Arsenal Mistrzem Anglii sezonu 2025/26!

Arsenal Mistrzem Anglii sezonu 2025/26! 19.05.2026, 22:26, Mateusz Kolebuk 2142 komentarzy

Arsenal w końcu sięgnął po tytuł mistrza Anglii! Po 22 latach oczekiwania, Kanonierzy zdobyli upragnione trofeum, a wszystko dzięki remisowi Manchesteru City z Bournemouth. Spotkanie na Vitality Stadium zakończyło się wynikiem 1:1, co oznacza, że podopieczni Mikela Artety mogą świętować mistrzostwo już przed ostatnią kolejką sezonu.

Triumf po latach starań

Droga Arsenalu do tego sukcesu była długa i pełna wyzwań. Przez ostatnie trzy sezony Kanonierzy kończyli rozgrywki na drugim miejscu, ustępując najpierw Manchesterowi City, a potem Liverpoolowi. W tym roku jednak wszystko zagrało idealnie - 25 zwycięstw i 7 remisów w 37 meczach ligowych mówi samo za siebie.

Obrona kluczem do sukcesu

Choć Arsenal zdobył aż 69 bramek, to właśnie defensywa była ich największym atutem. Zaledwie 26 straconych goli i aż 19 czystych kont to wynik, który budzi respekt. Bramkarz David Raya już teraz może cieszyć się Złotą Rękawicą, a w walce o tytuł Piłkarza Sezonu towarzyszą mu Declan Rice i Gabriel Magalhaes.

Decydujące momenty

Ostatnie tygodnie były dla Arsenalu kluczowe. Wygrana 1:0 z Burnley, które już wcześniej pożegnało się z ligą, dała im pięciopunktową przewagę nad City. Choć Kanonierzy byli gotowi walczyć do końca i pokonać Crystal Palace w ostatniej kolejce, Bournemouth oszczędziło im nerwów, zapewniając tytuł już teraz.

Teraz pozostaje tylko czekać na niedzielne spotkanie z Crystal Palace, po którym Arsenal oficjalnie uniesie trofeum nad głowami swoich kibiców. To będzie wyjątkowy moment dla wszystkich związanych z klubem z północnego Londynu.

Premier League autor: Mateusz Kolebuk źrodło:
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Marzag komentarzy: 51201 newsów: 121.05.2026, 12:30

Wiecie, że z anagramu Mikel Arteta można stworzyć "A title maker"?

Adamarsenal1 komentarzy: 460921.05.2026, 12:30

Nothing to worry about the 5 players missing from training.

Gofer999 komentarzy: 1586621.05.2026, 12:29

@pioafc napisał: "Saka zaczynal na lewej obronie, raczej nie mial problemu z przejsciem na prawe skrzydlo"

Mylisz się, Saka to zawsze był skrzydłowy. Tak samo MLS to CM. Z różnych powodów grali na obronie przez chwilę.

Adamarsenal1 komentarzy: 460921.05.2026, 12:28

No Saka in training
No Timber in training
No Saliba in training
No Merino in training
No Max Dowman in training due to Exams.

miki9971 komentarzy: 8879 newsów: 221.05.2026, 12:28

https://www.instagram.com/reel/DYkQ1Z5Cdrm/?igsh=MTZidWkzOG1pOG5lMQ==

Młodziutki Dowman wchodzący do szkoły po zdobyciu Mistrzostwa Anglii!

adek504 komentarzy: 501321.05.2026, 12:28

@pioafc napisał: "Ben White z ŚO został zrobiony PO
Timber w Ajaxie grał na ŚO i DP, u nas zaczął na LO, a teraz gra na PO
Saka zaczął na LO, a gra PS
Rice przychodził jako najlepsza 6-tka ligi, a gra na 8
Eze grał u nas na 8-ce - prawej i lewej, 10tce i czy na LS"


Żadna z tych zmian według mnie nie jest analogiczna do zmiany z PS na LS

Kolejna rzecz chęci samego piłkarza, dlaczego Olise będąc może najlepszym PS na świecie teraz miałby chcieć zmieniać sie na LS, po co?

A Saka twarz projektu, czemu miałby chcieć oddawać swoją stronę na rzecz słabszej gry na LS

Gunnerrsaurus komentarzy: 1336221.05.2026, 12:27

Dziennikarze i inni trenerzy go nienawidzą.
Odkrył, że nie trzeba wygrywać 5:2 i 6:3, żeby zdobyć mistrzostwo kraju.
Wystarczy zdobywać najwięcej punktów.
ZOBACZ JAK!!!!!

marimoshi komentarzy: 595521.05.2026, 12:22

Inaczej grasz lewonożnych na PS, a inaczej na LS.
Grając tak jak Saka czy Olise Twoich głównym zadaniem jest łamanie do środka.

adek504 komentarzy: 501321.05.2026, 12:21

@pioafc napisał: "Saka zaczynal na lewej obronie, raczej nie mial problemu z przejsciem na prawe skrzydlo

Dobry - a w tym przypadku genialny pilkarz, zagra dobrze wszedzie, a wedlug mnie Olise pasuje do Arsenalu jak nikt inny"


Co to za porównanie, Saka grał w juniorach na skrzydle, zaczął na LO bo często sie tak dzieje, ze juniorami lata sie brakujące pozycje
Zagral tam kilkanaście spotkan i wrócił na PS

No i nie zgadzam sie z tezą ze dobry czy genialny pilkarz zagra wszędzie, sa uniwersalni pilkarze, ale sa tez tacy ktorzy sa geniuszami jednej pozycji

Akurat Saka i Olise mocno bazują na zejściach na lewą nogę i akurat wydaje mi sie ze obaj mogliby stracic atuty na LS

pioafc komentarzy: 6125 newsów: 221.05.2026, 12:16

@vitold napisał: "Ale to troche inna sprawa, to było z 5-6 lat temu, a Saka raczkował w seniorskiej piłce i miał z 18 lat kiedy ostatni raz tam zagrał, a teraz jest w wieku Ollise który jednak praktyczie caly czas gra na PS.

To juz chyba lepiej próbować nakłonić Sakę na PS, czy nie? :D"


Pany - Wy pamiętacie w jakim klubie jesteście i jakie tu miały miejsce zmiany pozycji?

Ben White z ŚO został zrobiony PO
Timber w Ajaxie grał na ŚO i DP, u nas zaczął na LO, a teraz gra na PO
Saka zaczął na LO, a gra PS
Rice przychodził jako najlepsza 6-tka ligi, a gra na 8
Eze grał u nas na 8-ce - prawej i lewej, 10tce i czy na LS

I chcecie mi powiedzieć, że piłkarz taki jak Michael Olise jakby trafił do 3-jki w naszym ataku to by nie był w stanie wymieniać się w trakcie meczu pozycją z Saką, Trossardem czy Odegaardem?

Dlatego dla mnie jest to Olise. U tego gościa nie ma sufitu. Złota Piłka murowana wcześniej czy później.

Theo10 komentarzy: 1029421.05.2026, 12:15

@Goonder: „ Najgorszy mistrz w historii xd co to w ogóle za powiedzenie. 4 rok jesteśmy w TOP2. Mamy najwięcej zdobytych punktów na przestrzeni 2/3 lat? Zapracowaliśmy ciężką pracą na mistrza.
Czy gramy wybitnie? Nie, i każdy to widzi, ale gramy pragmatycznie i konsekwentnie”

Przede wszystkim gramy skutecznie. A jeśli na mistrzostwo zasługuje tylko drużyna grająca pięknym ofensywny football, to nie niech Scholes i jemu podobni pajace i pieniacze uderzają do United późnego SAFa, żeby oddali swoje trofea Arsenalowi Wengera.

vitold komentarzy: 858921.05.2026, 12:14

@ozzy95: Si si, Barcola rowniez nie pogardze :D

ozzy95 komentarzy: 3816 newsów: 121.05.2026, 12:13

@vitold napisał: "Żeby Kvare wyciągnąc to musiałby szejk coś odwalić + jakies problemy w paryzu żeby ktokolwiek chcial stamtąd ucieakc"

no ale padlo sky is the limit, wiec dla mnie ze wszystkich zawodnikow LS na swiecie Kvara to jest debesciak i game changer z miejsca dla nas. Oczywiscie, ze tutaj nie trafi, nie widze takiej opcji. Predzej jego kolega z klubu, czyli Barcola.

Wojakus komentarzy: 6788 newsów: 321.05.2026, 12:12

@vitold: szkoda ze na niego sie nie rzuciliśmy jak jeszcze w Napoli grał

vitold komentarzy: 858921.05.2026, 12:10

LS*

vitold komentarzy: 858921.05.2026, 12:10

@pioafc napisał: "Saka zaczynal na lewej obronie, raczej nie mial problemu z przejsciem na prawe skrzydlo"

Ale to troche inna sprawa, to było z 5-6 lat temu, a Saka raczkował w seniorskiej piłce i miał z 18 lat kiedy ostatni raz tam zagrał, a teraz jest w wieku Ollise który jednak praktyczie caly czas gra na PS.

To juz chyba lepiej próbować nakłonić Sakę na PS, czy nie? :D

pioafc komentarzy: 6125 newsów: 221.05.2026, 12:02

@adek504 napisał: "Przieciez to jest PS"

Saka zaczynal na lewej obronie, raczej nie mial problemu z przejsciem na prawe skrzydlo

Dobry - a w tym przypadku genialny pilkarz, zagra dobrze wszedzie, a wedlug mnie Olise pasuje do Arsenalu jak nikt inny

losnumeros komentarzy: 1745821.05.2026, 12:02

Może komuś przypadnie do gustu. https://www.teemogifts.com/products/arsenal-fc-premier-league-champions-25-26-3d-apparel-hoatt18047

vitold komentarzy: 858921.05.2026, 12:00

@adek504 napisał: "@pioafc napisał: "Michael Olise"

Przieciez to jest PS"


On z całego zycia dostepnego na TM zagrał na LS... 9x i zrobił 2/2 G/A

adek504 komentarzy: 501321.05.2026, 11:58

@pioafc napisał: "Michael Olise"

Przieciez to jest PS

vitold komentarzy: 858921.05.2026, 11:58

Żeby Kvare wyciągnąc to musiałby szejk coś odwalić + jakies problemy w paryzu żeby ktokolwiek chcial stamtąd ucieakc

ozzy95 komentarzy: 3816 newsów: 121.05.2026, 11:56

@Presti napisał: "Kogo byście chcieli na LS? Sky is the limit"

Kvara, to bylby boost naszej ofensywy niesamowity. Wtedy bylbym spokojny o nasza zdolnosc do zamykania spotkan, pewnie zaoszczedzilibysmy sobie sporo nerwow. Chlop tam robi wszystko, podaje strzela, kreuje. Mokry sen.

vitold komentarzy: 858921.05.2026, 11:55

A ja liczę że wyłoni się drugi Saka na LS

pawulon komentarzy: 78821.05.2026, 11:53

@pioafc: ja tam za bym wyciagal Morgana Rogersa za wszelka cene :p

pioafc komentarzy: 6125 newsów: 221.05.2026, 11:52

@Presti napisał: "Kogo byście chcieli na LS? Sky is the limit"

Michael Olise

Goonder komentarzy: 1528 newsów: 121.05.2026, 11:51

@Barney: @pioafc: no fakty panowie, fakty. Najtrudniejsze w tej robocie jest utrzymanie się na topie przez kilka sezonów. Arteta póki co udowadnia, że jest w stanie walczyć i chciałbym abyśmy to utrzymali w kolejnych sezonach bo mamy bardzo dobrą bazę do tego.

Numer10 komentarzy: 256921.05.2026, 11:48

@Presti napisał: "Kogo byście chcieli na LS? Sky is the limit"
Kvara, Dembele, Mambeppe, Doku, Diaz, Raphinha

