Nowe wieści w sprawie kontuzji Arszawina

Nowe wieści w sprawie kontuzji Arszawina 09.04.2010, 20:42, IceMan 52 komentarzy

Kontuzja Andrieja Arszawina jest poważniejsza, niż początkowo przypuszczano. Podczas spotkania z Barceloną na The Emirates Stadium, Rosjanin zerwał nie jeden, jak mówiły pierwsze diagnozy, ale dwa mięśnie. W związku tym, jego powrót na boisko może się przedłużyć, a w najgorszym wypadku 28-letniego skrzydłowego w tym sezonie na boisku już nie zobaczymy.

Tydzień temu Arsene Wenger uspokoił fanów Arsenalu wieścią, że były piłkarz Zenitu Sankt-Petersburg nie będzie pauzował dłużej niż 2-3 tygodnie, a jego powrót do składu The Gunners jest planowany na spotkanie z Manchesterem City, które zostanie rozegrane 24 kwietnia. Jednak, jak powiedział sam Rosjanin, uraz okazał się bardziej skomplikowany.

- Niestety badanie wykazało dwa, a nie, jak wcześniej twierdzono, jeden zerwany mięsień - powiedział Szawa. - Uszkodzony został nie tylko mięsień łydki, czego się od razu spodziewałem, ale również mięsień przywodziciela.

- Mam nadzieję, że zdołam się wykurować na mecz z Manchesterem City, który odbędzie się za 2 tygodnie. Ale są to jedynie moje życzenia, które rzeczywistość niedługo zweryfikuje.

Arszawin na pewno opuści najbliższy derbowy pojedynek Kanonierów z Tottenhamem.

Andriej ArszawinKontuzje autor: IceMan źrodło: Goal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
NiCk23 komentarzy: 21210.04.2010, 20:52

Arshavin wracaj :)

luq007 komentarzy: 289910.04.2010, 20:31

Super poprostu super..

punkus1994 komentarzy: 144810.04.2010, 20:01

@Theo_Fan:
Rezerwa może sobie i pogra, ale wtedy kto na tej ławce zasiądzie no i kto wygra mecz bez kluczowych zawodników??

Kurde i kolejny zły news. Mam już dosyć tych kontuzji. Czy nie mogłoby ich zabraknąć??

Piootrus komentarzy: 4151 newsów: 1510.04.2010, 14:21

Nie jest dobrze, zerwane 2 mięśnie, może się nie wykurować na City.

Theo_Fan komentarzy: 180710.04.2010, 11:48

No to ładnie ale chociasz rezerwa sobie pogra :)

laskowski19051995 komentarzy: 494510.04.2010, 10:51

Dobrze że jest już lepiej ale to i tak jeszcze 2 miesiące oby jak najszybciej do nas wrócił :]

Szef komentarzy: 1303510.04.2010, 09:53

mam nadzieje ze na City bedzie gotowy i w dobrej dyspozycji bo nie ma sensu znowu ryzykowac jego uraz

n0thing komentarzy: 5103 newsów: 36210.04.2010, 09:30

Leppus --> Tylko spójrz jakich ma Barcelona zawodników, a brak Iniesty, czy Ibrahimovica w ogóle nie wpłynął na grę Katalończyków - odwrotnie zagrali lepiej niż na Emirates. Ale dalej będę tak uważał, że jeśli byśmy wystąpili z naszym najmocniejszym składem na Camp Nou to Barcelona miała by z nami o wiele większe kłopoty.

Leppus28 komentarzy: 21110.04.2010, 02:01

Trochę nie chce mi się wierzyć w to, że wszyscy w Arsenalu byli w 100% zdrowi, potem wyszli na boisko i popadali jak muchy. To tak jak Ferguson, który twierdził, że Rooney jest o.k., podczas gdy gołym okiem widać było, że się do gry nie nadaje.

Jeżeli Gallas wraca po tak długiej przerwie i od razu gra cały mecz to jest to błąd. Powinien wchodzić w mecz powoli. Zwróćcie uwagę, co robi Guardiola w Barcelonie w tej chwili. Gdy Iniesta wraca po kontuzji, gra tylko końcówkę przeciw Arsenalowi. A Ibrahimović, choć podobno już zdrowy nie zagra wcale z Realem. Bo lepiej jak dojdzie do pełnej sprawności na mecze z Interem. Takie podejście do kontuzji jest moim zdaniem lepsze.

