Pomeczowa wypowiedź Wengera

Pomeczowa wypowiedź Wengera 06.04.2014, 19:52, Michał Kowalczyk 140 komentarzy

O występie jego drużyny...

Nasza gra nie przekonywała, ani w ofensywie, ani w defensywie. Everton był od nas lepszym zespołem i zasłużenie zwyciężył. To bardzo rozczarowujący rezultat i występ. Musimy się przegrupować, wrócić do naszych podstaw i przygotować na kolejny mecz. Chciałem pogratulować Evertonowi przekonywującej wygranej.

O walce o 'top four'...

Jest otwarta i nie zależy tylko od nas, ale także od Evertonu, który jest w bardzo dobrej pozycji. Naszą przewagą jest to, że byliśmy już w takiej sytuacji, wiemy jak zareagować na tak rozczarowujący występ.

O problemach w meczach wyjazdowych...

Jeszcze niedawno mieliśmy najlepszy rekord na wyjazdach w Premier League. Pod względem psychologicznym straciliśmy sporo pewności siebie. Zbyt szybko straciliśmy dziś bramkę, a Everton jest bardzo dobry w grze z kontry. Mieliśmy wiele posiadania piłki, ale nie stwarzaliśmy zagrożenia.

Dlaczego?

Ponieważ rywale dobrze sie bronili i ponieważ brakuje nam pewności siebie, w naszej grze nie widać zawziętości. Dlatego był to tak trudny pojedynek.

Czy Boss jest pewien finiszu w pierwszej czwórce?

Jestem w stu procentach zmotywowany do walki o ten cel, ale będzie ciężko. Zadanie jest do wykonania, jednak musimy się skupić na jakości naszej gry, zanim będziemy rozmarzać o pozycji w tabeli. Wróćmy do lepszej gry w piłkę.

O braku odpowiedzi na wielkie porażki...

Nie kwestionowałbym ducha tej drużyny. Moi piłkarze są skoncentrowani i chcą dobrze. Niestety utracili nieco pewności siebie, co zresztą widać. Graliśmy bardzo chaotycznie, kiedy musieliśmy gonić wynik.

O obawie niezakwalifikowywania się do Ligi Mistrzów...

Nie wiem. Ciężko jest zidentyfikować strach. Nasze wysokie porażki na wyjazdach ujęły tej drużynie nieco charyzmy. Czy to strach, wiara, czy brak pewności siebie? Pewnie wszystko po trochu.

Arsene WengerEvertonPomeczowa wypowiedź autor: Michał Kowalczyk źrodło: Arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Malenki84 komentarzy: 79306.04.2014, 22:56

Taktyka jest ulomna, zeby grac z jednym napastnikiem, trzeba miec naprawde armate z przodu i mega skrzydla. Skrzydla poki byly, byla gra, bo tego nam nie brakuje, korzystal i na tym napastnik mimo ze nie wybitny to solidny. Nie ma skrzydel, gra siadla. Dlatego tez Polska reprezentacja sie kaleczy z tym systemem, grajac jak wszyscy, tyle ze nie majac do tego zawodnikow. My mamy system, dopoty dopoki jest pelny, sklad. W przypadku kontuzji, brak nam alternatywy.

Namess4 komentarzy: 851 newsów: 106.04.2014, 22:51

Tu już psycholog nie pomoże, taką kupę będziemy grali do końca sezonu. Trzeba czekać na następny.

Malenki84 komentarzy: 79306.04.2014, 22:51

I na rotacje, mimo urazow tez jest miejsce, juz nie przesadzajmy, ze nie nie mozna wystawic Gnabry'ego, Kima, Vermy, Sanogo, Jenkinsona, Monreala...zeby wskoczyc na dobry poziom z gra, oni tez musza pojawiac sie na boisku co jakis czas, a nie jak Monreal w 75' co 3 mecz i Verma w 87' z podobna czestotliwoscia.

cwalin komentarzy: 238006.04.2014, 22:51

Podoba mi sie komentarz verminatora 97 dodal troche nadzieji.

arrab komentarzy: 22606.04.2014, 22:50

wszystko w tym sezonie było dobrze aż do meczu z chealse w grudniu gdybyśmy wtedy wygrali drużyna dostała by kopa a tak przestali wierzyć że ten sezon jest inny niż poprzednie

archterror komentarzy: 428706.04.2014, 22:49

To czego trzeba naszej drużynie (CAŁEJ, razem z Wengerem) to solidnej sesji u psychologa, bo wątpię, że mamy aż tak słabą fizyczną dyspozycję. Trzeba odbudować psychikę tej drużyny nie wspominając już o tym że przydałaby się nowa taktyka

Malenki84 komentarzy: 79306.04.2014, 22:49

Arszawina zniszczyl sam Wenger,a nie lenistwo Rosjania. To samo obecnie robi z Cazorla, nie moge tego pojac.

i do kolegi thegunnerforlife

Nie czytaj wszystkiego tak jednokierunkowo :) zawodnicy, owszem, sa winni niemniej niz Wenger, ale do cholery, kto tu ma potrzasnac tym balaganem? Jak Ci pies notorycznie sika w chacie, to mowisz 'no co ja moge zrobic, czy to moja wina?' czy go wychowujesz i starasz sie to wyeliminowac?

12Titi14 komentarzy: 4302 newsów: 57006.04.2014, 22:46

Morale po kupnie Ozila podskoczyły, ale wystarczyło parę kontuzji i wyniki 6-3,5-1,6-0 i się morale posypały. W obecnej grze było za mało zaangażowania. Więcej chęci mają kluby z doła tabeli kiedy grają nawet mecz przegrany np. z City.

Theo10 komentarzy: 854906.04.2014, 22:44

@malyglod

I jeszcze jedna kwestia. Z kontuzjami Wenger też nic nie potrafi zrobić. Od kilku lat, sezon w sezon, wypada nam połowa składu, a winnych nie ma! Pech, zbieg okoliczności, agresywni przeciwnicy, czy spisek farmaceutów wydających naszym piłkarzom jakieś leki. No po prostu wszystko przeciwko nam! Ale nikt nie pomyśli o tym, żeby problemu szukać w sztabie medycznym i złym przygotowaniu do sezonu. Nikogo nie interesuje to, że odkąd Gibbs ma własną pomoc medyczną, to jeśli wypada ze składu, to na 1, maksymalnie 2 tygodnie, a nie jak kiedyś na 3 miesiące czy pół roku. Na tegoroczną sytuację z Ramseyem to w ogóle szkoda słów.

Nie chcę być przeciwnikiem Wengera, bo wiem jak duzo zrobił dla tego klubu. Dlatego mam nadzieję, że wygramy ten FA Cup w tym roku i skończymy sezon w TOP4. Wtedy Arsene będzie mógł godnie odejść na emeryturę. Wątpię, żeby druga tak dobra okazja się powtórzyła na przestrzeni najbliższych lat.

arrab komentarzy: 22606.04.2014, 22:42

arsha pod koniec gry w arsenalu był gorszy nawet od giruda trudno to sobie nawet wyobrazić

mar12301 komentarzy: 2325906.04.2014, 22:42

#Wenger out

archterror komentarzy: 428706.04.2014, 22:41

Z tak grającym Giroud szkoda mi że pozbyliśmy się takiego Arshavina np. Gdyby dostawał tak często szansę jak Żwir, na pewno był by lepszy efekt

losnumeros komentarzy: 1405006.04.2014, 22:40


Verminator97

Jeszcze Arteta zagra zobaczysz, Wenger jest uparty i nie umie posadzić zawodnika na ławce na kilka meczy jak mu gra nie idzie. Każdy widzi jak gra Giroud, Arteta i Caorla a Wenger cały czas swoje, myśli że oni mu odpalą, ale tak nie będzie.

Theo10 komentarzy: 854906.04.2014, 22:33

@małygłód

Myślę, że gdyby gracze z ofensywy mieli świadomość, że za nimi gra porządny DP w optymalnej formie, to poczynaliby sobie odważniej. Zauważ, że nasza ofensywna gra leży i kwiczy właśnie przez przesadnie zachowawczą grę. Dominuje bezsensowne wymienianie piłki w środku pola z Artetą, a odważnych i ryzykownych zagrań otwierających drogę do bramki napastnikowi jest jak na lekarstwo. I tutaj jest druga kwestia - takich zagrań nawet ze świetnym DP nie ma sensu grać, bo w ataku "biega" ociążały i powolny jak żółw Giroud. Myślę, że nawet Per wygrałby z nim pojedynek biegowy. Jak go oglądam, to mam wrażenie, że myślami jest gdzieś daleko poza boiskiem. Jaka konkluzja? Nasza gra ofensywna to dno i kilometr mułu przez to, że po pierwsze brakuje solidnej asekuracji z tyłu, a po drugie nie ma na kogo grać. DP jest też kluczową pozycję w grze obronnej i myslę, że beznadziejna dyspozycja Artety ma spory udział w ilości bramek które ostatnio tracimy.

Moim zdaniem kupowanie Ozila było pozbawione sensu. Nam był potrzebny striker z prawdziwego zdarzenia, najlepiej z moźliwością gry na skrzydle, a nie kolejny AMF! Nawet teraz mamy ich przesyt - Santi i Rosa, podczas gdy mogą tam grać z powodzeniem jeszcze Ozil, Ramsey, Wilshere czy od biedy nawet AOC. Żeby była jasność, to samego Ozila krytykować nie zamierzam. Mam nadzieję, że jak przyjdzie jakiś napastnik, to Mesut pokaże swoje umiejętności.

Błędem Wengera jest to, że znowu wystawił Artetę zamiast Kima i Giroud zamiast... kogokolwiek. To nie jest pojedyńczy spadek formy tych zawodników, oni tak grają już od dobrych kilku kolejek!

Verminator97 komentarzy: 1490006.04.2014, 22:33

W dzisiejszym meczu zagraliśmy kompletną kaszanę. Naprawdę nie było zawodnika, który się wyróżnił. No na siłę dodałbym tutaj Ox'a i Aarona, którzy zaliczyli dobre wejścia. Nasza gra jest przewidywalna i widać brak pewności siebie zawodników, ale też brak pomysłu gry Wengera. Nasi wyglądają jakby nie wiedzieli co mają robić na boisku. Po raz kolejny źle dobrany skład pod przeciwnika. Ale zgodzę się z Wengerem, że nie ma co patrzeć na punkty tylko trzeba poprawić poziom naszej gry, który w ostatnim czasie jest strasznie niski. Ja nadal wierzę w top four i wygrany FA Cup. Aaron pokazał, że jest w dobrej formie. Lorą i Mesut już teraz coraz bliżej powrotu do zdrowia, a więc powinno być już tylko lepiej. Nie chcę już oglądać Artety bo ostatnio gra żenująco. :/ Everton ma teraz trudny terminarz i na pewno pogubią trochę punktów. 4 miejsce jest jak najbardziej w naszym zasięgu. Po prostu musimy zacząć lepiej grać i walczyć w każdym meczu na maxa, a będę spokojny. Z Wigan czeka nas ważny mecz bo jeśli odpadniemy to może to podciąć nam skrzydła przed końcem sezonu. Po prostu musimy wygrać z Wigan, aby nabrać pewności siebie i następnie trzeba wygrać każdy kolejny mecz w Premier League co na pewno da nam 4 miejsce. Na koniec pozostanie finał FA Cup, który pięknie podsumuje sezon. Wiem, że w obecnej sytuacji trudno spojrzeć na sytuację w tak optymistyczny sposób, ale trzeba wierzyć i być z klubem na dobre i na złe. Damy rade!!! COYG!!!

bartek2815 komentarzy: 85406.04.2014, 22:30

youtube.com/watch?v=70X8goHkONk gdzie oni sa

bartek2815 komentarzy: 85406.04.2014, 22:25

adamp

dokladnie..

arrab komentarzy: 22606.04.2014, 22:21

* chodziło mi o komenty
malyglod i adamp jak pisałem swój to były 2 ostatnie :)

arrab komentarzy: 22606.04.2014, 22:19

2 komentarze poniżej to najmądrzejsze opinie jakie przeczytałem dzisiaj na tej stronie. To fakt że odejście fabsa zabiło drużynę a odejście ostatniego napastnika z jajami tylko pogorszyło sprawę. Nie chcę głowy Bosa ale fakt jets taki że od odejścia ceska mineły 5-6 okienek w których wenger zrobił niewiele, inna sprawa że młodzież na której klub miał się być budowany nie jest tak zdolna jak to zakładano... Nie uważam że zmoana trenera pójdzie w parze z jakością gry, a już na pewno nie będe oskarżał Wengera o to że niektórym naszym grajkom brakuje jaj co pokazali w każdym wyjeździe z top4 (może poza city gdzie poszliśmy na wymianę ciosów)

Koroniarz komentarzy: 1040906.04.2014, 22:18

Jeżeli nie ma równorzędnych zmienników to Wenger nie zmienia nikogo i gra przez X spotkań tym samym składem. Ale to już jest wina Francuza.

Jak dla mnie to są pozycje, które trzeba wzmocnić w alto :

- LO ( o ile Gibs prezentuje się jako tako to Monreal gra fatalnie)
- PO ( nieważne czy Bac odejdzie)
- DP ( Arteta od kilkunastu miesięcy cofa się w "rozwoju" piłkarskim, a Flam sam nie daje rady)
- ŚN ( tu to nawet nie ma co komentować)

I wcale to nie muszą być transfery po 40 mln Ł, wystarczy żeby zostawiali serce na boisku i mieli umiejętności na PL.

No i jeszcze liczę na Joela Campbell'a i jakiś młodzików.

adamp komentarzy: 7006.04.2014, 22:11

Prawda jest taka że Arsenal, który grał piękną i porywającą piłkę skończył się wraz z odejściem Fabregasa. Od 3 lat zespół nie zagrał ani jednego meczu w stylu który pamiętam z najlepszych lat. Zwycięstwa z Bayernem, Tottenhamem Chelsea które się nam zdarzały to były tylko momenty. Dobrze że Wenger został bo poukładał zespół, teraz życzę mu i nam wszystkim tego TOP4 i FA cup i żeby pożegnał się z klubem z honorem(pomnik powinien stanąć pod Emirates). Wenger nadał kształt tej drużynie i przeprowadził ją na nowy stadion, ale teraz chyba sam nie bardzo ma pojęcie co się dzieje, niby nikt nie odszedł, niby przyszedł zawodnik światowej klasy a tu nic. Kontuzje Ramsey'a i Walcotta zabiły jego pomysł na grę chyba jedyny jak się okazuje...

malyglod komentarzy: 654506.04.2014, 22:07

Theo10

masz rację.

Wenger uparcie wierzy, że zawodnik się przełamie. I to jest jego błąd.

Ale zwróć uwagę, że całego zespołu nie wymieni. Dziś chyba każdy zawodnik zagrał o dwa poziomy niżej od swojej optymalnej formy. Wymienić Giroud i Artetę. OK jak najbardziej.
Ale kto za Cazorlę? Kto za Pera? Kto za bezproduktywnego Podolskiego? Kto za niewidocznego Rosickyego?
I tak wymioenię z 10 piłkarzy.

Powiesz, mógł kupić. Racja. Mógł. Tylko ilu? Mógł napastnika. OK - jego kolejny błąd.
Skrzydłowego - ale miał Walcotta, AOC, Gnabrego i Podolskiego, który w poprzednim sezonie co jak co ale skuteczność miał.
Mógł kupić DP - ok. Ale Arteta to był nasz najlepszy graćz. Profesor!
Mógł kupić AMC. To byłby już 4 transfer. I mógł przewidzieć, że CAzorla będzie cieniem samego siebie.

Wenger popełnia wiele błędów. Jego mają bronić wyniki. I zgadzam się, że powinien reagować na wydarzenia boiskowe.
Ale na Boga, nie można go oskarżać o rzeczy od niego niezależne! A tu jest tak, że jak krytykować - to nawet za pogodę.

Theo10 komentarzy: 854906.04.2014, 21:55

thegunner4life

Wina Wengera jest w tym, że po takich wyskokach i przy tak beznadziejnej formie, Giroud cały czas ma stałe miejsce w wyjściowej jedenastce. Lepiej już postawić na młodego i perspektywicznego Sanogo bo z Giroud i tak nie ma ŻADNEGO pożytku. Druga sprawa to beznadziejny w tym sezonie Arteta. Non-stop zaciągnięty hamulec ręczny, zero pomysłu na grę i beznadziejna gra w defensywie. A Kim, który w meczu ze Swansea zaprezentował się świetnie, na boisko nie wchodzi nawet z ławki. TO SĄ DECYZJE PERSONALNE WENGERA. I nie zależą od zawodników. Drabina jest taka :
1. Piłkarze odpowiadają za swoją grę przed trenerem. Grasz słabo - sorry, kolejny mecz zaczynasz z ławki, albo ogladasz z trybun, a na podwyżki i nowe kontrakty nie masz co liczyć.
2. Trener odpowiada przed opinią publiczną za poczynania zespołu. To on decyduje o transferach, motywuje drużynę, nakreśla strategię i desygnuje piłkarzy do gry.

Z całym szacunkiem, ale trzeba być na prawdę zaślepionym, żeby tego nie pojmować i zwalać winę z Wengera na piłkarzy.

KiAK komentarzy: 47106.04.2014, 21:54

Myślę że Wenger by już dawno odszedł gdyby nie jego honor. Po prostu wymyślił sobie że odejdzie w chwale a nie po tylu latach kichy... no i tak to się ciągnie za nim i my tym obrywamy....

tomaszszef komentarzy: 179506.04.2014, 21:54

2 blędy Wengera - brak rotacji i uparcie stawianie na Girouda przy slabej taktyce z jednym napstnikiem. Od kiedy Arsenal gra tym ustawieniem nic nie ugral. Na krycie strefowe juz nie mam sił sie wypowiadac , a kontuzje to jest jakis cyrk w tym klubie!!! Zmiany w trakcie meczu slabe , brak dobrej motywacji i kupa w gaciach przed meczem. Naprawdę nie widze Wengera w nastepnym sezonie - powód - transerow w lato nie bedzie i szrot zostanie a kontuzje znow beda jak zawsze na max 3 tyg......

IAlwaysTrust komentarzy: 139506.04.2014, 21:50

Zaraz - jak mozna nie osadzac Wengera za ostatnie wydarzenia. Kiedy druzyna ma dolek, to trener jest od tego by ja z niego wyciagnac! Po za tym, problemy z kontuzjami to nie jest rzecz nowa dla Arsenalu, a w tej kwestii - NIC, absolutnie NIC sie nie zmienia. Kiedy druzyna po pierwszej połowie przegrywa 2-0 to nie jest moment na trzymanie na boisku 2 ŚPD, tylko na zmiany i to powazne.

Od poczatku sezonu nie widzialem chocby raz, aby Arsenal położył wszystko na jedna kartę, zagrał z zębem do końca spotkania i ani razu nie widziałem jakieś odważnej decyzji Wengera np. od połowy za defensywnego gracza - full offensive. Tylko takie wymianki na pozycjach (sonogo za żyrafę) (ox za poldiego) co to jest, ja się pytam. Przegrywamy, to mecz mamy konczyć w ustawieniu 3-3-4 a nie 4-2-3-1. Żal mi lat spedzonych na ogladaniu jak ten klub stacza sie z roku na rok. Przelomowy sezon? moze... ale nie dla druzyny, tylko dla zarzadu by sie w koncu obudzili. Nie jestem WengerOut'owcem, ale nie jestem juz fanem Boss'a.

I jezeli ktokolwiek mi powie, ze "skad Wenger mial wiedziec" to ja odpowiadam " z zasranej 25 letniej kariery trenera chociazby".

Ta druzyna nie gra jak powinna. Ci zawodnicy maja talent, co bylo widac na poczatku sezonu. Teraz to cienie samych siebie a odpowiedzialnosc spoczywa na zawodnikach, ale i na trenerach. Myslalem, ze ten sklad wystarczy wzmocnic, ale niestety, to nie wystarczy. Tego skladu trzeba nauczyc czegos nowego, a wystawianie Santiego na skrzydle i to nie lewym jest krzywda i dla gracza i druzyny, podobnie z Ozilem. Żiru to nie ŚPO i nie mam zamiaru chwalic go za gre obronna, jezeli w meczu nie zrobi swojego z przodu (to ma byc jego pierwsze zadanie, strzelic gola na wage zwyciestwa i niech sie w tedy cofa, choc to i tak i marny obronca i marny pomocnik, wiec pozytku z niego z tylu niewiele, z przodu z reszta tez.

Od momentu kiedy wystrzelił Ramsey, żaden piłkarz nie zrobił znacznych postępów (ciutke może Ox), więc i na lini potencjału graczy zaczynamy wyraźnie tracić. Arsenal sie starzeje, ale nie madrzeje, innymi slowy sie cofa.

schnor25 komentarzy: 1854706.04.2014, 21:50

Jak można nie winić Wengera za personalia? Halo, tu baza. To ja mu wciskałem Giroud i innych zawodników drugiego sortu? To on (być może na spółkę z bliżej nieznanym jegomościem) sobie dobiera zawodników, spośród tego co wyselekcjonują skauci. Wengera trzeba za to obwiniać, bo kadrowo wcale tacy mocni nie jesteśmy, właśnie brakuje w zespole tak często wymienianej JAKOŚCI.

kaden komentarzy: 170306.04.2014, 21:44

thegunner4life

A co tam, przecież hajs się zgadza

kaden komentarzy: 170306.04.2014, 21:43

Zaraz rozklepiemy Wigan 4:0 i znowu będzie że mamy charakter -.- Chciałbym widzieć na ławce osobę, która przejmuje się wynikiem, dokonuje korekt, krzyczy na swoich piłkarzy jeśli nie chce im się grać i cieszy się z wygranego meczu, a nie wiecznie patrzy w trawę

rysiek098 komentarzy: 248906.04.2014, 21:42

IMO się wypalił, i to dobrą chwilę temu.
WENGER OUT

Rider komentarzy: 242206.04.2014, 21:41

Wenger jak Putin. Oni żyją w innych świecie :D

thegunner4life komentarzy: 910006.04.2014, 21:41

Malenki84
Jest tez wina Wengera ze np Olivier przed meczem z LFC zamiast ogladac powtorki video przygotowywac sie do meczu poszedl na panienki? Albo to ze Ozil czlapie po boisku? Arteta boi sie podawac? On nie ma tak szerokiej lawki zeby nagle ich wywalic wszystkich, czemu nie winisz zadnego z pilkarzy ze nie powie sobie "Ok koniec tego wezme ciezar na swoje barki i zmotywuje kolegow" kazdy chodzi z glowa spuszczona w dol i ma te mecze w tylku. Tylko Per w tym sezonie nakrzyczal na Ozila cala reszta gra, bo gra.

Holloway komentarzy: 60506.04.2014, 21:39

@Malenki84
Dokładnie tak. On żyje w poprzedniej dekadzie. Nie nadąża albo nie chce nadążać. Usprawiedliwianie Wengera naprawdę nie ma sensu.

Malenki84 komentarzy: 79306.04.2014, 21:36

Pilkarze z lawki, w polowie sezonu sa juz sfrustrowani, ci z pierwszej 11 zajechani pod kazdym wzgledem, sypia sie kontuzje, spada morale i brakuje pary na dokonczenie dziela.

Malenki84 komentarzy: 79306.04.2014, 21:34

thegunner4life

Jest w tym wina Wengera, ktory nie rotuje, jesli komus nogi nie urwie. Pisalem o tym wczesniej. Nawet jesli graja piach, to wychodza w kolejnym meczu, bo Wenger zawsze ich wytlumaczy z ducha druzyny i da nastepna szanse. I mamy bledne kolo.

Malenki84 komentarzy: 79306.04.2014, 21:32

Wyglada to tak jak zmeczenie materialu u Wengera i pilkarzy ktorzy dluzej z nim pracuja. Nie ma sukcesow, to i wiary braknie. Nic nie napedza tego klubu, a Wenger juz za nic nie chce sie zmienic, pragnie dociagnac do emerytury na swojej filozofii sprzed lat.

baranek19 komentarzy: 134106.04.2014, 21:31

panie Wenger daj pan spokój i nie podpisuj nowego kontraktu

emiratesstadium1998 komentarzy: 25706.04.2014, 21:31

Nie ma co ale jezeli jeszcze dzien temu mowil Boss ze mamy szanse na mistrzostwo Anglii, a teraz pieprzy ze bedzie ciezko o top 4 ?!
WengerOUT!!!

thegunner4life komentarzy: 910006.04.2014, 21:29

Malygold
Masz tutaj racje, nikt z nas w szatni nie siedzi. Wengera mozna wynic za taktyke za to ze sobie kupil takich zawodnikow, ale to ze im sie biegac nie chce to nie jego wina. W zasadzie powinni mu kupic jakas dobra falszke bo kazdy po meczech ma pretesje tylko do Arsena. Nie ma sensu teraz go oceniac zwalniac krytykowac trzeba zostac w top4 i do tego caly klub potrzebuje jednosci.

Kanonierro komentarzy: 150606.04.2014, 21:25

szczerze? panie wenga zamknij pan swą jape.... nie kupuje już tych tanich wymówek. Po sezonie powinien pan wyOUTować

Chudy26343 komentarzy: 1006.04.2014, 21:23

@ bialysul

A kogo mamy winić, jeśli nie Wenger'a? Wiedząc, ile mamy kontuzji długoterminowych w zespole, przespał zimowe okienko transferowe wypożyczając kontuzjowanego Kallstrom'a.
Nie wierzę, że nie można było dokonać innych wzmocnień, szczególnie na szkrzydłach, nawet jeśli trzeba byłoby przepłacić.
W styczniu jeszcze realnie można było myśleć o mistrzostwie, wystarczyło tylko odpowiednio wzmocnić skład.
Co do jednego mogę się z Wenger'em zgodzić - mamy jakość, tylko niestety nasz trener ja zarżnął przez brak rotacji i właśnie oglądamy tego skutki.

malyglod komentarzy: 654506.04.2014, 21:21

Co możecie powiedzieć o motywacji jak w szatni nie jesteście?

Mógł na nich nawrzeszczeć, skląć, skopać dupska ale ostatecznie nie wymieni całego składu. Mógł inaczej wybrać. OK.
Tylko że musiałby wymienić wszystkich.

Jego wina że Giroud najszybciej biega do sędziego z pretensjami? Jego wina, że Per jak wyjdzie to już nie zdąrzy wrócić? Jego wina że Arteta boi się zagrać coś więcej niż do tyłu? Jego wina że Cazorla wygląda jak zawodnik polskiej ekstraklapy? Jego wina, że Podolski gra może 20 minut w meczu? Jego wina, że Rosicky potrafi podejść pressingiem jedynie w pojedynkę?

Każdy zawodnik zagrał słabo. Może 1 czy dwóch nieco lepiej. Wenger za to odpowiada, ale nie wymieni całej 11.
Ci zawodnicy potrzebują kogoś kto ich poprowadzi na boisku. Kto poderwie zespół. Jak wszyscy są bez formy to ciężko o takiego gracza, choć wg mnie Ramsey kimś takim będzie.

Wstyd jak cholera. Ale trzeba grać dalej a nie płakać.

Theo10 komentarzy: 854906.04.2014, 21:17

"Chciałem pogratulować Evertonowi przekonywującej wygranej." Jak już to "przekonującej", a nie "przekonywującej"

"Naszą przewagą jest to, że byliśmy już w takiej sytuacji, wiemy jak zareagować na tak rozczarowujący występ."
Na porażkę 6-0 z Chelsea, na ligowym podwórku odpowiedzieli remisem 2-2 ze Swansea u siebie, na co znowu odpowiedzieliśmy "wspaniałym" remisem z ManC u siebie (niesamowity sukces!), a teraz dostaliśmy 3-0 od Evertonu. Więc niech nie pieprzy głupot.

bialysul komentarzy: 369906.04.2014, 21:10

Wengera bym nie osadzal za ostatnie wyniki...

wyraznie w skladzie brakuje jakosci, brakuje tej jakosci na lawce, i tego nie przeskoczymy!

Monreal to nie Gibbs on jest jak Gervinho...;)

Vermalen to nie Koscielny w 8-10 sytuacjach faceta niema tam gdzie powinien byc srodkowy obronca!

brakuje Ozila ktory nawet jak nie asystuje, nie strzela goli, to mysli!, podejmuje odpowiednie decyzje, nie naraza nas na glupie straty, kontry, uspokaja gre, przynajmniej w wiekszosci jego wystepow

widac ze brakowalo tez Ramseya...

brakuje Theo, ktory sprawial ze sklad byl bardziej nieprzewidywalny, dawal dodatkowe mozliwosci rozegrania, plus oczywiscie skutecznosc!

Giroud niema skutecznosci, a juz napewno nie powinien grac razem z powolnymi kreatywnymi skrzydlowymi, albo rybka, albo cipka!, wolny napastnik, to 2 wariatow na skrzydlach! tego niema

niema Wilschera i jego nieprzewidywalnosci

najbardziej razi jednak w oczy nasza gra presingiem! tak nie mozna grac na takim poziomie:) nie mozna udawac ze chce sie odebrac pilke... i tzw. krycie na radar, wyglada to zalosnie.

kunck komentarzy: 7206.04.2014, 21:08

znowu wstyd jutro do pracy isc

pronik komentarzy: 518206.04.2014, 21:01

i slabego trenera ktory nie wie co to taktyka i motywacja

arsenal159 komentarzy: 17186 newsów: 29706.04.2014, 20:49

@pumeks: u Wengera jak u Smudy - bez zmian.

Daniho komentarzy: 9765 newsów: 106.04.2014, 20:49

pumeks
jakby objal reprezentajce Polski to zdobywal by top 4 w grupie ME ;D

14tomek komentarzy: 109806.04.2014, 20:46

@pumeks - Wenger jako selekcjoner? Ale tam nie można sprzedać gwiazd a i finanse nie są tak ważne.

pumeks komentarzy: 2080806.04.2014, 20:42

Posłuchajcie tego gościa.... ma rację? oczywiście!

youtube.com/watch?v=4kG1FKP-TYc&feature=share&list=UUBTy8j2cPy6zw68godcE7MQ&index=3

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Ipswich 27.12.2024 - godzina 21:15
? : ?
Crystal Palace - Arsenal 21.12.2024 - godzina 18:30
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool15113136
2. Chelsea16104234
3. Arsenal1686230
4. Nottingham Forest1684428
5. Manchester City1683527
6. Bournemouth1674525
7. Aston Villa1674525
8. Fulham1666424
9. Brighton1666424
10. Tottenham1672723
11. Brentford1672723
12. Newcastle1665523
13. Manchester United1664622
14. West Ham1654719
15. Crystal Palace1637616
16. Everton1536615
17. Leicester1635814
18. Ipswich1626812
19. Wolves1623119
20. Southampton1612135
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah139
E. Haaland131
C. Palmer116
B. Mbeumo102
C. Wood100
N. Jackson93
Y. Wissa91
Matheus Cunha83
J. Maddison74
A. Isak74
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady