Wenger sięgnie po katalońskiego nastolatka?

Wenger sięgnie po katalońskiego nastolatka? 24.10.2010, 09:56, IceMan 54 komentarzy

Arsene Wenger zamierza sprowadzić na The Emirates Stadium nastoletniego piłkarza FC Barcelony - Sergia Sampera.

Według The People, francuski menadżer zaproponuje 15-latkowi czteroletni kontrakt, na mocy którego utalentowany chłopak będzie mógł liczyć na dużo większe zarobki niż w stolicy Katalonii. Kolejnym czynnikiem, który może przekonać Sampera do przeprowadzki na Ashburton Grove jest większa szansa na szybkie przebicie się do pierwszej drużyny.

Sergi, który nie podpisał jeszcze w swoim życiu żadnej profesjonalnej umowy, jest wysokim, świetnie wyszkolonym technicznie pomocnikiem, który znakomicie prezentuje się zarówno w juniorach Dumy Katalonii, jak i w reprezentacji Hiszpanii U-16.

Arsene WengerBarcelonaTransfery autor: IceMan źrodło: IMScouting.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
Arkadius92 komentarzy: 169825.10.2010, 21:54

@sebasz
a jakie przepisy mają wejsc? coś z kasą, ale dokładniej???

luq007 komentarzy: 289924.10.2010, 19:58

Jak jest dobry i się opłaca to bierzmy go póki jest szansa, ucieranie nosa kataloniarzom to po prostu świetna rozrywka :P

trumi komentarzy: 114624.10.2010, 19:28

Nie chce katalońskich gwiazd! Oddadzą nam go, chłopak pogra pare lat, wyrośnie z niego gwiazda i Barca zacznie puszczać bajki o tym że typ ma ich DNA.

eMeL komentarzy: 44624.10.2010, 17:58

Chociażby i był genialny to ja wszystkiemu co z Barcelony podziękuje, już wolę naszych angielskich Lansburych. Przykład Wilshere pokazuje, że jednak można.

laskowski19051995 komentarzy: 494524.10.2010, 17:28

Może się skusi na te większe zarobki :P

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52024.10.2010, 16:38

Cherlie -- ano właśnie gdybyśmy już teraz zrobiili fundament pod te sukcesy ale nie ,dalej przegrywamy boje o poszczególnych piłkarzy a potem się dziwimy że w meczach dostajemy.

Prawda jest taka że zamiast co okienko walczyć o zawodnika z topu nawet pojedynczy transfer za zawodnika wartego wydania 25 mln bierzemy czterech z czego dwóch za darmo jednego za drobne a czwartego za pare mln. Gdzie tu jakość ?? I tak wszyscy naraz nie wyjdą na mecz a jak wyjdą to dostają bo nasi z przeceny trafią na orginały.

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3024.10.2010, 16:19

@sebasz
Mam dokładnie takie samo wrażenie...

Problem polega na tym, że np Fabsa bez sukcesów nie uda Nam się zatrzymać te dwa lata...

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52024.10.2010, 16:13

Charlie

No wiesz piszesz że mogliśmy dac 22 mln ale Ferguson miał takie parcie do sukcesów że przebijałby każdą ofertę Bossa.

Fakt jest faktem że jeśli chcesz zdobywać trofea musisz mieć najlepszych zawodników a nie którychś z kolei bopotem spotkają się na boisku i wygra ten lepszy.

Wiesz na podstawie historii można sporo wywnioskować. Aktualnie też nie widzę by zawodnik o którego Boss musiałby walczyć chciał przejść do nas a nie do konkurencji.

Boss ewidentnie czeka do zmiany w przepisach Platiniego i teraz nie musi wszystkiego zdobywać za wszelką cenę. Wywnioskowałem to z tekstu o tygodniówce 200 tys że nas będzie stać za 2 lata bo wtedy wchodzą przepisy i wtedy mamy wejść na szczyt. Tylko do tego czasu żeby nam zawodników najlepszych nie powykupywli.

cesc723 komentarzy: 47624.10.2010, 16:00

"15 latek ! Oszalał kiedy on zagra..? :D"

Niektórzy zaczynają już 9-latków podpisywać, więc się ciesz, że pozostajemy przy -nasto latkach.

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3024.10.2010, 15:51

@sebasz
No dobra, tylko teraz tak. Spójrz ile z tych transferów SAF'a było nietrafionych? U Nas % trafienia przewyższa zdecydowanie inne klubu.

Fakt można się przyczepić, że co z tego skoro i tak nic nie zdobywam i... i co? I ja się z tym w 100% zgadzam.

Podałeś świetne przykłady, ciężko jst się z Nimi nie zgodzić, ale wydaje Ci się, że gdyby Arsene'owi zależało (mówię hipotetycznie, że to jest cel nr. 1, najważniejszy) wtedy na Ronaldo to nie przebiłby oferty MU? Przecież było Nas na to stać. Spokojnie mogliśmy dać 22 mln.

Ale tutaj chodzi mi bardziej o aktualne czasy, a nie przeszłość. Patrz na przykład np z Lukaku. Szczerze wątpię, żeby na tym etapie były jakiekolwiek szanse na dołączenie do Nas tego zawodnika, a po jakimś czasie znowu będzie płacz i zgrzytanie zębów, że nie kupiliśmy Drogby Juniora. Ile CFC za Niego daje? 17 mln? Coś kolo tego, tak? Przecież skoro to ma być następny Didier (a wszystko na to wskazuje) i Arsenowi rzeczywiście by zależało na kimś kto Nam zapewni 20+ bramek co sezon to wywaliłby na Niego i 25 mln...

wardes komentarzy: 12524.10.2010, 15:44

beda panowie i panie jaja jak bedzie to Drugi Fabregas xD

adam3462 komentarzy: 273224.10.2010, 15:36

15 latek ! Oszalał kiedy on zagra..? :D

fabregas1987 komentarzy: 2577024.10.2010, 15:36

nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

tylko nie DNA Barcy ;/;/;/

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52024.10.2010, 15:35

No przeszedłem samego siebie. Wow !!!

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52024.10.2010, 15:34

Charlie --- no nie wiem. Mi się osobiście wydaje że sytuacja jest taka. Daję tu dla przykładu taką historię dla mnie jak to wygląda.

Przykłdowo walczymy z MU o zawodnika o nazwie ZZZ. Widać że to niesamowity talent. Chcemy go pozyskać. Proponujemy 12 mln ale MU oferuje 18 mln. Boss rezygnuje z walki. MU przebija wszystkie oferty i go bierze. Arsene dalej potrzebuje zawodnika na tę pozycję więc zarzuca sieci na alternatywę tego którego nie nabył czyli zawodnika YYY bedącego na liście życzeń na drugiej pozycji. Oferujemy 7 mln i oferta zostaje przyjęta. Mamy zawodnika.

Dochodzi do meczu ARS - MU.
Na przeciwko siebie stają ci dwaj piłkarze.
Pod symbolem ( > ) - oznaczam potencjał gracza.

ZZZ - >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
YYY - >>>>>>>>>>>>>>>>>>

No i właśnie to wygląda tak jak w grze chocby na jakiejs fifie. Niech cała drużyna ma podobną strukturę na każdej pozycji i oczywiste jest że wygrać z nią nie damy rady.

Popatrz sobie na ważniejsze transfery Fergusona od sezonu 2001/2002 do 2007/2008
Veron - 42.6 mln
Nistelroy - 28,5 mln
Forlan - 11 mln
Ferdinand - 46 mln
C.Ronaldo - 17,5 mln
Saha - 17,5 mln
Rooney - 37 mln
Heinze - 10 mln
Vidić - 10.5 mln
Carrick - 27 mln
Anderson - 32 mln
Nani - 25 mln
Hargraves - 25 mln

A to tylko transfery powyżej 10 mln.
Nasze transfery z tego samoego koresy czasu od 10 mln w górę to
Wiltord - 17,5 mln
Gio van B. 13,5 mln
Reyes - 35 mln
Hleb - 15 mln
Adebayor - 10 mln
Roscicky - 10 mln
Eduardo - 12 mln

Powiem tak - czy Wenger nie próbował rywalizować z Fergusonem o przynajmniej część tych zawodników którzy trafili do MU ?? Przegrał.

A teraz zobacz sobie filmy dwa.

youtube.com/watch?v=084yqgXqvvM&p=EC5BF3F2A7061756&playnext=1&index=1

Zobacz co już w 2005 roku wyprawiał z nami C.Ronaldo. Walczyliśmy o niego ?? Boss mówi że tak. Kupilismy zamiast dawać 17,5 mln RvP za 4,5 mln -- nie twierdzę że Robin jest słaby ale obiektywnie patrząc od tamtego czasu ile dokonał jeden i drugi to jednak na tym poziomie jest przepaść prze ogromna.

Czas na drugi film.

youtube.com/watch?v=XfnzIZNEAc0&feature=related

Szczególnie interesuje mnie od 3:00 min.
Popatrz na nich - to było wiadome że oni powrócą i zrobili to sezon później i jak zaczęli marsz to wygrali 3 mistrzostwa z rzędu , finał i zdobyli LM o innych trofeach nie wspomnę.

Czy po przegranym finale zachowa się tak arshavin ?? czy kilku innych naszych zawodników ?? No nie wiem ...

Druga sprawa to to że dla naprawdę dobrych zawodników staliśmy się mniej atrakcyjnym klubem dlatego że straciliśmy takie bezpardonowe dążenie do sukcesów.

Teraz rozumiem Rooneya. Widziałeś ich inwestcje do tej pory. Ale mógł się dowiedzieć że koniec z takimi zakupami bo jest problem z kasą więc wpadł Ferguson na szkolenie młodych. Ale zanim się wyszkoli mnie trochę czasu a Rooney chce wygrywać już teraz.

Kiedyś odezwał się na ten temat Keane i Ferguson go wywalił z drużyny bo Keane nie miał czasu czeakć na sukcesy. Rooney dał do zrozumienia swoim zachowaniem właścicielom albo to ukartował z Fergusonem że odejdzie bo Glazerowie nie chcą dawać na druzynę. Takim sposobem postawili Glazerów pod ścianą i musieli się zgodzic albo na odejście Wazzy albo na dalsze łożenie kasy - wybrali to drugie bo gdyby Roo odszedł byłby to znak że MU ma problem.

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3024.10.2010, 14:24

A tak btw to Świniaka nie ma nawet na ławie w meczu ze Stoke ;x

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3024.10.2010, 14:23

@sebasz
Zgadzam się z Tobą i się nie zgadzam.

Zgadzam się odnośnie potrzebnych transferów i że dzięki Nim możemy zapanować na dłużej w PL.

Nie zgadzam się natomiast ze stwierdzeniem, że przegrywamy batalie o zawodników. Moim zdaniem po prostu się nawet dobrze nie staramy. Wszyscy wiemy jaki jest Arsene, ale też doskonale wiemy, że w aktualnej sytuacji z np. MU moglibyśmy wygrać każdy pojedynek o każdego zawodnika. Jedyne zespoły z którymi musielibyśmy tak naprawdę walczyć to Real, $hity i Barc(w)elona. Resztę możemy spokojnie przebić dowolną ilością pieniędzy, trzeba tylko chcieć...

KanonierTH1411 komentarzy: 482824.10.2010, 14:16

Pewnie, niech przyjdzie, jak będzie naprawdę dobry to może zobaczymy go kiedyś w meczu pierwszej drużyny.

adipetre komentarzy: 79724.10.2010, 14:12

Sebasz, Hulk to fenomenalny pilkarz, ale on nie pokazuje pelni swoich mozliwosci na lewej flance, srodek napadu badz prawe skrzydlo, to jego domena. Dziwie sie ze zaden klub jeszcze po niego nie siegnal, to material na najlepszego napastnika swiata.

Necro komentarzy: 243424.10.2010, 14:06

Jestem za, ale najpierw trzeba zbadać jego DNA.

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52024.10.2010, 14:06

maniek56 -- Vela się rozwija -- ok. Dochodzi do meczu ARS - MU. Po jednej stronie Vela po drugiej Hulk. A teraz zgadnij która ze stron będzie miała większe szanse na strzelenie gola ???

A potem po kilku latach Wenger powie -- "byliśmy blisko zakontraktowania tego zawodnika"
No tak był już C.Ronaldo był Y.Toure byli bracia da Silva będą następni.

Dla mnie problem polega na tym że nie jesteśmy w stanie wygrć rywalizacji o te najlepsze talenty. Fakt jest taki że na świecie jest wiele talentów ale prawda jest taka że gdy kupujesz jeszcze taki nieoszlifowany nie wiesz czy konkurencja nie ma lepszego.

Sedno sprawy tkwi w tym że można wychowywać młode talenty ale bezwzględnie trzeba je uzupełniać zawodnikami najwyższej klasy bo dlaczego to twoje talenty niby są lepsze od tych z MU czy Chelsea ?? Im taniej kupiony talent tym jest on większą niewiadomą dlatego że nie wiadomo jaki ma potencjał rozwoju. Cesc jest przykładem talentu tego najwyższej klasy ale gdy gdzie indziej widzisz zawodnika gdzie ten talent już bardziej się rozwinął wiadomo jest droższy ale prawdopodobieństwo tego że rozwinie się bardziej niż ten który masz jeszcze nie oszlifowany też jest większe i nie dość że będzie dużo więcej wart to gdy ewentualnie go sprzedasz to dużo więcej zarobisz.

Przykładem CR 18 lat i 17.5 ml a sprzedany za ile ?? Ale Wengerowi było by szkoda 17.5 bańki dać.

Gunner48 komentarzy: 792924.10.2010, 13:58

@ivexo123
tak może dostaniemy pieniądze, ale i tak bedziemy po nim płakać i błagać żeby został u nas na dłużej.
My nie jesteśmy przedszkolem dla piłkarzy z DNA wiecejnizklubu ;D
Mamy swoich świetnych juniorów, więc jestem katygorycznie na NIE!

Rudix90 komentarzy: 5524.10.2010, 13:52

O, widzę że Wągier znowu zaczyna szukać dzieci. A to... :)

hubertus64 komentarzy: 16024.10.2010, 13:48

to jakiś frajer

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52024.10.2010, 13:45

ToMo -- no tak my go nie kupimy ,kupi go przykładowo MU i fakt zaoszczędzimy ale będzie nas tłukł już bedąc w koszulce czerwonych diabłów. Róbmy tak dalej i kupujmy to co zostanie to możemy dalaej cieszyć się z trzecich miejsc w lidze bo te lepsze wersje zawodników idą do MU MC Chelsea bo zawosze przegrywamy rywalizację. Poprostu od czasu do czasu taki klub jak Arsenal musi sobie pozwolić na gwiazdę taką z prawdziwego zdarzenia bo inaczej ona pójdzie do konkurencji i będzie naszym katem przez następne lata.

ivexo123 komentarzy: 176624.10.2010, 13:45

Dawac, nawet jak za kilka lat Guma Katalonii bedzie plakac ze go chcą to zainkasujemy solidne pieniądze.

maniek56 komentarzy: 300724.10.2010, 13:44

Według mnie wzmocnień w ofensywie nie potrzebujemy, sprowadzenie Hulka zatrzymałoby rozwój Veli i innych młodych piłkarzy którzy pukają do drzwi pierwszego składu, tak poza tym to Brazylijczyk jest bardzo podatny na kontuzje. Wzmocnień potrzebujemy na pozycji środkowego obrońcy i ewentualnie bramkarza. Ja jestem "za" sprowadzeniem Samby ale bardziej wolałbym kogoś z dwójki Jagielka Distin ale za nich trzeba by było prawdopodobnie zapłacić duża kase.

ToMo_18 komentarzy: 13140 newsów: 1524.10.2010, 13:31

sebasz---> Na tą "3" trzeba byłoby wydać z 40 mln E. Hulk jak czytałem to porto chcę za niego z 25 mln... do tego bramkarz z 10 i Samba 5... wątpię by Wenger tyle wydał.

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52024.10.2010, 13:05

Szczerze to przydałoby się nam raczej kilku piłkarzy już ukształtowanych ale takich którzy mogli by swoimi wyspecjalizowanymi umiejętnościami wznieść naszą grę na jeszcze wyższy poziom.

Dla mnie taka lista biorąc pod uwagę jakiekolwiek szanse pozyskania powinna być mniej więcej taka :

Bramkarz klasa światowa -- tu pojawiło się wiele nazwisk ale trzeba dobrze wybrać.

ŚO -- Samba ,czyli taki na mecze w lidze szczególnie na wyjeździe gdzie jest masa wrzutek w nasze pole i nie ma tego kto czyścić kto się przepchnąć kto wywołać strach u rywali.

LS -- Hulk ,czyli siła szybkość ,drybling i kapitalny strzał z dystansu którego nam brakuje -- dla manie takiego zawodnika potrzebujemy najbrdziej.

Taka trójka gdyby uzupełniła nasz skład myślę że zapewniła by nam częstsze czyste konta ,dużo większe zagrożenie przy stałych fragmentach czy to wolny czy rożny ,większy spokój z tyłu a także to czego nam brakuje czyli strzał z dystansu -- teraz nie wystarczyłoby się okopać w 16-tce i trochę przed bo byłby zawodnik który krąży choćby na 30 metrze i nie od święta może strzelić nie do obrony.

Właśnie dzięki takim zawodnikom można coś osiągać choćby mecz z MU w LM przegrany 1-3. Fenomen strzału z dystansu CR pozbawił nas złudzeń albo jak MU grało z Porto na do Dragao i tak samo mogło nie iść ale był taki co przymierzył z 30-35 metrów i zapewnił awans. Narazie jesteśmy zbyt przewidywalni i często jak nie wejdziemy do bramki to jest problem a już mecz w którym poprostu nie idzie to już w ogóle. Brakuje nam takich zwodników żeby wykorzytać wszystko co się da czy to wolny rożny czy strzał z dystansu. Gra klepką na Anglię jest zbyt monotonna i zamiast grać nią przez 100 % czasu powinniśmy grać 85 % a resztę przeznaczyć na indywidualności.

Zuzu komentarzy: 73424.10.2010, 12:49

na te 4lata edzie ze ma on DNA farsy itp... ale brać go!! poraz kolejny upokorzyć Farse

PvL komentarzy: 184724.10.2010, 12:38

Ja bym brał w ciemno. W tym wieku na pewno nie będzie sporym wydatkiem, a w przyszłości może okazać się bardzo cenny.

darii0110 komentarzy: 2524.10.2010, 12:28

Jasne i kogo jeszcze. Najpierw Benzema a teraz Samper. Może niedługo będzie chciał ściągnąć Cristiano Ronaldo?

Arsene1 komentarzy: 35524.10.2010, 12:12

Mamy swoich i przede wszystkim lepszych piłkarzy w rezerwach którym trzeba dać szansę. Nie potrzeba nam żadnych słabych piłkarzyków z Barcy. Dla takich szkoda czasu żeby dawać im szanse. Potem wychodzi na to że ni potrafimy sami szkolić piłkarzy tylko kupujemy piłkarzy którzy nie mogę w hiszpanii podpisać kontraktu bo im prawo zabrania.

FuzBal komentarzy: 832 newsów: 7924.10.2010, 12:00

znowu dupy z katanonii beda plakac ze im kradniemy pilkarzy............ ^^

concrete13 komentarzy: 869824.10.2010, 11:50

rozped --> i właśnie dlatego nie chcemy nikogo z Barcy by potem co roku nie zastanawiać się czy odejdzie czy nie .. np.. o Rose czy o Samira nie musimy się martwić bo nikt nie wypomina nam że mają " DNA Pragi czy Maryslii " .. itd...

kanonier_89 komentarzy: 93924.10.2010, 11:50

Jeśli Wenger widzi z nim duży potencjał, to gdzie ma się lepiej rozwinąć jak nie w Arsenalu. To, że jest z katalonii to nie nasz problem. Oczywiście zawsze lepiej byłoby zakontraktować jakiegoś młodego anglika, ale jeżeli Samper ma wyrosnąć na gwiazdę pokroju Ceska to nie ma nad czym się zastanawiać

rozped komentarzy: 9424.10.2010, 11:40

mówicie tylko nie z Barcy .
A Fabregas skąd przyszedl i tez taki młody a teraz kazdy tylko ma nadzieje ze nie odejdzie ;)

rozped komentarzy: 9424.10.2010, 11:40

mówicie tylko nie z Barcy .
A Fabregas skąd przyszedl i tez taki młody a teraz kazdy tylko ma nadzieje ze nie odejdzie ;)

IGWC komentarzy: 1052 newsów: 124.10.2010, 11:37

Pique akurat z zawodu jest kardiologiem :)
Również wolałbym jakiegoś Brytyjczyka, ale tak jak Wenger kiedyś wspominał, są oni cholernie drodzy - dlatego też nasz skład jest tak francuski.

Kondzior12 komentarzy: 490024.10.2010, 11:29

Lepiej nie brać żadnego katalonczyka bo bedzie jak z Cesciem , bo Pique bedzie gadał o dna

vP7 komentarzy: 232024.10.2010, 11:24

zadnego katalonczyka nie chce, lepiej rozglądać sie na wyspiarzami

1923593 komentarzy: 4024.10.2010, 11:09

niech przejdzie a za pare lat barcelona zobaczy jaki talent miala

ToMo_18 komentarzy: 13140 newsów: 1524.10.2010, 10:53

Ja go chcę ! bo chciałbym zobaczyć xav... Pique bo Xavi zakończy działalność Lekarza tak więc Pique zajmie jego miejsce

Piootrus komentarzy: 4151 newsów: 1524.10.2010, 10:41

Dajcie spokój, nikogo z Barcy nie chce, jakkolwiek dobry by był, nie i koniec.

pybuk komentarzy: 824.10.2010, 10:30

Za 8 lat to Xavi już nie będzie grał w piłkę...

fabregas47 komentarzy: 988 newsów: 224.10.2010, 10:24

Gunner44-->Za 8 lat to Xavi będzie mył buty Cescowi i Wilsherowi,więc nic do gadania nie będzie miał

ambri komentarzy: 11624.10.2010, 10:24

Tylko nie z Barcy ;p nieee

UltimateE komentarzy: 1304 newsów: 224.10.2010, 10:22

Coś mi się wydaję , że prawie każdy młody talent ze szkółki Barcy jest automatycznie łączony z Arsenalem...w końcu to nie pierwszy taki news

concrete13 komentarzy: 869824.10.2010, 10:19

niech przejdzie ..mimo, że ma DNA Farsy to zanim przebije się do pierwszego składu trochę czasu minie a jak wyrośnie na miarę Cesca to zawsze będzie można na nim zarobić :)

Siwyy666 komentarzy: 55024.10.2010, 10:08

Każdy młody,dobrze zapowiadający się piłkarz mile widziany w Arsenalu.Według mnie Arsene chce zrobić w Arsenalu taką szkółke jak w Barcelonie czy Ajaksie.Bądź co bądź najlepsze szkółki piłkarskie na świecie.

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
? : ?
Arsenal - Aston Villa 14.04.2024 - godzina 17:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City32227373
2. Arsenal32225571
3. Liverpool32218371
4. Aston Villa33196863
5. Tottenham32186860
6. Newcastle321551250
7. Manchester United321551250
8. West Ham331391148
9. Chelsea311381047
10. Brighton3211111044
11. Wolves321271343
12. Fulham331261542
13. Bournemouth321191242
14. Crystal Palace32891533
15. Brentford33881732
16. Everton32981527
17. Nottingham Forest33791726
18. Luton33672025
19. Burnley33482120
20. Sheffield Utd32372216
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland205
O. Watkins1810
Mohamed Salah179
D. Solanke173
A. Isak171
C. Palmer169
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com