Nieudany debiut Emery'ego. Arsenal przegrywa z City

Nieudany debiut Emery'ego. Arsenal przegrywa z City 12.08.2018, 19:27, Kamil Garczorz 1701 komentarzy

W końcu ruszył nowy sezon Premier League, a Unai Emery zderzył się z rzeczywistością, jak tutaj panuje. Manchester City Pepa Guardioli łatwo uporał się na Emrates Stadium z Arsenalem wygrywając 2-0. Pierwszego gola już po kilkunastu minutach zdobył Raheem Sterling, a wynik ustalił w drugiej połowie Bernardo Silva.

oceń zawodników po meczu

Po ogłoszeniu Emery'ego nowym trenerem Kanonierów wiele mówiło się o nowym Arsenalu. Piłkarze z północnego Londynu znów mieli grać ładnie dla oka, a Emery miał wprowadzić nowe rozwiązania taktyczne i, przede wszystkim, ustabilizować grę defensywną zespołu. Przynajmniej na razie się to nie udało, ale do Londynu przyjechał przecież niezwykle mocny mistrz Anglii, który całkowicie zdominował ubiegłoroczne rozgrywki.

Oto składy, w jakich przystąpiły do gry oba zespoły:

Arsenal: Cech - Bellerin, Mustafi, Sokratis, Maitland-Niles (35' Lichtsteiner) - Guendouzi, Xhaka (70' Torreira), Ramsey (54' Lacazette) - Özil, Aubameyang, Mchitarian

Manchester City: Ederson - Walker, Stones, Laporte, Mendy - Fernandinho, Gündogan, Bernardo Silva, Mahrez (60' De Bruyne), Sterling (87' Sane) - Agüero (79' Gabriel Jesus)

Piłkarze z Manchesteru od początku nie pozostawiali rywalom żadnych złudzeń i szybko przejęli inicjatywę. Zespoły prowadzone przez Guardiolę zawsze grają wysokim presingiem, z czym nie zawsze radzili sobie Kanonierzy i popełniali błędy w wyprowadzaniu piłki. Obrońcy kompletnie nie radzili sobie z atakami oskrzydlającymi i już po kilku minutach dobrą okazję strzelecką miał Sterling, który został jednak powstrzymany przez Cecha. Ale co się odwlecze, to nie uciecze i już kilka minut później Sterling zdołał pokonać czeskiego bramkarza. Anglik otrzymał piłkę na lewej stronie boiska, zszedł z piłką do środka po drodze mijając Bellerina i Guendouziego i oddał uderzenie na bramkę. Zasłonięty Petr Cech nawet nie interweniował. Takich sytuacji było więcej, a w międzyczasie gospodarze próbowali wyprowadzać kontrataki, z których jednak nic nie wychodziło.

W drugiej części meczu piłkarze The Gunners odrobinę się ożywili. Miało to miejsce po pojawieniu się na boisku Lacazette'a, który w niedługim czasie po pojawieniu się na murawie miał okazję na bramkę, jednak jego uderzenie minęło bramkę strzeżoną przez Edersona. Arsenal szybko został sprowadzony na ziemię. Najpierw po wybiciu piłki z pola karnego błąd popełnił Guendouzi. Francuz nie trafił w futbolówkę, dzięki czemu oko w oko z Cechem stanął Aguero, który jednak przegrał pojedynek z bramkarzem.Chwilę później po, jakby inaczej, oskrzydlającej akcji piłkę w pole karne dograł Mendy, a z okolicy jedenastego metra mocny strzał oddał niepilnowany Bernardo Silva. Wynik meczu nie uległ zmianie i podopieczni Emery'ego musieli uznać wyższość dzisiejszych rywali.

Na uwagę zasługuje debiut w wykonaniu Guendouziego. Młody Francuz do niedawna grał w drugiej klasie rozgrywkowej we Francji, a dzisiaj grał przeciwko najlepszym piłkarzom w Premier League. Co prawda popełnił jeden poważny błąd, ale wyszedł na ten mecz bez strachu. Nie bał się pojedynków z lepiej zbudowanymi graczami The Citizens. Wśród graczy gospodarzy niewielu jest takich, których można pochwalić za grę, zdecydowanie więcej zasłużyło na krytykę, a wśród niech byli między innymi Sokratis, Özil czy Aubameyang.

Arsenal zagrał po prostu źle, a obrońcy nie radzili sobie ze skrzydłowymi przyjezdnych. Sterling oraz Mahrez raz za razem wkręcali defensorów gospodarzy w ziemię. Ten mecz pokazał nam ile znaczy posiadanie takich zawodników na bokach linii ofensywnej, podczas gdy w Arsenalu na tej pozycji grali piłkarze, dla których nominalną pozycją jest "10". Po tym spotkaniu zagadką jest ocena Petra Cecha, który dobrze interweniował przy uderzeniach, ale miał olbrzymie problemy przy wyprowadzaniu piłki, a raz nawet bliski był gola samobójczego. Trzeba jednak przyznać, że gdyby nie jego obrony liczba zdobytych goli przez Obywateli mogła wyglądać okazalej.

Manchester CityPremier LeagueRaport pomeczowy autor: Kamil Garczorz źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
JanikK komentarzy: 16816 newsów: 215.08.2018, 01:50

Ale w tym przypadku jest to zwykły skok na kasę.
I tak z bronią nie jest obecnie tak wesoło, odsetek posiadających broń jest jednym z najniższych w Europie, wiec po co jescze bardziej komplikować to wszystko dla zwykłych kolekcjonerów i strzelców zawodowych. Miało to iść w inna stronę, więcej uproszczeń, więcej badań czysto badających psychikę, a wyjdzie znając życie jak zawsze czyli tworzenie „wielkiej zmiany”, która tak naprawdę nic nie zmienia poza tym, że przyniesie tylko kolejny dochód i pokomplikuje pare rzeczy.
Co do Szwajcarii to jest inny system, styl egzystencji i status państwa neutralnego, wiec nie ma co nawet porównywać.
Ja patrzę z perspektywy czysto kolekcjonerskiej, wiec szykuje się kolejne utrudnienie.
Swoją drogą szkoda że polskie wojsko sprawia taki zawód. Nikt chyba go nie traktuje poważnie. Może ktoś siedzi głębiej w tym temacie, ale z tego co słyszę to polska obrony i relatywnie skutecznego planu obrony praktycznie nie ma xd
z kolei wszyscy znajomi którzy łączyli swoją karierę zawodową z wojskiem są zniesmaczeni, większość zrezygnowała. Jeden wysiadł psychicznie.
Tylko chyba generał bieniek od którego mam beret i naszywki się trzyma.
Koledzy narzekają na metody szkolenia, brak amunicji do strzelania itp.
Dobra, zmykam Papatki

The088 komentarzy: 62115.08.2018, 01:41

Jak już o broni mowa na k.com -> :D -> mam w tej kwestii ambiwalentne odczucia. Z jednej strony jej posiadanie mogłoby poprawić bezpieczeństwo, ale z drugiej - przemoc z jej użyciem też by wzrosła, tak jak w Stanach, u Stana, Kroenke.

platinium komentarzy: 139315.08.2018, 01:38

@Rafson95: Ja jestem zwolennikiem większej dostępności broni palnej głównie ze względu na argument, który podał Gunner012 (Szwajcaria), czyli że nasze państwo byłoby praktycznie nie do zdobycia. W sumie nawet nie wiem czy sam bym się zaopatrzył w taką broń. Oczywiście, równocześnie z wprowadzeniem bardziej liberalnego prawa do posiadania broni, należałoby wprowadzić karę śmierci.

Rafson95 komentarzy: 1053215.08.2018, 01:30

Zgadza się, ale prawo przewiduje środki samoobrony bez zezwolenia jak gazy, paralizatory czy broń hukowa, które w takiej sytuacji zwykle wystarczają. I skoro ludzie nie czują się bezpiecznie i chcą swoje bezpieczeństwo podnieść, to czemu nie korzystają z tego co dozwolone, tylko za wszelką cene chcą broni palnej która powinna być ostatecznością?

Nie znam Ciebie więc nie jestem w stanie ocenić co kieruje Tobą, ale odnoszę wrażenie że znaczna część młodych ludzi, pewnie nawet wiekszość, to chciałaby mieć broń nie dla własnego bezpieczeństwa, tylko po to żeby sobie chodzić z po ulicy z odsłoniętą kaburą żeby każdy widział jakim to koleś jest groźnym kozakiem ;p

Gunner012 (zawieszony) komentarzy: 6395 newsów: 215.08.2018, 01:22

Rodzaj broni nie ma znaczenia. U nas broń palna jest nielegalna, ale za to przeważa broń biała. Nawet wczoraj w moim mieście był przypadek, w którym chłopak prawie zabił kogoś z użyciem noża.

platinium komentarzy: 139315.08.2018, 01:08

@FabsFAN: Nie ma to jak utożsamiać cały naród z marginesem społecznym.

@Rafson95: W tym argumencie chyba bardziej chodzi o to, że jak już ktoś chcę użyć broni w sposób nielegalny to i tak ją zdobędzie.

FabsFAN komentarzy: 25239 newsów: 315.08.2018, 01:07

@Gunner012:
Taka prawda,Polacy nie szanują życia ludzkiego, a Ty się domagasz ulatwionego dostępu do broni. Nie w tym narodzie.

Gunner012 (zawieszony) komentarzy: 6395 newsów: 215.08.2018, 01:03

@FabsFAN:
Ale błysnąłeś ;)

Gunner012 (zawieszony) komentarzy: 6395 newsów: 215.08.2018, 01:01

Podoba mi się system w Szwajcarii, gdzie obywatele przechodzą obowiązkowe szkolenia, a w każdej miejscowości znajduje się magazyn z bronią, która w razie potrzeby może być wydana. Całe państwo partyzantów, praktycznie nie do zdobycia.
Ale to już inny level świadomości społecznej. Tam sami obywatele potrafią rozsądnie głosować w referendach.

FabsFAN komentarzy: 25239 newsów: 315.08.2018, 01:01

Polacy nie potrzebują broni palnej czy białej. Oni mordują po pijaku za kierownicą.

Rafson95 komentarzy: 1053215.08.2018, 00:51

@Gunner012:
Niewiele jest na świecie społeczeństw, które dorosły do posiadania broni. Polskie do takich się prawdopodobnie nie zalicza, więc dla dobra ogółu takie restrykcje są zrozumiałe i moim zdaniem, w kontekście bezpieczeństwa ogólnego sprawdzają się znakomicie.

Dawno temu bardzo obszernie to analizowałem i wniosek jaki nasuwał się po przyswojeniu tych wszystkich statystyk dotyczących przestępstw, przestępstw z użyciem broni itd. w Polsce i w krajach gdzie broni jest dużo więcej był jasny - im mniej broni tym bezpieczniej (ale są oczywiście pewne wyjątki od tej reguły).

A najpowszechniejszy argument jakiego używają zwolennicy łatwego dostępu, w tym nawet politycy "przestępca zawsze zdobędzie broń, a biedny obywatel nie ma wtedy z nim szans" jest oderwany od rzeczywistości. W Polsce jest tak mało przestępstw z użyciem broni palnej, że z powodzeniem można powiedzieć, że nie stanowi to żadnego problemu. Kiedyś to inna sprawa, było dużo poważnych grup przestępczych które bronią dysponowały i wtedy taki argument miałby jakiś sens, ale prawie wszystkie zostały rozbite przez tę "j***ą" policję, co do niczego się nie nadaje ;p

Oczywiście takie ograniczanie wolności obywatela może się wielu osobom nie podobać i to zrozumiałe, ale moim zdaniem jeśli jakiś zakaz jest dla społeczeństwa korzystny, to należy go wprowadzić dla dobra ogółu.

WilSHARE (zawieszony) komentarzy: 17921 newsów: 815.08.2018, 00:50

Lech wygrał z City, bo miał w składzie lepszych zawodników. Wyobrażacie sobie skrzydło W.Bridge i A.Johnson? Wyborowa czysta dla Peszki. I lufa na bramę.

JanikK komentarzy: 16816 newsów: 215.08.2018, 00:48

@Dewry:
Bronią biała się tez trochę interesowałem, a głównie szablami z okresu miedzy wojennego. Koszt jakiejs konkretnej to 3k+
Tak samo z kolei, chciałbym posiąść replikę miecza luka skylwalkera tego z 6 części, ale to dziadostwo kosztuje z 2 tysiące xd

gunners007 komentarzy: 954315.08.2018, 00:42

@RahU: Co z tego, że ze Sławomirem Peszko w składzie? To, że czasem zagotuje się na boisku czy napije poza nim czyni go jakimś mega słabiakiem w przeszłości? Po odejściu z Lecha rozegrał 61 meczów w Bundeslidze czyli chyba nie był w tamtym czasie takim obciążeniem dla Lecha, przez którego miałoby im być ciężej w LE.
Lech miał dobre wyniki z City i Juve tym samym sposobem co Legia 2 lata temu remis z Realem. Taka jest piłka, że gdy silniejsze drużyny nie podejdą wystarczająco na poważnie do słabszego rywala to ten samym zaangażowanie może osiągnąć dobry rezultat.

JanikK komentarzy: 16816 newsów: 215.08.2018, 00:41

Strasznie ubóstwiam bronie szczególnie te miedzy wojnami pruskimi z lat 60 do 2 wojny. Ponadto teraz fabryka w Radomiu ma zacząć produkować znowu Visy...ale bym przygarnął

Dewry komentarzy: 8101 newsów: 215.08.2018, 00:28

@JanikK: Znowu przez tą ustawę zaczną się płacze czemu znowu utrudniają zamiast ułatwić dostęp XD

A co do pytania to broni palnej bym nawet nie chciał mieć. Natomiast jakiś fajny eksponat, ozdobną lub/i profesjonalnie wyrobioną broń białą z chęcią.

Gunner012 (zawieszony) komentarzy: 6395 newsów: 215.08.2018, 00:26

@JanikK:
To powinno być podstawowe prawo obywatela.

KredensAFC komentarzy: 2315.08.2018, 00:15

Analiza naszego meczu z City:

https://www.youtube.com/watch?v=G0OxiqR9YFE

JanikK komentarzy: 16816 newsów: 215.08.2018, 00:04

PiS coś spiskuje z tworzeniem po cichu nowej ustawy nt broni,choć kukiza jest e sejmie już od roku.
Z tego co szybko przejrzałem to trzeba będzie meic pozwolenie na broń czarnoprochowa(albo chociaż rejestrować) plus trzeba będzie oddać policji wszystkie magazynki o dużej pojemności czyli kolekcjonerzy pożegnają się z magazynkami do ak itp + kolekcjonerzy żeby móc używać broni będą musieli chodzic na kolejne egzaminy tym razem do tego towarzystwa sportowego czy jak to ise tsk zwie co 5 lat, pomimo tego ze już wydali pare tysięcy na egzaminy na broń kolekcjonerska.
Oczywiście jeśli ktoś zna się lepiej to proszę poprawiać.
No ale czyli jednak na pucz nie ma co liczyć:D
A tak serio no to co by to nie było, to przepchna to bez problemu, bez zbędnych konsultacji jak zawsze.
To towarzystwo będzie zarabiało pewnie m 30mln rocznie dodatkowo z tych obowiązkowych testów(ktoś to policzył na jakieś podstawie), wiec już wiadomo o co chodzi, a same związki strzeleckie są załamane brakiem rozmów z nimi.
I tak to kochani.
Myśleliście keidys o pozwoleniu na broń, czy nie jara to was?

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214315.08.2018, 00:00

@Chopinno: Mnie akurat polska liga nie interesuje i nigdy interesować nie będzie. Do dziś jednak zachodzę w głowę jak to się stało, że taki Lech (ze Sławomirem Peszko w składzie!) parę lat temu potrafił ograć City i dwukrotnie zremisować z Juve po dobrym widowisku, a teraz dostaje wpierdziel od ormiańskich pastuchów. Nie pojmę.

Chopinno komentarzy: 328714.08.2018, 23:50

@RahU: ile bym dał, żeby w Polsce pomyśleli o takim modelu budowania klubów zamiast sprzedawaniu wszystkiego co tylko dobrą rundę zaliczy do Legii/gdziekolwiek zagranicę byle rzucili ochłapy i kuoowaniu za to szrotu z bałkanów czy innej ukrainy...

Ranczomen komentarzy: 1232414.08.2018, 23:48

@Chopinno: Widać ty jeszcze młody adept. Gdybym zrobił tak, jak mówisz, odpowiedź byłaby zbyt oczywista.

Chopinno komentarzy: 328714.08.2018, 23:47

@Ranczomen: amatorka... Odpowiedzi powinny być numerowane i jako ostatni wariant: 4) Arsenal

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214314.08.2018, 23:46

@Chopinno: @platinium: wszystko jasne panowie, ale chyba od dawna tak jest. To nie akademie topowych klubów produkują graczy, tylko akademie tych mniejszych, dawniej Ajax, Sporting, teraz to Schalke, w ciągu paru lat pewnie pojawi się jeszcze kilka, bo przy dzisiejszych cenach rynkowych graczy będzie się zwyczajnie bardzo opłacało małym klubom produkować dobrych (drogich) graczy.

Gunner012 (zawieszony) komentarzy: 6395 newsów: 214.08.2018, 23:46

Nie chodzi o to, że Akademie klubów z TOPu działają średnio, tylko w tych klubach z racji ich pozycji młodym zawodnikom trudno się wybić, są tłamszeni i nie dostrzegani. W futbolu trzeba mieć mnóstwo szczęścia, żeby znaleźć się w odpowiedniej chwili i odpowiednim czasie.

Ranczomen komentarzy: 1232414.08.2018, 23:44

Mam do Was jedno pytanie z kilkoma wariantami odpowiedzi:

Czy Unai Emery powinien zostać zwolniony?

A) Tak
B) Odpowiedź A jest prawidłowa
C) Odpowiedź B jest prawidłowa
D) Wszystkie powyższe odpowiedzi są prawidłowe

platinium komentarzy: 139314.08.2018, 23:43

@Chopinno: Dokładnie :D

WindKai komentarzy: 88414.08.2018, 23:38

@Paczuszek: O tym mówie,nawet jeśli dostaliśmy te 2 bramki to i tak było widać coś nowego,że faktycznie coś tam robią na treningach :D

Chopinno komentarzy: 328714.08.2018, 23:38

@RahU: wydaję mi się, że o to chodziło koledze @platinium, że z dużych klubów te akademie działają conajmniej średnio i Arsenal nie jest tu wyjątkiem :D

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214314.08.2018, 23:34

@Chopinno: Luzik

@platinium: jeżeli chodzi o takie typowe top15, to (jeżeli Real nie pasuje a Schalke za słabe) nie znajdziesz. Znalazłem jeszcze Le Havre, które oczywiście w top15 nie jest, ale wypuściło takich graczy jak Pogba, Payet, Mahrez, Mendy. Czyli klubów wypuszczających dobrych graczy trochę jest, ale nie należą do czołówki.

platinium komentarzy: 139314.08.2018, 23:26

@RahU: Tak jak pisałem, chodziło mi o top15 klubów w Europie, chciałem pokazać że najlepsze europejskie kluby wcale nie wypuszczają wielu kluczowych zawodników. Schalke i Caen do tego grona się nie zalicza, Monaco jeszcze można byłoby tam wcisnąć ale znalazłem tylko dwóch poważnych wychowanków - Germain i Mbappe (którzy przyszli do Monaco w wieku 15 lat, więc w sumie nie są wychowankami ich akademii).

Chopinno komentarzy: 328714.08.2018, 23:24

@RahU: ale czy ja neguje pozostałe argumenty? Powiedziałem tylko, że Real średnio pasuje. Z tym Caen to też tak sobie, bo po pierwsze do topu to im daleko, a po drugie wymienieni piłkarze na szeroką wodę wypłynęli w innych klubach(Ngolo przychodził jako noname, a co do Thomasa to do dziś byłem pewien, że jest wychowankiem Monaco :D). Schalke akurat najlepszy przykład i najbardziej trafiony.

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214314.08.2018, 23:19

@platinium: @Chopinno:

Obaj stosujecie klasyczne "argument by selective reading" - odnosicie się i podważacie tylko mój najsłabszy argument, podczas gdy pozostałe pomijacie :)

Chopinno komentarzy: 328714.08.2018, 23:18

Kluczowy zawodnik to ten, który gra ważne mecze od deski do deski, a nie wchodzi na ostatnie 10 minut co tydzień w lidze.

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214314.08.2018, 23:17

@FabsFAN: A tak całkiem poważnie, chcę wierzyć, że gość jest typem zawodnika, któremu trzeba pokazać jak krowie na rowie co ma robić. Pod Wengerem był samopas, a tacy goście się wtedy zatracają. Póki co jest dla mnie pierwszy do odstrzału, ale chciałbym, żeby Emery popracował z nim na treningach, ocenił czy ma potencjał, bo może się okazać, że wyciągnie z niego najlepsze cechy (bo przecież jakieś musi mieć). Każdy pod Emerym (no może oprócz Cecha i Iwobiego) zasługuje na szansę dostosowania się do nowych realiów. Jak po paru miesiącach nie będzie w ogóle efektu, sprzedać do West Hamu.

@platinium:
2017/2018, Carvajal: 2223 minuty, Vasquez: 1670, Nacho: 2073
2016/2017, C: 2015, V: 1386, N: 2302
Vasquez trochę odstaje, ale Nacho zagrał więcej minut od Carvajala w ciągu 2 lat. Czy był kluczowy czy nie to już subiektywna ocena. Masz tam jeszcze 3 kluby jak coś :)

Chopinno komentarzy: 328714.08.2018, 23:16

@RahU: w poprzednim sezonie: Vasquez 1600 min, Nacho 2070, Carvajal 2200. W karierze w la liga Vasquez 7000, Nacho 7600, Carvajal 10300. Ostatni jest najmłodszy z nich. Coś mówiłeś?

Paczuszek komentarzy: 84314.08.2018, 23:15

@Paczuszek: ludzie którzy się znają, nie *

Paczuszek komentarzy: 84314.08.2018, 23:14

@WindKai: Brakowało spokoju w rozegraniu bo graliśmy z jedną z najlepiej presujących drużyn na świecie, nasz pressing 3 napastników 6-8 metrów, ich pressing wygladał lepiej bo grali ludzie którzy się nie znają w grze, to nie żelazne duety jak za ery karbonu Per i Kosa ok, ale to jest nowa era, tu jeśli nie damy szansy trenerowi to nie damy szans samym sobie :(

Szebson komentarzy: 351014.08.2018, 23:10

@RahU: nie ma takiej strony, co teraz cwaniaku

platinium komentarzy: 139314.08.2018, 23:08

@RahU: Połowa meczów Vazqueza to wejścia z ławki, a Nacho grał tylko w przypadkach kontuzji albo gdy kluczowi odpoczywali. No i umówmy się, nie są to gracze na pierwszą 11 Realu.

Co do poprzedniego posta, to chodziło mi o top15 klubów w Europie, czyli o grupę klubów podobnych do Arsenalu.

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214314.08.2018, 23:05

@FabsFAN: Jak to nie. Jak wpiszesz w naszej wyszukiwarce "żelbetowy kloc", to wyskoczy Ci mój komentarz :)

FabsFAN komentarzy: 25239 newsów: 314.08.2018, 23:04

@RahU:
Tak z ciekawosci. Co sadzisz o Granicie Xhace, bo chyba nigdy nie widzialem, abys wydal opinie na jego temat.

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214314.08.2018, 23:01

@FabsFAN: Nawet jeżeli weźmiemy 3 ostatnie sezony, obaj nadal mają więcej występów od Carvajala. Ja tylko podważam argumenty liczbami, nie interesuje mnie czy wypadł czy nie wypadł.

WindKai komentarzy: 88414.08.2018, 23:00

Imo Unai z City popełnił tylko jeden błąd,wyszedł zbyt asekuracyjnie na ten mecz,nasi chłopcy zaczęli walczyć dopiero po stracie bramki.Na razie w tym wszystkim jest za dużo chaosu,niby zakładamy pressing i więcej biegamy ale nie umiemy jeszcze tego poprawnie robić,niby chcemy grać szybką piłkę w ataku ale masa w tym niedokładności,niby chcemy rozgrywać od obrońców ale brakuje tego spokoju w rozegraniu.Lepsze wybory personalne,więcej "odważnych" decyzji i czas,a wierzę,że Hiszpan da radę ogarnąć ten bajzel i zaszczepić w tej drużynie wole walki.Oby Emery dostał funty na wzmocnienia w zimie,po kilku miesiącach powinien wiedzieć kogo mu brakuje do skompletowania drużyny,a z kogo już nic nie będzie.

FabsFAN komentarzy: 25239 newsów: 314.08.2018, 22:58

Carvajal w dodatku wypadl , jesli dobrze pamietam, z powodu klopotow z sercem. Inaczej mialby wiecej spotkan.

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214314.08.2018, 22:57

@Chopinno: Vasquez 66 meczów w lidze w 2 poprzednich sezonach, Nacho 55, Carvajal 48, coś mówiłeś? :D

Szebson komentarzy: 351014.08.2018, 22:57

Tylko u mnie news z ocenami sciaga w dol, do komentarzy?

Fabri4 komentarzy: 9981 newsów: 5014.08.2018, 22:54

Co do Realu to chyba zapomnieliście o Samuelu Eto

FabsFAN komentarzy: 25239 newsów: 314.08.2018, 22:53

@RahU:
A potezny Alvaro Morata ( ͡° ͜ʖ ͡°) ?

Chopinno komentarzy: 328714.08.2018, 22:52

@RahU: co do Realu było pytanie o kluczowych a nie ławkowych :D (poza Carvajalem nikt z wymienionych nie ma pewnego miejsca w 11)

Następny mecz
Ostatni mecz
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
? : ?
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com