Bo komu potrzebne to było, że Fabregas biegał do końca meczu z Barceloną ze złamaną nogą? Świat się nie kończy na jednym meczu. Wolałbym żeby nie grał, ale miał szansę szybciej wrócić potem do gry.

Theo10 komentarzy: 832010.04.2010, 01:24

Rzeczywiście, dopiero teraz patrzę i zastanawiam się co ja wgl napisałem. Po prostu po wypowiedzi holyarta32 jakoś zapadł mi w pamięć i bezwiednie go napisałem. Ale chyba wiadomo o co mi chodziło prawda?

holyart32 komentarzy: 36110.04.2010, 01:21

Kwestja nie wyleczonych kontuzj. Masz rację, błąd powielany jak mój babok z "fizjonomią" i nie tylko w naszej drużynie

holyart32 komentarzy: 36110.04.2010, 01:18

Leppus28
Theo10 napisał o fizjonomi bo ja wcześniej o tym pisałem i kontynuował mój błąd już się nauczyłem dziekuje a co do treningów to może i masz rację ale czy Arsene by na to pozwalał ?

Leppus28 komentarzy: 21110.04.2010, 01:11

Gracz, który ma niezaleczony do końca uraz nie powinien grać. Mamy przykład Gallasa i Fabregasa w meczu z Barceloną. Trzymanie na boisku nie w pełni sprawnego Rooneya w spotkaniu z Bayernem też było głupotą. Ferguson gadał głupoty, że nic mu nie jest, a już wiadomo, że nie zagra w następnym spotkaniu. To jest ryzykowanie zdrowia zawodnika.

Sądzę, że właśnie presja cudownych ozdrowień w ostatniej chwili zgubiła Arsenal w Lidze Mistrzów. Nie trzeba było wpuszczać Gallasa, Fabregasa i Arszawina w pierwszym meczu, skoro nie byli w pełni sił. Tak zagraliby w drugim i wynik mógłby być zupełnie inny.

kanonierzy726 komentarzy: 7310.04.2010, 01:05

szkoda Arszawina przydałby się Kanonierom w sezonie.

Leppus28 komentarzy: 21110.04.2010, 00:57

Theo10: "Tak, kontuzja w większej części jest winą fizjonomii gracza". Sprawdź sobie co znaczy słowo "fizjonomia" najpierw. :)

Może gdyby Arszawin więcej trenował, a mniej udzielał wywiadów to byłby lepiej przygotowany pod względem fizycznym do meczy? Przeciwko Barcelonie zagrał chwilę i zerwał sobie 2 mięśnie. A w pozostałych meczach ilekroć straci piłkę, to czeka aż ktoś inny ją odzyska.

W Arsenalu potrzeba walczaków. A nie gwiazdek, które gdy przychodzi ważne spotkanie pękają. Fizycznie albo mentalnie.

holyart32 komentarzy: 36110.04.2010, 00:45

Nie zapomniałeś przeoczyłem . Zwracam honor

holyart32 komentarzy: 36110.04.2010, 00:43

To fakt. Siła fizyczna w PL odgrywa dużą rolę a my faktycznie z maluchami w składzie. Zapomnioałeś o Nasrim, Denilsonie czy Arshawinie. Kiedyś było inaczej Bergkamp, Heniek, G.Silva, Vieira, Keown, Adams. zawsze połowa składy to były wielkie rumburaki a teraz 3 w składzie to za mało. Trzeba z tym żyć i kibicować.

Arsenal23 komentarzy: 21312 newsów: 210.04.2010, 00:10

Wina moze tez lezec po stronie tego. Ze Arsenal gra jak zespol hiszpanski. Tyle ze to liga Angielska. Spojrzcie jakich zawodnikow ma Chelsea. Lampard, Drogba,Terry,Carvalho,Anelka,. Teraz porownajcie sobie to tych. Fabregas, Van Persie,Gallas,Arszawin,Nasri. Roznica jest ogromna. Potrzeba nam takich Campbellow i Vermaelenow. A nie Chudych Rvp ktorzy pekaja po byle faulu.

Theo10 komentarzy: 832010.04.2010, 00:05

Tak, kontuzja w większej części jest winą fizjonomii gracza, ale sztab powinien zrobić wszystko co możliwe żeby takiego gracza w jak najszybszym tempie doprowadzić do zdrowia. Prawda jest taka że kiedy u nas pojawiają się newsy o przedłużających się kontuzjach i komplikacjach to kibice Chelsea czy ManU mogą przeczytać o cudownych uzdrowieniach w ich drużynach. Najlepszym przykładem jest Rooney, początkowo były pogłoski że być może już nie zagra w tym sezonie, potem o kontuzji na 2-3 tygodnie by ostatecznie zagrał za tydzień w meczu rewanżowym z Bayernem. U nas jest dokładnie na odwrót. Gracz ma drobne stłuczenie, potem okazuję się że opuści jeden mecz, by na końcu wyszło na to że ma połamaną nogę albo tak jak w przypadku Andrzeja zerwane nie jedno ale dwa mięśnie i wypadnięcie z gry do końca sezonu. Czy kiedykolwiek oprócz meczu Cesca przeciwko Barcelonie, który zresztą skończył się tragicznie bo pęknięciem kości , zawodnik który miał 50% szans na grę zagrał w danym spotkaniu ? Bo z tego co ja pamiętam to przeważnie zawodnicy ci nie tylko nie grali w tym, ale i następnym meczu.

jacob83 komentarzy: 59309.04.2010, 23:57

no to chyba Andriej zaczal dluuuugie wakacje (Rosja nie gra na mundialu), w sumie mial niezly sezon - 11 goli i wiele asyst, a dzisiaj wystapil w jakims durnym talk-show na BBC i nie rozumial polowy pytan ;-)

Arsenal23 komentarzy: 21312 newsów: 209.04.2010, 23:57

Według mnie to kwestia treningu. Widziałem ostatnio wywiad z Błaszykowskim to on mowił ze jak grał w wiśle to mu neidolegaly zadne kontuzje. Jak przeszedl to Borussi to zaczoł inaczej trenowac biegał w jednostajnym tempie i cwiczył wytrzymalosc. W wisle biegal i szybko wolno i srednio. W borussi biegal tylko jednym tempem. Po paru miesiacach podczas meczu zerwal sobie miesien gdy chcial przyspieszyc bieg. I to sie czesto powtarzalo. Zmienili mu trening i wszystko wrocilo do normy. Wiec moim zdaniem te kontuzje miesniowe to tylko i wylacznie wina sztabu medycznego. Nie wiem jak to mozliwe ze Wayne z urazem stawu skokowego mial byc wykluczony na 3-4 tyg. a tu po tygodniu wraca. I to nie jedna taka sytuacja. Sztab moglby bardziej sie postarac. Inni mowia ze mamy napiety terminarz mnostwo pucharow i nieda sie wszystkiego wygrac jak jest pelno kontuzji. To tez nie prawda. Czemu Barcelona wygrała wszystko w poprzednim sezonie ?. Wiem ze to La Liga a nei PL ale bez przesady.

holyart32 komentarzy: 36109.04.2010, 23:51

howareyou.

Ja wiem przecież ja się nie cieszę z powodu kontuzji napisałem, że się śmiałem ze swormułowania komentarza Theo10. Jestem kibicem Arsenalu od czasów kiedy jeszcze Wengera nie było więc bym był debilem gdybym się cieszył z kontuzji. Żle mnie zrozumiałeś. Bo sytuacja kadrowa mnie też niepokoji. LUZ pozdro.

howareyou komentarzy: 6048 newsów: 709.04.2010, 23:43

@holyart32
Mnie to nie śmieszy, bo Songowi na prawdę mogło urwać nogę. We are the Arsenal.

arsenallord komentarzy: 29755 newsów: 11709.04.2010, 23:38

takie newsy już mnie nie dziwia

holyart32 komentarzy: 36109.04.2010, 23:31

Theo10 prawie się posikałem ze śmiechu czytając twój komentarz.
"a Song nie nadwyrężył mięśni tylko wyrwało mu nogę"
To faktycznie irytujące, że od kilku sezonów regularnie gramy bez 2-3-4 podstawowyych graczy a wszystko zaczyna się zawsze po 1/3 sezonu na początku jakoś tam przendą. Pamiętajmy, że sztab jest od leczenia i profilaktyki więc jak któryś się połamie na boisku albo zerwie ścięgno czy mięsień to nie wina sztabu tylko fizjonomi gracza. jak już miał jakąś poważniejszą kontuzje to przy tylu meczach w sezonie i niestety przez mało rotacji w składzie to te kontuzje powracają ze zdwojoną siłą wodospadu. Przyczepił bym się bardziej do ... no nie wiem jakiś masażystów czy czegoś. Nawet tródno mi to określić i do końca nie chcę ich za to linczować bo nie znam szczegółów. Może Boss powinien zatródnić jakiegoś znachora który by się modlił za brak kontuzji. Bo nie wiem co może pomócArshy szkoda tak jak każdego z kanonierów. Niech odpoczywa. Przyszły sezon napewno jest nasz a ten jeszcze nie jest stracony.

crisadus komentarzy: 850709.04.2010, 23:07

No zobaczymy. Na City by się bardzo przydał. No, ale lepiej żeby się wykurował. Nie ma co już ryzykować, jeśli ma złapać kolejną długoterminową kontuzję, która może go wykluczyć z okresu przygotowawczego do kolejnego sezonu.

Theo10 komentarzy: 832009.04.2010, 22:59

zonkill : Dokładnie! Tez mnie to irytuje. I tak się zastanawiam czasami, czy to wina sztabu medycznego czy czego ? Bo jeśli to zwykły pech, to jesteśmy niesamowicie pechową drużyną. Zaraz się okaże że u Fabregasa to złamanie otwarte jednak a nie pęknięcie, Gallas z powodu kontuzji musi skończyć karierę, a Song nie nadwyrężył mięśni tylko wyrwało mu nogę. Wiem że przesadzam ale to jest śmieszne. U nas wiecznie się wszystko przedłuża. Popatrzcie na kontuzję Rosy, Gallasa w tym sezonie i takich przykładów jeszcze dużo by wymieniać.

Barteqqqq komentarzy: 104309.04.2010, 22:49

Mam nadzieję że wróci na Manchester

zonkill komentarzy: 38709.04.2010, 22:46

Rooney miał pauzować 3 tygodnie a wraca po 1. W Chelsea też co chwila cudowne uzdrowienia np Ivanović niby poważna kontuzja już trenuje. Jednym słowem u nas kontuzja ma być 2 tygodnie jest 4-5 tygodni, a w innych klubach ma być 4-5 trwa 2 tygodni. Ot co.

howareyou komentarzy: 6048 newsów: 709.04.2010, 22:40

Co tak mało u nas urazów w tym sezonie?

XvDodekvX komentarzy: 113609.04.2010, 22:32

szkoda ze zabraknie go w meczu z Tottenchamem :/

Kondzior12 komentarzy: 490009.04.2010, 22:26

Niby drobne urazy.

Dominika93 komentarzy: 293709.04.2010, 22:17

szkoda... ale no niestety mamy "pechowy" sezon... te kontuzje to jest straszne aż, za dużo ich...

oby wrócił do zdrowia jak najszybciej

Kaniel komentarzy: 9809.04.2010, 22:12

No dobra, rozumiem, mam nadzieje że wróći na City. Trochę się boję o Spursów. Bo jak ma wyglądać nasz skład bez najlepszych zawodników!?
Nie ma kapitana ( Fabregasa ) oraz wicekapitana ( Van Persie'go ). Nie ma Arshavina. Na obronie nie ma Gallas'a. Z tych lepszych nam pozostaje Nasri, Walcott ?! Clichy musi zagrać jak pod koniec meczu z Barcą, a Almunia jak pierwszą połowe w pierwszym meczu z FCB. Nie wiem jak to będzie.

Oldgunner3 komentarzy: 982409.04.2010, 21:42

Normalka - w tym sezonie to nie chelsea czy mu są naszymi największymi przeszkodami w walce o mistrzostwo lecz b. silny ''zespół'' - FC Kontuzje.

aRamsey komentarzy: 948609.04.2010, 21:39

to standard w Arsenalu... najpierw króciutko 1-4 tyg, a później zawodnik wypada do końca sezonu :/

evelred komentarzy: 369109.04.2010, 21:28

jasne, przecież to banalne ocenić datę powrotu bez szczegółowych badań

Maciekkk10 komentarzy: 258309.04.2010, 21:28

Ta, piłkarze lepiej oceniają sytuację, niż Boss informowany przez sztab medyczny - ekstra..

UltimateE komentarzy: 1304 newsów: 209.04.2010, 21:25

A czemu mnie to nie dziwi?:/
Oczywiscie pierwsza diagnoza jest bledna , to nic nowego , zawsze sie okazuje , ze kontuzja jest powazniejsza:/

Cudi komentarzy: 12754 newsów: 9809.04.2010, 21:20

Ehhh kolejna kontuzja okazuje się poważniejsza niż przypuszczano. W sumie to nie wiem jak go badano skoro zdiagnozowano jeden zerwany mięsień, a zerwane były dwa. Czyżby jeden z mięśni się schował i zrobił lekarzom kawał? A może zerwał się później jak Andriej robił siku? W taki klubie jak Arsenal gdzie zawodnicy łapią kontuzję po kichnięciu a mięśnie rwą się po byle pierdnięciu piłkarz powinien być przebadany od góry do dołu choćby miał uraz paznokcia. No bez kitu jak można przegapić zerwany mięsień. Może nie jestem lekarzem i nie znam się zbytnio na ludzkiej anatomii ale wydaje mi się, że w Arsenalu sztab medyczny i wszelakie badania powinny być najwyższej klasy, a tak chyba nie jest.

pedro61 komentarzy: 219909.04.2010, 21:14

Czyli jeden mecz z Barceloną załatwił nam na cacy trzech kluczowych piłkarz(Gallas,Fabregas ,Arszawin).Czy nie za dużo "szczęścia"jak na jeden mecz?

lukasz19031989 komentarzy: 136209.04.2010, 21:07

Norma(niestety):(

gooner80 komentarzy: 129309.04.2010, 21:06

Znamienna jest niedawna wypowiedź Arszy, że wcześniej nigdy nie miał żadnych problemów z kontuzjami, dopiero w Arsenalu zaczęły go trapić... ileż można zwalać winę na pech piłkarzy Arsenalu, to jest po prostu niemożliwe, żeby połowa składu była przez większą część sezonu była permanentnie kontuzjowana, nawet w ostatnio opublikowanym na stronie wywiadzie z szefem sztabu medycznego można pomiędzy wierszami było wywnioskować, że dziennikarz zarzuca medykom Arsenalu niekompetencje :P

patryk_arsenal komentarzy: 77009.04.2010, 21:04

Mam nadzieję, że Arsza się wykuruje już na ManC.;)

Gunner48 komentarzy: 792909.04.2010, 20:59

normalka ;(

AlexSong17 komentarzy: 100009.04.2010, 20:57

gooner80 święte słowa...

ostriket komentarzy: 665609.04.2010, 20:55

juhu... aż żal tego słuchać^^ i @gooner80 zgadzam się z tobą w 100%...

Acolt komentarzy: 2009 newsów: 609.04.2010, 20:55

arsenal122-> Ja też:D Szkoda że Szawa będzie dłużej kontuzjowany;d Powiedzcie mi który to piłkarz co nie zagra do końca sezonu? 6? 5?

gooner80 komentarzy: 129309.04.2010, 20:49

Oto sztab medyczny Arsenalu.... pierwsza diagnoza jest zawsze najkorzystniejsza, kolejne tylko zazwyczaj informują o pogłębieniu się kontuzji, to jest po prostu standard... a Rooney, który skręcił kostkę w meczu z Bayernem i według optymistycznych założeń miał wrócić za ok. 3 tygodnie cudownie ozdrowiał w przeciągu tygodnia, w trakcie rewanżowego meczu ponownie odnowił kontuzję a mimo wszystko dograł połowę do końca... pytam się, czy w naszym sztabie pracują same patałachy, czy zawodnicy są tak nieprzygotowani kondycyjnie i fizycznie?! W jednym i drugim przypadku wina leży gdzieś w strukturach szkoleniowo-medycznych Arsenalu!

Strzelba komentarzy: 2369 newsów: 26409.04.2010, 20:47

Mam nadzieję że zobaczymy go w meczu z City...

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Everton 19.05.2024 - godzina 17:00
? : ?
Manchester United - Arsenal 12.05.2024 - godzina 17:30
0 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City37277388
2. Arsenal37275586
3. Liverpool372310479
4. Aston Villa37208968
5. Tottenham371961263
6. Newcastle361761357
7. Chelsea361691157
8. Manchester United361661454
9. West Ham3714101352
10. Brighton3612121248
11. Bournemouth371391548
12. Crystal Palace3712101546
13. Wolves371371746
14. Fulham371281744
15. Everton371391540
16. Brentford371091839
17. Nottingham Forest37892029
18. Luton37682326
19. Burnley37592324
20. Sheffield Utd37372716
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland255
C. Palmer2110
A. Isak201
O. Watkins1913
D. Solanke193
Mohamed Salah1810
Son Heung-Min179
P. Foden178
B. Saka168
J. Bowen166
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com 1