Kontrowersyjny gol i 3. zwycięstwo z rzędu, Arsenal 1-0 Watford

Kontrowersyjny gol i 3. zwycięstwo z rzędu, Arsenal 1-0 Watford 07.11.2021, 16:07, Łukasz Wandzel 1197 komentarzy

Przed meczem z Watfordem Kanonierzy byli stawiani w roli zdecydowanego faworyta. Po ostatnich udanych występach Arsenalu wydawało się, że podopieczni Mikela Artety z łatwością poradzą sobie na własnym stadionie z Szerszeniami. Tymczasem ekipa Claudio Ranieriego przez długi czas stawiała opór Arsenalowi, który miał wyraźne problemy ze skutecznością i na własne życzenie marnował dogodne okazje. Ostatecznie Arsenal zdołał zdobyć jedynego gola w tym spotkaniu i zanotować 3. ligowe zwycięstwo z rzędu.

Składy obu drużyn:

Arsenal: Ramsdale – Tomiyasu, White, Gabriel, Tavare – Saka (90+3' Martinelli), Lokonga, Maitland-Niles, Smith Rowe (86' Elneny) – Lacazette (69' Odegaard, Aubameyang

Watford: Foster – Femenia, N'Koulou, Cathcart (90+4' Fletcher), Rose – Sissoko - Saar, Tufan (62' Joao Pedro), Kucka, Dennis (74' Hernandez) – King

Patrząc na poczynania Watfordu w ofensywie, a raczej ich brak, nie było chyba w tym sezonie meczu, w którym Arsenal bardziej mógł stracić punkty na własne życzenie. Goście przez długi czas nie oddali celnego strzału na bramkę Ramsdale'a, a gospodarze zdominowali posiadanie piłki. Londyńczycy nie mieli mnóstwa okazji, ale stwarzali na tyle dogodne sytuacje, że chociaż część z nich powinni wykorzystać.

Worek z bramkami mógł się otworzyć już w pierwszym kwadransie meczu po akcji, w której Aubameyang źle przyjął futbolówkę, a do siatki wpakował ją za niego Bukayo Saka. Radość okazała się jednak przedwczesna, ponieważ 20-letni Anglik znajdował się na pozycji spalonej. Kanonierzy powinni prowadzić już w pierwszej połowie, mając wyśmienitą okazję do otwarcia wyniku w 33. minucie Lacazette był faulowany w szesnatce Watfordu i sędzia wskazał na wapno. Do strzału z 11 metrów podszedł Aubameyang, jednak Ben Foster popisał się świetną interwencją i powstrzymał Gabończyka przed otwarciem wyniku.

Jedyną i zwycięską bramkę drużyna Mikela Artety zdobyła dopiero po przerwie. W 56. minucie Emile Smith Rowe zdobył świetnego gola, uderzając po ziemi tuż sprzed pola karnego, jednak kontrowersje może wzbudzać sytaucja mająca miejsce kilka sekund wcześniej. Watford miał szansę na kontrę, którą faulem powstrzymał Maitland-Niles. Jako że Szerszenie nie stracili piłki bezpośrednio po tym faulu, sędzia puścił grę, ale sekundę później Ben White'a przejął futbolówkę, która po chwili szczęśliwie wylądowała pod nogami Smitha Rowe'a.

W 73. minucie Arsenal mógł podwyższyć prowadzenie. Bukayo Saka wykonał krótkie podanie z prawego skrzydła do Martina Odegaarda, który zagrał piłką w taki sposób, że piłka najprawdopodobniej zmierzała w kierunku bramki, ale Aubameyang upewnił się, że na pewno wyląduje w bramce i wykończył akcję... będąc na pozycji spalonej.

Niepowiększenie przewagi mogło się zemścić w końcówce spotkania, kiedy Watford złapał wiatr w żagle i w końcu "na poważnie" zaczął atakować bramkę gospodarzy. W 86. minucie błąd popełnił Ramsdale, wychodząc z bramki. Joshua King minął i golkipera Arsenalu, i Bena White'a. Na szczęście dla defensywy Kanonierów napastnik Szerszeni na pustą bramkę uderzał z ostrego kąta, dzięki czemu trafił jedynie w boczną siatkę.

Tuż przed końcem regulaminowego czasu gry Nuno Tavares zakręcił się z piłką przed szesnastką Watfordu i został faulowany. Kucka obejrzał drugą żółtą, a więc i czerwoną kartkę. Chwila w przewadze nie wpłynęła jednak na zmianę rezultatu. Arbiter gwizdnął po raz ostatni po 6 doliczonych minutach: Arsenal 1-0 Watford.

Premier LeagueRaport pomeczowyWatford autor: Łukasz Wandzel źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Rafson95 komentarzy: 1058708.11.2021, 14:15

@Rynkos7 napisał: "resztą sami Polacy uciekają do Niemiec i pracują tam"
No właśnie i to jest ta podstawowa różnica. Polacy wyjeżdżają pracować.

Rynkos7 komentarzy: 688708.11.2021, 14:14

@Pitu88:

Wiesz... My wychowaliśmy się w Państwie prawa, w państwie z rozwiniętą biurokracją. Oni nigdy się z czymś takim nie zmierzyli. Wiedzą, że jeżeli chcą jak najszybciej przejść do Niemiec to muszą to zrobić z ominięciem naszego Państwa i ominięciem wszystkich zbędnych dla nich procedur. Z naszej perspektywy może to brzmieć jak usprawiedliwianie się itd. Z ich perspektywy jest zupełnie inaczej. Biurokracja ich nie obchodzi. Chcą się znaleźć w Niemczech po najmniejszej linii oporu.

Paul77 komentarzy: 990008.11.2021, 14:11

@Rafson95: oni chcą żyć na pewnym poziomie i nie pracować.
Czemu tak bogate kraje jak Arabia Saudyjska im nie pomogą? Przecież bliżej i poziom życia wysoki.

Pitu88 komentarzy: 216608.11.2021, 14:11

@Rynkos7: brzmi trochę jak usprawiedliwianie się... W takim razie każdy, kto nie zna naszego prawa, może wejść nielegalnie tam, którędy mu się podoba? To droga donikąd. Po to jesteśmy cywilizowanym krajem, bo mamy ustanowione prawo. Dura lex, sed lex.
W ten sposób na teren Polski mogą wejść ludzie, którzy będą nam bezpośrednio zagrażać, kiedy mamy gwarancji, że chcą Polskę opuścić. Poza tym, wszyscy jesteśmy już w Unii, wejście do Polski czy do Niemiec to zagrożenie dla całej Europy, bo wtedy mogą podróżować bez ograniczeń

Rynkos7 komentarzy: 688708.11.2021, 14:11

@Rafson95:

Nie oszukujmy się, każdy gdyby uciekał skądkolwiek szedłby do Niemiec bo tam warunki życia są najlepsze. Skoro już i tak uciekli to czemu mieliby zatrzymywać się w Polsce? Pewnie nawet o naszym kraju nic nie słyszeli i nie wiedzą czego tutaj się spodziewać. Dla nich to tylko przystanek i tyle. Zresztą sami Polacy uciekają do Niemiec i pracują tam, więc chyba nie jest tak kolorowo jak może się nam wydawać.

DzejCoop komentarzy: 326408.11.2021, 14:10

Są jakieś poważne ploty z Isakiem, że niektórzy robią ankiety czy on czy Vlaho? Pytam bo chciałbym Szweda tutaj zobaczyć.

Rafson95 komentarzy: 1058708.11.2021, 14:08

Pani rzecznik SG też to tak wytłumaczyła. Że na granicy z Polską to oni mogą złożyć wniosek o azyl w Polsce, a oni nie chcą być w Polsce tylko na zachodzie. Dlatego to ich w żaden sposób nie urządza i idą lasami.

Skoro oni uciekają przed wojnami i prześladowaniem to czemu Polska im się nie podoba? a no coż pewnie za biedny kraj i za mały socjal

Alffik komentarzy: 104208.11.2021, 14:08

https://angielskieespresso.pl/post/95136/2021/11/07/polautomatyczne-spalone/?fbclid=IwAR1pQgpZWVKbMlpRi07eOyNdprfVApEgLinHxmc1XaNoOR9VKoTy80o_WoM

Nowa technologia w piłce nożnej już niedługo.

BarcArsenal komentarzy: 135308.11.2021, 14:07

@Pitu88 napisał: "Barcarsenal i malyglod typowe cwaniaki w internecie, co na wszystko mają radę. Wy byście tych ludzi, którzy atakują polska granice, oczywiście przepuścili? I to oczywiste Polska zła, wy to pewnie Europejczycy, a nie Polacy."

Nigdzie nie napisałem że kogokolwiek bym oczywiście przepuszczał. Nie uważam się też za cwaniaka, a także daleko mi do deklarowania się jako Europejczyk, w pierwszej kolejności. Jeżeli już to jestem bardzo przywiązany do swojej małej ojczyzny, Krakowa i jego okolic.

Umieściłem 3 komentarze, w pierwszym zwróciłem uwagę na nie używanie słów typu "dzicz" wobec jakiejkolwiek grupy ludzi, bo to naprawdę niepotrzebne i niewłaściwe.

W drugim komentarzu napisałem to co uważa myślę większość z nas, przecież każdy obywatel może spotkać się z szykanami ze strony władzy za głupoty vide jakaś mała ilość miękkich narkotyków u dorosłego na własny użytek, wypicie piwka w parku, starsza babcia ciągnana po sądach za batonika, podnoszenie podatków i inflacja do tykająca przecież najsłabszych, z czymś się nie zgodzisz?

W trzecim komentarzu pokazałem tylko że generalizowanie często jest bardzo mylące i zawsze krzywdzące, to chyba też dość podstawowa wiedzą.

Tak więc życzę ci miłego popołudnia i daj spokój i wyciaganiem naprawdę pochopnych wniosków, które sugeruje ci niepotrzebna narracja konfrontacji z kimkolwiek jaka jest niestety na ciągłym topie.

Rynkos7 komentarzy: 688708.11.2021, 14:07

@Pitu88:

Chyba głównie z tego względu, że Polska nie jest ich docelowym miejscem a jeżeli zrobią to w miejscu do tego wyznaczonym to zmierzą się z Polską biurokracją, całość może trwać bardzo długo i będzie im ciężej później wyjechać do Niemiec. Druga sprawa, że ci ludzie chyba są też źle instruowani przez wszystkich pośredników, Białorusinów itd. Są trochę jak takie marionetki.
Co do obrony granicy przez nasze Państw nie mam żadnych zastrzeżeń.

Paul77 komentarzy: 990008.11.2021, 14:07

Polska dla Polaków, ziemia dla ziemniaków!

grzegorz1211 komentarzy: 1031208.11.2021, 14:05

@Gunerxxx: Bo oni chcą dalej na zachód, Polska to dla nich tylko przystanek. Oni nie chcą starać się o status uchodźcy w Polsce tylko w Niemczech, Danii czy Szwecji

Pitu88 komentarzy: 216608.11.2021, 14:04

@Rynkos7: obrona granicy to jedno z najważniejszych zadań naszego państwa, do tego zadania zostały powołane odpowiednie służby. Ktoś celowo, z rozmysłem, nielegalnie chce sforsować naszą granice, a "wielcy" Europejczycy temu przyklaskują. Ja rozumiem tolerancję, ale to?
Oczywiście nie można ludzi szufladkować że względu na ich pochodzenie, ale jak ktoś słusznie zauważył niżej - dlaczeto nie przekroczą granicy w miejscu do tego przeznaczonym, tylko jak agresorzy atakują nad lasami?

Ech0z komentarzy: 1043108.11.2021, 14:03

Tego Aube to mam ochote udusić. 300zl miałem za 2 bramki Arsenalu . Powinno być 3:0 ale nie wiem kogo bardziej winić aube czy Artete że pozwala grać tak słabemu zawodnikowi . Nie wiem ogromny błąd popełnia , Lacazetta wywalczyl karnego a taki pajac do niego podchodzi . Mi by się odechciało trenować ten sport

Rafson95 komentarzy: 1058708.11.2021, 14:03

@Rynkos7: Większość z tych o które pytasz masz napisane w artykule.

Rynkos7 komentarzy: 688708.11.2021, 14:02

@Ups147:

O ironio ;) Oczywiście, że tak.

Ups147 komentarzy: 349708.11.2021, 14:00

@Rynkos7 napisał: "Może sebixy zrozumią na czym polega "stereotyp" i jak się go szerzy."

Powiedz że zrobiłeś to celowo xd

Rynkos7 komentarzy: 688708.11.2021, 14:00

@Pitu88:

Ja uważam, że obrona granicy jest dobra, ale mieszanie z błotem tych ludzi przez wielkich "Polacków" (sic!) już dobre nie jest.

ronczo komentarzy: 227 newsów: 208.11.2021, 14:00

@Gunerxxx: Bo się okażę, że są karani lub powiązani z organizacjami terrorystycznymi?
Dlaczego pytasz?

W mniejszym stopniu są też ludzie, którzy stracili dokumenty.

Gunerxxx komentarzy: 236408.11.2021, 13:58

Niech mi ktoś powie, dlaczego ci cali uchodźcy nie idą próbować przekraczać granicy w miejscu do tego przeznaczonym czy na przejściu granicznym?

Rynkos7 komentarzy: 688708.11.2021, 13:58

@Rafson95:

Kto prowadził te statystyki? Na jakiej liczbie ludzi? W jakim regionie? W jaki sposób weryfikowano te statystyki? Ja też mogę sobie wyprowadzić jakąś tezę i podpiąć tobie pod nią setki durnych artykułów z internetu.
Zresztą takie same w latach 80 i 90 statystyki mogły powstać na temat Polaków i innych imigrantów. Nie rozumiem jak można ludzi, jednostki wrzucać do jednego wora. Ja bym zrobił badanie u siebie w mieście, że co drugi mieszkaniec to pijak i potem bym stwierdził, że co drugi Polak to pijak.

Pitu88 komentarzy: 216608.11.2021, 13:56

Barcarsenal i malyglod typowe cwaniaki w internecie, co na wszystko mają radę. Wy byście tych ludzi, którzy atakują polska granice, oczywiście przepuścili? I to oczywiste Polska zła, wy to pewnie Europejczycy, a nie Polacy. To dopiero cebulactwo

Rafson95 komentarzy: 1058708.11.2021, 13:55

@Rynkos7:
Hahaha stereotyp XD

Ja swoje opinie opieram na statystykach dotyczących migrantów w Europie którzy napłynęli już z krajów Arabskich w poprzednich latach.
na przykład:
https://www.aljumhuriya.net/en/content/syrian-refugees-german-labor-market

W drugiej połowie roku 2018 zaledwie 32% uchodźców z Syrii przybyłych do Niemiec w latach 2013-2018 było zatrudnionych, w tym mniej niż połowa w pełnym wymiarze czasowym.

Czy to jest stereotyp czy fakt? Proszę odpowiedz mi na to pytanie

enrique komentarzy: 1932808.11.2021, 13:54

Pamiętam pierwszą wielką falę migracji do Europy - pamiętam słowa polityków którzy tak im sprzyjali - pani Merkel która mówiła o młodych i zdolnych ludziach którzy chcą się uczyć języka i pracować, którzy będą ogromnym wsparciem dla niemieckiej gospodarki... taaa, rok temu przyznała że wszystko szlag trafił i jedyne co ze sobą przynieśli to rozniesienie w pył już obciążonego systemu socjalnego, ogromne dysproporcje kulturowe, brak asymilacji, przestępczość itd.

Ktoś myśli że kolejna fala przyniesie coś innego ?

Rynkos7 komentarzy: 688708.11.2021, 13:54

@Alffik:

Zgadzam się z drugą częścią twojej wypowiedzi :D

Paul77 komentarzy: 990008.11.2021, 13:54

Trochę szkoda że teraz wypada przerwa na reprezentację, akurat jak Arsenal złapał wiatr w żagle.

Alffik komentarzy: 104208.11.2021, 13:53

@Rynkos7: lepiej każdego nazywać złodziejem, niż każdemu bezwarunkowo ufać :)

Rynkos7 komentarzy: 688708.11.2021, 13:51

@BarcArsenal napisał:
Przeciętny Polak na emigracji
-mlody mężczyzna
- problemy z przestrzeganiem prawa, pijak
- roszczeniowa postawa
-brak chęci do nauki i asymilacji
-z pełną świadomością wykorzystuje panujący w Europie dobrobyt żeby ciągnąć socjal i kraść pracę obywatelom

^ z pamiętnika "przeciętnego" Hansa z Niemiec, lata 90, niekoloryzowane


To powinno być normalnie podpięte wszędzie gdzie się da. Może sebixy zrozumią na czym polega "stereotyp" i jak się go szerzy. Skoro ktoś nazywa każdego imigranta terrorystą to dla zachodu Europy każdy Polak to pijak i złodziej.

Rafson95 komentarzy: 1058708.11.2021, 13:50

@Theo10 napisał: "Skąd takie dane? Czyżby własne? ;)"
Dane jakich pełno w internecie, nie chce mi się za każdym razem od nowa szukać i linkować badań i artykułów. Zresztą oboje dobrze wiemy, że to prawda @Theo10 napisał: "Do tego właśnie służy weryfikacja, żeby odsiać uchodźców wojennych itp od imigrantów ekonomicznych, którzy mogą się cechować w/w opisem." A wymień konkretnie z którego kraju ze wschodu ogarniętego obecnie wojną ludzie uciekają? Czy tam w ogóle mamy w tej chwili jakąś wojnę oprócz przewrotu w Afganistatnie? @Theo10 napisał: "Swoją drogą, ciekawe jaki byłby taki opis przeciętnego Polaka. ;)"
Zasadnicza różnica jest taka że przeciętny Polak sam na siebie zarabia.

Alffik komentarzy: 104208.11.2021, 13:50

https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/zobaczycie-co-si%C4%99-stanie-8-listopada-stwierdzi%C5%82-korwin-mikke-m%C3%B3wi%C5%82-to-w-pa%C5%BAdzierniku-przypadek/ar-AAQrGyu?cvid=4fd82055cebb4dc7e5f1eee3faa89e8c&ocid=winp1taskbar

JKM wiedział :D

grzegorz1211 komentarzy: 1031208.11.2021, 13:50

@bizooon: Przynajmniej masz okazję dowiedzieć się czegoś o świecie i to nie z mediów głównego nurtu XD

Gunerxxx komentarzy: 236408.11.2021, 13:48

@bizooon: Teraz dochodzi przerwa reprezentacyjna, ale się będzie działo :)

Paul77 komentarzy: 990008.11.2021, 13:44

@Theo10: Zobacz jak zachowują się migranci w Szwecji, Danii, Niemczech. Mają swoje dzielnice, gdzie nawet policja boi się wjechać. Co wyprawiają w Paryżu?
To nie są ludzie którzy będą pracować, oni chcą żyć na pewnym poziomie, a to dane państwo ma im wszystko zapewnić. Kolejna kwestia to religia, oni mają obowiązek szerzyć Koran, to słowem, czy bronią, ale tak robią.

bizooon komentarzy: 698808.11.2021, 13:44

Odechciewa się tu wchodzić, jak nie pro i anty szczepionkowe to pro i anty uchodźcze deklaracje.
A moze reszte ch obchodzi co macie do powiedzenia na te tematy bo to sekcja komentarzy pod konretnym newsem?
Kraj podzielony na 2 plemiona coraz bardziej...

BarcArsenal komentarzy: 135308.11.2021, 13:43

@Rafson95 napisał: "Przeciętny migrant:
- młody mężczyzna
- problemy z przestrzeganiem prawa
- roszczeniowa postawa
- brak chęci do nauki, pracy, asymilacji
- z pełną świadomością i bezwzględnością wykorzystuje panującą w Europie "poprawność" w celu osiągnięcia korzyści materialnych i wygodnego życia jak najmniejszym nakładem wysiłku"


Przeciętny Polak na emigracji
-mlody mężczyzna
- problemy z przestrzeganiem prawa, pijak
- roszczeniowa postawa
-brak chęci do nauki i asymilacji
-z pełną świadomością wykorzystuje panujący w Europie dobrobyt żeby ciągnąć socjal i kraść pracę obywatelom

^ z pamiętnika "przeciętnego" Hansa z Niemiec, lata 90, niekoloryzowane

Theo10 komentarzy: 832008.11.2021, 13:39

@Rafson95 napisał: "Przeciętny migrant:
- młody mężczyzna
- problemy z przestrzeganiem prawa
- roszczeniowa postawa
- brak chęci do nauki, pracy, asymilacji
- z pełną świadomością i bezwzględnością wykorzystuje panującą w Europie "poprawność" w celu osiągnięcia korzyści materialnych i wygodnego życia jak najmniejszym nakładem wysiłku"


Skąd takie dane? Czyżby własne? ;)

Do tego właśnie służy weryfikacja, żeby odsiać uchodźców wojennych itp od imigrantów ekonomicznych, którzy mogą się cechować w/w opisem.

Swoją drogą, ciekawe jaki byłby taki opis przeciętnego Polaka. ;)

Rafson95 komentarzy: 1058708.11.2021, 13:31

Przeciętny migrant:
- młody mężczyzna
- problemy z przestrzeganiem prawa
- roszczeniowa postawa
- brak chęci do nauki, pracy, asymilacji
- z pełną świadomością i bezwzględnością wykorzystuje panującą w Europie "poprawność" w celu osiągnięcia korzyści materialnych i wygodnego życia jak najmniejszym nakładem wysiłku

Jak ktoś chce być frajerem i takim pomagać to proszę bardzo, znajdzcie sobie jakiegoś śniadego chłopca z maślanymi oczami ze wschodu i przelewajcie mu co miesiac cala pensje.
Ale nie wymagajcie zeby cały kraj się na nich zrzucał xd

Ups147 komentarzy: 349708.11.2021, 13:30

@malyglod: Pomoc jasne, dać jesc i spakować w samolot tam skąd przyszli więcej nie jesteśmy w stanie zaoferować. Na ten moment to wygląda tak, że stoję u Ciebie pod mieszkaniem i się dziwnie, że mnie nie wypuszczasz a ja chcę u ciebie mieszkać.

BarcArsenal komentarzy: 135308.11.2021, 13:14

Aktualna władza, ale takie same były wszystkie poprzednie, wobec słabych jest często bezlitosna, a wobec silniejszych nie podnosi się z podłogi.
Najgorsze cechy, o których uczyli w szkole opowiadając o warcholstwie szlachty, niestety mentalnie wciąż obecnej w społeczeństwie

malyglod komentarzy: 649108.11.2021, 13:11

@Dzulian: gdyby nas nie przyjęli do NATO to prawdopodobnie teraz tym "dzikusem" byłbym ja czy Ty i podobne rozwiązanie chcieliby zastosować niektórzy Niemcy wobec nas.
Trochę empatii i zrozumienia procesów politycznych by się przydało.
To nie jest myślenie zero-jedynkowe, albo albo.
Granic trzeba bronić, a ludziom słabszym pomagać.
Tylko nasze władze zawsze prężą muskuły jak trzeba tym słabym pomagać, a chowają się jak silniejszy przychodzi.

BarcArsenal komentarzy: 135308.11.2021, 13:07

@Artu napisał: "Dzicz u granic. Ja w pełni popieram zakaz wpuszczania tej bandy na tereny Rzeczpospolitej. Ani kroku w tył."

Ciężkie słowa, naprawdę warto się zastanowić czy używać tego typu sformułowań, życie jest nieobliczalne i raczej nikt nie chciałby być wyzywany od dziczy i band bez godności.

Dominik17 komentarzy: 313608.11.2021, 13:05

@damianARSENAL: no można tylko najpierw dowala tamtym a potem będąc się między sobą lac :P

malyglod komentarzy: 649108.11.2021, 13:00

@Artu: może jeszcze wieżyczki i strzelać brunatny chłopcze?

damianARSENAL komentarzy: 855908.11.2021, 12:48

Kiboli wysłać na granice

mikowhy komentarzy: 3216 newsów: 1008.11.2021, 12:45

Wysłać na granice ludzi Bąkiewicza! Zostaną tam do 11.11, to nie będą mieli okazji roz***** stolicy

Garfield_pl komentarzy: 2831008.11.2021, 12:42

@Matelko napisał: "Kurcze kto by przypuszczał, że po tym jak w 3 pierwszych kolejkach Arsenal był na samym dnie po to by w kolejnych 8 nie przegrać spotkania.
Cieszy, że jesteśmy nas Manchesterem, Tottenhamem czy Leicester w ligowej tabeli. Remis z LFC również biorę w ciemno. Później mamy mecz domowy z Newcastle i już obowiązkowo 3 punkty potrzebne. Grudzień będzie miesiącem prawdy. Ważne aby zawodnicy byli zdrowi i skoncentrowani."

Kto wie, może Ogs doczeka do meczu z nami i Arteta go zwolni ;)

Dominik17 komentarzy: 313608.11.2021, 12:14

@Artu: prawda jest taka ze jak teraz ich wpuscimy to kazdy se bedzie mogl tutaj wchodzic jak do siebie

Artu komentarzy: 190508.11.2021, 12:05

Mam nadzieję ze wojsko i inne służby ma w pogotowiu armatki wodne, pałki czy nawet gumowe kule.
Dzicz u granic. Ja w pełni popieram zakaz wpuszczania tej bandy na tereny Rzeczpospolitej. Ani kroku w tył. Pogonić z tymi ,,uchodźcami,, wszystkich lewaków, szczurów i innych szatanów.

CiapsonPL komentarzy: 20808.11.2021, 12:02

Cała kolumna. Tanie bilety do Mińska z Bliskiego Wschodu robią swoje. Obrazki podobne do tych z granicy USA z Meksykiem z tym, że my nie mamy muru.

youtu.be/DsL6BKhPaKE

Matelko komentarzy: 321308.11.2021, 11:52

Kurcze kto by przypuszczał, że po tym jak w 3 pierwszych kolejkach Arsenal był na samym dnie po to by w kolejnych 8 nie przegrać spotkania.
Cieszy, że jesteśmy nas Manchesterem, Tottenhamem czy Leicester w ligowej tabeli. Remis z LFC również biorę w ciemno. Później mamy mecz domowy z Newcastle i już obowiązkowo 3 punkty potrzebne. Grudzień będzie miesiącem prawdy. Ważne aby zawodnicy byli zdrowi i skoncentrowani.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Everton 19.05.2024 - godzina 17:00
? : ?
Manchester United - Arsenal 12.05.2024 - godzina 17:30
0 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City37277388
2. Arsenal37275586
3. Liverpool372310479
4. Aston Villa37208968
5. Tottenham371961263
6. Newcastle361761357
7. Chelsea361691157
8. Manchester United361661454
9. West Ham3714101352
10. Brighton3612121248
11. Bournemouth371391548
12. Crystal Palace3712101546
13. Wolves371371746
14. Fulham371281744
15. Everton371391540
16. Brentford371091839
17. Nottingham Forest37892029
18. Luton37682326
19. Burnley37592324
20. Sheffield Utd37372716
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland255
C. Palmer2110
A. Isak201
O. Watkins1913
D. Solanke193
Mohamed Salah1810
Son Heung-Min179
P. Foden178
B. Saka168
J. Bowen166
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com 1