Nieudany wyjazd do Liverpoolu: Everton 1-0 Arsenal

Nieudany wyjazd do Liverpoolu: Everton 1-0 Arsenal 07.04.2019, 15:59, Łukasz Wandzel 1485 komentarzy

Forma wyjazdowa Arsenalu może uprzykrzyć końcówkę sezonu Unaiowi Emery'emu, piłkarzom oraz wszystkim fanom popularnych Kanonierów. Pomimo teoretycznie łatwiejszego terminarza od pozostałych zespołów bijących się o pierwszą czwórkę, londyńczycy znaczną cześć swoich spotkań muszą rozegrać z dala od Emirates Stadium. A jeśli Arsenal będzie grał podczas tych starć tak słabo, jak dzisiejszego popołudnia z Evertonem, grozi im nawet wypadnięcie poza top four.

The Gunners pojechali na Goodison Park po trzy punkty, a cudem byłoby, gdyby wywalczyli chociażby remis. Piłkarze Marco Silvy znakomicie poradzili sobie przeciwko drużynie przyjezdnych, będąc przygotowanymi taktycznie odwrotnie proporcjonalnie do swojej skuteczności. Tylko celowniki graczy The Toffies uchroniły Bernda Leno przed wyjmowaniem piłki z siatki raz po raz. Z kolei po stronie Arsenalu fatalnie spisywała się ofensywa, która zaledwie 2 razy uderzyła na bramkę Jordana Pickforda. Dysproporcja w oddanych strzałach jest zdumiewająca: 23-7 na korzyść gospodarzy. Nie ma więc wątpliwości, kto zasłużył na zwycięstwo.

Składy obu drużyn:

Everton: Pickford - Coleman, Keane, Zouma, Digne - Gomes, Gueye - Richarlison (79' Walcott), Sigurdsson (90' Davies), Bernard (88' Lookman) - Calvert-Lewin

Arsenal: Leno - Mustafi, Sokratis, Monreal - Maitland-Niles, Elneny (46' Ramsey), Guendouzi, Kolasinac (46' Aubameyang) - Özil (74' Iwobi), Mchitarian - Lacazette.

Na Goodison Park Kanonierzy bardzo szybko doszli do pierwszej groźnej sytuacji. Alexandre Lacazette otrzymał dobre podanie prostopadłe za plecy obrońców The Toffies. Francuski snajper popędził z futbolówką kilkanaście metrów, ale cały czas ścierał się bark w bark z Séamusem Colemanem, a na końcu ucierpiał przez wślizg Kurta Zoumy, więc nie miał szans na czysty strzał.

Dobry start Arsenalu błyskawicznie stracił jakiekolwiek znaczenie, kiedy w 10. minucie Phil Jagielka otworzył wynik spotkania. Gospodarze wykorzystali zamieszanie polu karnym Bernda Leno, bo po dwóch pojedynkach główkowych i odbiciu się piłki od Kolasinaca to właśnie Jagielka uderzył nogą z najbliższej odległości.

Everton ewidentnie złapał wiatr w żagle, przyciskając do muru przyjezdnych. Arsenal ulegał pressingowi gospodarzy, sam nie potrafiąc skonstruować jednej składnej akcji. Wszystkie próby kończyły się na nieudanym dośrodkowaniu Seada Kolasinaca. W mocno fizycznym spotkaniu lepiej radzili sobie piłkarze Marco Silvy, bo drużyna Kanonierów szybko miała na koncie dwie żółte kartki na defensywnych pozycjach. Ostrzeżenie od sędziego dostał Matteo Guendouzi i Sokratis Papastatopulos.

Po przerwie na boisku mogliśmy już oglądać Aarona Ramseya i Pierre'a-Emericka Aubameyanga, którzy pojawili się w miejsce Elneny'ego i Kolasinaca od 46. minuty. Szczególnie obecność Walijczyka wzmogła aktywność Arsenalu w ofensywie, choć gracz z numerem 8 miał problemy z celnością swoich strzałów.

Przewaga londyńczyków trwała około 10 minut. Chwilę później Everton znowu stwarzał sobie okazje. Jedna z takich sytuacji zaczęła się, gdy fatalnie główkował Ainsley Maitland-Niles, przez co Bernard doszedł do sytuacji sam na sam z Leno, ale niemiecki golkiper zmniejszył dystans do Brazylijczyka i wybronił strzał, a po kilku sekundach gościom udało się zażegnać niebezpieczeństwo. Gdyby nie rozkalibrowane celowniki piłkarzy Evertonu i czujność Leno, na kwadrans przed końcem regulaminowego czasu gry The Toffies powinni prowadzić kilkoma golami.

Na ostatnie 15 minut na murawie zameldował się także Alex Iwobi, zastępując Mesuta Özila. Jednak podobnie jak inni zmiennicy dał impuls jedynie na chwilę. Następnie gra ciągle szła po myśli gospodarzy, którzy po odebraniu piłki błyskawicznie przeprowadzali kontratak, podając piłkę na skrzydło czy to do Bernarda, czy to Richarlisona. W końcówce na skrzydle dał się we znaki również zmiennik i były gracz Arsenalu - Theo Walcott.

Kanonierzy przez cały czas nie potrafili stworzyć nawet jednej groźnej okazji, więc całkowicie zasłużenie nie wywieźli z Goodison Park żadnego punktu.

Oceń piłkarzy po meczu

EvertonPremier LeagueRaport pomeczowy autor: Łukasz Wandzel źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
polandblood komentarzy: 12006 newsów: 108.04.2019, 20:00

@thide: to jest to mieszkanie? :)
https://youtu.be/ZKaLvJYSj5U

Redzik komentarzy: 15391 newsów: 9208.04.2019, 20:00

@Simpllemann: tak :)

@schnor25: zgadza się, ale chyba Charlton.

schnor25 komentarzy: 1854608.04.2019, 19:56

@Redzik: pierwszy transfer - Bielik, albo obejmiesz Charlton :)

Simpllemann komentarzy: 52854 newsów: 52408.04.2019, 19:56

@Redzik
Pierwszą decyzją będzie zakup Bielika?

Redzik komentarzy: 15391 newsów: 9208.04.2019, 19:55

Za chwilę zaczynam swoją przygodę z Football Managerem 2019!

michal192837465 komentarzy: 765408.04.2019, 19:46

@thide:
Czyli mieszkanie pewnie bez wyposażenia...

Piotrek95 komentarzy: 970808.04.2019, 19:45

Był jeden ziomek co zaczynał jako redaktor na Kanonierach, tez sie smiali że nie zarabia, że mała pensja, okazalo sie ze oszczędności zdobyte na tym serwisie to 90% jego majątku. Ale to nie Polak, nazywa się Gates... Bill Gates, jakoś tak

polandblood komentarzy: 12006 newsów: 108.04.2019, 19:45

@RIVALDO700: o ile serial im się uda, a tematyka dla mnie to tak średnio.
Serialowcy oglądacie już s02 Killing Eve?

thide komentarzy: 32389 newsów: 185208.04.2019, 19:39

@michal192837465: o czym Ty mówisz? za hajs z kanonierów urządziłem sobie mieszkanie i spłaciłem jakieś 40% kredytu... apartament na Nowym Świecie.

thide komentarzy: 32389 newsów: 185208.04.2019, 19:38

@NineBiteWolf: 10 x 25000 PLN? za mało.

michal192837465 komentarzy: 765408.04.2019, 19:34

@thide:
Nie wiem, czy to najlepszy pomysł. Za strajk potrącą Wam z pensji, a to będzie oznaczało, że będziecie jeszcze musieli zapłacić.

thide komentarzy: 32389 newsów: 185208.04.2019, 19:20

Kamraci, Redaktorzy z Kanonierzy.com,

wzywam wszystkich zgromadzonych użytkowników o złotych nickach do rozpoczęcia strajku. Zarabiamy za mało!!!

cwalin komentarzy: 236908.04.2019, 19:02

@ZielonyLisc: tylko ty z uporem maniaka o polityce i strajkach.Daj koles na luz i nie troluj bo robi się nudno.

Gunner012 (zawieszony) komentarzy: 6395 newsów: 208.04.2019, 18:55

To nie jest La Liga...

Gunner012 (zawieszony) komentarzy: 6395 newsów: 208.04.2019, 18:55

Nie ma gorszego, tylko nieznacznie lepszy.

MVTI komentarzy: 1908 newsów: 57308.04.2019, 18:47

arsenal ma gorszy skład od huddersfield, tak sądzę

RIVALDO700 (zawieszony) komentarzy: 3747408.04.2019, 18:44

AFC ma przewage okolo 20 pkt nad Eve. Czytaj komentarze ze Eve ma lepszy jakosciowo sklad od Afc.

Heh

Alonso komentarzy: 1282408.04.2019, 18:41

Jak Arsenal ma tylko nieco lepszy skład od Evertonu to rozumiem że Chelsea, United i Tottenham też? Bo niemal taka sama punktacja jak Arsenal.

ChatCrapGetBanged komentarzy: 492508.04.2019, 18:40

@pauleta19 napisał: "Francuz był Guardiolą swoich czasów. Nie tylko śledził światowe trendy w piłce, a także przez wiele lat był ich prekursorem."

Zgadzam się. Ale pisałem o późnym Wengerze, który nie mógł ruszyć z drużyną do przodu i osiągał coraz słabsze wyniki. Czytałem tu masę komentarzy, że zero przygotowania taktycznego, zero ustawienia pod rywala, tylko właśnie "idźcie i róbcie swoje". Nieważne ile w tym prawdy, ale taki stereotyp moim zdaniem powstał.

@pauleta19 napisał: "Pisanie, że naszych piłkarzom brakuje trenera psychologa mocno im schlebia. Oni w większości nie są wystarczająco dobrzy na Arsenal."

A co to znaczy, że nie są wystarczająco dobrzy na Arsenal? Tego też się naczytałem, że może 2-3 zawodników jest na poziomie Arsenalu. Ale czy klub sam w sobie ma jakiś poziom? Składa się przecież z zawodników, poziom Arsenalu to poziom jego zawodników. To tak jakby kibice Interu rozpamiętywali zwycięstwo LM i mówili, że nie mają żadnych zawodników na poziomie Interu. Nie, tym teraz jesteście.

Nie uważam też, że brakuje umiejętności do ogrania West Hamu czy Evertonu. Kadra Arsenalu jest wyraźnie mocniejsza niż 14 drużyn tej ligi. Na Emirates Stadium jest to widoczne. Słabszy zespół może pokonać lepszy zaangażowaniem/pomysłem, ale Kanonierom zdarza się to zbyt często, a niektóre mecze oddają bez walki. Czy poziom graczy jest tu tak istotny?

Gunners10 komentarzy: 12208.04.2019, 18:37

@DontCry: tez uważam ze everton na papierze wygląda lepiej od nas , niestety ale przed nami wazne okienko transferowe zeby nadgonic odrobine top z anglii

DontCry komentarzy: 760808.04.2019, 18:33

Pany, tu nie ma co za dużo analizować, skład mamy maksymalnie tylko nieco lepszy niż Everton, a generalnie z wczorajszym środkiem pola: młody mop-mop zaryzykuję stwierdzenie, że na papierze wygladalismy nawet gorzej, dlatego nie dziwne, że przebieg meczu był taki, a nie inny. Potrzeba lepszych graczy i tyle.

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 108.04.2019, 18:26

@ChatCrapGetBanged:

@ChatCrapGetBanged napisał: "Wenger ma swój stereotyp "wuefisty", który rzuca piłkę i każe zawodnikom wyrażać siebie."

Grubo przesadziłeś z tym stereotypem wuefisty. Tak można powiedzieć o Smudzie, a nie o Wengerze. Francuz był Guardiolą swoich czasów. Nie tylko śledził światowe trendy w piłce, a także przez wiele lat był ich prekursorem. Profesor lub nauczyciel to jest stereotyp Wengera, a nie żaden wuefista "macie piłkę i grajcie".

@ChatCrapGetBanged napisał: "Może trener o typie psychologa by się przydał."

Brakuje to nam lepszych piłkarzy. Gry wyjazdowe to znacznie większa intensywność, rywale wchodzą na wyższy poziom, a nasi piłkarze nie mają tak dużo miejsca. Piłkarze Evertonu wczoraj bardziej zmotywowani, ale ważniejsze jest to, że grali lepiej w piłkę. Pisanie, że naszych piłkarzom brakuje trenera psychologa mocno im schlebia. Oni w większości nie są wystarczająco dobrzy na Arsenal.

JanikK komentarzy: 16816 newsów: 208.04.2019, 18:08

to fajna byłaby demokracja, gdyby nie poszli

platinium komentarzy: 139308.04.2019, 18:03

@FabsFAN: Gdyby ludzie, którzy głosowali przeciwko wejściu do UE w referendum (które trwało dwa dni(!)), po prostu nie poszliby oddać głosu, to referendum nie byłoby wiążące.

Gunner012 (zawieszony) komentarzy: 6395 newsów: 208.04.2019, 18:00

@RIVALDO700:
Nie, Polaków nie powinno się dopuszczać do ambitniejszych rzeczy na skalę międzynarodową, bo wstyd!

gunners007 komentarzy: 954308.04.2019, 17:59

@FabsFAN: Unia się zmienia na gorsze. Coraz bardziej ingeruje w sprawy wewnętrzne państw. Gdy coś się psuje trzeba z tego wyjść, sygnał ku temu dali Brytyjczycy.
Zdaje sobie jednak sprawę, że prędzej się Unia rozpadnie niż Polska z niej wyjdzie, dlatego rozmowa o wyjściu z Unii jest tylko teoretyczna. W każdym razie lepiej mieć propolskich posłów w europarlamencie niż nie mieć.

RIVALDO700 (zawieszony) komentarzy: 3747408.04.2019, 17:52

Polska aktorka Joanna Kulig zagra jedna z głównych ról w serialu ,,Eddy'' dla Netflixa.

Serialowcy jesteście zadowoleni?

FabsFAN komentarzy: 25239 newsów: 308.04.2019, 17:45

@gunners007:
Przeciez sami sie na to zgadzalismy, zmieniajac konstytucje i wchodzac do UE. Co w tym zlego ?

gunners007 komentarzy: 954308.04.2019, 17:42

@FabsFAN napisał: "@gunners007:
I myślisz, ze tych 10 "eurosceptykow" ( o ile taka ilość sie dostanie xD ) cokolwiek zmieni?"

No widzisz jakie to proste! Wreszcie to przyznaleś.
Dlatego właśnie wiele osób jest Antyunijna. Bo Unia może nam narzucić co chce, a my na to nie mamy wpływu bo Polaków w europarlamencie jest garstka.

@Novazzy napisał: "Ta cała Konfederacja jest jedyną gorsza opcja od pisu, jedyne czego potrzebujemy to konflikt z wsyzsktimi wokół, rozwoju nazizmu/faszyzmu/nacjonalizmu, zamiana Europy na Putina, mentalnego średniowiecza i kamieniowania LGBT. Już wolę żeby PiS rządził (i zupełnie bez wyjątku każdy)."
Skąd to zaślepienie się bierze? Polityka międzynarodowa PISu jest najgorsza od lat i chyba gorsza byc nie może.
Polska właśnie teraz ma konflikt z wszystkimi do okoła. Jedyny pseudo sojusznik to USA który i tak chce nas wyruchać z mieniem bezspadkowym po nieżyjących żydach. Jesteśmy jednym z niewielu państw w Europie których obywatele nie mogą polecieć do Stanów bez wizy.
A konflikty? Mamy konflikt z Rosją przez co Polscy Rolnicy tracą miliony przez ograniczony handel z Rosją, konflikt z Izraelem, konflikt z Francuzami o Polaków pracujących w ich kraju, konflikt z Niemcami sprawa Nordstream 2, z Ukrainą i Białorusią też nam nie po drodze. Łatwiej jest wymienić sojuszników bo ich nie mamy prawie żadnych.
Więc co w kwestii polityki zagranicznej ma zepsuć Konfederacja skoro wszystko już jest zepsute?

ChatCrapGetBanged komentarzy: 492508.04.2019, 17:39

https://twitter.com/cwiakala/status/1115265203539726338

Ćwiąkała wrzucił wypowiedź Tremoulinasa, który przyhejcił Emerego za zbyt dużą ilość analiz.

Wenger ma swój stereotyp "wuefisty", który rzuca piłkę i każe zawodnikom wyrażać siebie. Aż tak na pewno nie było, ale Arsene i Unai znajdują się raczej na dwóch biegunach w podejściu do piłki.

To musiał być szok dla zawodników. Gra się zmieniła, ale wyjazdy jak to wyjazdy, rozczarowujące. Może trener o typie psychologa by się przydał.

platinium komentarzy: 139308.04.2019, 17:37

@Novazzy: Polecam edukację na temat faszyzmu czy nazizmu, aby w przyszłości się nie ośmieszać.

FabsFAN komentarzy: 25239 newsów: 308.04.2019, 17:30

@michalal:
xD

ChatCrapGetBanged komentarzy: 492508.04.2019, 17:23

Ambitnie połączę temat szkoły i polityki.

Pewnie słyszeliście o "Rozprawie o metodzie" Kartezjusza. Ja w okresie edukacyjnym spotykałem się z tym tytułem regularnie, ale zapisywałem tylko autora, nazwę i DATĘ. Tak, musiałem znać datę, choć nie miałem pojęcia czego ten traktat dotyczy. Wiecie, "Kartezjusz wielkim człowiekiem był", kropka, lecimy dalej.

Przeczytałem to sam z siebie. Nikt mnie nie kierował, interpretowałem sam, więc mogę się mylić, ale Kartezjusz wyraził opinię, że zdolność wyciągania poprawnych sądów jest u ludzi równa, a różnice pochodzą stąd, że rozważamy różne rzeczy.

Jak to rozumiem? Weźmy temat UE. Oczywistą sprawą jest, że są plusy i minusy. No i ludzie zaczynają dyskusje. Matoły zwykle mają po jednym argumencie - najczęściej poprawnym, sensownym. Ale czy to oznacza, że mają rację w całej kwestii? Im ludzie mają więcej wiedzy tym więcej jest argumentów, im więcej intelektu tym trafniejsze mogą być przypuszczenia.

Ale ostatecznie - kto może trafnie to wszystko ocenić? Przecież decyzje polityczne mają niezliczoną ilość skutków. Jedni patrzą na to, jak zmiana wpłynie na ekonomię, inni pochylą się nad aspektami psychologicznymi takiego ruchu.

Najprawdopodobniej wasze argumenty są sensowne, ale czy macie na tyle wiedzy, by móc ocenić to z każdej strony, przewidzieć wszystkie konsekwencje? Tego nie potrafi nikt, choć eksperci bywają w tym nieźli.

Ale najbardziej żarliwe kłótnie widać u najmniej kompetentnych osób. PiS dał na dzieci. Czy ktoś może wystąpić przed szereg i powiedzieć, że dzieciom się nie należy? Dzieci są ważne, może nawet najważniejsze. To oczywiste. Ale jak to wpłynie na budżet państwa, jak wpłynie na matki, którym przestanie się opłacać praca? Czy robienie dzieci z powodu +500 na pewno jest pożądane? Mógłbym jeszcze 100 takich pytań wymyślić.

Przerażają mnie takie tematy, bo to naprawdę są trudne kwestie. Czasem też podyskutuję - dla sportu, mam zdanie na różne tematy - bo jakieś, choćby ogólne, wypada mieć. Ale tak naprawdę nie mam pojęcia co będzie najlepsze.

Może gdyby Kartezjusz został omówiony w szkole, to niektórzy łagodniej by podchodzili do takich wojenek. Ja mam rację, ale inni też mają rację. Ustalmy jakieś priorytety i zobaczmy, na czyją stronę przechyli się szala.

Patrząc na historię świata, najwybitniejsze jednostki często się ze sobą nie zgadzały, prezentując zupełnie odmienne opinie, a jednak kieliszek wiedzy wystarczy, by niektórzy skoczyli w ogień za swoim poglądem. Obłęd.

RIVALDO700 (zawieszony) komentarzy: 3747408.04.2019, 17:20

Sprawdziłem po tym meczu był rok później półfinał z United przegrany i ćwierćfinał z Barcelona przegrany , to był ostatnie 1/2 i 1/4 od tamtej pory. Obecnie AFC ma passę 7 porażek z rzędu w 1/8 LM .

ZielonyLisc komentarzy: 2028908.04.2019, 17:18

@michalal: bo są :DDDDDDDD

SMTX komentarzy: 204908.04.2019, 17:11

@n0thing: Masz rację, nie skojarzyłem lat, bo to mimo wszystko kawał czasu, dlatego zapytałem. Na Wiki teraz sprawdziłem, to jeszcze rok przed tą Barcelona graliśmy w ćwierćfinale z Villarealem, a potem dostaliśmy w czapę od United w półfinale. Po 2010 roku, zawsze odpadliśmy w 1/8. Amba

michalal (zawieszony) komentarzy: 1041308.04.2019, 17:09

@FabsFAN:

Po co Nowoczesne PO i inne lewactwo pcha się do polskiego? Przecież są antypolskie.

Furgunn komentarzy: 925708.04.2019, 17:07

Dziś całym sercem za WHU! ;)

n0thing komentarzy: 5103 newsów: 36208.04.2019, 17:05

@Bednar: przecież graliśmy jeszcze w cwiercfinale, wtedy wygraliśmy z Porto w 1/8 i potem chyba była barcelona

bocian18 komentarzy: 1565 newsów: 108.04.2019, 17:05

Najlepsze w tym strajku jest to że osoby które mają niezliczone przedmioty a np brakuje im 0.10 to pozytywnej oceny żyją w stresie bo nie wiedzą kiedy się to skończy i czy zdążą to poprawić a oceny trzeba wystawić do 17 kwietnia

RIVALDO700 (zawieszony) komentarzy: 3747408.04.2019, 17:03

@Bednar: Szczerze nie wiem, ale jest to bardzo możliwe, ze to był ostatni lub przedostatni ćwierćfinał.

SMTX komentarzy: 204908.04.2019, 17:00

@RIVALDO700: Historyczny w sensie, że to był ostatni nasz rok, w którym dostaliśmy się do ćwierćfinałów LM?

Alonso komentarzy: 1282408.04.2019, 17:00

@ZielonyLisc :P

wykop.pl/cdn/c3201142/comment_XFWfyP6irQzzso3iegqSvlu44WuCzM7g,w400.jpg

RIVALDO700 (zawieszony) komentarzy: 3747408.04.2019, 16:57

Dokładnie 11 lat temu odbył sie mecz Lfc-AFC zakończony wynikiem 4-2 w ćwierćfinale LM. Afc ma tak tragiczna historie w LM w ostatnich latach, ze ten mecz mimo wszystko traktuje za historyczny.

SMTX komentarzy: 204908.04.2019, 16:56

@Ech0z: A co wolisz czytać smęty o tym, jak to ciulato zagraliśmy wczoraj, albo znowu gwałcić temat pod tytułem "robimy drzewka i idziemy po majstra w następnym sezonie". Jest to główny news, ludzie zdążyli ochłonąć to prowadzą offtop jak to zazwyczaj bywa, aż do następnego meczu.

ZielonyLisc komentarzy: 2028908.04.2019, 16:55

Żart z Korwinem

- Halo Korwin, gdzie jesteś?
- Pod progiem wyborczym, a gdzie ku...

XDD

ZielonyLisc komentarzy: 2028908.04.2019, 16:54

@Ech0z: No właśnie k.com! Tu się rozmawia o wszystkim.

Ech0z komentarzy: 1042808.04.2019, 16:50

Ej czy ja jestem na k.com. Czy na Interia.pl w sekcji komentarzy??

TheBestGooner komentarzy: 358408.04.2019, 16:44

Ide spać, dobranoc.

Miłych kłótni, świeżaczki.

FabsFAN komentarzy: 25239 newsów: 308.04.2019, 16:43

@Pampiszon:
To było pytanie retoryczne. Poza tym, glupie/bezsensowne pytania nie istnieją;D

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Everton 19.05.2024 - godzina 17:00
? : ?
Manchester United - Arsenal 12.05.2024 - godzina 17:30
0 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal37275586
2. Manchester City36267385
3. Liverpool36239478
4. Aston Villa36207967
5. Tottenham361961163
6. Newcastle361761357
7. Chelsea361691157
8. Manchester United361661454
9. West Ham3714101352
10. Brighton3612121248
11. Bournemouth371391548
12. Crystal Palace3712101546
13. Wolves371371746
14. Fulham371281744
15. Everton371391540
16. Brentford371091839
17. Nottingham Forest37892029
18. Luton37682326
19. Burnley37592324
20. Sheffield Utd37372716
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland255
C. Palmer219
A. Isak201
O. Watkins1912
Mohamed Salah1810
D. Solanke183
Son Heung-Min179
P. Foden168
B. Saka168
J. Bowen166
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com 1