Numer10 komentarzy: 256921.05.2026, 11:46

@Be4Again napisał: "Nie wiem skąd taka teoria. Rice to u nas 8mka, a Zubi 6tka. Jak już to grają w parze, a nie wymiennie."
To nie takie proste. Końcówka sezonu pokazała że Mikel ceni też Rice na 6-ce i inny typ środkowego pomocnika obok. Declan w defensywie jest absolutnie najlepszy, może nawet najlepszy w historii pomocników - ale z przodu wiele razy nie dawał tego czegoś. Zubi za to dobrze podaje i zabezpiecza tyły, ale nie ma takiej jednej cechy wiodącej która by pozwoliła ożyć naszej pomocy w niektórych meczach. Ja myślę że generalnie pomoc mamy dobrze obsadzoną- jest jeszcze Merinos, MLS, Eze i Ode mogą grać razem w niektórych meczach. Po prostu będziemy rotować w zależności od przeciwnika i jeśli to nie będzie jakiś world class player w stylu nie wiem naprawdę - Pedriego, Bellinghama czy łosoś takiego - to nie ma sensu nikogo tu sprowadzać

Presti komentarzy: 46521.05.2026, 11:46

Kogo byście chcieli na LS? Sky is the limit

Barney komentarzy: 2719121.05.2026, 11:45

@Goonder:

Pieprzenie zazdrosnikow z top six.

Mistrz to najlepszy zespol w danym sezonie i tyle takie porownania i tak sa bez sensu

pioafc komentarzy: 6125 newsów: 221.05.2026, 11:45

@Goonder napisał: "Najgorszy mistrz w historii xd co to w ogóle za powiedzenie. 4 rok jesteśmy w TOP2. Mamy najwięcej zdobytych punktów na przestrzeni 2/3 lat? Zapracowaliśmy ciężką pracą na mistrza.
Czy gramy wybitnie? Nie, i każdy to widzi, ale gramy pragmatycznie i konsekwentnie.
Wygralibyśmy zremisowane mecze z: Brentford, NFO i Wolves i zamiast 85 pkt mielibyśmy 91 pkt - czy to by coś zmieniło w postrzeganiu tego mistrzostwa? Nie
Gramy w finale LM. Chciałbym co roku być takim najgorszym mistrzem w historii XD"


Nie ma sie co przejmowac

Dopoki nie wygrywalismy wymyslali najgorsze, naglupsze mozliwe epitety

Jak wygralismy robia to dalej, ale atakuja inne miejsca

Ja mam to w pompce. Mamy swoje fora, strony (w tym ta), lac na pozostalych

Czeka nas jeszcze final LM. I tutaj bym skierowal nasza energie zeby przekazac ja chlopakom i zrobic cos czego nie zrobilismy w calej historii klubu

Barney komentarzy: 2719121.05.2026, 11:44

Wiadomo kiedy nagrody PFA i Premier League za gracza roku ?

W ogole tak sledze ta nagrode to nikt nigdy 3 razy nie zdobyl ,chyba ,ze mnie AI oszukalo

Goonder komentarzy: 1528 newsów: 121.05.2026, 11:42

Najgorszy mistrz w historii xd co to w ogóle za powiedzenie. 4 rok jesteśmy w TOP2. Mamy najwięcej zdobytych punktów na przestrzeni 2/3 lat? Zapracowaliśmy ciężką pracą na mistrza.
Czy gramy wybitnie? Nie, i każdy to widzi, ale gramy pragmatycznie i konsekwentnie.
Wygralibyśmy zremisowane mecze z: Brentford, NFO i Wolves i zamiast 85 pkt mielibyśmy 91 pkt - czy to by coś zmieniło w postrzeganiu tego mistrzostwa? Nie
Gramy w finale LM. Chciałbym co roku być takim najgorszym mistrzem w historii XD

pawulon komentarzy: 78821.05.2026, 11:35

@Marzag: To prawda akurat, ale i tak gadka że wygranie Premier League w tym roku to nic takiego XD bo słabe drużyny, po prostu już jest taki poziom średniaków, że jak Chelsea czy inna drużyna z topu to różnice punktowe są malutkie :) Każdy kibic który ogląda swoją drużyne w PL, zna obrońców każdej drużyny angielskiej, a jakby zapytać kibiców drużyn z LaLiga to może by wymienili kilku z top 10, reszta nieznana :)

Numer10 komentarzy: 256921.05.2026, 11:27

@pioafc napisał: "Pomoc Realu przyszly sezon:

Valverde, Camavinga, Tchoumeni, Paz, Bellingham, Guler, Pitarch, Mastantuono, Brahim

Nie są w stanie zapewnić im wszystkim gry. Możemy upatrywać okazji jak za Ozila."

Valverde, Bellingham, Guler, Brahim - jednego z nich bym przyjął przy czym na żadnego nie jestem jakoś ekstremalnie napalony. Przyjdą to się przydadzą ;)

Marcel90 komentarzy: 1094521.05.2026, 11:26

@Marzag napisał: "Jeśli ktoś uważa, że premier league jest historycznie najsłabsza w roku w której zespoły z premier league wygrają Ligę Europy, Ligę Konferencji i Ligę Mistrzów to jest po prostu debilem. Takie są fakty."

Ewidentnie EPL w tym roku odpuszczone zeby kluby angielskie mogly zablysnac w pucharach europejskich ;)

Marzag komentarzy: 51201 newsów: 121.05.2026, 11:25

Jeśli ktoś uważa, że premier league jest historycznie najsłabsza w roku w której zespoły z premier league wygrają Ligę Europy, Ligę Konferencji i Ligę Mistrzów to jest po prostu debilem. Takie są fakty.

bizooon komentarzy: 963621.05.2026, 11:17

Martinellego pół europy i cała arabia będzie chciała. Mistrza zdobył, może iść.
White zostanie do zimy sie leczyć
Nie wierzę że rozejdziemy się z Ode. Ew. On sam odejdzie zimą jeśli przyjdzie kocur co mu miejsce zabierze.
Norgaard dla siebie musi odejść też.
Jesus to chyba dla wszystkich oczywiste
3 na pewno odekdzie, to z 2óch przyjdzie. Oby jednym z jich był kocur na lewe skrzydło

kosbat komentarzy: 73821.05.2026, 11:16

@pioafc napisał: "Valverde, Camavinga, Tchoumeni"
Któryś z tej trójki albo nawet dwóch może odejść, patrząc jaki smród teraz się ciągnie w szatni Realu

pioafc komentarzy: 6125 newsów: 221.05.2026, 11:14

Pomoc Realu przyszly sezon:

Valverde, Camavinga, Tchoumeni, Paz, Bellingham, Guler, Pitarch, Mastantuono, Brahim

Nie są w stanie zapewnić im wszystkim gry. Możemy upatrywać okazji jak za Ozila.

SunTzu komentarzy: 117021.05.2026, 11:14

@Be4Again napisał: "Boje się, że po tym sukcesie Mikel popadnie samo zachwyt nad swoim składem i nie zrobimy wymaganych zmian"
To byłby najwiekszy błąd jaki moglby popełnić. Nie sadze, ze jest tak krótkowzroczny i swietnie zdaje sobie sprawe, ze sklad nadal mozna ulepszyć i podnieść sufit wyżej.
Trust the process and Arteta ;)

mel75 komentarzy: 100021.05.2026, 11:13

Dobry materiał w kontekście debaty z cyklu najsłabszy mistrz w historii.

Czy Arsenal jest najgorszym mistrzem Premier League w historii?
Komentarze Paula Scholesa na temat Arsenalu były szokujące, szeroko rozprzestrzeniły się i nieumyślnie stworzyły negatywny stereotyp, który prześladował Mikela Artetę i jego zespół przez cały sezon 2025/26

Arsenal zasłużył na wygranie mistrzostwa.

W styczniu 2026 roku Scholes skrytykował Arsenal, mówiąc, że gdyby zdobyli tytuł, „Kanonierzy” mogliby być najgorszymi mistrzami Premier League w historii. Podkreślił również, że drużynie Artety brakuje ofensywnych zawodników o odpowiedniej jakości.

To stwierdzenie natychmiast wywołało falę debaty. A gdy sezon zakończył się zwycięstwem Arsenalu w Premier League 2025/26, pojawiło się pytanie: czy byli najgorszymi mistrzami w historii ligi?

Arsenal nie jest zły.
Aby odpowiedzieć na to pytanie, musimy oddzielić emocje od danych. Możemy przyjrzeć się pięciu podstawowym wskaźnikom mistrza: punktom, liczbie zwycięstw, liczbie porażek, bramkom zdobytym i straconym. Nie są to wartości bezwzględne, ale stanowią najsprawiedliwszy sposób porównywania mistrzów w różnych epokach.

Pod względem zdobytych punktów Arsenal w sezonie 2025/26 nie należy do najgorszych. Zajmuje 8. miejsce na liście mistrzów z najniższą liczbą punktów w historii Premier League. Co więcej, drużyna z Emirates Stadium wciąż ma rozegrany mecz mniej z Crystal Palace.

Co ciekawe, ten niefortunny rekord nie należy do Arsenalu, a do drużyny, w której grał Scholes. Manchester United wygrał sezon 1996/97 z 75 punktami. To fascynujący paradoks, że osoba wypowiadająca ten komentarz jest związana z drużyną, która obecnie ma najgorsze statystyki w historii pod tym wzgledem.

Pod względem zwycięstw Arsenal Artety zajmuje 11. miejsce z 25 zwycięstwami. Oczywiście nie plasuje się też w najgorszej grupie w historii. W tym przypadku pechowy rekord ponownie należy do Manchesteru United w sezonie 1996/97. Z Scholesem w składzie, „Czerwone Diabły” odniosły zaledwie 21 zwycięstw w 38 kolejkach.

Jeśli chodzi o porażki, sytuacja nie spycha Arsenalu na dno historii. Obecnie drużyna Mikela Artety ma na koncie 5 porażek, mniej niż rekord Blackburn z sezonu 1994/95 (7 porażek). Tymczasem Manchester United zdobył 3 tytuły mistrzowskie, ponosząc 6 porażek.

Pod względem liczby strzelonych bramek, to właśnie ten aspekt jest najmocniej krytykowany przez Arsenal. Uważa się, że ich atakowi brakuje dynamiki poprzednich mistrzów. Jednak porównując dane historyczne, nie są drużyną z najmniejszą liczbą strzelonych bramek.

Rekord nadal należy do Manchesteru United z sezonu 1992/93, kiedy zdobył 67 bramek. Mimo to Premier League liczyła wówczas 22 drużyny i 42 kolejki. Arsenal ma obecnie na koncie 69 bramek i wciąż ma szansę na poprawę w rundzie finałowej.

Z drugiej strony, defensywa Arsenalu jest wyraźnym atutem. Liczba straconych bramek jest jedną z najniższych w historii mistrzów Premier League i wynosi 26. Manchester United po raz kolejny plasuje się najgorzej w tej statystyce, z 45 straconymi bramkami w sezonie 1999/2000.

Zdobycie mistrzostwa jest najlepszą odpowiedzią.
Biorąc pod uwagę wszystkie pięć wskaźników, Arsenal pokazuje, że ma słabości, ale też kilka bardzo dobrych, zwłaszcza w obronie. Co ważniejsze, nie ma danych, które pozwoliłyby określić go mianem „najgorszego mistrza Premier League w historii”.

Tymczasem interesującym paradoksem jest to, że drużyną, która najczęściej pojawia się na liście, jest nie kto inny, jak Manchester United Scholesa z sezonu 1996/97. W pięciu analizowanych kryteriach plasują się na szczycie lub w pobliżu szczytu co najmniej trzech negatywnych kryteriów.

Historia pamięta tylko mistrzów.

Komentarz krytykujący Arsenal nieumyślnie postawił drużynę mówcy w niewygodnej sytuacji w statystykach historycznych.

Ale być może ważniejsze jest nie to, czy Arsenal jest najgorszą drużyną, czy nie. Piłki nożnej nie mierzy się emocjami ani kontrowersyjnymi wypowiedziami. Jej miernikiem jest ostateczna tabela ligowa, jedyna rzecz, która nie zmienia się z biegiem czasu.

A historia jest zawsze chłodna. Ludzie nie pamiętają, kto grał lepiej, kto bardziej dominował, a już na pewno nie głośnych debat w trakcie sezonu. Historia pamięta tylko mistrza.

Arsenal Artety, pomimo otaczających go wątpliwości, osiągnął to, co najważniejsze: zwycięstwo w Premier League. A w piłce nożnej to zawsze najmocniejsza odpowiedź na każdą debatę.

Source: https://znews.vn/arsenal-co-phai-nha-vo-dich-premier-league-te-nhat-lich-su-post1652975.html

Mastec30 komentarzy: 1227321.05.2026, 11:12

@Womanizer napisał: "Guler akurat może być do wyjęcia, albo wracający Paz.
Dwóch ich Real nie rozdzieli minutami, żeby każdy był zadowolony. A jeszcze Bellingham może zagrać i na 8 i na 10."


Może ale wątpie. Guler ma chyba status takiego złotego dziecka jak kieedyś Vini i wg mnie jest nietykalny. Paz to nie wiem. Tu może będzie odsprzedaż ale też równie dobrze Mourinho dostanie zadanie ich pomieścić wszystkich. Przecież Real nie od dziś nie przejmuje się czy im zawodnicy pasują do taktyki.

pioafc komentarzy: 6125 newsów: 221.05.2026, 11:09

@Be4Again napisał: "Wiadomo, że my sobie możemy gadać do rana i tak nie będzie to miało żadnego wpływu, ponieważ na samym końcu i tak MA podejmie decyzję.

Jednak patrząc na naszą historię, nawet pod MA, uważam że My w kontekście zarządzania kadrą od strony biznesowej staramy się za bardzo być "fajni" i "przyjaźni". Czekamy cierpliwie po 2-3 lata aż piłkarz łaskawie wróci do formy i przeważnie kończy się to tak, że przez ten okres nie mieliśmy z niego za wiele pożytku i finalnie trzeba go oddać za free lub za czapkę śliwek. Można tu przywoływać masę przykładów z ostatnich 10 lat.

Odegaard kończy w tym roku 28 lat, jego kontrakt kończy się za dwa lata. Więc stoimy teraz przed dylematem czy budujemy zespół wokół Norwega i w lato siadamy do przedłużenia z nim kontraktu albo sprzedajemy kiedy jest na to najlepsza okazja i szansa wyrwania największej kwoty. Za rok on będzie wart o 10-15mln mniej niż teraz. Jak przedłużymy z nim kontrakt i pewnie zaproponujemy pensję na poziomie 300k p/w to niestety Norweg będzie już praktycznie niesprzedawalny..."


Czeka nas bardzo duzo niekomfortowych rozmow

Inne czasy kiedy bez wiekszego zalu rozstawalismy sie z El Nenym, Ceballosem, Lokonga czy nawet Xhaka

Arsenal czeka - najtrudniejsza z mozliwych faz: utrzymanie sie na szczycie.

Wojakus komentarzy: 6788 newsów: 321.05.2026, 11:09

@ozzy95: z De Zerbim nie byłbym taki pewien tych 6 pkt z Tottkami

Mastec30 komentarzy: 1227321.05.2026, 11:08

@arsenallord napisał: "No ja właśnie nie przypominam sobie nawet 30 minut kiedy to działało fajnie"

Z City jak była trójka Havertz, Eze i Ode. Pressing na przeciwnika, wychodzenie spod pressingu przeciwnika, wymienność pozycji. Fajnie to hulało i był potencjał ale nie stosowaliśmy często bo zazwyczaj ktoś wypadał. Jeszcze jakby Sake dołożyć to czwórka z przodu idealna

Womanizer komentarzy: 1088121.05.2026, 11:08

@Mastec30:
Guler akurat może być do wyjęcia, albo wracający Paz.
Dwóch ich Real nie rozdzieli minutami, żeby każdy był zadowolony. A jeszcze Bellingham może zagrać i na 8 i na 10.

Ale Guler to też może być casus trochę Xaviego Simonsa. Zderzenie z potężną fizycznością i bardzo trudne początki

Be4Again komentarzy: 657721.05.2026, 11:07

@ozzy95 napisał: "ale po co Tottenham ma spadać? Przecież to pewne 6 punktów w sezonie, przy okazji mamy w kadrze zawodnika specjalizującego się w ich pogrążaniu i raczej nie będziemy się go pozbywać."

I do tego dosyć systematycznie ogrywają City.

malyglod komentarzy: 671321.05.2026, 11:06

@ozzy95: niby racja. Ale ja wolę West Ham w PL.

arsenallord komentarzy: 34505 newsów: 11721.05.2026, 11:04

@Mastec30 napisał: "A na LS bym grał Eze bo to zestawienie z Ode w środku działało fajnie"

No ja właśnie nie przypominam sobie nawet 30 minut kiedy to działało fajnie

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady