Mourinho: Wygrywam pod większą presją

Mourinho: Wygrywam pod większą presją 15.09.2010, 16:49, Wojciech Stankiewicz 64 komentarzy

Jose Mourinho po raz kolejny w uszczypliwy sposób wypowiedział się na temat Arsene'a Wengera. The Special One stwierdził, że dużo lepiej od Francuza radzi sobie z presją jaka ciąży na menadżerach czołowych europejskich drużyn.

Real Madryt zmierzy się w dniu dzisiejszym z Ajaksem Amsterdam. Podczas gdy Arsenal zagra z nieprzewidywalną Bragą, która wyeliminowała z Ligi Mistrzów hiszpańską Sevillę.

Po zremisowanym 0-0 spotkaniu z Mallorcą oraz skromnym zwycięstwie 1-0 z Osasuną, Mourinho jest krytykowany za mało atrakcyjny futbol jaki prezentuje Real Madryt. Po raz pierwszy w karierze zadaniem Portugalczyka jest łączenie ofensywnego i atrakcyjnego stylu gry ze zwycięstwami.

Mourinho stwierdził, że presja w Realu jest zdecydowanie większa niż w drużynie Kanonierów, w której Wenger jest idolem kibiców pomimo wielu lat bez znaczącego trofeum.

- W tym klubie presja jest ogromna i nie mogę być jak menadżer Arsenalu, który prosi o 5 lat żeby spróbować wygrać trofeum - powiedział Portugalczyk.

- Czy możecie sobie wyobrazić, żebym powiedział do Romana Abramowicza w Chelsea - Daj mi 5 lat to spróbuje wygrać jedno trofeum? Albo gdybym przyjechał do Realu i poprosił o 5 lat na wygranie czegokolwiek? Nie sądzę, aby prezydent i kibice zaakceptowali taki pomysł. W tym klubie trzeba wygrywać od samego początku albo zarząd pożegna się z tobą - zakończył były menadżer Chelsea.

Arsene WengerJose Mourinho autor: Wojciech Stankiewicz źrodło: ESPN.co.uk
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
laskowski19051995 komentarzy: 494516.09.2010, 15:31

Widziałem spotkanie Realu z Ajaksem i można powiedzieć że Real grał dobrze, mieli dużo sytuacji podbramkowych tylko nie wszystkie umieli wykorzystać, co prawda wygrali 2-0 ale to jeszcze nie jest ten Real co dawniej :)

Theo44 komentarzy: 424015.09.2010, 23:53

Jego wypowiedz jest pozbawiona logiki. No bo to tak jakby Wenger 5 lat temu przyszedl do Arsenalu i zaproponowal, ze za 5 lat cos tam zdobedzie. Prawda jest taka, ze 6 lat temu Arsen wygral prawie wszystko i osiagnal rekord nawet dla takiego geniusza jak Jose...nie do pobicia. Moglby co prawda powiedziec, ze po prostu nie podoba mu sie poityka szkolenia i wprowadzania mlodych i tyle... ale to nie zmienia faktu, ze Jose jest wyjatkowy i pewnie kazdy sie przyzwyczail do tych jego psztyczkow, do kt. ma pelne prawo. Nie przegrac zadnego meczu na wlasnym stadionie od 8 lat jest dla mnie bezwatpienia najwiekszym trenerskim osiagnieciem od niepamietnych czasow.

szwarcekruper komentarzy: 89315.09.2010, 23:48

Po pierwsze to niech spróbuje wydawać tyle co Arsenal, a po drugie jakby wygrał z jakimś klubem tyle co Wenger z Arsenalem i był w jednym klubie przez 14 lat to też by go nikt nie wywalił.

Szef komentarzy: 1303515.09.2010, 23:09

co prawda to prawda niestety

dt12345 komentarzy: 45615.09.2010, 21:03

Po prostu taką mamy politykę.. nie wydajemy dużych pieniędzy, nie wprowadzamy żadnych rewolucji.. ale ewoluujemy (moim zdaniem szybciej, niż inne drużyny) więc jak się już zaczną trofea, to będą przez wiele lat (wiem, wiem, jestem optymistą ;)

antej komentarzy: 6315.09.2010, 20:22

Dobrze 5 lat to duzo ale gdyby Wenger kupowal za bardzo duze pieniadze zawodnikow to nie bylo by takiego pieknego stadionu i na pewno by byly trofea! Wiec niech jose sie zamknie bo idzie zawsze do dobrych klubow gdzie sa pieniadze albo dobrzy zawodnicy! A Wenger wychowuje bardzo dobrych zawodnikow!

LeBob komentarzy: 151915.09.2010, 20:07

Dlatego jose już nie pracujesz w chelsea. Za duża presja.

tech95 komentarzy: 16715.09.2010, 19:53

Dobrze mówi, 5 lat to trochę dużo, ale nie musiał od razu krytykować Wengera.

jarts komentarzy: 231915.09.2010, 19:46

wtedy Monaco wyeliminowało Chelsea i Real . A tłumaczenie że tamte ekipy miały kryzys i dlatego Monaco weszło jest jak dla mnie bardzo smieszne

Generalson komentarzy: 3015.09.2010, 19:45

fokuss, możesz powiedzieć gdzie Wenger skrytykował Jose? Jestem ciekaw tej wypowiedzi :D

fokussmok komentarzy: 22115.09.2010, 19:45

a i on wcale tyle pieniedzy nie wydaje tylko wszyscy przed nim tyle wydawali. I poczytaj moze sobie co wprowadzil w interze, zmienil cala polityke, trenerow, zrobil osrodki mlodziezowe ale o tym nie wiesz i gadasz.

fokussmok komentarzy: 22115.09.2010, 19:42

sebasz

nikt w historii lm nie obronil tytulu wiec jak mozna mowic ze jechali bez motywacji?

po 2 wtedy porto gniotło wszystkich, i tlumaczenie, ze grali z Monaco co ma do rzeczy? To jak Arsenal wygra lm to ktos powie ze europa miala kryzys i sie z tym zgodzisz? watpie.

Po 3 my tez mamy pieniadze, kazdy moze wydawac ile chce i nie widze problemu, my nie wydajemy prawie nic i nic nie wygrywamy. Pilka lezy na pieniadzach. Taka prawda. No i po co mu song czy ktos jak wczesniej mial essiena, cambiasso teraz alonso. A ze mial ciety jezyk to wiadomo od zawsze a ze nikt mu nosa nie utarł nigdy to moze tak gadac bo fakty i statystyka stoja za nim i to Wenger pierwszy go skrytykowal wiec to tylko odpowiedz

Generalson komentarzy: 3015.09.2010, 19:42

Mhm? O co chodzi? Niech robi swoją robotę i nie wtrąca do innych. Lubie Jose, ale czy on ma jakiś kompleks? Ile razy nie spojrzę na jego wypowiedzi zawsze komentuje prace Wengera.

Teraz już tylko marzy mi się wygrana z Realem w pięknym stylu.

piter1908 komentarzy: 505115.09.2010, 19:36

oj mou może i masz troche racji ale do Wengera jeszcze sporo Ci brakuje ;]
ARSENAL udowadnia że można być stabilnym klubem i liczącym się w europie z własnej kasy a nie z brudnych pieniędzy rusków czy arabów ;p

n0thing komentarzy: 5103 newsów: 36215.09.2010, 19:31

Nie rozumiem go. Arsene jest fantastycznym trenerem, oby Arsenal trafił na Real. W końcu Ajax też może zrobić niespodziankę, oglądałem kilka spotkań Eredivisie w ich wykonaniu. Po nich można się wszystkiego spodziewać.

