Na drodze do półfinału Ligi Mistrzów: Starcie ze Sportingiem

Na drodze do półfinału Ligi Mistrzów: Starcie ze Sportingiem 13.04.2026, 14:20, Patryk Bielski 2548 komentarzy

Arsenal stoi przed historyczną szansą awansu do półfinału Ligi Mistrzów po raz drugi z rzędu. W środowy wieczór na Emirates Stadium Kanonierzy zmierzą się ze Sportingiem Lizbona w rewanżowym meczu ćwierćfinałowym. Podopieczni Mikela Artety wywalczyli skromne, ale cenne zwycięstwo 1:0 w pierwszym spotkaniu na Estadio Jose Alvalade, a teraz będą chcieli przypieczętować awans przed własną publicznością.

Zapowiedź meczu

W pierwszym starciu Arsenal długo nie mógł zdobyć bramki, mimo że wcześniej w fazie ligowej sezonu 2024-25 na tym samym stadionie strzelili aż pięć goli. Ostatecznie dzięki świetnej postawie Davida Raji w bramce oraz decydującej akcji Gabriela Martinellego i Kaia Havertza, Kanonierzy wywieźli z Portugalii cenne zwycięstwo. Teraz mają przewagę przed rewanżem i są o krok od półfinałowego starcia z Atletico Madryt lub Barceloną.

Arsenal ma na koncie imponującą serię ośmiu meczów bez porażki na własnym stadionie przeciwko portugalskim drużynom w europejskich rozgrywkach. Jednak ostatni weekend przyniósł niespodziewaną porażkę 1:2 z Bournemouth w Premier League, co pozwoliło Manchesterowi City zmniejszyć dystans do lidera tabeli. Nadchodzące starcie na Etihad Stadium może być kluczowe dla losów mistrzostwa Anglii.

Z kolei Sporting, choć w lidze portugalskiej depcze po piętach Porto, to w europejskich pucharach ma trudną historię odrabiania strat po porażkach u siebie. Nigdy nie udało im się odwrócić losów dwumeczu po przegranej jedną bramką na własnym terenie. Mimo to, drużyna Rui Borgesa będzie chciała wykorzystać słabszą formę Arsenalu i powalczyć o niespodziankę.

Informacje o składach

Arsenal boryka się z problemami kadrowymi. Martin Odegaard, Riccardo Calafiori, Bukayo Saka i Jurrien Timber są niepewni występu w rewanżu. Mikel Merino na pewno nie zagra z powodu kontuzji stopy, a Martin Zubimendi może zostać zastąpiony przez Christiana Norgaarda, by uniknąć ryzyka zawieszenia w półfinale.

Sporting z kolei odzyskał Morten Hjulmanda, który pauzował za kartki w pierwszym meczu. Choć Fotis Ioannidis i Luis Guilherme są kontuzjowani, to Luis Suarez jest gotowy do gry.

Przewidywane składy:

Arsenal: Raya; White, Saliba, Gabriel, Hincapie; Norgaard, Rice; Madueke, Eze, Martinelli; Gyokeres

Sporting Lizbona: Silva; Fresneda, Diomande, Inacio, Araujo; Braganca, Hjulmand; Catamo, Trincao, Goncalves; Suarez

Przewidywany wynik: Arsenal 1-1 Sporting Lizbona (Arsenal wygrywa 2-1 w dwumeczu)

Choć Arsenal ostatnio nie błyszczy kreatywnością ani defensywą, to Sporting będzie musiał zaatakować, co otworzy przestrzenie dla gospodarzy. Kanonierzy mogą potrzebować tylko jednego gola, by zapewnić sobie miejsce w półfinale.

