Mamy finał! Arsenal pokonuje Atletico i zagra w Budapeszcie
06.05.2026, 03:52, Patryk Bielski
300 komentarzy
Arsenal po raz drugi w historii awansował do finału Ligi Mistrzów, pokonując Atletico Madryt 1:0 na Emirates Stadium. Dzięki temu zwycięstwu Kanonierzy wygrali dwumecz 2:1. Decydujące okazało się trafienie kapitana Bukayo Saki tuż przed przerwą, które zapewniło gospodarzom awans w zaciętym rewanżu. Arsenal zachował dziewiąte czyste konto w tej edycji rozgrywek.
Podopieczni Mikela Artety zmierzą się teraz z obrońcami tytułu, Paris Saint-Germain, którzy wyeliminowali ich w półfinale poprzedniego sezonu, lub z Bayernem Monachium. Finał odbędzie się 30 maja na Puskas Arenie w Budapeszcie, tydzień po tym, jak Arsenal ma nadzieję zdobyć pierwsze mistrzostwo Anglii od 22 lat. Poprzedni finał Ligi Mistrzów Arsenal rozegrał w 2006 roku, przegrywając z Barceloną.
W dwumeczu Arsenal minimalnie przeważał nad Atletico, którego groźna linia ataku została skutecznie powstrzymana. Wieczór pełen napięcia zakończył się niepohamowaną radością w północnym Londynie.
Powrót Saki po kontuzji okazał się kluczowy dla Arsenalu. Po zdobyciu bramki w wygranym 3:0 meczu z Fulham, Saka ponownie wpisał się na listę strzelców, dobijając piłkę po strzale Leandro Trossarda. - To był mecz pod dużym ciśnieniem. Dla obu drużyn wiele znaczył. Udało nam się go dobrze rozegrać - powiedział Saka. - Czasem piłka odbija się na twoją korzyść, czasem nie, ale tym razem się udało i jesteśmy w finale.
Sezon Arsenalu jeszcze niedawno wydawał się niepewny, ale teraz zmierza ku triumfalnemu zakończeniu. Po tym, jak Manchester City potknął się w meczu z Evertonem, Arsenal jest o krok od pierwszego tytułu mistrza Anglii od 2004 roku i jednocześnie blisko europejskiego sukcesu. Niezależnie od tego, kto stanie im na drodze, będzie musiał uważać na skuteczny Arsenal z historycznymi ambicjami.
Przed meczem kibice Arsenalu zorganizowali pokaz fajerwerków przed hotelem Atletico we wschodnim Londynie, co skłoniło hiszpański klub do złożenia skargi do UEFA.
Sam mecz nie był widowiskiem pełnym fajerwerków, ale zawodnicy Arsenalu nie przejmowali się tym ani trochę, świętując długo po ostatnim gwizdku. Choć styl gry mógł różnić się od ofensywnego spektaklu PSG i Bayernu, nie można zaprzeczyć skuteczności Arsenalu w neutralizowaniu ataków Atletico z Julianem Alvarezem, Marcosem Llorente i Antoine'em Griezmannem na czele.
- Gdy objęliśmy prowadzenie 1:0, wiedziałem, że wygramy. Czułem, że coś wyjątkowego się tworzy - powiedział niezawodny Declan Rice. Atletico ruszyło do ataku w drugiej połowie, a Giuliano Simeone miał szansę wyrównać, ale Gabriel skutecznie zażegnał niebezpieczeństwo.
Arsenal mógł zwiększyć przewagę, gdy Piero Hincapie podał piłkę do Viktora Gyokeresa, który jednak przestrzelił z dogodnej pozycji. Końcowe minuty były nerwowe i chaotyczne, co sprzyjało Arsenalowi. Trener Atletico Diego Simeone coraz bardziej się denerwował i został ukarany żółtą kartką, podobnie jak Arteta. Wieczór Atletico podsumował Alexander Sorloth, który nie trafił w piłkę przy rzadkiej okazji pod koniec meczu.
źrodło: Sowetan.co.za
7 godzin temu 27 komentarzy
7 godzin temu 12 komentarzy
7 godzin temu 2 komentarzy
7 godzin temu 5 komentarzy
23 godziny temu 6 komentarzy
05.05.2026, 11:42 8 komentarzy
05.05.2026, 11:40 3 komentarzy
05.05.2026, 10:29 12 komentarzy
05.05.2026, 10:28 5 komentarzy
05.05.2026, 10:25 3 komentarzy
| Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
|---|
| Zawodnik | Bramki | Asysty |
|---|
-
Zagadnienia Taktyczne #39: Skrzynka narzędziowa
- 16.10.2025 7 komentarzy
-
80 procent: Gdy statystyka przestaje być przypadkiem
- 29.09.2025 28 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne #38: Porażka na Anfield
- 09.09.2025 9 komentarzy
-
Okiem kibica #2: Marzenie młodego chłopca
- 28.08.2025 7 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne #37: Manita na Emirates
- 26.08.2025 5 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
-
Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
-
Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
-
Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
-
Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
-
Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
@Nicsienieda napisał: "Hmm TAA to bardziej Beckham, rozgrywający PO. Nie widziałem go w takich rotacjach co u nas na skrzydle."
No to nie oglądałeś LFC w zeszłym sezonie. Po drugie o jakich rotacjach mówisz? Wybieganie Bena za plecy Saki? Powiedziałeś, że Ben to najlepszy PO w grze kombinacyjnej, a gra kombinacyjna to nie tylko gra na tzw. "obieg". Gra kombinacyjna to przede wszystkim gra krótkimi podaniami, wymiana pozycji i szybkim przenoszeniu ciężaru gry między skrzydłami. Kluczowe elementy to dokładność podań, ruch bez piłki i wysoka intensywność.
Ruch bez piłki i umiejętność ustawiania się Ben ma topowym poziomie. Z celnością podań i umiejętnościami technicznymi bym mocno dyskutował. Z wyjściem spod pressingu też u niego bywa ciężko.
Oni myślą, że gdyby wrzucić aktualny Bayern lub PSG w EPL to oni dalej mieliby po 120+ bramek i jechaliby kazdy mecz po 4:0 3:0 xD
@sWinny: nie no Zubi do stycznia to był nasz najlepszy transfer, po prostu jest zajechany ale umiejętności ma potężne, Zubi!/Skelly na 8 jedynie Declan potrzebuje dobrego zmiennika, ale w sumie jest jescze Merino więc nie wiem czy kogoś kupimy latem.
@Womanizer napisał: "Jakiś Ciona z TVP napisał, że szkoda że ktoś z tej pary zagra w finale. To ludzie z nim jadą, w jakiej szklarni takich dziennikarzy sadzą."
Ciona to jest półgłówek :P Nie ma co się nim przejmować.
Na szczęście Arsenal to nie jest jakiś Tottenham czy Aston Villa. I fanbase też jest głośny. I jak tylko jakaś parówa na X sie wychyli, to od razu w komentarzach z nią jadą.
Jakiś Ciona z TVP napisał, że szkoda że ktoś z tej pary zagra w finale. To ludzie z nim jadą, w jakiej szklarni takich dziennikarzy sadzą.
Że zjeb myśli, że każda drużyna wyjdzie na boisko i będzie grała na 5:4 mając mecz o mistrzostwo w weekend.
Żeby przestał udawać dziennikarza itd i tam pod tymi odpowiedziami po 50-70 lajków xD
Mikel! Ramię w ramię jedziemy z tą zarazą! :D
MLS w środku pola to może być (o ile już nie jest) game changer na finiszu sezonu. Jest świeży, waleczny i do tego głodny gry. Zubi został zajechany i w ostatnich meczach wyglądał jakby miał zaraz umrzeć w końcówkach, Rice też wczoraj przysiadł w ostatnich 10 minutach... Mikel przez kontuzje Merino praktycznie nie rotował środkiem pola.
Nagle wchodzi MLS i daje odetchnąć Zubiemu. Pewnie przed finałem CL zluzuje Declana w EPL. Ma świeżość w nogach, a tego nam właśnie najbardziej brakowało ostatnio.
Mam nadzieję że Mikel zostanie na dobre przy Ricie na DMF. Tam jest jego miejsce po prostu.
A w lato niech szuka mu kompana do grania na najwyższym poziomie bo Zubi co najwyżej może być zmiennikiem.
@Be4Again napisał: "nie ma lepszego PO od TAA. Livramento i Jamesa p"
Hmm TAA to bardziej Beckham, rozgrywający PO. Nie widziałem go w takich rotacjach co u nas na skrzydle. Do Jamesa się zgodzę, zapomniałem że gość żyje po prostu. Livramento nie mam zdania, za rzadko ich oglądam.
@ArsenalChampion napisał: "Finał za miesiąc"
finał za 3 tygodnie z haczkiem, 30 maja o godzinie 18:00.
Mikel Arteta has managed 38 UCL games.
1st season - reached the Quarters
2nd season - reached the Semis
3rd season - reached the Final (tbc)
In doing so, his teams have conceded just 0.63 goals per game - the best defensive record of any manager in UCL history.
Swoją drogą, kolejny sezon i kolejny progres.
Niesamowite, że tu siedzą łby co chcą go zwalniać xd
@Nicsienieda napisał: "White to najlepszy na świecie PO w grze kombinacyjnej."
Troszkę odpłynąłeś. Z całym szacunkiem do Bena, ale pod względem gry kombinacyjnej nie ma lepszego PO od TAA. Livramento i Jamesa pod tym konkretnym aspektem też bym postawił wyżej (nie mylić z całokształtem).
Ben gra na wyuczone schematy z Saką, znają się od lat i mają ze sobą tzw. perfect link. Z Madueke już jego gra nie wygląda tak dobrze w ofensywie. Wczoraj też zaliczył kilka strat przy wychodzeniu spod pressingu, a po jednej takiej sytuacji ATM miało rzut wolny.
Ben to dobry zawodnik, ale do miana najlepszego w grze kombinacyjnej naprawdę sporo mu brakuje.
Akurat paradoksalnie to że Arsenal do końca będzie w swojej lidze rywalizował o mistrza to może pomóc. Finał za miesiąc taki Bayern i psg w swoich ligach rozstrzygnęły rywalizację i mogą złapać zbyt duże rozluźnienie, o Bayernie się kiedyś przecież mówiło że przez to że nie mają rywalizacji w bundeslidze to mają problem na koniec sezonu pod tym względem.
z kolei Arsenal musi zachować skupuenie cały czas
@szyszak napisał: "My gramy finał 6 dni po naszym ostatnim meczu, Bayern 7 (finał pucharu Niemiec), a PSG ma dwa tygodnie laby po derbach"
licze na to ze do meczu z Palace juz mistrzostwo bedzie rozstrzygniety i tam juz zagra gleboka rezerwa
My gramy finał 6 dni po naszym ostatnim meczu, Bayern 7 (finał pucharu Niemiec), a PSG ma dwa tygodnie laby po derbach
Zastanawiam się czy teraz Arteta będzie rozglądal się za kimś do środka pola jak mamy MLS, myślę że nie i tylko jakiś młody talent przydałby się za Norgaarda
@MutatedBlueberry: to chyba była taktyczna zmiana, albo po prostu zmęczenie nie wyglądał na kontuzjowanego
Wiadomo, co z MLS? Skurcze, czy coś poważniejszego?
@ArsenalChampion: Z drugiej strony można byłoby przyczepić się do początku meczu i drugiej połowy. Po co? Ateltico to też nie jakieś chłopcy do bicia, mieli swoje momenty.
@ZielonyLisc napisał: "mażak idealnie pasowałby do wczorajszego studia w C+ swoim podejściem do Gyokeresa."
też go chwalili?
IMO Bayern dużo lepszy przeciwnik dla Rice'a, który z kolei jest kluczowy dla nas. Z Atletico super zawody, mógł się pokazać defensywnie, a pressing Atletico nie był aż na tyle intensywny, żeby uwidocznić jego słabsze strony. Z PSG Vitinha i ich szalony pressing to byłby problem w pomocy (chociaż Skelly też fajnie się z komplementuje z Ricem ostatnio), ale myślę że Bayern jest do zrobienia w pomocy i fizycznie. Jakby się udało wygrać walkę w pomocy, to też ich skrzydła miałyby mniej okazji się pokazać. Z kolei Gabriel sobie dobrze radzi z Kanem.
@szyszak: @ArsenalChampion: Można grac ofensywna i kreatywna piłkę? Można, nic skomplikowanego wystarczyło dać więcej ód siebie na boisku, walka, wyjście na pozycję, szybsze rozgrywanie piłki z prostopadłymi podaniami i widzimy zupełnie inną drużynę. To nie jest nic skomplikowanego i niepotrzebne są specjalne umiejętności. Taki zespół można oglądać, wiadomo że wszystkiego nie wygra się i nie da rady zdominować rywala przez 90 minut, to co graliśmy w ostatnich dwóch meczów w przeciwieństwie do reszty sezonu to jest przepaść, nawet Mikel z zmiana reaguje bardzo dobrze na wydarzenia podczas meczu
@darek250s napisał: "Banda smutnych ludzi, którzy po prostu zamiast docenić to gdzie się znaleźliśmy, będą nam umniejszać."
Brzmi to jak przytyk do kanonierzy.com przez większość sezonu. XD
W sumie beka z opinii publicznej, która umniejsza Arsenalowi tego zwycięstwa.
Problem o to, że się cieszą
Że skutecznie zneutralizowali dobre strony przeciwnika.
Że już w finale na pewno nie mamy szans, to będzie formalność.
Banda smutnych ludzi, którzy po prostu zamiast docenić to gdzie się znaleźliśmy, będą nam umniejszać.
@ArsenalChampion napisał: "losnunorosowi humor popsują już 2 pierwsze minuty słabszej gry z wet hamem"
XD
@szyszak: losnunorosowi humor popsują już 2 pierwsze minuty słabszej gry z wet hamem
@Joker_224 napisał: "Trochę wk*rwia ta nagonka na „odklejony fanbase”, cała nienawiść świata przelała się na Arsenal"
To brzmi jak cierpienie. Jest taka specjalna maść która powinna pomóc tym biednym stworzeniom.
mażak idealnie pasowałby do wczorajszego studia w C+ swoim podejściem do Gyokeresa.
White to najlepszy na świecie PO w grze kombinacyjnej. Nie będzie go łatwo zastąpić, do tego jego wpływu na grę Saki i Odegaarda. Kwestia czy fizycznie go nie zniszczyliśmy już nie do odratowania. Jeśli dowieziemy ten sezon to też w sporej mierze na zawodnikach, którzy na stałe oddali zdrowie za ten klub. Ode mnie szacun do White'a, Timbera czy Gabriela (który włożyłby głowę pod pociąg) jest dozgonny.
@szyszak: jeszcze teksty, że każdy kibic futbolu będzie przeciwko Arsenalowi xd
@Joker_224 napisał: "Trochę wk*rwia ta nagonka na „odklejony fanbase”, cała nienawiść świata przelała się na Arsenal i w sumie nie wiem skąd to się wzięło. Cieszyć się nie można bo pół świata urażone, wyników osiągnąć nie można bo drugie pół świata się złości. Jeszcze niedawno było „fajnie jakby te armatki coś zdobyły”, a teraz? Jazda z armatami do spodu. Wiadomo, psy szczekają, karawana jedzie dalej, jednak ilość tych kund… ekhem psów zastanawia"
Rozumiem czasem że kogoś może coś boleć, albo żeby być uprzedzony wszystko spoko, ale jak są ludzie tak odklejenie że zaczynają na zlosć kibicować $ity to dla mnie taki gość jest zwykłą amebą xd
Coraz bardziej zaczyna wyglądać to, że jak chcemy prime Sake to na PO musi grać White. Z Timberem tego czegoś nie ma
@losnumeros napisał: "Jak humorki? Od wczoraj nic nie popsuje mi humoru."
Nawet przegrana z west hamem?
Jak humorki? Od wczoraj nic nie popsuje mi humoru. Nie wiem kiedy ostatni raz miałem takie emocje, aż mama do pokoju wleciała tak darłem się. Niech innych boli nasz finał, niewiem po co też wchodzić na strony innych klubów. Od meczu z Fulham zespół wygląda imponująco, niesamowita metamorfoza której nie spodziewalem się, tylko ten Madueke, reszta na czele z Mikelem przebudzili się. W lidze mat już przewagę, wróciły mi emocje jak za dzieciaka, można grać w piłkę a nie kontrolować mecz i liczyć na SFG
@Joker_224 napisał: "Trochę wk*rwia ta nagonka na „odklejony fanbase”, cała nienawiść świata przelała się na Arsenal i w sumie nie wiem skąd to się wzięło. Cieszyć się nie można bo pół świata urażone, wyników osiągnąć nie można bo drugie pół świata się złości. Jeszcze niedawno było „fajnie jakby te armatki coś zdobyły”, a teraz? Jazda z armatami do spodu. Wiadomo, psy szczekają, karawana jedzie dalej, jednak ilość tych kund… ekhem psów zastanawia"
Fajnie jest tylko wtedy jak CL zdobywa FCB lub RM, ewentualnie Bayern. Jak City czy PSG to za brudną kasę, jak Chelsea to za kasę oligarchów... Jak Arsenal czy Inter to antyfootball i haramball
@Marzag napisał: "na jakiś czas podsumowując jego nierówną walkę z piłką coś napiszę i tyle."
Gdy to czytam to mam przed oczami słynną modliszkę, która pięknie zabiega o samca, a potem go zjada xD
@kamo99111 napisał: "I zgodzę się, że Timber jest piłkarsko lepszy ale Ben lepiej:"
piłkarsko lepszy? Imo White to właśnie piłkarsko zawsze był najlepszy u nas obrońca, może Calafiori jest blisko. Musielibyśmy pewnie porównać nasze definicje, ale Benek to chyba technicznie i uważam, że taktycznie o wiele bardziej elastyczny zawodnik. Zagra i odwróconego i szeroko ustawionego PO. Jasne Timber imponuje szybkością, dynamiką i walecznością, ale czysto piłkarsko Benek ma imo więcej do zaoferowania, przyjęcie, prowadzenie, długie podanie i wrzutki, do tego potrafi się zabawić z rywalem i założyć siateczkę, albo strzelić coś w gąszczu i zapodać lobika. Jego problem od dwóch sezonów to zdrowie, a to wypadkowa tego, że wcześniej kilka lat grał wszystko od dechy do dechy. Z nim w składzie graliśmy z tej prawej strony najlepszy football. Przy całym szacunku do Timbera oczywiście.
Jest szansa na powrót Timbera na finał?
@Dziadyga napisał: "A ile hejtu się wylało przez rok to nawet nie będę wspominać,każde źle zagranie wypominasz czy gosciocowi ujmowales na siłę."
to też nieprawda, przecież ja już przywykłem do tego że on łatwo piłkę traci i ma problemy z prostymi podaniami, raz na jakiś czas podsumowując jego nierówną walkę z piłką coś napiszę i tyle. @vitold napisał: "Ewentualnie pomyliles sie i zamiast Saki powinien byc Gyokeres i Twoja nienawisc do niego xd"
Nie powiedziałem o Gyokeresie niczego co by nie było prawdą.
@kamo99111 napisał: "Czyli co trzeba dziękować diabełkom za to manto?? xD"
na to wychodzi xD ale ja bym jeszcze poczekał z dziękowaniem aż coś w końcu wpadnie do gabloty.
Trochę wk*rwia ta nagonka na „odklejony fanbase”, cała nienawiść świata przelała się na Arsenal i w sumie nie wiem skąd to się wzięło. Cieszyć się nie można bo pół świata urażone, wyników osiągnąć nie można bo drugie pół świata się złości. Jeszcze niedawno było „fajnie jakby te armatki coś zdobyły”, a teraz? Jazda z armatami do spodu. Wiadomo, psy szczekają, karawana jedzie dalej, jednak ilość tych kund… ekhem psów zastanawia
@Mastec30: Tak jak czytałem na Debilpage, że Arsenal jak zgarnie mistrza to będzie najsłabszy mistrz od czasów Leicester. Najsłabszy mistrz, który był w finale Ligi Angielskiej, w ćwierćfinale Pucharu Anglii i w finale LM.
@alexis1908 napisał: "A swoją drogą co tak cicho o tym że White zagrał kapitalny mecz ? ;) już z Fulham wyglądał lepiej wczorajszy występ pokazał że brakowało mu ogrania już będzie tylko lepiej, no i jednak duo Ben Saka na Prawej stronie to jest to"
White jak dla mnie to jeden z najbardziej niedocenianych obecnie piłkarzy Arsenalu. I zgodzę się, że Timber jest piłkarsko lepszy ale Ben lepiej:
1. rozumie się z Saka niż Holender,
2. pasuje do naszej taktyki. Timber schodzi do środka mocno go zagęszczając. Przez to robi się tłok i ciężko się rozgrywa. W takim tłoku też ciężej Sace czy Martinellemu/Trossardowi zejść do śrdoka. Ben natomiast fajnie obiega Sake tworząc mu wolne przestrzenie.
Toteż nie dziwi mnie jego dobra postawa. Dodatkowo wygląda na to, że uporał się z jakimiś problemami zdrowotnymi (była mowa, że gra z bólem od dawna) bo forma wraca do tej sprzed 2 sezonów :-)
@Marzag napisał: "Jak chwalę Gyokeresa to udajesz, że go nie chwale bo Ci tak lepiej pasuje do twojej opowieści."
A ile hejtu się wylało przez rok to nawet nie będę wspominać,każde źle zagranie wypominasz czy gosciocowi ujmowales na siłę.
Natomiast jak Saka przyzwyczaił do pewnego poziomu wysokiego i nagle zjechał na dłuższy czas to nie ma się co dziwić,że ludzie krytykowali,bo było za co często.Dobrze,że na koniec sezonu wraca na tor i może pomóc.
A swoją drogą co tak cicho o tym że White zagrał kapitalny mecz ? ;) już z Fulham wyglądał lepiej wczorajszy występ pokazał że brakowało mu ogrania już będzie tylko lepiej, no i jednak duo Ben Saka na Prawej stronie to jest to.
@ozzy95 napisał: "No i ta porażka z United, która to de facto umożliwiła xD"
Czyli co trzeba dziękować diabełkom za to manto?? xD
@Bartek_ napisał: "Jako społeczność Arsenalu bardzo przepraszamy za to, że wygranie wszystkich meczów w fazie ligowej zapewniła nam łatwiejszą drabinkę. Wszyscy zgadzamy się z tym, że w nagrodę powinniśmy mieć trudniejszą."
Zajęcie pierwszego miejsca nie zapewnia łatwiejszej drabinki, tylko fakt że rewanże gramy u siebie i jesteśmy rozstawieni w losowaniu. Równie dobrze mogliśmy być na miejscu Bayernu i mieć po drodze RM i PSG. To, że trafiliśmy na "prawą" stronę drabinki było wynikiem losowania, a nie nagrodą za "zasługi"... (1 i 2 drużyna mogą spotkać się najwcześniej w finale). Spójrz jaką "łatwiejszą" drabinkę miało LFC w zeszłym roku, a przecież zajęli pierwsze miejsce w grupie.
To że drabinka ułożyła się tak, że dopiero w 1/2 spotkaliśmy zespół z topu to była kwestia losowania.
Stąd obiektywnie trzeba przyznać, że w tej edycji CL gwiazdy nam sprzyjają. Jednak czy to coś złego? Trzeba mieć trochę szczęścia żeby wygrać CL.
@Marzag napisał: "@vitold napisał: "Mażuś, czy ta nienawiść do Saki jest teraz z Tobą w pokoju?"
na szczęście nie, bo gra dobrze więc chorągiewy teraz zmieniły kierunek."
Nie przypominam sobie nienawiści do Saki. Jedynie krytykę. On ma asystę co 375 minut, gola co 273 minut. To są statystyki na poziomie Championship. Na tej stronie często rozkładane są staty zawodników na per minutki i krytyka.
Ewentualnie pomyliles sie i zamiast Saki powinien byc Gyokeres i Twoja nienawisc do niego xd
@Marzag napisał: "A wszystko to zaczęło się od tego gdy niedoświadczony trener przyszedł do zespołu w głębokim kryzysie którego marzeniem było zakwalifikować się do ligi mistrzów.
Niezła historia"
wszystko to się zaczęło 31 sierpnia 2010, gdy ostatniego dnia okienka Wenger ściągnął Artetę do klubu. Przypomnę, że to był ostatni dzień okienka po słynnym 2-8 z United na Old Trafford, tylko ten wynik zmusił Papcia do pójścia na zakupy i ostatecznie ściągnął w DD cały tabun piłkarzy, w tym właśnie Mikela. Arteta ponoć do nas wzdychał parę lat, Wenger to odwzajemniał i w końcu się udało. Nie sądzę by Arteta został naszym trenerem, gdyby nie ten trochę desperacki ruch Papcia i transfer do nas. No i ta porażka z United, która to de facto umożliwiła xD
@vitold napisał: "Mażuś, czy ta nienawiść do Saki jest teraz z Tobą w pokoju?"
na szczęście nie, bo gra dobrze więc chorągiewy teraz zmieniły kierunek.
@Dziadyga napisał: "Wiadomo,że Marzag jest odklejony i takimi tekstami to udowadnia,grał ch**jowo wiekszosc sezonu to była zasłużona krytyka,facet nie odróżnia konstruktywnej krytyki a tu o jakies nienawisci xD ale wiemy co z Gyokeresm jezdzi jakby 2 gole na krzyż miał i ciul tam,że mało dobrych dogran miał,teraz dziwnym trafem piła idzie do przodu i Bestia gra swoje to cisza ze strony Marzaga."
Chłopie, to ty jesteś odklejony, żyjesz w swoim świecie w którym nic do Ciebie nie dociera xd
Jak chwalę Gyokeresa to udajesz, że go nie chwale bo Ci tak lepiej pasuje do twojej opowieści.