Siwyy666 komentarzy: 55015.09.2010, 19:27

Zobaczymy co powie jak będzie musiał się zmierzyć z Arsenalem.Czuje,że Real dostanie niezłe baciki,w końcu jego cwaniactwo go zgubi.Jego drużyny błyszczą przez chwilę a drużyna Bossa będzie na ustach całego świata.

andrzej31794 komentarzy: 93815.09.2010, 19:23

GO GO AJAX

ArsenalFun komentarzy: 19915.09.2010, 19:22

Sory ty jesteś Stochu .

ArsenalFun komentarzy: 19915.09.2010, 19:21

Stachu --> naucz się czytać ,napisałem ,że jestem z Arsene Wengera nie chodziło mi o Arsenal . To ,że moge nie lubić stylu prowadzenia klubu przez Wengera to nie znaczy ,że nie kibicuje Arsenalowi .Widzisz teraz w tym różnice . Tak wyjeżdżasz do kazdego z tym sezonowcem , skad wiesz ile kibicuje klubowi .Szkoda mi ciebie .

IGWC komentarzy: 1052 newsów: 115.09.2010, 19:21

Lubie Mou, trochę ma racji, ale mimo wszystko przesadza. Cenie człowieka za to jakim jest dobrym trenerem, ale powinien czasem ugryźć się w język.

Stochu komentarzy: 78615.09.2010, 19:02

No troche prawdy w tym jest ale bądzmy dobrej mysli...

ArsenalFun - nie okazuj ze jestes sezonowcem, jak druzyna nie wygrywa tytułu to masz od razu przestac jej kibicowac? Ic kibicowac Barcy moze, tam wszyscy pewni siebie...

Szogun komentarzy: 28256 newsów: 315.09.2010, 18:56

Ja bym chcial żeby Ajax wygrał z Nimi.

mroziu komentarzy: 11415.09.2010, 18:53

ja tez chetnie bym zobaczyl jacy sa mocni i sprawdzil ich...zapraszamy na pojedynek,ale znajac zycie to jak tak gada to sie sprawdzimy w tym sezonie w Lidze Mistrzow!!!Tylko najpierw wyjccie z grupy!!!

ArsenalFun komentarzy: 19915.09.2010, 18:48

Niech Real zagra z Arsenalem :)

ArsenalFun komentarzy: 19915.09.2010, 18:48

Może i wjeżdża na Wengera ,ale prawi prawde ja jestem z Arsenem ,ale jak w tym roku nic nie wygramy to sie chyba to zmieni , oby nie :)

Cudi komentarzy: 12754 newsów: 9815.09.2010, 18:33

Ehh... Ja nie wiem co on ma za problem z Wengerem i ogólnie z Arsenalem. Cenię go jako szkoleniowca bo w swoim fachu jest geniuszem ale lekko mnie zaczynają denerwować te jego wypowiedzi. Niech się zajmie pracą w Realu, a nie pieprzeniem o Bossie i AFC.

KrwawyAhmed komentarzy: 25715.09.2010, 18:32

Jose przynajmniej zdobywa tytuły wiec na polu sportowym to dla mnie lepszy trener niz Wenger i ma sporo racji z tym kredytem zaufania na 5 lat

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52015.09.2010, 18:29

fokussmok - ja nie twierdzę że jest słabym trenerem
ale pieniądze jakimi dysponuje stawiają go w uprzywilejowanej pozycji.
Wygrał z Porto LM ?? fakt ale jeśli do finału dochodzi takie Monaco to są kpiny i to oznacza że wtedy czołówka europejska przechodziła kryzys

Fakt wygrał LM z Interem ale do tego trzeba też szczęścia o którym mówił Arsene. Bramka Milito ze spalonego a Barcelona po 6 trofeach już nie tak zmotywowana do tego do mediolanu jadąca autobusem.

Dlaczego Guardiola nie jest lepszym trenerem przecież wygrał wszystko w jeden rok ale tak samo jak zawsze Jose miał drużynę już zbudowaną ,przyszedł na gotowe i umiał poukładać.

Myślę że gdyby Mourinho dostał dwa sezony temu takie gwiazdy jak Denilson ,Song ,Diaby ,Walcott
Ramsey ,Bendtner czy Vela spokojnie spadł by z ligi.

Skoro jest taki cwaniak to niech zdobędzie mistrza z tottenhamem.

Nie mówię że jest słabym trenerem jest bardzo dobrym ale nie lepszym niż Wenger czy Feguson którzy są na etapie nie najemnika ale prawdziwego nie do ruszenia Bossa w klubie.

eMeL komentarzy: 44615.09.2010, 18:25

Że tak powiem; Maurinho g*wno wie o presji.
Presja to jest jak za 1200 zł masz utrzymać całą rodzinę albo jako chirurg przeprowadzasz skomplikowaną operację.

A jak Jose chce się mierzyć na poziomie sportu, to chyba nie wie jaką presję ma gość biorący się za wybudowanie nowego stadionu, czy mający na karku utrzymanie w składzie dajmy na to takiego Fabregasa.

Trener wspaniały, nie mogę się doczekać jego powrotu do PL ale jako człowiek typ nieciekawy.

Ciasteck2 komentarzy: 446715.09.2010, 18:22

Mourinho i te jego wypowiedzi są żałosne.

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56715.09.2010, 18:21

Czy nie odnosicie wrażenia, że Mourinho ma jakiś kompleks na punkcie Arsenalu/Wengera?

Cesku komentarzy: 106115.09.2010, 18:21

Ja bym zrobił pewien eksperyment ( w rzeczywistości to niemożliwe ). Kazał bym Wengerowi wydać na transfery z 200 mln euro co sezon a Mourinho przez kilka lat wydawać po 10-15 mln. Ciekawe jak za np 5 lat prezentowałyby się kluby prowadzone przez obu Panów.

Cesku komentarzy: 106115.09.2010, 18:21

Ja bym zrobił pewien eksperyment ( w rzeczywistości to niemożliwe ). Kazał bym Wengerowi wydać na transfery z 200 mln euro co sezon a Mourinho przez kilka lat wydawać po 10-15 mln. Ciekawe jak za np 5 lat prezentowałyby się kluby prowadzone przez obu Panów.

Gunner48 komentarzy: 792915.09.2010, 18:08

:PP
Kiedy daliśmy Bossowi te 5 lat?:P

fokussmok komentarzy: 22115.09.2010, 18:07

ale pierdo....cie to jak wytlumaczysz to ze inter wygral lige mistrzow? ze z milanu odszedl kaka? sorry ale badzmy szczerzy to oni zjechali farse, ktora nas osmieszyla. Troche obiektywizmu

ala_05 komentarzy: 254315.09.2010, 18:04

sebasz-----> Racja- nic dodać niz ująć ...ale gdyby Jose był słabym trenerem to mimo wszystko nie osiągnąłby tego co teraz , bo wkładu trenera też potrzeba.

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52015.09.2010, 17:59

To tak jakby przyszedł dziś do Lecha Poznań
dostał 10 mln euro na transfery i się chwalił że wygrał ekstraklasę i zdobył puchar Polski.

Przecież on wygrywa mistrzostwa tylko dzięki temu że albo prowadzi klub z największym budżetem na transfery w kraju albo ligowi przeciwnicy są w kryzysie.

Porto - najlepszy klub w portugalii czyli budżet i zawodnicy.

Chelsea - największy budżet na transfery
Kanonierzy i Diabły budowane od nowa tyle że my rozpoczynamy od podstaw a United w są trakcie budowy oraz LFC zawsze kiepski w lidze

Inter - największy budżet ,Milan w kryzysie ( odchodzi Kaka i Ancelotti ) Juventus to samo po degradacji do serie b a roma to drugoplanowy klub

Real - dwa lata transferów za kilkaset mln ,więcejniżklub może przejawiać oznaki wypalenia po zdobyciu w ostatnich latach wszystkich trofeów klubowych i reprezentacyjnych. Reszta klubów raczej o 2 pierwsze miejsca nie walczy.
Więc ma szansę.

Tam gdzie są pieniądze a raczej góra pieniędzy i zawodnicy najwyższej klasy osiąga sukcesy tego mu nie odbieram ale on jest TYLKO najemnikiem.

howareyou komentarzy: 6048 newsów: 715.09.2010, 17:51

@mierkiew
Raczej nikt nie uważa Mou za słabego trenera, bo to by można nazwać po prostu zwykłą ignorancją. W każdym razie, Jose to cholernie arogancki człowiek, który potrafi działać na nerwy - podobnie jak wszystkie hiszpańskie "więcejniżkluby" - bo Real też się za taki uważa, a w przeciwieństwie do Barcelony - od kilku lat jest beznadziejny, gra słabo, nie ma swojego stylu i nie mówiąc nawet o osiąganiu sukcesów - w Europie radzi sobie fatalnie.

ala_05 komentarzy: 254315.09.2010, 17:51

Jest jednym z moich ulubionych trenerów , ale czasami wkurza mnie ta jego postawa ' The special one' ... W sumie ma trochę racji , ale nie lubię Realu i nigdy nie polubię więc nie zmienię zdania , że to w pewnym sensie żenujący klub , jeśli chodzi o politykę transferową i nie lubię połowy piłkarzy z Realu....Wierzę w Arsenal do końca i mam nadzieję , że wkońcu przełamiemy tego pecha i przypomnimy wszystkim " więcej niż klubom itd." , że mogą nam wskoczyć . GO GUNNERS !! Nie wstydzimy się , że kibicujemy Kanonierom :);)

Ycu123 komentarzy: 30415.09.2010, 17:51

Mourinho jest za pewny siebie

GunnersFan9 komentarzy: 8682 newsów: 815.09.2010, 17:50

piresfan; - ja mówię na niego ciołek i co? zabronisz mi karzełku?

CFC- lepiej być napisał,że bez petrodolarów Romka nie osiągnął by kompletnie nic.Zasiadł na fotelu trenera i od razu chciał tego czy tego piłkarza.Prośba została spełniona kwotami z kosmosu dzięki Abramovicowi.

Inter:- Massimo Moratti od kilka ładnych sezonów pakuje kasę w Inter.Gdyby u nas Gazidis pompował taką kasę od 5 sezonów,to na dzień dzisiejszy nie byłoby dla nas równych.

Real Madryt- Perez i wszystko jasne.

I teraz najlepsza część.W swoich wypowiedziach często mówił,że prędzej czy później zasiądzie na fotelu trenera United.Czemu nie Chelsea?Odpowiedzi poszukaj sobie sam.

evelred komentarzy: 369115.09.2010, 17:50

to niech on sobie siedzi w tym realu i trzęsie się przez 2 lata o posadę, a Arsene będzie robił swoje

myślę, że Wenger nawet tego nie skomentuje, a jeśli już to na pewno zrobi to z większą klasą niż ten krzykacz

Barney komentarzy: 2058615.09.2010, 17:49

Mourinho jest według mnie najlepszym trenerem, ale nawet on nie wygrana w 1 sezonie Ligi Mistrzów. Jeśli chodzi o lige to też większe szanse ma Farsa, ale Real nie jest bez szans.

Ycu123 komentarzy: 30415.09.2010, 17:49

Mourinho jest b.dobry, ale wenger też jest dobry jak trener i w końcu się o tym przekonacie

Ycu123 komentarzy: 30415.09.2010, 17:48

zastanów się co ty mówisz wenegerowi zależy na trofeach i on buduje drużynę do tego

piresfan komentarzy: 104115.09.2010, 17:40

Jest wielu trenerów, którzy mieli pieniądze,
ale niewielu, którzy w każdym coś wielkiego wygrywali - tak jak Mourinho
(FC Porto: liga, puchar UEFA i LM, CFC:
dwa razy z rzędu liga i krajowe puchary,
Inter: w jednym roku liga, puchar krajowy
i LM).
I to rok po roku.
A tutaj jakieś karzełki mówią o nim "ciołku"!

Wenger jest świetny, ale mam wrażenie, że
bardziej od trofeów zależy mu na zbilansowanym budżecie.

mierkiew komentarzy: 750 newsów: 35515.09.2010, 17:38

smod3r > masz rację!

Nie rozumiem doprawdy, czemu tak wiele osób nie jest w stanie uznać wartości Mourinho, który - według mnie - jest w ścisłej czołówce szkoleniowców. Fakt, facet często wypowiada się - delikatnie mówiąc - kontrowersyjnie, ale wyniki uzyskiwane przez jego ekipy mówią same za siebie. Może czasem powinien ugryźć się w język, ale taki już jest - Arsene też czasem 'puszcza oczko' do innych trenerów, prawda?

Piłka nożna to bardzo prosty sport. Decydują w nim wyniki, a te są po stronie Mourinho. Ludzie, którzy piszą, że facet dysponuje wielkim budżetem zapomnieli chyba, że Portugalczyk wygrał Ligę Mistrzów z kopciuszkiem - FC Porto.

Ten - według wielu - słaby trener, który wszystko zawdzięcza kadrom ekip, które prowadzi NIE PRZEGRAŁ NA WŁASNYM BOISKU OD 8 LAT! W tym czasie wygrał ok. 120 meczów i zremisował 25! Więcej niż dwiema bramkami przegrywa raz na ok. 40 spotkań! Rzeczywiście, słaby wynik...

maniek56 komentarzy: 300715.09.2010, 17:34

Sukces Mourinho polega na tym że on przychodzi na gotowe. Przyszedł do Chelsea gdzie na transfery została wpakowana duża ilość pieniędzy, później Inter gdzie również wpompowano grubą kase a teraz Real i tutaj już nawet nie będę tłumaczył. Jedyny sukces który osiągnął bez udziału wielkich pieniędzy to Porto. Ja mu nie odbieram zasług bo uważam go za świetnego trenera i osobę z wielką charyzmą ale takie wypowiedzi jak ta powyżej, po prostu go kompromitują.

smod3r komentarzy: 108615.09.2010, 17:29

koles wygral LM z porto wiec nie wiem dlaczego po nim jezdzicie.

Kozak0700 komentarzy: 92015.09.2010, 17:28

sebasz masz racje, mourinho gdyby mial tyle pieniedzy co AW to by nawet do kwalfikacji LM nie zaszedl z zadna druzyna. Pozatym AW prowadzi zespol dlugo i wczesniej wygral mnostwo trofeow wiec kibice jak i zarzad maja zaufanie do niego.

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester City - Arsenal 31.03.2024 - godzina 17:30
? : ?
Arsenal - Brentford 9.03.2024 - godzina 18:30
2 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal28204464
2. Liverpool28197264
3. Manchester City28196363
4. Aston Villa29175756
5. Tottenham28165753
6. Manchester United281521147
7. West Ham29128944
8. Brighton28119842
9. Wolves281251141
10. Newcastle281241240
11. Chelsea271161039
12. Fulham291151338
13. Bournemouth28981135
14. Crystal Palace28781329
15. Brentford29751726
16. Everton28871325
17. Luton29571722
18. Nottingham Forest29671621
19. Burnley29452017
20. Sheffield Utd28352014
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland185
O. Watkins1610
Mohamed Salah159
D. Solanke153
Son Heung-Min148
J. Bowen143
B. Saka137
A. Isak120
C. Palmer118
P. Foden117
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
0
Gracz lutego wybór redaktorów
6
Gracz lutego wybór użytkowników Aaron Ramsdale
Aaron Ramsdale
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com 1 2 3 4 5 6