąpieniem kontuzjowanych zawodników. Tymczasem my nie dość, że się osłabiamy to uzupełniamy drużynę niedoświadczonymi piłkarzami.

baska_17skc --> może i teraz tracimy mało bramek, ale przypomnij sobie, co było na początku sezonu. Liczba 25 straconych bramek nie powala na kolana, jeśli weźmiemy pod uwagę jakość defensywy United, Chelsea czy Liverpoolu. Fergusonowi bardziej chodziło raczej o kupno defensywnego pomocnika niż obrońcy, chociaż przyznam, że kolejne koło zapasowe nie zaszkodzi. ;)

krzykus1990 komentarzy: 521423.02.2009, 16:04

Ferguson niestety ale ma rację potrzebujemy defensywnych pomocników.Kiedyś była mowa o ściągnięciu Franka Riberiego...

Maciekkk10 komentarzy: 258323.02.2009, 15:41

No dobra, ale gadanie o przyszłości zaczęło się 4 lata temu.. Przecież to wszystko to jest jedno wielkie, błędne koło!
Kupujemy 15-18 latków, promujemy ich i sprzedajemy innym klubom, bo przychodzą nowi nastolatkowie.. Potrzeba nam 2 doświadczonych zawodników. Jak najszybciej brać tego Appiah'a za kontrakt, a jak się nie sprawdzi to w lecie Yaya, albo Xabi. No i jakby Adebayor odszedł to kogoś, żeby Barbie nie grała w każdym meczu..

edgar149 komentarzy: 18723.02.2009, 15:32

Ja do Fergusona nic nie mam a tym bardziej do Arsene . Napewno ma racje Szkot bo to fachowiec. A to co mówisz że Wenger chce zbudować skład na przyszłośc to też mam taką samą myśl. Ten sezon jest stracony każdy wie ale za rok różnie może być ....

PvL komentarzy: 185023.02.2009, 15:31

Defensywni akurat nam się dobrze spisują : )

Fierce_girl komentarzy: 219423.02.2009, 15:31

Jeśli nie lubi kupowac defensorów, to możemy sobie darować DP, bo go nie będzie ;/.
Poza tym wszyscy mu mówią, że jeden zawodnik nie wystarczy..wkurza mnie, że Boss jest taki uparty 'w swoim systemie', tak jakby na siłę chciał pokazać, że takim składem można wygrać cały sezon.

kolek komentarzy: 2330 newsów: 123.02.2009, 15:30

może trochę ma SAF racji....

Zero92 komentarzy: 2423.02.2009, 15:27

edgar149 ==> Mnie się wydaje, że Fergiemu chodziło o to, że Wenger kupuje praktycznie TYLKO młokosów i do tego zawodników tylko usposobionych ofensywnie. On w żadnym zdaniu nie krytykuje waszego bossa, tylko wyraża swoje zdanie, wg mnie dość słuszne. Jak dla mnie to Wenger chcąc myśleć o trofeach w tej chwili powinien zainwestować w co najmniej jednego, może dwóch naprawdę doświadczonych grajków, którzy stanowiliby wzór do naśladowania dla tej młodzieży. Jednak powinniście wierzyć w Wengera, bo to jest wielki fachowiec i może chce zbudować drużynę na przyszłość?
Pozdrawiam i powodzenia w końcówce sezonu. Obyście zakończyli ligę w pierwszej czwórce :)

Romanooo komentarzy: 10923.02.2009, 15:17

dobrze mowi, ferguson ma racje... niech wenger kupi 4 kilkarzy 25-30 lat moze wtedy cos to zmieni ;d

al_arsen komentarzy: 69123.02.2009, 15:09

a mnie i tak brakuje w Arenalu doświadczonego defensywnego pomocnika.

edgar149 komentarzy: 18723.02.2009, 15:09

Ferguson mówi że mamy dużo młodych i że Wenger kupuje młodych a on to co ???? Starych kupuje ??? Nie, też kupuje młodych piłkarzy tylko że jest jedna wielka różnica Francuz kupuje młodych uzdolnionych piłkarzy a Szkot młodych którzy już są Gwiazdami (podkreślam te słowo bo to bardzo ważne).

fanzzi komentarzy: 39923.02.2009, 15:09

"Zadziwia mnie to, że zawsze kupuje defensywnych piłkarzy, jak ??. On jest dobrym graczem, ale ma już w zespole Toure, Gallasa, Sagne, Clichego, Silvestre i Djourou." NIE Potrzebujemy transferów, potrzebujemy powrotu do zdrowia naszych najlepszych zawodników, to poprostu pech ze akurat wszyscy najlepsi są konyuzjowani. Niech sie Ser Alex nie wypowiada, bo jak Ronaldo na początku tego i ubiegłego sezonu nie było to ManU było cliżej Coca-Cola Championship niż Champions League.

