Mamy finał! Arsenal pokonuje Atletico i zagra w Budapeszcie
06.05.2026, 03:52, Patryk Bielski
130 komentarzy
Arsenal po raz drugi w historii awansował do finału Ligi Mistrzów, pokonując Atletico Madryt 1:0 na Emirates Stadium. Dzięki temu zwycięstwu Kanonierzy wygrali dwumecz 2:1. Decydujące okazało się trafienie kapitana Bukayo Saki tuż przed przerwą, które zapewniło gospodarzom awans w zaciętym rewanżu. Arsenal zachował dziewiąte czyste konto w tej edycji rozgrywek.
Podopieczni Mikela Artety zmierzą się teraz z obrońcami tytułu, Paris Saint-Germain, którzy wyeliminowali ich w półfinale poprzedniego sezonu, lub z Bayernem Monachium. Finał odbędzie się 30 maja na Puskas Arenie w Budapeszcie, tydzień po tym, jak Arsenal ma nadzieję zdobyć pierwsze mistrzostwo Anglii od 22 lat. Poprzedni finał Ligi Mistrzów Arsenal rozegrał w 2006 roku, przegrywając z Barceloną.
W dwumeczu Arsenal minimalnie przeważał nad Atletico, którego groźna linia ataku została skutecznie powstrzymana. Wieczór pełen napięcia zakończył się niepohamowaną radością w północnym Londynie.
Powrót Saki po kontuzji okazał się kluczowy dla Arsenalu. Po zdobyciu bramki w wygranym 3:0 meczu z Fulham, Saka ponownie wpisał się na listę strzelców, dobijając piłkę po strzale Leandro Trossarda. - To był mecz pod dużym ciśnieniem. Dla obu drużyn wiele znaczył. Udało nam się go dobrze rozegrać - powiedział Saka. - Czasem piłka odbija się na twoją korzyść, czasem nie, ale tym razem się udało i jesteśmy w finale.
Sezon Arsenalu jeszcze niedawno wydawał się niepewny, ale teraz zmierza ku triumfalnemu zakończeniu. Po tym, jak Manchester City potknął się w meczu z Evertonem, Arsenal jest o krok od pierwszego tytułu mistrza Anglii od 2004 roku i jednocześnie blisko europejskiego sukcesu. Niezależnie od tego, kto stanie im na drodze, będzie musiał uważać na skuteczny Arsenal z historycznymi ambicjami.
Przed meczem kibice Arsenalu zorganizowali pokaz fajerwerków przed hotelem Atletico we wschodnim Londynie, co skłoniło hiszpański klub do złożenia skargi do UEFA.
Sam mecz nie był widowiskiem pełnym fajerwerków, ale zawodnicy Arsenalu nie przejmowali się tym ani trochę, świętując długo po ostatnim gwizdku. Choć styl gry mógł różnić się od ofensywnego spektaklu PSG i Bayernu, nie można zaprzeczyć skuteczności Arsenalu w neutralizowaniu ataków Atletico z Julianem Alvarezem, Marcosem Llorente i Antoine'em Griezmannem na czele.
- Gdy objęliśmy prowadzenie 1:0, wiedziałem, że wygramy. Czułem, że coś wyjątkowego się tworzy - powiedział niezawodny Declan Rice. Atletico ruszyło do ataku w drugiej połowie, a Giuliano Simeone miał szansę wyrównać, ale Gabriel skutecznie zażegnał niebezpieczeństwo.
Arsenal mógł zwiększyć przewagę, gdy Piero Hincapie podał piłkę do Viktora Gyokeresa, który jednak przestrzelił z dogodnej pozycji. Końcowe minuty były nerwowe i chaotyczne, co sprzyjało Arsenalowi. Trener Atletico Diego Simeone coraz bardziej się denerwował i został ukarany żółtą kartką, podobnie jak Arteta. Wieczór Atletico podsumował Alexander Sorloth, który nie trafił w piłkę przy rzadkiej okazji pod koniec meczu.
źrodło: Sowetan.co.za
godzinę temu 15 komentarzy
godzinę temu 8 komentarzy
godzinę temu 2 komentarzy
godzinę temu 3 komentarzy
17 godzin temu 5 komentarzy
23 godziny temu 8 komentarzy
23 godziny temu 3 komentarzy
05.05.2026, 10:29 12 komentarzy
05.05.2026, 10:28 5 komentarzy
05.05.2026, 10:25 3 komentarzy
| Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
|---|
| Zawodnik | Bramki | Asysty |
|---|
-
Zagadnienia Taktyczne #39: Skrzynka narzędziowa
- 16.10.2025 7 komentarzy
-
80 procent: Gdy statystyka przestaje być przypadkiem
- 29.09.2025 28 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne #38: Porażka na Anfield
- 09.09.2025 9 komentarzy
-
Okiem kibica #2: Marzenie młodego chłopca
- 28.08.2025 7 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne #37: Manita na Emirates
- 26.08.2025 5 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
-
Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
-
Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
-
Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
-
Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
-
Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
IMO Bayern dużo lepszy przeciwnik dla Rice'a, który z kolei jest kluczowy dla nas. Z Atletico super zawody, mógł się pokazać defensywnie, a pressing Atletico nie był aż na tyle intensywny, żeby uwidocznić jego słabsze strony. Z PSG Vitinha i ich szalony pressing to byłby problem w pomocy (chociaż Skelly też fajnie się z komplementuje z Ricem ostatnio), ale myślę że Bayern jest do zrobienia w pomocy i fizycznie. Jakby się udało wygrać walkę w pomocy, to też ich skrzydła miałyby mniej okazji się pokazać. Z kolei Gabriel sobie dobrze radzi z Kanem.
@szyszak: @ArsenalChampion: Można grac ofensywna i kreatywna piłkę? Można, nic skomplikowanego wystarczyło dać więcej ód siebie na boisku, walka, wyjście na pozycję, szybsze rozgrywanie piłki z prostopadłymi podaniami i widzimy zupełnie inną drużynę. To nie jest nic skomplikowanego i niepotrzebne są specjalne umiejętności. Taki zespół można oglądać, wiadomo że wszystkiego nie wygra się i nie da rady zdominować rywala przez 90 minut, to co graliśmy w ostatnich dwóch meczów w przeciwieństwie do reszty sezonu to jest przepaść, nawet Mikel z zmiana reaguje bardzo dobrze na wydarzenia podczas meczu
@darek250s napisał: "Banda smutnych ludzi, którzy po prostu zamiast docenić to gdzie się znaleźliśmy, będą nam umniejszać."
Brzmi to jak przytyk do kanonierzy.com przez większość sezonu. XD
W sumie beka z opinii publicznej, która umniejsza Arsenalowi tego zwycięstwa.
Problem o to, że się cieszą
Że skutecznie zneutralizowali dobre strony przeciwnika.
Że już w finale na pewno nie mamy szans, to będzie formalność.
Banda smutnych ludzi, którzy po prostu zamiast docenić to gdzie się znaleźliśmy, będą nam umniejszać.
@ArsenalChampion napisał: "losnunorosowi humor popsują już 2 pierwsze minuty słabszej gry z wet hamem"
XD
@szyszak: losnunorosowi humor popsują już 2 pierwsze minuty słabszej gry z wet hamem
@Joker_224 napisał: "Trochę wk*rwia ta nagonka na „odklejony fanbase”, cała nienawiść świata przelała się na Arsenal"
To brzmi jak cierpienie. Jest taka specjalna maść która powinna pomóc tym biednym stworzeniom.
mażak idealnie pasowałby do wczorajszego studia w C+ swoim podejściem do Gyokeresa.
White to najlepszy na świecie PO w grze kombinacyjnej. Nie będzie go łatwo zastąpić, do tego jego wpływu na grę Saki i Odegaarda. Kwestia czy fizycznie go nie zniszczyliśmy już nie do odratowania. Jeśli dowieziemy ten sezon to też w sporej mierze na zawodnikach, którzy na stałe oddali zdrowie za ten klub. Ode mnie szacun do White'a, Timbera czy Gabriela (który włożyłby głowę pod pociąg) jest dozgonny.
@szyszak: jeszcze teksty, że każdy kibic futbolu będzie przeciwko Arsenalowi xd
@Joker_224 napisał: "Trochę wk*rwia ta nagonka na „odklejony fanbase”, cała nienawiść świata przelała się na Arsenal i w sumie nie wiem skąd to się wzięło. Cieszyć się nie można bo pół świata urażone, wyników osiągnąć nie można bo drugie pół świata się złości. Jeszcze niedawno było „fajnie jakby te armatki coś zdobyły”, a teraz? Jazda z armatami do spodu. Wiadomo, psy szczekają, karawana jedzie dalej, jednak ilość tych kund… ekhem psów zastanawia"
Rozumiem czasem że kogoś może coś boleć, albo żeby być uprzedzony wszystko spoko, ale jak są ludzie tak odklejenie że zaczynają na zlosć kibicować $ity to dla mnie taki gość jest zwykłą amebą xd
Coraz bardziej zaczyna wyglądać to, że jak chcemy prime Sake to na PO musi grać White. Z Timberem tego czegoś nie ma
@losnumeros napisał: "Jak humorki? Od wczoraj nic nie popsuje mi humoru."
Nawet przegrana z west hamem?
Jak humorki? Od wczoraj nic nie popsuje mi humoru. Nie wiem kiedy ostatni raz miałem takie emocje, aż mama do pokoju wleciała tak darłem się. Niech innych boli nasz finał, niewiem po co też wchodzić na strony innych klubów. Od meczu z Fulham zespół wygląda imponująco, niesamowita metamorfoza której nie spodziewalem się, tylko ten Madueke, reszta na czele z Mikelem przebudzili się. W lidze mat już przewagę, wróciły mi emocje jak za dzieciaka, można grać w piłkę a nie kontrolować mecz i liczyć na SFG
@Joker_224 napisał: "Trochę wk*rwia ta nagonka na „odklejony fanbase”, cała nienawiść świata przelała się na Arsenal i w sumie nie wiem skąd to się wzięło. Cieszyć się nie można bo pół świata urażone, wyników osiągnąć nie można bo drugie pół świata się złości. Jeszcze niedawno było „fajnie jakby te armatki coś zdobyły”, a teraz? Jazda z armatami do spodu. Wiadomo, psy szczekają, karawana jedzie dalej, jednak ilość tych kund… ekhem psów zastanawia"
Fajnie jest tylko wtedy jak CL zdobywa FCB lub RM, ewentualnie Bayern. Jak City czy PSG to za brudną kasę, jak Chelsea to za kasę oligarchów... Jak Arsenal czy Inter to antyfootball i haramball
@Marzag napisał: "na jakiś czas podsumowując jego nierówną walkę z piłką coś napiszę i tyle."
Gdy to czytam to mam przed oczami słynną modliszkę, która pięknie zabiega o samca, a potem go zjada xD
@kamo99111 napisał: "I zgodzę się, że Timber jest piłkarsko lepszy ale Ben lepiej:"
piłkarsko lepszy? Imo White to właśnie piłkarsko zawsze był najlepszy u nas obrońca, może Calafiori jest blisko. Musielibyśmy pewnie porównać nasze definicje, ale Benek to chyba technicznie i uważam, że taktycznie o wiele bardziej elastyczny zawodnik. Zagra i odwróconego i szeroko ustawionego PO. Jasne Timber imponuje szybkością, dynamiką i walecznością, ale czysto piłkarsko Benek ma imo więcej do zaoferowania, przyjęcie, prowadzenie, długie podanie i wrzutki, do tego potrafi się zabawić z rywalem i założyć siateczkę, albo strzelić coś w gąszczu i zapodać lobika. Jego problem od dwóch sezonów to zdrowie, a to wypadkowa tego, że wcześniej kilka lat grał wszystko od dechy do dechy. Z nim w składzie graliśmy z tej prawej strony najlepszy football. Przy całym szacunku do Timbera oczywiście.
Jest szansa na powrót Timbera na finał?
@Dziadyga napisał: "A ile hejtu się wylało przez rok to nawet nie będę wspominać,każde źle zagranie wypominasz czy gosciocowi ujmowales na siłę."
to też nieprawda, przecież ja już przywykłem do tego że on łatwo piłkę traci i ma problemy z prostymi podaniami, raz na jakiś czas podsumowując jego nierówną walkę z piłką coś napiszę i tyle. @vitold napisał: "Ewentualnie pomyliles sie i zamiast Saki powinien byc Gyokeres i Twoja nienawisc do niego xd"
Nie powiedziałem o Gyokeresie niczego co by nie było prawdą.
@kamo99111 napisał: "Czyli co trzeba dziękować diabełkom za to manto?? xD"
na to wychodzi xD ale ja bym jeszcze poczekał z dziękowaniem aż coś w końcu wpadnie do gabloty.
Trochę wk*rwia ta nagonka na „odklejony fanbase”, cała nienawiść świata przelała się na Arsenal i w sumie nie wiem skąd to się wzięło. Cieszyć się nie można bo pół świata urażone, wyników osiągnąć nie można bo drugie pół świata się złości. Jeszcze niedawno było „fajnie jakby te armatki coś zdobyły”, a teraz? Jazda z armatami do spodu. Wiadomo, psy szczekają, karawana jedzie dalej, jednak ilość tych kund… ekhem psów zastanawia
@Mastec30: Tak jak czytałem na Debilpage, że Arsenal jak zgarnie mistrza to będzie najsłabszy mistrz od czasów Leicester. Najsłabszy mistrz, który był w finale Ligi Angielskiej, w ćwierćfinale Pucharu Anglii i w finale LM.
@alexis1908 napisał: "A swoją drogą co tak cicho o tym że White zagrał kapitalny mecz ? ;) już z Fulham wyglądał lepiej wczorajszy występ pokazał że brakowało mu ogrania już będzie tylko lepiej, no i jednak duo Ben Saka na Prawej stronie to jest to"
White jak dla mnie to jeden z najbardziej niedocenianych obecnie piłkarzy Arsenalu. I zgodzę się, że Timber jest piłkarsko lepszy ale Ben lepiej:
1. rozumie się z Saka niż Holender,
2. pasuje do naszej taktyki. Timber schodzi do środka mocno go zagęszczając. Przez to robi się tłok i ciężko się rozgrywa. W takim tłoku też ciężej Sace czy Martinellemu/Trossardowi zejść do śrdoka. Ben natomiast fajnie obiega Sake tworząc mu wolne przestrzenie.
Toteż nie dziwi mnie jego dobra postawa. Dodatkowo wygląda na to, że uporał się z jakimiś problemami zdrowotnymi (była mowa, że gra z bólem od dawna) bo forma wraca do tej sprzed 2 sezonów :-)
@Marzag napisał: "Jak chwalę Gyokeresa to udajesz, że go nie chwale bo Ci tak lepiej pasuje do twojej opowieści."
A ile hejtu się wylało przez rok to nawet nie będę wspominać,każde źle zagranie wypominasz czy gosciocowi ujmowales na siłę.
Natomiast jak Saka przyzwyczaił do pewnego poziomu wysokiego i nagle zjechał na dłuższy czas to nie ma się co dziwić,że ludzie krytykowali,bo było za co często.Dobrze,że na koniec sezonu wraca na tor i może pomóc.
A swoją drogą co tak cicho o tym że White zagrał kapitalny mecz ? ;) już z Fulham wyglądał lepiej wczorajszy występ pokazał że brakowało mu ogrania już będzie tylko lepiej, no i jednak duo Ben Saka na Prawej stronie to jest to.
@ozzy95 napisał: "No i ta porażka z United, która to de facto umożliwiła xD"
Czyli co trzeba dziękować diabełkom za to manto?? xD
@Bartek_ napisał: "Jako społeczność Arsenalu bardzo przepraszamy za to, że wygranie wszystkich meczów w fazie ligowej zapewniła nam łatwiejszą drabinkę. Wszyscy zgadzamy się z tym, że w nagrodę powinniśmy mieć trudniejszą."
Zajęcie pierwszego miejsca nie zapewnia łatwiejszej drabinki, tylko fakt że rewanże gramy u siebie i jesteśmy rozstawieni w losowaniu. Równie dobrze mogliśmy być na miejscu Bayernu i mieć po drodze RM i PSG. To, że trafiliśmy na "prawą" stronę drabinki było wynikiem losowania, a nie nagrodą za "zasługi"... (1 i 2 drużyna mogą spotkać się najwcześniej w finale). Spójrz jaką "łatwiejszą" drabinkę miało LFC w zeszłym roku, a przecież zajęli pierwsze miejsce w grupie.
To że drabinka ułożyła się tak, że dopiero w 1/2 spotkaliśmy zespół z topu to była kwestia losowania.
Stąd obiektywnie trzeba przyznać, że w tej edycji CL gwiazdy nam sprzyjają. Jednak czy to coś złego? Trzeba mieć trochę szczęścia żeby wygrać CL.
@Marzag napisał: "@vitold napisał: "Mażuś, czy ta nienawiść do Saki jest teraz z Tobą w pokoju?"
na szczęście nie, bo gra dobrze więc chorągiewy teraz zmieniły kierunek."
Nie przypominam sobie nienawiści do Saki. Jedynie krytykę. On ma asystę co 375 minut, gola co 273 minut. To są statystyki na poziomie Championship. Na tej stronie często rozkładane są staty zawodników na per minutki i krytyka.
Ewentualnie pomyliles sie i zamiast Saki powinien byc Gyokeres i Twoja nienawisc do niego xd
@Marzag napisał: "A wszystko to zaczęło się od tego gdy niedoświadczony trener przyszedł do zespołu w głębokim kryzysie którego marzeniem było zakwalifikować się do ligi mistrzów.
Niezła historia"
wszystko to się zaczęło 31 sierpnia 2010, gdy ostatniego dnia okienka Wenger ściągnął Artetę do klubu. Przypomnę, że to był ostatni dzień okienka po słynnym 2-8 z United na Old Trafford, tylko ten wynik zmusił Papcia do pójścia na zakupy i ostatecznie ściągnął w DD cały tabun piłkarzy, w tym właśnie Mikela. Arteta ponoć do nas wzdychał parę lat, Wenger to odwzajemniał i w końcu się udało. Nie sądzę by Arteta został naszym trenerem, gdyby nie ten trochę desperacki ruch Papcia i transfer do nas. No i ta porażka z United, która to de facto umożliwiła xD
@vitold napisał: "Mażuś, czy ta nienawiść do Saki jest teraz z Tobą w pokoju?"
na szczęście nie, bo gra dobrze więc chorągiewy teraz zmieniły kierunek.
@Dziadyga napisał: "Wiadomo,że Marzag jest odklejony i takimi tekstami to udowadnia,grał ch**jowo wiekszosc sezonu to była zasłużona krytyka,facet nie odróżnia konstruktywnej krytyki a tu o jakies nienawisci xD ale wiemy co z Gyokeresm jezdzi jakby 2 gole na krzyż miał i ciul tam,że mało dobrych dogran miał,teraz dziwnym trafem piła idzie do przodu i Bestia gra swoje to cisza ze strony Marzaga."
Chłopie, to ty jesteś odklejony, żyjesz w swoim świecie w którym nic do Ciebie nie dociera xd
Jak chwalę Gyokeresa to udajesz, że go nie chwale bo Ci tak lepiej pasuje do twojej opowieści.
Mażuś, czy ta nienawiść do Saki jest teraz z Tobą w pokoju?
@pLYTEK napisał: "Calafiori musi się ogarnąć, gdyby nie błąd sędziego Atletico miałoby karnego przez jego faul na griezmanie + pchanie simeone po Spalonym którego mogło nie być też na jedenastkę"
Fakt. Też pomyślałem, że to było bardzo nie odpowiedzialne, zwłaszcza, że to było jeszcze przed gwizdkiem xd ale jeden chłop mu tam na nadgarstek stanął i nie było żadnej reakcji, tylko dlatego, że się nie zwijał z bólu
@Czeczeniec napisał: "fan Farselony"
Oni jak United - byliby mistrzem GDYBY xd i Barcelona też by wygrała LM GDYBY
Arteta 10 lat temu zakończył swoją karierę profesjonalnego piłkarza grając w Arsenalu. W tym sezonie zdobędzie premier league i zagra o historyczny bo pierwszy dla Arsenalu puchar ligii mistrzów.
A wszystko to zaczęło się od tego gdy niedoświadczony trener przyszedł do zespołu w głębokim kryzysie którego marzeniem było zakwalifikować się do ligi mistrzów.
Niezła historia
@Mastec30 napisał: "I jeszcze to gadanie że PSG czy Bayern to dopiero będzie weryfikacja dla nas. Ludzie myślą że do finału, nie przegrywając żadnego meczu, z 9 czystymi kontami i najmniejszą liczbą straconych bramek pokonując pod drodze Bayern, Inter i 2 razy Atletico awansowała niezweryfikowana drużyna na farcie. No rozdupia mnie to"
Zawsze tak było jest i będzie, że rywale a właściwie ich kibice będą umniejszać sukces. Maja jakies tam swoje argumenty - jedne bardziej trafne, inne mniej, a jeszcze inne po prostu z dupy. Ale to jest to co ja zawsze mowię - zwycięzców się nie sądzi. Jak wygramy na ten przykład ligę to za parę lat nikt nie będzie pamiętał stylu drużyny w wielu meczach itd itp. Dlatego tym bardziej cieszy mnie ten ból dupy kibiców rywali bo to znaczy, że piecze... oj i to jeszcze jak :-D
@alexis1908 napisał: "@Marzag: nienawiść w stosunku do Saki ? Ponosi się Saka był krytykowany za słabą formę bo nie grał w tym sezonie nic specjalnego, na szczęście w końcówce wygląda o niebo lepiej."
Wiadomo,że Marzag jest odklejony i takimi tekstami to udowadnia,grał ch**jowo wiekszosc sezonu to była zasłużona krytyka,facet nie odróżnia konstruktywnej krytyki a tu o jakies nienawisci xD ale wiemy co z Gyokeresm jezdzi jakby 2 gole na krzyż miał i ciul tam,że mało dobrych dogran miał,teraz dziwnym trafem piła idzie do przodu i Bestia gra swoje to cisza ze strony Marzaga.
@pLYTEK napisał: "+ pchanie simeone po Spalonym którego mogło nie być też na jedenastkę"
Sędzia by odgwizdał swój gwizdek czy co masz na myśli?
@alexis1908 napisał: "nienawiść w stosunku do Saki ? Ponosi się Saka był krytykowany za słabą formę bo nie grał w tym sezonie nic specjalnego, na szczęście w końcówce wygląda o niebo lepiej."
nie ponosi mnie, zero wsparcia od większości "kibiców" miał, był obarczany za słabą grę kolegów, gdy łapał kontuzję to były słowa o tym, że już nic z niego nie będzie.
Większość kibiców Arsenalu niestety nie zasługuje na nic, ale mimo to zespół może dać im w tym sezonie wszystko.
@Mickeylo: oczywisty fejor z afrykańskiej części internetu.
Calafiori musi się ogarnąć, gdyby nie błąd sędziego Atletico miałoby karnego przez jego faul na griezmanie + pchanie simeone po Spalonym którego mogło nie być też na jedenastkę
@Marzag: nienawiść w stosunku do Saki ? Ponosi się Saka był krytykowany za słabą formę bo nie grał w tym sezonie nic specjalnego, na szczęście w końcówce wygląda o niebo lepiej.
Everton Manager David Moyes on Everton’s Performance tonight:
“I’ve always said Mikel is like a son to me, more than just a former captain, he’s a football son. And today, that result was for him. even though not the result we wanted, I feel gutted, to concede that late equalizer at that late in time, it hurts but we take it. I told the boys before we went out there that I would rather die dancing than see Manchester City walk away with three points at our expense. I did everything in my power for Mikel and the Gunners, I’ve done my part for Arsenal. Now my only hope is that they go on, finish the job, and lift that trophy. The league title belongs in his hands. He deserves it”
@axe napisał: "Oby Bayern, Sito w obronie ze starym neuerem, środek rice zniszczy a atak olise Kane Diaz każdy z premier league to nasi grali z nimi miliony meczy nie straszni poza tym nam się nie da strzelić a Bayernowi na pewno dwie pykniemy także oby Bayern, Kompany też mniej doświadczony"
Dokładnie. Do tego zgarnięcie tytułu LM z przed nosa Harremu.. coś pięknego. Dodam jeszcze że Kompany jest słabszym trenerem niż Enrique i to też może odegrać duża rolę.
Mój były już znajomy, fan Farselony, obudził mnie rano stwierdzeniem, że to oni powinni być teraz w finale, że nie wie jakim cudem przegrali z tak słabym Atletico i jak ja mogę co tydzień oglądać Arsenal, bo tak paskudnie defensywnej drużyny już dawno nie widział.
Napisalem mu tylko, że w dwumeczu strzeliliśmy Atletico tyle samo bramek co ta jego ultraofensywna Barca tylko przy tym straciliśmy 3 razy mniej.
Ale ich wszystkich piecze, coś wspaniałego!
W sumie to nie wiem kogo bym chciał w finale. Obie ekipy będą tak samo trudne. Może Bayern przyjemniejszy ze względu na większą markę niż PSG. Jednak lepiej grać z prawdziwym klubem a nie napędzanym szejkami.
Bo sportowo to w sumie na jedno wychodzi. Obie ofensywy topowe. Obie ekipy gorzej troszkę wyglądają w defie. Podobny styl, podobne słabości, podobne mocne strony. Jeden pies dla mnie ale z Bayernem ewentualna porażka smakowałaby mnie gorzko. Bo jednak obrona LM przez PSG to zła informacja dla piłki
CHyba,że ktoś chce niskobudżetową opcje,to wyjazd w piątek po 20 pociągiem z Krakowa,przed 9 na miejscu i cały dzien na miescie + oglądanie meczu i powrót rano.
Thierry Henry z PRZEPIĘKNYMI SŁOWAMI do Bukayo Saki:
"My w 2006 roku nie daliśmy rady. Mam nadzieję, że Wam się uda! Jeśli Wam się uda i zdobędziecie tytuł, nie chcę niczego zapeszyć, będziecie znani jako „Niezapomniani”, my byliśmy „Niezwyciężeni” - walczcie o to!"!
Oby Bayern, Sito w obronie ze starym neuerem, środek rice zniszczy a atak olise Kane Diaz każdy z premier league to nasi grali z nimi miliony meczy nie straszni poza tym nam się nie da strzelić a Bayernowi na pewno dwie pykniemy także oby Bayern, Kompany też mniej doświadczony
Arteta “I went to some of the players and told them, "I'm sorry, but I'll be picking the same lineup (against Fulham)."
They said to me: "Boss! We're here whenever you need us," and then they hugged me.”