Lacazette zapewnia 3 punkty: Brighton 0-1 Arsenal

Lacazette zapewnia 3 punkty: Brighton 0-1 Arsenal 29.12.2020, 19:57, Łukasz Wandzel 1674 komentarzy

Drużyna Arsenalu udała się na Falmer Stadium, żeby zmierzyć się z z popularnymi Mewami. Po przełamaniu w derbowym starciu z Chelsea i zwycięstwie 3-1 podopieczni Mikela Artety wywalczyli kolejny komplet punktów. Tym razem ze słabiej notowanym rywalem, choć ekipa Brighton przed tym spotkaniem sąsiadowała z Kanonierami w tabeli.

Dzisiejszego wieczora oglądaliśmy przede wszystkim dwie różne połowy. W pierwszej oba zespoły grały topornie, padł tylko jeden celny strzał na bramkę i to po stronie gospodarzy. Drugą odsłonę zdominowali londyńczycy, jednak nie przekładało się to gole. Na listę strzelców wpisał się jedynie Alexandre Lacazette, ale oprócz Francuza pochwalić można także Bukayo Sakę, który sytuację bramkową wypracował, oraz grę defensywną całego zespołu, szczególnie w końcówce meczu.

Składy, w jakich wystąpiły oba zespoły:

Brighton: Sanchez - Burn, Dunk, Webster, Veltman - Propper (68' March), Bissouma, Gross, Bernardo - Mac Allister (67' Maupay)- Jahanbakhsh (75' Trossard).

Arsenal: Leno - Bellerin, Holding, Mari, Tierney - Xhaka, Elneny - Saka (81' Ceballos), Smith Rowe (89' Maitland-Niles), Martinelli (66' Lacazette) - Aubameyang.

Mikel Arteta przed tym spotkaniem desygnował do wyjściowego składu ten sam tercet młodych zawodników, którzy pokazali się z dobrej strony w meczu z Chelsea. Obok Martinellego, Saki i Smitha Rowe'a, zamiast Lacazette'a, zaczął jednak Aubameyang. Mimo to ofensywa The Gunners rozczarowywała.

Przez niemal pół godziny Arsenal nie oddał żadnego strzału. Z kolei gospodarze, choć w pierwszej połowie trafili na bramkę Leno tylko raz, to stwarzali zagrożenie i brakowało przypadku, aby wyszli na prowadzenie. Jedną z takich "szczęśliwych" syutacji mógł być moment podbijania piłki nogami przez golkipera Arsenalu, który w ten sposób postanowił przygotować się do wykopu futbolówki, znajdując się pod presją.

Po obu stronach brakowało atutuów w ofensywie. Mewom brakowało jakości, a Kanonierom sytuacji. Z dwojga złego w lepszej sytuacji była drużyna prowadzona przez Grahama Pottera, ponieważ Arsenal nie miał szans na bramkę z gry. Jedyną okazją był rzut wolny w wykonaniu Xhaki, ale Szwajcar nie zdołał powtórzyć wyczynu z meczu przeciwko Chelsea.

Pierwsza groźna akcja Kanonierów miała miejsce dopiero po przerwie, kiedy to Saka dośrodkował do wbiegającego w pole karne Aubameyanga. Gabończyk w tempo nabiegł na futbolówkę, ale ta została sparowana przez Sancheza.

Chwilę później Martinelli szybko złożył się do strzału w szesnastce rywali po podaniu Smitha Rowe'a. Brazylijczyk posłał podkręconą piłkę w kierunku długiego słupka, ale nieznacznie chybił. Dużo gorzej wyszło uderzenie z podobnego kąta Aubameyangowi.

W drugiej połowie Kanonierzy prezentowali się znacznie lepiej od, ale wciąż brakowało wykończenia. Mikel Arteta w 66. minucie wprowadził na murawę Lacazette'a, a ten błyskawicznie otworzył wynik spotkania. Francuski snajper po podaniu od Saki popisał się klinicznym finiszem, podkręcając futbolówkę, która ominęła obrońcę i wpadła do bramki tuż przy słupku.

W końcówce Arsenal udowodnił, że dużo świadomiej broni, niż atakuje. Do ostatniego gwizdka The Gunners nie oddali już prowadzenia, ale także nie mieli okazji, by dobić rywala. Trafienie Lacazette'a wystarczyło, by zaliczyć drugie ligowe zwycięstwo z rzędu.

Brighton & Hove AlbionPremier LeagueRaport pomeczowy autor: Łukasz Wandzel źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
anolis komentarzy: 107330.12.2020, 21:06

@grzegorz1211 napisał: "@smokus: https://pubmedinfo.org/2020/02/24/kenijscy-lekarze-znajduja-hormon-hcg-w-szczepionce-przeciw-tezcowi/

https://www.fronda.pl/a/szokujaca-akcja-who-i-unicef-szczepionka-powoduje-bezplodnosc,148007.html
Możemy się tak linkami wymieniać do jutra. Ale jedno jest pewne że Bill Gates od dawna nie ukrywa że należy zmniejszyć populacje, a Afryka nie od dziś jest poligonem doświadczalnym dla koncernów farmaceutycznych."

Więc niech kenijscy lekarze sami opracują swoją szczepionkę, jak są tacy genialni i umieją w hormony.
Afryka była też poligonem doświadczalnym dla pewnego papieża, który uważał, że gorszym złem od HIV są tak zwane prezerwatywy.

Rafson95 komentarzy: 1056530.12.2020, 21:04

@mdr_AFC napisał: "I tylko na tej podstawie twierdzisz że "żeby zrobić sobie krzywdę podczas leczenia czegokolwiek, wystarczy nic innego niż negatywne nastawienie.""

I dokładnie tak uważam. Przeczytałem to zdanie już z 10 razy i w 100% je podtrzymuje i twierdzę, że nie zawiera jakiegokolwiek błędu logicznego.

Lecząc dowolne schorzenie w dowolny sposób, poprzez swoje negatywne podejście lub strach przed ewentualnymi powikłaniami, możesz doprowadzić do wystąpienia objawów niepożądanych na tle psychicznym.
Jak najbardziej to podtrzymuje.

QnLeo (redaktor) komentarzy: 31430.12.2020, 21:04

@Axinus: @smokus: Panowie. Ja nie wiem jaki długofalowy wpływ na człowieka będzie miała ta szczepionka, ale wy też tego nie wiecie. Wielu lekarzy mówi, że jest bezpieczna, ale jest też spora grupa lekarzy i naukowców, którzy twierdzą, że to może być bardzo niebezpieczne. Ta szczepionka powstała w ekspresowym tempie i pominięto jeden z najważniejszych etapów testów, czyli testy na zwierzętach. Gdyby nie stan wyjątkowy, to ta szczepionka nie została by zatwierdzona, aby podawać ją ludziom, bo niespełniona jest cała masa procedur bezpieczeństwa. Dlatego testy cały czas trwają. Jest to sytuacja bez precedensu i ludzie mają prawo jej nie chcieć. Notabene bardzo wielu pracowników medycznych, takich jak lekarze i pielęgniarki odmawiają jej przyjęcia, a w niektórych szpitalach zapisało się do sczepienia tylko 25% presonelu. Każdy ma prawo do własnej decyzji czy chce się tą eksperymentalną szczepionką zaszczepić czy też nie i nikogo za decyzję odmowną nie powinno się szkalować.

mdr_AFC komentarzy: 305030.12.2020, 21:04

@Axinus: przeczytaj sobie mój komentarz z godziny 20:22 i zobacz co zabija ludzi. Bo na pewno nie są to osoby niezaszczepione przed którym tak bardzo straszysz

anolis komentarzy: 107330.12.2020, 21:02

@Axinus napisał: "Nie do końca tak jest w tym przypadku i to jest najistotniejsze

Jeśli nie chcą to nie ryzykują tylko swoim zdrowiem życiem ale przede wszystkim zdrowiem i życiem innych"

Nie o to mi chodzi.
Rozsądny człowiek sam oceni co dla niego ważniejsze i zrobi to co należy.
A foliarzy i tak nie przekonasz.

ELAdzik komentarzy: 250930.12.2020, 21:00

@Axinus: Nie bój się w UK jest to samo. Nie dawno były 3 poziomy już są 4, a już jest mowa nawet i o 5. Do tego dochodzi, że firmy wprowadzają sobie też własne zasady i jest burdel wszędzie.

mdr_AFC komentarzy: 305030.12.2020, 20:59

@Axinus napisał: "Jeśli nie chcą to nie ryzykują tylko swoim zdrowiem życiem ale przede wszystkim zdrowiem i życiem innych"

Ale przestań rozpowszechniać te bzdury bo ludzie zaczną w to wierzyć i później będzie dochodziło do takich sytuacji że dwóch typów bije mężczyznę w metrze za brak maseczki.

Zdrowie i życie Polaków jest niszczone przez rząd który roz****ł służbę zdrowia w kraju, a nie przez pandemię.

Zaszczepisz się to powinieneś mieć w dupie tego wirusa, więc nie opowiadaj że będziesz się bać niezaszczepionych. To po co w ogóle ta szczepionka?

grzegorz1211 komentarzy: 1030230.12.2020, 20:58

@smokus: https://pubmedinfo.org/2020/02/24/kenijscy-lekarze-znajduja-hormon-hcg-w-szczepionce-przeciw-tezcowi/

https://www.fronda.pl/a/szokujaca-akcja-who-i-unicef-szczepionka-powoduje-bezplodnosc,148007.html
Możemy się tak linkami wymieniać do jutra. Ale jedno jest pewne że Bill Gates od dawna nie ukrywa że należy zmniejszyć populacje, a Afryka nie od dziś jest poligonem doświadczalnym dla koncernów farmaceutycznych.

Rafson95 komentarzy: 1056530.12.2020, 20:58

@mdr_AFC:
To nie jest efekt placebo, tylko nocebo.

Pozdrawiam

anolis komentarzy: 107330.12.2020, 20:58

@mdr_AFC napisał: "Koncerny farmaceutyczne traktują Was jak szczury a Wy im przyklaskujecie i jeszcze ich bronicie. Bo z całą pewnością kiedy w grę wchodzą wielomiliardowe transakcje najbogatszych ludzi na świecie, to Wasze zdrowie jest na pierwszym miejscu. Na pewno :) Wierzcie w to XD"
Kiedyś czytałem jak ciężko było po wojnie namówić kobiety ze wsi (tak, tej polskiej, prawdziwej) na rodzenie w szpitalu.
Wolały rodzić po chałupach, bo przecie matula tak mnie urodziła i ja żyje, a do śpitala to sie idzie ino przed śmiercio.
Robiono cuda. Pomogły lata uporu + zachęta materialna.

gbn komentarzy: 380030.12.2020, 20:58

@Axinus napisał: "anolis napisał: "Na tym polega wolność. Chcą - zaszczepią się. Nie chcą - niech ryzykują."

Nie do końca tak jest w tym przypadku i to jest najistotniejsze

Jeśli nie chcą to nie ryzykują tylko swoim zdrowiem życiem ale przede wszystkim zdrowiem i życiem innych"

To jak to jest, osoba zaszczepiona dalej jest narażona ?

malyglod komentarzy: 648930.12.2020, 20:57

@mdr_AFC: ja oczekuję źródła od Ciebie skoro dajesz ten argument. Śmiało, tylko proszę z jakiegoś medycznego periodyka a nie wsieci....

I nie rozumiem argumentu o przyklaskiwaniu koncernom farmaceutycznym. Skąd wiesz komu przyklaskuję czy daję zarobić?

Oczywiście że kazdy chce zarobić na swojej pracy ale w spisek jakoś nie wierzę. Nawet w ten z Sorosem, Billem Gatesem i światową masonerią na rowerach. Sorry.

Axinus komentarzy: 1165 newsów: 130.12.2020, 20:57

@ELAdzik: No też przyjmuję to że większość rządów ta sytuacja zaskoczyła, tylko że u nas jakoś dziwnie te wszystkie zasady są tworzone, z dnia na dzień, zmieniane, dodawane, itd, itp

mdr_AFC komentarzy: 305030.12.2020, 20:56

@Rafson95: Twoja ciekawostka to po prostu fakt istnienia i działania efektu placebo?

I tylko na tej podstawie twierdzisz że "żeby zrobić sobie krzywdę podczas leczenia czegokolwiek, wystarczy nic innego niż negatywne nastawienie."

???

Axinus komentarzy: 1165 newsów: 130.12.2020, 20:55

@anolis napisał: "Na tym polega wolność. Chcą - zaszczepią się. Nie chcą - niech ryzykują."
Nie do końca tak jest w tym przypadku i to jest najistotniejsze

Jeśli nie chcą to nie ryzykują tylko swoim zdrowiem życiem ale przede wszystkim zdrowiem i życiem innych

AR14 komentarzy: 131030.12.2020, 20:55

@smokus

Fajnie ująłeś, że ludzie teraz umierają z powodu braku wizyty u lekarza. Niestety moja rodzinę też ta sytuacja dotyka, ale mam nadzieję, że nie skończy się to tak.. Przekładanie operacji, bo covid.. Wszystko mogę zrozumieć, ale czemu tyle niewinnych ludzi musi umrzeć, choć można dać im szanse, ale nie.. Bo covid i wszystko przekładają, bo miejsca nie ma dla innych chorób aktualnie

ELAdzik komentarzy: 250930.12.2020, 20:54

@Axinus: tylko tak jest w każdym kraju. Ja zakładam, że mieli jeden plan którego mieli się trzymać, ale coś poszło nie tak i sami nie wiedzą co mają już robić. I tak jest w Polsce, UK itd.
Im ktoś to wynagrodzi, a my nadal będziemy się zastanawiać co dalej.

anolis komentarzy: 107330.12.2020, 20:53

@Axinus napisał: "Nikt nie wprowadzi obowiązkowych szczepień, problem jest tylko taki że to niezbyt fair oczekiwać że inni załatwią sprawę pandemii i się zaszczepią "a ja nie" i w ten sposób będę chroniony sam nic nie dając innym"
I bardzo dobrze!
Na tym polega wolność. Chcą - zaszczepią się. Nie chcą - niech ryzykują.
Normalnym ludziom nie trzeba niczego tłumaczyć.
A foliarzom i tak się nie dogodzi.

Paul77 komentarzy: 985230.12.2020, 20:53

A jednak Toreirra wszedł z ławki. Jakiś przegapiłem że tam jest. Poza błąd fryzura niczym się nie wyróżnia.

mdr_AFC komentarzy: 305030.12.2020, 20:53

@malyglod napisał: "To że ktoś kogoś zabije samochodem nie znaczy że fabryki aut muszą zostać zamknięte."

Bardzo nietrafne porównanie.

Znajdź sobie źródła bo to jest informacja podana do wiadomości publicznej, więc chyba dasz radę.

Koncerny farmaceutyczne traktują Was jak szczury a Wy im przyklaskujecie i jeszcze ich bronicie. Bo z całą pewnością kiedy w grę wchodzą wielomiliardowe transakcje najbogatszych ludzi na świecie, to Wasze zdrowie jest na pierwszym miejscu. Na pewno :) Wierzcie w to XD

Rafson95 komentarzy: 1056530.12.2020, 20:50

Swoją drogą jak jesteśmy w takim temacie to ciekawostka,

Ja przyjmuje codziennie lek, którego możliwym skutkiem ubocznym jest trwała impotencja, która nie ustępuje latami nawet pomimo całkowitego odstawienia tegoż leku. Po bataliach sądowych w USA tamtejszy producent tego specyfiku został zobowiązany przez sąd do umieszczenia takiej informacji na ulotce, której wcześniej nie było.
Przyczyna tych skutków ubocznych nie została jednak jednoznacznie naukowo wyjaśniona. Istnieje teoria, że to tzw. efekt nocebo - ludzie tak silnie wmawiają sobie skutki uboczne, że te faktycznie zaczynają występować, ale tłem problemu jest nastawienie psychiczne, a nie faktyczne zmiany biologiczne w organiźmie.

Lek ten był badany pod kątem powodowania problemów z erekcją wiele razy na prostej zasadzie, że jednej grupie podawano lek a drugiej oszukane tabletki niezawierające tej substancji. Potem ankietowano badanych pod kątem problemów z erekcją i:
- osoby z grupy przyjmującej prawdziwy lek faktycznie zgłaszały częściej problemy,
- ALE osoby przyjmujące placebo również zgłaszały pojawienie się zaburzeń erekcji, zwykle w nieco mniejszej ilości.

I z tych badań oczywiście wynika, że lek faktycznie zwiększa ryzyko tej przypadłości, ale istnieją również ludzie którzy ogarnięci strachem wmawiają sobie skutki uboczne tak silnie, że te faktycznie zaczynają występować lub przynajmniej zaczynają wierzyć w ich wystepowanie. Mimo, że nie przyjmują substancji która może je powodować.

Stąd wniosek, że żeby zrobić sobie krzywdę podczas leczenia czegokolwiek, wystarczy nic innego niż negatywne nastawienie.

Axinus komentarzy: 1165 newsów: 130.12.2020, 20:50

@jin: Też niestety zgadzam się z tym że rządowi to pasuje - no może poza tym momentem jak szpitale były mega obciążone bo nasza służba zdrowia jest jaka jest. Mogą to sobie rozgrywać i politycznie i ekonomicznie, tragedia.

Mimo tego uważam że i tak lepiej byłoby gdyby nawet w swojej niekompetencji podali jasny plan, jasne zasady i konsekwentnie się ich trzymali (no chyba że faktycznie coś mega złego by się działo).

Tyle że wiemy jak to jest, tam wchodzą w grę interesy, układy, polityka i ewentualnie reagowanie na bieżąco jak już się coś dzieje - czyli w skrócie wychodzi jedno wielkie G.

malyglod komentarzy: 648930.12.2020, 20:45

@grzegorz1211: ale co to za argument?
Po pierwsze nie znam tematu więc ciężko mi się odnieść. Podaj źródło yej wiadomości.

Nawet jeśli takie coś miało miejsce to jest to sprawa na proces a nie argument przeciw szczpieniom jako takim.
To że ktoś kogoś zabije samochodem nie znaczy że fabryki aut muszą zostać zamknięte.
Dzięki szczepieniom praktycznie nie mamy np polio. Zobacz sobie jak wyglądają ludzie po jej przebyciu.

jin komentarzy: 41030.12.2020, 20:45

@Axinus: zgadzam się w 100% co do mentalności, jeśli chodzi o zbiorową odpowiedzialność i burdel ;). Myślę, że glowny powod frustracji to właśnie ten niski poziom tatru zwanego planem działania rządu, który w pomieszaniu z metodyką potrafi doprowadzić do szewskiej pasji ludzi zdolnych do połączenia minimum 2 faktów. Mamy impas i nikt nie chce z niego wyjsc, rządowi pasuje, banki i koncerny robią swoje, korzystając z bałaganu a nam pozostało co najwyżej biadolenie na forach i ścieranie wizji, które nie mają najmniejszej szansy na weryfikację. Jestem przekonany, że gdyby coś miało się wydarzyć na większą skale to w tym naszym krajowym burdeliku spokojnie powinno się już wydarzyć.

mdr_AFC komentarzy: 305030.12.2020, 20:45

@dolny napisał: "W temacie covida dodam jeszcze, że w biedronkach, lidlach ludzi po 100 czy 200 i nikomu to nie przeszkadza. Jednak już basen czy siłownia musi być zamknięta, bo tam to wirus szalał jak oszalały i w ogóle po co komu siłownia i basen jak można żyć bez? Takie podejście rządu..."

O to to. A później będą mówić że to nasza nieodpowiedzialność do tego doprowadziła... bo nie nosiliśmy masek, albo ośmieliliśmy się wyjść z domu w sylwestra. Haha, bo teraz w noc sylwestrową to podobno wirus ma łapać mocno, nie to co w kościołach czy w Lidlu.

Wirus ma 3 fale i kto przeżył ten przeżył i się uodpornił, a kto miał umrzeć ten umarł. I tak powie każdy naukowiec.

A zażynanie gospodarki i takie paranoję jakie się dzieją to jest skandal i każdy kto jest za to odpowiedzialny powien stanąć pod sądem lub trybunałem stanu.

smokus komentarzy: 13930.12.2020, 20:44

@grzegorz1211: https://demagog.org.pl/fake_news/nie-szczepienie-na-tezec-nie-powoduje-bezplodnosci-kobiet/

Axinus komentarzy: 1165 newsów: 130.12.2020, 20:42

@QnLeo: Jeśli nie modyfikujesz DNA to nie "mieszasz ludziom w genach". Nie da się zmienić genów nie zmieniając DNA. To jest fakt. Rozumiem w 100% ludzki niepokój kiedy ktoś słyszy "szczepionka genetyczna" czy jakieś mRNA co nie zna takiego słowa i od razu myśli że to DNA, ale po to mamy dostęp do wiedzy żeby się edukować i nie powielać błędnych informacji bo to jest bardzo szkodliwe.

Masz rację że to pierwsza szczepionka tego typu (przy użyciu tej technologii), z tym że sama technologia ma już grubo ponad 20 lat. Była testowana, badana tyle że przy innych zastosowaniach (nie w szczepionkach).

FabsFAN komentarzy: 25239 newsów: 330.12.2020, 20:42

@Michu:
Jesli wroci mu forma strzelecka, to Martinelli zrobi najwieksza kariere.

smokus komentarzy: 13930.12.2020, 20:42

@QnLeo: nie do końca jest to prawdą. Szczepionki mRNA podaje się od 2018 roku na razie w testach. Jedynym problemem jest tutaj adiuwant, czyli substancja oszukajaca organizm , że szczepionka nie jest ciałem obcym. mRNA nie moze przepisać informacji genetycznej na DNA, a nawet jakby mogła to ta informacja jest zbyt krótka aby doprowadzić do zmian. mRNA w organizmie mamy miliony i ten jeden więcej naprawdę nic nie zmieni. To tak jakbyś za twierdził, że samolotem można skolonizować Marsa.

Michu komentarzy: 171130.12.2020, 20:41

Też tak macie, że od czasu kiedy w składzie jest Martinelli, Saka i ESR znowu nie możecie się doczekać meczu Arsenalu?

Kto według Was z tej trójki zrobi największą karierę? Moim zdaniem Saka

Chociaż każdy z nich coś ma Martinelli charyzmę i zadziorności, Saka dojrzałość i inteligencje, a ESR jest niesamowicie kreatywny i świetnie piłka mu się klei do nogi !

Uwielbiam tych trzech gnojków !

losnumeros komentarzy: 1318930.12.2020, 20:40

@Simpllemann: @Dominik17: Dzięki za odp.

grzegorz1211 komentarzy: 1030230.12.2020, 20:40

@malyglod: A te szczepionki na tężec które pod patronatem WHO i Unicef trafiły do Kenii i pod pretekstem szczepienia wysterylizowano ponad 2 mln kobiet. To na jakiej bazie badań powstały te szczepionki???

domino178 komentarzy: 243430.12.2020, 20:39

@jin: Bo tu pozostaje kwestia tego ile ludzi jest faktycznie zakażonych. Wirusolodzy twierdzą, że jest ich kilka razy więcej niż się podaje w statystykach. Do tego dochodzi kwestia tych co mają objawy i nie zgłaszają się do lekarza. Co do zgonów to zgoda. Służba zdrowia nie wydala, ale to nie jest nowum, bo słabo było i bez pandemii :) A jeśli chodzi o tych wisielców w rstauracjach.... współpracuję z kilkunastoma i z tego co wiem to wszyscy żyją jeszcze :D

malyglod komentarzy: 648930.12.2020, 20:39

@dolny: no i to jest czysty idiotyzm. Albo zamkniecie jednego sklepu w galerii ale zostawienie tego samego sklepu wolnostojącego otwartego.
Zero konsekwencji i planu. I ciągłe zmiany, gdzie zupełnie brakuje strategii i konsekwencji. Zero rozsądku. Jedynie pokazanie że coś się robi.

Ale czy to znaczy że covid nie jest chorobą śmiertelną?
Jest i trzeba mu przeciwdziałać. Wg mnie takze szczepieniami.

Axinus komentarzy: 1165 newsów: 130.12.2020, 20:38

@jin: Osobiście od początku uważam że w naszym kraju jest burdel i nikt tej całej sytuacji nie ogarnia tak jak powinien.

Uważam że dopóki tylko się da nie powinni zamykać wszystkiego tylko wprowadzać takie ograniczenia żeby można było funkcjonować z jakimiś zasadami typu dystans, ten co drugi stolik wolny, nie odwiedzanie starszych za często itd, itp.

Problem jest tylko taki że w naszym kraju jeśli czegoś nie zakażesz na amen to w większości ludzie będą to mieć w czterech literach (patrz np. wyjazdy "służbowe", stoki - jak jeździsz to jest ok, ale w kolejce na wyciąg nikt niczego nie przestrzega)

No i tak jak wspomniano wcześniej, główną grupą ryzyka są osoby starsze, chore ale również i młodzi mogą chorować bardzo poważnie. Może jeden chce ryzykować a drugi nie? Mam siedzącą pracę, dlatego gram w tenisa, biegam, mam starszych w rodzinie, nie chciałbym stracić ich ani sam nie chciałbym ryzykować utraty możliwości np. biegania przez problemy zdrowotne.

Nikt nie wprowadzi obowiązkowych szczepień, problem jest tylko taki że to niezbyt fair oczekiwać że inni załatwią sprawę pandemii i się zaszczepią "a ja nie" i w ten sposób będę chroniony sam nic nie dając innym

QnLeo (redaktor) komentarzy: 31430.12.2020, 20:37

@Axinus: Fakt, szczepionka mRNA nie modyfikuje ludznikego DNA, ale wpływa genetycznie na nasz organizm. Nie wiemy czy nie przekażesz tego dzieciom, ani czy przy okazji nie wyrosną Ci skrzydła, bo nigdy wcześniej czegoś takiego ludziom nie podawano. Mieszanie w ludzkich genach jest bardzo ryzykowne i cokolwiek byśmy o tym nie mówili, ludzie mają prawo do niepokoju. Powtarzam, to jest szczepionka eksperymentalna, której testy potrwają jeszcze przynajmniej kilka lat, a do użytku jest dopuszczona wyłącznie z powodu stanu wyjątkowego.

Pietraszko (zawieszony) komentarzy: 141930.12.2020, 20:36

Komentarze na polskiej stronie United:

"30 grudnia 2020, 19:34
Lisan: 53tys dziennie zakazen w Anglii. Ludzie na to umieraja. W razie potrzeby zakończyć sezon z aktualnymi wynikami, przed sezonem wicemistrza braliinysmy w ciemno

30 grudnia 2020, 19:44
Fido: @Lisan Zagrajmy jeszcze 2-3 kolejki aż będziemy liderem..."

Co za debile

dolny komentarzy: 265630.12.2020, 20:35

W temacie covida dodam jeszcze, że w biedronkach, lidlach ludzi po 100 czy 200 i nikomu to nie przeszkadza. Jednak już basen czy siłownia musi być zamknięta, bo tam to wirus szalał jak oszalały i w ogóle po co komu siłownia i basen jak można żyć bez? Takie podejście rządu...

Paul77 komentarzy: 985230.12.2020, 20:34

@Pietraszko: jeśli byłby wybór: Coutinho, Eriksen, Isco, to biorę tego pierwszego bez zastanowienia.

FabsFAN komentarzy: 25239 newsów: 330.12.2020, 20:33

Coutinho ma powazna kontuzje kolana, ktora wykluczy go z gry na 4 miesiace.

jin komentarzy: 41030.12.2020, 20:31

@domino178: dochodzimy do punktu, w którym pojawia się brak informacji a to daje pole dla dezinformacji. Jak można postawić na głowie caly swiat na podstawie braku informacji? Jest wirus, który istnial juz wcześniej to wiemy, zaatakował wiecej osob niż mu bylo pisane - niech bedzie. Ale dalej juz mamy tylko straszaki - testy, które dają losowe wyniki, zagrożenie zachorowaniami wśród ludzi z każdej grupy, jednak kiedy wyjdziesz na ulice nie widać tych obaw - ludzie tego nie kupują. Nosza maseczki bo grozi mandat a rece dezynfekuja, kiedy ciec na nich spojrzy - czy w takich warunkach nie powinno namnozyc sie to ustrojstwo juz spokojnie pol roku temu? Nikt nie widzi dramatów na ulicach etc (,nie mówię i braku chorych tylko o pandemii) mimo, że statystyki rosna i maleją jak ekg king konga. W takich okolicznościach dobijanie gospodarki i chorych to chyba zbyt ciezka przeciwwagą.

Pietraszko (zawieszony) komentarzy: 141930.12.2020, 20:30

@zdyp: w temacie Coutinho warto przypomnieć, że koleś 6 miesięcy po podpisaniu nowego kontraktu z LFC z dużą premią za sam podpis, zaczął udawać kontuzję pleców i nie grał do momentu zakończenia okienka letniego. Później kilka miesięcy grał bez zaangażowania, żeby w styczniu dostać znowu magicznej kontuzji pleców. Ja podziękuję za takiego najemnika

malyglod komentarzy: 648930.12.2020, 20:30

@mdr_AFC: ale oczywiście masz rację. Tylko że nie zmienia to faktu zagrożenia covidem.
A sposób walki naszego rządu i wielu innych państw jest najostrozniej mówiąc niekonsekwentny i szkodliwy dla zdrowia innych chorych czy dla gospodarki, szkolnictwa, służby zdrowia etc.

To że w rządzie są idioci nie znaczy że zagrozenia nie ma.

Axinus komentarzy: 1165 newsów: 130.12.2020, 20:28

@QnLeo napisał: "Tym sposobem zmieniamy genetycznie nasz organizm, aby to białko zaczął produkować."
Podając informację genetyczną w jaki sposób produkować białko nie zmieniasz swojego DNA, nie przekażesz tego dzieciom itd, itp.

To właśnie dzięki mRNA nie musisz podawać faktycznego białka wirusa - co de facto jest bardziej niebezpieczne niż tylko związek chemiczny który go "imituje" i uczy nasz organizm jak go zwalczać.

smokus komentarzy: 13930.12.2020, 20:28

W listopadzie bodaj była rekordowa ilość zgonów w Polsce od czasów II WŚ, chyba ok 70k osób, z czego na covid zmarło 10k. A reszta ludzi umiera, bo albo nie mają dostępu do lekarza albo rząd zamyka im miejsca pracy przez co wieszają się w swoich nowo wyremontowanych restauracjach. Nawet jak myślisz, że coś wiesz to się okazuje, że nic nie wiesz. Już pomijając te 70k rozumi, że 10000 zgonów miesięcznie jest dla ciebie pomijalne w teorii medialnej choroby.

Paul77 komentarzy: 985230.12.2020, 20:28

@zdyp: ponoć Arsenal interesował się nim by wypożyczyć go do końca sezonu, ale kontuzja raczej zamknęła temat.

zdyp komentarzy: 456530.12.2020, 20:26

gdzies ponizej bylo;; ciekawe czy temat kutińńjio powroci
..no chyba nie. chlop sie polamal, ponoc ma byc operacja i pauza w m.cach...

Simpllemann komentarzy: 52849 newsów: 52430.12.2020, 20:24

@Rafson95
Wiem, wiem, to prawda. Chodzi jedynie o fakt, że nie trzeba być profesjonalnym pięściarzem, by z wielką siłą uderzyć swojego rywala. Nawet większą od zawodowców, którzy żyją z tego sportu.

Pietraszko (zawieszony) komentarzy: 141930.12.2020, 20:24

@ELAdzik: wszędzie można pogadać o wszystkim, ale w niektórych miejscach na niektóre tematy szkoda czasu. Zwłaszcza w takim okresie strony gdzie powstało sporo nowych kont trolli przez serię porażek Arsenalu.

domino178 komentarzy: 243430.12.2020, 20:24

@jin: W tym właśnie sęk, że nie ma jednolitej grupy ryzyka. Ciężki przebieg dotyczy zarówno młodych byków jak i starszych dziadków... Nie ma reguły. Wcześniej pisałem już o młodych okazach zdrowia, którzy od kilku miesięcy dochodzą do zdrowia i o starszym otyłym który przeszedł to prawie bez objawów i powikłań.... Nie ma reguły dlatego jest jak jest.

Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester United - Arsenal 12.05.2024 - godzina 17:30
? : ?
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
3 : 0
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal36265583
2. Manchester City35257382
3. Liverpool35229475
4. Aston Villa36207967
5. Tottenham341861060
6. Newcastle351751356
7. Chelsea351591154
8. Manchester United341661254
9. West Ham3613101349
10. Bournemouth361391448
11. Brighton3512111247
12. Wolves361371646
13. Fulham361281644
14. Crystal Palace3510101540
15. Everton361291537
16. Brentford36991836
17. Nottingham Forest36891929
18. Luton36682226
19. Burnley36592224
20. Sheffield Utd36372616
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland215
C. Palmer209
O. Watkins1912
A. Isak191
D. Solanke183
Mohamed Salah179
Son Heung-Min169
B. Saka168
P. Foden167
J. Bowen166
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com