Sky Sports: Budżet Arsenalu zasłoną dymną

Sky Sports: Budżet Arsenalu zasłoną dymną 03.07.2019, 22:44, Tomasz Kowalski 60 komentarzy

Arsenal ma do dyspozycji 70 milionów funtów, aby wystosować lepszą ofertę za Wilfrieda Zahę - podaje Sky Sports.

Według źródeł brytyjskiej stacji, Kanonierzy zaproponowali Crystal Palace 40 milionów funtów za usługi 26-latka. Oferta ta została jednak z miejsca odrzucona. Klub z Selhurst Park wycenia bowiem swojego podopiecznego na 80 milionów funtów i niechętnie się go pozbędzie, szczególnie po odejściu Aarona Wan-Bissaki do Manchesteru United.

Ostatnie doniesienia mówią o tym, że zespół Unaia Emery'ego nadal zamierza walczyć o podpis zawodnika The Eagles. Podaje się jednak, że Arsenal dysponuje niewielkim budżetem przeznaczonym na transfery. Oto, co dziennikarz Sky - Kaveh Solkehol - powiedział na ten temat:

- Wszyscy wiemy, że Arsenal złożył ofertę w wysokości 40 milionów funtów i że Crystal Palace nie zamierza sprzedać Zahy za takie pieniądze. The Eagles żądają kwoty przynajmniej dwa razy wyższej.

- Ludzie oczekują tego, że Arsenal powróci z nową ofertą. Rozmawialiśmy z osobami wtajemniczonymi w negocjacje i nowa oferta nie została jeszcze wystosowana. Wszyscy są przekonani, że Arsenal prędzej czy później zaproponuje lepsze warunki. Co ciekawe, panuje przekonanie, że Kanonierzy dysponują bardzo małym budżetem transferowym, ponieważ Liga Mistrzów przeszła im koło nosa. Podaje się, że ta kwota oscyluje w granicach 45 milionów funtów. Może zostać jednak podniesiona, jeżeli sprzedadzą swoich zawodników.

- Wszyscy myślą o tym, dlaczego Arsenal próbuje sprowadzić zawodnika wycenianego na 80 milionów funtów, jeżeli dysponują jedynie 45-milionowym budżetem. Wiem, że Arsenalowi pasuje to, że wszyscy wierzą w to, że ich sytuacja finansowa jest krucha. Kiedy negocjują z jakimś graczem, klub, który go sprzedaje, będzie przekonany, że Kanonierzy nie mają zbyt dużo rezerw przeznaczonych na zakupy.

- Według moich źródeł, jest to tylko zasłona dymna. Arsenal może wyłożyć na stół 70 milionów funtów za Wilfrieda Zahę. To górna granica za usługi 26-latka. Musimy podchodzić z rezerwą do wieści o 45-milionowym budżecie Arsenalu. The Gunners to jeden z największych klubów na świecie. Oczywiście nie mówimy o transferze Neymara za 300 milionów funtów, ale o sumie znacznie niższej. Myślę, że Arsenal jest w stanie wyłożyć 70 milionów.

Sky SportsTransfery autor: Tomasz Kowalski źrodło: skysports.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
toure2 komentarzy: 32204.07.2019, 21:17

Zastanawia mnie co ma nam dać ewentualny transfer Zahy. Poza oczywiście sportowym aspektem czy ten cel ma jakieś drugie dno. Bo chyba wszyscy się zgodzimy że transfer Fekira i Carrasco dałby nam więcej niż sam Zaha. Być może chodzi o pokazanie siły klubu że wciąż chcemy wrócić i walczyć o najwyższe cele i że jesteśmy konkurencyjni z resztą topu dlatego kupujemy najlepszych. Co oczywiście miałoby uspokoić kibiców. Być może transfer Auby dał klubowi więcej niż tylko jego gole i uznali że transfer Zahy przyniesie podobne zyski w postaci nowych fanów np z Afryki.

Joliwier06 komentarzy: 483 newsów: 1504.07.2019, 20:48

@MarcinTBG napisał: "nie uważam iż on jest winnym wszystkiego złego w grze Arsenalu. Ten facet to jest magik, on w każdej chwili może wypalić"
Co kurła? ozil może nie jest winnym wszystkiemu, ale widziałeś min. 1 mecz w którym ozil grał? W małym mam fakt że to magik. Wyobraź sobie że jest mecz Arsenal - Barcelona. Gra Mustafi, Xhaka, ozil. Jest corner dla Barcy. Mustafa gubi krycie, Xhace odłącza prąd i też gubi, ozil jest daleko poza naszym polem karnym. Czyli właściwie w defensywie mamy 7 zawodników + bramkarz i strata gola jest praktycznie oczywista. I tak jest co mecz. Ja chcę w jego miejsce kogoś kto będzie się cofał, biegał, robił wślizgi. Nie ważne czy z sukcesem, ale niech się stara.
Ps. 60 baniek?! Wątpię że ktoś za niego da 30 milionów, a Miki? D Sądzę że 25 milionów za niego wyciągniemy

msempryk komentarzy: 11204.07.2019, 18:38

Skoro nie mieli 30 mln na Carrasco to niby maja miec 70 na Zahe ??

Fuck logic Arsenal - kibicuje temu klubowi bardzo długo (od sezonu 2003/2004) i wydaje mi sie ze zasłoną dymną jest cala proba tego transferu zeby pokazać ze zarząd kanonierów mierzy wysoko jeśli chodzi o transfery

stanyal komentarzy: 138004.07.2019, 18:29

@Pukawka: na pewno pisane przez licealiste. Kto wie moze OldFashion :)

MarcinTBG komentarzy: 8904.07.2019, 17:11

Zgadzam się co do potrzeby sprzedaży Mikiego i Mustafy, ale też nie za bezcen, za Mustafe min. 20 mln a za Mikiego myślę że też min.15 mln można uciułać za Niego. Natomiast co do Ozila, to za takiego zawodnika cena, przy której wogóle bym rozpoczął rozmowy to min. 60 mln i nie uważam iż on jest winnym wszystkiego złego w grze Arsenalu. Ten facet to jest magik, on w każdej chwili może wypalić, dodatkowo teraz się ożenił, co może na Niego podziałać bardziej motywująco . Co do Zahy to mnie ten gościu za taką kwotę nie przekonuje. Obecne ceny na rynku transferowym są chore, i pomimo tego nie dałbym za Niego nawet 50 mln. Jeśli prawdą są plotki transferowe dotyczące Fekira z Lyonu, który ma być dostępny za 30 mln i Ziyecha z Ajaxu, który ma ponoć dżentelmeńska umowę z włodarzami klubu iż jeśli jakiś klub zaoferuje za Niego ok. 35 mln to będzie mógł odejść to na co czekamy ? Mamy dwóch piłkarzy za niewygórowaną kwotę, tj. 65mln + mam nadzieję że przyjdzie do Nas ta para z Sampdorii tj. Andersen + Praet za ok. 50 mln. I dla mnie mógłby to być koniec transferów. I wydajemy 115 mln i jesli faktycznie Nasz budżet by na tym ucierpiał to zgodziłbym się na sprzedaż Aubameyanga za jakieś 70-80 mln.
I według mnie mielibyśmy fajną pake : Leno - Bellerin Andersen Holding Sokratis Kolasinac - Terreira Praet - Ziyech Fekir - Lacazette lub jeśli Mesut zacznie grać tak jak mam nadzieję to : Leno- Bellerin Holding Sokratis (Andersen) Kolasinac - Terreira Praet- Ziyech Ozil Fekir - Lacazette i na ławie mamy jeszcze Xhake Guendouzi Chambersa i młodych i gniewnych, których wprowadzałbym stopniowo do składu tj . Nelson ; Maitland-Niles , Smith-Rowe ; Nketiah ; Bielik ; Saka i inni

Pukawka komentarzy: 81204.07.2019, 15:45

https://www.meczyki.pl/newsy/arsenal-fc-chce-ale-nie-moze-i-to-nie-pierwszy-raz-z-wlascicielem-skapcem-wciaz-bedzie-trudno-o-trofea/116781-n
Przyznać się który to pisał?

AlexVanPersie komentarzy: 806404.07.2019, 13:50

Ale co nowego w tym newsie?
Przecież JEST NAPISANE skąd może być więcej pieniędzy.

"Podaje się, że ta kwota oscyluje w granicach 45 milionów funtów. Może zostać jednak podniesiona, jeżeli sprzedadzą swoich zawodników"

Poza tym zakup Zahy byłby na raty, więc nie trzeba mieć tych 70mln tu i teraz.
CP dostanie 25 teraz, Celtic 10 i Za Salibę 10. Razem 45, reszta w przyszłości.

Plus sprzedaż zawodników, co jest wielką niewiadomą co do uzyskanej sumy, bo tak Mustafi/Ozil mogą pójść za 30mln jak i za 8.

Barney komentarzy: 2090604.07.2019, 13:35

@D_S:

Gdzie tu sens gdzie logika w tym co napisałeś xD

D_S komentarzy: 106204.07.2019, 12:57

Albo ta informacja jest zasłoną dymną, żeby ukryć smutną prawdę że naprawdę nie mamy kasy.

BolekCorpse komentarzy: 22604.07.2019, 12:48

Taki news napawa mnie optymizmem.

SoulStorm komentarzy: 743004.07.2019, 12:24

Kroenke to prawdziwy mistrz mistyfikacji.Prawdziwy STAN UMYSŁU.Za to go szanuję.

PanMisiek komentarzy: 61404.07.2019, 12:11

Za takie pieniądze to można kupić GWIAZDĘ, a nie Zahę.

GKS_AFC komentarzy: 871704.07.2019, 11:27

Moim zdaniem mamy spokojnie 100 mln funtow. Tylko po co odslaniac od razu wszystki karty.
Zawsze pisza ile ma Arsenal budzetu a potem i tak sie okazuje ze to byla nieprawda bo mial znacznie wiecej.

zly_kanonier komentarzy: 511104.07.2019, 11:22

Nie wiedziałem, że w Teksasie takie cebule rosną

Malina komentarzy: 122504.07.2019, 11:20

...to niech w końcu władze (mam do tego słowa wiele wątpliwości) zaczną w końcu sprzedawać, bo jak na razie to potrafią wydawać zawodników za darmo (Cazorla, Ramsey), wymieniać (Miki ~Sanchez), albo wypożyczać (Lichstainer). Teraz wiem, że co do nielubianego przez nas Sanchez'a, najlepszym "transferem' byłoby dać mu podwyżkę jaką chciał a na pewno orałby dla nas boisko do teraz.
P.S. Nie jest problemem popełnić w życiu jakiś błąd. Problem jest wtedy, gdy ten błąd zaczynamy wielokrotnie powielać.

Taki komentarzy: 204604.07.2019, 11:06

Zawsze lepiej mieć 70 mln do wydania niż 40. :)

Ech0z komentarzy: 1040704.07.2019, 09:58

Po kolejnym meczu przegranym 5:0 dopiero sobie przypomną że potrzebujemy O B R O Ń C Ó W!

GROMALL komentarzy: 509004.07.2019, 09:56

https://www.memecreator.org/static/images/memes/3823089.jpg

tyson880 komentarzy: 1049604.07.2019, 09:47

Śmieszy mnie zalanie problemu na brak udziału w LM. Tam nie ma wcale takich kosmicznych pieniędzy. Poza tym LE częściowo nadrabia te braki finansowe. Poza tym chcesz wrócić do LM? To zainwestuj i za rok odzyskasz pieniążki...

Alonso komentarzy: 1282404.07.2019, 08:31

Niby kabaret ale słyszałem o wersji w drugą strone. Każdy wie że Atletico ma kase(sprzedaż Griezmanna, Lucasa czy Rodriego) i jak zgłaszają się po jakiegoś piłkarza to kluby wołają kwote powyżej jego realnej wartości. Potem kupują rezerwowego Realu Llorente za 40mln czy Felixa za 120 bo Benfica nie zamierza schodzić poniżej klauzuli piłkarza.

grzegorz1211 komentarzy: 1028404.07.2019, 07:24

CP za ZAhe dało mniej niż 5 mln to nawet jak zostanie im 40 to sporo zarobią

Kowal96 komentarzy: 1758904.07.2019, 06:47

Jakieś kombinacje alpejskie z tymi pieniędzmi, ale koniec końców było by świetnie, gdyby transfer doszedł do skutku, oczywiście sprowadzając jeszcze jakieś zastępstwo za Rambo i kogoś solidnego do obrony.

Ale aktualnie to chyba tylko utopijne marzenia.

Koroniarz komentarzy: 1013904.07.2019, 06:44

Też mam takie odczucia, że pogłoski o 45 mln budżecie są fejkiem :)
Niemniej jednak, zakup Zahy za >50 mln Ł to według mnie nie opłacalny interes dla Nas, no chyba że Tierney i Saliba są już zaklepani.

stanyal komentarzy: 138004.07.2019, 06:02

@Joliwier06 napisał: "To nie jest piłkarz warty 80 mln. Max 45 lub 50 mln. Ja tak bym to zagospodarował"

80 mln przy 25% dla United to 60 mln. W tekscie jest informacja max 70 mln z naszej strony co daje 52,5 mln dla Crystal.

Masz racje jak i zarzad Palace co do wartosci Zachy.

toure2 komentarzy: 32204.07.2019, 03:44

Podobne sceny odbywały się w przypadku kupna Auby też raz był już nasz później zostawał w bvb nawet cena będzie zbliżona.
W tamtym sezonie również bez LM wydaliśmy 70mln więc nie powinno dziwić że teraz będzie podobnie. Ciekawe tylko czy w przypadku udanego zakupu Zahy Fekir nie zostanie potraktowany jako pomocnik którego również potrzebujemy. Atak byłby kapitalny z wieloma możliwościami taktycznymi.

toure2 komentarzy: 32204.07.2019, 02:17

Coś mi się wydaje że kupimy tego Zahe tylko póki co nie wiemy jak zagadać. Co do reszty wymaganych transferów to bardzo możliwe że mamy kupców na naszych leszczy i ta kasa pójdzie na "zaklepanych" Tierneya i stopera i pomocnika.

toure2 komentarzy: 32204.07.2019, 02:07

@Leehu: on mówi o 70 na Zahe nie o całym budżecie

f4bregas komentarzy: 103704.07.2019, 02:06

Należy podchodzić z rezerwą kiedy w newsie znajduje się "SKY SPORTS" .

lays komentarzy: 3987104.07.2019, 00:57

A moim zdaniem to subiektywna opinia jednego gościa, a nie tam sky sports. Zrobił sobie dywagacje na linii i teraz ludzie się do tego będą przybliżać. Budżet mamy mały o czym świadczy fakt, że dopinamy nadal transfery, o których mowa od 2 tygodni, że są deal done( Saliba, Tierney).

caliero913 komentarzy: 125404.07.2019, 00:45

@Leehu: United pomimo braku mistrzostw i ligi mistrzów w ostatnich latach dalej jest 2 najbardziej wartościowym klubem na świecie (po Realu), a Liverpool ostatnio świetne wyniki, no i po świetnej sprzedaży Coutinho mogli poszaleć

Leehu komentarzy: 1049604.07.2019, 00:40

Nawet te 70 mln to wstyd dla takiego klubu jak Arsenal powinien być. Moim zdaniem powinniśmy być w stanie wyłożyć 100 mln co okno. Taka jest prawda, United jakoś nie miało problemów finansowych tak samo Liverpool.

schnor25 komentarzy: 1854604.07.2019, 00:36

W sumie taktyka niezła, udawać biedaka i sknerzyć, a nóż coś ze stołu skapnie "za darmo".

ChatCrapGetBanged komentarzy: 492504.07.2019, 00:12

Kaveh Solkehol to też autor słynnego tweeta sprzed kilku dni :

Bad day for Amazon boss Jeff Bezos. Pays out $38bn divorce settlement on same day I cancel my Amazon Prime free 7-day trial

Nie okazało się to jednak tak zabawne, jak się spodziewał - nie śmiano się z tego żartu, lecz z jego osoby.

Nie udało się zyskać atencji poprzez żarcik, więc może wykorzystać swoją pozycję i puścić jakąś plotkę? Tylko jaki fanbase jest tak zdesperowany żeby nosić go na rękach za niewinnego, optymistycznego newsa? Kibice którego klubu są tak przyzwyczajeni do rozczarowań, że nawet jak jego informacja się nie sprawdzi, nie zaczną go hejtować?

No i wymyślił.

Joliwier06 komentarzy: 483 newsów: 1503.07.2019, 23:52

Załóżmy że to prawda. Jest 70 mln.
Kupmy Fekira w promocji, Tierneya też za to ściągnijmy+ Izzo i Carrasco (o ile uda się sprzedać szrot typu ozil czy Mustafi, Elneny itd.) a nadętego Zahę, co chce odejść zostawmy w Crystal Palace. To nie jest piłkarz warty 80 mln. Max 45 lub 50 mln. Ja tak bym to zagospodarował

michal192837465 komentarzy: 765403.07.2019, 23:40

Sky is the limit

OFFO komentarzy: 354503.07.2019, 23:37

mój komentarz z wczoraj

Komentowany temat: Arsenal zaprezentował nowe stroje Adidasa! 02.07.2019, 15:22
"

tak jesli wierzysz ze dziennikarze mają zawsze 100% wiedze

np nie widze aby Ornstein informował ze dzis moze byc jakas oficjalka (wiadomo piłkarz do rezerw na razie ale jednak mega talent)

ta oferta za zahe to mniej nakierowała ze
albo mam wiecej kasy a dziennikarzom sie puszcza fake newsy ze mamy mniej aby inne kluby nie podobijali cen w kosmos
albo juz kogos sprzedaliśmy
"
..............................................................

BUHAHAHAHAHAH (chyba ide zagrac w lotto XD)

Argudo komentarzy: 10886 newsów: 603.07.2019, 23:34

Nawet, jeżeli mamy tyle, to wydawanie tylu pieniędzy na Zahę będzie błędem. Za tyle samo można mieć 2-3 równie dobrych zawodników.
Myślę, że mamy więcej niż te marne 45 milionów, ale raczej jest to coś w granicach tych 70, więc dalej bez szału.

KapitanJack10 komentarzy: 5385 newsów: 403.07.2019, 23:24

Nie wiem czy wydaję mi się to prawdą, bo przemawiają za tym argumenty, czy po prostu chcę, żeby to była prawda..
No ale, patrząc racjonalnie prędzej uwierzę w te 70mln za Zahę niż budżet na poziomie 45mln.. Nie znam się na zarządzaniu, ale klub, który jest ciągle w czołówce najlepiej zarabiających, ma najdroższe bilety, pełny stadion prawie co mecz i grał w finale LE dysponuje mniejszym budżetem niż beniaminkowie..
Tym bardziej, że rok temu, bez LM kupiliśmy Torreire za 30, Leno za 25, Sokraisa za 15 i Guendo za 8.. A teraz nagle mamy o 30mln mniejszy budżet na transfery? To się kupy nie trzyma

sidtsw komentarzy: 308303.07.2019, 23:19

Pożyjemy zobaczymy. Już nikt nie wie o co chodzi w tym klubie.

radzio_TRN komentarzy: 2714 newsów: 1303.07.2019, 23:14

Stan po przeczytaniu tego newsa wyjarał właśnie drugą paczkę szlugów

Smazony komentarzy: 74703.07.2019, 23:11

@Kiepomen: Hahahah xD

Ogółem mówiąc to już wcześniej mi się zapaliła lampka, że to właśnie może być tylko taka zasłona do negocjacji z klubami. Wiadomo że tak czy inaczej nie mamy dużego budżetu, jednak nie chce mi się wierzyć w te 40-45 mln. Szczególnie że cały czas negocjujemy jednocześnie z kilkoma klubami odnośnie 2-3 a nawet 4 zawodników, wliczając w to Zahe, a chyba logiczne jest że zakłada się powodzenie przynajmniej 2 operacji (no to będzie grubo ponad 45mln na start)

P29LJ komentarzy: 79803.07.2019, 23:09

Gdyby to była prawda to... Stanley jak ty mi teraz zaimponowałeś. Haha

kkam195 komentarzy: 138003.07.2019, 23:08

@thide: Stan Stana ze Stanów

thide komentarzy: 32389 newsów: 185203.07.2019, 23:06

@Kiepomen: Stan Stana się pogorszył

Dewry komentarzy: 8101 newsów: 203.07.2019, 23:02

https://memepedia.ru/wp-content/uploads/2019/06/dont-give-me-hope-meme-3-768x409.jpg

Kiepomen komentarzy: 432903.07.2019, 23:02

Legenda głosi, że Stan miał zawał kiedy czytał tego newsa.

ChatCrapGetBanged komentarzy: 492503.07.2019, 23:02

Takie udawanie biedaków wydaje mi się rozsądne podczas handlowania z ekipą która ma zamiar danego gościa sprzedać i chce po prostu wyciągnąć jak najwięcej. Crystal Palace nie ma zamiaru sprzedawać Zahy, więc wyznaczy cenę i to ile Arsenal dać może a ile nie może ich zupełnie nie interesuje. Oni wygrywają nie sprzedając Wilfa w ogóle.

Wierzę, że Arsenal może wydać 70 mln w tym roku, ale na pierwsze raty za kilku zawodników. Skąd później budżet na Tierneyów i Salibów, skoro wywalą całość na Zahę?

Barney komentarzy: 2090603.07.2019, 23:02

Ja od początku pisałem ,że nie wierzę w 45mln jak w zeszłym oknie wydaliśmy 70 , też byłą LE.

thide komentarzy: 32389 newsów: 185203.07.2019, 23:01

Stan się chyba zaSTANowił nad dalszym postępowaniem.

GunnerKaspi komentarzy: 70703.07.2019, 23:00

Myślałem o tym przed rozpoczęciem okna transferowego.
Arsenal teorytycznie mógłby w ten sposób pogrywać licząc na przychylność innych klubów i nieco niższe ceny.
Nie zdziwiłbym się gdyby przybyło 4 nowych graczy za łącznie ok. 120mln, jednak jeszcze mniej szokujący byłby jedyny w letnim okienku transfer Saliby i jego natychmiastowe wypożyczenie.

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
? : ?
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com