Hamann: Özil nieszczęśliwy w Arsenalu

Hamann: Özil nieszczęśliwy w Arsenalu 17.09.2014, 18:07, Szymon Andrzejczuk 118 komentarzy

Były pomocnik reprezentacji Niemiec wypowiedział się ostatnio dla talkSPORT i zasugerował, że Mesut Özil w Arsenalu wygląda na zagubionego. Dodatkowo najdroższy nabytek w historii Kanonierów nie jest zadowolony ze swojej gry oraz pozycji jaką zajmuje na boisku.

- Nie mam pojęcia jak rozwiąże to menadżer londyńczyków, ale stawianie Mesuta na skrzydle jest jednym z najbardziej nietrafionych pomysłów w Arsenalu, zwłaszcza w warunkach siłowej ligi, jaką niewątpliwie jest Premier League.

- Mecze w przypadku udziału w Champions League oraz ligi angielskiej i tamtejszych pucharów odbywają się często co 3 dni. Czy Özil jest typem zawodnika przygotowanego na bieganie przez 90 minut po całej stronie boiska? Śmiem w to wątpić. Dla mnie to w ogóle nie jest skrzydłowy.

Dietmar Hamann zauważył także, iż sam zawodnik stracił ostatnimi czasy luz charakteryzujący jego poczynania i nie jest do końca pewny, czego wymaga od niego szkoleniowiec The Gunners. W meczu z Borussią Dortmund przeszedł obok spotkania, dodatkowo przy włączającym się często do ataków Bellerinie powstawał w jego strefie korytarz do szybkich ataków niemieckich graczy.

Potwierdza to uśredniona pozycja na boisku we wczorajszym meczu Ligi Mistrzów przedstawiona na grafice powyżej. Widać na niej, że Bellerin jest prawie na równi ze skrzydłowym Kanonierów. W sytuacji, gdy wczorajszy debiutant zapędzał się do przodu i piłkarze z Londynu tracili piłkę, Özil musiał często wracać do defensywy, w której nie bryluje. Zespół Borussii zdawał się ten fakt wykorzystywać i przeprowadzał często szybkie akcje jego stroną, wyłączając go z ewentualnych kontrataków po odbiorze piłki i skutecznie zniechęcając do dalszej gry. W końcu Niemiec, jak już zauważono wcześniej, to nie zawodnik, który może biegać na pełnych obrotach przez 90 minut.

- Jedyna pozycja, na której widzę Mesuta w Anglii to środek pola i miejsce tuż za napastnikiem. Liga angielska różni się od hiszpańskiej, tutaj liczy się szybkość oraz intensywność, bo jak wiadomo mecze rozgrywane są tu niezwykle często i wymaga to ogromnej wytrzymałości fizycznej - dodał Hamann.

- W meczu z Borussią Özil został zmieniony w 60 minucie i zapewne niektórzy dopiero w tym momencie zauważyli go na boisku. To nie pierwszy raz, gdy Niemiec nie potrafi pociągnąć gry zespołu na skrzydle i należy z tym coś zrobić. Wystawianie go na tej pozycji jest błędem.

Liga MistrzówMesut Özil autor: Szymon Andrzejczuk źrodło: talkSPORT.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123następna
fabregas12 komentarzy: 21318.09.2014, 23:12

były pomocnik reprezentacji Niemiec chyba Realu

DawidAFC komentarzy: 18095 newsów: 125118.09.2014, 18:55

Van Gaala się czepiali o głupotę formacji 3-5-2 i postanowił to zmienić, to nie wiem ile trzeba żeby Wenger zmienił zdanie..

Paniu76 komentarzy: 1246418.09.2014, 15:51

Każdy to widzi, dosłownie każdy, tylko nie Wenger...

jimmykanonier1886 komentarzy: 1078418.09.2014, 13:21

powiedział to o czym wszyscy wiedzą oprócz Wengera

sector komentarzy: 129018.09.2014, 12:42

O ile dobrze pamiętam, to poprzednim najdroższym transferem był Arshavin. Normalnie też grał na środku za napastnikiem a w Arsenalu poszedł na skrzydło. Pierwszy sezon super a później już bieda. Mam nadzieję, że Ozil nie skończy tak samo!

Md13 komentarzy: 16218.09.2014, 11:21

Widzicie pewną analogie do naszej rosyjskiej furii? Też był najdroższym piłkarzem w historii. Też powinien grać na 10. Też grał na skrzydle. I co? I sie zmarnował. Chociaż był to mój ulubiony zawodnik parę sezonów temu, to chciałem żeby odszedł i przestał imitować piłkarza w Arsenalu, bo skille to on miał. To sam jest z Ozilem. Kurde, wszyscy to widzą, wszyscy, tylko nie Wenger. Przez tyle lat broniłem go zaciekle, a jak tylko wygrał jakieś trofeum, to się poważnie zastanawiam czy nie lpeuej byłoby powoli szukać kogo nowego. Niestety widzę dwie kanndydatury, Klopp i Simeone, a wątpię, czy chciałoby im się ruszać dupy z lepszych klubów. Wracając do Ozila, to jest to jedyny słuszny wybór na OP. Jack jest lepszy jako typowy ŚP, tak samo Ramsey. Santi z powodzeniem gra na skrzydle, więc jego nie liczę. Jak wróci Walcott, to chciałbym choc raz zobaczyć taki skład.

Szczęsny

Chambers lub Hector (absolutnie nie ten marniak Debuchy) - Per - Kosa - Gibbo

Rams - Jack
Walcott - Santi - Sanchez

a na ataku kto by nie stał to na usta cisną się tylko wulgaryzmy, to odpuszczam wstawiania kogokolwiek.

Santi daje nam o wiele więcej niż jakikolwiek zawodnik, do tego jakby miał grać na OP to zwolniony by był z aż tylu zadań defensywnych, których musi podejmować się na skrzydle. Ozil < Santi. Cofnięci pomocnicy to lekkie ryzyko, ale jak się umijętnie podzili zadania między nich to powinni dać rade z tyłu.

danai komentarzy: 19318.09.2014, 10:34

gość gra żenadę, jeszcze pomnik mu postawcie. Ciekawe jak będziecie go bronić, jak Papa go zacznie wystawiać na 10 a on będzie grać tak samo. Napiszecie że nie ma napastnika z którym mógłby pograć?

jurasmolas44 komentarzy: 184918.09.2014, 10:31

c.d.

którzy nie mają takiego ciągu z piłką jak np Theo i dlatego gramy w tak nudny i przewidywalny sposób bo nasi farbowanie skrzydłowi nie mają szybkości przez co schodzą do środka poklepać z kolejnymi ŚP

jurasmolas44 komentarzy: 184918.09.2014, 10:28

nigdy nie należałem do kibiców którzy chcieli zmiany trenera po nieudanych meczach ale w tym przypadku to nie jest jeden mecz tylko cały początek sezonu, po co Wenger kupił Mesuta za tak pokaźną sumę skoro chce stawiać na wychowanków w środku pola bo wie ,że ci nie zmieniają tak łatwo barw klubowych jak obcokrajowce?Czy nie lepiej było dołożyć do transferu Suareza? Wenger chyba pogubił się z ilością środkowych pomocników których szkoda mu posadzić na ławkę bądź ich rotować, stąd gramy praktycznie samymi ŚP , którzy nie mają takiego ciągu z piłką jak np Theo

Fabi44 komentarzy: 112118.09.2014, 09:07

Ma 100% racji Ozil najskuteczniejszy jest na 10

mcdarks9 komentarzy: 64018.09.2014, 09:05

Wenger jest dziwny.Odpuścił Fabregasa bo mamy Ozila którego teraz wystawia na skrzydle przez co marnuje jego potencjał.

jaque komentarzy: 124918.09.2014, 07:44

Zgadzam się. To 10 a nie skrzydłowy

ghajazz komentarzy: 5018.09.2014, 07:30

Ja nie wiem juz sam. Dla mnie to nie ten sam Ozil :) tylko jakis marny klon :) mam wrazenie ze wraz ze scieciem wlosow stracil tez skilla :) heh pozdro

marcin04c komentarzy: 303118.09.2014, 03:21

Jack powinien grać na DP w reprezentacji tam gra i bardzo dobrze sobie radzi, obok niego AAron i przed nimi Ozil i gra gitara.

marz2 komentarzy: 521918.09.2014, 03:00

Czy w końcu ktoś przemówi Wengerowi do rozumu w tej sprawie?! Każdy to widzi tylko nie on..

Mongoose komentarzy: 123118.09.2014, 02:22

Co tam ze jest jedna z najlepszych 10 na swiecie. Dawac go na skrzydlo...

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 118.09.2014, 01:15

Kolejny po Arshavinie, którego Wenger chce zniszczyć wystawiając na skrzydle.

zgubilemlodowke komentarzy: 70618.09.2014, 00:46

A no tak, i jeszcze Campbell. Czyli ósmy wybór.

zgubilemlodowke komentarzy: 70618.09.2014, 00:45

No tak, wystawianie go na skrzydle jest czystą głupotą - mamy Sancheza, AOCa i Podolskiego. Ramsey, Cazorla lub Rosicky też by sobie tam lepiej poradzili, więc dla mnie Özil to dopiero siódmy wybór na tą pozycję. Ale i tak powinien się bardziej starać.

mikbla92 komentarzy: 29418.09.2014, 00:42

Szczerze wydaje mi sie, ze w tym szalenstwie jest metoda. Mozliwe, ze po prostu Wenger doszedl do wniosku, ze Ozil najszybciej w ten sposob podciagnie braki kondycyjne i silowe, co pomoze mu sie stac lepszym pomocnikiem w przyszlosci. Jedno jest tylko dla mnie kompletna zagadka, czemu Joel siedzi non stop na lawce :|

kunck komentarzy: 7218.09.2014, 00:33

100 procent racij

AtheneWins komentarzy: 6443 newsów: 218.09.2014, 00:11

Ta jedna zmiana dałaby naprawdę dużo - moim zdaniem. Sama myśl Ozila grającego na środku powoduje ciary, no ale cóż - Wenger :)

Mizii komentarzy: 419117.09.2014, 23:54

To wie każdy poza Papciem....

kanonier141 komentarzy: 74817.09.2014, 23:44

Nie licząc początku poprzedniego sezonu to za napastnikiem tak samo grał kupę. Jakoś nie może odnaleźć się w naszym zespole, a wystawianie go na skrzydle jeszcze pogarsza sytuację. Powinien grać na swojej pozycji i systematycznie budować formę, a tak to Wenger zawsze go wystawia bez względu na formę i rzuca po różnych pozycjach. Nie dość, że on na tym traci to jeszcze cały zespół.

Corthal komentarzy: 110917.09.2014, 23:40

PseudoSasquatch- naprawdę przyczepiłeś się do tego jednego, nieistotnego szczegółu który nijak ma się do puenty tego co napisałem i tematu w którym się obracamy? I czemu wyskoczyłeś akurat z Ibrahimovicem? Messi gra tam od 2004 roku, a Ibrahimovic to zaledwie epizod w latach 2009-2011. Dajmy na to że miałem na myśli rok 2011, po odejściu Ibrahimovica, kiedy to Villa nie grał/grał na lewym skrzydle- mam nadzieję że teraz jesteś zadowolony.

Swoją drogą to zabawne że mogliśmy mieć w tym roku z powrotem Fabregasa, który i może robił sobie zdjęcia z chłoptasiami z Barcelony w dniu ostatniego meczu Premiership w sezonie swojego odejścia, ale cały czas jest w formie, a Ozila spokojnie byśmy opchnęli za 50 baniek w górę po transferze Hiszpana (co najmniej tyle ile na niego poszło) i bylibyśmy jakieś 20 baniek do przodu, no ale nie byłoby lajków Ozila na fejsie.

Było też trochę klasycznych lewoskrzydłowych do wzięcia, z Griezmannem czy też (moim zdaniem do ruszenia już w niedawno zamkniętym okienku) Draxlerem- to są zawodnicy którzy powinni latać w naszym lewym bocznym sektorze boiska, a nie ten rozgrywający przez małe R.

Jeszcze raz powtórzę- ława! I niech się bierze do roboty na treningach.

Szef komentarzy: 1303517.09.2014, 23:33

juz lepiej cazorle wystawiac na boku

powinnismy grac ustawieniem takim:

Szczesny
Debuchy-Mertesacker- Koscielny- Gibbs

Wilshere-Ramsey

Alexis-Ozil-Cazorla

Welbeck

Szogun komentarzy: 28749 newsów: 317.09.2014, 23:15

Niech chłopak idzie do Bayernu z wymianą za Mullera a później Poldiego sprzedać i kupić Reusa i mamy grajków tak wszechstronnych i zdolnych,że w razie kontuzji nie odczujemy tego w ogóle.

12Titi14 komentarzy: 4302 newsów: 57017.09.2014, 23:05

Najlepiej zrezygnować z tej formacji 4-1-4-1 i powrócić do 4-2-3-1 a wtedy Mesut pogra jako 10, tyle, że wtedy Jack lub Aaron ławka, bo żaden z nich nie jest ŚPD.

H4nT komentarzy: 1517.09.2014, 22:58

Wenger zabija go na skrzydle. Aż smutno na to patrzeć, mimo, że Oezil to nie typ walczaka to bardzo go lubie i mam nadzieje, że będzie grał na swojej jedynej właściwej pozycji czyli "10" i wystrzeli z formą. Trzymam kciuki Mesut :)

Mesut komentarzy: 917.09.2014, 22:51

jak ja czytam polowy tutwaj to mnie krew zalewa. Ozil sie nie nadaje, kompletne dno itp ludzie co wy myslicie ze on jest typem walczaka? ogladaliscie jego mecze w relu? asyt mial najwiecej w lidze jak gral tam gdzie jest stworzony. Prosze nie piszcie tu bzdur... to jest geniusz on nie bedzie biegal w dwie strony i walczyl. on jest od tego zeby zagrac passa tam gdzie normalny czlowiek nie myslby ze tam sie pilka zmiesci. Wiem i kazdy z nas wie ze ozil sie nie nadaje na bok wenger na sile wpycha go na bok bo musi geac wilsher arteta i ramsey moim zdaniem na śpo powinien grac najlepszy i tyle.

Snajperrr komentarzy: 22117.09.2014, 22:42

ozil wygląda jak by grał za kare..... Nawet podczas zmiany zaamiast zapierdylac do ławki rezerwowych aby dać jak najszybszą zmianę to szedł sobie jak księżniczka na bal...

marcel998 komentarzy: 36017.09.2014, 22:27

Jasne jasne. Tylko że Oezil grając na środku pomocy również nie zachwycał... Gdzie tkwi problem ? Nie ma w nim woli walki. Taki biegający królewicz, który nie wróci za straconą piłką itd. Ostatni mecz, który mi się podobał w wykonaniu Mesuta to mecz z bayernem (mimo tego, że nie strzelił karnego). Wtedy był po prostu wszędzie. Widać było, że chce wygrać i rządzić na boisku. A teraz to jest cień

PseudoSasquatch komentarzy: 1817.09.2014, 22:16

@Corthal
Barcelona w momencie przekwalifikowania Messiego nie miała środkowego napastnika? A Ibrahimovic to kto, jak nie najlepszy środkowy napastnik świata?

Gofer999 komentarzy: 1470917.09.2014, 22:09

@Sadu; Nawet nie wiesz jak bardzo się z tobą zgadzam. Ozil kiedy grał u nas w środku to także dreptał i nie walczył, ale częściej miał przebłyski. Ogólnie to jestem w 100% pewien że on nie ma żadnych ambicji i nie jest zadowolony z pobytu u nas, gra jak za karę, odkąd do nas zawitał.

Verminator97 komentarzy: 1490017.09.2014, 21:59

100% racji. Hamann Ameryki nie odkrył tymi słowami. Ja od dawna twierdzę, że wystawianie Mesuta na skrzydle to po prostu marnowanie jego potencjału. On musi grać na pozycji typowej 10 i tak ma być. Oby Wenger w końcu się ogarnął bo zniszczy nam świetnego zawodnika i ten będzie chciał odejść. Jeśli Wenger do tego doprowadzi to po prostu będzie głupcem. Tyle w temacie. Po ostatnich meczach musi go w końcu wystawić w środku. Chyba ślepy nie jest co choiny...

krakuus komentarzy: 182917.09.2014, 21:59

To raczej Arsenal jest niezadowolony z niego

Sadu komentarzy: 160617.09.2014, 21:56

Wszyscy mówimy, że skrzydlo to no nie jego pozycja ale pamiętacie co się działo kiedy grał w środku pola? Miał pare błysków ale zazwyczaj grał tak jak gra teraz. To nie jest kwestia gry na skrzydle czy też w środku pola. Problem leży gdzie indziej

Sadu komentarzy: 160617.09.2014, 21:53

Chyba powoli trzeba zacząc się godzic z myślą, że Ozil wcale nie był ( bo na pewno już nie jest) najlepszą 10 świata. To po prostu Real był dobry, byc może pasował do ich stylu gry. Zaczyam niestety coraz częsciej myślec, że u nas Ozil po prostu nie wypali i będzie grac na takim poziomie jak teraz

misieq442 komentarzy: 35117.09.2014, 21:48

No cóż Oezil faktycznie nie radzi sobie ostatnio najlepiej, oczekiwałem od niego więcej.
No ale może coś się zmieni jak będzie grał częściej na środku pomocy tym bardziej że jest to jego nominalna pozycja.

koczan_4 komentarzy: 330217.09.2014, 21:38

Zgadzam się ze wszystkimi słowami Niemca.

losnumeros komentarzy: 1318917.09.2014, 20:57


kanonier216

Z tego co się orientuje to najpierw się wypowiedział że woli grać jako 10, a później jako prawoskrzydłowy. Gdyby jakiś zawodnik nie odpalił z formą to bylibyśmy bardzo słabi. teraz znowu nas pociągnie z 2-3 zawodników do TOP4 które osiągnięcie będzie bardzo cieżkie.

kaden komentarzy: 170317.09.2014, 20:54

Ja też często mam takie wrażenie, Mesut rzadko się uśmiecha, może to przez jego oczy wygląda tak smutno, ale na szczęśliwego nie wyglada, a wyglada właśnie na zagubionego. Moim zdaniem bardziej pasuje do mniej siłowych lig, bo potrafi podać, ale raczej nie pasuje do niego przepychanie się i walka o piłkę. Porównując go do Alexisa wypada o niebo słabiej

Gofer999 komentarzy: 1470917.09.2014, 20:50

@kanonier216; Ty chyba nie rozumiesz czegoś. Nie rozchodzi się o to że przegraliśmy mecz... Chodzi o to jak my gramy od 2-3 sezonów.

mitmichael komentarzy: 4924317.09.2014, 20:47

Swieta prawda, Premier League jest wymagajaca i na skrzydłach powinni grac zawodnicy szybcy a Ozil sie ociaga ostatnio tak jakby chciał przekazac Wengerowi "ja tutaj nie chce grac". Niech to Boss w koncu zauwazy

afckonrad9101 komentarzy: 783417.09.2014, 20:38

Mesut nieszczesliwy, Mesut gra na zlej pozycji, istna prima balerina, mial byc magiczny w ofensywie a jest? Przecietny, owszem gra na nie swojej pozycji ale nie widac w nim kompletnie blysku dla Silvy , Fabsa czy Hazarda to on moze buty czyscic jezeli chodzi o BPL

kanonier216 komentarzy: 3517.09.2014, 20:36

do wszystkich inteligentów którzy mają ogromne doświadczenie boiskowe i menadżerskie na szczęście to nie wy decydujecie kto jest menadżerem arsenalu bo gdyby tak było skonczylibyśmy jak united albo jeszcze gorzej przegraliśmy dopiero pierwszy mecz w sezonie a wy już chcecie dymisji wengera w tamtym sezonie też wszyscy chcieli jego zwolnienia a o mało co nie wygraliśmy ligi pech chciał ze tak nas kontuzje trapiły a aktualnie nasza gra to nie jest wina wengera bo to nie jest jego wina ze ramsey cazorla poldi chembo czy ozil który sam chciał gry na prawym skrzydle są bez formy wiec troche cierpliwości to dopiero początek sezonu

andrzej_mickiewicz komentarzy: 5217.09.2014, 20:24

ps z tego co wiem to piłkarz ma się podporządkować pod trenera, a nie odwrotnie...
no ale turas w mediach swoje działa, do rezerw go!!!!

andrzej_mickiewicz komentarzy: 5217.09.2014, 20:23

turas za miętki na ligę angielską :((((((((

illpadrino komentarzy: 12030 newsów: 317.09.2014, 20:20

Transfer request przed przyszłym letnim oknem. You will SEEE... :)

Lukas1134 komentarzy: 48117.09.2014, 20:10

Z całej tej sytuacji można wyciągnąć dwa wnioski. Dobry i zły. Mesut jest nieszczęśliwy ze wzglęu na pozycję na której musi grać, a nie dlatego że jest Kanonierem. Drugi wniosek - era Wengera jako menedżera Arsenalu dobiega końca.

poprzednia123następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester United - Arsenal 12.05.2024 - godzina 17:30
? : ?
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
3 : 0
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal36265583
2. Manchester City35257382
3. Liverpool35229475
4. Aston Villa36207967
5. Tottenham341861060
6. Newcastle351751356
7. Chelsea351591154
8. Manchester United341661254
9. West Ham3613101349
10. Bournemouth361391448
11. Brighton3512111247
12. Wolves361371646
13. Fulham361281644
14. Crystal Palace3510101540
15. Everton361291537
16. Brentford36991836
17. Nottingham Forest36891929
18. Luton36682226
19. Burnley36592224
20. Sheffield Utd36372616
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland215
C. Palmer209
O. Watkins1912
A. Isak191
D. Solanke183
Mohamed Salah179
Son Heung-Min169
B. Saka168
P. Foden167
J. Bowen166
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com