Ojciec Ceska: Syn chce szybkiego zakończenia negocjacji

Ojciec Ceska: Syn chce szybkiego zakończenia negocjacji 25.05.2010, 13:25, Krzysztof Mierkiewicz 257 komentarzy

Nie po raz pierwszy mamy okazję poznać zdanie ojca kapitana Kanonierów na temat drogi, jaką powinna iść kariera jego potomka. Pan Francesc Fabregas Senior postanowił przyłączyć się do katalońskiego chóru piewców ‘powrotu Ceska do macierzy’ i – w wywiadzie dla hiszpańskiej rozgłośni Radio Marca - powiedział:

- Rozmowy Barcelony z Arsenalem będą bardzo długie. Cesc skupia się teraz na nadchodzącym Mundialu, ale pragnie zakończyć negocjacje możliwie jak najszybciej. Nie wiem, jak ta cała sytuacja się skończy, ale z pewnością oba kluby powinny uszanować wolę zawodnika.

Nie zapominając o wkładzie francuskiego menadżera Kanonierów w rozwój kariery syna, Pan Fabregas kontynuował:

- Syn zawsze świetnie się dogadywał z Wengerem. Jesteśmy wdzięczni jemu i klubowi z Londynu, ale chcemy, by ta transferowa saga skończyła się możliwie jak najszybciej.

Cesc FabregasTransfery autor: Krzysztof Mierkiewicz źrodło: IMScouting.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Vasquez komentarzy: 11725.05.2010, 15:30

"Po pierwsze. Arsenal wyjął Fabregasa ze szkółki Barcelony, to fakt, tylko należy zaznaczyć, że w tej szkółce go już nie chciano, był za słaby na standardy tak wielkiego klubu."

Widzę, że nie za bardzo się orientujesz jak to było c odejściem Fabregasa, nie odszedł bo był za słaby, tylko dlatego, że Wenger zaproponował mu po prostu lepsze perspektywy i pieniądze. I spoko, skorzystał na tym, zarobi dużo pieniędzy i w porządku ale jak zawodnik chce odejść to wielkiego pożytku z niego nie będzie zwłaszcza z kapitana.

"Po dwa, Arsenal prowadzi politykę jaką prowadzi, ale młodzi zawodnicy, mają tu opiekę, zarobki, i zagwarantowany rozwój, gdzie w macierzystym klubie nie zawsze mieliby to zapewnione. Wy natomiast macie grono wychowanków, i tym chwalicie się na wszytskie strony świata, nikt nie wspomina jednak o tym, że kupujecie świetnych, ukształtowanych piłkarzy"

Dokładnie. Zgadzam się, Barcelona ma szkielet złożony z wychowanków, dokupję gwiazdy czasem za wielkie pieniądze, bo dzięki pracy z młodzieżą może sobie na to pozwolić. I dzięki tej politycę w ostatnich 5 latach 4 razy byliśmy w półfinale LM, 2 Puchary zdobyte.

"Po trzecie, 35 mln to są śmieszne pieniądze, nawet wtedy gdy założymy, że nie ma i nie było Realu. Za gracza światowej klasy, a tego Fabregasowi nie można odmówić, ukształtowanego jakby nie było w Arsenalu, trzeba zapłacić w dzisiejszych czasach zdecydowanie więcej, mimo pewnych układów."

Każda sytuacja jest inna, za ile odejdzie Fabregas zobaczymy, w Barcelonie nie ma ciśnienia na pozyskanie Cesca w tym sezonie, największym problemem Arsenalu jest to że Cesc chce odejśc i to tylko do Barcelony, to stawia Barce w korzystnej pozycji.

"Po czwarte, nie odmawiaj proszę użytkownikom tego portalu możliwości wyrażenia frustracji, byłbyś zadowolony gdyby Messi przeszedł do innego klubu?"

Absolutnie nie odmawiam, wyrażam tylko swoje zdziwienie, Zresztą dziwne są te Twoje słowa, biorąc pod uwagę, że we wstępie odbierasz mi prawo do wyrażania opinii na tym portalu.

"I zdecydowanie, nie nazwałbym taktyki Barcelony, mądrą, mało tego ona nie jest nawet odrobinę roztropna, jest zwyczajnie tchórzliwa. Powiedzcie otwarcie co Was boli, co jesteście w stanie z tym fantem zrobić, i zagrajmy w otwarte karty, a nie wywierajmy presji na jednostce, przez nieustanne spekulacje prasy, i tym podobne naciski."

