Komentarze użytkownika Numer10

Znaleziono 2641 komentarzy użytkownika Numer10.
Pokazuję stronę 20 z 67 (komentarze od 761 do 800):

Komentowany temat: Decydujące starcie: Manchester City vs Arsenal 18.04.2026, 17:29

@Regulus: się zgadzam :D

Komentowany temat: Decydujące starcie: Manchester City vs Arsenal 18.04.2026, 16:26

@vitold: Haaland po prostu jest genialny w polu karnym i trzeba go bardzo pilnować. Isak jest lepszy w rozgrywaniu i trochę potrafi strzelić z różniejszych sytuacji. Norweg jest jednak trudniejszy do upilnowania, ale akurat Saliba ma na niego patent :D

Komentowany temat: Decydujące starcie: Manchester City vs Arsenal 18.04.2026, 14:13

@Marzag:
Tu się zgodzę, choć szybkość mógłby trochę nadrobić bo przydałaby się w szybkich atakach.
@alexis1908: te pozycje są do wzmocnienia, a Całego bym do Japończyka nie porównywał, bo jednak zupełnie inny poziom piłkarsko. Może w końcu ogarnie te kontuzje..

Komentowany temat: Decydujące starcie: Manchester City vs Arsenal 18.04.2026, 12:53

@Marzag napisał: "Bankowo Arteta przygotował coś ekstra na ten mecz by zaskoczyć City, ale generalnie założenia będą takie by ich ograniczać i czekać na błędy."
Generalnie na tym poziomie to często większości taktyki w meczu nie widać. Widać te "duże" zagrania taktyczne, zmiana pozycji dla zawodników, ale takie ukryte niuanse raczej są nie do wychwycenia dla zwykłego śmiertelnika. Tak mi się wydaje

Komentowany temat: Decydujące starcie: Manchester City vs Arsenal 18.04.2026, 12:51

@alexis1908: niestety..

Komentowany temat: Decydujące starcie: Manchester City vs Arsenal 18.04.2026, 12:41

@Marzag: oczywiście że tak jeśli chodzi o typ zawodnika. Moim zdaniem nam by się przydało więcej nieprzewidywalności w tym względzie na lewym skrzydle, może na 9 i byłoby super. Jednak czasem też i od Rice trzeba wymagać nieszablonowego zagrania z przodu jeśli ma być naszą 8 - to jednak będzie odstępstwo od normy które właśnie zaskoczy przeciwnika. Saka w sumie ma trochę nieszablonowości bo jak inaczej nazwać sytuację gdy mija 2 obrońców albo dośrodkuje idealnie na głowę napastnika z wydawać by się mogło straconej pozycji. To są te nieszablonowe zagrania, a nie nieprzewidywalność taktyczna jaką ma Calafiori - inna sprawa trochę

Komentowany temat: Decydujące starcie: Manchester City vs Arsenal 18.04.2026, 12:37

@Regulus: na pewno bardzo ciekawy gracz i jeden z najlepszych transferów latem. Jeśli zagra z City to oby dowiózł w defensywie, a jak pokaże że jednak umie też grać do przodu to będzie naprawdę super

Komentowany temat: Decydujące starcie: Manchester City vs Arsenal 18.04.2026, 12:34

@vitold napisał: "Uderzył z wolnego zamiast wrzucać albo podać na skrzydło z nadzieją, że skrzydłowemu uda sie dośrodkować na główke"
Ale to rok temu. Generalnie Ryż w ofensywie naprawdę jest taki o. Czasem mu idzie i jest przydatny, a czasem nawet jak już się znajduje w dobrej pozycji z przodu to dalej jedynie podaje bezpiecznie do boku lub do tyłu. Jak dla mnie to już Zubj grający jako lewa 8 jest bardziej nieszablonowy i ma więcej drygu aby zaskoczyć przeciwnika

Komentowany temat: Decydujące starcie: Manchester City vs Arsenal 18.04.2026, 12:32

@Regulus napisał: "Tak ale z Rice'm odnosiłem się bardziej do brania odpowiedzialności. To też jest coś ponad taktykę. Ufają mu koledzy. Ugruntował swoją wysoką pozycję.
Nie jest to dla mnie zawodnik do ofensywy i pisałem już o tym wcześniej. Ma jednak w sobie nieszablonowość. Każdy lider coś takiego ma."

Nie wiem, dla mnie jest po prostu wybitny w kontrpressingu i stałych fragmentach. Nie wiem w czym go nazwać poza tymi aspektami nieszablonowym :D @Regulus napisał: "Tak, dlatego, że White był w swojej formie. Mieliśmy większe problemy na lewej z racji ułomności Ukraińca, a elastyczność Timbera pozwalała na takie eksperymenty. To kolejny przykład z początku naszej rozmowy, że dobrze jest próbować graczom innych pozycji. Wiadomo, że odrazu nie zaskoczą.
Jak Timber wrócił na prawą stronę to odrazu widać było różnicę w jego klasie. Coś tam jednak wyciągnął z grania na lewej... Po kontuzji też się tam pokazywał."

To na pewno, ale jeśli mają ku temu predyspozycje :D @Regulus napisał: "Każdy gracz jest inny i ma indywidualny zasób swoich umiejętności. Samo nasze postrzeganie, i dostrzeganie różnych aspektów też wiele wnosi do tej rozmowy bo ja mogę wyłapywać inne niż ty różnice czy aspekty gry, co nie musi być nieprawdą. Podobnie jest z wykonawcami tych obserwacji.

Podsumowując Hiszpana,.. Nie wiem, na jakiej pozycji on skończy. Jaką będzie miał przydatność. Na dzień dzisiejszy wydaje się być opcją na PO. Osobiście bym mu tej drogi nie zamykał. Mało tego, możemy być świadkami nie posiadania większego wyboru. Dlatego dla mnie Mosquera jest jak najbardziej materiałem na ŚO i PO w jednym. Nie zdziwię się (w ogóle) jeśli wyjdzie w pierwszym składzie jutro na City"

Bardzo mądrze powiedziane ;) To nie tak że on nie może sobie tych cech wypracować w przyszłości, ale po prostu dla mnie to jest drugi Saliba a nie ktoś kto pociągnie do przodu jak Calafiori czy White w prime. Może to ty masz rację i on właśnie na PO w przyszłości zrobi karierę na miarę swojego potencjału, ja też żadnym skautem nie jestem :D

Komentowany temat: Decydujące starcie: Manchester City vs Arsenal 18.04.2026, 11:40

@Regulus: początki White były podobne? Nie przedstawiał się lepiej z przodu jako obiegający PO od początku? Wiem że przychodził jako ŚO, ale mi się wydaje że to trochę inny typ zawodnika. Timber przychodził też do nas jako dobry zawodnik, ale jednak do sprawdzenia. Na początku wystawiany był na LO, a potem sam doznał kontuzji.

Z tymi zapędami Rice do łamania taktyki to bym nie przesadzał, bo on jest dla mnie właśnie najbardziej szablonowym taktycznie piłkarzem w naszym środku pola. Kiedy on zrobił coś nieszablonowego z przodu aby z tego była jakaś super okazja? Ja pamiętam jeszcze mecz z Bornemouth na wyjeździe dawno dawno temu. Ryż jako 8 jest bardzo ograniczony z przodu bym nawet zaryzykował stwierdzenie, ale jego siła polega na tym, że kiedy już stracimy piłkę to on zawsze wraca tam gdzie akurat trzeba i da się wyczyścić akcję. A potem szarpie do przodu tym swoim końskim zdrowiem :D Calafiori to zupełnie inny przypadek i chyba nie ma w naszym zespole drugiego tak nieszablonowego piłkarza po prostu

Komentowany temat: Decydujące starcie: Manchester City vs Arsenal 18.04.2026, 11:19

@Regulus: oczywiście, Mosquera zasługuje na minuty :D
Jednak póki co mnie nie przekonał na PO. To genialny środkowy, ale na boku on nie ma chyba nawet predyspozycji. Timber umie dryblować i chronić piłkę, znaleźć się w polu karnym czy porozgrywać jako ten odwrócony PO. Calafiori od początku miał ciągoty do atakowania i wchodzenia z piłką w pole karne, strzelania czy rzadziej obiegania LS. Mosquera tego nie ma po prostu. W dodatku teraz nie jest moment na ogrywanie gracza na różnych pozycjach, jeśli Hiszpan da mniej niż powiedzmy Timber wracający z kontuzji to bez sensu jest go tam stawiać. Tak samo MLS trzeba ogrywać w środku pola, ale nie ma za bardzo kiedy tego robić. Oczywiście jeśli Timber będzie niedostępny to Mosquera najpewniej tam wystąpi, ale będziemy musieli wtedy zrekompensować jego braki w ofensywie taktyką. Ewentualnie myślę że mógłby tam grać Ryż, ale on raczej w takim meczu musi nam zrobić środek

Komentowany temat: Decydujące starcie: Manchester City vs Arsenal 18.04.2026, 10:55

@Regulus: to że oni grają w reprezentacjach na środku to szczerze nas mało powinno obchodzić. U nas na bokach Timber i Calafiori są etatowi i grają dobrze z przodu i z tyłu (szczególnie Włoch bo Timber akurat mógłby z przodu się poprawić). Mosquera i Hincapie to inne przypadki bo oni od początku przeznaczeni byli na ŚO. Gdyby MLS dojeżdżał to Hincapie by był na LO 3 opcją. Mosquera na PO tak samo, z tym że o ile Hincapie w Bayerze coś grał na boku i potrafi się w ograniczonym, ale jednak jakimś zakresie odnaleźć z przodu, o tyle Mosquera z przodu jest kiepski i rzadko wnosi cokolwiek do ofensywy.

Komentowany temat: Decydujące starcie: Manchester City vs Arsenal 18.04.2026, 10:51

@vitold: albo MLS jakby jakimś cudem zagrał :D

Komentowany temat: Decydujące starcie: Manchester City vs Arsenal 18.04.2026, 10:47

@vitold: kasjerki też raczej nie wyrzucą za to że poszuka dłużej grosika ;) Na piłkarza może się wylać hejt większej ilości osób niż pozna osobiście w życiu, doliczając nawet debili którzy grożą po tym jego rodzinie, tak samo przekłada się to na jego pozycję w drużynie i karierę. Zarabiał będzie tyle samo ale jeśli ma ambicje..

Gra dla kibiców musi być i uważam że jak damy z siebie 100% to jest możliwa i wygrana na Etihad :D

Komentowany temat: Decydujące starcie: Manchester City vs Arsenal 18.04.2026, 10:44

@Regulus: no tak, ale Calafiori dla przykładu od początku został przechrzczony na tego LO o w tej chwili nawet nie ma mowy aby on grał znowu etatowo na ŚO. Ma chłopak predyspozycje do gry ofensywnej, a robi też w formie robotę z tyłu i tego chyba szuka Arteta właśnie u bocznych :D
White to podobny przypadek (choć w tym sezonie już nie dojeżdża z tyłu), a Kiwior i Hincapie myślę że to też bardziej ŚO niż boczni, ale jednak w porównaniu do Mosquery to Hincapie z przodu też sobie radzi wiele lepiej

Komentowany temat: Decydujące starcie: Manchester City vs Arsenal 18.04.2026, 10:41

@vitold: ja myślę że jest duża na nich. Źle rozumiana po prostu, ale muszą sobie radzić naprawdę w nienaturalnej dla człowieka sytuacji :D

Komentowany temat: Decydujące starcie: Manchester City vs Arsenal 18.04.2026, 10:38

@Bartek_ napisał: "Tak sobie myślę - jest chyba jakaś mała szansa, że jutro jednak przegramy ten mecz. Czy nie?"
W każdym meczu jest 33,(3)% szans odpowiednio na wygraną, remis i porażkę ;)

Komentowany temat: Decydujące starcie: Manchester City vs Arsenal 18.04.2026, 10:37

@vitold napisał: "Wy dalej wierzycie w ściąganiu presji na konferencjach? xd

Zawodnicy takich klubów jak City, Arsenal są przygotowane do A do Z od początku do końca sezonu pod względem mediów, zachowań i innych. To są dorosłe chłopy. To nie jest tak, że piłkarze Pepa chodzą bladzi ze stresu, nie mogą jeść, kręci ich żołądek, a magicznie po konferencji robią "uffffffffff, ale ulga presja sciągnięta"

Co by sie nie dzialo, po porazce poklepią po plecach, dostaną przelew po 2 miliony złotych po meczu na zakonczenie tygodnia i lecimy dalej, przy wygranej to samo bedzie :PP"

Ja uważam inaczej. Oczywiście że presja dotyczy większych rzeczy i w danym momencie jest większa na kardiologu który akurat robi koronografię u pacjenta z zawałem albo gościa który wpadł w poślizg z rodziną w aucie. Tylko że tamte sytuacje trwają krótki odstęp czasu, widzą cię najczęściej tylko współpracownicy i generalnie o wiele łatwiej jak się do tego nadajesz sfocusować się na jednej czynności. Piłkarzy ogląda pół świata naraz, każdy błąd będzie omawiany w TV częściej niż decyzje prezydentów różnych krajów. Im też zależy aby to wygrać, aby zagrać dobrze i bezbłędnie, i to też są ludzie. Tak samo jak kasjerka w sklepie odczuwać może presję jak musi szybko znaleźć grosika dla zniecierpliwionego klienta i może to wpłynąć na to że jej się coś zapomni czy ręką nie trafi w dobry przycisk na kasie, tak samo u piłkarza przy takiej wielomilionowej widowni występują różne zjawiska. Nie bez powodu tam są sztaby ludzi od przygotowania mentalnego, psychologów itd.
Tylko w takich momentach tak naprawdę wychodzą cechy osobnicze, tutaj konferencja trenera raczej nie zmieni wiele- po prostu trzeba się skupić na zadaniu jak ten lekarz i mimo publiki zagrać na 100% swoich możliwości. Kiedy jak nie teraz odróżnić piłkarza z jajami od tego który mentalnie nie jest na poziomie mistrzowskim?

Komentowany temat: Decydujące starcie: Manchester City vs Arsenal 18.04.2026, 10:27

@Regulus: wiem że miał u nas też dobre mecze na PO, tym bardziej mógł mieć w Hiszpanii. Jednak dalej jest to środkowy obrońca który po prostu nie ma jakiś wielkich umiejętności ofensywnych. Jak jest w formie to potrafi fajnie rozgrywać z tyłu jako ŚO, jest pewny - ale właśnie jako ten obiegający boczny obrońca to on nigdy chyba nie istniał. Jako rozgrywający, fałszywy PO - też noc pozytywnego nie wniesie na tej pozycji. W porównaniu nawet do tego niepewnego White to w ofensywie chłopa nie ma - i nawet trudno to traktować jako wadę bo on jest z zawodu po prostu wysokim środkowym obrońcą który od biedy zagra na PO i przede wszystkim zabezpieczy tam tyły. Taki Calafiori przy Hiszpanie to jest grecki bóg rozegrania i ofensywy na przykład

Komentowany temat: Decydujące starcie: Manchester City vs Arsenal 18.04.2026, 10:23

@alexis1908: w sumie też tak myślę, ale czasem trenerzy robią takie eksperymenty taktyczne które mogą zaskoczyć przeciwnika

Komentowany temat: Decydujące starcie: Manchester City vs Arsenal 18.04.2026, 09:10

@Dawid04111: Martinelli nie jest w dużo lepszej chyba, a jednak Trossard piłkarsko jest lepszy. Timber moim zdaniem jak tylko jest jak to musi wyjść - jedyny PO który zapewnia zarówno coś w ofensywie, jak i pewność z tyłu. Stąd też mój pomysł na Calafioriego na PO - pytanie tylko czy by się umiał tam odnaleźć w defensywie - bone ofensywie i rozegraniu myślę że byłoby dobrze

Komentowany temat: Decydujące starcie: Manchester City vs Arsenal 18.04.2026, 09:06

Generalnie na PO Timber - Mosquera - jakiś wynalazek typu Calafiori na PO - White w obecnej dyspozycji na taki mecz. Taka jest jak dla mnie hierarchia

Komentowany temat: Decydujące starcie: Manchester City vs Arsenal 18.04.2026, 09:04

@Gunner27 napisał: "Guardiola powiedział swoim zawodnikom że to tylko mecz piłkarski i musimy podejść do niego jak do każdego innego. Już ściągnął presję ze swoich natomiast Arczi motywuje nasz zespół"
Jakby Arteta powiedział że to tylko kolejny mecz bez presji to i tak nikt by w to nie uwierzył. Piłkarze wiedzą że to bardzo ważny mecz i nie ma co udawać czegoś innego :D

Komentowany temat: Decydujące starcie: Manchester City vs Arsenal 18.04.2026, 09:02

@Dawid04111 napisał: "Raya - Hincapie, Gabriel, Saliba, White - Rice, Zubimendi, Eze - Martinelli, Havertz, Dowman"
Dziwnie napisałeś Trossard i Timber. Możliwe też że zagra Calafiori. Reszta pasuje dla mnie

Komentowany temat: Awans do półfinału LM po zaciętym boju ze Sportingiem! 16.04.2026, 21:04

@alexis1908 napisał: "ja bym osobiście Esposito też chętnie zobaczył ale on w tym interze wydaje mi się na długie lata zostanie wychowanek i jest tam zafiksowany na punkcie tego klubu"
Ja chyba nie. My potrzebujemy napastnika który jest dobry technicznie, dynamiczny, z dobrym dryblingiem, wspolfrający z drużyną podaniami i do tego strzelający gole. Esposuto to taki Gyokeres tylko w lidze włoskiej - oczywiście lepiej grający w piłkę (ale o to nietrudno) i gorzej strzelający

@Alffik napisał: "Wygrywanie drugich pilek tez juz nie jest nasza mocną stroną."
To prawda, wczoraj wydaje mi się że więcej ich przegrywaliśmy niż wygrywaliśmy. Każda wybita piłka była doganiają przez Sportingu jeśli była okazja. Oczywiście świetnie przy tym się zabezpieczaliśmy i czasem lepiej zagrać asekuracyjnie niż iść na piłkę po całości, ale jednak w naszych najlepszych meczach w tym sezonie potrafiliśmy pod tym kontem też zdominować. No ale nasz główny problem to jest jednak ofensywa teraz, to że czasem nie odzyskamy piłki od razu to mniejsza rzecz

@Marzag: dokładnie tak. Może nie wygląda to dobrze ale działa póki co. Jest co poprawiać, to w sumie dobrze patrząc w kontekście przyszłego sezonu

Zakup Alvareza za Gyokeresa byłby moim zdaniem genialny nawet jakby Argentyńczyk strzelał znacznie mniej bramek niż Szwed. My po prostu potrzebujemy z przodu gry kombinacyjnej z napastnikiem, jego techniki, dryblingu, etc. Po tym meczu chyba się do tego przekonałem

@Marzag: wiesz, nasze inne 9 też czasem nie błyszczą. Generalnie są mecze gdzie ta taktyka może sprawiać że gra nie wygląda, ale jednak większość to myślę kwestia tego jak grają nasi zawodnicy z przodu czy w środku- a tu z formą bywa bardzo różnie i nie pomaga ciągle zmienianie 11 z powodu kontuzji

@Nicsienieda: Moim zdaniem właśnie dobry Eze i kiepski Mosquera. Sama defensywa ok, ale podania niedokładne i bardzo elektryczny przy wyprowadzaniu piłki. W ofensywie to go nie widzieliśmy, grał jak typowy ŚO z musu wystawiony na PO - a to kiepsko na nasze potrzeby.
Hincapie zresztą też w defensywie dość dobrze, pracował mocno ale z przodu też nie pomógł. Generalnie dla mnie chyba Zubi MOTM.

Przeszliśmy*

@Ups147: a ja myślę że jednak nasza taktyka nie zakłada że Gyokeres będzie podawał do sędziego liniowego, Martinelli chociaż raz wygra drybling a Madueke raz po wygranym dryblingu zrobi coś innego niż walenie na pałę. W ofensywie dobrzy gracze zawsze się obronią - ale też muszą mieć z kim grać. Eze z dyspozycją z dziś na spokojnie mógłby być MOTM, podobnie Zubimendi - ale czy to się przełożyło jakkolwiek na ofensywę? Nie bardzo bo oni albo się nie wystawiali albo od razu wszystko tracili. Nie chcę ich jechać bo to nie są źli piłkarze, ale są mecze które można rzeczywiście wrzucić do koszyczka Artety, dziś jednak my wygraliśmy dzięki taktyce chyba właśnie - bo z tak beznadziejną ofensywą dowieźliśmy wynik z mimo wszystko niewygodnym przeciwnikiem a wyglądaliśmy przez to jak oni grają już od dłuższego czasu w sumie. Może mógł Arteta ewentualnie jakoś bardziej bezpośrednio nakierować te skrzydła, ale raz że tam było ciasno, dwa że Martinelli gubi piłkę w miejscu nie mówią dostając ją w gąszczu piłkarzy..

@Theo10 napisał: "Dokładnie to. Gramy na kontrolę, jesteśmy w to świetni, ale brakuje nam w tym sezonie tego błysku geniuszu któregoś z graczy ofensywnych.

Ja wiem, że ogólnie nasza ofensywa jest bez formy, a ten temat jest mielony do porzygu, ale ciężko grać ładna kombinacyjną piłkę na małej przestrzeni, kiedy nasz napastnik ma problem z dobrym przyjęciem piłki, nie wspominając o celnym odegraniu z pierwszej piłki.

Widzieliście dzisiaj gol Kane’a, gdzie dość trudne podanie przyjął tak, że jednocześnie idealnie wystawił sobie piłkę na strzał? Jestem przekonany, że Gyo potrzebowałby jeszcze przynajmniej 1-2 dodatkowych dotknięć piłki.

Bawi mnie też, że tej ładnej gry najbardziej dopominają się osoby, które najbardziej starają się bronić Gyo."

Zgadzam się z każdym zdaniem :D

@Ups147 napisał: "I właśnie takie mecze jak dzisiaj że Sportingiem czy ostatnio z wiśniami u siebie są idealne, żeby się odbić, nabrać pewności siebie, a gramy jak zawsze zachowawczo."
Dziś akurat wygraliśmy tym remisem. Myślę że to nie o zachowawczość chodziło, nie o taktykę dziś. My po prostu indywidualnie z przodu leżeliśmy i kwiczeliśmy. Przecież żaden mądry trener mając zaliczkę u siebie nie będzie odkrywał drużyny bardziej niż to potrzebne. Ale to nie jest tak że my z przodu nie mieliśmy zawodników - oni tam byli tylko no właśnie kopali się po czole. Muszą się panowie ofensywa ogarnąć i tyle

@Regulus: a liga? Wyniki dowoziliśmy w fazie ligowej więc teraz mamy łatwiejszą drabinkę i możemy to wykorzystać awansując nawet w tak miernej formie. Teraz arcyważny mecz z City. Jakby udało się tam wygrać to byłaby bajka na koniec sezonu - dlatego mam nadzieję że po dziś Arteta wyciągnie odpowiednie wnioski i pożegnamy tą okropną formę

@Regulus napisał: "Więcej rozbieżności. Uwaga ucieka. "W cieniu" mu ta praca zdecydowanie bardziej służy! Poza tym, Rice to naturalny kapitan i Anglik. Tam jest 100% zrozumienia każdego zagadnienia"
Yep. Rice i Ode to też pomocnicy - a trenerzy lubią mieć swojego człowieka w centrum wydarzeń :D Jak dla mnie jako kapitanowie obaj są świetni i powinni obaj nimi być na zmianę kiedy drugi nie gra.

@Regulus napisał: "2 x czerwona kartka. Mieli dużo szczęścia! To fakt...
Zdecyduje chęć zwycięstwa, ale naprawdę patrząc na to, co gramy, jest przepych na potęgę"

Musimy być jednak pewni siebie. Takie okresy się zdarzają, może nie aż tak tragicznie wygląda wtedy ofensywa innych drużyn, ale z drugiej strony dowozimy wyniki jakoś i na tym to polega. Oby się odbić gdzieś od tego dna w którym ostatnio lekko utknęliśmy i dalej mamy 2 puchary do wygrania

@Kredens napisał: "Bo kursy ustalają ludzie, którzy nie oglądają meczów ;)"
I wyniki też nie patrzą na to jak wygląda gra jak widać ;)

@Theo10: najlepsze jest to że my potrafimy też (i to z drużynami typu Bayern właśnie) zagrać piękną i jednocześnie skuteczną piłkę. Brakuje trochę indywidualniáci z przodu, jak nie ma formy to kopiemy się po czole jak dziś ale dowozimy te wyniki jakoś i to jest najważniejsze. A przy odpowiednich transferach w przyszłym sezonie te piękne mecze powinny zdarzać się częściej. COYG

@Regulus napisał: "to jest wtedy progres. Słodko-gorzki ale progres. Trzeba doceniać te detale, aczkolwiek na tą grę nie da się patrzeć i nie żywię wielkich nadziei, co do przejścia Atletico Simeone. No ale może...."
Atletico Simeone to akurat też w meczach z Barcą miało więcej szczęścia niż rozumu. Wyglądali jakby nie chcieli wygrać

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady