Moxley: Wenger powinien się zamknąć

Moxley: Wenger powinien się zamknąć 27.10.2010, 16:10, IceMan 51 komentarzy

Dyrektor wykonawczy Wolverhampton Wonderers - Jex Moxley - w bardzo bezpardonowy sposób rozpoczął wojnę na słowa z Arsenem Wengerem. Moxley ostro skrytykował menadżera Arsenalu, który od dawna narzeka na zbyt brutalną i agresywną grę swoich rywali.

- To wszystko co mówi Wenger jest wierutną bzdurą. Mam nadzieję, że menadżer Kanonierów mnie w tej chwili słyszy, więc mówię otwarcie: "Zamilcz!" Pozwól innym drużynom grać agresywnie i prezentować taki futbol, jaki im odpowiada najbardziej. Wilshere i inni twoi piłkarze też będą w przyszłości wykonywać ostre wejścia - powiedział na łamach jednej ze stacji radiowych Moxley.

- Na mej twarzy zawitał szeroki uśmiech, gdy Arsene Wenger próbował bronić Jacka Wilshere, gdy ten brutalnie sfaulował Żigića. Wenger zawsze marudzi, jęczy i rozwodzi się nad nieodpowiedzialna grą przeciwników, a sam broniąc Wilshere'a używał dokładnie tych samych argumentów co inni menadżerowie.

Arsene WengerWolverhampton Wanderers autor: IceMan źrodło: Footylatest.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
siloe21 komentarzy: 63428.10.2010, 18:42

zgadzam się z karlo. My murem za Bossem :)

karlo komentarzy: 906928.10.2010, 08:12

Każdy ma prawo do swojego zdania, ale my i tak stoimy murem za Bossem.

luq007 komentarzy: 289927.10.2010, 22:43

Co za koleś, ehh.

pkArs komentarzy: 46027.10.2010, 22:41

ja rozumiem, że pan jaśnie Moxley może się nie zgadzać z Bossem, rozumiem,że może nawet ma za złe iż ma on pretensje do innych klubów za brutalną grę ich piłkarzy,mimo,że i nasi piłkarze czasem nadużywają siły ale czy nie można tego wyrazić w bardziej kulturalny sposób? tak jak to zauważyło kilka osób Wenger wypowiada się różnie, mniej lub bardziej przychylnie wobec innych klubów ale zawsze zachowuje kulture i takt , a pan Moxley moim zdaniem po prostu stara się zaistnieć w mediach swoim chamstwem i prostactwem.

laskowski19051995 komentarzy: 494527.10.2010, 22:20

Przez przypadek dodałem komentarz a nie dokończyłem :P

...a zachowanie Jexa Moxleya jest bardzo niestosowne co do brutalności gry :(

laskowski19051995 komentarzy: 494527.10.2010, 22:18

Co do tych fauli Wenger ma stu procentową racją, a zachowanie

Maciek92NS komentarzy: 18927.10.2010, 22:01

oj oj oj komus tu zal dupe sciska... panie Moxley a moze tak wiecej kultury???

Yaiba komentarzy: 20227.10.2010, 20:37

Ciekawe co by powiedział jakby któremuś z jego zawodników złamano nogę albo nabawił się długoterminowej kontuzji.

ELViS95 komentarzy: 70827.10.2010, 20:32

powiem jak mój kolega: "Gdybym spotkał tego skur****na, to bym mu wyciął cepa w łazana tak, że aż by się obrzygał"

łazana w znaczeniu morda, ryj itp.

Widać, że koleś zazdrości Arsenowi posady i zespołu i mówi tak w akcie frustracji...

Gunner_995 komentarzy: 655027.10.2010, 19:59

"Zazwyczaj zachęcam moich zawodników do gry w piłkę, ale dzisiaj otrzymaliśmy zasłużoną czerwoną kartkę, nic na to nie poradzę. Wilshere nie zagra w kolejnych trzech spotkaniach i to będzie kara."

"Jak Wilshere widzi ten faul?
Powiedział mi, że spóźnił się ze wślizgiem i zamiast w piłkę trafił w kostkę rywala. Jack akceptuje tę kartkę."

Oficjalna wypowiedź z Bossem z Arsenal.com więc po jakiego grzyba całe to zamieszanie ?!

evelred komentarzy: 369127.10.2010, 19:55

jakiś anonim ma czelność pouczać Wengera, no jaja! szkoda, że ci z wolves ich nie mają

PatrolFr komentarzy: 54127.10.2010, 19:50

Jaki nieogar...

Cisow komentarzy: 138427.10.2010, 19:48

Myślałem, że tylko Pulis jest taki chamski względem Wengera. jak widać do niego przyczepił sie jakiś Moxley. Ile ci ludzie mają kultury aby na łamach prasy wypowiadac takie słowa?! Oni wogóle nie znają Arsene'a, tak naprawdę to ciepły i miły człowiek który często wyraża swoje zdanie i przedstawia swoje za i przeciw w tej lidze. Ale żeby natykać się z taką cięta ripostą?

ESTroyes komentarzy: 21927.10.2010, 19:45

z tego co pamiętam to Wenger nie bronił Jacka nawet przyznał, że słusznie wyleciał :P

cescafc komentarzy: 47127.10.2010, 19:42

haha bo pękne...koleś sie przysapał o takie coś...niech lepiej sam zamilczy i śie wezmie za tych swoich parobków bo jak narazie to on i ta jego banda zamykają tabele...

Gunner48 komentarzy: 792927.10.2010, 19:27

niektórzy ludzie nie są na tyle inteligentni żeby zauważyć ile dobrego dokonał Arsene ;/
Gdzie Boss niby popelnił błąd przy faulu na Zigiciu?!
Nigdzie ;)

wielebnyigor komentarzy: 18827.10.2010, 19:08


Aaarsenal====> Nie masz racji poniewaz jemu chodzi raczej o ostra i przede wszystkim brutalna gre jaka prezentuja niektore zespoly. I mów ze nie nie widzisz w tym nic zlego ze np De Jong zlamie noge Ben Harfie bo to Anglia i tak sie tu gra ;/

mitmichael komentarzy: 4924327.10.2010, 18:55

Zazdrosc przez goscia przemawia. Zwrocic uwage Wengerowi to moze Ferguson lub Ancelotti a nie jakis Moxley.

KingsofLondon komentarzy: 124027.10.2010, 18:55

Niech lepiej zamknie twarz, nos w sos.

Aaarsenal komentarzy: 305727.10.2010, 18:51

Ma racje ten Mosley. To jest Anglia i tu sie gra i ostro i fizycznie. Jeśli Wenga chce uniknąc ostrych starć to niech zapisze sie do ligi kobiecej gzie gra Arsenal Ladies. Taka prawda.Ostre wejścia to esencja tej ligi

Ciasteck2 komentarzy: 446727.10.2010, 18:45

Co tam jakichś byle pachołek z jakiegoś tam klubu może o ty wiedzieć ?

concrete13 komentarzy: 869827.10.2010, 18:40

następny się znalazł .. lepiej niech sam zamilczy i się nie kompromituje ..

fabregas1987 komentarzy: 2579327.10.2010, 18:35

w sumie to takie sprawy w futbolu w ogole mnie nie interesuja ...

Gunner_995 komentarzy: 655027.10.2010, 18:34

O żeeesz ty! Co za jakiś pajac... Nie oglądałem meczu z Birmingham ale z tego co wyczytałem to Arsene w żaden sposób nie bronił Jacka...
Nie wiem chyba że coś przeoczyłem...
Więc jakim prawem on takim tonem pyskuje do Bossa? Niech no tylko Nigel de Jong przetrąci kilku jego "piłkarzyków" to od razu odszczeka to co powiedział.No chyba że redaktorzy/dziennikarze troszeczkę dodali temu pikanteri :P Oczywiście niczego nie sugeruję :P ;]

wielebnyigor komentarzy: 18827.10.2010, 18:10

Poprtostu tylko powiedziec "Japa Psie !"

szalen komentarzy: 198227.10.2010, 18:10

Moxley i inni tylko na to czekali aby zawodnik z Arsenalu dostał czerwoną kartkę za faul. Teraz za każdym razem będą to przypominać, jeśli trafi im się taka okazja.

maciekbe komentarzy: 1245827.10.2010, 18:01

wilki i tak spadną w tym sezonie, niech się koleś wyszczeka :)

Kanonierka87 komentarzy: 454 newsów: 5927.10.2010, 17:54

Podobnie jak Charlie, ja również nie przypominam sobie, żeby Wenger bronił Jacka... Zarówno on jak i Wilshere przyznali, że ta kartka była zasłużona, a sam Jack mówił, że miał wyrzuty sumienia z tego powodu i nie chciał zrobić krzywdy Żigiciowi. Ale niech sobie ten cały pan Moxley gada co chce, przynajmniej coś się dzieje ;)

Topek komentarzy: 13940 newsów: 12627.10.2010, 17:49

Na mej twarzy też pojawia się szeroki uśmiech, kiedy kolejni goście nie rozumieją słów Wengera i pieprzą jakieś dyrdymały "a bo ja widziałem jak piłkarz Arsenalu kogoś kopnął, więc fuck off". Wilshere zachował się tragicznie, wyleciał z boiska, tłumaczenie było standardowe - oczywiście. Problem w tym, że tutaj nie chodzi o pojedyncze wejścia, tylko o podejście do gry pewnych zespołów. Łamanie nóg bierze się głównie z połączenia nieodpowiedzialności z nabuzowaniem przed meczem na zasadzie "Hulk destroy", a takie jest stosowane przez trenerów, co pokazują konkretne spotkania. Dopóki zgraja treneiros nie-jestem-gorszy-od-żabojada będzie podchodzić do futbolu w taki sposób, by pokazać jacy to oni nie są twardzi, dopóty Wenger będzie miał rację. Wjazdy ad personam na jęczącego Arsene'a to tylko potwierdzają.

aRamsey komentarzy: 948627.10.2010, 17:49

ostre? a i owszem, ale nie brutalne! jak zawodnicy Wilków, a tak kończąc to sam powinien się zamknąć!

Review komentarzy: 13227.10.2010, 17:33

Boss używał tych samych argumentów co inni menadżerowie, ponieważ tylko w taki sposób można przekonać do siebie wszystkich powiązanych z Premier League. Wilshere popełnił błąd z racji poświecenia się grze. Myślę że taki pojedynczy przypadek nie powinien być wykorzystywany przeciwko Wengerowi. Moim zdaniem Moxley w dość nieciekawie atakuje naszego trenera.

Kipling komentarzy: 46027.10.2010, 17:19

lubie te błyskotliwe słowa zacnych panow w wyprasowanych gajerach.. niech mowia co chca, nie od dzis wiemy, ze na dzieciaki Wengera sie poluje na boisku, a przykład Wilsheare jest dobitnym przykładem, ze trafiła kosa na kamien..

stefcio15 komentarzy: 13022 newsów: 223727.10.2010, 17:09

Charlie -
To jest wypowiedz Wengera po meczu z Birmingham "Jack zasłużenie wyleciał z boiska za spóźnione wejście. To było jednak jego pierwsze przewinienie w calutkim spotkaniu. Czerwona kartka jest odpowiednią karą za taki faul, ale nie kopał rywali po kostkach przez pozostałe 90 minut. Grał swoje i był jednym z wyróżniających się piłkarzy na murawie. Niestety przydarzyło mu się coś takiego, zapewne wynikło to z frustracji. Wątpię, by celowo chciał skrzywdzić rywala – to wyglądało raczej na spóźniony wślizg. "

Jak dla mnie jakąś stanowczą obroną Jacka tego nazwac nie mozna , poprostu jak kazdy trener tymbardziej jesli chodzi o mlodego zawodnika , chcial usprawiedliwic jego zachowanie

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3027.10.2010, 17:06

@howareyou
Jedyne słowa jakie Arsene wypowiedział po tej kartce to to, że była w zupełni zasłużona. Nie wiem gdzie tu jest bronienie Go.

A Moxley podobnie jak i Pullis i Morświn to półgłówek.

VoXy komentarzy: 205727.10.2010, 17:02

Kolejny trener który ma konflikt z Arsenem ;)

stefcio15 komentarzy: 13022 newsów: 223727.10.2010, 17:02

"Wilshere i inni twoi piłkarze też będą w przyszłości wykonywać ostre wejścia"

Tak , tylko ze w Arsenalu takie wejscie trafi sie raz na kilka miesiecy gry , a w takich druzynach jak Wolves to jest na porzadku dziennym

howareyou komentarzy: 6048 newsów: 727.10.2010, 17:01

Jak to "Arsene nie bronił Jacka"? Pewnie, że go bronił, sam czytałem jego słowa... Chyba, że to był jakiś fake. W każdym razie, z tego co pamiętam, to artykuł był nawet na tej stronie. Wenger gadał o nim dokładnie to samo, co Pullis o swoich "piłkarzach", a Jack - nie ma czego ukrywać - zagrał bardzo w ich stylu. Mimo wszystko, Jack jest też świetnym piłkarzem, nie ogranicza się do głupich wślizgów, tak jak ich gracze - to właśnie ich różni i dlatego możemy być strasznie zadowoleni z takiego piłkarza jak Wilshere w naszej drużynie.

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3027.10.2010, 16:55

@howareyou
A ja ię nie zgadzam. Arsene w żadnych słowach nie bronił Jacka i słowa Moxley są tutaj po prostu Z DUPY. Nie mają nic wspólnego z rzeczywistością.

Inna sprawa, że to było rzeczywiście głupie wejście (Jacka), ale nikt tutaj się nie usprawiedliwiał.

adam3462 komentarzy: 273227.10.2010, 16:50

A to nie prawda co powiedział . Teraz to się odezwał po fauli Wilshere'a..

stefcio15 komentarzy: 13022 newsów: 223727.10.2010, 16:47

Moxley udowodnil ze niektorzy pilkarze jak np. Henry poprostu inaczej grac nie umieja ...

MiEvo komentarzy: 6163 newsów: 1427.10.2010, 16:44

Myślę, że to wszystko zależy od sytuacji. Jeśli jakaś drużyna gra ostro cały mecz + tylko się broni to zgadzam się z Wengerem, że powinno się im skrócić smycz.

Btw: Ort się wkradł. Drużynom a nie drużyną jeśli chodzi o liczbę mnogą.

Cudi komentarzy: 12754 newsów: 9827.10.2010, 16:40

Wiedziałem, że po tym faulu Wilshere'a w końcu odezwą się jakieś młotki. Wenger krytykuje taką grę i dobrze, ale nie każe zawodnikom głaskać rywali tylko dlatego, że sam potępia brutalną grę. W Arsenalu takie wejście jak to Jacka zdarza się raz na kilkadziesiąt więc nie rozumiem pretensji tego buca, który ma w zespole super kosiarza Karla Henry'ego...

Kondzior12 -> Tak, te czerwa to za strasznie brutalną grę... Koscielny dostał za dwie zółte kartki po ręce i jakimś faulu, Song po faulu i dyskusji z arbitrem też dwie żółte. Jedynie Wilshere dostał takie "typowe" czerwo.

howareyou komentarzy: 6048 newsów: 727.10.2010, 16:37

"pozwól innym drużyną"... - no bez przesady, taki błąd w artykule?!

A Moxley ma rację. Nie do końca wprawdzie, bo taka (agresywna) gra jest po prostu głupia i ma niewiele wspólnego z piłką nożną, jednak zgadzam się z dyrektorem Wolves i jego słów na temat Wengera. Jack zachował się jak idiota, prawie jak jakiś Shawcross - z tą różnicą, że krzywdy nikomu (na jego szczęście...) nie zrobił. Jedyny argument, którego powinien użyć Wenger, to właśnie to. Reszta jest bez sensu i jest właśnie odpowiedzią innych menedżerów na zarzuty kierowane do piłkarzy ich drużyn, którzy narażają się naszemu Bossowi.

bialysul komentarzy: 369927.10.2010, 16:36

Mysle ze to Wenger ma racje sa druzyny w PL ktore opieraja swoja gre na sile i brutalnosci w obronie graja bardzo agresywnie by przestraszyc rywala a atak polega na biciu dlugich pilek to napastnikow dla mnie rowniez to antyfutbol i nie mozna porownywac tego z spoznionym wslizgiem Jacka!

Vandal komentarzy: 3602 newsów: 16827.10.2010, 16:35

"Moxley ostro skrytykował menadżera Arsenalu, który od dawna narzeka na zbyt brutalną i agresywną grę swoich rywali."

Uderz w stół...

Strzelba komentarzy: 2369 newsów: 26427.10.2010, 16:35

batofator -> to była moja pierwsza myśl po przeczytaniu tego newsa :P

Kondzior12 komentarzy: 490027.10.2010, 16:27

Ja się z tym panem w 100% zgadzam. Wenger kilka dni przed meczem z Birmingham mówił o ostrych wejściach a później Wilshere bez pardonu wjechał w Zigica. A tak wgl to Arsenal gra ostrzej niż w poprzednim sezonie bo już 3 czerwone kartki dostali a w poprzednim chyba tylko jedną.

kwiatinho komentarzy: 1312827.10.2010, 16:26

Nie tylko nasz Boss ostatnio narzeka na zbyt ostrą grę piłkarzy w PL najwięcej emocji tych niemiłych wywołała kontuzja Hatema Ben Arfy po starciu Nigela De Jonga...Młody francuz w jednym meczu jest gwiazdą i bohaterem a w następnym jest znoszony a jego kariera wisi na włosku.Wszyscy lubimy szybką i ostrą grę w Anglii ale faktycznie szczególnie te słabsze zespoły grają bardzo agresywnie licząc że zespoły będą odpuszczać takie starcia mając na uwadze rozgrywki o mistrzostwo i Lige mistrzów...Moim zdaniem nie tędy droga.Piłkarze zarabiają coraz to więcej więc niech wreszcie zaczną na pensje zarabiać grając na boisku a nie spoędzajac czas u klubowych lekarzy.Poza tym z tego co pamiętam to wenger nie próbował nawet usprawiedliwiać piłkarza po czerwonej kartce i zarówno trener jak i młody Anglik stwierdzili że to wejście było przypadkowe lecz bezmyślne i sędzia podjął słuszną decyzje

dawid_neo komentarzy: 73327.10.2010, 16:19

Moim zdaniem Moxley ma trochę racji, ale na pewno nie jest człowiekiem o tak mocnej pozycji w PL, żeby jakoś specjalnie mocno się wypowiadać na temat klasowych managerów.

On chciał zyskać chyba jedynie zainteresowanie i posłuch dla swojej osoby tą wypowiedzią, bo Arsene od początku sezonu ostrożnie się wypowiada na temat ostrej gry rywali i nie nadużywa tego argumentu, więc niepotrzebne słowa są tutaj słowa Moxleya, który moim zdaniem miał inny cel niż zmiana wypowiedzi Bossa.

batofator komentarzy: 237627.10.2010, 16:17

zdjęcie Wengera jest najlepszym komentarzem do tej wypowiedzi...

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
? : ?
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com