Arsenal przegrywa finał Ligi Mistrzów po rzutach karnych z PSG

Arsenal przegrywa finał Ligi Mistrzów po rzutach karnych z PSG 30.05.2026, 21:51, Mateusz Kolebuk 267 komentarzy

Sezon pełen emocji zakończył się dla Arsenalu w najokrutniejszy sposób. W finale Ligi Mistrzów w Budapeszcie, po dogrywce i serii rzutów karnych, Kanonierzy musieli uznać wyższość Paris Saint-Germain. Już po sześciu minutach Kai Havertz dał Arsenalowi prowadzenie, ale Ousmane Dembele wyrównał z rzutu karnego w 65. minucie, co doprowadziło do dogrywki.

Pierwszy w historii finał Ligi Mistrzów pomiędzy klubami z Francji i Anglii był prawdziwym widowiskiem. Stadion podzielony na czerwono-białe i czerwono-niebieskie sektory, a na boisku to Arsenal szybko objął prowadzenie. Kai Havertz, po błędzie Marquinhosa, znalazł się sam na sam z bramkarzem PSG i nie dał mu szans, posyłając piłkę wysoko do siatki.

PSG, mimo że przegrywało, nie dało się zdominować. Przez kolejne 15 minut naciskali na defensywę Arsenalu, ale David Raya i jego obrona skutecznie odpierali ataki. Choć PSG miało swoje szanse, to Arsenal schodził na przerwę z jednobramkowym prowadzeniem.

Po przerwie PSG ponownie przejęło inicjatywę. Sędzia Daniel Siebert często przerywał grę, co nie sprzyjało płynności akcji Arsenalu. W 60. minucie Kvaratskhelia został sfaulowany w polu karnym przez Mosquerę, a Dembele pewnie wykorzystał jedenastkę, wyrównując stan meczu.

PSG poczuło krew i dążyło do zwycięstwa przed dogrywką. Vitinha i Kvaratskhelia mieli swoje okazje, ale Arsenalowi udało się dotrwać do końca regulaminowego czasu gry bez straty kolejnej bramki.

Dogrywka nie przyniosła wielu emocji, choć Arsenal miał nadzieję na rzut karny po faulu na Madueke. Sędzia jednak nie przychylił się do protestów Arsenalu, co wywołało frustrację u Declana Rice'a i Mikela Artety.

W serii rzutów karnych obie drużyny zaczęły od celnych strzałów. Jednak po pudle Eze i obronie Raye na strzał Nuno Mendesa, sytuacja się wyrównała. Ostatecznie to Gabriel nie trafił decydującego karnego, posyłając piłkę nad poprzeczką i kończąc marzenia Arsenalu o europejskim triumfie.

PSG po raz kolejny zdobyło Ligę Mistrzów, a Arsenal musi poczekać na swoją szansę na europejski sukces przynajmniej do kolejnego sezonu.

Liga MistrzówParis Saint-GermainRaport pomeczowy autor: Mateusz Kolebuk źrodło: Arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123456następna
Barney komentarzy: 2703831.05.2026, 01:21

Po wypowiedzi Rice jestem spokojny, jesli przelozy ten mental na reszte ekipy osiagniemy wiele, a jestem pewien ,ze za rok bedziemy silniejsi.

WygramyTo komentarzy: 54431.05.2026, 01:01

@Piotrek_175 napisał: "Arteta przez 4 lata grał bardzo ładny i ofensywny futbol które nigdzie go nie zaprowadził. Stwierdził że w tym klubie jest tak głęboko zakorzeniony mental przegrywow że za wszelką cenę musi zdobyć PL"

Tu już się toczyły akademickie dyskusje na ten temat i moim zdaniem Arteta nie zmienił stylu. Tylko po prostu ofensywa zaliczyła straszny zjazd i powstał mit o nowym stylu Artety bo taki Madueke czy Martinelli mają problem oddać strzał na bramkę.

mistrzu973 komentarzy: 123431.05.2026, 00:59

@WygramyTo napisał: "Zauważyłem, że na tej stronie rośnie powoli legenda Laci jak już urosła od dawne wybitnego napadziora Gitoud."
Nie, oni zwyczajnie w trojke są/byli na tym samym poziomie, czyli średnim

Gunnerrsaurus komentarzy: 1332831.05.2026, 00:55

Kurde daliśmy dupy niestety. Mecz się ułożył idealnie pod nas i go przegraliśmy.