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56723.02.2009, 15:03

Zgadzam się tylko z tą częścią:
"Wenger wierzy w swoich młodych zawodników. Nie chce wplątywać do składu starszych graczy."

Trudno się jednak zgadzać z resztą wypowiedzi. Nasza defensywa szwankowała na początku sezonu, ale to z powodu 'kontuzji' Gallasa lub Kolo i braku doświadczenia Djou. Teraz wszystko funkcjonuje w obronie jak należy.

Java289 komentarzy: 115323.02.2009, 15:01

Wsumie to nie wiadomo dlaczego oddalismy takich zawodnikow jak Campbell, Pieres, Flamini ... Mozna zobaczyc w ten spoob ... spojrzcie na nasza kadre z roku np 2004\05 z tamtych zawodnikow nie ma nikogo teraz tutaj ... A zobaczcie na inne kluby z Big 4 ? Wielu zawodnikow gra w tych klubach od dziecka i nawet im sie przez glowe mysl nie przesunela zeby odchodzic a u nas? ... Nie wiem czy siwy juz sie w tym wszystkim pogubił, moze nie lubi gracz bardziej doswiadczonymi graczami? Moze juz go nie rajcuje zdobywanie trofeow? nie wiem naprwde

edgar149 komentarzy: 18723.02.2009, 14:58

No szczerze mówiąc również sie zgadzam mecz nie wygrywa się tylko napastnikami lecz również obrońcami ....

Wkocin komentarzy: 79923.02.2009, 14:55

zgadzam się z fergusonem w 100%. jeśli jakiś trener w lidze mógłby krytykować lub zwracać uwagę wengerowi to tylko ferguson

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56723.02.2009, 14:51

Fergie nie wspomniał tylko o tym że Eduardo wraca do siebie po rocznej absencji, Walcott jest długoterminowo kontuzjowany i nim wróci do formy też minie trochę czasu, Bendtner to zmiennik i nic ponadto, a Adebayor pląta się po boisku jak cień i strzela w trybuny albo w ogóle... Dobrze że jeszcze Rosickiego nie wymienił :P I tak oto 'na czysto' mamy tylko Nasriego i RvP, co z resztą widać na boisku.

baska_17skc komentarzy: 3161 newsów: 223.02.2009, 14:51

Po co kupować w tej sytuacji gracza defensywnegeo. Tracimy bardzo mało barmek co dobrze świadczy o naszej obronie. Ostatnio strzelamy strasznie mało goli więc chyba Wenger dobrze zrobił kupując ofensywnego zawodnika.

kasiacesc komentarzy: 187823.02.2009, 14:50

no niestety trzeba sie z nim zgodzic....

Cesc_Fan komentarzy: 452423.02.2009, 14:49

Ma rację ,że kupuje często graczy ofensywnych ale co z tego ,bo i tak Adebayor , Walcott i Eduardo mają kontuzje ;/ Powinien kupić takiego walczaka jakim był wcześniej Flamini . Yaya Toure by się właśnie najbardziej nadawał . Ale Xabi Alonso też by mógł być :)

ivexo123 komentarzy: 176623.02.2009, 14:48

wenger lubi za to oddawac za free naszych nsajlepszych defensorów, przyklad Flamini ;)

Fabregas_25 komentarzy: 21823.02.2009, 14:47

no zgodze sie z Fergim...defensor by nam sie przydał

Quake85 komentarzy: 1016 newsów: 123.02.2009, 14:47

No i tu ma rację oby latem kupił jakiegoś doświadczonego def pomocnika

bartek_1910 komentarzy: 142 newsów: 223.02.2009, 14:46

i ma racje troche ;p po co ma grac w srodku song i denilson jak nie umia pilki zabrac ;p i podac tez ;]

poprzednia1 następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester United - Arsenal 12.05.2024 - godzina 17:30
? : ?
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
3 : 0
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal36265583
2. Manchester City35257382
3. Liverpool35229475
4. Aston Villa36207967
5. Tottenham341861060
6. Newcastle351751356
7. Chelsea351591154
8. Manchester United341661254
9. West Ham3613101349
10. Bournemouth361391448
11. Brighton3512111247
12. Wolves361371646
13. Fulham361281644
14. Crystal Palace3510101540
15. Everton361291537
16. Brentford36991836
17. Nottingham Forest36891929
18. Luton36682226
19. Burnley36592224
20. Sheffield Utd36372616
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland215
C. Palmer209
O. Watkins1912
A. Isak191
D. Solanke183
Mohamed Salah179
Son Heung-Min169
B. Saka168
P. Foden167
J. Bowen166
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com