Nie ma jak w domu: Arsenal 3-0 Southampton

Nie ma jak w domu: Arsenal 3-0 Southampton 11.12.2021, 16:49, Łukasz Wandzel 1129 komentarzy

Od powrotu do gry po przerwie reprezentacyjnej w drugiej połowie listopada Arsenal nie rozpieszczał kibiców zdobyczą punktową, wygrywając tylko jeden mecz u siebie i przegrywając trzy starcia wyjazdowe. Szczególnie rozczarowująca wydawała się ostatnia porażka z Evertonem. Londyńczycy stawali naprzeciw rywala w słabszej formie, lecz mimo to stracili punkty.

Dzisiejszego popołudnia Arsenal miał jeszcze korzystniejsze warunki, by odwrócić złą passę. Podejmował Southampton, który zmagał się ze sporymi problemami kadrowymi, na własnym stadionie. Tym razem Kanonierzy nie zawiedli i spełnili oczekiwania fanów, pewnie pokonując Świętych 3-0.

Składy obu drużyn:

Arsenal: Ramsdale – Tomiyasu, White, Gabriel (69' Holding), Tierney – Partey, Xhaka (81' Lokonga) – Saka, Odegaard, Martinelli – Lacazette (83' Pepe).

Southampton: Caballero – Livramento, Stephens, Bednarek, Walker-Peteres – Redmond, Diallo, Ward-Prowse, Tella – Armstrong (43' Elyounoussi), Broja (70' Lyanco).

Gospodarze zaliczyli bardzo słaby początek meczu. Proste błędy doprowadzały do tego, że to Southampton był częściej atakującym zespołem. Gabriel niepewnie wszedł w mecz, szybko otrzymując żółtą kartkę. Takie samo ostrzeżenie niedługo potem dostał Saka. Arsenal zdołał jednak zaskoczyć i po 20 minutach nieporadności sprawnie wyprowadził piłkę z własnej połowy. Na prawym skrzydle Tomiyasu zagrał do Saki, a ten podbiegł z piłką pod pole karne i dograł do Lacazette'a, który pewnym strzałem otworzył wynik spotkania.

Parę minut później było już 2-0. Dośrodkowanie Tomiyasu przejął z lewej strony Kieran Tierney. Szkot w otoczeniu rywali miał kłopot z dograniem piłki w okolice piątego metra, lecz gdy mu się to udało, strzałem głową piłkę do siatki wpakował Martin Odegaard. Norweski pomocnik przed końcem pierwszej połowy miał jeszcze szansę na ładną asystę, gdy zagraniem piętką otworzył Sace drogę do bramki. Zabrakło jednak dobrego strzału w wykonaniu młodego Anglika.

Po przerwie londyńczycy nie oddali już przewagi rywalowi i byli znacznie bliżej domknięcia spotkania niż przeciwnik zdobycia gola kontaktowego. W 59. minucie przy rzucie rożnym Caballero źle wyszedł do piłki. Golkiper gości minął się z futbolówką, a ta w zamieszaniu przekroczyła linię bramkową przy pomocy Tomiyasu i Gabriela. Gol nie został uznany, bo Gabriel był na spalonym. Brazylijczyk świetnie zachował się jednak przy kolejnym rzucie rożnym. Wtedy to Lacazette skutecznie przeszkadzał Caballero, a Gabriel pewnym strzałem głową trafił do siatki.

Po trzecim golu Arsenal rozpoczął małą kanonadę pod bramką Southamptonu. W trakcie kilku akcji blisko zdobycia bramki byli Martinelli i Saka, ale obaj zawodnicy trafili w słupek. Tempo wyhamowało na ostatnie 20 minut. Przyjezdni pokusili się o jeszcze jedną groźną akcję, ale przy strzale Redmonda interweniował Ramsdale. Kanonierzy do ostatniego gwizdka nie stracili gola i oprócz zdobycia kompletu punktów, zachowali również czyste konto.

Premier LeagueRaport pomeczowySouthampton autor: Łukasz Wandzel źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
DzejCoop komentarzy: 326413.12.2021, 09:46

@Garfield_pl:
To grubo poleciał. Wydaje mi się, że na ten zjazd ma duży wpływ jego sytuacja w rodzinie. Chociaż piłkarz takiej klasy i o takich umiejętnościach tak czy inaczej powinien potrafić kopnąć piłkę do bramki.

Mastec30 komentarzy: 621713.12.2021, 09:45

Po co zaś ktoś tutaj zaczyna tematy szczepień ? Za mało kłótni macie w życiu ? ( Mówię do tych, którzy zaczynają te dyskusję)

DzejCoop komentarzy: 326413.12.2021, 09:45

youtube.com/watch?v=6ux9si-PTck
Stefan Ortega - gość za pół roku będzie wolnym agentem. Idealne zastępstwo za Leno. Mega niedoceniany golkiper, do tego dobrze ponoć gra nogami. Ja jedynie widziałem go parę razy i refleks ma na pewno dobry, to co zauważyłem to często robi "pajacyki" Boruca, które są mega skuteczne.

Garfield_pl komentarzy: 2808513.12.2021, 09:36

AUBAMEYANG ABSENCE INFO
Went to get mother from France
Returned later than expected
Confusion over #COVID19 test
Sent home from training ground
Told to stay away FRI
Tattoo in London + unrelated
W/ @gunnerblog @TheAthleticUK #AFC https://t.co/7bL2eIsyWP

bizooon komentarzy: 692913.12.2021, 09:35

@Bukayoforever napisał: "@Michu: Wystarczy spojrzec na 10 minut pierwszego lepszego meczu z tamtego sezonu i zabaczysz najobrzydliwsze sedziowanie jakie da sie zobaczyc. Jestem w stanie stwierdzic, ze w porownaniu do tego co bylo sezon temu gdzie Kante bronil reakoma strzaly w polu karnym i nic nie bylo lub gdy Jimenez kopnal w kolano Luiza, a to Luiz dostal czerwo, to w tym roku sedziowanie sie poleprzylo o kilkaset razy.

Oczywiscie zdarzaja sie perelki typu Godfreya ktory kopie w twarz Tomiyasu i wiezdza na prostych nogach w kostke Saki, ale i tak wole to niz te pielko z tamtego sezonu."


Ja też to widzę. Póki co dużo mniej nas ruczają sędziowie i VARany

citas komentarzy: 17513.12.2021, 09:29

Dlaczego na tej stronie nie ma konferencji pomeczowych? Zdarza się to tylko co jakiś czas.

grzegorz1211 komentarzy: 1030213.12.2021, 09:22

Niedawno prezydent Siemianowic Śląskich ładnie podsumował sytuację covidową i przedstawił dane z tamtejszego szpitala, gdzie na 6 pacjentów covidowych na OIOMIE było 5 zaszczepionych.

johnnycage1909 komentarzy: 107613.12.2021, 09:08

@Rafson95: Horbana wziąłbym z dystansem.
W moim rodzinnym mieście pielęgniarki nie chcą szczepić od niego pacjentów

Paul77 komentarzy: 982213.12.2021, 08:59

Mam nadzieję że Arsenal zagra z West Ham podobnie zmotywowany i w formie jak z Southampton. Ta porażka z Evertonem strasznie bolała i mam nadzieję że szybko się uda zmazać ta plamę.
O bramkarza i obronę się nie martwię, ale środek pomocy wygląda tak sobie.
Partey dalej nie potrafi złapać formy,
Xhaka po kintuzji jedynie w czym dalej trzyma poziom to że dalej mu regularnie odcina prąd.
Zostają tylko Lokonga i AMN i w tym spotkaniu postawił bym na jednego z nich.

Gunnerrsaurus komentarzy: 1189913.12.2021, 08:57

Jeszcze gdyby zaszczepieni nie umierali to mogliby wprowadzić obowiązkowe szczepienie, ale jak później wytłumaczyć rodzinie zmarłego, że zgadza się, wysłaliśmy nasz oddział specjalny, aby siłą zaszczepił państwa ojca / męża, ale niestety po miesiącu zmarł. Oczywiście nie na Covid, tylko na pocovidowe zapalenie płuc, więc szczepionka go prawie uratowała!

Bukayoforever komentarzy: 353613.12.2021, 08:44

@Michu: Wystarczy spojrzec na 10 minut pierwszego lepszego meczu z tamtego sezonu i zabaczysz najobrzydliwsze sedziowanie jakie da sie zobaczyc. Jestem w stanie stwierdzic, ze w porownaniu do tego co bylo sezon temu gdzie Kante bronil reakoma strzaly w polu karnym i nic nie bylo lub gdy Jimenez kopnal w kolano Luiza, a to Luiz dostal czerwo, to w tym roku sedziowanie sie poleprzylo o kilkaset razy.

Oczywiscie zdarzaja sie perelki typu Godfreya ktory kopie w twarz Tomiyasu i wiezdza na prostych nogach w kostke Saki, ale i tak wole to niz te pielko z tamtego sezonu.

Cartman_KG komentarzy: 363613.12.2021, 08:43

@Rafson95: Sugerujesz się opinią tylko jednego lekarza i to jeszcze z grodu PiS? Proszę Cię...

Bukayoforever komentarzy: 353613.12.2021, 08:36

@Marzag: Szkoda tylko, ze np w takim Izraelu gdzie ponad 90% to osoby zaszczepione dalej sytuacja jest ciezka.

Chyba za bardzo to nie ma znaczenia czy sie zaszczepisz czy nie, 99% ludzi zapewne szczepi sie nie BO DBAM O SWOJE BEZPIECZENSTWO I LUDZI MNIE OTACZAJACYCH tylko by nie przechodzic tych glupich kwarantann i nie miec ograniczonego zycia. W niemczech bez certyfikatu, ze sie szczepiles nawet do sklepu nie mozna wejsc.

Marzag komentarzy: 41271 newsów: 113.12.2021, 08:23

@RoMbi: niezłe porównanie, "niech sobie jeździ te 120 km w mieście, jak się rozjebie to na własną odpowiedzialność" z tym że możliwe że zabierze przy okazji komuś życie.

Podobnie jest z covidem, brak szczepień = większa szansa na to że będzie się ciężej to przechodziło i takie osoby mogą zatkać szpitale.

Po drugie to zwiększenie potencjału mutowania, co wydłuża tylko wychodzenie z pandemii.

Mówienie "to prywatna sprawa czy ktoś się szczepi czy nie" w przypadku pandemii to krótkowzroczność.

RoMbi komentarzy: 1389 newsów: 713.12.2021, 08:02

Skoro każdy powinien mieć wybór, to czemu nie mam wyboru, żeby zapie*** po mieście 120 km/h, tylko będą mnie za to ścigać? Czasem ludzie są zbyt krótkowzroczni, żeby dawać im wybór i trzeba postawić dobro ogółu nad "widzimisię" jednostki.

Marzag komentarzy: 41271 newsów: 113.12.2021, 07:21

@Rafson95 napisał: "Ja jestem zdania że każdy powinien mieć wybór, zaszczepić się lub nie ale z tego powodu nie powinno być żadnych niedogodności dla niezaszczepionych, szczególnie że szczepionka nie przeciwdziała skutecznie roznoszeniu wirusa na innych. I to czy ktoś chce podjąć ryzyko ciężkiego przechodzenia tej choroby to już jego sprawa, tak jak sprawą palcza jest to czy dostanie raka albo pijącego czy wysiądzie mu wątroba."
To utopijne myślenie, bo jednak takie osoby ograniczają wydolność szpitali i to że ciężko przechodzą chorobę to nie jest ich prywatna sprawa jeśli ktoś przez nich nie będzie miał możliwości leczenia się w szpitalu bo zabraknie dla niego miejsca.

Lamoreaux komentarzy: 344413.12.2021, 07:10

@Michu: myślę że masz rację.
Mike Dean z tego co pamiętam chyba dostał delikatna karę lub upomnienie za nasz mecz z Crystal Palace kiedy Saka omal nie stracił nogi. Kolejny mecz jaki sędziuje z nami to Godfrey wjeżdża w twarz Tomijasiowi i nie dostaje nic.
Sędziowie w PL to yebanny kryminał.

Michu komentarzy: 171113.12.2021, 07:04

I jeszcze napisze, Szacunek dla naszych piłkarzy za akcję na 1-0 fenomenalna jedna z piękniejszych w tym sezonie, jakby taką akcje zrobił Liverpool połowa dziennikarzy z Canal Plusa miałaby mokro. Ale o faworyzowaniu tej telewizji poszególnych klubów kiedys napiszę..

Przypomnę tylko jedną ciekawostke. Jak Liverpool dostawał wpier*** w zeszłym sezonie, to nie dlatego, że był słabiutki tylko że kontuzje. Jak Arsenal czy Spurs dostają oklep to się śmieją, że ciency.

Pamiętacie tekst Pełki w meczu Arsenal 0-3 City? w zeszłych chyba sezonie. ''City zgasiło Arsenal jak peta i iroczniczny uśmieszek''
Powiedziałby takie coś w meczu np. Liverpoolu? Nie!! bo brakuję jaj..

Z Nas, ze Spurs, z Moyesa (pamiętacie jak szydzili?), i tak dalej... Mają sobie upatrzonych ulubieńców. Van Dijk zrobi wielbłąd yyyy przypadek. Maguire zrobi błąd kpiny i żarciki.

Jak ktoś ogląda dużo spotkań na C+ to wie dokładnie o czym pisze..

Sorka za ten spam, ale nie cierpie faworyzowania i właśnie wiele tego widzę ostatnimi czasy..

Michu komentarzy: 171113.12.2021, 06:51

Panowie cieszę się, że Młoty zgubiły wczoraj punkty, żeby nie było, ale akurat oglądałem całą tą kolejkę Premier League i to co się dzieję z tymi sędziami to jest chore.
Wczoraj karny należał się WHU, McNeil nie musiał robić ruchu do piłki i kopać Dawsona piłka by wyszła za boisko, a to że go kopnął to po prostu powinien być rzut karny.

Po czym w sobotę mamy sytuację w meczu City gdzie piłka uderza dokładnie w 'pod pache' Moutinho i mamy rzut karny dla bogaczy którzy nie grali nic totalne gówno w tym meczu. Słusznie trener Wilków po meczu powiedział, że jest sfrustrowany tym co się stało.

Teraz mamy godzine 18:30 i start meczu Norwich z United, przez cały mecz Kanarki dominują tych ogórków i uszatych. Nagle jest koniec meczu idzie wrzutka na Ronaldo koło niego Aaronsa lekko go spycha, a Ronaldo jakby go Brede Hangeland piz***ął z bara hahaha.

Dlaczego to napisałem... Wiem, że nie mówi się co by było gdyby.. Ale jestem przekonany, że wczoraj w sytuacji Craig Dawson kontra Dwight McNeil potężny United czy klub z szejka dostałby rzut karny.

Powiem szczerze, jak ktoś ogląda nałogowo mecze to widzi to kołym okiem.. Obrzydliwe to jest.. Albo te czerwone kartki w meczach kiedy grają drużyny najlepsze w Anglii... Zawsze jest czerwona kartka na ich korzyść, a jak mamy mecze z doła tabeli gdzie gra dwóch słabiaków czerwonych kartek nie ma.

Jakie to jest widoczne HAHAHAHAHAHAHAHAHA śmieję się, ale to smutne..

darek250s komentarzy: 10300 newsów: 513.12.2021, 06:45

Temat szczepień powinien się skończyć w momencie takim: chcesz to się szczepisz, nie to nie. I nie powinno się zmuszać jednych jak o drugich. Natomiast świat narzuca nam przymusowo się zaszczepić „bo będziemy tymi gorszymi l” - w sensie więcej zakazów.

Patriko komentarzy: 528913.12.2021, 06:30

@Rowerinho: To chyba dobrze, podatki idą też na 10tkininnych rzeczy, wolałabyś żeby ten naród był jeszcze bardziej stoczony i np alkoholicy czy palacze nie otrzymywali pomocy?

Barney komentarzy: 2095013.12.2021, 06:29

Najlepsza aztrazeneca teraz stwierdzili ,ze wiedza skad sie biora zakrzepy i moze niedlugo cos z tym zrobia. Hahahha po prostu super , szczepionke sobie testuja na ludziach i tyle. W moim otoczeniu najwiecej ludzi mowiacy o covidzie to ci ktorzy sie zaszczepili i wieczne sapy do tych ktorzy tego nie zrobili. Po prostu banda czubkow.

Zaszczepiliscie sie tylko chyba tez jakas wscieklizna , bo powinniscie teraz normalnie zyc ,a atakujecie innych.

Pozdr

Rowerinho komentarzy: 225213.12.2021, 02:21

@Rafson95 napisał: "to czy ktoś chce podjąć ryzyko ciężkiego przechodzenia tej choroby to już jego sprawa, tak jak sprawą palcza jest to czy dostanie raka albo pijącego czy wysiądzie mu wątroba."

A potem wszyscy opłacamy z podatków lekarzy, terapie i drogie operacje z tego tytułu - bo to "ich wybór"

Lamoreaux komentarzy: 344413.12.2021, 01:33

Nie czytałem wszystkich komentarzy ale domyślam się że są przeciwnicy jak i sympatycy szczepionek. Ja sam do pewnego stopnia poznałem wszelkie za i przeciw i się zaszczepiłem.
Gdyby nie szczepionki pewnie połowa z nas by nie dożyła tego wieku i trzeba moim zdaniem wierzyć w naukę i jej postęp. Niestety XXI wiek charakteryzuje społeczność która uwielbia wszystko kwestionować począwszy od rzeczy tak trywialnych jak to że są dwie płcie lub 2+2 równa się 4.
Chcesz, szczep się. Nie chcesz to tym bardziej się zamknij.
Trzeba wierzyć w naukę i postep medycyny

Rafson95 komentarzy: 1054913.12.2021, 01:33

@Marzag napisał: "Obawy ludzi przed tym że szczepionki zostały wymyślone po to by zgładzić ludzkość są niedorzeczne."

Ale czy ktoś tutaj tak twierdzi? Oczywiście że to niedorzeczne. I ja się tu nie spotkałem z takim zdaniem na k.com, więc nie wiem w jakim celu to wymyślasz.

Ja jestem zdania że każdy powinien mieć wybór, zaszczepić się lub nie ale z tego powodu nie powinno być żadnych niedogodności dla niezaszczepionych, szczególnie że szczepionka nie przeciwdziała skutecznie roznoszeniu wirusa na innych. I to czy ktoś chce podjąć ryzyko ciężkiego przechodzenia tej choroby to już jego sprawa, tak jak sprawą palcza jest to czy dostanie raka albo pijącego czy wysiądzie mu wątroba.

Marzag komentarzy: 41271 newsów: 113.12.2021, 01:17

@Rafson95 napisał: "Ale mam wątpliwości co do tego czy popularnonaukowe kanały na YT są dobrą podstawą do tego żeby wydawać osądy czy szczepionki są słuszne czy nie i czy ludzie którzy się nie chcą szczepić są/nie są debilami."
To zależy od kanału, wiele z takich kanałów opiera się o różne badania właśnie i często linkują w źródłach te badania żeby każdy mógł sobie sam poczytać.

Co do tego czy szczepionki są słuszne, to myślę że jeśli ma się wybór między przejściem covida mając już przeciwciała i przejście covida nie mając tych przeciwciał to bez wątpienia pierwszy przypadek jest lepszym rozwiązaniem.

Obawy ludzi przed tym że szczepionki zostały wymyślone po to by zgładzić ludzkość są niedorzeczne.

Jedyna rzecz która jest dla mnie szemrana to to, że bogate kraje nie chcą się podzielić szczepionkami z krajami biednymi, i jeśli gdzieś bym się dopatrywał układów to właśnie tu. Taki Pfizer ma w tym interes, że w tych biednych krajach gdzie poziom wyszczepienia jest niski wirus się mnoży i mutuje. I jestem pewien, że są tego świadomi wszyscy mający decyzyjność w dystrybucji szczepionek. Wiedzą, że wirusa nie pokona się bez wyszczepienia całego świata w odpowiedniej ilości.

Er4s komentarzy: 313213.12.2021, 01:12

Ja na prawdę nie wiem jak zapatrzonym w siebie próżnialcem trzeba być żeby snuć te teorie że szczepionka to jakiś podstęp, jakieś wstrzykiwanie "niewiadomo czego" . Jak na prawdę trzeba mieć wielkie ego żeby myśleć że ktoś się glowil z wymyslaniem tego choróbska, pandemia na całym świecie żeby podać Ci w szczepionce coś co jakby chciał żebyś wziął to już byś dawno był po 75 dawkach. Puściłby Ci to w Coca coli, czekoladzie milka albo w wodzie z kranu i nawet byś nie wiedział kiedy. Moi rodzice to lekarze, patrzą na smierci ludzi na oddziałach covidowych, widzą różnicę jak przechodzi covida ktoś po szczepionce a ktoś bez. Jak ktoś pisze że nie ma różnicy to mówi tu o indywidualnych przypadkach. Ludzie przed śmiercią krzyczą że żałują. Nikt nie każe Ci się szczepic, Polska jest jednym z najbardziej liberalnych krajów na świecie obecnie pod kątem restrykcji dla "bohaterów" antyszczepionkowcow więc od władzy odbij banana jeden z drugim bo jakbyś mieszkał w jakiejś Austrii to już byś dawno uśmiechnięty chwalił się że jesteś po 3 dawce albo siedział na gębie w mieszkanku i oglądał całymi dniami trudne sprawy. Wszyscy są mądrzy do czasu a Polska to kraj zuchwalcow bohaterów "nikt mi nie będzie kazał" . Idź do szpitala, porozmawiaj z fachowcami, zapytaj u źródła a nie tak tylko paplac żeby paplać i sobie ulżyć że Covid na świecie to wymyślił PiS i Kaczyński i ja się nie zaszczepie bo nikt mi nie będzie mówił jak żyć... Sebastiany

Slaviola komentarzy: 1237713.12.2021, 01:12

@Simao12:

Jak przeczytasz skutki uboczne APAPu, to lista wygląda dość podobnie...

Rafson95 komentarzy: 1054913.12.2021, 01:08

@Marzag:
No takiej odpowiedzi się spodziewałem.
Ale mam wątpliwości co do tego czy popularnonaukowe kanały na YT są dobrą podstawą do tego żeby wydawać osądy czy szczepionki są słuszne czy nie i czy ludzie którzy się nie chcą szczepić są/nie są debilami.

A badania - wyniki często zależne od tego kto sponsoruje :)
Często też można znajdować badania ze sprzecznymi wynikami. Tak jak są badania które dowodzą że maseczki nie są szkodliwe, a są badania które dowodzą że są szkodliwe itd.

Marzag komentarzy: 41271 newsów: 113.12.2021, 01:07

@Simao12 napisał: "Mnie osobiście przeraża, że dobroczynna szczepionka może powodować problem z sercem, mózgiem itd."
Niektórzy mają uczulenie na nabiał, albo na gluten, Ci to mają dopiero przesrane. Ludzie którzy są uczuleni na szczepionki jedyne czego muszą unikać to szczepień, a ci co są uczuleni na gluten muszą unikać prawie każdego jedzenia.

Simao12 komentarzy: 775213.12.2021, 01:04

https://www.pzh.gov.pl/wp-content/uploads/2021/12/Raport-NOP-do-30.11.2021.pdf

Oczywiście to tylko przypadki, które chciało się komuś wpisać, zgaduję, że w Polsce nie jest to proste zadanie i dane mogą być zaniżone

Simao12 komentarzy: 775213.12.2021, 01:02

Mnie osobiście przeraża, że dobroczynna szczepionka może powodować problem z sercem, mózgiem itd.

Simao12 komentarzy: 775213.12.2021, 01:01

Nowotwór to choroba autoimmunologiczna, polega na tym, że organizm zabija sam siebie. Oficjalnym lekiem na to jest chemioterapia, która albo zabije raka albo organizm zanim zabije raka. To tak łopatologicznie, stąd szczepionką na raka jest posiadanie zajebistego systemu odpornościowego, zdrowe otoczenie i brak złych genów.

Przechodząc do szczepionki, z jakiegoś powodu niektóre organizmy źle reagują na preparat, jego skład czy jak to teraz wygląda - ciała, które nakazuje wytworzyć organizmowi. Stąd NOPy, które czasem prowadzą do śmierci.
Możliwe NOPy:

Poronienie
Udar mózgu
Zaburzenia motoryczne
Niedowład kończyn
Padaczka
Obrzęk
Duszności
Udar krwotoczny
Gorączka 38-40
Utrata słuchu
Udar mózgu z porażeniem
czterokończynowym, dyzartią i
anizokorią
Gwałtowne pogorszenie widzenia i
prawie całkowita utrata widzenia oka
lewego
Nagłe zatrzymanie krążenia w
mechanizmie bradyarytmii, zawał serca
z uniesieniem odcinka ST, wstrząs
kardiogenny zakończony zgonem
Zawał serca
Pęknięcie tętniaka aorty
Ostry zawał serca, wstrząs kardiogenny,
zatrzymanie krążenia
Napady częstoskurczu komorowego,
trzepotanie przedsionków, nasilony
odczyn w miejscu wstrzyknięcia
(średnica 3-5 cm), bolesność i
powiększenie regionalnych węzłów
chłonnych, bóle mięśni i stawów,
dreszcze, ogólne złe samopoczucie, ból
gardła
Zapalenie mięśnia sercowego - Tu ciekawie, 5 takich samych wpisów z rzędu, chłopacy 15-21 lat.
Zapalenie mięśnia sercowego, zapalenie
płuc prawostronne (wykluczono
zakażenie SARS-Cov2)
Wielokrotne nagłe zatrzymania krążenia
(Zgon), badanie sekcyjne post mortem
ujawniło ciężkie zapalenie płuc o
piorunującym przebiegu, które stało się
bezpośrednią przyczyną zgonu pacjenta
Wstrząs anafilaktyczny
Wybroczyny skórne uogólnione na
kończynach dolnych, tułowiu, śluzówce
jamy ustnej, trombocytopenia
Wirusowe zapalenie opon mózgowo -
rdzeniowych i mózgu, krwotoczne
zapalenie płuc
(gorączka 39 - 39,4 °C trwająca dłużej
niż 72 godziny, pogorszenie kontaktu,
zaburzenia mowy, pobudzenie
psychoruchowe)
Zapalenie tęczówki
Po miesięcznym leczeniu nadal
utrzymuje się upośledzenie widzenia

i tak dalej

Marzag komentarzy: 41271 newsów: 113.12.2021, 01:01

@Rafson95 napisał: "Chodziło mi o to na czym opierają się te osoby interesujące się wirusem, które nie słuchają władzy"
A to zależy od osób, jedni czytają badania, inni edukują się oglądając jakieś materiały na yt z kanałów popularnonaukowych, inni robią jedno i drugie.

Rafson95 komentarzy: 1054913.12.2021, 00:56

Chodziło mi o to na czym opierają się te osoby interesujące się wirusem, które nie słuchają władzy

Marzag komentarzy: 41271 newsów: 113.12.2021, 00:56

@Rafson95: Na radach PRowców i ludzi ze sztabu medycznego pewnie.

Rafson95 komentarzy: 1054913.12.2021, 00:54

@Marzag: @Marzag napisał: "A nie pomyślałeś o tym, że nikt z ludzi którzy interesują się wirusem nie słucha tego co mówi władza"

A na czym się te osoby opierają?

Marzag komentarzy: 41271 newsów: 113.12.2021, 00:46

@Rafson95 napisał: "A ci co wszystko łykają nie pamiętając już nawet że rok temu retoryka była inna to uważają się inteligentnych i oświeconych."
A nie pomyślałeś o tym, że nikt z ludzi którzy interesują się wirusem nie słucha tego co mówi władza bo doskonale sobie zdaje sprawę z tego, że władza lawiruje między ograniczaniem transmisji wirusa a nie straceniem poparcia u ludzi?

Rafson95 komentarzy: 1054913.12.2021, 00:43

Władze i powiązane z nimi środowiska medyczne nieustannie kłamią i manipulują informacjami dot wirusa i szczepionek.

I w tym wszystkim za ciemnotę, szurów i debili są uznawane te osoby które już im nie wierzą.

A ci co wszystko łykają nie pamiętając już nawet że rok temu retoryka była inna to uważają się inteligentnych i oświeconych.

Ja nie wiem czy to nie powinno być odwrotnie ;p

Rafson95 komentarzy: 1054913.12.2021, 00:30

@Cartman_KG napisał: "Nikt nie mówił i nie mówi, że po zaszczepieniu się nie zzachoruje."
Oj to duuże kłamstwo. Horban jako przewodniczący państwowej Rady Medycznej dokładnie to mówił :)

https://www.rmf24.pl/raporty/raport-koronawirus-z-chin/najnowsze-fakty/news-prof-horban-zaszczepieni-na-covid-19-nie-beda-zarazali-bo-ni,nId,4953501#crp_state=1
"Na pytanie, "czy zaszczepieni będą dalej zarażali", profesor odpowiedział przecząco. Nie, z założenia osoby, które szczepimy nie zarażają, bo powinny być zdrowe. Ponieważ jednak nie sprawdzamy, czy człowiek jest z tym momencie nosicielem wirusa, czy nie (jest), to nie. Istotą szczepienia jest wytworzenie takiego poziomu odporności, żeby człowiek nie był zarażony. W związku z tym należy odpowiedzieć krótko i zwięźle: nie - nie będą zarażali, bo nie będą zakażeni - podkreślił."

ZielonyLisc komentarzy: 2028513.12.2021, 00:28

Różne są przypadki, niektóre organizmy są tak słabe, że nawet dawka szczepionki ich zabija ale w mainstremowym mediach tego nie usłyszysz, a szczepionkowcy nie uwierzą. Kto chce niech się szczepi, kto nie to nie i tyle w temacie, wszyscy chcą wolności, demokracji, a nawet w tych kwestiach jeden narzuca drugiemu swoją wolę. Założę się, że nawet gdyby 80% społeczeństwa w Polsce było zaszczepione to i tak nie uniknęlibyśmy kolejnych obostrzeń czy lockdownów. Nie długo nadejdą ciepłe miesiące, wakacje, ludzie będą wyjeżdżać nad morze i temat znów ucichnie bo okres letni, przyjemny, ludzie cieszą się pogodą i urlopami.

fabregas1987 komentarzy: 2581513.12.2021, 00:18

Jak ktoś ma w tej materii pojęcie to proszę o priv, zadałbym chętnie kilka pytań

fabregas1987 komentarzy: 2581513.12.2021, 00:18

Jezdzi/l ktoś z was może bolcie/uberze/free now na wynajętym samochodzie?
Gdzie to sie najkorzystniej przedstawia finansowo?

Cartman_KG komentarzy: 363613.12.2021, 00:13

@determinat00r: kolejny co nie odróżnia łagodnego przejścia (czyli bez respiratora i tlenu) od ciężkiego. Nikt nie mówił i nie mówi, że po zaszczepieniu się nie zzachoruje.
Do tego dochodzi empatia - nawet jeśli szczepionka nie działa to chociażby pozorna empatia. Lepiej być ignorantem i być może zarażać w kołq innych . Ch*j że "szczepionka" osłabia wirusa a tym samym wpływa na jego transmisje, rozsiew czy mutacje.

Konkluzja czy są lepsi? Nie wiem ale na pewno wykazują się empatia. Bez odbioru.

Naburator komentarzy: 278413.12.2021, 00:05

@determinat00r: sprawa Covida rozwiązana raz na zawsze. Wystarczyły 4 przypadki! Co do drugiego wpisu o tekście to zgadzam się w 100%

determinat00r komentarzy: 337 newsów: 4912.12.2021, 23:59

A jeszcze mówienie, że ktoś ma śmierć taką na jaką sobie zasłużył to totalne chamstwo i brak szacunku do drugiego człowieka. Nie wiem kim jesteś, ale nie chciałbyś czegoś takiego odklejonego słuchać gdyby to stało się osobie z Twojego otoczenia. Więc naprawdę przemyśl swoje zachowanie gościu, bo to jest poziom tak niski, że nie wiem czy mocniej można upaść.

determinat00r komentarzy: 337 newsów: 4912.12.2021, 23:56

@JacOsc:

W moim otoczeniu 3 zaszczepione osoby, dwóch ziomków było chorych w zeszłym miesiącu i teraz jedna znajoma z pracy z covidem też. Cała trójka okropnie przechodzi, mowia, ze jest nigdy tak zle sie nie czuli. Ja nie zaszczepiony i tydzien temu wyzdrowialem. Tez paskudnie przeszedlem. I teraz powiedz mi, po co mam sie szczepic? Po jaka cholere skoro to niczego nie zmienia. Nie rozumiem jak zaszczepieni czują się lepsi, bo przyjęli jakiś preparat, który rzekomo ma działać tak, że przechodzi się covidka łagodniej. A to bzdury są i jestem tego świadkiem. Dlatego przestańcie się zaszczpieńcy chwalić tym i dosłownie zamknijcie mordy, bo nie da się słuchać tego bełkotu.

drewniane_krzeslo komentarzy: 280912.12.2021, 23:55

ooo dziś wchodzę na kanonierzy.com a tu wykład z medycyny to lubię !

starysyli komentarzy: 212.12.2021, 23:52

Czy w Warszawie zbieracie się gdzieś, żeby wspólnie w jakiejś większej grupce oglądać mecze, np. w jakimś barze? Sam chętnie się dołączę, jeśli jest takie miejsce, a jeśli nie to sam zorganizuję coś takiego, jeśli byliby chętni :)
Liczę na miłą odpowiedź ;)

ZakochanyPilkarz komentarzy: 44712.12.2021, 23:51

@Marzag napisał: "bo mRNA to tylko informacja o wirusie, organizm dzięki temu tworzy antyciała nie mając nigdy styczności z prawdziwym wirusem. Wie przed czym się ma bronić zanim pierwszy raz napotka przeciwnika"

Skoro tak to czemu nie stworzą szczepionki przeciw nowotworom która tak samo by powodowała w naszym ciele sytuację w której to organizm wiedziałby przed czym się bronić zanim nas to dorwie?
Ps. Wirus jest na świecie 2 lata i się im to udało a nowotwór?

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
2 : 3
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal35255580
2. Manchester City34247379
3. Liverpool35229475
4. Aston Villa35207867
5. Tottenham33186960
6. Manchester United341661254
7. Newcastle341651353
8. West Ham3513101249
9. Chelsea331391148
10. Bournemouth351391348
11. Wolves351371546
12. Brighton3411111244
13. Fulham351271643
14. Crystal Palace3510101540
15. Everton351281536
16. Brentford35981835
17. Nottingham Forest35791926
18. Luton35672225
19. Burnley35592124
20. Sheffield Utd35372516
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland215
C. Palmer209
O. Watkins1912
A. Isak191
D. Solanke183
Mohamed Salah179
Son Heung-Min169
P. Foden167
J. Bowen166
B. Saka158
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com