Błagam , jeszcze raz odsyłam to tego jak Wenger wyjął Fabregasa za darmo z Barcelony wykorzystując zamieszanie w klubie. Biznes to biznes. Miłośnicy Arsene"a Wengera powinni to rozumieć najlepiej. Pozdrawiam.

aguero10 komentarzy: 861225.05.2010, 15:27

Niech wreście sam się wypowie na ten temat będzie wtedy wszystko jasne .....

rev komentarzy: 161525.05.2010, 15:25

zycze fabregasowi zeby przeszedl do barcy i nie zagral ani 1 meczu przez 90 min w nastepnym sezonie.

adam3462 komentarzy: 273225.05.2010, 15:19

też mu życze szybkiego zakończenia negocjacji. oczywiście przedłużając kontrakt dla Arsenalu na 3 lata :P

Strzelba komentarzy: 2369 newsów: 26425.05.2010, 15:18

80mln i niech robi co chce... Wkurza mnie juz ta cała katalońska telenowela, skoro Cesc nie chce tu grać, wynegocjujmy chociaż za niego potężną sumę.

sowizz komentarzy: 378 newsów: 525.05.2010, 15:16

@Vasquez, nie pomyliłeś czasem portalu?
Rozumiem, że wszystko obraca się teraz na korzyść Barcelony, ale to chyba nie powód żeby wchodzić tu i prowokować.

Po pierwsze. Arsenal wyjął Fabregasa ze szkółki Barcelony, to fakt, tylko należy zaznaczyć, że w tej szkółce go już nie chciano, był za słaby na standardy tak wielkiego klubu.

Po dwa, Arsenal prowadzi politykę jaką prowadzi, ale młodzi zawodnicy, mają tu opiekę, zarobki, i zagwarantowany rozwój, gdzie w macierzystym klubie nie zawsze mieliby to zapewnione. Wy natomiast macie grono wychowanków, i tym chwalicie się na wszytskie strony świata, nikt nie wspomina jednak o tym, że kupujecie świetnych, ukształtowanych piłkarzy, korzystając na mało pozytywnej sytuacji zespołu, z którego piłkarz pochodzi, ew. wydajecie na niego ogromne pieniądze, broniąc się tym, że Real wydał więcej.

Po trzecie, 35 mln to są śmieszne pieniądze, nawet wtedy gdy założymy, że nie ma i nie było Realu. Za gracza światowej klasy, a tego Fabregasowi nie można odmówić, ukształtowanego jakby nie było w Arsenalu, trzeba zapłacić w dzisiejszych czasach zdecydowanie więcej, mimo pewnych układów.

Po czwarte, nie odmawiaj proszę użytkownikom tego portalu możliwości wyrażenia frustracji, byłbyś zadowolony gdyby Messi przeszedł do innego klubu?

I zdecydowanie, nie nazwałbym taktyki Barcelony, mądrą, mało tego ona nie jest nawet odrobinę roztropna, jest zwyczajnie tchórzliwa. Powiedzcie otwarcie co Was boli, co jesteście w stanie z tym fantem zrobić, i zagrajmy w otwarte karty, a nie wywierajmy presji na jednostce, przez nieustanne spekulacje prasy, i tym podobne naciski.

Swoją drogą, to Panowie, pamiętajcie, że Cesc spędził tu już sporo lat, zagrał dla nas znakomite spotkania (chociaż rzadko błyszczał w tych najważniejszych), teraz do powrotu do kraju namawiają go bliscy, znajomi. Chyba nie wyobrażacie sobie, że wytrzyma tą presję? Jeśli odejdzie, uszanujmy jego decyzję. Arsenal to nie Cesc Fabregas, chociaż sam zawodnik to istotna część układanki Wengera, którego w tym momencie jest mi zwyczajnie żal, ale to już temat z innej bajki.

mierkiew komentarzy: 750 newsów: 35525.05.2010, 15:13

rafci00 > fakt, oficjalnej informacji o treści "Fabregas: Odchodzę do Barcy" nie było, ale pozwól, że zadam Ci jedno pytanie:

Jak inaczej interpretować fakt, że wywodzący się z Katalonii i wielokrotnie z sentymentem o niej wspominający zawodnik, będący jednocześnie kapitanem innego klubu, od ponad dwóch tygodni NIE ZAPRZECZA doniesieniom o transferze?!

Vasquez komentarzy: 11725.05.2010, 15:12

"Ty naprawde jestes taki naiwny myslac, ze Arsenal pusci swojego najlepszego zawodnika i kapitana zarazem za 30 mln? I to po takim sezonie, w ktorym byl absolutnie najlepszym zawodnikiem na swojej pozycje w Europie?"

Nie puści? To proszę bardzo, jak już napisałem powodzenia z kapitanem, który nie chcę już grać dla drużyny.

damiano komentarzy: 16525.05.2010, 15:11

dokladnie wg mnie fbregas jest w 5 naj zawodnikow swiata moim zdaniem jest wart ok 100 ale mysle ze nie odjedzie jeszcze w tym sezonie

Babil komentarzy: 22125.05.2010, 15:11

Vasquez---> Chyba ci się adresy stron pomyliły, ale nie martw się pomogę Ci, tutaj masz prawidłowy adres fcbarca.com .

Może powiesz mi jeszcze że Arsenal ma dopłacić Barcelonie aby ta kupiła Cesca? Jesteś typowym zaślepionym kibicem Barcy który myśli że jego klub może wszystko. Chcecie Fabregasa to płaćcie tyle ile jest wart, bo gadanie że kiedyś tam kopał chwile w szkółce nie zmniejszy ceny.

damiano komentarzy: 16525.05.2010, 15:10

powiem tyle cesc nie powinien odejsc bo to wkoncu wenger uwierzyl w niego to on doprowadzil go do takiego poziomu jaki teraz cesc prezentuje moim zdanie dopuki wenger bedzie w arsenlu cesc nigdzie sie nie wybierze

baska_17skc komentarzy: 3161 newsów: 225.05.2010, 15:07

Skoro ojciec Fabregasa mówi że jego syn chce odejść a Cesc i Wenger milczą to znaczy że coś w tym jest. Myślę że transfer jest nieunikniony i główny nierozstrzygnięty wątek to kwota jaką dostanie Arsenal.

rafci00 komentarzy: 10225.05.2010, 15:07

Ludzie przecież to tylko plotki!! Piszecie teraz jaki to Fabregas jest zły i niedobry, a jesli zostanie? Poczekajmy do oficjalnego potwierdzenia zanim kogoś skreślimy.

Vasquez wiem, że jesteś zły, że Barca nie dostrzegła talentu Cesca i się go pozbyła. A polityka transferowa Wengera jeśli chodzi o juniorów jest najlepsza na świecie. Dlaczego klub nie zatrzymal Fabregasa? Nikt im nie bronił, a 30mln. za takiego gracza to zadne pieniądze.

angel komentarzy: 15925.05.2010, 15:04

jaki z tego morał?
jak ktoś już wcześniej napisał najwyższy czas zacząć inwestować w piłkarzy z Wysp może wtedy będą wykazywać większe przywiązanie do takiego klubu jak Arsenal!
Szczerze to już mi się nie chce tego wszystkiego komentować cały świat huczy a nasz jaśnie kapitan milczy zgadzam się ma prawo odejść jak każdy ale jego zachowanie względem kibiców jest niegodne kogoś kto nosi opaskę kapitańską i takie jest moje zdanie a swoją drogą to mógłby spokojnie pograć u nas jeszcze rok lub dwa i dopiero wtedy odejść mamy już w miarę zgrany skład wzmocnić naszą defensywę i myślę że spokojnie moglibyśmy powalczyć o mistrza ale skoro woli odejść już teraz jego sprawa

sciebes komentarzy: 121 newsów: 125.05.2010, 15:00

Nie mam nic przeciwko temu aby odszedł.
Dużo już dla nas zrobił ;))

jarek1 komentarzy: 59625.05.2010, 14:59

Ja chce wkoncu zeby Cesc oficjalnie powiedzial albo w lewo albo prawo zostaje w AFC albo ide do FCBarsa i koniec niech uszanuje tez kibicow AFC do cholery !

Cudi komentarzy: 12754 newsów: 9825.05.2010, 14:54

GoGunnersPL ---> Fabregas już od dawna napomykał w wywiadach, że Barca to jego klub, i że kiedyś na pewno tam zagra. Oficjalnie nie powiedział, że chce odejść więc My nie możemy być niczego pewni.

itachi komentarzy: 1183 newsów: 2025.05.2010, 14:52

sport.onet.pl/pilka-nozna/liga-angielska/wenger-chce-postawic-na-szczesnego,1,3230727,wiadomosc.html

Ciekaw jestem, ile w tym prawdy, ale byłbym bardzo szczęśliwy. xD

Vasquez komentarzy: 11725.05.2010, 14:51


Barca bardzo mądrze rozgrywa ten transfer, najpierw sam Fabregas oświadczył Wengerowi że chce odejść a teraz Barca przedstawi ofertę coś pewnie ok 35mln. Jak za mało to spoko, powodzenia z kapitanem, który już nie chcę grać w drużynie, jaki trener może sobie pozwolić na taką sytuację?
Śmieszą mnie też te epitety, typu niewdzięcznik pod adresem Cesca, Arsenal wyjął go za darmo ze szkółki Barcelony, skorzystał na jego dobrej grze, dostanie ok 30mln i jeszcze narzekania?
Tak to jest jak się prowadzi taką politykę. Gerard, Terry czy Giggs ze swoich klubów nie odeszli bo są z nimi złączeni od dziecka ale jak się prowadzi politykę opartą na wyciąganiu juniorów z innych klubów a nie szkoleniu swoich własnych przywiązanych do barw klubowych i do miasta, to co się dziwić.

GoGunnersPL komentarzy: 9425.05.2010, 14:49

Powiedzcie mi, czy Cesc faktycznie powiedział, że chce odejść do barcy ? Chodzi mi o to, czy to oficjalna teza a nie wyssana z palca konfabulacja.

Olimpijczyk komentarzy: 109025.05.2010, 14:39

nie rozumiem jeszcze miesiac temu mówił że liczy się tylko Arsenal...

jacob83 komentarzy: 59325.05.2010, 14:38

raczej mozemy zapomniec ze Wenger wyda calosc kwoty za Fabregasa na nowych zawodnikow, jesli wyda polowe tych pieniedzy jakie otrzymamy od Barcelony to bedzie cud

piotrt1485 komentarzy: 1625.05.2010, 14:38

wyobraźcie sobie że fabi zostaje na następny sezon
i bega, gra ,walczy, ale nie tak jak ostatnio bo jest sfrustrowany że musiał zostać, a po strzeleniu bramki całuje nasz herb- straszny zakłamany widok po tym co mówił i robił.

jacob83 komentarzy: 59325.05.2010, 14:35

jesli rzeczywiscie to prawda ze tak bardzo chce wrocic do barcy to niech daja te 40 baniek i krzyz na droge

Arsenal1994 komentarzy: 749725.05.2010, 14:34

Odejdzie, jeszcze raz to powtarzam, a ten news jeszcze bardziej mnie do tego przekonuje.

"Jesteśmy wdzięczni jemu i klubowi z Londynu, ale chcemy, by ta transferowa saga skończyła się możliwie jak najszybciej."

To troszkę brzmi jednoznacznie, czyż nie?
Szkoda... bo będzie nam cholernie trudno go zastąpić, ale cóż... teraz liczy się tylko kasa i prestiż, reszta w świecie futbolu idzie na bok :(

gawliq komentarzy: 112125.05.2010, 14:30

Jeśli chce odejść to Wenger na pewno nie będzie go na siłę trzymał, bo wie czym to grozi. Potrzebuje piłkarzy, którzy dla klubu zrobią wszystko a nie będą biegać od niechcenia za piłką. To samo było z Adebayorem, poszedł za dobrą kasę a teraz prawie nic nie gra, bo mu się nie chce. Jak Cesc chce odejść to lepiej teraz po świetnym sezonie zgarnąć za niego ogromną kasę, niż za rok sprzedać go za 30mln. I jeśli ma odejść to lepiej dla nas, żeby to zrobił przed mundialem, żeby Wenger miał czas na załatanie dziury.

holyart32 komentarzy: 36125.05.2010, 14:28

Jeżeli odejdzie to napewno będzie to wielka strata ale przyznam, że jeżeli odejdzie za godziwą kwotę w granicach 60 baniek to będzie łatwiej załatać po nim dziurę mają wzanadrzu tyle kasy. Napewno można by wtedy spróbować ściągnąć Gurkufa a znając Wengera do tej kwoty znalazł by pewnie jeszcze z dwóch zawodników takich jak Hart, Subotić. Jeszcze nic nie wiadomo poczekajmy

Miv komentarzy: 6825.05.2010, 14:27

jak chce odejść to niech odejdzie ale za odpowiednia kwotę , niepowinnismy schodzić z ceny dlatego ze oni nie chcą tyle dać

czelinka1 komentarzy: 5825.05.2010, 14:26

WIECIE CO JA MYSLE TERAZ O FABREGASIE?
WYPIERDALAJ ***** Z NASZEJ TWIERDZY!WIEM ZE PRZEKLENSTWA SA TU ZAKAZANE ALE U BARCY GOWNO OSIAGNOL SPRZEDALI GO BO BYL POPROSTU SLABY A ARSENAL GO WYCHOWAL OD 16 ROKU ZYCIA TU NABRAL DOSWIADCZENIA ZDOBYL UMIEJETNOSCI NA SKALE SWIATOWA A TERAZ ODEJDZIE DO TYCH KTORZY GO NIE CHCIELI TYLKO PO TO ZEBY ZDOBYC PUCHARKI.TYLKO ZEBY TA MESKA DZIWKA POZNIEJ NIE GADALA ZE ,,ZALUJE ZE ODSZEDLEM Z ARSENALU" BO W DUPIE GO WTEDY BEDE MIAL.BEDE SIE CIESZYL JAK NIE BEDZIE GRAL W PIERWSZYM SKLADZIE...FRAJER JEDEN.OBY WENGER SPRZEDAL GO MINIMUM ZA 55 MLN BO TRZEBA SIE WZMOCNIC I KUPIC NP.SAMOGRAJKA YOANNA G. SZKODA MI TERAZ WENGERA...I PRZEPRASZAM Z GORY ADMINISTRATOROW KANONIERZY.COM

czesiek_4 komentarzy: 111225.05.2010, 14:26

87 mln i się negocjacje skończą raz dwa trzy

mierkiew komentarzy: 750 newsów: 35525.05.2010, 14:26

itachi >

Miałem na myśli kwestię porównywania wartości piłkarzy patrząc przez pryzmat zakupów Realu Madryt. Moim zdaniem, to że Królewscy zapłacili 40 milionów euro za Di Marię znaczy dokładnie tyle, że ten zawodnik jest wart mniej więcej połowę tej kwoty.

Oczywistym jest to, że Real mógłby zapłacić za Ceska dużo więcej niźli może za niego zapłacić Barca. Podejrzewam, że Los Blancos mogliby zapłacić za Fabregasa od 70 do 90, a może i 100 milionów. Tym bardziej, że mogliby tym samym zagrać na nosie Katalończykom. Jednak w tym przypadku przenosiny Ceska do Realu zupełnie nie wchodzą w grę.

Tu nie ma znaczenia kwota - na tym polu Real zawsze przebije Barcelonę, ale tutaj decyduje kwestia, potwierdzonego przez milczenie Ceska, przywiązania do Dumy Katalonii.

Pewnie, że dla Arsenalu lepiej byłoby gdyby Cesc poszedł do Realu, bo na The Emirates przyszedłby przelew sporo wyższy, ale takie rozwiązanie jest bardzo mało - nomen omen - realne :)

Kanonier95 komentarzy: 288225.05.2010, 14:14

Jak odjedzie wbije nam nóż w serce , pamiętam jak całował herb Arsenalu i mówił o zostaniu w naszej ekipie . A teraz to nic nie wiadomo

Kondzior12 komentarzy: 490025.05.2010, 14:14

Niech dają oczekiwaną kwote i niech on idzie.

itachi komentarzy: 1183 newsów: 2025.05.2010, 14:09

mierkiew,
a dlaczego mielibyśmy nie przywoływać przykładu Di Marii? Barcelona niby rządzi się innymi prawami? Jeśli Real złoży choćby ofertę o milion lepszą, to wybieramy Real. Prawo pierwokupu (a takie ma Barca) oznacza, że muszą wyrównać ofertę, a nie kupować za pół darmo.
W ogóle te wcześniejsze słowa Cesca, że liczy się tylko Barcelona, to właśnie po to, żeby nie windować jego ceny. Czy jest to w jego interesie? Tak. Czy jest w interesie klubu? Nie.

A mnie obchodzi interes Arsenalu i ewentualnie Cesca, ale tyle tylko, o ile dobro tego zawodnika przekłada się na nasz klub. Nie podoba mi się, że w wyniku prasowych gierek Barcelony- przykro to mówić, ale również i Cesca- tracimy grube miliony. Bo przecież i Inter, i Real, choć były zainteresowane, się wycofały.

itachi komentarzy: 1183 newsów: 2025.05.2010, 14:09

mierkiew,
a dlaczego mielibyśmy nie przywoływać przykładu Di Marii? Barcelona niby rządzi się innymi prawami? Jeśli Real złoży choćby ofertę o milion lepszą, to wybieramy Real. Prawo pierwokupu (a takie ma Barca) oznacza, że muszą wyrównać ofertę, a nie kupować za pół darmo.
W ogóle te wcześniejsze słowa Cesca, że liczy się tylko Barcelona, to właśnie po to, żeby nie windować jego ceny. Czy jest to w jego interesie? Tak. Czy jest w interesie klubu? Nie.

A mnie obchodzi interes Arsenalu i ewentualnie Cesca, ale tyle tylko, o ile dobro tego zawodnika przekłada się na nasz klub. Nie podoba mi się, że w wyniku prasowych gierek Barcelony- przykro to mówić, ale również i Cesca- tracimy grube miliony. Bo przecież i Inter, i Real, choć były zainteresowane, się wycofały.

DrugiKibicArsenlu komentarzy: 2225.05.2010, 14:08

niech już ten frajer odejdzie... nigdy go jakoś nie lubiłem, gada że chce zostać w Arsenalu ze tu jest jego dom, by później powiedzieć ze jego serce jest w Katalonii... i na domiar zlego on jest kapitanem czyli powinien być podporą drużyny... kapitanem powinien być Ebue lub Sagna, piłkarze a nie gwiazdy.

cichy090 komentarzy: 4925.05.2010, 14:07

Panowie to że Cesc odejdzie, jest być może nieuniknione, ale nic oficjalnego nie padło. Nie zauważyliście, że co roku jest to samo? Wszyscy odchodzą, pełno plotek żadnych FAKTÓW. I proszę nie wieszać psów na Cesca, przynajmniej na razie. Bardzo dużo zrobił dla klubu trzeba być mu za to wdzięcznym. Jednak niepokoi mnie koncepcja Wengera co do młodych graczy. Większości "gwiazdek" uderza woda sodowa do głowy, przez co szukają klubów z większym prestiżem zostawiając Arsenal każdy zawsze dużo obiecuje, a koniec końców odchodzi. Bądźmy dobrej myśli...

Aniol komentarzy: 7625.05.2010, 14:06

mierkiew; redaktor - dokładnie. Liczy się Arsenal, nowe gwiazdy będą a klub będzie walczył o puchary.

Aniol komentarzy: 7625.05.2010, 14:03

Liczą się pieniądze..
Wola piłkarza jest 2-rzędna.

mierkiew komentarzy: 750 newsów: 35525.05.2010, 14:02

Drobna prośba >

Proszę, nie przywołujcie przykładu 40 milionów euro wydanych przez Real za Di Marię. Królewscy nigdy nie byli wymiernikiem ceny piłkarzy, bo za nich zawsze niebagatelnie przepłacali.

Pamiętacie niejakiego Képler Laveran Lima Ferreira - Pepe? Real zapłacił za niego 30 milionów euro - ten klub zawsze ma zbyt dużo pieniędzy. Są 'po drugiej stronie lustra' w stosunku do Kanonierów ;)

Ad rem. Już powoli trzeba się godzić z odejściem Ceska, szkoda, że robi to bez żadnej klasy. Zapewne Wengerowi jest równie przykro, ale po Fabregasie też będziemy życie i szanse na trofea.

itachi komentarzy: 1183 newsów: 2025.05.2010, 14:01

Oficjalnie: Hill-Wood mówi, że nie było jeszcze żadnej oferty.
goal.com/en/news/9/england/2010/05/25/1941681/arsenal-chairman-peter-hill-wood-barcelona-are-yet-to-make

Nie zmienia to jednak faktu, że sam przyznaje między słowami, iż coś na rzeczy jest. Możliwe, że nawet w chwili, gdy piszę te słowa, zostaje składana oferta.
Myślę, że Barcelona chce narobić zamieszania i jak najbardziej zbić cenę jeszcze zanim złoży propozycję. Taktyka negocjacyjna.

yogi1408 komentarzy: 18825.05.2010, 13:53

Krzysiek_23---> moga sobie dawać 30-35mln;D
Ludzie na górze Arsenalu i Wenger to nie debile!
minimum 60 musza daćbo inaczej Cesc zostanie u nas. proste

DlugiMT komentarzy: 11725.05.2010, 13:49

a niech sobie idzie, bedzie dobrze

mitmichael komentarzy: 4924325.05.2010, 13:48

Koniec swiata na pewno nie jest*

mitmichael komentarzy: 4924325.05.2010, 13:48

Koniec swiata na pewno jest. Tyle gwiazd juz odchodziło a i tak zawsze z czołowki nie wypadamy. Było tak pare lat temu jest tak i teraz. Jeden Fabregas spotkan Arsenalowi nie wygrywa. Po odejsciu Henryego zaczał strzelac Persie i Fabregas. Odejdzie Fabregas bedzie strzelał kto inny. Sprawa jest prosta - dawac dobra kase to niech sobie idzie do Barcy. Po co nam taki fałszywiec, ktory całuje herb, gada ze zostaje bo kocha Londyn a za chwile na siłe chce odejsc.

Krzysiek_23 komentarzy: 15625.05.2010, 13:47

yogi1408 Tylko właśnie o to chodzi że Barca nie chce dać tych 60-70 mln tylko chcą kupić go za 30-35.. co jest dosyć zabawne patrząc choćby na Real i Di Marie

yogi1408 komentarzy: 18825.05.2010, 13:41

Cesc pójdzie do Barcy, to chyba juz nie uniknione. Jak to ktośpowiedzial ,, Z niewolnika nie ma zawodnika". ale czy my musimy ta tym stracic? dadza nam do naszych 40 mln na transfery kolejny60-70 i juz mamy ponad 100mln na transfery. zreszta trzeba kupić obrone, i moze bramkarza jak nie postawi Wenger na Szczęsnego. a pomocników jest u nas sporo. równie dobrze tak jak Cesc moze zagraćNasri bo sie coraz bardziej rozpędza chłopak. kogośmozna takze kupic na miejsce Cesca... jego odejscie to strata, ale nie koniec świata i Arsenalu Panowie!;)

mitmichael komentarzy: 4924325.05.2010, 13:37

I tak i tak sie nie zgodzi Arsenal na 30-40mln wiec sobie moga negocjowac ale to Arsenal rozdaje karty, on wie za ile chce sprzedac Cesca i taka sume chca dostac. Nie po to jest on jednym z najlepszych zawodnikow (dla mnie i tak najlepszy jest Robin) by oddawac go za marne 30mln.

Chris komentarzy: 36425.05.2010, 13:36

Ściągnąć za niego 50mln funciaków i puścić na ławkę rezerwowych w Barcelonie ; ) Cesc wygryzie Xaviego? Wolne żarty. Inieste? Pupilka Guardioli? Równie zabawne. Posiedzi na ławce to spokornieje a my za gotówkę z transferu kupimy kogoś bez katalońskich modyfikacji genetycznych. Na świecie jest masa dobrych zawodników, a Cesc to nie cały Arsenal, nawet nie jedna z legend tego klubu. Ot bardzo dobry grajek, więc nie ma co wypłakiwać oczu po jego odejściu.

NiCk23 komentarzy: 21225.05.2010, 13:36

Slyszeliscie ? Real prawdopodobnie kupil di Marie za 40 mln a Barca za fabregasa daje 35 mln ! hahaha! jak dadza z 60 -70 mln to moga moim zdanie juz go puscic :)

Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester City - Arsenal 22.09.2024 - godzina 17:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 15.09.2024 - godzina 15:00
0 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City440012
2. Arsenal431010
3. Newcastle431010
4. Liverpool43019
5. Aston Villa43019
6. Brighton42208
7. Nottingham Forest42208
8. Chelsea42117
9. Brentford42026
10. Manchester United42026
11. Bournemouth41215
12. Fulham41215
13. Tottenham41124
14. West Ham41124
15. Leicester40222
16. Crystal Palace40222
17. Ipswich40222
18. Wolves40131
19. Southampton40040
20. Everton40040
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland70
Mohamed Salah33
L. Díaz31
B. Mbeumo30
N. Madueke30
N. Jackson21
Y. Wissa21
D. Welbeck21
K. Havertz21
A. Semenyo21
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl