Haaland znów bohaterem. Manchester City pokonuje Arsenal

Haaland znów bohaterem. Manchester City pokonuje Arsenal 19.04.2026, 20:08, Patryk Bielski 2465 komentarzy

Erling Haaland po raz kolejny udowodnił swoją wartość, zdobywając decydującą bramkę w meczu, który zakończył się zwycięstwem Manchesteru City 2:1 nad Arsenalem. Dzięki temu triumfowi, przewaga Kanonierów w tabeli Premier League stopniała do zaledwie trzech punktów. Norweg trafił do siatki w 65. minucie, ratując honor Gianluigiego Donnarummy, który wcześniej popełnił błąd, pozwalając Kaiowi Havertzowi wyrównać po golu Rayan Cherkiego.

Dla Arsenalu była to druga porażka z rzędu, co sprawia, że City z jednym meczem mniej na koncie, nabiera rozpędu w walce o siódmy tytuł w ciągu dziewięciu lat. Choć Arsenal wciąż ma przewagę punktową, ta przegrana to dla nich gorzka pigułka do przełknięcia.

Atmosfera na Etihad Stadium była elektryzująca, zwłaszcza po niedawnym triumfie City nad Arsenalem w finale Pucharu Ligi. Gospodarze zaczęli mecz z impetem, a Haaland niemal zmusił Davida Rayę do błędu już na początku spotkania. Rayan Cherki również próbował swoich sił, ale jego strzał odbił się od barku Gabriela i trafił w słupek. Sędzia w tej sytuacji nie zdecydował się na podyktowanie rzutu karnego.

Arsenal próbował odpowiedzieć, ale to City objęło prowadzenie po pięknym golu Cherkiego w 16. minucie. Francuz wykorzystał podanie od Matheusa Nunesa i po minięciu dwóch obrońców umieścił piłkę w dolnym rogu bramki.

Jednak radość gospodarzy nie trwała długo. Zaledwie dwie minuty później Donnarumma popełnił fatalny błąd przy wybiciu piłki, co skrzętnie wykorzystał Havertz, zdobywając swojego pierwszego ligowego gola od lutego 2025 roku.

Mimo wyrównania, Arsenal nie zdołał przejąć inicjatywy. Haaland i Marc Guehi mieli swoje szanse, ale brakowało im precyzji. W drugiej połowie Norweg ponownie zagroził bramce Arsenalu, trafiając w słupek. Kanonierzy zaczęli jednak coraz śmielej atakować, a Martin Odegaard wypracował świetną okazję dla Havertza, którą Donnarumma zdołał jednak obronić.

Mecz toczył się w szybkim tempie, a City odzyskało prowadzenie po akcji lewą stroną boiska. Nico O'Reilly dośrodkował, Rodri przedłużył piłkę do Haalanda, który obrócił się w polu karnym i zdobył gola.

Arsenal nie zamierzał się poddawać. Gabriel trafił głową w słupek po rzucie wolnym, a emocje sięgnęły zenitu, gdy doszło do spięcia między Gabrielem a Haalandem. Brazylijczyk miał szczęście, że skończyło się tylko na żółtej kartce. W doliczonym czasie gry Havertz miał jeszcze szansę na wyrównanie, ale jego strzał głową poszybował nad poprzeczką. City utrzymało prowadzenie do końca i zbliżyło się do Arsenalu w tabeli.

Erling HaalandManchester CityRaport pomeczowy autor: Patryk Bielski źrodło: standard.co.uk
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
papiez4 komentarzy: 37624.04.2026, 13:24

@XandeR: Od finału w 2006 zacząłem kibicować Arsenalowi. 20 lat. Byłaby piękna historia jak by wygrali w tym roku.

XandeR komentarzy: 1104124.04.2026, 13:18

Czacie jakby to bylo gdybyśmy ograli Atletico i weszli do finalu LM? Ostatni mecz tej wagi to mielismy jak większość użytkowników była Jeszcze dziećmi

darek250s komentarzy: 13290 newsów: 524.04.2026, 13:12

@Furgunn napisał: "Jutro rozpoczynamy marsz po mistrzostwo! 3:0 minimum"

Myślę, że to będzie marsz to wymęczonego gola i utrzymanie wyniku do końca meczu :)

RyChU84 komentarzy: 62524.04.2026, 12:55

@Numer10: z jaką odpowiedzialnością??

sidtsw komentarzy: 406524.04.2026, 12:47

tu powinna byc ekscytacja i zacina, 5 meczy, wszystko mozemy, walka i mistrza i do tego polfinal LM, COYG,
ps. rozliczanie zostawmy jak juz ewentualnie damy dupy, teraz ogień :-)

Furgunn komentarzy: 1359224.04.2026, 12:39

Jutro rozpoczynamy marsz po mistrzostwo! 3:0 minimum

ozzy95 komentarzy: 3595 newsów: 124.04.2026, 12:24

@thegunner4life: no w sumie cos w tym jest, zajechalby seniorow jak Sake i szybciej wpedzil ich do grobu.

thegunner4life komentarzy: 1139424.04.2026, 12:12

Moim zdaniem służbę zdrowia może naprawić przez swój proces Mikel Arteta.

Numer10 komentarzy: 213124.04.2026, 11:58

@RyChU84: bo mamy inflację i wszędzie wzrosły? Bo w ratownictwie medycznym nikt nie chciał pracować za tamte pieniądze i bardziej się opłacało iść na jakieś zabezpieczenia medyczne i transport niż za psie pieniądze do pracy z taką odpowiedzialnością? Nie zaczynaj nawet xd

RyChU84 komentarzy: 62524.04.2026, 11:55

@Numer10: a dlaczego tak wzrosły wynagrodzenia w służbie zdrowia?

Bo oni są potrzebni do takich akcji jak tzw. COVID

vitold komentarzy: 750224.04.2026, 11:41

Też spadam, miłego dnia panowie a jutro ogień będzie 3:0 :D

Numer10 komentarzy: 213124.04.2026, 11:37

@vitold: ale to jest kropla w morzu tak naprawdę :D
To by musiało wypłynąć dużo szerzej

Numer10 komentarzy: 213124.04.2026, 11:36

@vitold napisał: "A górnicy i ich doplaty… dobra bo sam siebie denerwuje jak o tym myślę xD"
Nasz kraj po prostu tyle zawdzięcza górnictwu że nie ma zgody społeczeństwa na porzucenie tej gałęzi gospodarki. My od dawna już więcej dopłacamy niż dostajemy z górnictwa. Czesi których stawiano za przykład że da się wydobywać węgiel i mieć z tego zyski ostatnio też chyba zamknęli ostatnią (?) kopalnię bo chcą skupić się na nowocześniejszych źródłach energii. Generalnie kryzys z ropą i gazem jasno pokazuje że eko źródła energii poza tym że są oczywiście lepsze dla planety - są też przede wszystkim zabezpieczeniem energetycznym kraju niezależnym od krajów które mogą niekoniecznie dobrze nam życzyć jak Rosja czy Iran

vitold komentarzy: 750224.04.2026, 11:35

@Theo10: Niestety zostałem odesłany. Bo przyszedłem z rozciętym palcem, wystarczyło plaster nałożyć

To też jest problem, bo ludzie tworzą kolejki i zajmuja miejsca ludziom którzy naprawdę potrzebują pomocy lub za chwilę może taka osoba być

vitold komentarzy: 750224.04.2026, 11:33

@Numer10: https://deweloperuch.pl/

Polecam wszystkim prześledzić historię tej strony. Piękna sprawa, piękny kwik;-)

