Graham ostrzega Wengera

Graham ostrzega Wengera 06.08.2014, 14:50, Tomasz Kowalski 50 komentarzy

George Graham, menedżer Arsenalu w latach 1986-1995, ostrzega Arsene'a Wengera, iż kupno gwiazdy tegorocznego Mundialu w Brazylii - Alexisa Sancheza - może nie być wystarczające, by zwyciężyć w nadchodzącej kampanii 2014/15.

Kibicom Kanonierów spodobała się próbka umiejętności sprowadzonego za 32 miliony funtów chilijskiego napastnika na przedsezonowym turnieju Emirates Cup, który miał miejsce w zeszły weekend.

Podczas, gdy Arsene Wenger skupił się na jednej gwieździe Barcelony, Graham uważa, że Francuz będzie potrzebował kogoś więcej, niż tylko Chilijczyka, jeśli ma zamiar przełamać hegemonię drużyn z Manchesteru i sięgnąć po upragnione Mistrzostwo Anglii.

- Sprowadzili klasę w postaci Sancheza, jednak będą potrzebowali kogoś jeszcze, by wykończyć wszystkie wspaniałe sytuacje, które stworzą. Arsenal będzie liczył się w walce o tytuł, jeżeli sprowadzą jeszcze dwóch lub trzech klasowych graczy. Zakończył były menadżer Kanonierów.

George GrahamTransfery autor: Tomasz Kowalski źrodło: Daily Mirror
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia1 następna
DawidAFC komentarzy: 18095 newsów: 125107.08.2014, 16:51

Oczywiście, potrzebny jest jeszcze DM :)

Verminator97 komentarzy: 1490007.08.2014, 12:58

Nie przesadzałbym. Wystarczy kupno klasowego def. pomocnika i będziemy mieli naprawdę mocną kadrę. Szczerze mówiąc to nawet obecnym składem mamy potencjał na zdobycie tytułu. Po prostu brak kontuzji, zawodnicy w formie i dobre podejście do każdego meczu i możemy walczyć z każdym jak równy z równym. Ja tam zawsze jestem dobrej myśli i już nie mogę się doczekać meczu z City o Tarczę Wspólnoty. :)

Paniu76 komentarzy: 1246406.08.2014, 22:40

Najważniejszy jest DM, z atakiem w tym sezonie damy radę.

12Titi14 komentarzy: 4302 newsów: 57006.08.2014, 22:36

Wystarczy brak kontuzji obecnie i zgranie drużyny. Niemcy pokazali, że drużynowo można pokonać drużyny z Robbenem, Messim, czy Neymarem. Oczywiście w kadrze niemieckiej jest pełno gwiazd, ale Arsenal też ma drużynę, która śmiało może powalczyć z klubami ligi angielskiej. W LM też co pokazała BVB i Atletico Madrid.

Oldgunner3 komentarzy: 973406.08.2014, 21:09

Nie trzeba być wybitnym trenerem żeby stwierdzić to o czym opowiada Graham.Najważniejszy transfer to pozyskanie klasowego dm bo wiadomo jak gra Arteta do tego oczywiście przydałby się wybitny napastnik,ale z tym może być problem.Jednak z napadem możemy sobie poradzić gdy rozegra się Sanchez i wróci Theo.Natomiast kwestia dm to nie tylko kwestia mistrzostwa lecz nawet top 4.Konkurencja nie śpi.

Acapulco komentarzy: 119206.08.2014, 19:21

Niestety ale ma racje :/

mehuto komentarzy: 6606.08.2014, 19:20

Większość klubów z czołówki się wzmocniła my także. W Man City koniec końców najlepszym strzelcem był Toure, a live które miało dwóch klasowych napadziorów i zajęło dopiero drugie miejsce. Także nie napastnicy są kluczem do sukcesu. Jak Giroud strzeli 15, Sanogo 10, a dołożą Sanchez, Walcott, Campbell i Ramsey to też możemy mieć około 100 bramek. I za to trzymam kciuki. Byle kontuzji nie było, a jest na to w tym sezonie szansa. Byle obrona grała twardo i doszedł jakiś DM.

zejaz komentarzy: 175606.08.2014, 19:12

Mały błąd, oczywiście Benio jest gwiazdą, ale i tak nie dawał sobie rady u nas. :)

Choć kilka razy ratował nam tyłek :)

zejaz komentarzy: 175606.08.2014, 19:10

Mówicie że Sanchez nie jest ŚN i podajecie przykłady Henry'ego i VanPussy'iego a przecież oni też nie byli typowymi snajperami, Henry przychodził jako skrzydłowy, a Robin też na początku dużo grał na skrzydle, a jednak dali radę na środku, za to nie dali/dają rady typowi snajperzy jak Benio, Chamakh, czy Giroud może to nie ten poziom ale Henry czy Robin też nie byli gwiazdami jak przychodzili.

slepywenger komentarzy: 262906.08.2014, 18:44

Trzeba sciagnac topowego dma i topowego napastnika

dudekns komentarzy: 605006.08.2014, 18:40

Krótko, zwięźle i na temat.

afckonrad9101 komentarzy: 783406.08.2014, 18:37

Pitolenie prawda jest taka ze gdybysmy mieli w tamtym sezonie Walcotta , Ramseya i Ozila w kluczowym momencie sezonu walczylibysmy o tytul do konca , nie tranfsfery beda kluczem do sukcesu a brak kontuzji

M4RJANO komentarzy: 69906.08.2014, 18:29

Boss nie będzie szukał za grube melony napadziora bo rynek jest jaki jest czyli trzeba przepłacać krocie za kota w worku już nie mówię o gwiazdach on wierzy i to bardzo w Sonogo i będzie dostawał coraz wiecej szans za Girou a Joel za Alexisa i mamy 4 dobrych napastników a dodam że Teo też grywał z dobrym efektem na szpicy

M4RJANO komentarzy: 69906.08.2014, 18:14

Dokładnie defensywy pomocnik i środkowy obrońca to wszystko co potrzebujemy i tylko żeby ich boss nie zajeżdzał jak co rok bo znów nadejdzie plaga kontuzji

mitmichael komentarzy: 4924306.08.2014, 17:40

Brak kontuzji przez cały sezon to bedzie najwazniejszy punkt nadchodzacej kampanii akurat do czasu wypadniecia ze składu paru zawodnikow utrzymywalismy sie na szczycie (najdłuzej w tamtym sezonie sposrod wszystkich zespołow) a dopiero potem wszystko sie posypało. Do tego przyszło Nam rozegrac ciezkie mecze kolejka po kolejce i to tez miało wpływ na poprzedni sezon.

Groovy komentarzy: 22906.08.2014, 16:45

Nie ma co kupować za dużo, bo się przejedziemy jak Totki. DM i starczy.

Arsenalczyk100 komentarzy: 19806.08.2014, 16:33

''na mistrza nie mam szans'' kibice Arsenalu -_-

czeczo komentarzy: 38406.08.2014, 16:20

Jeszcze DM i ewentualny zastępca Vermy i wystarczy.

FrediGunner komentarzy: 17106.08.2014, 16:17

Necro- nic nie pisałem o Ramsey'u :)

W niemieckiej nie trzeba strzelać +30. Lewy króla zdobył z 20-stoma.(oczywiście rozumiem taki sezon) W angielskiej trzeba. Suarez zdobył 31. Sturridge 22. Nawet taki Toure walnął 20. Pocieszające jest to, że czelsi mieli najlepszego strzelca na 14 miejscu. Ale patrząc na nas potrzebujemy więcej strzelców, bo oprócz Giroud i Ramseya nikt 10 nie przekroczył. City ma dwóch napastników 16 i 17 goli. Coś z tym trzeba zrobić.

Henryk14 komentarzy: 84906.08.2014, 16:05

ja bym dał pograć w ataku Sanchezowi lub Cambpelowi, bo w sumie nikogo lepszego na rynku nie ma teraz. MOżna rozbijac bank na Cavaniego lub Falkał, ale nie damy im takich tygodniówek jakich oni sobie życzą. Szkoda, że rok temu nie doszedł ten Suarez, bo dałby nam wiecej niż Ozil, a i Cazorla by grał, gdzie grac powinien

Necro komentarzy: 243406.08.2014, 16:05

Dominik - Verma jeszcze nie odszedł.

FrediGunner - a ja wątpię, żeby Ramsey się podniósł po tym złamaniu... Powiem w ten sposób - i tak Wenger wie co robi. Nie mamy wcale takich złych napastników. Nie wiem dlaczego wszyscy się uparli, że napastnik musi strzelać 30 bramek w lidze? Dawno i nieprawda. Zresztą w lidze angielskiej piłkarze nie strzelają aż tyle bramek co np. w Hiszpańskiej. Jeden napastnik nie zrobi aż takiej różnicy. To samo tyczy się DMC. Pragnę przypomnieć, że większą część sezonu okupowaliśmy pierwsze miejsce. Wszystko się rozsypało kiedy kontuzji dostali Walcott, Ozil, Ramsey, Ox i Wilshere. I wtedy nagle zaczęła się nagonka na Artetę i Flama chociaż ciężko obwiniać ich o to, że przegrywaliśmy mecze nie mając w ogóle ataku. A już najbardziej brakowało skrzydeł.

Podsumowując - fajnie by było mieć Falcao na ataku, ale jest to mało realne. Na rynku jest naprawdę mało napastników, którzy znacząco podniosą poziom naszej drużyny. Zresztą uważam, że mamy wszystko by wygrać PL.

marcel998 komentarzy: 36006.08.2014, 16:03

Ale ten Graham chrzani głupoty. Przecież mamy świetną pakę. Czy on nie widzi Walcotta, Cazorli, Ozila, Ramseya. Gdyby doszedł jeszcze ktoś ofensywny to zrobiłoby się nerwowo i ciasno w tym składzie. W/g mnie trzeba inwestować w Campbela i Sanogo. A Giroud jakiś taki zablokowany. Mam nadzieję, że w dobrym momencie załączy swoją skuteczność.

tyson880 komentarzy: 1049606.08.2014, 15:57

Jeszcze jeden konkretny transfer i wystarczy.

Dominik11 komentarzy: 2017106.08.2014, 15:53

napastnik i DM i będzie super no i ktoś za Verme ale 3 transfery jeszcze malo możliwe

Hans_Zimmer komentarzy: 594606.08.2014, 15:47

a może dziesięciu?

FrediGunner komentarzy: 17106.08.2014, 15:47

Necro

Henry chyba zaczynał jako napastnik, ale dopiero po pobycie w Monaco w Juventusie go przesunęli na skrzydło(mogę się mylić), robin faktycznie w Holandii grywał na skrzydle. A w to, że Walcott czy Sanogo walną po 30 bramek wątpię. Razem nawet prawdopodobnie nie dadzą rady. Oby Sanchez dał radę "chociażby" 20

Conquest komentarzy: 22506.08.2014, 15:47

Carvalho, napastnik i ewentulany stoper jeśli Verma odejdzie i będzie bardzo spoko.

maliz1212 komentarzy: 3206.08.2014, 15:41

Graham zgadzam sie z tobą takim składem mistrzostwa nie wygramy pewnie tak jak w tym roku puchar musimy sprowdzic defensywnego pomocnika np. William Carvalho lub Sami Khedira. Jakiegoś dobrego środkowego napastnika bo sanchez pewnie będzie grał na lewej. Jak verma odejdzie trzeba go zastąpi a także zastąpic Monreal bo on mi nie pasuje do arsenalu.

Necro komentarzy: 243406.08.2014, 15:31

Ashburton - nie wiem jakich Graham chce piłkarzy. Defensywny pomocnik i może napastnik to razem dwóch piłkarzy. Gdzie niby miałby grać ten trzeci? Poza tym każdy wymienia tu takich piłkarzy jak Ade, Rvp czy TH14, ale prawda jest taka, że żaden z nich nie przychodził ze statusem gwiazdy, a Rvp i TH14 na pewno nie byli napastnikami na początku karier. Dlatego ja liczę, że wystarczy dwóch piłkarzy, a nawet jeden bo być może się okaże, że Sanchez, Walcott albo Sanogo strzelą 30 bramek.

lays komentarzy: 3987106.08.2014, 15:23

Boring Boring Arsenal lalal laallala.

A tak na powaznie to w sumie Graham ma racje. Jesli chcemy walczyc na wszystkich frontach i byc pewnym swego to przydałby się klasowy N, DM i ŚO do pary z Kosą. Wtedy mielibysmy sklad kompletny. Szkoda, że w 1 okienku nie możemy tak wzmocnic 2 pozycji. Bo narazie zastapilismy pozycje Sagny i Fabiana i doszedł Alexis, który wzmocni skład, ale nie załata tej dziury jaka jest ŚN... chyba, że tam odpali.

Mam ogromną nadzieję, że dojdzie Carvalho w tym okienku. Jak dojdzie Khedira to bd okej, ale Carvalho jest młodszy i to typowy DM. Przyszla gwiazda. Wtedy do obsadzenia zostanie nam juz tylko N i ŚO. ŚO pewnie w tym okienku, ale taki, ktory bedzie zastepowal kogos z duetu Per-Kosa a N w nastepnym okienku letnim

Koroniarz komentarzy: 1016506.08.2014, 15:22

Priorytet to DM, a z napastnikiem poczekajmy do nastepnego lata, moze nie bedzie potrzeby kupna nowego strikera

Matthefff komentarzy: 190206.08.2014, 15:22

IMO na BPL wystarczy nam klasowy DM.

FrediGunner komentarzy: 17106.08.2014, 15:22

Pełna zgoda David w kwestii Łukasza i Theo, ale nie wiem czy na skrzydle Alexis da więcej bo jak wiemy gra bardziej do narożnika niż do przodu. Nosa do bramek ma. Zobaczymy. Sezon pokaże. Wenger raczej będzie dawał ofensywę Sanchez-Oezil-Theo a z przodu Żwirek.

David92 komentarzy: 640006.08.2014, 15:21

Z całym szacunkiem dla Sanogo ale na niego bym nie liczył w tym sezonie. Niektórzy porównują go do Ade ale jeszcze sporo mu brakuje :/ Bardziej liczę, że większy udział w tym sezonie w grze Arsenalu będzie miał Campbell. On ma to coś :P

jaque komentarzy: 124906.08.2014, 15:21

nie no, nie szaleć! mamy ,,transfer" w postaci Campbella, może Sanogo będzie strzelać. ewentualnie jeden gracz na atak i tyle! nie przesadzajmy już...

FrediGunner komentarzy: 17106.08.2014, 15:18

Bardzo bym chciał(choć niestety wątpię) żeby Sanogo wystrzelił z formą i pyknął z 10-12 bramek w lidze. Żeby Arsenal znów miał klasowego napadziora...

tomonito komentarzy: 50106.08.2014, 15:17

Najlepiej sprowadzać i wydać kasę a nasza młodzież to co?
dla mnie praca Bosa jest wystarczająca

David92 komentarzy: 640006.08.2014, 15:15

Fredi - może źle nie wypadnie ale tak sam było z Podolskim albo Walcottem. Też mieli z powodzeniem grać nie raz na szpicy a wiadomo jak to wyglądało. Aż szkoda żeby Sanchez marnował swój potencjał na ataku bo na pewno nie pokaże tego wszystkiego co mógłby zrobić na skrzydle.

kanonier141 komentarzy: 74806.08.2014, 15:14

Nie będzie już napastnika, bo za Giroud wprowadzany będzie Sanogo, a przy zdrowym Theo zagra Sanchez na środku. Jak już kupować napastnika to z najwyższej półki, a taki na razie nie jest dostępny. Jedyne co mi przychodzi do głowy to rozbić bank na Cavaniego, ale przy tylu opcjach w ataku to nie jest ruch w stylu Wengera. On bardzo ufa zawodnikom, których ma w składzie i myślę, że też powinniśmy im zaufać. Nie tylko w innych klubach rosną gwiazdy światowego futbolu, więc i u nas może się wybić chociażby Sanogo. Wenger wiele razy porównywał go do Anelki i czuję, że w tym sezonie będzie dla nas ważnym piłkarzem. Oby tylko omijały go kontuzję i może będziemy mieli z niego pociechę. Jeśli nie to i tak ma kto grać w ataku, a czy to nam wystarczy to już zweryfikuje sezon. Ja jestem dobrej myśli.

FrediGunner komentarzy: 17106.08.2014, 15:12

David
Fakt. Napastników mieliśmy zawsze na poziomie. Teraz mamy gorszego, ale nie tragicznego. Po ligę mistrzów nie mamy się z nim co czaić, ale premier league jest w zasięgu. Skrzydła mamy szybkie, a Sanchez IMO źle na szpicy nie wypadnie bo radził sobie w Udinese i reprezentacji.

gothegunners1886 komentarzy: 309806.08.2014, 15:08

David92

Dokładnie tak Alexis jest liderem robi różnice jest kluczowy i.t.d, ale nie jest typową dziewiątką kimś takim w naszym zespole jest Giroud :)

David92 komentarzy: 640006.08.2014, 15:06

Fredi - tak ale my to nie tamta Hiszpania niestety. Zawsze grał u nas z przodu konkretny napastnik, Henry, Ade, van Persie. Jak dla mnie stawianie Sancheza na ataku to głupota bo będzie sie tylko tam marnował. Widac ile daje dobry napastnik po tym co robil u nas van Persie pod koniec jego przygody z Arsenalem. Dac kogos takiego jak van Persie do tej pomocy co mamy teraz to była by miazga. A Giroud no coz... pewnego poziomu nie przeskoczy. Znow z topem nie bedzie mogl oddac strzalu.

FrediGunner komentarzy: 17106.08.2014, 14:59

David92

Może i masz rację, ale zobacz w jakim kierunku idzie współcześnie piłka. Coraz mniej jest klasycznych napastników. Za zdobywanie bramek odpowiedzialna jest cała linia ofensywna. Hiszpania grała nawet bez napastnika na Euro 12 z fabregasem. Formacje 4-4-2 zajmuje 4-2-3-1 i to ta -3-1 ma odpowiadać za bramki.

Ashburton komentarzy: 450706.08.2014, 14:59

Necro

A co? Tobie i pewnie reszcie sam Sanchez wystarczy, a później znowu gadanie że Wenger out.

Sable komentarzy: 143 newsów: 37206.08.2014, 14:55

Imo ma rację. Każdy czołowy zespół kupuje przynajmniej jednego świetnego zawodnika. A my musimy po tych kilku latach gonić czołówkę, a nie utrzymywać ten sam dystans...

David92 komentarzy: 640006.08.2014, 14:54

Nie bedzie napastnika z prawdziwego zdarzenia to pewnie i tak dupa z tego bedzie. Sanchez to nie napastnik przypominam.

Cysiowo komentarzy: 193106.08.2014, 14:54

Osmiu najlepiej.

Necro komentarzy: 243406.08.2014, 14:53

A temu zawsze mało :D

poprzednia1 następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
2 : 3
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal35255580
2. Manchester City34247379
3. Liverpool35229475
4. Aston Villa35207867
5. Tottenham33186960
6. Manchester United341661254
7. Newcastle341651353
8. West Ham3513101249
9. Chelsea331391148
10. Bournemouth351391348
11. Wolves351371546
12. Brighton3411111244
13. Fulham351271643
14. Crystal Palace3510101540
15. Everton351281536
16. Brentford35981835
17. Nottingham Forest35791926
18. Luton35672225
19. Burnley35592124
20. Sheffield Utd35372516
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland215
C. Palmer209
O. Watkins1912
A. Isak191
D. Solanke183
Mohamed Salah179
Son Heung-Min169
P. Foden167
J. Bowen166
B. Saka158
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com