Sky: Arsenal może nie mieć pieniędzy na transfery

Sky: Arsenal może nie mieć pieniędzy na transfery 04.01.2020, 19:31, Tomasz Kochański 44 komentarzy

Arsenal jest zainteresowany sprowadzeniem Jerome'a Boatenga, jednak na drodze do tego ruchu może stanąć brak środków transferowych - podaje Sky Sports.

Mikel Arteta wyznaczył sobie za cel zakup nowego defensora, aby wzmocnić piętę Achillesową swojego zespołu. Boateng chciałby odejść z Bayernu już zimą. Kwota, jaką Arsenal miałby zapłacić za podpis 31-latka, oscyluje w granicach 12,8 miliona funtów.

Źródła Sky Sports twierdzą, że mało prawdopodobne, aby hiszpański trener otrzymał jakiekolwiek środki na przeprowadzenie tego transferu. Kanonierzy potrząsnęli sakiewką latem ubiegłego roku, kiedy to wydali około 150 milionów funtów na nowych zawodników. Ponadto za kilka miesięcy na Emirates Stadium powróci William Saliba.

Arsenal jest usilnie łączony z kolegą 18-latka - Dayotem Upamecano. The Gunners zabiegali o jego względy w letnim okienku transferowym. Na ten moment mało prawdopodobne, aby RB Lipsk sprzedał 21-latka w tym miesiącu. Ekipa z Bundesligi jest liderem niemieckiej ekstraklasy, a ponadto awansowała do fazy pucharowej Ligi Mistrzów i za nieco ponad miesiąc zmierzy się z Tottenhamem.

Z kolei kilka dni temu Arteta przyznał, że kontuzja Caluma Chambersa mogła wpłynąć na plany związane z zimowym okienkiem transferowym.

Jerome BoatengTransfery autor: Tomasz Kochański źrodło: skysports.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia1 następna
MartiniKS komentarzy: 40007.01.2020, 11:44

Szkoda że gruby rus Usmanov nie przejął klubu, bo byłby bardziej skory do wydawania kasy od tego amerykańskiego przygłupa

thide (redaktor) komentarzy: 31452 newsów: 149805.01.2020, 21:36

@Mihex napisał: "Grosza daj Mikelowi, sakiewką potrząśnij, sakiewką potrząśnij ( ͡° ͜ʖ ͡°)"

no i ktoś skumał mojego easter egga =DD

havoc komentarzy: 97905.01.2020, 12:19

Jesli nie mamy pieniedzy i ma przyjsc max jeden zawodnik, niech to bedzie rozgrywajacy. Mamy przeciez Luiza, Sokratisa, Mustafiego, Holdinga i Marvopasa.

krzykus1990 komentarzy: 292105.01.2020, 11:57

Kroenke skompcu dawaj kasę albo odchodź !!! Nie chcemy takiego właściciela, który wysysa klub z kasy a nic nie daje ! To ma być inwestor ?

Song_o komentarzy: 110705.01.2020, 09:07

Grosza daj na transfery, sakiewką potrząśnij :)

Mihex komentarzy: 2348605.01.2020, 09:04

Grosza daj Mikelowi, sakiewką potrząśnij, sakiewką potrząśnij ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Przepraszam, musiałem :p
Ale jeżeli na Boatenga to serio nie ma co się wykosztowywać. W tym sezonie co grał dla Bayernu to bliżej mu było do Mustafiego niż starego Boatenga.

zdyp komentarzy: 95105.01.2020, 09:01

no to tak na zapas...
#boatengout
xddd

NineBiteWolf komentarzy: 11947 newsów: 4905.01.2020, 04:56

Akurat na kontrakt dla tego pana ze zdjęcia mam nadzieję, że zabraknie pieniędzy. Za to fajnie byłoby wyciągnąć Aaronsa czy Ake.

arsenalkings14 komentarzy: 22205.01.2020, 03:28

A ja bym sprzedał Nelsona i wziął z powrotem Michitariana, chociażby na próbę jak będzie grał pod Artetą, jeśli Ozil zaskoczyl to kto wie. I wolałbym Michitariana z ławki za Pepe niz Nelsona przecież to drugi Iwobi

MarioG komentarzy: 85105.01.2020, 03:19

Osly Arsenal wydał 45 baniek latem, reszta to raty na Pep czy Salibe przecież. Co oni tam cpaja

tomash473 komentarzy: 140105.01.2020, 00:47

Nie ma co brać takich newsów na poważnie. Przed letnim okienkiem transferowym pisali, że mamy jakieś grosze na transfery i wyszło co innego. Fake

Spejsik komentarzy: 98205.01.2020, 00:23

Jakoś mi się nie chce wierzyć, że Arteta zgodził by się zostać naszym trenerem, wiedząc, że nie ma możliwości na szybkie wzmocnienie kadry.

Koroniarz komentarzy: 744905.01.2020, 00:16

Sprzedać Elnenego i Mikiego i ze 20 baniek się uzbiera

Tokar komentarzy: 12704.01.2020, 23:31

Musimy wyciągnąć dobrego obrońcę już teraz, chociażby mielibyśmy rozbić bank.

Najgorzej że sytuacja RB Lipsk jest b.dobra i raczej nie będą chcieli oddać francuza.

kuzguwu komentarzy: 247604.01.2020, 23:26

Nie ma pieniędzy na Boatenga, bo wszystko pójdzie na Dayota :D

ZielonyLisc komentarzy: 1452504.01.2020, 22:57

Tradycyjnie

fabregas1987 komentarzy: 2132204.01.2020, 22:53

Jakie 150 mln. co to za bzdury? Przecież latem było mnóstwo analiz naszych wydatków i szczegółowo zostało wyjaśnione jak Arsenal płacił za wszystkie transfery i jak to się rozkłada na poszczególne lata (raty.) 150 mln. to może wyjdzie za 5 lat, a wtdy będzie już dużo więcej zysków

Koyki79 komentarzy: 2604.01.2020, 22:45

@Koyki79: nie tu

Koyki79 komentarzy: 2604.01.2020, 22:39

Taki fajny filmik mi wpadł na YT o Artecie, 2 minuta 13 sekunda xD https://www.youtube.com/watch?v=7B3Q_iXNKWQ

Montoya komentarzy: 58204.01.2020, 22:19

Zawsze można wziąć kogoś w kredycie, latem było to bardzo u Nas modne.

lordoftheboard komentarzy: 469104.01.2020, 22:04

Wolę Dayota w lato, bez Boatenga w zime

Arce komentarzy: 96804.01.2020, 21:20

@Dominik11: czyli że ona nie była na transfery więc się wszystko zgadza :D bilyla na popcorn dla Stana

majormati komentarzy: 60204.01.2020, 21:15

W lato TEORETYCZNIE saldo transferów wyniosło 98 mln (piszę teoretycznie bo 80 mln kosztował z tego Pepe, który jednak spłacany jest w ratach a pierwsza wynosiła 20 mln).

Paul77 komentarzy: 172004.01.2020, 21:04

Kasa może i by się znalazła, ale FFP trzyma Arsenal. Dlatego warto wycisnąć jak najwięcej z Ormianina, Egipcjanina.

havoc komentarzy: 97904.01.2020, 20:41

SZkoda kontuzji Chambersa bo notowal on tez bdb wystepy na defensywnym pomocniku w Fulham, a przy takiej intensywnosci gry potrzebni nam zmiennicy.

Embix komentarzy: 22604.01.2020, 20:29

W lato tez miało być 40mln na transfery. Jeśli byśmy pozyskali takiego Uptamecano za 50mln to sie nie zastanawiać. Obrona Bellerin Saliba Uptamecano Tierney jakby wszyscy byli zdrowi to obrona prawie na 10lat!

metjuAFC komentarzy: 3678 newsów: 104.01.2020, 20:20

Oby te słowa były tylko zasłoną dymną jak to miało miejsce latem. Obrońca musi dołączyć, pomocnik również jest potrzebny. Arteta to wie i widzi jak bardzo zróżnicowaną jakościowo kadrę posiada. Ufam, że do końca stycznia dołączą nowi zawodnicy.

adikovski_ komentarzy: 4704.01.2020, 20:17

Plota jak dla mnie. Jest kasa z transferu Iwobiego i widać co stworzył brak konkretnego ŚO w tym sezonie. Bilans bramkowy na minusie a Leno wyjmuje co się da.

gunner1990 komentarzy: 190504.01.2020, 20:11

wzmocnic linie defensywna a nie oslabic no ale to arsenal... boateng stanowcze NIE

Womanizer komentarzy: 777204.01.2020, 20:01

Taa nie mamy kasy dlatego Lipsk odrzucił 50 mln euro za Upamecano w ostatni dzień okienka

silvano95 komentarzy: 617904.01.2020, 20:00

Może nie mieć bo wyda łdużo w lato a może mieć .
Wielcy eksperci

kamil9 komentarzy: 14104.01.2020, 19:53

@kamil9: wiedziec*

kamil9 komentarzy: 14104.01.2020, 19:53

Bradzo madrze to rozgrywamy, jak bedziemy sie pucowac ze jest hajs to beda nas dojic jak United bo wiedza ze mamy braki w skladzie, pieniadze sa ale caly swiat o tym mowic nie musi

mitmichael komentarzy: 4870104.01.2020, 19:51

Ostatnio tez mielismy nie miec

darros komentarzy: 78404.01.2020, 19:50

Pamiętajmy też o kasie z transferu Iwobiego.Z pewnością jakimś budżetem Arsenal dysponuje.

pLYTEK komentarzy: 202704.01.2020, 19:47

Boateng Mustafi - to byłby zabójczy duet... dla Arsenalu

Dominik11 komentarzy: 1672504.01.2020, 19:46

@Arce: To było kiedy tylko Cech przyszedł do nas ?

Wtedy była kasa tylko klub nie chciał nikogo kupić.

pierre_afc komentarzy: 1018904.01.2020, 19:45

Dogadamy się z Romą w sprawie Mikiego to znajdą się fundusze :D

Arce komentarzy: 96804.01.2020, 19:40

@Dominik11 napisał: "Zawsze jest gadka że nie ma kasy a potem bum transfery i to za nie małą kasę"

Nie tak zawsze raz tak było :D

ArsenalChampion komentarzy: 398504.01.2020, 19:39

No chyba że chcą najpierw kogoś sprzedać, wtedy by to miało sens.

lays komentarzy: 3984504.01.2020, 19:35

Jak ma dojsc Boateng, to wole zeby nasi kasy jednak nie mieli XD

ArsenalChampion komentarzy: 398504.01.2020, 19:35

Jest zainteresowany, ale nie ma pieniędzy, no to skoro nie ma pieniędzy to czemu jest zainteresowany? Ten news jest nielogiczny

Dominik11 komentarzy: 1672504.01.2020, 19:35

Tylko zarząd wie ile ma na transfery plus ze sprzedaży.

Zawsze jest gadka że nie ma kasy a potem bum transfery i to za nie małą kasę.

Power10 komentarzy: 113104.01.2020, 19:33

Tak samo jak w lato nie mieli..

poprzednia1 następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tottenham - Arsenal 11.07.2020 - godzina 16:00
? : ?
Arsenal - Leicester 8.07.2020 - godzina 21:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool29271182
2. Man City29193760
3. Leicester29165853
4. Chelsea29146948
5. Man United29129845
6. Sheffield United291111744
7. Wolves291013643
8. Tottenham291181041
9. Arsenal29913740
10. Burnley291161239
11. Crystal Palace291091039
12. Everton291071237
13. Newcastle29981235
14. Southampton291041534
15. Brighton296111229
16. West Ham29761627
17. Watford29691427
18. Bournemouth29761627
19. Aston Villa29751726
20. Norwich29561821
Fortuna
ZawodnikBramkiAsysty
Jamie Vardy194
Pierre-Emerick Aubameyang171
Mohamed Salah166
Sergio Agüero163
Danny Ings151
Sadio Mané147
Marcus Rashford144
Raúl Jiménez136
Tammy Abraham133
Dominic Calvert-Lewin131
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
7
Gracz czerwca wybór redaktorów Damian Emiliano Martinez
Damian Emiliano Martinez
7.63
Gracz czerwca wybór użytkowników Bernd Leno
Bernd Leno
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Części samochodowe Ucando.pl