Numer10 komentarzy: 213124.04.2026, 11:31

@vitold napisał: "Mam nadzieję, że wszelkie zarobki i pieniądze będą kiedyś dostępne publicznie tak jak społeczność wzięła się za deweloperow. Piękny kwik był jak zaczęły wychodzić na jaw zarobki, prawdziwe ceny i powiązania z rządem i afery."
Marzenie :D

vitold komentarzy: 750224.04.2026, 11:28

@Theo10: Mógłbyś może odłożyć ten telefon i przyjść do mnie do poczekalni? Czekam już 2 godzinę a Ty tylko na kanonierach siedzisz! :D

vitold komentarzy: 750224.04.2026, 11:27

A górnicy i ich doplaty… dobra bo sam siebie denerwuje jak o tym myślę xD

vitold komentarzy: 750224.04.2026, 11:25

Mam nadzieję, że wszelkie zarobki i pieniądze będą kiedyś dostępne publicznie tak jak społeczność wzięła się za deweloperow. Piękny kwik był jak zaczęły wychodzić na jaw zarobki, prawdziwe ceny i powiązania z rządem i afery.

Numer10 komentarzy: 213124.04.2026, 11:21

@Gorrann napisał: "To jest jak napisał niżej Theo10. Szpitale chcą odział i musza mieć specjalistę. To że on jest tylko na obchodzie to nikogo nie obchodzi."
Ale to raczej nie na SOR :D
Reszta to dalej jest wykorzystywanie niewydolnego systemu przez lekarza-kombinatora. Wina lekarza? Tak. Powinniśmy go ukarać? Może i tak. Ale co powinniśmy zrobić najpierwej żeby takie sytuacje się nie zdarzały? Zmienić system na taki, który nie doprowadza do takich patologii sam w sobie. Serio wystarczy popatrzeć na systemy w innych państwach..

vitold komentarzy: 750224.04.2026, 11:21

W mieście 10 tysięcy ludzi :/

vitold komentarzy: 750224.04.2026, 11:20

Albo moja artroskopia kiedyś, 3 miesiące czekałem z rozwalonym kolanem bo nie było mnie stać prywatnie, 7 tysięcy kosztowałoby mnie to xd

Theo10 komentarzy: 1002424.04.2026, 11:19

@Gorrann: „ Czekają po kilka godzin, bo nie ma lekarza.”

U nas czekają po kilka godzin, bo jest po prostu tak duże obciążenie pracą względem ilości personelu, że nie da się być na bierząco.

Dobra, teraz serio lecę ;P

Numer10 komentarzy: 213124.04.2026, 11:18

@vitold:
Zarobki lekarzy w Polsce w ostatnich latach znacząco wzrosły, zbliżając się do stawek oferowanych w niektórych krajach Europy Zachodniej, jednak w ujęciu nominalnym nadal są niższe niż w najbogatszych państwach UE. Różnice te są najbardziej widoczne na początku kariery (rezydentura) oraz w porównaniu do krajów takich jak Niemcy, Szwajcaria czy kraje skandynawskie.
Polskie Radio 24
Polskie Radio 24
+3

Na szybko przegląd ai w Google na temat różnic w zarobkach lekarzy w PL i za granicą. Tam też lekarz ma lepsze warunki pracy i nie jest przez społeczeństwo z góry często oceniany jako kombinator.

Porównanie do projektantów nie ma sensu bo to sektor prywatny vs publiczny. W Polsce możesz budować też most w Pćimiu i dostać za to 15 razy mniej niż gdy wybudujesz go w Warszawie - prawa przetargów i przekręty po znajomościach są często aż nadto widoczne

vitold komentarzy: 750224.04.2026, 11:18

To co, teraz mogę zacząć temat deweloperów, ciekawe czy ktoś się wyłoni :D polecam obejrzeć dyskusję Jankowskiego z deweloperem sprzedającym kawalerki 15m2 ;-)))

vitold komentarzy: 750224.04.2026, 11:17

@Theo10: miłego dnia pozdrawiam

Gorrann komentarzy: 218224.04.2026, 11:16

@Numer10: To jest jak napisał niżej Theo10. Szpitale chcą odział i musza mieć specjalistę. To że on jest tylko na obchodzie to nikogo nie obchodzi.

Theo10 komentarzy: 1002424.04.2026, 11:16

@Gorrann: Tak jak napisałem poniżej, z tego co wiem to w powiatowych poziom patologii systemowej jest dużo wyższy. Ale to wciąż są kwestie, które sensownie można rozwiązać jedynie dużą reformą systemu.

Osobiście pracuję w dużym mieście, więc ciężko mi się wypowiedzieć jak to wygląda od podszewki w powiecie.

„ jeszcze nie spotkałem by lekarz w necie napisał coś negatywnego o środowisku.”

Są ludzie, którzy nie powinni być lekarzami i nie jest to nic niesamowitego. W każdym zawodzie znajdą się czarne owce. Natomiast o potrzebie reformy systemu to mówi zdecydowana większość.

Spadam jak co, więc nie będę już odpisywać.

vitold komentarzy: 750224.04.2026, 11:14

Zobaczcie sobie ile zarabia facet projektujący most, a ile lekarz za granicą.

A teraz spójrzcie na to w Polsce

Numer10 komentarzy: 213124.04.2026, 11:12

@Gorrann napisał: "Proste. Czekają po kilka godzin, bo nie ma lekarza."
Zapewniam że nie ma godziny kiedy na sorze nie ma kto.przyjmować, a lekarze którzy tam są xapierdzielają od pacjenta do pacjenta dosłownie jak w "The Pitt". Byłem, widziałem na własne oczy od środka. Jak będziesz świadkiem sytuacji o której mówisz, że lekarz ma kontakt na powiedzmy 150 h w miesiącu w danym szpitalu, bierze kasę i go tam nie ma to polecam to zgłosić do ministerstwa i na policję - bo to jest oszustwo na dużą skalę

vitold komentarzy: 750224.04.2026, 11:11

@Gorrann: najlepszy był ten gagatek który brał 1000 zł za 10 minut i miał wiele opinii negatywnych i odpisywał ludziom „od przyszłego miesiąca będzie to 5 minut, pozdrawiam” xD

Theo10 komentarzy: 1002424.04.2026, 11:10

@Gorrann: „ 200 000 i 300 000 zł.”

Nawet jeśli, to są to jednostkowe przypadki, wynikające z tego, że małe powiatowe szpitale chcą utrzymać oddział z wysokospecjalistycznymi procedurami, które są b. wysoko wyceniane przez NFZ, więc są gotowi zapłacić absurdalne pieniądze specjaliście, byle tylko przyjechał.
Patologia systemowa.

Gorrann komentarzy: 218224.04.2026, 11:10

@Theo10: To że ty pracujesz w służbie zdrowia, nie oznacza że tak fajnie jest w pozostałych szpitalach.

Szczególnie te powiatowe mają w sobie mnóstwo patologii, no ale jeszcze nie spotkałem by lekarz w necie napisał coś negatywnego o środowisku.

Numer10 komentarzy: 213124.04.2026, 11:09

@Gorrann napisał: "Lekarze potrafią zarabiać kilka milionów rocznie, a na SOR są tylko na papierze, bo mają SOR w 2-3 szpitalach na raz, a jak jest dyżur, to przyjedzie na pierwszą godzinę sprawdzić sobie papierki i jedzie do kolejnego szpitala.

Wpisz sobie w google ile zarabiają lekarze i ile siedzą w szpitalu. Często jest napisane że on mial dyżur 500h, a tak naprawdę w szpitalu nie był. Jest wymog prawa by szpital miał danego specjalistę, ale to czy on rzeczywiście tam leczy to już inna historia...

Najprostszym rozwiązaniem byłoby uwolnienie zawodu lekarza i zwiększenie nabotu, czy pozwolenie pielęgniarkom na podejmowanie prostych decyzji (np zastrzyki - niektóre muszą robić lekarze).

Za to lekarze bronią się nogami i rękami by ich przypadkiem nie było za dużo. Przypomnę, że to ile osób idzie na specjalizację ustalają odgórnie lekarze tej specjalizacji, także jest im na rękę, że jest ich za mało.

Jak uwalniali zawód notariusza byl ogromny kwik, a ceny spadły (nadal są bardzo wysokie), ilość notariuszy jest spora, a jakość nie spadła."

Ale tak jak mówimy - to jest te 20% z reguły 20/60/20. Czarne owce które wykorzystują system aby jak najwięcej mieć dla siebie kosztem pacjentów. Takimi ludźmi należy gardzić, ale problem NFZ leży przede wszystkim w systemie - jeśli on będzie wydolny to ci lekarze nie będą mieli jak kombinować. Warto też zaznaczyć że praktyki jakie opisujesz to już łamanie prawa za udowodnienie czego grozi prokurator i kilka dobrych lat odsiadki - to że takie coś gdzieś przechodzi sugeruje że nie tylko w dziedzinie zdrowia mamy dużo do poprawy

vitold komentarzy: 750224.04.2026, 11:09

@Theo10:

„ Prosta sprawa, wystarczy zakazać pracy na czas przekraczający jeden etat. Szpital zaoszczędzi kasę z wypłat, a oddział zamknie z powodów braków kadrowych.”

Czyli przyznajesz ze tam kasa leci taka ze jakby zakazać to nikt nie chciałby pracować za mniej?;p

Gorrann komentarzy: 218224.04.2026, 11:08

@Theo10 napisał: "Uwielbiam te przykłady anegdotyczne z dupy. A z tymi Pacjentami co się wtedy niby dzieje? XD U mnie jest ich tyle, że często nie da się zmrużyć oka na dyżurze nocnym, bo jest non-stop praca."

Proste. Czekają po kilka godzin, bo nie ma lekarza.

Cytat poniżej wziąłeś od vitolda.

Theo10 komentarzy: 1002424.04.2026, 11:07

@Gorrann: „ Wizyty nadal powinny być darmowe, ale nie przyjście na nią powinno wiązać się z karą.”

No to darmowe, ale jak nie przyjdziesz bez wcześniejszego odwołania, to kolejna w pełni płatna np. Cokolwiek.

Theo10 komentarzy: 1002424.04.2026, 11:05

@Gorrann: „ bo mają SOR w 2-3 szpitalach na raz, a jak jest dyżur, to przyjedzie na pierwszą godzinę sprawdzić sobie papierki i jedzie do kolejnego szpitala.”

Uwielbiam te przykłady anegdotyczne z dupy. A z tymi Pacjentami co się wtedy niby dzieje? XD U mnie jest ich tyle, że często nie da się zmrużyć oka na dyżurze nocnym, bo jest non-stop praca.

„ Ja po prostu nie chce widzieć jak szpital wystawia fakturę dla lekarza na 200 tysięcy a jednocześnie zamyka oddział przyjęć bo nie ma kasy”

Prosta sprawa, wystarczy zakazać pracy na czas przekraczający jeden etat. Szpital zaoszczędzi kasę z wypłat, a oddział zamknie z powodów braków kadrowych.

Numer10 komentarzy: 213124.04.2026, 11:05

@Theo10 napisał: "Swoją drogą kolejki są też przez to, że wizyty się darmowe.

Skoro darmowe, to można nie przyjść, nie odwołać, a potem zapisać się jeszcze raz na nowy termin.
Także w części przypadków Pacjenci też są winni sytuacji.
Minimalna opłata mogłaby rozwiązać sytuację - no ale znowu - to niepopularna reforma."

Na to byłbym w stanie się zgodzić :D

Gorrann komentarzy: 218224.04.2026, 11:03

@Theo10 napisał: "Swoją drogą kolejki są też przez to, że wizyty się darmowe."

Wizyty nadal powinny być darmowe, ale nie przyjście na nią powinno wiązać się z karą.

W Luxmed czy Medicover jak często nie przychodzisz, a nie odwołujesz dostajesz karę w postaci wrzucania na sam koniec kolejki jak chcesz się umowić - bez mozliwości zoabczenia wcześniejszych terminow.

Numer10 komentarzy: 213124.04.2026, 11:02

@Theo10 napisał: "ciężkich późno zdiagnozowanych chorób i innych takich”

Dokładnie. Teraz np. wprowadzają limity na ambulatoryjne badania obrazowe (za ponadlimitowe zapłacą 50% i z długim terminem odroczenia płatności) Jaki będzie skutek?

- więcej diagnostyki z poziomu oddziału z hospitalizacją, zamiast badań ambulatoryjnych
- Pacjenci z przewlekłymi schorzeniami diagnozujący się na SORZe.
- Choroby rozpoznawane w bardziej zaawansowanych stadiach
(+ oczywiście migracja do sektora prywatnego kogo stać)

Efekt? Dużo większe koszty dla systemu wynikające z hospitalizacji i dużo kosztowniejszego leczenia bardziej zaawansowanych stadiów choroby."

Dla mnie to jest chore. To jest zaoszczędzenie groszy teraz żeby za 5 lat wydać na to samo x razy tyle kasy. Dla mnie nie ma innego wytłumaczenia tego rządu niż to, że są skorumpowani przez sektor prywatny (zresztą ostatnio były dyrektor luxmedu został szefem e-zdrowia - symboliczne przy tych reformach).

Gorrann komentarzy: 218224.04.2026, 11:01

@Theo10 napisał: "I to z tego powodu brakuje pieniędzy, a nie przez to że personel medyczny ma podwyżki inflacyjne… (jak większość pracowników w sektorze pozabudżetowym)"

jest róznica między podwyżką inflacyjną 5-10 czy nawet 20 000, a 200 000 i 300 000 zł.
Ci ostatni nie potrzebują jej tak bardzo, a często szantażują szpitale.

Theo10 komentarzy: 1002424.04.2026, 11:01

Swoją drogą kolejki są też przez to, że wizyty się darmowe.

Skoro darmowe, to można nie przyjść, nie odwołać, a potem zapisać się jeszcze raz na nowy termin.
Także w części przypadków Pacjenci też są winni sytuacji.
Minimalna opłata mogłaby rozwiązać sytuację - no ale znowu - to niepopularna reforma.

Gorrann komentarzy: 218224.04.2026, 10:59

Kiedyś broniłem lekarzy.
Natomiast mam koleżankę pielęgniarkę w powiatowym i drugą, co robi teraz specjalizację w wojewódzkim.
Jeszcze kolega ma żonę co jest pediatrą w przychodni/szpitalu i cala jej rodzina to lekarze.
Więc to nie jest tak, że wyciągam z dupy argumenty.

Lekarze potrafią zarabiać kilka milionów rocznie, a na SOR są tylko na papierze, bo mają SOR w 2-3 szpitalach na raz, a jak jest dyżur, to przyjedzie na pierwszą godzinę sprawdzić sobie papierki i jedzie do kolejnego szpitala.

Wpisz sobie w google ile zarabiają lekarze i ile siedzą w szpitalu. Często jest napisane że on mial dyżur 500h, a tak naprawdę w szpitalu nie był. Jest wymog prawa by szpital miał danego specjalistę, ale to czy on rzeczywiście tam leczy to już inna historia...

Najprostszym rozwiązaniem byłoby uwolnienie zawodu lekarza i zwiększenie nabotu, czy pozwolenie pielęgniarkom na podejmowanie prostych decyzji (np zastrzyki - niektóre muszą robić lekarze).

Za to lekarze bronią się nogami i rękami by ich przypadkiem nie było za dużo. Przypomnę, że to ile osób idzie na specjalizację ustalają odgórnie lekarze tej specjalizacji, także jest im na rękę, że jest ich za mało.

Jak uwalniali zawód notariusza byl ogromny kwik, a ceny spadły (nadal są bardzo wysokie), ilość notariuszy jest spora, a jakość nie spadła.

vitold komentarzy: 750224.04.2026, 10:58

Ja po prostu nie chce widzieć jak szpital wystawia fakturę dla lekarza na 200 tysięcy a jednocześnie zamyka oddział przyjęć bo nie ma kasy, bo rząd ucina i ładuje w coś innego bezsensownego. Pisze to jako zwykły szary obywatel który jest sam w poczekalni a dentysta nie chce lub nie może mnie przyjąć, ale jak położę banknot to zrobi to w 5 minut :(

Numer10 komentarzy: 213124.04.2026, 10:55

@Theo10 napisał: "Jak się zawoła hydraulika, to potrafi sobie policzyć 4 stówy za godzinę roboty, ale lekarz to powinien brać co łaską najlepiej xd"
Lekarz powinien być bardzo dobrze opłacany z naszych podatków, a jego usługi być za darmo :D
W idealnym świecie to prywatnie płacić powinny tylko te osoby, które doprowadziły do swojego drogiego leczenia swoją głupotą - brakiem szczepienia na daną chorobę, wsadzaniem sobie słoików czy wdychaniem cynamonu :D

Theo10 komentarzy: 1002424.04.2026, 10:54

@Numer10: „ ciężkich późno zdiagnozowanych chorób i innych takich”

Dokładnie. Teraz np. wprowadzają limity na ambulatoryjne badania obrazowe (za ponadlimitowe zapłacą 50% i z długim terminem odroczenia płatności) Jaki będzie skutek?

- więcej diagnostyki z poziomu oddziału z hospitalizacją, zamiast badań ambulatoryjnych
- Pacjenci z przewlekłymi schorzeniami diagnozujący się na SORZe.
- Choroby rozpoznawane w bardziej zaawansowanych stadiach
(+ oczywiście migracja do sektora prywatnego kogo stać)

Efekt? Dużo większe koszty dla systemu wynikające z hospitalizacji i dużo kosztowniejszego leczenia bardziej zaawansowanych stadiów choroby.

I to z tego powodu brakuje pieniędzy, a nie przez to że personel medyczny ma podwyżki inflacyjne… (jak większość pracowników w sektorze pozabudżetowym)

vitold komentarzy: 750224.04.2026, 10:50

Nie zrozumieliśmy się, jak wejdę na kompa wieczorem to napiszę bo mi z telefonu ciezko to wytłumaczyć.

Numer10 komentarzy: 213124.04.2026, 10:49

@vitold napisał: "Sorry, ale to nic nie da. Mieliśmy jakiś czas temu największą demonstrację od iluś lat przeciwko Pisowi. Tyle milionów w całym kraju a oni i tak mają po kilkadziesiąt % w sondażach xD"
Oni i wtedy, i teraz mają swój twardy elektorat. Zresztą patrząc na to co robi teraz KO to mnie w ogóle nie dziwi że jak ktoś się wahał między tymi dwoma obozami to znowu jest mocno po stronie pisu.
Oczywiście moim zdaniem dostrzeganie w Polsce tylko tych 2 wielkich i skorumpowanych partii jest chore, no ale co zrobisz

Numer10 komentarzy: 213124.04.2026, 10:47

@vitold napisał: "właśnie o to mi chodzi! Wszystko jest ucinane, terminy zabiegi (pisałem o tym przecież) a widzę tylko artykuły i dokumenty na podwyżki dla dyrektorów lekarzy i inne absurdalne faktury i wypłaty xD

Pamięta ktoś akcję „pokaz lekarzu co masz w garażu”?"

Widzisz, sam piszesz o tym że terminy są ucinane, ale swoją złość kierujesz w stronę lekarzy. Oczywiście że te 20% z nich jest w jakimś stopniu skorumpowanych lub po prostu niefajnych, a dyrektor to z reguły jest stanowisko polityczne i więcej dodawać chyba nie trzeba. Też są lekarze typu specjaliści na SOR którzy pracują po 500 h w miesiącu i biorą kupę kasy, sam zawód lekarza też mimo wszystko jest dobrze płatny i powinien taki być. Problem leży w tym że rząd ucina kasę na zabiegi, wpycha klientów w ręce luxmedów a ludzie zamiast protestować przeciwko temu to robią to na co rząd liczył - skupiają się na tym jak niektórzy lekarze wykorzystują pod siebie ten niewydolny system.

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady