Małe porównanie wielkich rozgrywających

Małe porównanie wielkich rozgrywających 09.07.2011, 21:09, Szymon Ortyl 806 komentarzy

Po zakończeniu zeszłego już sezonu, w angielskiej prasie można było przeczytać wypowiedzi wielu "ekspertów", którzy niemal jednogłośnie uznali, iż minione rozgrywki w wykonaniu kapitana The Gunners - Cesc Fabregas - stały na katastrofalnym niemal poziomie, a sam zawodnik (najprawdopodobniej myślący o odejściu do Barcelony) nie dawał z siebie wszystkiego zarówno na boisku, jak i poza nim. Niejeden stwierdził, iż jeśli Arsenal ma na siłę zatrzymywać Hiszpana w klubie, lepiej będzie sprzedać Hiszpana do Blaugrany nawet za zaniżoną kwotę, aby dokonać wzmocnień na pozycjach, które wydają się słabiej obsadzone.

Wielu kibiców uzna to stwierdzenie za słuszne, jednak sytuacja zaczyna się zmieniać, kiedy zaczniemy spoglądać na nią z trochę innej perspektywy:

Cesc Fabregas wystąpił w minionym (katastrofalnym) sezonie w 29 meczach w rozgrywkach ligowych oraz w ramach Ligi Mistrzów. Zdołał w tym czasie 13-krotnie asystować przy bramkach kolegów, oraz samemu 6 razy trafić do siatki rywala.

Cesc był również najczęściej faulowanym zawodnikiem w drużynie (2,2 faulu na mecz), był 2. po Robinie van Persiem pod względem liczby strzałów oddanych na mecz, odnotował najwięcej kluczowych podań w drużynie (2,9 na mecz), wykonał najwięcej celnych podań oraz najcelniej zagrywał do partnerów piłki na dobieg.*

*(opisane statystyki zagrań dotyczą meczów ligowych. Statystyki zarówno ligowe, jak i z Ligi Mistrzów znajdują się w tabelkach)

Przyjrzyjmy się teraz postawie uznawanego za najlepszego rozgrywającego na świecie, mającego za sobą wg niemal wszystkich świetny sezon Xaviemu:

Hiszpan, wystąpił w 42 meczach swojej drużyny w ramach rozgrywek ligowych i Ligi Mistrzów, strzelając w tym czasie 5 goli i zaliczając 10 asyst.

Xavi, może się pochwalić zagrywaniem 2,4 kluczowych podań na mecz, i oddawaniem zaledwie 0,9 strzału na 90 minut. Co prawda średnia 110 podań w jednym meczu z dokładnością 94% robi wrażenie, jednak nie przekłada się to na asysty w takim stopniu, w jakim wielu mogło się spodziewać. Xavi nie jest również zbyt często faulowany (1,3 faulu na mecz).

Kolega Xaviego z linii pomocy - Anders Iniesta - również uchodzi za światowej klasy rozgrywającego mającego za sobą doskonały sezon. Andres, rozegrał w nim 44 spotkania (w ramach La Liga i LM), strzelając w tym czasie 9 bramek i zaliczając 9 asyst.

W przeciwieństwie do Xaviego, Iniesta nie podawał tak często i tak celnie (78,4 podania na mecz ze skutecznością 90%), jednak oddawał więcej strzałów na bramkę, był częściej faulowany (2,2 faulu na mecz) oraz zaliczył więcej kluczowych podań (1,6 na mecz).

Najlepszy rozgrywający sezonu 2009/2010 Ligi Mistrzów - Wesley Sneijder - wystąpił w tym sezonie w 32 spotkaniach swojego zespołu, strzelając 7 bramek, oraz asystując przy 7 kolejnych.

Holender jest zdecydowanie najczęściej strzelającym na bramkę przeciwnika zawodnikiem w naszym zestawieniu (3 strzały na mecz) oraz, podobnie jak Cesc Fabregas, może pochwalić się świetną średnią 2,9 kluczowych podań na 90 minut gry. W klasyfikacji najlepiej podających zawodników Interu Mediolan, Sneijder jest gorszy jedynie od Thiago Motty, który jednak wykonuje dużo więcej podań do tyłu. Sneijder nie jest również zbyt często faulowany (1,6 faulu na spotkanie).

Steven Gerrard, ma za sobą przepełniony kontuzjami sezon, w którym rozegrał zaledwie 25 spotkań, zaliczając 5 asyst i 7 razy umieszczając piłkę w siatce rywali.

Mimo małej ilości rozegranych spotkań, Steven pomógł drużynie, zaliczając 2,5 kluczowego podania na mecz, oraz oddając średnio 1,7 strzału na spotkanie. Mimo, iż nie był zbyt często faulowany (1 faul na 90 minut), zdołał osiągnąć średnią "zaledwie" 59,8 podania na mecz ze skutecznością na poziomie 80%.

Frank Lampard, rozegrał w tym sezonie 28 spotkań w lidze i europejskich pucharach. Pozwoliło mu to zdobyć 10 bramek i zaliczyć zaledwie 3 asysty.

Oddający 2,3 strzału na mecz Lampard, zaliczał w poprzednim sezonie średnio 2,2 kluczowe podania na 90 minut gry. Frank, mimo iż był faulowany zaledwie raz na 2 spotkania, może się poszczycić wykonaniem zaledwie 53,5 podania na mecz ze skutecznością 82%.

Porównując powyższe statystyki i opisy najlepszych na daną chwilę rozgrywających na świecie, którzy mają pewnie miejsce w wyjściowej 11 swoich klubów wyraźnie widać, iż kapitan Kanonierów, nawet rozgrywając najgorszy sezon od momentu, w którym na stale zadomowił się w wyjściowej 11 Arsenalu, jest w stanie grać na poziomie równym lub lepszym niż Xavi czy Iniesta, którzy rozegrali rzekomo świetny sezon i których zmiennikiem miałby być w Barcelonie. Warto dodać, że dokonał tego w klubie, który ma za sobą godny pożałowania sezon i olbrzymie problemy ze skutecznością.

Podsumowując, mający klauzule wykupu opiewającą na 150 milionów euro Xavi i Iniesta, nie są w stanie osiągnąć poziomu grającego "niezadowalający" sezon Cesca Fabregasa. Warto więc zastanowić się dlaczego Barcelona oferuje zaledwie około 30 milionów funtów, za zawodnika lepszego i młodszego od własnych rozgrywających, których możliwość odejścia wyceniła na 150 milionów euro. Hipokryzja? Być może, jednak to zarząd Kanonierów musi przejrzeć na oczy i zrozumieć, iż sprzedaż najlepszego rozgrywającego na świecie za 30 milionów funtów będzie najgorszym interesem w historii piłki nożnej.

Poniższe filmiki przedstawiają zagrania Fabregasa z okresu od sierpnia do grudnia 2010 obrazując, co możemy stracić pozbywając się Hiszpana:

Za ogrom pomocy udzielonej mi podczas pisania artykułu dziękuję Andrzejowi Markiewiczowi (sowizz)

Cesc Fabregas autor: Szymon Ortyl źrodło:
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
MUFC1878 komentarzy: 122210.07.2011, 01:35

A tak apropo ceny fabregasa... taka dygresja mnie naszła. Skoro chelshit wydali na fernando '1 gol w 14 meczach' Torresa 50 mln euro to czemu barca daje za (chyba) najlepszego obecnie rozgrywającego na wyspach marne 35 mln...

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3010.07.2011, 01:35

@Brac0
Gibbs też jest "bardziej" pomocnikiem.

@Eryk
Wiem, ale byli pewni siebie w taki sposób... którego nie umie wyjaśnić O,o

Co się tyczy LO, jeśli Armand i Kieran, kolokwialnie rzecz ujmując, dadzą dupy w Azji i pewnie na EC to przypuszczam, że Boss rozważy możliwość kupna Enrique ;P

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3010.07.2011, 01:32

@Brac0
Wyjeżdżam dopiero 23, także wtedy odpoczniesz ode mnie ;)

No ja rozumiem, że niepewność zabija i jest cholernie frustrująca, ale na litość boską, Boss jest trenerem Arsenalu od tylu lat i nie zdążyliście się jeszcze przyzwyczaić, że mało mówi? Kolejna zagwozdka, której nie jestem w stanie pojąć...

Natomiast dlaczego jestem taki spokojny? Bo nie ma sensu się denerwować, póki okienko transferowe jest otwarte przez następne półtora miesiąca... wszystko się może zdarzyć ;)

Brac0 komentarzy: 145610.07.2011, 01:32

Vpr--

A zmiennik? Przy takim pilkarzu w pdostawie jak Gibbs na 100% sie przyda. Jenkinson? Vermaelen i dziura w srodku, czy Eboue wpychany na sile? Jest jeszcze Traore ale to bardziej pomocnik.

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56710.07.2011, 01:31

Charles > bo Invincibles nigdy nie wychodzili z takim nastawieniem na boisko. Fakt, że rywale oddawali mecz (bo jak tu grać z 5kg klocem w majtach? :P), ale sami Kanonierzy nigdy przeciwników nie olewali. Do drugiego gola :P

Brac0 komentarzy: 145610.07.2011, 01:29

Charles--

Tak lepiej, a nie wyjezdzasz ze mam chore teorie.

Nie panikuje, ale Boss nic nie mowi i to jest wlasnie problem. Od niego mozna tylko dowiedziec sie, ze moze dokona wzmocnien, moze ktos odejdzie, walczymy o mistrza za rok ;/

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56710.07.2011, 01:28

Brac0 > nie, nie liczymy. Wenger powiedział już, że sprzedał Gaela, bo Gibbs musi dostać szansę. Ten temat jest zamknięty, Kieran Gibbs jest naszym pierwszym LB...
Niemniej, 2 z 3 zawodników, których chcieliśmy wystrzelić na orbitę stoi już w drzwiach. Na tą chwilę Bendtner i Almunia są tak blisko odejścia, jak tylko mogą być. To dobre wieści, bo zwolni się miejsce na liście płac. Teraz możemy ruszać na zakupy :P

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3010.07.2011, 01:27

@Eryk
I tak wyjazdowe statystyki mamy najlepsze w lidze i tak paradoksalnie do poprzedniego sezonu, w którym to na wyjazdach dawaliśmy dupy, a w domu szło całkiem całkiem...

Masz rację z tym, że wszyscy przestali się bać, ale ja mam też wrażenie, że Oni wychodzą z innym nastawieniem na te mecze... z innym "już wygraliśmy ten mecz" niż TI... jeśli wiesz co mam na myśli ;P

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3010.07.2011, 01:24

@Brac0
Fakt, że Fabregas zostaje w Londynie nie oznacza, wbrew temu co sądzi większość, że Boss już ugadał deal z Barcą, a Hiszpan dobiera teraz z resztą "nowych" kumpli kolorki na nowe koszulki... Nie wiem skąd się bierze ta chora panika, że już pożegnaliśmy Naszego rozgrywającego, Boss spaprał sprawę, a My na starcie przegraliśmy nadchodzący sezon...

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56710.07.2011, 01:24

Charles > powodem tego jest nasza tandetna postawa u siebie na początku sezonu. Jak już dwa beniaminki wylały nas po tyłku na własnym boisku (bo byliśmy pewni 3 pkt jeszcze przed gwizdkiem), utraciliśmy cały fear factor. Od tego momentu zamiast "oh f*ck, lepiej od razu jedźmy do domu" z jakim na murawę ES wychodzili choćby piłkarze Blackpool, przeciwnicy myśleli raczej "West Brom dał radę, to my nie damy?". I tak poszło. Na wyjeździe byliśmy do failu z końcówki najlepsi w lidze.

MUFC1878 komentarzy: 122210.07.2011, 01:22

Vpr

Kunszt trenerski i mancini to jak dla mnie dwa jakze odmienne znaczeniowo słowa. A co do posypania się formy kanonierów w końcówce: każdy zespół w trakcie sezonu łapał w pewnym momencie zadyszke. A jeśli chodzi o Arsenal to sama końcówka sezonu to to nie była zadyszka a raczej wstrzymanie oddechu. Grać trzeba cały sezon i tabela odzwierciedla kto na co zasłużył (chociaż jak dla mnie to city zasłużyli na gre w championship w przyszłym sezonie ;p )

Brac0 komentarzy: 145610.07.2011, 01:21

Charles/ Vpr---
Czuje sie zmiazdzony przez siedmiotysiecznikow.
Dobrze, z Samirem przesadzilem ale odejscie Cesca(Wlasnie do Barcy) jest chyba bardzo prawdopodobne. Nie rozumiem tez spokoju, dot LO. Liczycie na to, ze Wenger kupi Enrique albo Bainesa? To nie transfery w jego stylu.

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3010.07.2011, 01:20

@Eryk
Niby był dobry, ale mi chodzi o taki strike kilku zwycięstw w świetnym stylu... dawno nie widziałem czegoś takiego w Naszym wykonaniu. Chodzi mi o to, że Nasi wychodzą na boisko już z wygranym meczem, jak kiedyś TI ;P

sowizz komentarzy: 378 newsów: 510.07.2011, 01:20

@KondioElite, ja nie mam takiej mocy, a nawet gdyby to dodać, to i tak pewnie wiele by się nie zmieniło. Jak ktoś szuka dziury w całym, to ją znajdzie tak czy inaczej.

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3010.07.2011, 01:17

@Brac0
Bardziej chore teorie można usłyszeć tylko od geniuszy od "WENGER OUT" ;/

Po Fabregasa może i ustawia się kolejka chętnych, ale sam "zainteresowany" prawdopodobnie chciałby przejść tylko do Barcy (czego zupełnie nie rozumiem po tym jak Go traktują...), a Boss nie sprzeda Hiszpana za tak gówniane pieniądze jakie oferują te klauny z Katalonii. ;)

KondzioElite komentarzy: 618710.07.2011, 01:16

@Szymon, Andrzej (jeśli masz taką możliwość)
Weź może jakiś dopisek na końcu artykułu wklej...

Tu nie był wybierany najlepszy rozgrywający!

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56710.07.2011, 01:15

Charles > od ostatniego tygodnia grudnia do końca lutego. Był co prawda epic fail na St. James' Park i jakieś dziwne numery w pucharach, ale poza tym to był naprawdę dobry okres.

Brac0 > jakby ci to powiedzieć... Samir leci do Azji, Cesc jest w klubie i nie zamierzamy go puścić za pół darmo, podczas gdy oferty za Nicka i Almu są już przyjęte i teraz sami zainteresowani negocjują swoje kontrakty.

Brac0 komentarzy: 145610.07.2011, 01:14

Charles- Tyle ze po Fabregasa ustawia sie kolejka chetnych od kilku miesiec, moze nawet lat. Wenger moze stwierdzic ze skoro Fabs odchodzi to Deni sie przyda :D

sowizz komentarzy: 378 newsów: 510.07.2011, 01:12

Qrs, otóż głównym celem artykułu wcale nie jest dowodzenie tego czy tamtego, ale na ten temat powiedziałem już dość dzisiaj, jeśli jesteś zainteresowany, wystarczy przejrzeć sekcję komentarzy kilka stron wstecz. Dlatego też do dalszej części Twojej wypowiedzi też się nie odniosę.

Diabliica komentarzy: 337810.07.2011, 01:10

xThierryHenry

nie mylisz się.

Quake85 komentarzy: 1016 newsów: 110.07.2011, 01:09

wg mnie Cesc w lidze zaliczył 13 asyst źródło transfermarkt :)

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3010.07.2011, 01:09

@Brac0
Rzeczywiście, beznadziejne wrażenie, a co ważniejsze, kompletnie bezpodstawne i śmiem twierdzić, że również błędne.

@Eryk
Nie wiem czy zauważyłeś, ale My przez CAŁY zeszły sezon nie mieliśmy jakiegoś takiego rajdu kilku meczy ze stałą, świetną formą... straszne... ;/

scala81 komentarzy: 6910.07.2011, 01:08

Czyli kierujac sie statystykami najlepszym rozgrywajacym na swiecie bedzie...Ozil. Bravo!
Liczba asyst czy bramek nie do konca jest wspolmierna z klasa danego zawodnika. Dla przykladu wspomniany Turek w kluczowych meczach sezonu nie istnial, a Xavi mial niezliczona ilosc zagran otwierajacych sytuacje bramkowe. A tak w ogole Iniesta nie jest rozgrywajacym na Boga!!!

Brac0 komentarzy: 145610.07.2011, 01:07

Odnosze beznadziejne wrazenie, ze blizej jestesmy straty Cesca/Samira niz Denilsona/Almuni/Bendtnera ;/ Na dodatek strata Clichyego moze okazac sie tragiczna w skutkach gdy zostanie nam podatny na kontuzje Gibbs

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56710.07.2011, 01:07

MUFC > Citizens nas wyprzedzili, bo posypaliśmy się pod koniec sezonu i nie ma to nic wspólnego z kunsztem Manciniego - gdybyśmy prezentowali taką formę jak po finale CC przez cały rok, dziś zaczynalibyśmy rozgrywki ligowe tydzień wcześniej...

Diabliica komentarzy: 337810.07.2011, 01:05

propo jeżeli ktoś jest zainteresowany avatarami to piszcie na priv. mam takie:

- CR7
- RvP
- napis Arsenal
- Fabregasa
- Szczęsnego
- Rooneya
- Chicharito
- De Gea
- Neymar
- Wilshere
- Xavi
- Messi
- Beckham
- Nani
- Messi

Ogólnie mam takie, więc jeżeli ktoś jest zainteresowany to piszcie na PW :))

Qrs komentarzy: 110.07.2011, 01:04

Słabe to zestawienie. Autor porównuje ze sobą zawodników mających zupełnie różne role w zespole i próbuje wyciągnąć z tego jakieś wnioski, ale rozumiem jest to bez znaczenia bo tekst jest tendencyjny. Miał udowodnić, że Cesc jest najlepszy i udowodnił.

Przede wszystkim warto zastanowić się jak grają poszczególne zespoły i czego oczekuje się od ich rozgrywających. Głównymi reżyserami gry Arsenalu są Cesc i Nasri, w Barcelonie natomiast rozkłada się to na pół zespołu, a Xavi tylko tym kieruje. Wcale nie jest powiedziane, że on i Iniesta są odpowiedzialni za kluczowe podania, tym bardziej za strzały. Autor pewnie nie wie, że i tak był to sezon bardzo owocny w bramki dla Iniesty - on zwykle bardzo rzadko decydował się na uderzenie.

Autor zapomniał również wziąć pod uwagę, że 80% spotkań Barcelony to oblężenie, gdzie 9-10 zawodników siedzi na własnej połowie. Rozumiem, że nie przekłada się to na stopień trudności posyłania dobrych piłek do napastników.

Najważniejsze jednak, że z porównania wyszło to, co wyjść miało. Może w przyszłości będzie możliwość zobaczenia, jak Fabregas poradzi sobie w warunkach, do których jest odnoszony. Mnie osobiście specjalnie na tym nie zależy, bo wychowany na angielskich boiskach Cesc może sobie w angielskim stylu zupełnie nie dać rady w innej lidze.

xThierryHenry komentarzy: 5117 newsów: 310.07.2011, 01:01

Diablica@ Bo niektórym brak odrobiny kultury....

sowizz komentarzy: 378 newsów: 510.07.2011, 00:58

Pycek, whoscore.com

Diabliica komentarzy: 337810.07.2011, 00:58

popekns

weź tak trochę z szacunkiem. jak widzisz nie napinamy się, ani nie wyzywamy.. wkurzają mnie tacy ludzie ładnie mówiąc..

Pycek komentarzy: 510.07.2011, 00:55

Mogę zapytać skąd są te statystyki? Według oficjalnej strony Premier Leauge, Fabregas w lidze zaliczył 15 asyst, nie 11.

MUFC1878 komentarzy: 122210.07.2011, 00:47

popekns --> Mułów? Widzę ze zbyt gościnny nie jesteś ;p

sowizz komentarzy: 378 newsów: 510.07.2011, 00:45

RealMadryt, problem z Ozilem jest taki, że jako typowy CM zagrał tylko raz w swoich 55 występach, tym samym nie bardzo mogliśmy go tu wcisnąć. Prawda jest jednak taka, że rzeczywiście statystyki ma lepsze. Tylko, mówię to już po raz 150 my tutaj nie wybieramy najlepszego rozgrywającego!

xThierryHenry komentarzy: 5117 newsów: 310.07.2011, 00:45

co za różnica do jakiego klubu odejdzie jak te trzy wymienione są przed nami w tabeli... i zapewne mogą nas również wyminąć w nadchodzącym sezonie...

MUFC1878 komentarzy: 122210.07.2011, 00:45

No fakt mancini nie jest wybitnym trenerem ale fakt faktem ze MC był przed arsenalem na koniec sezon w dodatku wygrał fa cup wygrywając po drodze z MU (pozdrowienia dla Carricka i VdS) więc nie są już byle jakim rywalem

popekns komentarzy: 742010.07.2011, 00:44

Ice: aha, to przepraszam:D

popekns komentarzy: 742010.07.2011, 00:42

O ludzie. Nie wierzę w to co tu się dzieje. Kibice Chelsea, Barcelony, Mułów, Realu.... kto jeszcze? Może Tottenhamu? City?

xThierryHenry komentarzy: 5117 newsów: 310.07.2011, 00:41

jak odejdzie to będzie mi to wisiało do kogo

RealMadryt komentarzy: 810.07.2011, 00:40

Chyba jednak ktoś tu zapomniał o Ozilu. Niemiec zaliczył najwięcej asyst w całej Europie. Dokładnie 26(17 razy w La Liga, 7 asyst w Champions League,
2 Copa del Rey). Więc wcale Cesc nie był najlepszy.

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56710.07.2011, 00:40

MUFC > City. Dlaczego? Spodoba ci się ta odpowiedź: phi, jaki tam z nich rywal :P No i jeszcze dlatego, że Mancini jako trener z nie najwyższej półki, zwłaszcza w kwestii gry ofensywnej, raczej z Francuza 100% nie wyciśnie.

Arsenal_1886 komentarzy: 1952110.07.2011, 00:40

MUFC1878 > City , oczywiście .

sowizz komentarzy: 378 newsów: 510.07.2011, 00:40

ToMo_18, myślę, że nie ma takiego prawa :), ale niektórzy są zdania, że mogą więcej, a czasem rzeczywiście tak jest.

Mnie się osobiście podoba to jak Pan Levy zajmuje się sprawami związanymi z kontraktami zawodników w Tottenhamie. Wystąpił publicznie, powiedział, że nie sprzedają Modrica za żadne pieniądze i nie życzą sobie ofert.

Pewnym jest, że gdyby nadeszła odpowiednio wysoka oferta to pewnie zmieniłby zdanie, ale chociaż jasno daje do zrozumienia, że za grosze nie będzie sprzedawał.

Podobnie było u nas rok temu, przydałoby się to powtórzyć.

MUFC1878 komentarzy: 122210.07.2011, 00:37

Mam takie nietypowe pytanie: jeśli nasri powiedziałby ze na 100% odchodzi z arsenalu (wiem ze chcecie żeby został A ja chce żeby odszedł do MU) to gdzie wolelibyscie żeby odszedł: MU mc czy chelsea?

ToMo_18 komentarzy: 13140 newsów: 1510.07.2011, 00:31

Adipetre---> Okej, tylko nie zapominaj, że prawdziwy nasz snajper wrócił na początku roku.

ToMo_18 komentarzy: 13140 newsów: 1510.07.2011, 00:29

sowizz---> Nie chodzi o to, że jest słaby, tylko przereklamowany. Jak Kurczaki chcą za niego 35 mln, to jakim prawem mamy przyjąć za Cesca taką samą ofertę, za zawodnika, który :
a) Ma długi kontrakt
b) Jest o wiele lepszy
Luka to dobry gracz, ale zdarzają się mu bezbarwne, żeby nie powiedzieć tragiczne mecze

Arsenal_1886 komentarzy: 1952110.07.2011, 00:29

Diabliica > Zawodnik chce odejść ,więc
odejdzie . Anglik chce posmakować gry w LM , my możemy mu to dać . Jak będzie większa oferta niż 15 mln funtów to Villa nie będzie miała nic do gadania jak w przypadku A.Younga . Sam zawodnik chce odejść ,więc odejdzie .

Piootrus komentarzy: 4151 newsów: 1510.07.2011, 00:28

xThierryHenry

Po prostu był nie zadowolony, że wygraliśmy tylko 2:1. Stąd też jego smutek ; p Za to przy bramkach wygląda na zadowolonego ; p

i.eurosport.pl/2011/02/17/691321-8285425-317-238.jpg

coloursandlight.com/wp-content/uploads/2011/02/cesc-fabregas-arsenal-barcelona.jpg

kompocik88 komentarzy: 31010.07.2011, 00:28

I my go mamy oddać?!

adipetre komentarzy: 79710.07.2011, 00:28

Sowizz,

no wlasnie w statystykach Cesc wyglada od Modricia lepiej, ale co z tego skoro to Luka gral lepiej? wlasnie dlatego te cyferki sa bzdurne, Luka gra w innym systemie, Fabregas ma za soba dwoch zapierdalaczy, Modric jest jednym z zapierdalaczy, Tottenham gra wiecej skrzydlami, a w tym sezonie nie strzelali naapstnicy, wiec Luka nie mial na kim nabijac cyferek.

Generalnie, Fabregas to wielki pilkarz, ale na pewno nie lepszy od Xaviego badz Iniesty, ale zgadzam sie ze 30-35 mln to smieszne pieniadze.

sowizz komentarzy: 378 newsów: 510.07.2011, 00:27

ToMo_18: aż tak daleko bym się nie posunął, ale rzeczywiście ten sezon miał dość przeciętny, żeby nie powiedzieć słaby.

Następny mecz
Ostatni mecz
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
? : ?
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com