BTW dzisiaj Havertz kończy dyskusję, on przy Gyokeresie to jest Pan Piłkarz.

Chociaż niby strzelili po jednej bramce, bo przecież te z karnego są równie ważne hahahhahaha

Piotrek_175 komentarzy: 284631.05.2026, 00:52

Nie żebym szukal na siłę pocieszenia ale ta porażka w finale może nam wyjść na dobre. Chłopaki będą mieli niedosyt i głód ze czegoś nie zrobili i ambicje żeby się dalej rozwijać.

sylk komentarzy: 5431.05.2026, 00:50

lacazette żadna legenda dla mnie, po prostu ostatni napastnik u nas, który robił podobne liczby

Piotrek_175 komentarzy: 284631.05.2026, 00:50

@WygramyTo:
Oświeć mnie w takim razie :)

WygramyTo komentarzy: 54431.05.2026, 00:46

@sylk napisał: "kibicuje gyo jak, ale uważam, że nie jest to napastnik który do nas pasuje, ok wygraliśmy premier league z nim, ale mam wrażenie, że z lacazettem w tej ekipie też by się udało, bo on miał pociągnięcie dobre i na pewno lepsza grę kombinacyjna"

Zauważyłem, że na tej stronie rośnie powoli legenda Laci jak już urosła od dawne wybitnego napadziora Gitoud.

Goonder komentarzy: 1509 newsów: 131.05.2026, 00:41

Szkoda dzisiejszego meczu. Arteta miał plan, wiedział że Pójście na wymianę ciosów by nam się nie udało. Zneutralizowaliśmy skrzydła. Udało się wcześnie strzelić gola, trochę pechowy karny.
Mogliśmy próbować grać odważniej częściej, ale i tak nadzialiśmy się na kontry z 3/4 razy? PSG w tym elemencie jest piekielnie groźne.

Co do ostatniego karnego - i jestem zdziwiony i nie, że strzela obrońca. Swoich karnych nie trafiali i Messi i Mbappe w najważniejszych momentach. Ale też Ramos czy Terry - nie pamiętam czy były to ostatnie? Tu liczy się głowa. Zdziwiony jestem, że jednak nie strzelał w środku, a ostatniego Rice.
Chłopaki oddali serce na boisku i musimy być dumni. Za rok znów będziemy próbować. Najpierw 1/4, potem 1/2, teraz finał to za rok po zwycięstwo.

To był dobry sezon. Myślę, że trochę zeszło powietrze presji w PL, drobne uzupełnienie/odświeżenie składu - zwłaszcza LS i uzupełnienie PO i w przyszłym roku zaczynamy zabawę od początku ze znacznie większym bagażem doświadczeń - wiemy jak to jest i wygrać i przegrać.

WygramyTo komentarzy: 54431.05.2026, 00:39

@Piotrek_175: weź już idź spać bo ty cały czas nie wiesz o czym ja pisałem z tym bajzlem

XD

WygramyTo komentarzy: 54431.05.2026, 00:38

Co do pewnych nazwisk w futbolu. Bardziej napisze o angielskiej bo już tak nie śledzę futbolu jak kiedyś aby wypowiadać się o innych ligach

To moim zdaniem poniżej pewnego poziomu nie zejdzie Rogers i na rezerwowego Watkins.

Jakby dużo nie kosztował to rozważyłbym Rashforda, bo on czasami potrafi zrobić różnice.

Ogólnie to ja szczerze w Anglii nie widzę zbytnio pewnych grajków.

