Niebawem nowy kontrakt dla Wengera

Niebawem nowy kontrakt dla Wengera 08.09.2013, 13:29, Adam Cygański 119 komentarzy

Zarząd Arsenalu chce w najbliższym czasie zaproponować Arsene'owi Wengerowi nowy, 2-letni kontrakt, na mocy którego na konto Francuza wpłynęłoby 15 milionów funtów.

Obecna umowa Wengera, który pracuje w północnym Londynie już od 1996 roku, wygasa wraz z końcem obecnego sezonu. Według doniesień z Wysp Brytyjskich włodarze Arsenalu chcą przekonać go do podpisania nowej umowy obiecując mu 40 milionów funtów, które zostaną przeznaczone na wzmocnienia w zimowym okienku transferowym.

Pod przejściu na emeryturę sir Aleksa Fergusona Wenger jest obecnie najdłużej pracującym menedżerem w Anglii.

Arsene Wenger autor: Adam Cygański źrodło: metro.co.uk
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123następna
Zachal komentarzy: 13210.09.2013, 11:49

poczekać z nowym kontraktem do maja a w zimie dorzucić do puli jeszcze jakieś 20 baniek i kupić śn i śo klasy światowej a nie kolejnego młodzika bo w klubie mamy dużo młodych obiecujących których trza ogrywać

bergkamp komentarzy: 111010.09.2013, 09:22

Skoro Arsene tak skrzętnie ogląda każdy klubowy funcik z 2 stron, to może by tak przyoszczędziłby na swojej pensji...

IlPadrino komentarzy: 40509.09.2013, 11:18

Dlaczego ?! Chyba nie ze względu na wyniki. Mam szacunek do Wengera, ale to, że mimo tak fatalnych wyników na przestrzeni ostatnich lat jego kontrakt zostaje przedłużony to skandal.

krakuus komentarzy: 182909.09.2013, 11:11

@kowalski Dlaczego użyłeś słowa "wszyscy" ?

dzik19 komentarzy: 1509.09.2013, 10:08

Skrobinho przy całym szacunku dobrze się czujesz? Gaurdiola? Przecież to jest beznadziejny trener. Ja go nazywam "słabym trenerem z wielkim CV"
Dlaczego nie poszedł do słabszego zespołu tylko zabrał się za trenowanie naszpikowanym gwiazdami Bayernem? Tak samo było z Barceloną. Nie ma żadnej "formuły Gaurdioli", bo ten trener potrafi trenować tylko gotowe drużyny. Dostał gotową Barcelonę gdzie poradziłby sobie nawet Smuda i to samo teraz z Bayernem.

kowalski komentarzy: 269709.09.2013, 08:52

Wstrzymałbym się przynajmniej do końca roku. Trzeba na wszystko spojrzeć trochę szerzej. Gdyby nie Ozil, to wszyscy chcieliby żeby odszedł.

cwalin komentarzy: 236409.09.2013, 00:57

Dostanie 2lata kontraktu to spedzi 20 lat w Arsenalu a potem na zasluzona emeryture.

skrobinho komentarzy: 3810 newsów: 209.09.2013, 00:44

@damian81
Jeśli sprawdzi się w Bayernie to z chęcią bym go u nas zobaczył.
Zbudował świetną Barcelonę, defensywa nie jest jego mocną stroną, co widać także w Bayernie, ale czemu nie spróbować.

A co do Wengi to nie wiem co myśleć, chyba tylko "czas pokaże". Nie śpieszyłbym się z tym kontraktem.

Dawno nic nie wygrał i czasem podejmuje absurdalne decyzje ze szkodą dla drużyny. Choć nadal pozostaje jednym z najlepszych specjalistów.
Ja bym poczekał do końca rozgrywek i jeśli TOP3-TOP4, półfinał CL i FA Cup to dawać mu kontrakt, jak 5-6 miejsce lub brak trofeum żadnego - nie.

Chapman komentarzy: 80809.09.2013, 00:02

Warto przyoszczędzić na transferach żeby dostać taki kontrakt. Bo przecież liczy się tylko kasa...

grochal14 komentarzy: 193309.09.2013, 00:01

fabregas1987 - rok ma 52 tyg wiec 15000000/104 = 144230 tyg.

grochal14 komentarzy: 193309.09.2013, 00:01

fabregas1987 - rok ma 52 tyg wiec 15000000/104 = 144230 tyg.

damian81 komentarzy: 908.09.2013, 23:34

Witam jestem nowym użytkownikiem ale czytam stronę od dawna. Co do kontraktu Wengera to mam takie nieodparte przeczucie ze to ostatnie dwa lata w Arsenalu bo po upływie tego nowego kontraktu przyjdzie do nas Guardiola, który sam powiedział ze w Anglii to chciałby pracowac w Arsenalu tylko ze pozycja Wengera jest nie do ruszenia. Pozatym zawsze (o ile sie nie mylę ) podpisywal kontrakty na 3 lub więcej lat a tu tylko na dwa? Co o tym myślicie

dudekns komentarzy: 605008.09.2013, 23:03

Miazga jaki hajs trenerzy inkasują.

AmIgo123 komentarzy: 36208.09.2013, 22:34

Wenger bylby najlepszym trenerem na swiecie jak by dokonywal lepszych i czesztszych transferow jest to swietny trener i ten kontrakt napewno sie mu nalezy

niski93 komentarzy: 581608.09.2013, 22:28

15 milionów? Mój Boże, ja wciąż nie wierzę ile oni hajsu zgarniają!

damstr2407 komentarzy: 63508.09.2013, 22:25

niech podpisuje i dopiero będzie mógł odejść jak zdobędzie po czwórną koronę :D

krakuus komentarzy: 182908.09.2013, 21:59

Moyes który nie ma w swoim dorobku zupełnie nic otrzymuje 5 milionów rocznie przy trzykrotnie dłuższym kontrakcie. Wy wypominacie jednej z najważniejszych osobistości w historii Arsenalu i jednemu z najlepszych szkoleniowców na świecie zarobki o 33% większe jakby to była jakaś skandaliczna kwota i nikt nigdy tyle nie zarabiał.

syneusz komentarzy: 1119 newsów: 308.09.2013, 21:04

boje się, że kupując Ozila i wyrażając zainteresowanie Benderem, Gundoganem i Reusem Wenger szykuje fundament Joachimowi Lowowi. Myślę, że podpisze nowy kontrakt i będzie on ostatnim w jego kanonierskiej karierze.

Szogun komentarzy: 28655 newsów: 308.09.2013, 20:36

Więc faktycznie chłopaki więcej wydali ale też umocnili swoją pozycję jako zespół który sportowo dojrzał i wciąż się rzowija. Ma dość mądry zarząd który sprowadza niezłych zawodników a Arsenal ma najdroższego trenere,najdroższe ceny biletów i przeważnie zamyka wielką 4. Jak dla mnie Wenger powinien odejść już jakiś czas temu.

Sadu komentarzy: 160608.09.2013, 20:27

Każdy menedżer chciałby tyle zarabiać z takimi wynikami...

fabregas1987 komentarzy: 2581408.09.2013, 20:26

szybka matematyka:
156,25 tys. tygodniowo !!! powariowali ;x

12Titi14 komentarzy: 4302 newsów: 57008.09.2013, 20:20

Najlepsza opcja to poczekanie jak się zakończy ten sezon. Wenger ma swoją wizję i bardzo ją szanuję, ale chce mieć od Wengera gwarancję, że będziemy w TOP4, a nawet lepiej. Prawda jest taka, że najwięcej jakby Wenger odszedł to straciłby Arsenal, a najwięcej zyskałby inny klub typu PSG.

PhiLife komentarzy: 96708.09.2013, 20:18

W przyblizeniu od sezonu 06/07

Arsenal wydal 290

Tottenham wydal 566

Bez ostatniej wspomnianej kolejki

A:239 T:445

(jesli wszystko dobrze policzylem :P)

PhiLife komentarzy: 96708.09.2013, 20:11

Szogun, tak w przyblizeniu to wszystko.

13/14
A:51 T:121
12/13
A:53/73
11/12
A:65 T:9
10/11
A:23 T:26
09/10
A:12 T:40
08/09
A:40 T:142
07/08
A:31 T:94
06/07
A:15 T:61

Jak widac ostatnimi latami, o wiele wiecej Tottenham wydaje od Nas ....

Wszystkie kwoty w przyblizeniu.

Szogun komentarzy: 28655 newsów: 308.09.2013, 20:02

krakuus Nie jestem pewien ale chyba KFC mniej wydało na przestrzeni lat od Nas a w tamtym sezonie było tylko 1 pkt za Nami a w tym sezonie jak się im już tem zgra to boję się pomysleć. Jak dla mnie jednak najlepiej prowadzone było MU za kadencji SAF który kojarzył,że aby coś osiągnąć trzeba wydawać i w jednym zespole miał zawodników którzy są głodni sukcesu z tymi którzy pokazują jak do tego sukcesu dojść. Ja pamiętam jeszcze jak Arsenal zdobywał trofea ale widać niektórym taka sytuacja bardzo pasuje więc trudno żeby klub był bardziej ambitny skoro ma kibiców którzy od niego nic nie wymagają a ma też najdroższe bilety w całej PL.

PhiLife komentarzy: 96708.09.2013, 20:01

Corthal, nie zgodze sie. czasem jest to tez wina przypadku. Zobacz mecz, Barcelony ostatnio z Chelsea (jesli dobrze pamietam) gdzie to Chelsea miala chyba 2? strzaly na bramke, prawie 0 posiadania pilki, a to Barcelona przegrala mecz, to nie byl brak koncentracji. po prostu tak sie trafilo. To jest pilka nozna, nie zawsze faworyt wygrywa. Wiele zalezy od szczescia, nie zawsze pilka leci tam gdzie chcielibysmy, ba, nawet czasem przez kicksy, czy zejscie pilki z nogi, strzela sie bramki.

Pilka jest pilka, i jak widac nawet takie Cardiff potrafi wygrac z Man City, gdzie nie musze nic chyba o tych druzynach pisac. Dzielo przypadku, bo pewnie za drugim razem Cardiff juz nie bedzie mialo tyle szczescia.

Manager wiele daje druzynie, ale On na tym boisku nie gra. Oglada mecz, notuje bledy, podpowiada, wyciaga wnioski.

QPR jaka druzyne mialo, super pilkarze... Redknapp? Bardzo dobry trener, pokazal to w Tottenhamie i co sie stalo z takim QPR. to nie byla wina Redknappa.

Nie mozna wiecznie obwinac Managera o porazki.

A co do samej osoby Wengera, uwazam, ze na tym stolku zasiada najbardziej odpowiednia osoba. i (dziwi mnie to strasznie) pewnie wie co robi, chociazby wystawiajac Sagne na srodku. Dla mnie jest to decyzja dziwna, bo przeciez nie jest trudno kupic jakiegos obronce. Ale skoro stawil na taki wybor, to chyba wie co robi. On zna tych pilkarzy najlepiej, wie co pokazuja na treningu itp.

Czemu nie sciagal Giroud, ktory nie strzelal 80% okazji, bo widzial na treningu co robi... a kwestia czasu pewnie jest, kiedy to samo zacznie robic juz na boisku. Nie bede sie sprzeczal, kto jest najlepszy, kto ma przyjsc zamiast Wengera itp. Ja Wengerowi ufam, zawdzieczam moja pasje do pilki noznej i chcialbym zeby wiecznie prowadzil Arsenal. Nie kibicuje tej druzynie bo oczekuje pucharow, podoba mi sie styl gry, uwielbiam pilkarzy, Managera.

krakuus komentarzy: 182908.09.2013, 19:37

wydał*

krakuus komentarzy: 182908.09.2013, 19:36

Fakt 3 - Wenger przez ostatnie 8 lat kilkaset milionów mniej na wzmocnienia od swoich bezpośrednich rywali.

izrael komentarzy: 63708.09.2013, 19:09

Fakt 1 - Wenger to najwybitniejszy trener w historii Arsenalu.
Fakt 2 - Wenger od 8 lat NIC nie zdobył.
Wniosek - rozsądnym posunieciem byłoby wstrzymanie się do końca sezonu.

Szogun komentarzy: 28655 newsów: 308.09.2013, 18:01

sorry za błedy problemy z klawiaturą

Koroniarz komentarzy: 1016308.09.2013, 17:59

Lepiej poczekać do grudnia i zobaczymy jak bede sprawy stały. Jak bedzie dobrze to dac 40mln na transfery a w lutym negocjacja nowego kontraktu. Tak to widze !

Szogun komentarzy: 28655 newsów: 308.09.2013, 17:53

krecik A to ciekawe rzeczy opowiadasz bo interesuję się Arsenalem jak już tatko z UK przywoził mi kolorowe gazety z Arsenalem i zkim grał także to było jeszcze za Grahama i uwierz mi,że Wenger dostał prawie gotową drużynę z którą poprzedni trener także wygrywał np Puchar Zdobywców Pucharów o ile się nie mylę w 1994 (ufam,że żyłeś w tym roku bo ja właśnie zaczynąłem Liceum).
Wenger w porze gdy miał oszczędzać stawiał na utalentowanych mniej znanych zawodników ale oni w dobie gdzie gł. pieniądz rządzi piłką od niego uciekli i osiągali prawie każdorazowo sukces gdzie indziej. Niestety później robił coraz słabdze transfery a kiedy Fabergas odszedł wydaje się,że ne tylko nie ma pomysłu na drużynę ale także i nerwów.
Jeden transfer Özila nie czyni Nam drużyny kompletnej bo ten nie dość,że musi się przystosować do ang. realiów to jeszcze musi się także zgrać z drużyną. Wenger już pogubił się w tym co robi a ściągnięcie w/w było na otarcie łez i aby nikt się nie czepiał,że nic nie robi i nie potrafii zakontraktować wielkiego zawodnika. Drużyna nie ma ciśnienia na wygrywanie. On nie wpoił im mentalności zwycięzców ale też nie mobilizuje ich (braki personalne),że gdy zagrają gorzej pójdą na ławkę. Za tylke lat bez trofeum każdy normalny klub by go zwolnił a My dajemy mu najwyższą tyg w lidze.

Corthal komentarzy: 110908.09.2013, 17:47

PhiLife- nasi rezerwowi gracze są drożsi niż najlepsi zawodnicy Birmingham. To jest po prostu różnica klas i tamten mecz powinniśmy wygrać na boisku. Powinniśmy, bo okazuje się że przegraliśmy go we własnych głowach lekceważąc rywala i wychodząc nieskoncentrowani na drugą połowę spotkania. Taka sytuacja jest niedopuszczalna i jest winą menedżera, który zamiast wykorzystać 15 minut w szatni i zmotywować zespół do strzelenia 2 szybkich bramek po przerwie i wyjaśnienia sytuacji (różnica klas ewidentnie nam na to pozwalała) zamiast tracić jednego gola w końcówce po nieporozumieniu i głupim błędzie.
A gdyby taki błąd zdarzył się przy wyniku 3:0 dla nas nikt by o tym teraz nie pamiętał.

Co do czerwonej kartki Robina to w tamtym spotkaniu czy tez dwumeczu nie byliśmy faworytem więc nikt od Wengera awansu nie oczekiwał, poza tym ciężko wygrać z 12. zawodnikami Barcelony w 10-tkę. :D Zresztą zgadzam się z Tobą w ocenie tamtej sytuacji więc nie wiem czemu przytaczasz je jako przykład.

GregoriPedaljenko- Borussia nie jest regułą, ale jest przykładem że nie trzeba wydawać 300 melonów na transfery w jednym okienku żeby liczyć się w CL i w Premiership. Wystarczy jeden, dwa transfery typu Suarez na pozycje które kuleją- tego nam właśnie brakowało przez ostatnie 8 lat. Jeżeli mam Ci to sparafrazować i odnieść do naszych realiów budowy stadionu i braku pieniędzy to lepiej wydać 40 baniek na jednego gracza niż na 4 po 10 którzy się nie sprawdzą, ale zatkają dziurę w składzie.

Co do Twoich sprzętowo-muzycznych rozważań: zgadzam się, ale co z tego wynika? No właśnie to, że jak masz stary komputer to go wymieniasz, jeżeli Ci na to pozwala budżet, zamiast lamentować przez 10 lat że się do niego przywiązałeś bo ma ładną obudowę i pasuje Ci pod kolor lampki nocnej więc głupio Ci go sprzedać. Tak samo jak to powinno się zrobić u nas.

Podobnie z perkusistą- jeżeli daje ciała, to rozwiązujesz z nim kontrakt i zatrudniasz lepszego, nie zważając na to że 10 lat temu zespół bił z nim w składzie rekordy popularności, bo aktualnie gra padakę i za zasługi po prostu miejsce w zespole mu się nie należy.

Arsenal4Ev3R komentarzy: 1068708.09.2013, 17:40

Zobaczymy jak skończymy sezon.

arsenalfann komentarzy: 1024308.09.2013, 17:35

Ja bym się wstrzymał ;]

KochamArsenal88 komentarzy: 100308.09.2013, 17:27

Te 40 milionow starczy wsma rqz na Benzeme :) ktory pisal Ozilowi ze niedlugo sie zobacza :)

KochamArsenal88 komentarzy: 100308.09.2013, 17:17

Te 40 milionow starczy wsma rqz na Benzeme :) ktory pisal Ozilowi ze niedlugo sie zobacza :)

Alonso komentarzy: 1282408.09.2013, 17:15

40m na zimowe okienko ale po co? Wenger i tak tego nie wyda chyba, ze będzie plaga kontuzji

Czeczenia komentarzy: 1248708.09.2013, 17:05

In Arsene we trust!

I tyle.

krakuus komentarzy: 182908.09.2013, 17:02

@pajdi Jeżeli zostanie zmuszony do odejścia to w pełni popieram zdanie Jacka na ten temat, jeżeli odejdzie sam to odpowiedz uzyskasz gdy przeczytasz dokładnie mój poprzedni wpis.

mitmichael komentarzy: 4924308.09.2013, 17:02

Lepiej niech sie nie spiesza i poczekaja z tym kontraktem niby Ozil przyszedł ale to na razie i tak nic nie zmienia. Zobaczymy co bedzie w styczniu, jaka bedziemy mieli sytuacje i czy bedzie chcial jeszcze wzmacniac skład zawodnikami podobnymi poziomem do Ozila

GregoriPedaljenko komentarzy: 15208.09.2013, 16:58

Krecik349
Cotrhal

Przepraszam, że się wtrANcam ale Cotrhal mówisz tak jakby co roku drużyny zorganizowane jak Borusja bez składu naszpikowanego gwiazdami dochodziły do finałów różnych rozgrywek albo wygrywały ligę. Borusja jest pod tym względem ewenementem ale popatrz ile oni lat czekali na jakikolwiek sukces a wszystko zaczeło się sypać gdy Barusja po najwekszych sukcesach w LM się posypała i składem i finansowo. Finanse ojej...budowa stadionu to nie finanse ? ale tak naprawdę takie spieranie między wami nie ma sensu bo tak naprawdę obaj macie racje !!!!!. Bo jak i sytuacja ekonomiczna klubu jest mega ważna a prowadzenie klubu z ławki trenerskiej musi być na równie wysokim poziomie aby osiągnąć sukces. To jest tak jak z zespołami muzycznymi. Nie ma ważnych i ważniejszych. Jak wszyscy są zaje.... a perkusista gra nie równo to mówi się, że nie są najlepsi a atmosfera w zespole jest przez to słaba. Z PC jest tak samo. Masz najlepszy procesor i szybkie ramy ale dysk masz przedpotopowy i dupa. Każdy aspekt wpływa w mnieszym czy większym stopniu na drużynę.

PhiLife komentarzy: 96708.09.2013, 16:55

Z tego co mnie uczyli w szkole, to to '=' jest znak rownosci.

Do jakiej ja szkoly chodzilem :/

pajdi komentarzy: 378008.09.2013, 16:53

Krakuus
Glupoty gadasz, jesli Wenger odejdzie z Londynu to zmienisz klub na inny . ? Zaden pilkarz ani trener nie jest ponad klub.

Arsenalfcfan komentarzy: 1320708.09.2013, 16:51

krakuus,
Żaden zawodnik/trener nie jest większy niż klub... jedynym trenerem o którym można by mówić, że trener = klub to SAF... chociaż i on nie jest większy niż samo UTD. Tym bardziej Wenger, który w Arsenalu jest tylko i wyłącznie za zasługi sprzed 10 lat.

krakuus komentarzy: 182908.09.2013, 16:45

Zrozumcie Arsene = Arsenal. Jeżeli tego nie akceptujecie radzę zawiesić kibicowanie (bądź jak to jest w modzie zmienić cel zainteresowań na inny klub) do czasu jak Papa sam zdecyduje się odejść.

PhiLife komentarzy: 96708.09.2013, 16:42

Jeszcze moze czerwona kartka dla Robina w meczu z Barcelona, to tez wina trenera? pewnie, przez trenera nie przeszlismy dalej! co z tego ze Robin dostal glupia kartke. to wina Trenera

PhiLife komentarzy: 96708.09.2013, 16:41

Z tego co mi sie pamieta, to final nam przegral Koscielny ze Szczesnym, po zlej komunikacji. co ma do tego Wenger? Wenger nie wygral trofeum? To Wenger jest na boisku i kopie z nimi tam? akurat tamten mecz bysmy wygrali na spokojnie, ale niestety, bledy chodza po ludziach, zlozylo sie ze popelnili blad, i kosztowalo to nas Puchar. ale czy to, ze nie potrafili sie odnalezc w tamtej sytuacji to wina Trenera? watpie.

pawciunio komentarzy: 103008.09.2013, 16:40

Przekonac 40 milionami funtow na transfery?? Poważnie?? Wengera?

Corthal komentarzy: 110908.09.2013, 16:22

Krecik349- to że Wenger nie wydawał pieniędzy to tylko jeden zarzut, Szogun skupił się bardziej na zarządzaniu drużyną i jego umiejętnościach trenerskich, więc wypunktował (bardzo słusznie zresztą) co mu się w pracy Francuza nie podobało. Potwierdza to wszystko zresztą 8 lat bez żadnego trofeum, nawet tak śmiesznego jak Curling Cup albo FA Cup, przykładowo dzięki przegranemu spotkaniu w finale z Birmingham City, wygogluj sobie o czym piszę bo mam wrażenie że dłużej jestem zarejestrowany na tej stronie niż Ty kibicujesz Kanonierom. :)

Jeżeli chcesz ze mną podyskutować na ten temat to podaj jakieś argumenty, bo jesteś kolejnym krzykaczem na tej stronie który ma IQ na poziomie masy ciała w kilogramach, wypowiadając się bez żadnych argumentów. Pasowałbyś na polityka.

Popatrz chociażby na Borussię Dortmund- czy oni naprawdę mieli jakiś wybitny skład? Pojedynczy zawodnicy owszem, wywalczyli by sobie miejsce w każdym klubie w Europie, ale nie jest to drużyna naszpikowana gwiazdami- mimo to byli w stanie dojść do finału CL pakując po drodze Realowi 4 bramki w jednym meczu. Można? Można. Sukcesywne zgrywanie drużyny, zatrzymywanie największych gwiazd w zespole, a nawet jeżeli odchodzą to sprowadzanie na ich miejsce równorzędnych zastępców (Kagawa-Reus). A przede wszystkich genialna myśl szkoleniowa, motywacja zawodników i agresywny pressing w każdym spotkaniu, nie to co nasze dzieciaki w Londynie.

Jeżeli chodzi o trenerów których widziałbym w Arsenalu to:

1. Jurgen Klopp
2. Guss Hiddink
3. Joachim Low

Ale to tylko topowe nazwiska które byłyby idealne na naszej ławce, trenerów którzy lepiej radzą sobie od Francuza jeżeli mówimy stricte o umiejętnościach trenerskich jest wielu.

PS. Uważaj z tym zalewaniem się krwią, jeszcze dostaniesz hiperwentylacji. ;)

poprzednia123następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com