Lekcja futbolu: Man City 4-1 Arsenal

Lekcja futbolu: Man City 4-1 Arsenal 26.04.2023, 22:06, Łukasz Wandzel 1862 komentarzy

Dla Arsenalu spotkanie z Manchesterem City w ramach 33. kolejki Premier League było prawdopodobnie najważniejszym meczem sezonu. Jego fatalne dla Kanonierów rozstrzygnięcie może mieć ogromny wpływ na to, że aktualni mistrzowie po raz drugi obronią tytuł. Manchester City w pełni zasłużenie zwyciężył w dzisiejszym spotkaniu, bo po prostu zdeklasował londyńczyków i udzielił im lekcji futbolu. Od początku do końca kontrolował przebieg spotkania, a piłkarze Mikela Artety nie podjęli walki o punkty, o czym świadczy liczba celnych strzałów (2). Po ostatnim gwizdku to wciąż Arsenal znajduje się na pierwszym miejscu w tabeli, lecz jego przewaga nad City znacznie zmalała. Do tego zespół Pepa Guardioli ma więcej meczów do rozegrania, więc losy mistrzostwa leżą na ten moment w ich nogach.

Składy obu zespołów

Manchester City: Ederson – Walker, Stones, R. Dias, Akanji – Gundogan (72' Mahrez), Rodri, De Bruyne (80' Alvarez) – Bernardo Silva, Haaland, Grealish (80' Foden)

Arsenal: Ramsdale – White, Holding, Gabriel, Zinczenko – Odegaard (71' Smith Rowe), Partey, Xhaka (60' Jorginho) – Saka (80' Saka), Jesus (80' Nketiah), Martinelli (60' Trossard)

Manchester City swoją dominację zaznaczył w pierwszej połowie na tyle mocno, że w drugiej mecz był w zasadzie rozstrzygnięty. Już w 8. minucie Erling Haaland wygrał pojedynek z Robem Holdingiem i wypuścił z piłką Kevina De Bruyne, który przebiegł się środkiem boiska i pewnym niskim strzałem pokonał Aarona Ramsdale'a. Duet The Citizens, tworzony przez Norwega i Belga, rozmontowywał obronę Arsenalu raz za razem. W 26. minucie De Bruyne znowu przedostał się na wyśmienitą pozycję, lecz jego strzał zablokował Ben White. Z kolei Haaland jeszcze przed przerwą przynajmniej cztery razy wypracował sobie okazję na gola.

Kanonierzy nie doskoczyli do poziomu aktualnego mistrza Anglii. Prawie w ogóle nie zagrażali szesnastce Edersona, a nadzieję na wykorzystanie jakiejś pojedynczej sytuacji odebrał im John Stones. Obrońca Manchesteru City w końcówce pierwszej połowy wykorzystał dośrodkowanie z rzutu wolnego i głową skierował piłkę do siatki. Choć sędzia liniowy błyskawicznie podniósł chorągiewkę, sygnalizując spalonego, to po weryfikacji VAR-u trafienie Anglika uznano.

„Zabicie” meczu nastąpiło tuż po przerwie. W trakcie niemocy strzeleckiej Haalanda kolejny raz zabłyszczał De Bruyne i w swoim stylu, technicznym uderzeniem podwyższył na 3-0. W drugiej połowie Mikel Arteta skorzystał aż z pięciu zmian, lecz roszady tylko w niewielkim stopniu wpłynęły pozytywnie na grę jego zawodników. Jednym z dwóch celnych strzałów był gol honorowy zdobyty w 86. minucie. Akcję zainicjował i poprowadził Leandro Trossard. Na jej końcu piłka wpadła pod nogi Holdinga, który strzałem w polu karnym wpisał się na listę strzelców.

Jednak to wszystko, na co było stać Arsenal na Etihad. Ostatnie słowo należało do gospodarzy. Pomimo świetnych szans strzeleckich dla Haalanda bramka była w tym spotkaniu jak zaczarowana. Finalnie 22-latek zdołał zdobyć gola w doliczonym czasie gry, czym ustalił wynik: City 4, Arsenal 1.

Manchester CityPremier LeagueRaport pomeczowy autor: Łukasz Wandzel źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Freo98 komentarzy: 648530.04.2023, 14:06

No i pięknie Inter, Napoli dzisiaj niech bierze już to mistrzostwo

mar12301 komentarzy: 2316830.04.2023, 14:06

Lautaro. Neapol w euforii

enrique komentarzy: 1937830.04.2023, 13:43

Martinelliego wprowadził Emery, a Arteta prawie od razu przyspawał go do ławy kosztem Williama... dopiero po tej serii 9-10 meczów bez wygranej co jego posada wisiała na włosku, wprowadził ustawienie Martinelli-ESR-Saka i momentalnie zaczęliśmy punktować.

Ta trójka tak naprawdę uratowała mu wtedy posadę.

mar12301 komentarzy: 2316830.04.2023, 13:41

@sWinny: jak by była gdzieś jutro transmisja na jakimś viaplay to bym nawet luknął na ten mecz Arsenalu z Wolfsburgiem babeczek

M4rcin komentarzy: 159830.04.2023, 13:21

A kogo młodego Arteta wprowadził i zbudował? Z Martinellim nie miał wyjścia bo nie było nikogo na tą pozycje, na Sake stawiali juz wcześniej, chociaż tutaj plus bo odstawił Pepe zeby Bukayo grał. Może jedynie Odegaard sie w to wpisuje. To jest jedyna rzecz, której mi u Artety brakuje, chyba nie wprowadził nikogo z u21 do składu, Nwaneri dostał minute(xD) na debiut i tyle go widzieli

sWinny komentarzy: 786130.04.2023, 13:17

Co myślicie o żeńskiej drużynie Arsenalu? Oglądacie?

Osobiście wolę obejrzeć byle jaki mecz Arsenalu u18/u 21, niż nawet finał LM kobiet.

Mastec30 komentarzy: 627530.04.2023, 13:05

@Damper: Foden był głaskany aż nie wskoczył na obecny pozuom. Mahrez przychodził jako gwiazda ligi. Jak sprowadzimy gwiazdę liga na rezerwę to pewnie,.że można wymagać ale z młodymi się tak nie pracuje. Trzeba czasami cierpliwości. Ile razy Martinelli grał jak jeździec bez głowy ? A po 3 latach od transferu jest chyba najlepszym LS ligi. Nie możemy zawsze i wszędzie się porównywać do City. Mamy własną tożsamość i poza dokupywaniem zawodników na pierwszy skład idziemy też w rozwijanie młodych. I pragnę zauważyć że wielu z tych młodych, którzy potrzebowali czasu teraz nam się spłacają

mar12301 komentarzy: 2316830.04.2023, 13:04

Lazio zasmuciło Neapol XD

Rynkos7 komentarzy: 690930.04.2023, 13:04

@Kiepomen napisał: "Jak my mamy być topowym klubem skoro dalej chcecie traktować poważnie gościa, który na dobrą sprawę pokazal cokolwiek 1,5 roku temu. ESR nawet jak grał to już był ustawiany jako skrzydłowy bo po prostu się nie odnajduje w tym co chce grać Arteta na 10.
Konkurencja dla Odegrada to priorytet obok środka pomocy na to okienko."


Ten gość 1,5 roku temu przyćmiewał Martinellego i nawet nie wiem czy delikatnie nie przewyższał Saki. Trafiła mu się pechowa kontuzja co nie znaczy, że chłopak nie zasługuje na szanse w pre-seasonie bądź na jakimś wypożyczeniu aby odbudować kondycję. Lekką ręką to my możemy się pozbyć Elnenyego czy Xhaki, a nie Emila, który nawet jeżeli ma nie być przyszłością tego klubu to cały czas jeszcze można na nim dobrze zarobić.

Damper komentarzy: 242930.04.2023, 13:04

@mar12301: Powiedziałbym, że przegraliśmy już z West Hamem. Z Southampton to był gwóźdź do trumny, a z City kopanie leżącego.

mar12301 komentarzy: 2316830.04.2023, 13:00

@sebaarsenal: przegraliśmy już mistrzostwo w meczu z Southampton. Z całym szacunkiem dla nich, ale nie wygrywając u siebie z tak dysponowanym i beznadziejnym w tym sezonie rywalem trudno marzyć o przegonieniu City.

mar12301 komentarzy: 2316830.04.2023, 12:58

A jednak nie xD

mar12301 komentarzy: 2316830.04.2023, 12:57

Inteeer

Damper komentarzy: 242930.04.2023, 12:57

@Mastec30 napisał: "Problemem jest to, że ciężko znaleźć w takim sezonie jak ten okazję, żeby obaj ESR i Fabio pograli sobie tyle ile potrzebują"

Jeśli chcemy progresować to każdy sezon taki będzie. Niestety, ale my już nie możemy sobie pozwalać na głaskanie zawodników po głowie i dawanie taryfy ulgowej. Różnica jest taka, że rezerwowi City- Mahrez, Foden czy Alvarez kiedy trzeba to wchodzą i robią co do nich należy. U nas jest tłumaczenie, że ten zgubił formę, drugi po kontuzji, albo, że potrzeba czasu i więcej gry.

Marcinafc93 komentarzy: 32849 newsów: 130.04.2023, 12:53

Emilek, jak będzie się słabo sprawował w okresie przedsezonowym to trzeba się żegnać, koniec sentymentów, później znowu będzie, jak za Wengera i zamiast iść do przodu to zaliczali regres.

silvano95 komentarzy: 985030.04.2023, 12:52

City będzie wygrywać wszystko, a jak będą juz miec pewne mistrzostwo to pewnie sobie trochę odpuszczą

sebaarsenal komentarzy: 160730.04.2023, 12:51

Dzisiaj ważny dla nas mecz, chyba ostatnia nadzieja, że możemy być w grze w walce o mistrza. Jeśli City zgarnie komplet punktów na Fulham, nie daje nam 1% szansy na mistrzostwo biorąc pod uwagę piekielnie ciężki wyjazd na Newcastle.

fabregas1987 komentarzy: 2583830.04.2023, 12:46

Niepopularna opinia, chciałbym na Chelsea środek Xhaka-Jorginho

TlicTlac komentarzy: 603130.04.2023, 12:46

@fabregas1987:

Ja wiem, że mecz meczowi nierówny, ale w tym sezonie Fulham nie potrafiło choćby zremisować z City - grając około 70 minut w przewadze zawodnika.

Kiepomen komentarzy: 435230.04.2023, 12:41

Jak my mamy być topowym klubem skoro dalej chcecie traktować poważnie gościa, który na dobrą sprawę pokazal cokolwiek 1,5 roku temu. ESR nawet jak grał to już był ustawiany jako skrzydłowy bo po prostu się nie odnajduje w tym co chce grać Arteta na 10.
Konkurencja dla Odegrada to priorytet obok środka pomocy na to okienko.

Mastec30 komentarzy: 627530.04.2023, 12:37

@Damper napisał: "Teraz okazuje się, że mamy Ode, ESR i Vieirę, a i tak potrzeba wzmocnienia."

Bardziej bym powiedział, że potrzeba czasu. ESR potrzebuje gry żeby wrócił do formy po kontuzji a Vieira potrzebuje gry, żeby wszedł na wyższy poziom. Mam wrażenie, że on przyszedł do nas o rok za wcześnie. Przydałby mi się sezon w takiej Ligue 1, 3,5 tys rozegranych minut i wróciłby do nas wymiatacz. Problemem jest to, że ciężko znaleźć w takim sezonie jak ten okazję, żeby obaj ESR i Fabio pograli sobie tyle ile potrzebują

Matelko komentarzy: 321430.04.2023, 12:36

Maddison zostanie z rocznym kontraktem a jeśli dodatkowo Lisy spadną z ligi to będzie promocja za świetnego gracza, wiec dlaczego by nie skorzystac.

Damper komentarzy: 242930.04.2023, 12:32

Śmieszna sprawa- pamiętam jak po transferze Vieiry mówiło się, że lepiej było skupić się na innych pozycjach, bo akurat pozycja nr 10 jest najlepiej obsadzona w zespole (Ode, ESR). Teraz okazuje się, że mamy Ode, ESR i Vieirę, a i tak potrzeba wzmocnienia.

mar12301 komentarzy: 2316830.04.2023, 12:31

Nawet jak City coś jeszcze straci to my pewnie też jeszcze gdzieś uwalimy. Mamy przecież wyjazd do piekielnie trudnego Newcastle. Jak dla mnie to nie jest dużo łatwiejszy mecz niż ten na Etihad. I teraz nie przesadzam. Goście są serio w gazie.

marimoshi komentarzy: 473030.04.2023, 12:29

Kiedyś ESR występem przeciwko Chealse wyratował posadę Artecie.
Czas aby historia się powtórzyła i pomógł wyciągnąć Nas z kryzysu.
Ode na ławę do końca sezonu

enrique komentarzy: 1937830.04.2023, 12:27

@M4rcin: Wpierw musiałby zacząć grać. ESR potrzebuje minut na boisku, a takowych nie dostaje, w taki sposób nigdy nie wróci do formy.

Barney (zawieszony) komentarzy: 2102030.04.2023, 12:22

Jakby mieli Brighton i Brentford wyjazdy między rękawem to może ,ale dali im łatwy terminarz.

Dzisiaj może fulham powałczy potem City dwa razy w domu

M4rcin komentarzy: 159830.04.2023, 12:22

Pierwszy raz w histori wszystkie bilety zostały wyprzedane na mecz kobiet Arsenal-Wolfsburg

Mastec30 komentarzy: 627530.04.2023, 12:17

Dużo w kontekście transferu pomocnika będzie zależeć od przyszłości Xhaki i Jorginho. Za Granita podobno będziemy skłonni wysłuchać ofert a Jorginho ma rok kontraktu i raczej jest uzupełnieniem nic więcej. Rice obskoczy nam raczej głównie 6stke także przydałaby się dobra 8 jeszcze. Ciekawi przyszłość Mac allistera. On byłby moim zadaniem idealnym wyborem. Rice, Mac allister + jakiś obrońca za Holdinga i można kończyć okienko. Na wszystko będziemy wtedy przygotowani

M4rcin komentarzy: 159830.04.2023, 12:10

Jak ESR nie zacznie grać na miare potencjału to faktycznie lezymy w przypadku kontuzji Odegaarda

Kiepomen komentarzy: 435230.04.2023, 12:04

@Matelko: gdyby tylko był wybór maddison i rice vs caicedo I rice to all the way pierwsza opcja. Przecież jak u nas Odegard wypada albo jest bez formy to leżymy

Matelko komentarzy: 321430.04.2023, 11:53

Ja jestem przekonany, ze kupno Rice + Maddison zapewni nam kontrole gry w środku pola.
Odegard to nasza gwiazda i jeden z najlepszych piłkarzy Arsenalu ale jak łapie zadyszkę to Viera nie jest w stanie go zastąpić.

Czeczenia komentarzy: 1249830.04.2023, 11:40

Wiara w Fulham to chyba tylko na zasadzie wiary w to, że City musi się gdzieś jeszcze potknąć. Abstrahując od tego, że wcale nie musi, to akurat Fulham nie ma zbyt wielu argumentów. Gdyby byli w lepszej formie plus Mitrovicia, to jeszcze bym się łudził.

Widzę kalkę meczu MC z Leicester. Szybkie rozstrzygnięcie i zdjęcie nogi z gazu.

Spejsik komentarzy: 343930.04.2023, 11:04

@fabregas1987 napisał: "szczerze mówiąc nie zdziwiłbym sie gdyby dzisiaj City stracilo punkty z Fulham. Nie twierdze, ze to cokolwiek zmieni w mistrzowskim wyścigu, ale taki wyjazd na Craven Cottage idealnie pasuje do remisu wbrew wszystkiemu."
Też mam przeczucie, że City może nie wygrać :D

Mastec30 komentarzy: 627530.04.2023, 11:03

@Dziadyga napisał: "Żadnych "kozaków" z zagranicznych lig.Już takiego jednego z portugalskiej mamy.Zamiast 60 mln na jakiegos ze Sportingu to Ja wole 100 mln na tego Ryża.Jak chcemy być najlepsi to trzeba kupowac ludzi sprawdzonych w lidze i to mocnych graczy."

Trochę to uproszenie bo tak samo jak są przykłady kiedy dany zawodnik sobie z takiej np portugalskiej nie poradził jak Vieira tak samo są przykłady kiedy wypalił jak Bruno czy Dias. To jest sprawa mocno indywidualna i chyba nie ma co patrzeć kto w jakiej lidze gra jeżeli nasz sztab jest przekonany do jakiegoś zawodnika. Sam osobiście chce Rice ale też nigdy nie ma pewności że nawet taki sprawdzony zawodnik będzie prezentował się tak samo w nowej drużynie. Były przecież przykłady zawodników, którzy po transferach wewnętrznych nie pokazywali tego samego. Nie ma dobrej recepty, sztab musi dobrze analizować zawodników i temu musimy udać

Taki komentarzy: 204630.04.2023, 10:55

Ja bym jednak nie lekceważył piłkarzy z ligi portugalskiej.
Bruno Fernandes i Luis Diaz pokazują, że grają tam świetni piłkarze, którzy bardzo dobrze radzą sobie w PL.

fabregas1987 komentarzy: 2583830.04.2023, 10:39

szczerze mówiąc nie zdziwiłbym sie gdyby dzisiaj City stracilo punkty z Fulham. Nie twierdze, ze to cokolwiek zmieni w mistrzowskim wyścigu, ale taki wyjazd na Craven Cottage idealnie pasuje do remisu wbrew wszystkiemu.

Barney (zawieszony) komentarzy: 2102030.04.2023, 10:19

Ja uważam ,że nie potrzebujemy teraz ryzykować na rynku jak przyszły sezon skończy się bez trofeów to chłopaki mogą stracić wiarę.
Potrzeba Rice może to będzie ciut mniej niż 100 ma tylko rok kontrakty to zależy od konkurencji

Dziadyga komentarzy: 839730.04.2023, 10:05

Żadnych "kozaków" z zagranicznych lig.Już takiego jednego z portugalskiej mamy.Zamiast 60 mln na jakiegos ze Sportingu to Ja wole 100 mln na tego Ryża.Jak chcemy być najlepsi to trzeba kupowac ludzi sprawdzonych w lidze i to mocnych graczy.

Garfield_pl komentarzy: 2835630.04.2023, 10:04

@Taki napisał: "Być może masz rację.
To teraz się zastanawiamy, czy lepiej sprawdzonego w PL Rice za 100 mln czy Manuela Ugarte za 60 mln?

Ja bym wolał Ugarde z trzech powodów.
Pierwszy - cena. 40 baniek różnicy to sporo.
Drugi - zarobki. Rice kontrakt z pensją poniżej 200k/w wyrzuci do kosza a Ugarte będzie wymiatał za 80k/w.
Trzeci - gra do przodu. Ugarte ma dużo większe umiejętności kreowania gry."

Ani hajs na transfery ani tygodniówka nie są problemem:) a od jakiegoś czasu bierzemy walczaków , i ludzi z odpowiednim charakterem, więc Rice pasuje do tego i też będzie zasuwał.

Damper komentarzy: 242930.04.2023, 09:54

@Taki napisał: "Rice jest sprawdzony?"

Jest absolutnym pewniakiem od kilku lat w kadrze Southgate'a, więc nie wiem jak można kwestionować czy jest sprawdzony, czy nie.

@Taki napisał: "Jak Pep kupował Rodriego z Atletico to też ludzie mówili że ryzykuje i bierze wynalazek a dziś ma najlepszego DMa na świecie."

Rodri miał wyrobioną markę w La Liga i przychodził za 70 mln, a nie jako wynalazek.

Widzę, że Twoje główne argumenty to jest cena i zarobki. Piszesz, że Ugarte i Kone w przyszłości mogą być lepszymi piłkarzami. A mnie interesuje przede wszystkim to, kto w tym momencie jest lepszym zawodnikiem.

ArsenalChampion komentarzy: 812930.04.2023, 09:45

@Taki napisał: "Być może masz rację.
To teraz się zastanawiamy, czy lepiej sprawdzonego w PL Rice za 100 mln czy Manuela Ugarte za 60 mln?

Ja bym wolał Ugarde z trzech powodów.
Pierwszy - cena. 40 baniek różnicy to sporo.
Drugi - zarobki. Rice kontrakt z pensją poniżej 200k/w wyrzuci do kosza a Ugarte będzie wymiatał za 80k/w.
Trzeci - gra do przodu. Ugarte ma dużo większe umiejętności kreowania gry."

Tak ja pierdzieliłeś kiedyś ze Danjuma jest lepszy niz Gnabry. Co z tego ze Ugarte jest tanszy. Jesli jakiś piłkarz nagle wypłynie i utrzymuje wysoki poziom przez 1 sezon, to nie znaczy ze bedzie ten poziom utrzymywać w kolejnym, a druga kwestia to Ugarte gra w zdecydowanie słabszej lidze. Z kolei Declan Rice utrzymuje wysoki poziom juz od kilku sezonów i to w najtrudniejszej lidze.
No soory ale jesli chcesz bić sie o mistrza i progresować to musisz się starać o takiego Rice, a nie Ugarte. Arsenal takiego Ugarte to sobie mógł kupić jak walczył o top4, teraz trzeba wykonać kolejny krok naprzód i starać się o lepszych piłkarzy

Taki komentarzy: 204630.04.2023, 09:40

@sickstick napisał: "Zgadzam się że Ugarte to może być totalny kozak, ale nie zgadzam się że będzie kosztował "połowę kwoty co Rice". Myślę że ze 60mln za niego zawołają."
Być może masz rację.
To teraz się zastanawiamy, czy lepiej sprawdzonego w PL Rice za 100 mln czy Manuela Ugarte za 60 mln?

Ja bym wolał Ugarde z trzech powodów.
Pierwszy - cena. 40 baniek różnicy to sporo.
Drugi - zarobki. Rice kontrakt z pensją poniżej 200k/w wyrzuci do kosza a Ugarte będzie wymiatał za 80k/w.
Trzeci - gra do przodu. Ugarte ma dużo większe umiejętności kreowania gry.

Damper komentarzy: 242930.04.2023, 09:31

@Embix napisał: "To że mu się pogoda odwidziała po sezonie i zaczął cudować z agentem i zaczął grać jak za kare bo chciał odejść za darmo, głupie wypożyczenie do Atletico, poprzestawianie sobie w głowie to już inna sprawa.
Nie każdy musi być z charakteru takim dzbanem jak Torreira.
Mówisz że nie potrzeba walczaków..."


Nigdzie nie napisałem, że nie potrzeba walczaków. Rice jest walczakiem, a jednocześnie jest pewniakiem, o to mi chodziło. Wolę przepłacić i brać pewny, sprawdzony towar, któremu nie odwidzi się liga, nie będzie narzekał na pogodę i nie będzie potrzebował ileś tam czasu, żeby się przystosować. Ugarte to jest po prostu niewiadoma. Co z tego, że gra dobrze w tym sezonie- to jest tylko jeden sezon i to jest słoneczna Portugalia, a nie Premier League. Powinniśmy po prostu minimalizować ryzyko wtopy. Jaka jest przepaść pomiędzy ligą portugalską a PL widać na przykładzie Fabio.

Taki komentarzy: 204630.04.2023, 09:27

@Damper napisał: "Już karakan Torreira miał być takim walczakiem."
Nie kupujmy więcej Urugwajczyków bo Torreira okazał się niewypałem?
@Damper napisał: "Jak przychodził z Sampdorii to też się mówiło, że to umiejętności, charakter i miał być pitbullem środka pola."
Manuel Ugarte ma oprócz charakteru baardzo dużo jakości. Z piłką przy nodze z rasowego DMa zmienia się inteligentnego rozgrywającego.
@Damper napisał: "Jak mamy możliwość brać sprawdzoną jakość z ligi to powinniśmy to robić."
Rice jest sprawdzony?
W WHU może tak ale nikt nie wie jak będzie po zmianie klubu na lepszy.
Już paru takich sprawdzonych w PL było i po zmianie klubu gaśli w oczach.
@Damper napisał: "Jeśli chcemy naprawdę wbić się na szczyt, a nie ciągle aspirować i uznawać wyższość innych potęg to nie możemy ryzykować i bawić się w wynalazki."
Jak Pep kupował Rodriego z Atletico to też ludzie mówili że ryzykuje i bierze wynalazek a dziś ma najlepszego DMa na świecie. @Damper napisał: "Co z tego, że cena jest wysoka?"
To z tego, że Takiego Ugarte albo Manu Kone można mieć za połowę ceny Rice a po czasie może się okazać, że będą lepszymi piłkarzami.

gbn komentarzy: 381430.04.2023, 09:20

@Ech0z: A czytałeś na jakich stanowiskach i za co ta płaca?

Embix komentarzy: 201330.04.2023, 09:20

@Taki napisał: "Rice to wydatek w okolicach 100 mln.
Za mniej niż połowę tej kwoty można mieć Manu Kone z Gladbach lub Manuela Ugarte ze Sportignu.
Zwłaszcza Ugarte byłby idealny. Chłopak ma rewelacyjne jak na swój wiek (22l.) umiejętności i charakter. Właśnie takich walczaków trzeba kupować"

I nie musi być kozakiem. Rice to pewniak, kilka lat na TOPie graczy z ligi na wysokim poziomie, sprawdzony i ograny w lidze, reprezentant kraju podstawowy skład, po prostu pewniak. I od kilku lat ktoś z TOPu ligi chce go kupić. To mówi samo za siebie

Embix komentarzy: 201330.04.2023, 09:17

@Damper napisał: "Już karakan Torreira miał być takim walczakiem. Jak przychodził z Sampdorii to też się mówiło, że to umiejętności, charakter i miał być pitbullem środka pola. Co z tego wyszło wszyscy wiedzą. Jak mamy możliwość brać sprawdzoną jakość z ligi to powinniśmy to robić. Co z tego, że cena jest wysoka? Jeśli chcemy naprawdę wbić się na szczyt, a nie ciągle aspirować i uznawać wyższość innych potęg to nie możemy ryzykować i bawić się w wynalazki."
Torreira pierwszy sezon miał dobry i spełniał oczekiwania, dużo osób widziało go na lata. To że mu się pogoda odwidziała po sezonie i zaczął cudować z agentem i zaczął grać jak za kare bo chciał odejść za darmo, głupie wypożyczenie do Atletico, poprzestawianie sobie w głowie to już inna sprawa.
Nie każdy musi być z charakteru takim dzbanem jak Torreira.
Mówisz że nie potrzeba walczaków... Casemiro, Kante, Camavinga, Touchameni.... Walczaki są mile widziani w futbolu bo robią za 2ch i można mieć drugiego kreatora z mniejszymi zadaniami defensywnymi. Najlepszym tego przykładem był Casemiro w Realu - boki obrony mogły się zapędzać, Kroos, Modric nie musieli się cofać i bronić w czym nie byli tacy dobrzy, a w przypadku kontry Casemiro leciał łatał bok obrony, jeśli nie miał takiej możliwości to ciął do tyłu na pozycję stopera a obrońca schodził do gracza na bok i tym sposobem grając 2ką stoperów z tyłu jak Casemiro Walczak wracał ich asekurował zostawali zawsze w kontrze 3ką z tyłu minimum.
Właśnie dzięki temu Casemiro Real był tak ofensywny i wygrał 3LM pod rząd i to był ich kluczowy element w tamtym czasie.
W Leicester, potem Chelsea też Kante był ich sukcesem

sickstick komentarzy: 283030.04.2023, 09:16

@Taki napisał: "Rice to wydatek w okolicach 100 mln.
Za mniej niż połowę tej kwoty można mieć Manu Kone z Gladbach lub Manuela Ugarte ze Sportignu.
Zwłaszcza Ugarte byłby idealny. Chłopak ma rewelacyjne jak na swój wiek (22l.) umiejętności i charakter. Właśnie takich walczaków trzeba kupować."

Zgadzam się że Ugarte to może być totalny kozak, ale nie zgadzam się że będzie kosztował "połowę kwoty co Rice". Myślę że ze 60mln za niego zawołają.

danielosik (zawieszony) komentarzy: 1698230.04.2023, 09:15

@Barney: głośno myślę

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Everton 19.05.2024 - godzina 17:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City37277388
2. Arsenal37275586
3. Liverpool372310479
4. Aston Villa37208968
5. Tottenham371961263
6. Newcastle361761357
7. Chelsea361691157
8. Manchester United361661454
9. West Ham3714101352
10. Brighton3612121248
11. Bournemouth371391548
12. Crystal Palace3712101546
13. Wolves371371746
14. Fulham371281744
15. Everton371391540
16. Brentford371091839
17. Nottingham Forest37892029
18. Luton37682326
19. Burnley37592324
20. Sheffield Utd37372716
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland255
C. Palmer2110
A. Isak201
O. Watkins1913
D. Solanke193
Mohamed Salah1810
Son Heung-Min179
P. Foden178
B. Saka168
J. Bowen166
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com