Havertz na ratunek i mamy lidera! Brentford 0:1 Arsenal
25.11.2023, 23:26, Mateusz Rosłoń 435 komentarzy
Nie było łatwo, ale udało się! Idealny scenariusz dla Arsenalu na 13. kolejkę ligowych zmagań stał się rzeczywistością: po remisie Manchesteru City z Liverpoolem Kanonierzy pokonali na wyjeździe Brentford i zajęli fotel lidera Premier League.
Oto składy, w jakich wystąpiły obie drużyny:
Arsenal: Ramsdale; Tomiyasu, Saliba, Gabriel, Zinczenko; Rice, Trossard, Ødegaard (90' Jorginho); Saka (90' White), Martinelli (79' Havertz), Jesus (65' Nketiah)
Brentford: Flekken; Ajer, Mee, Pinnock, Janlet, Norgaard; Onyeka (90' Lewis-Potter), Jarmoliuk (72' Maupay), Mbeumo; Ghoddos (90' Zanka), Wissa (72' Baptiste)
Choć na bramkę (uznaną) musieliśmy czekać do ostatnich minut, to nie można powiedzieć, że był to nudny mecz. Już w 13. minucie zrobiło się gorąco pod bramką Arsenalu - Aaron Ramsdale niezdarnie próbował wybić piłkę, która w rezultacie trafiła pod nogi rywala. Akcja zakończyła się strzałem Bryana Mbeumo, ale na szczęście na linii bramkowej w odpowiednim momencie znalazł się Declan Rice i gospodarze musieli obejść się smakiem. Nie był to niestety koniec błędów angielskiego bramkarza. W 37. minucie wykonał on równie niezdarny wyrzut pod nogi przeciwnika - tym razem nie doszło jednak do poważnego zagrożenia dla bramki Arsenalu.
Łatwego życia nie mieli też skrzydłowi the Gunners. Saka i Martinelli przez cały mecz doświadczali skutecznego podwójnego krycia, przez co nie byli w stanie pokazać pełni swoich umiejętności. Arsenal miał kilka rzutów rożnych, do ataków włączali się też Zinczenko i Tomiyasu, ale ich starania spełzały na niczym. W samej końcówce pierwszej połowy byliśmy bardzo bliscy szczęścia: 42. minuta, Flakken nie najlepiej odbija piłkę po strzale głową Jesusa, do fudbolówki dopada Trossard i umieszcza ją w siatce. Niestety gol został anulowany po interwencji VARu, ponieważ w momencie strzału Jesusa Belg znajdował się za linią spalonego.
W pierwszej połowie Arsenal wyraźnie przeważał, ale w drugiej przygasł. Kanonierzy nie mieli zbyt wielu klarownych sytuacji. Swoich szans nie wykorzystywali na szczęście również gospodarze. Niedługo po pojawieniu się na boisku po dośrodkowaniu posłanym z prawej strony pola karnego bramkę mógł zdobyć Neal Maupay - tym razem piłkę sprzed samej bramki wybił jednak Zinczenko. W ostatnim kwadransie inicjatywę znów przejęli zawodnicy Arsenalu. Strzałów z dystansu próbowali Rice i Saliba.
W 89. minucie w końcu się udało. Niewidoczny przez cały mecz Bukayo Saka dostał piłkę przy narożniku pola karnego i lewą nogą dośrodkował ją w kierunku bramki. Tam idealnie odnalazł się Kai Havertz, który 10 minut wcześniej pojawił się na boisku. Niemiec uderzył futbolówkę głową i pewnie umieścił ją w siatce, a tym samym strzelił swojego pierwszego gola z gry w barwach Arsenalu w Premier League. 1:0 dla Arsenalu!
Po 3 minutach doliczonego czasu sędzia Tim Robinson po raz ostatni dmuchnął w gwizdek. Arsenal zgarnął komplet punktów i uplasował się na fotelu lidera Premier League. Aaron Ramsdale wyraźnie odetchnął z ulgą, swojej radości nie krył też Mikel Arteta. Następny mecz już w środę - Arsenal zmierzy się z RC Lens w ramach fazy grupowej Ligi Mistrzów.
Skrót meczu:
źrodło: Własne
Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 15 | 11 | 3 | 1 | 36 |
2. Chelsea | 16 | 10 | 4 | 2 | 34 |
3. Arsenal | 16 | 8 | 6 | 2 | 30 |
4. Nottingham Forest | 16 | 8 | 4 | 4 | 28 |
5. Manchester City | 16 | 8 | 3 | 5 | 27 |
6. Bournemouth | 16 | 7 | 4 | 5 | 25 |
7. Aston Villa | 16 | 7 | 4 | 5 | 25 |
8. Fulham | 16 | 6 | 6 | 4 | 24 |
9. Brighton | 16 | 6 | 6 | 4 | 24 |
10. Tottenham | 16 | 7 | 2 | 7 | 23 |
11. Brentford | 16 | 7 | 2 | 7 | 23 |
12. Newcastle | 16 | 6 | 5 | 5 | 23 |
13. Manchester United | 16 | 6 | 4 | 6 | 22 |
14. West Ham | 16 | 5 | 4 | 7 | 19 |
15. Crystal Palace | 16 | 3 | 7 | 6 | 16 |
16. Everton | 15 | 3 | 6 | 6 | 15 |
17. Leicester | 16 | 3 | 5 | 8 | 14 |
18. Ipswich | 16 | 2 | 6 | 8 | 12 |
19. Wolves | 16 | 2 | 3 | 11 | 9 |
20. Southampton | 16 | 1 | 2 | 13 | 5 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
Mohamed Salah | 13 | 9 |
E. Haaland | 13 | 1 |
C. Palmer | 11 | 6 |
B. Mbeumo | 10 | 2 |
C. Wood | 10 | 0 |
N. Jackson | 9 | 3 |
Y. Wissa | 9 | 1 |
Matheus Cunha | 8 | 3 |
J. Maddison | 7 | 4 |
A. Isak | 7 | 4 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
@pablofan napisał: "Po pierwsze Osimhen ma regularne problemy z kontuzjami mięśniowymi, a że jego gra głównie opiera się na fizyczności to z nim może być tak jak z Parteyem. Po drugie jest to zawodnik ubogi technicznie jak na poziom, który prezentują najlepsi gracze w Arsenalu. Po trzecie Arsenal nie potrzebuje kolejnego zawodnika, który najlepiej gra gdy ma dużo przestrzeni i czasu czy wielu okazji, aby strzelić bramkę bo już takiego mamy, a jest nim Martinelli. Po czwarte jest to zawodnik, który nie dźwiga rzutów karnych w Napoli oraz innych sytuacji poza boiskowych, a ma udźwignąć dwa lub trzy razy większą presję w Arsenalu?
Obecnie Arsenal gra jakiś dziwny atak pozycyjny polegający na burzeniu muru składającego się z całej drużyny przeciwnika, co więcej nawet nie próbuje forsować tempa i zaskakiwać jakimś szybkim atakiem, więc kolejny zawodnik typu Martinelliego jest nam zbędny. Szczególnie, że Osimhen nie jest jakimś wybitnym strzelcem, a grając u Artety napastnik musi jeszcze brać udział w kreowani akcji co też nie jest jego atutem."
Proszę napisz szybko że to wszystko to jakiś dowcip. Że to żart bo się nudziłeś....
Osimhen jest ubogi w technikę, nie jest wybitnym strzelcem i to typ Martinellego?
Wiesz co go łączy z Gabim? Oboje maja dwie nogi dwie ręce i głowę. Osimhen to jest typ Drogby I żadne inne porównanie nie przychodzi mi do głowy. Jest bardzo skuteczny, ma ciąg na bramkę lubi wchodzić w kontakt z przeciwnikiem i walczy o każdy centymetr boiska.
Osimhen nie jest tak wybitnym strzelcem że został królem strzelców Serie A i dał trzeci w historii tytuł Napoli. W tym sezonie ma już 6 goli w Serie A gdzie nasz najlepszy napastnik Jesus ma raptem jednego gola na koncie.
O Osimhenie mogą marzyć najlepsze drużyny na świecie jak Real PSG Barcelona czy Liverpool a tutaj czytam że On do nas nie pasuje.
Właśnie tej fizyczności nam brakuje. Pisząc że technicznie nie pasuje do reszty zespołu Właśnie użyłeś ogromnego argumentu dlaczego powinniśmy zrobić wszystko żeby go kupić.
Nie potrzebujemy piłkarzy którzy będą biegać z piłką jak Saka Odegaard czy Gabi albo Jesus ale takiego który pójdzie jak dzik w żołędzie i strzeli gola drużynie która parkuje autobus.
Nie przez przypadek podałem przykład City. Osimhen to odpowiednik Haalanda. I kiedy przychodził do Anglii to czytałem że teraz zderzy się ze ścianą Premier League że będzie latał od gabinetu do gabinetu i leczył rany a tymczasem chłop bije rekordy.
Najzabawniejsze to że Osimhen nie dźwiga karnych. Do strzelania karnych to mamy Sake Vieire Trossarda Odegaarda Jesusa nawet Vieire. Do 5-6 karnych w sezonie wystarczy.
Co do jego sytuacji pozaboiskowych to chętnie poczytam bo chyba mnie coś ominęło.
Oglądam Serie A od pewnie 25 lat i mogę wymienić tylko garstkę zawodników którzy mogliby zrobić karierę w każdej drużynie na świecie. Jednym z nich na pewno jest Osimhen
@Perconte napisał: "To , że Roben schodzi zawsze do lewej nogi wiedział kazdy, a chlop zawsze strzelał"
To było niesamowite z tym Robbenem . Afc tez ma niektore schematy wyuczone jak rozne i wrzutki na dalszy slupek . Kazdy o tym wie a i tak afc strzela gole .
Myslalem ze to śmieszki, że na DP piszą o majstrze.
Wszedłem i bez kitu oni piszą, że tylko 6 pkt do lidera i włączają się w walkę o majstra xDD hahaha
Oni w ogóle nie patrza, że mają 4 pkt przewagi nad 9 w tabelii WHU.
Wystarczą 2 wpadki z takim Liverpoolem i Chelsea I mogą wypaść poza top 10.
@al_arsen napisał: "Pogratulujmy Tottenhamowi. Są pierwszą w historii PL drużyną, która przegrała trzy mecze z rzędu, obejmując w każdym z nich jako pierwsza prowadzenie."
Gablota Tottenhamu się zapełnia
Unai Emery on Douglas Luiz links with Arsenal:
"Douglas is playing very good and he improves a lot. His commitment is amazing.
"I am very happy with him and I want to keep him, of course. I think he’s happy with us."
@al_arsen napisał: "Pogratulujmy Tottenhamowi. Są pierwszą w historii PL drużyną, która przegrała trzy mecze z rzędu, obejmując w każdym z nich jako pierwsza prowadzenie."
Tottenham ma niesamowite te swoje rekordy naprawdę, jaka to jest przyjemność mieć ich za największego rywala xd
@sWinny napisał: "Gra Arsenalu stała się do bólu przewidywalna, ciężko o element zaskoczenia jak się gra cały czas to samo."
Moim zdaniem możemy tak grac do końca sezonu jak jesteśmy liderami.
To , że Roben schodzi zawsze do lewej nogi wiedział kazdy, a chlop zawsze strzelał .
Nie szukajcie problemów na siłę!
@Perconte napisał: "Ludzie gadają na Artetę a chlop dobrze wie co robi i zamyka usta wynikami, kto ma rację!"
I tak i nie. Mamy lidera i jest super. Tylko, że faktycznie w środku pola i ofensywie wyglądamy średnio i to tylko dzięki temu, że Rice gra za 2 lub za 3.
Gra Arsenalu stała się do bólu przewidywalna, ciężko o element zaskoczenia jak się gra cały czas to samo.
Sytuacji w bramce nie ocenie bo jest trochę dziwna.
W moich oczach to jedziemy ostatnie parę spotkań na jakiejś zadyszce/ blokadzie. Sporo zawodników jest daleko od formy. Możemy się cieszyć z wyników, ale to jest krótkowzroczne moim zdaniem. We wczorajszym spotkaniu mieliśmy masę farta. Równie dobrze mogliśmy przegrać to spotkanie bo dwa razy wybijaliśmy piłkę z linii bramkowej. Ja tego nie czułem, że wczoraj gra przyszły mistrz Anglii.
WW zimę czekam na mniejsze czy większe wzmocnienia/roszady zawodników. Bo to będzie kluczowe w walce o tytuły.
@Perconte: ja akurat się z nimi zgadzam. Gramy bez polotu, stylu ale punktujemy. A jeśli chodzi o bramkę to Arteta stworzył sytuacje, w której jeden z najlepszych bramkarzy ligi zeszłego sezonu wyglada jakby miał 2 lewe ręce i nogi.
Oglądam magazyn Premier league na Viaplay i eksperci mowia, że Arsenal ma problemy w środku pola po Xhace, że Arteta niesłusznie stawia na Raya , że Arsenal gra na pół gwizdka.
A Tymczasem Arsenal jest Liderem w Premier League i w grupie LM.
Ludzie gadają na Artetę a chlop dobrze wie co robi i zamyka usta wynikami, kto ma rację!
@al_arsen: zawsze radosc jak kury i muły przegrywają ale statystyki nie grają. Poprostu ilosc kontuzji i nowa miotła zrobiły swoje.
Pogratulujmy Tottenhamowi. Są pierwszą w historii PL drużyną, która przegrała trzy mecze z rzędu, obejmując w każdym z nich jako pierwsza prowadzenie.
@alexis1908: "Nigeryjczyk w wykończeniu jest bardzo dobry z sezonu na sezon progresuje stylem to jest zawodnik skrojony pod PL"
Lukaku też świetnie sobie radzi w Serie A, a PL to już jednak dla niego za wysokie progi. Osimhen w cale tak dobrze nie progresuje ze skutecznością jak twierdzisz. Zeszły sezon mieli fenomenalny w Seria A bo praktycznie cały zespół wystrzelił z formą. W dodatku ogromną robotę robił im Kwara, kóry nie dość, że angażował obrońców to dużo strzelał i podawał w pole karne gdzie odnajdywał się Victor. W obecnym były mecze, w któych Napoli nie szło, a on zaczął strzelać fochy na boisku. Lub taki, w którym nie strzelił karnego i do kolejnego już bał się podejść. Gość według mnie ma za wysokie mniemanie o sobie. De Laurentis popełnił kolejny raz ten sam błąd nie sprzedając w piku formy za grube miliony gościa, który według mnie lepszy nie będzie. Milik też ma opinie, że zajebiście gra głową... liga włoska to specyficzny klimat. osobiście nazwał bym ją ligą geriatryczną bo to jedyna liga, w której możesz grać do 40tki i mieć świetne wyniki. Quagiarella, Dżeko, czy nawet Giroud - kilka przykładow z ost. lat. Ibrahimovic też dawał radę gdy był zdrowy. Sam Ronaldo po powrocie do Anglii wytrzymał kilka miesięcy i zawinął się do egzotycznej ligi gdzie robi mega staty, a w PL myto nim podłogę.
Generlanie nie ma co porównywać Haalanda i City bo Guardiola tak buduje środek pola i skrzydła swoich zespołów, że gdy trafi się ktoś taki jak właśnie Norweg to strzelanie bramek okazuje się dziecinnie proste, choć dla wielu nie jest. Osimhen to nie poziom Erlinga i nawet obok niego nie stoi. Nigeryjczyk według mnie nie będzie żadnym panaceum na naszą skuteczność bo on sam potrzebuje wielu okazji by tego gola strzelić, a w ostatnim czasie tych sytuacji zakończonych celnym strzałem możemy sobie policzyć na palcach u jednej dłoni.
Zgodzę się, że jest potrzebny silny, rosły napastnik do walki o górne piłki, który także skupi na sobie cały środek obrony, ale Osimhen to nie kandydat na Arsenal.
@kaljot: Tucson, zdecydowanie. Lepsza gama silników. Moi rodzice takiego mają już kilka lat z silnikiem 2.0 CRDI 185km i nic się z tym nie dzieje. Silniki diesla w Nissanie z tego rocznika to porażka... a mała benzyna nie za bardzo sprawdza się w tego typu crossoverze.
@kaljot: qashqai
@kaljot napisał: "tucson 2015 czy qashqai 2015 hmmmmm?"
mi wszystko jedno
Po drugie to może być ostatni taki sezon Bayeru. Po sezonie szykuje się "rozbiórka", Alonso szykowany jest do objęcia sterów w RM. Frimpongiem interesuje się pół Europy, Wirtz został namaszczony przez samego Kroosa jako swój następca w RM, Boniface to mokry sen połowy klubów w EPL, Tapsodą podobno my i KFC jesteśmy zainteresowani. Ciężko będzie im zatrzymać najlepszych zawodników jak najbogatsze kluby Europy zaczną składać oferty.
Konkretnie podsumowali sytuację naszych bramkarzy w magazynie PL
tucson 2015 czy qashqai 2015 hmmmmm?
@Damper napisał: "Nie sądzę, aby Leverkusen miało ochotę sprzedawać Boniface za mniej niż 70-80 milionów."
Podobno kluby BL są w kiepskiej sytiacji finansowej. Diabego, który był dla nich absolutnie kluczowym zawodnikiem sprzedali za 55mln, czyli po cenie rynkowej. AV w kilka dni dopieła ten transfer. Bonifacea kupili za 20mln i sprzedając go po roku za 60mln to i tak dokunują świetnego biznesu.
@Be4Again napisał: "Sprzedając Eddiego za jakieś 30mln do takiego Brighton czy innego Brentford i dokładając 20-30 mln możemy kupić każdego z wyżej wymienionej trójki i każdy z nich jest lepszym zawodnikiem niż nasz Eddie."
Nie sądzę, aby Leverkusen miało ochotę sprzedawać Boniface za mniej niż 70-80 milionów.
Oooo dzisiaj w domu R700 impreza. Rash w końcu z golem
Ciekawe jesteśmy liderem, a mamy dopiero 6. atak w ligi
@Be4Again napisał: "Póki punktują w lidze i mają matematyczne szanse na top4 to będą go trzymać."
Dlatego nie zdziwi mnie, jak do świąt go już w klubie nie będzie xD
@enrique: nie, o top 4
Wracając do tematu pomocnika to nie wierzę w zakup jakiegoś "kocura" z sciśłego topu (Osimhen, Mbappe, Martinez itd) i moim zdaniem tak duża inwestycja mogłaby nam wyjść bokiem. Jestem zdania, że my po prostu potrzebujemy napastnika, który będzie realną alternatywą dla GJ i który nie będzie jednocześnie kosztował 100mln+. Potrzebujemy napastnika 180cm+, który będzie potrafił przede wszystkim wykańczać wrzutki i który będzie lisem pola karnego. Tego nam brakuje w takich meczach jak choćby ostatni z Brentford. Dominujemy rywala technicznie i taktycznie, ale w polu karnym nie mamy zawodnika, który potrafi przełamać głęboko broniącego rywala. Taki Toney, Wahi czy Boniface świetnie wpisują się w taki rysopis. Każdy z nich dobrze gra tyłem do bramki i potrafi wykańczać górne piłki. Każdy z nich jest zupełnie innym zawodnikiem niż GJ. Nie są to tani zawodnicy, ale na pewno żaden z nich nie będzie wydatkiem 100mln+. Sprzedając Eddiego za jakieś 30mln do takiego Brighton czy innego Brentford i dokładając 20-30 mln możemy kupić każdego z wyżej wymienionej trójki i każdy z nich jest lepszym zawodnikiem niż nasz Eddie.
Po prostu potrzebujemy innych rozwiązań w ataku niż to co jest w stanie zaproponować nam GJ.
Niech zgadnę, na DP znowu walczą o mistrza?
Ależ gol Garnacho, spora szansa na gola sezonu.
Ten Hag dostanie nagrode dla menadzera miesiaca za wygrane z Fulham, Luton i Evertonem ( gdzie z Evertonem jego asystent byl na lawce) xD
Najlepszy nasz strzelec - Nketiah jest na 16 miejscu w klasyfikacji strzelców z 5 trafieniami a mimo to jesteśmy liderem ligi, niebywale.
@Garfield_pl napisał: "Kompletnie nie zdziwi mnie jak poleci, i teraz terminarz robi się im cięższy, więc zaufanie to muły każdemu okazywały, bronili oficjalnie każdego trenera, a potem ładnie się rozchodzili xD nie zdziwi mnie więc jeśli do nowego roku już go w klubie nie będzie, bo muły nic nie grają, dziś też wbrew wynikowi szału nie było, czas pokaże ;)"
Póki punktują w lidze i mają matematyczne szanse na top4 to będą go trzymać. Takie jest moje zdanie.
Swoją drogą ten sezeon pokazuje kim dla tego zespołu był Rash w formie, który będąc w gazie praktycznie w pojedynkę wygrywał im mecze i "pudrował" braki łysego.
@Dziadyga: United to wygląda jak za Fergusona jakiś karny wciśnięty farfocel w końcówce stylem nie powalają ale swoje punktują dołożyć do tego sporo kontuzji przecież im się cały środek obrony posypał . Można się śmiać z Ten Haaga ale robi tam dobrą robotę z zawodników których ma mistrzem nie będą ale prędzej obstawiam ich w 4 niż kury .
@Be4Again napisał: "On ma pełne zaufanie, tam musiałaby się wydarzyć tragedia żeby go mieli zwolnić, a tak w ostatnich 6 meczach ManU zdobyło nawięcej punktów w lidze. Terminarz mieli dosyć przyjazny i większość meczy przepchali kolanem, ale punkty to punkty. Zwolenienie E07H w tym momencie sezonu to byłby olbrzymi błąd. Kluczowi zawodnicy bez foramy, a tu jeszcze zmiana trenera?"
Kompletnie nie zdziwi mnie jak poleci, i teraz terminarz robi się im cięższy, więc zaufanie to muły każdemu okazywały, bronili oficjalnie każdego trenera, a potem ładnie się rozchodzili xD nie zdziwi mnie więc jeśli do nowego roku już go w klubie nie będzie, bo muły nic nie grają, dziś też wbrew wynikowi szału nie było, czas pokaże ;)
@kwiatinho napisał: "Dzisiaj czytałem że zamierzamy latem rozbić bank dla Osimhena. Gdyby się udało to oficjalnie byli byśmy odpowiednikiem City zachowując odpowiednie proporcje oczywiście"
To przeczytaj jeszcze o zasadach FFP. Żeby w lecie móc kupić napastnika za 150-200mln (Nie wierzę żeby De Laurentis w ogóle chciałby z kimkolwiek rozmawiać poniżej 150mln) musielibyśmy sprzedać zawodnika/zawodników za jakieś 100-120mln. Nasz aktualny bilans transferowy to jakieś - 170mln i jest to drugi najgorszy wynik finansowy w tym aspekcie w lidze (prym wiedzie Chelsea z minus 190mln), która też jest na granicy FFP. Poprawimy teraz trochę nasze przychody dzięki występom w CL, wzrostowi marketingowemu itd, ale to na pewno nie pozwoli żeby "rozbić" bank na zawodnika za 150mln. Nawet sprzedaż GJ by mogła nie wystarczyć. Musielbyśmy sprzedać 2 dobrych zawodników żeby móc myśleć o takim ruchu.
Można mieć bekę,ale jednak muły tak tragicznie grające ze sporymi osłabieniami są już tylko 2 pkt za kurakami którzy przy nich graja kosmos i tylko 6 pkt za nami.Sporo tu osob ma beke w tym Ja z nich,ale liczby nie klamia.Nie dziwię się,że niektórzy hurraoptymisci z MU w stylu Garfielda wierzą w mistrza.Co oczywiście mało realne,ale po to się kibi czuje by wierzyć w cuda.
@pablofan: Osimhen ubogi technicznie za to Haaland to bóg techniki XD ale odnalazł się w drużynie tak technicznej jak City . Nigeryjczyk w wykończeniu jest bardzo dobry z sezonu na sezon progresuje stylem to jest zawodnik skrojony pod PL a tym bardziej do nas gdzie większość dośrodkowań idzie w powietrze bo Jesus i Trossard za niscy do walki w powietrzu . Jedyne co faktycznie może u niego martwić to te kontuzje których faktycznie jest sporo .
@Garfield_pl napisał: "Myślałem że 6 grudnia pożegnają ETH , ale się mu udało dziś xD choć kto wie , porażka z Galatasaray i Newcastle i będzie ciekawie"
On ma pełne zaufanie, tam musiałaby się wydarzyć tragedia żeby go mieli zwolnić, a tak w ostatnich 6 meczach ManU zdobyło nawięcej punktów w lidze. Terminarz mieli dosyć przyjazny i większość meczy przepchali kolanem, ale punkty to punkty. Zwolenienie E07H w tym momencie sezonu to byłby olbrzymi błąd. Kluczowi zawodnicy bez foramy, a tu jeszcze zmiana trenera?
Myślałem że 6 grudnia pożegnają ETH , ale się mu udało dziś xD choć kto wie , porażka z Galatasaray i Newcastle i będzie ciekawie
@Adamarsenal1 napisał: "United teraz Newcastle, Chelsea, Liverpool, West ham, Aston Villa, i ważne dwa mecze w LM, ciekawe gdzie będą po tych meczach, nie zawsze będą przepychać mecze, kiedyś szczęście się skończy."
Oni w ogóle nie potrafią grać z drużynami z górnej części tabeli, nie mówiąc o czołówce... Weryfikacja nadejdzie szybko.
United teraz Newcastle, Chelsea, Liverpool, West ham, Aston Villa, i ważne dwa mecze w LM, ciekawe gdzie będą po tych meczach, nie zawsze będą przepychać mecze, kiedyś szczęście się skończy.
United idzie na mistrza
United gra z Newcastle nastepna kolejke, City z Totkami. Nasza wygrana z Wolves moze sprawic nam kolejny bardzo fajny weekend
@Damper: miałem na myśli porównanie do ostatniego sezonu. Przyszłościowo na pewno nie ma co go uwzględniać w składzie
Dawno nie widziałem tak niezasłużonego 0:3
@Damper: Partey do Arabów pewnie pójdzie w lipcu.
Ah to wielkie United jeśli wygrają tylko 6 pkt do straty do lidera pewnie po spekulacjach ich kibiców max za 3 kolejki będą liderem a w kwietniu będą już mistrzostwo świętować ale znając życie do następnej kolejki
@Marcel90 napisał: "@Damper napisał: "Wg mnie ta nasza schematyczność i braki w kreacji wynikają z luki, jaka powstała na LCM"
Jak dla mnie to wynika to z tragicznej formy Odegaarda i braku Parteya."
Tylko czy my powinniśmy jeszcze uwzględniać Parteya jeśli chodzi o planowanie tego jak ma wyglądać Arsenal? Jeśli chodzi o drugą połowę tego sezonu to tak. Jeśli chodzi o kolejny sezon- wg mnie nie powinniśmy tego robić, bo po raz kolejny się rozczarujemy.
United grając taki syf jest 6 punktów za liderem.
@Damper: zgadzam się z twoją opinią,
Dodam ze xhaka potrafił magicznie wbiec w pole karne, lub w czasie gry z kontry zawsze podłączał się do ataku i posyłał pilke tam gdzie trzeba, takiego człowieka teraz brakuje. Pamiętam ze Smith rowe mial niezły ciąg na bramkę, ale juz niestety nie pamiętam kiedy ostatni raz to pokazał
@pablofan: Watkins pewniejszy, ograny w PL