Coś czuję, że Berta zaatakuje inne ligi.

Piotrek_175 komentarzy: 284631.05.2026, 00:35

@WygramyTo:
Czytałem ;)
Po prostu nie jestem w stanie zrozumieć jak możemy dzisiaj deprecjonować Arsenal - zdobyliśmy PL i graliśmy w finale LM. Przed pięknym Arsenalem Wengera też był nudny one- null Arsenal który zdobywał trofea. Mamy bardzo solidną podstawę w postaci Obrony. Myślę że każda drużyna chciała by mieć taki „ bajzel” do posprzątania

WygramyTo komentarzy: 54431.05.2026, 00:30

@Piotrek_175: ale ty czytałeś dokładnie post?

Piotrek_175 komentarzy: 284631.05.2026, 00:28

@WygramyTo: Ale gdzie bajzel do posprzątania??
Mamy najlepszą defensywę w Europie. To są solidne fundamenty. Każdy topowy trener od tego zaczynał budowanie drużyny. Klopp - Alisson VVD, Guardiola - Ederson, Ruben Dias, itd.
Arteta dowiózł PL więc zaufajmy mu że dowiezie LM.

WygramyTo komentarzy: 54431.05.2026, 00:26

@Marcinafc93 napisał: "Śmieszą mnie po prostu niektóre wypowiedzi, Arsenal potrzebuje zmian w ofensywie,"

Ale co w tym śmiesznego? Przecież tam jest niezły bajzel do posprzątania.

Piotrek_175 komentarzy: 284631.05.2026, 00:23

@WygramyTo:
Arteta przez 4 lata grał bardzo ładny i ofensywny futbol które nigdzie go nie zaprowadził. Stwierdził że w tym klubie jest tak głęboko zakorzeniony mental przegrywow że za wszelką cenę musi zdobyć PL. Uważam że gdy zdjęliśmy ten ciężar z siebie zaczniemy grać na „własnych” zasadach. Do solidnej obrony i SFG dodanie chęci gry w ataku to będzie mieszanka idealna.
Całkiem serio gdybym był bezzstronnym kibicem nie chciałbym żeby tak broniący zespół jak Arsenal wygrał finał LM ale wierzę że wrócimy lepsi i te doświadczenie z dzisiaj sporo nam da ;)

Marcinafc93 komentarzy: 34424 newsów: 131.05.2026, 00:23

Śmieszą mnie po prostu niektóre wypowiedzi, Arsenal potrzebuje zmian w ofensywie, owszem. Były to finał jednak, w którym PSG nie mogło narzucić swoich warunków gry i Enrique był zirytowany tym, Arsenal pokazał za mało w ofensywie, ale wiem że Arteta jest tym kimś, kto zdobędzie dla klubu upragniony puchar LM. Dobra idę spać, bo jutro piękny dzień czeka, nas kibiców i fanów :)

WygramyTo komentarzy: 54431.05.2026, 00:22

@kardaszzzz napisał: "Widzieliście Leao?
Leao to Arsenal, Here we go!
Róbcie screeny. Czuję że do nas trafi."


Ale czy wtedy jest warto świętować?

On się zrobił za słaby na serię A

sylk komentarzy: 5431.05.2026, 00:22

progres w Lm jest, był ćwierćfinal, rok temu polfinal, dziś final, ale przeciwników do finalu też mieliśmy łatwiejszych. Na pewno trzeba mieć dużo szczęścia albo ekipe kompletną aby wygrywać to trofeum.

kardaszzzz komentarzy: 1231.05.2026, 00:20

Widzieliście Leao?
Leao to Arsenal, Here we go!
Róbcie screeny. Czuję że do nas trafi.

WygramyTo komentarzy: 54431.05.2026, 00:17

@Piotrek_175: ok. Nie mam problemu z tą wypowiedzią bo na papierze racja.

Biłem po prostu, że w praniu jest trochę inaczej.

Piotrek_175 komentarzy: 284631.05.2026, 00:14

@WygramyTo:
Ale z którą częścią wypowiedzi się nie zgadzasz: że z roku na rok jest progres w rozgrywkach Europejskich czy najważniejsze trofeum zostało wygrane? XD

Castillo komentarzy: 249631.05.2026, 00:13

@pawulon napisał: "nic nie boli, prawda jest taka ze przez dekady nic nie znaczylismy w Europie oprocz Wysp, jestem dumny z tego co widzialem, gralismy do ostatniego gwizdka ;)"
Ależ oczywiście, że tak, po meczu podszedłem do zasmuconych kibiców Kanonierów i powiedziałem im, że mamy być dumni. Co nie znaczy, że przegrana w karnych nie kłuje w serce :(

mistrzu973 komentarzy: 123431.05.2026, 00:11

@WygramyTo napisał: "Nie zgadzam się. Na papierze to mistrz PL i prawie wygrany LM ale to najsłabszy AFC Artety od kiedy lata w okolicach 2 miejsca. Defensywa na światowym poziomie to ukryła."
Zalezy jak na to patrzec

Punktowo drugi wynik po sezonie 23/24 gdzie mieliamy 89 pkt, a i tak nie bylismy mistrzami
No i europejsko doszlismy najdalej

mistrzu973 komentarzy: 123431.05.2026, 00:09

@Piotrek_175 napisał: "Dobrze napisane. PSG miało nas zmiażdżyć a tymaczasem potrzebowali karnego żeby wyrównać. Dla naszych to ważna lekcja ale wierzę że te pokolenie piłkarzy jeszcze sięgnie po LM"
Mysle, ze bedzie to juz w przyszlym sezonie

WygramyTo komentarzy: 54431.05.2026, 00:08

@Piotrek_175 napisał: "@Marcinafc93:
Dokładnie, z roku na rok jest progres jak chodzi o rozgrywki europejskie. Uważam też że w przyszłym sezonie Arteta zmieni styl gry Arsenalu bo najważniejszy cel został osiągnięty"


Nie zgadzam się. Na papierze to mistrz PL i prawie wygrany LM ale to najsłabszy AFC Artety od kiedy lata w okolicach 2 miejsca. Defensywa na światowym poziomie to ukryła.

Piotrek_175 komentarzy: 284631.05.2026, 00:07

@JP3:
Dobrze napisane. PSG miało nas zmiażdżyć a tymaczasem potrzebowali karnego żeby wyrównać. Dla naszych to ważna lekcja ale wierzę że te pokolenie piłkarzy jeszcze sięgnie po LM

Piotrek_175 komentarzy: 284631.05.2026, 00:05

@Marcinafc93:
Dokładnie, z roku na rok jest progres jak chodzi o rozgrywki europejskie. Uważam też że w przyszłym sezonie Arteta zmieni styl gry Arsenalu bo najważniejszy cel został osiągnięty

JP3 komentarzy: 188831.05.2026, 00:04

Przestańcie pisać głupoty. Prawie wygraliśmy ten mecz. Świetnie broniliśmy i gdyby nie karny, PSG nie miałoby nic do powiedzenia. Strzelaliśmy karne jako drudzy – to zawsze dużo większa presja i statystycznie częściej wygrywa drużyna, która strzela pierwsza. To był niesamowity sezon i wygramy jeszcze ligę mistrzów. Dziś zadecydowały detale. Jeśli ktoś po takim sezonie dalej potrafi tylko narzekać, to można kibicować City, Realowi albo PSG. Droga otwarta. Dziś ogromny smutek, ale Artecie i drużynie należą się tylko brawa za ten sezon.

Marcinafc93 komentarzy: 34424 newsów: 131.05.2026, 00:00

Ta drużyna przeszła tyle upadków, że przegrana w finale LM ich nie złamie, pokazała to wytrwałość w wygraniu ligii, latem trzeba dokonać pewnych zmian. w składzie, aby móc zachować większe siły na LM

Piotrek_175 komentarzy: 284630.05.2026, 23:59

Arteta był wierny swojej filozofii która doprowadziła go do tytułu PL i finału LM - trudno go krytykować że do tego meczu nie podszedł inaczej. Mam nadzieję że w tym oknie dokonamy transferów ofensywnych i zmienimy styl gry na taki jaki jest w naszym DNA. Szacunek dla wygranych ale jedno muszę powiedzieć - to jest ta najlepsza ofensywa w Europie co miała nas zgnieść 5-0? XD jeden wielki uśmiech do tych pseudo speców co wieszczyli deklasację ;)

sylk komentarzy: 5430.05.2026, 23:55

kibicuje gyo jak, ale uważam, że nie jest to napastnik który do nas pasuje, ok wygraliśmy premier league z nim, ale mam wrażenie, że z lacazettem w tej ekipie też by się udało, bo on miał pociągnięcie dobre i na pewno lepsza grę kombinacyjna

Marcinafc93 komentarzy: 34424 newsów: 130.05.2026, 23:54

@Marcinafc93: dostrzegają*

Marcinafc93 komentarzy: 34424 newsów: 130.05.2026, 23:54

Niektórzy są po prostu jedno wymiarowi tutaj i nie dostawiają szczegółów, nie udało się tym razem, ale główny cel został osiągnięty. Na wygranie LM przyjdzie czas, i ktoś kto podważa rolę Artety i klubie jest debilem. Dobranoc

pawulon komentarzy: 75630.05.2026, 23:54

@Castillo: nic nie boli, prawda jest taka ze przez dekady nic nie znaczylismy w Europie oprocz Wysp, jestem dumny z tego co widzialem, gralismy do ostatniego gwizdka ;)

WygramyTo komentarzy: 54430.05.2026, 23:53

Openda, David, Turek , Vlahovic topka zawodnikow z rocznika 2000 plus z największą ilością bramek a nie wywalczyli nawet miejsca w LM.

Weź dziś traf w obecnej piłce z transferem.

Castillo komentarzy: 249630.05.2026, 23:52

To będzie bolało przez lata, ale co zrobić :( szkoda strasznie tego rzutu karnego, bardzo dobrze broniliśmy, nie musiało go być. I tak I love You Gunners!

pawulon komentarzy: 75630.05.2026, 23:51

Ochlonalem, bylismy duzo gorszym zespolem, po golu wyszlismy po najmniejszy wymiar kary, szkoda ze obsralismy sie druzyny ktora w dogrywce miala mniej do zaoferownia. Iz my, na przestrzani lat myslelismy ze jestesmy ****owi, a to nadal czołówką europy, dumny z druzyny, dziekuje za mistrzostwo :)

kamo99111 komentarzy: 1009430.05.2026, 23:50

@mistrzu973 napisał: "Caly sezon sie os niego pilka odbija jak od sęka"

No tak... Dlatego tym bardziej nie rozumiem taktyki "Laga na Gyo". To nie jest napastnik do takiej gry ;-) @mistrzu973 napisał: "Mialo byc z dystansu, a nie z 11 metrow

Trzeba bylo ustawic mu pilke na 20 metrze to by nie pajacowal i pewnie trafil :)"


xD

kamo99111 komentarzy: 1009430.05.2026, 23:49

@Numer10 napisał: "jak dobrze trafimy to będziemy potęgą bez podważania :D
Jeśli nie to pozostanie znowu wyszarpać mistrza Anglii - cóż, jest to całkiem niezła nagroda pocieszenia. Tak serio to smutno, ale mam nadzieję że teraz LM będziemy już tylko wygrywać:D"


No smutno, smutno... Tak jak napisałem - zakończenie sezonu gorzkie. Ale i tak uważam sezon za udany.

Tak, wzmacniając odpowiednio ofensywę możemy byc drużyną kompletną. Jak dla mnie nasza obrona to obecnie najlepsza formacja defensywna na świecie. Ale w ofensywie brakuje pary. No cóż też mam nadzieję, że w przyszłym sezonie to my będziemy świętować.

mistrzu973 komentarzy: 123430.05.2026, 23:48

@kamo99111 napisał: "Irytowała mnie dziś akurat ta laga... O ile Havertz coś tam pptrafił ściągnąć o tyle brakowało partnerów do takiej gry. Musielibyśmy mieć lepszych skrzydłowych albo fałszywą 9... Gyokeres w tym systemie to już w ogóle kaszanka... Piłka odbijała sie od niego jak od ściany."
Caly sezon sie os niego pilka odbija jak od sęka

mistrzu973 komentarzy: 123430.05.2026, 23:47

@kamo99111 napisał: "I karnego z PSG xD sorry.. musiałem :-p"
Mialo byc z dystansu, a nie z 11 metrow

Trzeba bylo ustawic mu pilke na 20 metrze to by nie pajacowal i pewnie trafil :)

kamo99111 komentarzy: 1009430.05.2026, 23:46

@widzar napisał: "Arteta wymyslil zeby Raya wykopywal pilke zamiast rozgrywac od obroncow. To miala byc ta zmiana ktora da nam szanse na bramki."

Irytowała mnie dziś akurat ta laga... O ile Havertz coś tam pptrafił ściągnąć o tyle brakowało partnerów do takiej gry. Musielibyśmy mieć lepszych skrzydłowych albo fałszywą 9... Gyokeres w tym systemie to już w ogóle kaszanka... Piłka odbijała sie od niego jak od ściany.

Numer10 komentarzy: 233930.05.2026, 23:46

@kamo99111: jak dobrze trafimy to będziemy potęgą bez podważania :D
Jeśli nie to pozostanie znowu wyszarpać mistrza Anglii - cóż, jest to całkiem niezła nagroda pocieszenia. Tak serio to smutno, ale mam nadzieję że teraz LM będziemy już tylko wygrywać:D

Meirid komentarzy: 62630.05.2026, 23:45

Jest pewna gorycz, że nie wyszło. Jednak z tych trzech finałów europejskich pucharów, które oglądałem (Paryż 2006 od którego wszystko się dla mnie zaczęło Baku 2019, w którym w drugiej połowie chciałem zapaść się pod ziemię, i Budapeszt 2026), tutaj byliśmy najbliżej końcowego triumfu. Szybka bramka Havertza rozbudziła oczekiwania, ale były one stonowane, w końcu w 2006 roku też jako pierwsi obejmowaliśmy prowadzenie, a skończyło się porażką. Statystyki pierwszej połowy? Mnie bardzo cieszyły, bo te przewagi w których PSG liderowało, były tylko pustymi cyframi, rzeczywiste zagrożenie było mizerne. Bardziej konkretne sytuacje były dla AFC (piłka Saki do Trossarda, Sytuacja Havertza w końcówce pierwszej połowy). Jak większość tego portalu najbardziej obawiałem się, że prawa obrona to będzie autostrada dla Gruzina z PSG, ale w pierwszej połowie tak nie było.
Druga połowa już była zdecydowanie mniej poukładana u obu drużyn, a to były warunki sprzyjające PSG. Mosquerze skończyło się paliwo dla bardzo dobrego występu, i nie został od razu zmieniony po żółtku, przez co sprokurował karnego dla PSG. Pozytywnie nastrajało to, że poza rzutem karnym, nadal było mało zagrożenia dla bramki Rayi, ale d straty gola zaczęło śmierdzieć dogrywką, bo akcje Arsenalu były już mniej konkretne niż te z pierwszej połowy.
Temperatura dogrywki utrzymywała się już bardziej z moich kibicowskich emocji i chęci obejrzenia wznoszenia pucharu Ligi Mistrzów przez Arsenal.
W karnych nabieg Eze zwiastował kłopoty. Ucieszyłem się z obrony Rayi, o mental Gabriela byłem spokojny. S\koda, że tak się skończyło.
Zakończyliśmy sezon klubowy, Mundial w większości oleję, bo godziny rozgrywania meczów są dla mnie chore, i futbol reprezentacyjny przestał mnie jarać. Będę jedynie śledził z niepokojem informacji o możliwych długoterminowych kontuzjach graczy AFC. Krótkoterminowych pewnie też, bo większość kadry jedzie na Mundial, i może grać tam długo, przez co na początek sezonu 26/27 kadra może być przetrzebiona.
Cieszy mistrzostwo wyczekane przez 20 lat mojego kibicowania. Żałuję, że odpadliśmy z FA Cup z So'ton. Trochę szkoda przegranej w finale EFL Cup, ale nie przywiązuję do niego większej wagi - jak się uda wygrać, to fajnie, ale jak nie, to lata mi to niskim Calafiori'em. Po finale LM jest gorycz, że to jeszcze nie teraz, ale najwyżej będę rozpamiętywał braku domknięcia sytuacji Trossarda, czy Havertza z końcówki pierwszej połowy, i będę miał nadzieję, że za rok już nie będę ich rozpamiętywał, bo za rok uda się wygrać tą Ligę Mistrzów.
W przyszłym sezonie chcę obrony mistrzostwa Premier League. Jeżeli początek sezonu i skład przetrzebiony po Mundialu nie dowiezie, to chcę odbicia sobie słabej ligi, pucharami, w tym Ligą Mistrzów.

kwiatinho komentarzy: 1350930.05.2026, 23:44

@damianARSENAL napisał: "co pokazało? Posiadanie piłki przez równe 3/4 meczu. 887 podań do 285. Próby strzałów 21:7."

PSG nabijało sobie statystyki grając przez obrońców. Tak na prawdę to żaden strzał nie był jakiejś wielkiej klasy żeby Raya musiał się spocić.

Na myśl przychodzi mi rajd Barcoli ale tam Saliba go pressował a Skelly zablokował strzał.

Dużo posiadania piłki i dużo strzałów głównie w trybuny i bardzo mało okazji do zdobycia gola. Wystarczy nadmienić że gola strzelili dopiero po karnym i był to 3 celny strzał na bramkę. Pierwszy był z daleka bez szans powodzenia a drugi z rzutu wolnego gdzie Raya po prostu go złapał.

Arsenal dużo więcej biegał w całym spotkaniu i to głównie za piłką przeszkadzając rywalowi stąd takie dysproporcje

kamo99111 komentarzy: 1009430.05.2026, 23:44

@mistrzu973 napisał: "No i w sumie przyfasolił: z crystal palace, newcastle czy bayerem"

I karnego z PSG xD sorry.. musiałem :-p

mistrzu973 komentarzy: 123430.05.2026, 23:43

@markiz0 napisał: "Chcielibyście Mbappe w Arsenalu w przyszłym sezonie, gdyby narobił sobie kwasu w Realu?"
Nie

kamo99111 komentarzy: 1009430.05.2026, 23:43

@Numer10 napisał: "Ot to. Może ten Alvarez skoro nie trafi do Barcy? Może Rogers? :D To nie są byle jakie nazwiska, a myślę że Berta ma w notesiku jeszcze kilka innych - może nie tak ładnych na papierze, ale dobrych dla nas zawodników"

No Rodgers to moje marzenie w Arsenalu... Ale po transferze Eze już nie jestem pewien czy w Arsenalu będzie grał to co w słabszym klubie ;-) Zobaczymy. Tak jak ktoś tam niżej pisał. Kasę mamy ale chyba brakuje takich "pewnych" zawodników. Zobaczymy co wykombinuje Berta ze spółką.

markiz0 komentarzy: 91730.05.2026, 23:42

Chcielibyście Mbappe w Arsenalu w przyszłym sezonie, gdyby narobił sobie kwasu w Realu?

poprzednia123456następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady