Graham: Arsenal potrzebuje klasowego bramkarza
26.09.2010, 12:51, Wojciech Stankiewicz 56 komentarzy
Arsenal nie zdobędzie mistrzostwa Anglii, dopóki podstawowym golkiperem będzie Manuel Almunia, stwierdził były menadżer Kanonierów - George Graham.
Hiszpański bramkarz zaliczył bardzo nieudany występ we wczorajszym spotkaniu z West Bromwich Albion. Według Grahama, Arsenal nie zdobędzie tytułu mistrzowskiego, jeśli Arsene Wenger nie pozyska nowego bramkarza.
- Myślę, że aby mieć realne szanse na mistrzostwo Premiership, potrzebny jest światowej klasy golkiper - powiedział George Graham w programie Sportsweek.
- Almunia jest dobrym bramkarzem, ale w Premier League jest pół tuzina dobrych bramkarzy. Arsenalowi potrzebny jest wybitny golkiper.
- Myślę, że powinni obserwować najlepszych bramkarzy z całego świata, nie tylko z Anglii i Europy - zakończył szkocki menadżer.
źrodło: TEAMtalkDrużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 15 | 11 | 3 | 1 | 36 |
2. Chelsea | 16 | 10 | 4 | 2 | 34 |
3. Arsenal | 16 | 8 | 6 | 2 | 30 |
4. Nottingham Forest | 16 | 8 | 4 | 4 | 28 |
5. Manchester City | 16 | 8 | 3 | 5 | 27 |
6. Bournemouth | 16 | 7 | 4 | 5 | 25 |
7. Aston Villa | 16 | 7 | 4 | 5 | 25 |
8. Fulham | 16 | 6 | 6 | 4 | 24 |
9. Brighton | 16 | 6 | 6 | 4 | 24 |
10. Tottenham | 16 | 7 | 2 | 7 | 23 |
11. Brentford | 16 | 7 | 2 | 7 | 23 |
12. Newcastle | 16 | 6 | 5 | 5 | 23 |
13. Manchester United | 16 | 6 | 4 | 6 | 22 |
14. West Ham | 16 | 5 | 4 | 7 | 19 |
15. Crystal Palace | 16 | 3 | 7 | 6 | 16 |
16. Everton | 15 | 3 | 6 | 6 | 15 |
17. Leicester | 16 | 3 | 5 | 8 | 14 |
18. Ipswich | 16 | 2 | 6 | 8 | 12 |
19. Wolves | 16 | 2 | 3 | 11 | 9 |
20. Southampton | 16 | 1 | 2 | 13 | 5 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
Mohamed Salah | 13 | 9 |
E. Haaland | 13 | 1 |
C. Palmer | 11 | 6 |
B. Mbeumo | 10 | 2 |
C. Wood | 10 | 0 |
N. Jackson | 9 | 3 |
Y. Wissa | 9 | 1 |
Matheus Cunha | 8 | 3 |
J. Maddison | 7 | 4 |
A. Isak | 7 | 4 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
Niech kupią Muslere.
Ja bym zakupił Boruca.Jest to bramkarz z najwyższej półki,ma też bardzo mocną psychikę co owocowało by w meczach o wielką stawkę.W okienku zimowym będzie do wzięcia,jeśli trener dalej będzie go pomijał ustalając podstawowy skład.Widać zresztą jak Artur jest pewny siebie,jest na pewno w formie,wystarczy popatrzyć na jego sylwetkę,i na mecz sparingowy z Valencią.
Zgadzam się z nim, Wenger musi jak najszybciej zakontraktować nowego bramkarza.
Graham dobrze gada, ale defensywy też nie mamy rewelacyjnej. Koscielny znów miał średni mecz, jeśli tak to można ująć. Verminator kontuzjowany niestety i przed meczem z Chelsea na razie nie widzę pozytywów, może zmienić to mecz z Partizanem.
Jak nie kupimy bramkarza w styczniu to 3 miejsce max...
Tym razem muszę sie z nim zgodzić..musimy mieć bramkarza nr 1 !!
Warto słuchać tego pana, gdyż to po nim Wenger oddziedziczył swoją zajebistą obronę i bramkarza, którzy zapewniali Arsenalowi tytuły przez wiele lat.
Sam Wenger nie potrafi już dobrać takich zawodników i stworzyć takiego monolitu w defensywie. Graham to mistrz defensywy. Arsene, słuchaj się starszych:)
Almunia to dla nas bramkarz idealny, jezeli nasze ambicje to maks 3 miejsce i to ledwie
pamietacie jak w zeszlym sezonie pod nieobecnosci Almunii i Fabiana dobrze bronil Mannone ??
mysle, ze mozna by go wypuscic z Partizanem i jesli sie sprawdzi to wyslac Włocha na Chelsea ...
Od odejścia Lehmanna Arsenal potrzebuję bramkarza tak wiec trzeba kogoś ściągnąć.
Przydałby się bramkarz. Myślałem, że Almunia będzie lepszy w tym sezonie, ale się pomyliłem.
Amerykę odkrył...
Środowy mecz z Partizanem to idealny moment by zacząć testować Vito lub Wojtka i by zmienić zasady.
Kto zagra dobrze zostaje w bramce. I tak do stycznia. Jak wszyscy będą nawalać to kupujemy w styczniu nowego a połowę bramkarzy sprzedajemy.
Niech Fabian i Almunia zaczną się bać!! Niech coś sie dzieje bo to jest jakaś paranoja z tymi bramkarzami. PARANOJA
Wojtek na bramkę!!! jestem za nim
Jak będzie Almunia tak dalej odwalał na pewno zostanie zmieniony ale czy zmieni go Wojtek wątpie Boss postawi raczej na Fabiana boWenger w niego "wierzy".Chociaż ja bym wolał Szczęsnego.
problemem dla Wengera może być to że Szczęsny wie że jest wystarczająco dobry, by bronić w AFC, bo chyba spędza czas z Manu i Fabianem na treningach i widzi co oni wyprawiają....
musimy go zatrzymać=zwiększyć ilość gier ;P
Quake85 - jakie masz podstawy do tego, by uznać Mannoe za lepszego?
Rosicky93 - nie pokazał? Widziałeś jego występy rok temu na wypożyczeniu? Nie? Więc się nie udzielaj.
Szczęsny twierdzi , że odejdzie jeśli nie zostanie pierwszym bramkarzem chociaż nic nie pokazał jak do tej pory oprócz młodego wieku.
ja nie wiem co się tak podniecacie tym Szczęsnym,Mannone jest lepszy
potrzebuje od dawna.. i caly czas nic.
Ja się z nim zgadzam, u nas nie ma takiego muru który potrafi naprawdę często grać ponad swoje możliwości. Nasza obrona nie czuje się bezpiecznie z tyłu, a co za tym idzie często popełnia głupie błędy.
W Atletico jest dwóch dobrych młodych bramkarzy , którzy muszą grać. Wenger powinien sprowadzić jednego z nich.
Frey i Szczęsny jako nr2. Wojtek będzie grał w pucharach, lub czasem nawet w lidze.A po za tym będzie miał się od kogo uczyć a nie od naszych aktualnych bramkarzyków Fabiana i Almuni bo ci dwaj to mogą się uczyć ale od Szczęsnego.
koscilny jak na razie zawodzi
Wojtek kurde do bramki i tyle!
mam nadzieje ze wenger chociaz da szanse ktoremus z naszych bramkarzy zastapic almunie
Cavlary - ta, na pewno gość, który przychodzi do nas w wieku 27lat, ma za sobą około 80 meczów w takich drużynach jak Cartagena, Eibar czy Albacete Balompie, w dodatku grzał ławę w słabiutkiej Celcie Vigo, ma talent. Dla porównania:
Pepe Reina - 3 sezony i 109 meczów w Villarreal, Petr Cech - 2 sezony i 70 meczów w Rennes, ważny reprezentant Czech,
van der Sar - 127 meczów przez cztery lata gry w Fulham, reprezentant Holandii.
Julio Cesar - 130 meczów dla Flamengo, nikt chyba nie podważy jego umiejętności,
Gigi Buffon - 168 meczów w Parmie, jeden z dwóch najlepszych bramkarzy na świecie
W dodatku Real i Barca mają wychowanków, obydwaj zdecydowanie lepsi o Almunii.
Wybacz, ale Almunia nie ma talentu, nie potrafił zrobić kariery w Hiszpańskich słabiakach, później (po trzech latach) ledwo wygrał rywalizację z grającym w kratkę Lehmannem, a niedługo z pewnością będzie musiał ustąpić dwudziestoletniemu Szczęsnemu. Nie znajdę w jego życiorysie faktów mówiących, że ten pan ma talent, i że nadaje się do czołowego Europejskiego klubu.
Żeby było jasne, nic nie mam do Wengera, bo z pewnością trudno jest znaleźć dobrego bramkarza. Nawet sam Ferguson musiał się męczyć z Davidem Jamesem, czy Royem Carrolem zanim znalazł van der Sara, a przecież Edwin niedługo kończy swoją karierę i znowu Manchester będzie bez bramkarza. Przyjdzie czas, że znajdziemy dobrego bramkarza, właśnie wtedy, gdy nikt się tego nie będzie spodziewał. Nikt nam nie zagwarantuje, że Neuer czy inny Akinfeev sprawdzą się w Arsenalu.
@wawoz-> po co nam De Gea skoro takim naszym hiszpanem jest Szczęsny?
tylko gdyby dostawał szanse....:)
De Ge'e bym chciał u nas :)
Uparty i trochę się gubi. Jego decyzje często są nie zrozumiałe dla wszystkich i najgorsze jest to, że te decyzje nie są dobre
Wenger jest uparty chyba wszyscy o tym wiedzą:D
Ale, nie zawsze ma rację.
Thx cpt. obvious!
Wenger jest mega uparty i nie potrafi przyznawać sie do błedów i mówiąc że faktycznie popełnił błąd że nie ściągnął nowego goalkeepera boi sie że wszyscy zaczną podważać jego politykę transferową...Boss powinien stuknąć sie w pierś i powiedziec że potrzebujemy wzmocnieć w bramce obronie oraz na DMie...
To, że Arsenal potrzebuje bramkarza światowej skali to wie każdy -.-
Wenger chce po prostu pokazać że mimo błędów, mimo spadku formy on nie traci zaufania do piłkarzy. Chce pokazać że każdy piłkarz ma szansę nawet jeśli przez jakiś czas jest przekreślany przez media. Ja się zgadzam z tym postępowaniem Wengera ale nie w tym przypadku. Takie postępowanie jest dobre tylko wtedy jeśli przynosi efekt, jeśli piłkarz rzeczywiście zaczyna lepiej grać i powraca do dawnej świetności. W przypadku naszych bramkarzy nic takiego nie następuje. Poza tym jest to zbyt ważna pozycja na boisku żeby ryzykować błędy i pomyłki. Kiedy Wenger się obudzi? Mam nadzieję że już podczas zimowego okienka ale czy wtedy nie będzie już za późno?
No i wszyscy to wiedzą - tylko nie Wenger :/
Wenger na swój świat on nie wyda na bramkarza więcej jak 5mln funtów. Nie ma co się łudzić.
Wenger na swój świat on nie wyda na bramkarza więcej jak 5mln funtów. Nie ma co się łudzić.
wszyscy o tym wiemy.. każdy się na ten temat wypowiada ...a Boss jakoś za bardzo nie reaguje ;(...szkoda
Erzet---> Podpisuje się pod tym:P
Nic ująć nic dodać podpisuję się pod wypowiedzią Grahama. Mam nadzieję że Wenger posłucha się i kupi "wybitnego golkipera"!!!
Moim zdaniem Wenger powinien postawić na Wojtka lub dać kolejną szansę Łukaszowi ale Almunia musi już przestać bronić. W styczniu widzę nowego bramkarza!
Przecież mamy 4 światowej klasy bramkarzy...a tak na serio to mógłbym wymienić 20 lepszych w Europie a Arsenal ponoć jest absolutna czołówką więc nie wiem dlaczego jeszcze nie mamy jakiegoś rewelacyjnego bramkarza? Nasze szanse na mistrzostwo wzrosły by o 20 % i nawet w takim meczu jak wczoraj zgarnęli byśmy jakieś punkty
dać szansę wojtkowi, a jak nie to w zimowym okienku sprowadzić klasowego bramkarza. myślę, że almunia i fabian moga byc co najwyżej rezerowymi
dochodze do wniosku ze makamentem w obronie nie sa stoperzy tylko Sagna i Clichy
Ok, Almunia nie był wczoraj naszym najmocniejszym punktem, ale jak grała defensywa i reszta zespołu? Jeszcze gorzej niż Manu. Po raz kolejny pokazuje się typowe myślenie kibica Arsenalu - przegraliśmy przez Almunię/Denilsona/Bendtnera, wszyscy inni byli boscy i to właśnie ta trójka [albo któryś z nich] spieprzyła sprawę. Nie skreślajmy Almunii po jednym słabym meczu [w tym sezonie ofc], bo kto wie - może za tydzień znowu będzie bogiem?
Sorry...
"..., że zdarza mu się dość często popełniać błędy.." miało być;]
Co z niektórymi to się nie zgodzę. Almunia akurat ma talent bez wątpliwości. Przebłysk mogliśmy zaobserwować w zeszłorocznym pojedynku z barcą u siebie. Gdyby nie On to byśmy dostali z 6-0... Jednak Manu ma to do siebie, że popełnia mu się dość często popełniać błędy. Złe oszacowanie lotu piłki itp., przez co tracimy bramki, a jeśli na poważnie myślimy o tytule to sorry, ale to nie powinno się zdarzać. Mimo wszystko do Manu nic nie mam, lecz trzeba coś z tym zrobić i to jak najprędzej...
ja to bym wymienił Arsenal "od pasa w dół" czyli defensywa (Verme zostawić) i bramikarza i wtedy mozemy realnie myslec o mistrzostwie.
Niestety jakoś nie mam ochoty czekać aż Kosa za 2-3 sezony stanie sie obrońca światowego formatu bo ten klub nie ma na to czasu, tu są potrzebni zawodnicy z najwyzszej połki OD ZARAZ. Mam już dość wiecznie dojrzewających talentów, chłopakow ktorzy musza sie ograc itp.
to wszystko wszyscy wiedzą ale Wenger nie potrafi się rozstać z pupilkami...
a szkoda bo niszczy i im kariery, bo w słabszym zespole mogliby być podstawowymi graczami, i klubowi oraz pozostałym kolegom z drużyny, bo przez nich Arsenal nic nie osiąga ;/
Ile osób już to mówiło? Ale nie. Almunia jest najlepszy a Fabian wciąż jest świetnym bramkarzem.