Mikel ArtetaSporting LizbonaZapowiedź autor: Patryk Bielski źrodło: sportsmole.co.uk
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
arsenallord komentarzy: 33855 newsów: 11715.04.2026, 11:48

Ekitike ponoć out 9 miesięcy

Marzag komentarzy: 50245 newsów: 115.04.2026, 11:47

@ozzy95 napisał: "Ten ciągle jechany Gyok przez entuzjastów Sesko z tej całej naszej obecnej zbieraniny ofensywnej od kilku miesięcy i tak jest najlepszy i notuje najlepsze liczby od początku roku."
Fajnie, szkoda że kosztem wyników zespołu.

ozzy95 komentarzy: 3530 newsów: 115.04.2026, 11:46

Ten ciągle jechany Gyok przez entuzjastów Sesko z tej całej naszej obecnej zbieraniny ofensywnej od kilku miesięcy i tak jest najlepszy i notuje najlepsze liczby od początku roku. To rozumiem wciąż ma źle świadczyć o Gyo a nie pupilkach w postaci Saki? Pewnie że do wystarczającego poziomu jest wciąż daleko, ale naprawdę już się wymiotować chce tą narracją, że to Szwed jest jakimś piłkarskim inwalidą, gdy tymczasem nasi podstawowi skrzydłowi nie potrafią od miesięcy strzelać i asystować i często nic z ich gry nie wynika. Może Saka, Martinelli i Trossard to nie jest odpowiedni poziom a nie Gyokeres w tej chwili?

Mastec30 komentarzy: 1197115.04.2026, 11:46

@aguero10 napisał: "Ogólnie sędziowanie w ćwierćfinał jest na niskim poziomie ."

Który ćwierćfinał był sędziowany na niskim poziomie?

Marzag komentarzy: 50245 newsów: 115.04.2026, 11:45

He's blonde, He's shit, He plays when no one's fit. Viktor Gyokeres, Viktor Gyokeres!

Do boju! Idziemy dziś po swoje.

Mastec30 komentarzy: 1197115.04.2026, 11:45

@songoku95 napisał: "Gol to gol, mieliśmy napastników którzy nie strzelali albo strzelali mało."

No właśnie mieliśmy wcześniej napastników którzy przynajmniej grali w piłkę i nie wyglądali jak ciało obce. Gyokeres te gole ma ale tak jak mówiłem niżej większość tych goli nie decyduje o punktach a przy tym wszyscy inni przestali strzelać po części też dlatego że gra z Gyo to gra jak w 10. Gość jest ciałem obcym i to się wiele nie zmieniło. Po prostu cały mechanizm z nim nie działa i mnie tam takie gole jakoś specjalnie nie zadowalają

aguero10 komentarzy: 935515.04.2026, 11:45

Ogólnie sędziowanie w ćwierćfinał jest na niskim poziomie . U nas dziś tez sędziuje Francuz który ostatnio nie ogarnia także moze być różnie dziś.

vitold komentarzy: 664215.04.2026, 11:43

I.
I stało się w dniu oznaczonym, iż Viktor Einar Gyökeres stanął na ziemi czerwonej Albionu.

II.
A ujrzał bastion czerwony, w skale północy wykuty i łańcuchem pradawnym skuty.

III.
I nie uląkł się, jeno krok uczynił naprzód.

IV.
A ziemia zadrżała pod nim, a żelazo jęknęło jako żywe.

V.
I poniósł ciężar, którego inni nie unieśli.

VI.
A ci, co zwali się druhami, okazali się jako żmije.

VII.
I odpełzli w cień, i nie było ich w godzinie chwały.

VIII.
A imię jego zapisano w księgach starych, i trwać będzie.

pawel_1986 (zawieszony) komentarzy: 299315.04.2026, 11:41

@vitold: Ból tyłka to będziesz miał jak Ci drwal swoje drzazgi dziś zaaplikuje :D

arsenallord komentarzy: 33855 newsów: 11715.04.2026, 11:40

@vitold napisał: "12 min. Gyokeres 1:0
30 min Gyokeres 2:0
57 min Gyokeres 3:0

DZISIAJ PEŁNA DOMINACJA, PEWNE ZWYCIĘSTWO I BÓL TYŁKA PARU OSÓB NA STRONCE :-)"


Pierwszy gol do pustej. Drugi to karny, trzeci już może się nie liczyć bo było po zawodach.

Havertz i tak MOTM

vitold komentarzy: 664215.04.2026, 11:37

ARSENAL VS SPORTING

3:0

12 min. Gyokeres 1:0
30 min Gyokeres 2:0
57 min Gyokeres 3:0

DZISIAJ PEŁNA DOMINACJA, PEWNE ZWYCIĘSTWO I BÓL TYŁKA PARU OSÓB NA STRONCE :-)

aguero10 komentarzy: 935515.04.2026, 11:33

Bayern - PSG ależ to bedzie pojedynek .
Co do naszego meczu z Atletico jak awansujemy to bedzie kopanina .

adek504 komentarzy: 469215.04.2026, 11:30

@Dziadyga napisał: "Przecież Ja to pisze prawie cały czas xD"

No i widzisz, bylo juz tak dobrze po co to psuć, przecież nie dalej jak wczoraj wklejałem kawałki co potrafisz wypisywać

Skończmy na tym ze idziemy do poflinalu i sklepac City w niedzielę ;)

arsenallord komentarzy: 33855 newsów: 11715.04.2026, 11:27

Dzień meczowy to nastawienie już inne. Dawać ten Sporting, zjeść ich i będą piękne boje z Atletico.

Socjopata komentarzy: 76815.04.2026, 11:26

Kto w przypadku pożegnania Artety? Lucho wątpię żeby przyszedł, Fabs raczej też nie przyjdzie i on ma trochę zbyt romamtyczne na ten moment podejście do gry, Iraola nie wiem czy byłby taki super, już De Zerbi, Potter, oraz Maresca pokazali, że średni klub bez presji na wygranie co 3 dni to inna para kaloszy od prowadzenia drużyny z topu. Moim zdaniem jedynym sensownym wyborem jest wyjęcie Glasnera z Crystal

Dziadyga komentarzy: 1253115.04.2026, 11:23

@adek504 napisał: "Aż pochwalę, bo to sa wreszcie rozsądne słowa!"

Przecież Ja to pisze prawie cały czas xD oprócz jakis wstawek nawet w naszych dyskusjach,że jesli np wyjdziemy na murowanie na City to będzie pewnie w trąbe i podkreslam zawsze,że to realizm a nie brak wiary czy wiara w cokolwiek.
Ale dobrze,że pochwaliłeś,ciesze się :D

Numer10 komentarzy: 185615.04.2026, 11:23

@Theo10: ale w tym roku kalendarzowym strzela już dość dobrze i regularnie. Jeśli taki poziom utrzyma to będzie dobry zawodnik - jednak wątpię że przy tych brakach jakie niżej opisałem da radę tak strzelać cały czas. Albo się poprawi, albo będzie trzeba poszukać nowych opcji

Theo10 komentarzy: 979015.04.2026, 11:21

@songoku95: @Numer10:
No nie mówmy ze statystyki ligowe 9G+0A+3 wykorzystane karne u zawodnika który gra prawie wszystko i na poz. napastnika, to są na naszym poziomie jakkolwiek zadowalające statystyki.

Tyle lat się tu wszyscy boczyli na Giroud czy Lacazetta i śmieli z ich tytaniczej pracy, bo chłopaki na boisku dawali naprawdę dużo, tylko nie liczby, których wszyscy wymagali.

A teraz mamy napastnika za 65mln euro, który liczby robi jedynie nieco gorsze od w/w dwójki, ale za to nie daje nic poza tym na boisku, a tu głosy że w sumie „jest ok”.

Nie jest ok.

Numer10 komentarzy: 185615.04.2026, 11:08

@songoku95 napisał: "Nie mówie że ma być garniturowym wyborem. Przyszedł jako zmiennik - były mecze gdzie powinien zagrać za Zubiego."
Moim zdaniem jednak za bardzo nie dojeżdżał w meczach PL aby grać za Zubiego. Nie wiadomo, może rzeczywiście by się rozegrał i wyglądał lepiej, ale trener zdecydował inaczej i ja akurat tego.mu za źle nie mam bo to profesjonalny klub walczący o wszystko, a nie miejsce na ogrywanie rezerwowego w meczach gdzie wynik jest na styku

Numer10 komentarzy: 185615.04.2026, 11:04

@songoku95 napisał: "No bo teraz pytanie czego oczekiwać od napastnika? Znajdowanie półprzestrzeni i schodzenie do rozgrywania? Czy rozliczamy z goli? Piłkarzy którzy łącza jedno i drugie jest naprawdę niewiele na rynku.

Ja od Szweda oczekiwałem goli, niezaleznie od tego czy głową, nogą, jądrem prawym czy lewym. Założyłem pewien próg którzy ŻYCZYŁBYM sobie aby został spełniony. Myślę że go spełni. Czy irytował mnie w pierwszej części sezonu? Oczywiście i to bardzo - ale należy pamiętać że nie on jedyny.
Zakładając że strzeli to 20 goli liczyłem że Saka będzie w innej formie, Martinelli i Havertz będą chociaż momentami w dobrej formie.

Ofensywa wygląda fatalnie i uważam że sprowadzanie tego do postaci Szweda jest mocno krzywdzące."

Oczywiście, sam Szwed jest tylko jedną częścią problemu w ofensywie. Nie da się nie zauważyć że z nim gra ofensywną cierpi bo nie ma na kim jej oprzeć jeśli chodzi o klepki (a tak graliśmy w swoim ofensywnym prime 2 i 3 lata temu). Jednak w temacie Gyoka ciężko znaleźć ten balans, bo niby strzela sporo bramek z niczego, ale to jednak dalej liczby które właśnie są u napastnika jedną z najważniejszych rzeczy. Z drugiej strony to każdy oczekiwał od niego bycia takim dynamicznym, wybiegającym za plecy rywala napastnikiem coś Ala Fernando Torres, a Szwed do tego się nadaje chyba tak samo jak do rozgrywania. Jak popatrzysz na tych topowych napastników jak Haaland, Lewandowski w prime, Kane, Aguero- oni wszyscy znajdowali sobie polprzestrzenie i świetnie się w nich odnajdywali. Nie polprzestrzenie do rozgrywania o których ty mówisz, ale właśnie pod bramką rywala - a to zejście z piłką na drugą nogę i strzał, a to strzał zza zasłony, fajne wyjście na pozycje ze zgubieniem obrońcy, przebiegnięcie wszerz pola karnego aby zmylić obronę jak Haaland (tworząc miejsce O'Realiemu czy samemu strzelając). Każdy z topowych 9 robi to trochę inaczej, ale Gyokeres nie ma w zasadzie żadnej z tych cech. On po prostu dostaje jakoś tą piłkę pod nogi i pakuje niezgrabnie do bramki. Jak w przyszłym sezonie będzie pakował z taką częstotliwością jak to robi w 2026 to nie ma co narzekać, ale obawiam się że aby być na tym poziomie topową 9 trzeba jednak być trochę lepszy właśnie w takich typowych wyjściach do podania czy strzelaniu z polprzestrzeni. Zobaczymy co z tego będzie

Marzag komentarzy: 50245 newsów: 115.04.2026, 11:01

@songoku95 napisał: "Clue całej dyskusji jest fakt że Zubi został zajechany i od jakiegoś czasu wygląda fatalnie. Gra od deski do deski. Załóżmy że masz racje chociaż według mnie były mecze gdzie można było Norgaarda swobodnie budować na poziomie premier league."
Moim zdaniem gdybyśmy częściej mieli mecze w których prowadzimy wysoko do 60 minuty to by Norgaard grał częściej ale nasz atak jest marny i na tym też cierpi Norgaard czy MLS bo przestrzeń na błędy jest bardzo wąska przez to. Tak naprawdę wszystko się moim zdaniem w tym sezonie wokół tego kręci.

Furgunn komentarzy: 1343615.04.2026, 11:01

Kwiecień to przekleństwo Mikela Artety!

Arsenal przegrał w kwietniu więcej meczów (12) niż w jakimkolwiek innym miesiącu za kadencji Hiszpana. To najgorszy miesiąc dla menedżera, biorąc pod uwagę ogólny procent zwycięstw, który wynosi zaledwie 42%.

Bilans Artety w kwietniu:

36 meczów
15 zwycięstw
9 remisów
12 porażek
42% wygranych spotkań

Dla porównania, dla Pepa Guardioli to najlepszy miesiąc, w którym notuje aż 79% zwycięstw...

songoku95 komentarzy: 2383215.04.2026, 10:59

@Numer10: Nie mówie że ma być garniturowym wyborem. Przyszedł jako zmiennik - były mecze gdzie powinien zagrać za Zubiego.

songoku95 komentarzy: 2383215.04.2026, 10:58

@Marzag: Clue całej dyskusji jest fakt że Zubi został zajechany i od jakiegoś czasu wygląda fatalnie. Gra od deski do deski. Załóżmy że masz racje chociaż według mnie były mecze gdzie można było Norgaarda swobodnie budować na poziomie premier league.

Rozumiem to że Mikel gra na zasadzie minimalizacji ryzyka. Jeżeli nie Norgaard to można było przesunąć Rice na /6/ i wyżej zagrać Merino czy MLS. Mikel połowicznie uczy się na swoich błędach. Rotuje między skrzydłowymi natomiast środek musi być żelazny. Brakuje kogoś kto byłby w stanie Rice i Zubiego odciążyć. 2 zawodników było pomijanych całkowicie (MLS i Norgaard).

Numer10 komentarzy: 185615.04.2026, 10:56

@songoku95 napisał: "Chyba każdy jest zaskoczony tym że Norgaard nie gra tyle ile byśmy oczekiwali. Uważam to za duży kamyczek do ogródka Artety. Nie sprowadziliśmy zawodnika który musi dopiero zbierać szlify a ogarnego na poziomie ligowym piłkarza, który nie schodził poniżej określonych umiejętności."
Moim zdaniem po prostu okazał się nietrafionym transferem. Fajnie się pokazał w mniej ważnych meczach, ale już gdy wychodził w lidze to nie dojeżdżał

adek504 komentarzy: 469215.04.2026, 10:55

@vitold: powinna przecież powiedziec znowu bedzie mozna obejrzeć Bestią z północy w akcji, nie mogę sie doczekac

adek504 komentarzy: 469215.04.2026, 10:53

@vitold napisał: "Narzeczona: Znowu te pachołki…"

I po tym zdaniu juz nie jest Twoja narzeczona? ;)

Marzag komentarzy: 50245 newsów: 115.04.2026, 10:50

@songoku95 napisał: "Myślę że nie można oczekiwać od zawodnika który nie gra żeby wszedł i rywalizował z zawodnikami którzy są w rytmie meczowym. Według mnie Norgaard nie dostał realnej szansy od Mikela. Uważam że zmiennik dla niego jest must have w lato."
Ja rozumiem, że to trochę krzywdzące tak minimalizować jego rolę po jego błędach, ale każda strata punktów może być decydująca dla nas, i jeśli nie widać poprawy po każdym z wejść to nie można oczekiwać że tych szans Norgaard będzie dostawał więcej.

Norgaard dobrze tylko w pucharach się prezentował i na PO.

Zawodnicy występujący w centrum muszą być monolitem, nie jest to łatwe, jest to jeszcze trudniejsze gdy się mało gra ale niestety żadnej z szans w lidze Norgaard nie wykorzystał na tyle by Arteta chciał mu zaufać na dłużej niż kilka-kilkanaście minut te kilka razy co zagrał.

vitold komentarzy: 664215.04.2026, 10:44

Ja: dzisiaj mecz
Narzeczona: Jaki?
Ja: Arsenalu. Rewanż w lidze mistrzów o 21:00
Narzeczona: Znowu te pachołki…

XDDDD

songoku95 komentarzy: 2383215.04.2026, 10:42

@Marzag: Myślę że nie można oczekiwać od zawodnika który nie gra żeby wszedł i rywalizował z zawodnikami którzy są w rytmie meczowym. Według mnie Norgaard nie dostał realnej szansy od Mikela. Uważam że zmiennik dla niego jest must have w lato.

Jeszcze mam szalony pomysł aby Martin Odeegard był próbowany w tej formacji na jego miejsce a przed nim Eze/Havertz. Nie mówię że w tym meczu bądź z Citami ale spróbować takiej opcji kiedy rywal stosuje pressing w postaci 4 piłkarzy przed polem karnym i czekają na Nasz ruch. IMO Martin jeden z lepszych meczy w tym sezonie zagrał z Newcastle wchodząc i zagrywając świetne piłki z głębi pola. Natomiast to tylko luźna która pewnie nigdy się nie ziści.

mistrzu973 komentarzy: 74115.04.2026, 10:37

@bizooon napisał: "Niepojęte jest to że Norgaard nie odgrywa większej roli przy kontuzji Merino.
Ostatnie jego występy pokazują że Mikel może mieć racje, no ale przed sezonem wyglądało że to człowiek stworzony do taktyki jaką Mikel nas zniechęca do siebie od dwóch lat."

A jakie on miał ostatnie występy? Moim zdaniem jak na taki brak ogrania to Norgaard jeśli już gra to prezentuje się co najmniej przyzwoicie.

Marzag komentarzy: 50245 newsów: 115.04.2026, 10:36

@songoku95 napisał: "Chyba każdy jest zaskoczony tym że Norgaard nie gra tyle ile byśmy oczekiwali. Uważam to za duży kamyczek do ogródka Artety. Nie sprowadziliśmy zawodnika który musi dopiero zbierać szlify a ogarnego na poziomie ligowym piłkarza, który nie schodził poniżej określonych umiejętności."
To też nie jest tak że on tak bez powodu nie gra w lidze, w każdym meczu w którym wszedł z ławki wyglądał bardzo niechlujnie w grze defensywnej i w utrzymaniu się przy piłce. Arteta takich rzeczy totalnie nie toleruje, wyjątkiem jest Gyokeres któremu się po prostu piłki nie podaje.

mistrzu973 komentarzy: 74115.04.2026, 10:35

@arsenallord napisał: "W meczu z Bou z tej niszczycielskiej ofensywy Gyo, Martinelli, Havertz i Madueke to tylko Szwed sprawiał wrażenie, że chce wygrać ten mecz."
Bo ogólnie Gyokeresowi nie można zarzucić braku zaangażowania czy walki, no tylko jest problem ze piłkarsko jest mocno średni.

Dziadyga komentarzy: 1253115.04.2026, 10:35

North London Forever w Radiu Wrocław,zawsze w dniu meczowym xD ktos tam musi być kibicem.

songoku95 komentarzy: 2383215.04.2026, 10:32

@Numer10: No bo teraz pytanie czego oczekiwać od napastnika? Znajdowanie półprzestrzeni i schodzenie do rozgrywania? Czy rozliczamy z goli? Piłkarzy którzy łącza jedno i drugie jest naprawdę niewiele na rynku.

Ja od Szweda oczekiwałem goli, niezaleznie od tego czy głową, nogą, jądrem prawym czy lewym. Założyłem pewien próg którzy ŻYCZYŁBYM sobie aby został spełniony. Myślę że go spełni. Czy irytował mnie w pierwszej części sezonu? Oczywiście i to bardzo - ale należy pamiętać że nie on jedyny.
Zakładając że strzeli to 20 goli liczyłem że Saka będzie w innej formie, Martinelli i Havertz będą chociaż momentami w dobrej formie.

Ofensywa wygląda fatalnie i uważam że sprowadzanie tego do postaci Szweda jest mocno krzywdzące.

songoku95 komentarzy: 2383215.04.2026, 10:25

@Numer10: Chyba każdy jest zaskoczony tym że Norgaard nie gra tyle ile byśmy oczekiwali. Uważam to za duży kamyczek do ogródka Artety. Nie sprowadziliśmy zawodnika który musi dopiero zbierać szlify a ogarnego na poziomie ligowym piłkarza, który nie schodził poniżej określonych umiejętności.

adek504 komentarzy: 469215.04.2026, 10:23

@Dziadyga napisał: "Po co te dyskusje,dziś wygramy,bo Sporting to leszcze i czekamy na niedziele.Jak nie wygramy mistrza czy LM to dziękujemy Mikelowi,zeby znowu nie było jak z Wengerem,że o 2-3 lata za długo przytrzymali i nam uciekli Pep z Klopem a teraz też są trenerzy z potencjałem do wzięcia.Jak wygramy jakiś tytuł,trzymamy Mikela minimum jeszcze rok,czekamy na dobrą piłkę a nie pazdziesz.I tyle :)"

Aż pochwalę, bo to sa wreszcie rozsądne słowa!

Numer10 komentarzy: 185615.04.2026, 10:21

@arsenallord napisał: "W meczu z Bou z tej niszczycielskiej ofensywy Gyo, Martinelli, Havertz i Madueke to tylko Szwed sprawiał wrażenie, że chce wygrać ten mecz."
Rzeczywiście, najmniej irytował. Może i kilka razy spartolił strzał, ale robił swoje. Havertz wyglądał jak cień piłkarza a skrzydeł dosłownie nie było

Numer10 komentarzy: 185615.04.2026, 10:20

@songoku95 napisał: "Rozumiem krytykę za pierwszą część sezonu natomiast 2026 jest przyzwoity i ja np widzę perspektywę na lepszą grę. Na pewno potrzebujemy ... kolejnego napastnika który realnie będzie grał za Szweda."
Tzn. gra Szweda się poprawiła raczej szczatkowoy- natomiast poprawiło się znajdowanie się w sytuacjach strzeleckich z przodu. Dalej ciężko te jego bramki nazwać jakimś artyzmem czy świetnym wyjściem na pozycję a'la Torres wczoraj (czy ten z Live), ale jednak jak ci 10 razy spadnie piłka pod nogę to już nie jest przypadek, tylko umiejętność :D

Dziadyga komentarzy: 1253115.04.2026, 10:19

@arsenallord napisał: "W meczu z Bou z tej niszczycielskiej ofensywy Gyo, Martinelli, Havertz i Madueke to tylko Szwed sprawiał wrażenie, że chce wygrać ten mecz."
A Havertz to grał w tym meczu u przeciwników,tylko w stroju Arsenalu.

arsenallord komentarzy: 33855 newsów: 11715.04.2026, 10:18

W meczu z Bou z tej niszczycielskiej ofensywy Gyo, Martinelli, Havertz i Madueke to tylko Szwed sprawiał wrażenie, że chce wygrać ten mecz.

songoku95 komentarzy: 2383215.04.2026, 10:15

@Mastec30: Gol to gol, mieliśmy napastników którzy nie strzelali albo strzelali mało.

Rozumiem krytykę za pierwszą część sezonu natomiast 2026 jest przyzwoity i ja np widzę perspektywę na lepszą grę. Na pewno potrzebujemy ... kolejnego napastnika który realnie będzie grał za Szweda.

Numer10 komentarzy: 185615.04.2026, 10:15

@bizooon: mnie się wydaje że się mocno przeliczyliśmy z nim. Miał być pewniakiem w defensywie i fajnym rozgrywającym, ale chłop jest po prostu stworzony do innej gry i kompletnie nie radzi sobie w zabezpieczaniu środka dominującej drużyny czy byciem takim rozgrywającym z tyłu, szczególnie kiedy nie jest w rytmie meczowym (a to jest kluczowe u rezerwowego). No ale to i Zubi ktorego chciało pół Europy sobie czasem z tym nie radzi, to jest bardzo trudna pozycja w Angielskich warunkach, trzeba być jednocześnie Pirlo i Makalele.

Traitor komentarzy: 10645 newsów: 2415.04.2026, 10:14

@Barney: nigdzie tak nie napisalem, stwierdzilem tylko, ze spora czesc strony pewnie byla na zywo na meczu. Gdzie niby uznalem, ze takie osoby sa "lepszymi kibicami"?

Dziadyga komentarzy: 1253115.04.2026, 10:13

Po co te dyskusje,dziś wygramy,bo Sporting to leszcze i czekamy na niedziele.Jak nie wygramy mistrza czy LM to dziękujemy Mikelowi,zeby znowu nie było jak z Wengerem,że o 2-3 lata za długo przytrzymali i nam uciekli Pep z Klopem a teraz też są trenerzy z potencjałem do wzięcia.Jak wygramy jakiś tytuł,trzymamy Mikela minimum jeszcze rok,czekamy na dobrą piłkę a nie pazdziesz.I tyle :)

bizooon komentarzy: 920415.04.2026, 10:11

Niepojęte jest to że Norgaard nie odgrywa większej roli przy kontuzji Merino.
Ostatnie jego występy pokazują że Mikel może mieć racje, no ale przed sezonem wyglądało że to człowiek stworzony do taktyki jaką Mikel nas zniechęca do siebie od dwóch lat.

Numer10 komentarzy: 185615.04.2026, 10:10

@henry1996 napisał: "Tak jak ktos nizej pisal, kibicowanie oznacza wspieranie, co mozna rozumiec rowniez jak brak *****ia po Arsenalu gdy tylko nadarzy sie okazja. Tyle"
To powinno wisieć przypięte gdzieś w złotej ramce przy polu do pisania komentarzy

Numer10 komentarzy: 185615.04.2026, 10:08

@bizooon napisał: "Tak. Rice głębiej bo jest lepszy w defensywie, ale Merino do przodu lepszy niż Rice. Chciałbym zobaczyć na przestrzeni kiku meczów jakby to grało. Rice na 6, Merino na 8 a ktoś w formie na kierownicy"
Marzenie na teraz tak naprawdę. Ja pamiętam jak zamiast Ryża z AV graliśmy tak z Zubim na 6 i to też wyglądało naprawdę fajnie w ofensywie przecież

Numer10 komentarzy: 185615.04.2026, 10:06

@bizooon napisał: "Mnie jako kibica denerwuje w naszym zespole to że w kluczowym momencie sezonu codrugi zespół ma mecz życia ofensywny przeciwko nam, 80% akcji kończy się golami, a nasi mają takie mecze kilka razy na sezon conajwyżej.
Chodzi mi o mecze gdzie robimy szybkie akcje konkretne bezpośrednie (nie po to kupiliśmy Gyoka?)"

Trochę jest tak że rywale wiedzą że z nami będą mieli max 3-4 dobre sytuacje do wyjścia na strzał i na to jest łatwiej drużynę przygotować niż na cały mecz próbowania przejścia 11 rywala. Co nie zmienia faktu że my nawet jak mamy już dobrą sytuację to czasem coś jeszcze kombinujemy.

bizooon komentarzy: 920415.04.2026, 10:05

@Numer10 napisał: "Na pozycji Zubiego on jako tako nie gra więc w sumie ciężko porównać 1v1 bo tam by poszedł Ryż"
Tak. Rice głębiej bo jest lepszy w defensywie, ale Merino do przodu lepszy niż Rice. Chciałbym zobaczyć na przestrzeni kiku meczów jakby to grało. Rice na 6, Merino na 8 a ktoś w formie na kierownicy

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady