Komentarze użytkownika Be4Again

Znaleziono 6129 komentarzy użytkownika Be4Again.
Pokazuję stronę 2 z 154 (komentarze od 41 do 80):

Komentowany temat: Arsenal ratuje remis z Bayerem Leverkusen 12.03.2026, 15:26

@adek504 napisał: "Tylko, ze tam ten poziom z poprzednim trenerem byl dramatycznie niski, do tego efekt nowej miotły jest często wyrazny, pytanie jak następuje stabilizacja projektu i jakie są wtedy wyniki"

Jakby tego nie spłaszczać to dokładnie tych samych zawodników miał do dyspozycji Amorin co Carrick. Jednak pod jednym trenerem weszli do top 3, a pod drugim nie byli w stanie wejść do top6.

Drugi przykład to PSG, Enrique przejmuje klub który mimo potężnych inwestycji nie był w stanie od dwóch lat przejść 1/8 CL. W pierwszym sezonie wprowadził ich do 1/2 gdzie odpadli po karnych, a w drugim sezonie wygrał CL. Poprzedni trenerzy nie byli nawet blisko takiego poziomu mimo, że mieli do dyspozycji takich zawodników jak Mbappe, Messi czy Ibra.

Komentowany temat: Arsenal ratuje remis z Bayerem Leverkusen 12.03.2026, 15:13

Nowi zawodnicy nie rozwiązali naszych problemów sprzed roku. Dlatego to może nie w zawodnikach jest istota problemu?

Komentowany temat: Arsenal ratuje remis z Bayerem Leverkusen 12.03.2026, 15:11

@KapitanJack10 napisał: "Co by oznaczało, że to raczej piłkarze są winni a nie Arteta. Skoro trener nic nie zmieni, ale zejdzie Gyo i Eze i nagle zaczniemy grać, to problem był w Gyo i Eze."

Nie do końca, po prostu Niemiec lepiej się nadaje do taktyki Mikela. On nam da te dwie kluczowe główki więcej, które mogą przychylić szalę zwycięstwa. Ode nie odmieni naszej gry, ale on z Saką działa już intuicyjnie.

Pytanie co jest problemem zawodnicy nie nadający się do taktyki trenera czy trener układający taktykę do której nie pasują zawodnicy, których ma do wyboru? Mieliśmy mieć szeroki skład, wachlarz nieskończonych alternatyw, a okazuje się że nie ma kim grać... Eze zagrał dwa dobre mecze z KFC, Madueke chyba 3 spotkania, a Gyo miota się jak dzikie zwierzę w klatce.

Dobrze ktoś dzisiaj napisał, że nawet Messi i CR7 w prime w mechanizmach taktycznych Mikela by zostali przemieleni tak, że statystykami by dobijali ledwie do średniej ligi...

Komentowany temat: Arsenal ratuje remis z Bayerem Leverkusen 12.03.2026, 15:00

@adek504 napisał: "Sztab ma duży wpływ na to jak wygląda gra, ale finalnie nikt tam nie trzyma pada i nimi nie steruje tylko oni wychodzą na boisko, wiec jak dla mnie nie są żadnymi meczennikami"

To wytłumacz mi przykład ManU. Zmienił się trener i oni nie zaczęli trochę lepiej grać tylko wyglądają jak zupełnie inna drużyna.

Zgodzę się z tym, że na samym końcu to zawodnicy wybiegają na murawę, ale za to jak wygląda obecnie Arsenal odpowiada trener. Dlaczego? Ano dlatego, że testowaliśmy różne wariatny, z Eze, Havertzem czy Ode w środku, na ataku z Gyo, GJ lub z Kaiem, na PS Saka, Noni czy Max. Efekt ciągle jest ten sam... Jakby problemem miał być Norweg to przecież ostatnie mecze powinny być popisem Eze, a tak nie jest. Trossard zaliczył zjazd, wchodzi GM i nie jest w ogóle lepiej. Przecież to niemożliwe żeby w aktualnym liderze EPL nikt z ofensywnych zawodników nie miał formy...

Komentowany temat: Arsenal ratuje remis z Bayerem Leverkusen 12.03.2026, 14:54

@Goonder napisał: "Czasem nie musi to być niewiadomo co, tylko zagranie na jeden kontakt kilku podań. Ale piłkę dostaje Martinelli i musi dotknąć kilka razy, Rice/Zubi w większości przypadków musi sobie przełożyć. Eze jest zagubiony i nie do końca wie gdzie ma się ustawić."

Tylko powrót do korzeni może nas uratować. Havertz na 9tkę, Ode na kierownice i Saka na PS. Bardzo dużo zależy od tego w jakiej formie Norweg wróci do składu... Jak znowu będzie grał jak w kapciach to czeka nas cierpienie do końca sezonu.

Komentowany temat: Arsenal ratuje remis z Bayerem Leverkusen 12.03.2026, 14:38

Mikel się nie zmieni, nasza jedyna nadzieja to Havertz i Ode. Muszą wrócić do pierwszego składu i być w giga formie. Bez tego będziemy grać siermiężny beton... Ode z Havertzem i z Saką rozumie się bez słów. Potrzebujemy teraz tego, zagrań które będą przełamywać schematy.

Komentowany temat: Arsenal ratuje remis z Bayerem Leverkusen 12.03.2026, 14:36

@Nicsienieda napisał: "Jak ktoś pisał niżej, liga się spłaszczyła w tym sezonie. Wszystkie drużyny z Top4 czy Top6 grają piach. Nie ma żadnego przykładu klubu z PL fajnej gry, która punktuje."

Przykład ManU - obecnie 3 drużyna, po GW29 ma więcej bramek niż Forest w analogicznym okresie rok temu - ówczesna drużyna na 3 miejscu. Bardzo fajnie gra Brentford i Bournemouth. Chelsea jest w tym samym miejscu, AV też się poprawiła.

Moim zdaniem środek tabeli jest taki sam jak był. Bardzo dobrze w ligę weszło dwóch beniaminków. Zawodzą tak naprawdę tylko liderzy czyli ubiegłoroczny mistrz LFC - największy zjazd -22pkt różnicy i Newcastle -11pkt. Forest nie liczę bo to był jednorazowy wyskok i dzisiaj walczą o utrzynanie. Arsenal i City mimo że poprawiły się punktowo to mają mniej pkt i bramek niż LFC w zeszłym sezonie po GW29.

Komentowany temat: Arsenal ratuje remis z Bayerem Leverkusen 12.03.2026, 13:56

@Goonder napisał: "Nie wiem czy też to wczoraj pisał - przez to, że gramy tak przewidywalnie, podanie podanie i do skrzydła. To jeśli było ciut za wolne (większość przypadków) albo Saka chwilę przyjmował piłkę to od razu już miał 3 rywali przeciwko sobie. O drugiej stronie to nawet nie mówię - Martinelli musi chyba spuścić głowę i dotknąć 3x piłkę zanim coś z nią zrobi."

To co będzie jutro grał Arsenal opisują w dzisiejszej Wyborczej. Tak bardzo jest to schematyczne i przewidywalne. Nawet Mansfield nie miało większego problemy żeby podwajać krycie na skrzydłach i neutralizować nasze ataki w tym sektorze.

Dlatego Madueke wyglądał wczoraj lepiej. Nie dlatego, że jest lepszym piłkarzem od Saki, ale dlatego że on idzie na przebój, na pojedynek i wykorzystuje dynamikę. To jedyny sposób żeby przełamać podwójne krycie. Jeden taki rajd dał nam karnego.

Komentowany temat: Arsenal ratuje remis z Bayerem Leverkusen 12.03.2026, 13:49

@alexis1908 napisał: "Tu się zgodzę city w przebudowie Live też, u nas zawodnicy wchodzą w najlepszy okres to powinien być nasz czas. Też nie kupuję tych wszystkich usprawiedliwień zwłaszcza gry w ataku bo czy tam gra Jesus Havertz czy Gyokeres jest dno Saka cofnął się w rozwoju albo inaczej on tak słabo nie wyglądał nawet na początku swoje kariery, Eze wygląda jak jakiś random kupiony za 5 mln na poszerzenie ławki o martinellim to już nie wspomnę. Do tego to klepanie ciągle do tyłu dowieźmy to mistrzostwo może to ich zbuduje że styl się trochę zmieni."

A z drugiej strony punktujemy i jesteśmy liderem. Więc to może nie jest kwestia formy zawodników?

Po prostu w imię reżimu taktycznego zawodnicy stali się trochę taką bezkształtną masą wykonującą twardo nałożone zadania taktyczne. Każda akcja ma iść w schemat. Dlatego indywidualnie nikt nie błyszczy, a każdy zawodnik z ofensywy zjechał liczbami w dół.

Problem jest jednak wtedy jak trzeba wziąć ciężar gry na siebie i zrobić coś z niczego... Wtedy zaczyna się walenie głową w mur.

Z pierwszej piłki nie wolno grać bo można łatwo stracić, środkiem nie atakujemy bo najgroźniejsze kontry idą z tego sektora, nie gramy szybko bo to zwiększa ryzyko błędu itd. Taktyka Mikela opiera się w pierwszej kolejności na minimalizowaniu ryzyka tylko, że ten kto nie ryzykuje nie osiąga szczytów... Zawodnicy w pierwszej kolejności myślą żeby nie stracić, a nie żeby strzelić dlatego jest to co jest. Punktujemy, mecze przepychamy, oczy krwawią, zawodnicy wyglądają jakby grali za karę...

Jak Mikel dowiezie tym haramballem mistrzostwo lub CL to będzie cudownie. Wszyscy odetchniemy i spadnie olbrzymi ciężar z tego klubu. Jednak jak mu się nie uda... To niestety obawiam się, że może stracić szatnie. Dobrze napisałeś, liderzy Arsenalu są w swoim prime age lub w niego wchodzą tutaj już nie ma czasu na "rozwój". Trofea są potrzebne tu i teraz, a jak się okaże że ten siermiężny i katorżniczy styl nie przynosi efektów to co niektórzy mogą powiedzieć pass. Gra jaką proponuje Mikel nie daje radości zawodnikom, oni cierpią i walczą o przetrwanie. W imię czego? Kolejnego vice czy kolejnego "prawie"?

Komentowany temat: Arsenal ratuje remis z Bayerem Leverkusen 12.03.2026, 12:44

@alexis1908 napisał: "City to dało dupy po całości ale oni są w stanie to odrobic jeszcze bym ich nie skreślał ;) NU też awansuje Live też odrobi i my wejdziemy nie jest tak źle z PL jedna kolejka nie wiele zmienia."

Pewnie masz rację, jednak to nie zmienia faktu że ścisła czołówka sama się wykłada i to wcale nie wynika z faktu, że dół tabeli podskoczył nagle poziomem. Nie pamiętam kiedy City i LFC było tak słabe... Robią co mogą żeby ułatwić nam zadanie. Po prostu te ekipy przechodzą zmiany, które odbijają się na ich dyspozycji. W City cały atak poza Haalandem i Fodenem jest nowy. LFC wymieniło chyba 6 zawodników z podstawowej 11stki względem zeszłego sezonu. Dlatego denerwuje mnie usprawiedliwianie naszego marazmu bolączkami LFC czy City... Ich słabości powinny być naszą siłą, a nie usprawiedliwieniem naszych bolączek.

Komentowany temat: Arsenal ratuje remis z Bayerem Leverkusen 12.03.2026, 12:09

@Marzag napisał: "No tak, jedna kolejka jest mega miarodajna, liga Norweska > Premier League."

Tak samo jak Twoja teoria o tym, że nagle słabsze ekipy bronią lepiej. Dlaczego Chelsea ma dokładnie tyle samo goli zdobytych co rok wcześniej? Przed nimi się gorzej bronią? ManU ma 14 goli więcej niż rok wcześniej i dwa gole więcej niż Forest będące na 3 miejscu po GW29 rok temu. Grają z innymi rywalami? Taki przykład jak Sotton które straciło 86 goli pewnie szybko nie zobaczymy bo to był niechlubny rekordzista...

Zjazd bramkowy zaliczyli liderzy, a nie cała liga. To oni mają problemy. City, Arsenal i LFC nie są tak mocne jak wcześniej. Każda ekipa wydaje się słabsza niż w ostatnich latach. City ma zmianę pokoleniową, LFC podobnie Salah i VVD zjeżdżają do bazy, a wymiana Diaza na Wirtzla średnio póki co się sprawdza. Arsenal też nie jest tak groźny jak w sezonie 23/24 i od nowych nabytków na pewno oczekiwano lepiej.

Ostatnia kolejka CL trochę obnażyła poziom "liderów" EPL.

Król jest nagi.

Komentowany temat: Arsenal ratuje remis z Bayerem Leverkusen 12.03.2026, 11:38

@Marzag napisał: "Pewnie szerszego kontekstu, żeby wiedzieć z czego to wynika. Drużyny premier league się znacznie lepiej bronią niż w ostatnich latach. Wszyscy mają większe problemy ze strzelaniem bramek niż kilka lat temu."

Ta kolejka CL doskonale to potwierdza :D Arsenal i City są przepotężne, EPL odjechała reszcie Europy, a problemem są będący w niesamowitej formie ligowi średniacy :D

Komentowany temat: Arsenal ratuje remis z Bayerem Leverkusen 12.03.2026, 11:23

@Marzag napisał: "A w tym momencie mamy najwięcej goli w lidze, jakby byli w formie to pewnie już by 100 goli padło, co?"

Mamy tyle samo co City, które jest chyba w najgorszej formie za czasów Pepa...

To, że rywale grają po prostu gorzej to jest nasz największy atut w tym sezonie i tutaj się z Tobą zgodzę. 59 goli po 30 kolejkach nikogo na kolana nie rzuca.

Jeżeli już to warto się porównać do mistrzowskich ekip ze zeszłych lat.

LFC 24/25 po GW30 miało 70G
City 23/24 po GW30 miało 67G
City 22/23 po GW30 miało 78G

Jako "potencjalny" mistrz mamy najsłabszą ofensywę na tym etapie rozgrywek spośród 3 ostatnich sezonów. Trzeba coś jeszcze?

Komentowany temat: Arsenal ratuje remis z Bayerem Leverkusen 12.03.2026, 11:12

@Topek napisał: "Też uważam że naszym głównym problemem jest hamulec Artety, ale pewnie zawodnicy po prostu nie są w formie. Saka kiedyś wygrywał sporo pojedynków, teraz ma ogromne problemy z prostymi rzeczami."

W formie to można nie być miesiąc-dwa, czasem nawet sezon... Nasza ofensywa w całości nie jest w formie od ponad 2 lat... To nie jest przypadek.

Dobrze kolega niżej napisał, że dzisiaj przyszedłby do nas Messi w prime i Mikel tak by go przemielił, że ten by cofał się do obrony i bawił się w rozgrywanie od bramki, a pod kątem liczb nie dobijałby do średniej ligowej. Każdy ofensywny zawodnik, który wpada tryby "taktyczne" Mikela zjeżdża z efektywnością w dół. To naprawdę nie w zawodnikach jest problem...

Komentowany temat: Arsenal ratuje remis z Bayerem Leverkusen 12.03.2026, 10:56

@Dziadyga napisał: "Dowmana trzeba na 20-30 min gry dawac i nie bać się naszego dzieciaka wsyatwiać.Tak jak Emery na Sake i Martinellego postawił."

PSG, które podobno jest w kryzysie i ogniu krytyki na Chelsea wychodzi z Emerym w składzie, który ma 20 lat i gra prawie do 80minuty, z Nevesem który ma 21 lat i drugi sezon jest podstawowym zawodnikiem.

My kisimy na ławce nasze talenty, potem wysyłamy na wypożyczenia, a następnie oddajemy za bezcen. Zamiast ich budować to wypychamy na wypożyczenia, które w większości przypadków guzik dają. Ethan i MLS nagle przestali dowozić? MLS z podstawowego zawodnika nagle zaliczył zjazd? Tak sam z siebie?

Komentowany temat: Arsenal ratuje remis z Bayerem Leverkusen 12.03.2026, 10:45

@Nicsienieda: No właśnie najdziwniejsze jest to, że GM i Ode jakby za dotknięciem "czarodziejskiej" różdżki przestali dowozić liczby... Przypadek? Eze miał być zbawcą naszej drugiej linii, a poza dwumeczem z KFC ciężko o jakieś pozytywy. Rice w pierwszym sezonie miał 9 bramek w samej lidze i jakoś nie chce mi się wierzyć żeby do końca sezonu miał wyrównać to osiągnięcie. Saka to już historia sama w sobie.

Dla mnie to nie jest przypadek, że tak naprawdę każdy zawodnik w ofensywie wygląda z sezonu na sezon coraz słabiej. Kto w ostatnich 2 latach zanotował jakiś znaczący progres w liczbach, w ofensywie? Zawodnicy są "mieleni" przez machinę taktyczną Mikela... która robi z nich bezkształtną masę.

Komentowany temat: Arsenal ratuje remis z Bayerem Leverkusen 12.03.2026, 10:27

@Marzag napisał: "Wnioski oparte o własne widzi mi się"

A na czym mają być oparte? :D Przecież żaden zawodnik nie wyjdzie przed kamerę i nie powie Ci prawdy, na co Ty liczysz? Ktoś kto ogląda tą drużynę systematycznie na pewno widzi różnice w zachowaniu, a resztę można sobie dopowiedzieć. Jest to indywidualna interpretacja bo na więcej nie ma co liczyć. Prawdy dowiesz się pewnie po czasie, jak dzisiejsi piłkarze pokończą kariery i zaczną spisywać swoje historie.

Jednak trzeba być absolutnym ślepcem i ignorantem żeby nie widzieć tego, że zawodnicy są "przygaszeni" od jakiegoś czasu.

Komentowany temat: Arsenal ratuje remis z Bayerem Leverkusen 12.03.2026, 10:22

@pLYTEK napisał: "Ciekawe czy za tak ogromny zjazd Saki bardziej odpowiada zmęczenie/ odbyta kontuzja, czy bardziej brak Ode i White'a obok."

A może po prostu rozsądek? Saka może już ma dość tego, że ciągle dostaje piłkę jak cały zespół rywala jest już w swoim polu karnym i ten musi się mierzyć z 2-3 obrońcami na raz? Albo wejdzie w drybling i zostanie okopany i skończy z kontuzją lub nawet jak mu się uda to w polu karnym jest tak gęsto, że i tak jest małe prawdopodobieństwo że jego poświęcenie przełoży się na gola, albo po prostu wybierze jakieś najbardziej zachowawcze rozwiązanie z nadzieją, że może będzie rożny lub ktoś inny coś wymyśli.

Szczerze to ja mu się nie dziwię bo ile można? Od dwóch ostatnich sezonów ofensywa Arsenalu opierała się na Sace, który musiał wchodzić w pojedynki, dawać się faulować, zajeżdżać mecz w mecz, a i tak niejednokrotnie nie dawało to wymiernych korzyści. To tak jakbyś Ty w ekipie budowlanej na każdej budowie był odpowiedzialny za wyburzanie ścian młotem, a reszta pracowników by stała i się przyglądała. Wszystko ma swój limit i wydaje mi się, że limit Saki został po prostu przekroczony.

Włączcie sobie losowy mecz w sezonie 23/24. Przegraliśmy bo nie mieliśmy takiej defensywy i takiej głębi składu jak mamy teraz, ale przypomnijcie sobie jaki wtedy był team spirit w zespole. Nawet jak nam nie szło każdy przeczuwał, że zaraz nasi odmienią losy spotkania. Walka do końca, o każdą piłkę o każdą akcję. Teraz tego nie ma. Jak spotkanie nie układa się pod nas to większości przypadków tak już zostaje. Nie ma tej energii i tej woli walki.

Komentowany temat: Arsenal ratuje remis z Bayerem Leverkusen 12.03.2026, 10:07

@Ups147 napisał: "Mi się wydaje, że już po prostu nawet nasi zawodnicy nie czerpią przyjemności z grania w ten sposób. Każdą akcję pchasz na siłę w tłoku, nie ma gdzie podać, nie ma gdzie przyspieszyć, nie ma nic."

Ewidentnie tak. Oni już chyba nawet nie wierzą w sens takiej taktyki... Mozolnie budowanie akcji, dawanie czasu rywalowi żeby mógł się "okopać" w swoim polu karnym i pchanie piłki w "kocioł". Potem dzwine, że nasi łapią kontuzję bo grają w jakimś niemożliwym tłoku i siłą rzeczy narażają się na bezpośrednie ataki rywali...

Widać to po Sace, który zaczął grać do bólu zachowawczo i przewidywalnie. Chłop ma ewidentnie dość sytuacji gdzie dostaje piłkę i ma 3 defensorów przed sobą, a każda próba dryblingu będzie kończyć się mało przyjemnym "starciem".

W ostatnich dwóch - trzech latach wszyscy nasi zawodnicy ofensywni zjechali w dół z liczbami do poziomu ligowych średniaków i póki co taka taktyka nie przyniosła nam żadnego trofeum... i naprawdę wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że sytuacja może się powtórzyć.

Komentowany temat: Arsenal ratuje remis z Bayerem Leverkusen 12.03.2026, 10:00

Dla mnie żadnym pocieszeniem jest to, ze City jest już jedną nogą poza CL, a Chelsea dostała bolesną lekcję od PSG. Odpadnięcie City na tym etapie tylko jeszcze bardziej skomplikuje naszą sytuację w lidze.

Zamiast wykorzystać korzystne losowanie, zagospodarować odpowiednio siłami, wykorzystać swoją przewagę jakości i najniższym nakładem sił ugrać 3pkt to zapewniliśmy sobie wyniszczającą pogoń za wynikiem i rewanż gdzie będziemy wypruwać sobie żyły jeszcze bardziej...

Jakim trzeba być naiwniakiem żeby wierzyć, że każdy mecz będziemy przepychać karnym, rożnym czy rzutem wolnym? Przecież to się w głowie nie mieści. Rozumiem, że z jakimś PSG, Realem czy Bayernem trzeba zagrać metodycznie, cierpliwie i z wyrachowaniem, ale z jakimś średniakiem z Bundesligi? Ludzie...

Rozumiem remis po meczu gdzie dochodziliśmy do sytuacji, ewidentnie zaznaczaliśmy swoją dominację i przewagę, ale po prostu brakowało szczęścia pod bramką rywala. Spoko, takie mecze też się zdarzają. Ale wczoraj, będąc całkowicie obiektywnym, nie zasłużyliśmy nawet na remis. Zero pomysłu w ofensywie, z defensywą rywala która nie jest jakoś szczególnie mocna... Kogo my powinniśmy trafić w tej edycji CL żeby zagrać dobry mecz? Z możliwych rywali trafiliśmy chyba najmniej wymagającego...
I nawet na jego tle wyglądamy jak totalny średniak.

Teraz mecz z Eve i znowu padaka? Znowu liczenie na SP? Znowu przepchany mecz ostatkami sił...? Jak ostatnio z Brighton czy wcześniej z Chelsea?

Obudź się Mikel bo to ostatni moment.

Komentowany temat: Arsenal ratuje remis z Bayerem Leverkusen 12.03.2026, 09:42

Bogu dziękować, że nie trafiliśmy na Bodo bo z taką grą jak wczoraj wracalibyśmy do Londynu z jajem w kieszeni.

Leverkusen nawet nie presowało, praktycznie na minimalnej intensywności wyszli na nas. Spokojnie czekali aż sami się wyłożymy i przyniosło im to skutek. Z gry, poza sytuacją GM, praktycznie nie stworzyliśmy zagrożenia. Z zespołem, który dostaje 3 gole w lidze od Freiburga czy 4 od Stuttgartu.

Komentowany temat: Arsenal ratuje remis z Bayerem Leverkusen 12.03.2026, 09:34

Mikel jest w tym momencie metr od kibla i jedną nogą na skórce od banana...

Pytanie brzmi, nie czy się wywali tylko kiedy?

To jak nam los sprzyja w tym sezonie to jest niepojęte. Losowania w pucharach to jakiś giga hendicap i do tego rywale potykają się o własne nogi. Łatwiej już być nie może, a My kompletnie nie potrafimy tego wykorzystać.

Zajechany skład? Czy to nie szerokość składu miała być w tym sezonie naszą siłą? Ilu zawodników potrzebuje Mikel żeby nie zajeżdżać ich do poziomu wraków mentalnych i fizycznych? 50? Na każdą pozycję mamy min. dwóch jakościowych zawodników i to nadal za mała żeby nawet na tle jakiegoś zespołu z 3 ligi wyglądać solidnie pod kątem fizycznym?

To już nawet nie chodzi o aspekty fizyczne, zwróćcie uwagę na mowę ciała i miny naszych zawodników w trakcie spotkań w ostatnim czasie. Oni wyglądają jakby by byli na kacu. Zero jakiejkolwiek radości, sportowej złości, zaangażowania, po prostu pustka... Tracą gola i się patrzą na siebie. Jedyny, który starał się jakoś zareagować i podnieść zespół był Hincapie. Druga kwesta to dobór składu, nie wierzę że Saka na treningu wygląda jakoś dużo lepiej że wychodzi w 1 składzie. Wszedł Madueke, który umówmy się wybitnym zawodnikiem nie jest i nagle coś zaczęło się dziać na prawej, a nie strata za stratą. Jakoś Gyo też lepiej współpracuje z Nonim. Na prawej też mógł zagrać Mosq, jeżeli Ben jest nadal niegotowy... Timber od kilku spotkań wygląda bardzo źle.

Jeżeli nasz trener nie reflektuje to jedyną szansę na poprawę czegokolwiek upatruję w powrocie Ode (oby w giga formie) oraz Kaia. Potrzebujemy ich doświadczenia i opanowania w końcówce. Muszą wnieść trochę świeżości. Ode i Kai zawsze dobrze się rozumieli na boisku.

Komentowany temat: Arsenal ratuje remis z Bayerem Leverkusen 11.03.2026, 22:24

Z taką grą świata nie zwojujemy. Nie wiem co jeszcze musi się wydarzyć żeby Mikel oprzytomniał?

Komentowany temat: Liga Mistrzów powraca! Bayer Leverkusen vs Arsenal 11.03.2026, 19:56

Jak mamy tak grać to zasługujemy żeby odpaść.

Komentowany temat: Liga Mistrzów powraca! Bayer Leverkusen vs Arsenal 11.03.2026, 19:54

Ja bym wpuścił Bena, Timber jest ostatnio w fatalnej formie

Komentowany temat: Liga Mistrzów powraca! Bayer Leverkusen vs Arsenal 11.03.2026, 19:53

To Leverkusen jest tak słabe, a ten kompletnie nie ma nich pomysłu

Komentowany temat: Liga Mistrzów powraca! Bayer Leverkusen vs Arsenal 11.03.2026, 19:50

Brawo Mikel, ja bym im kazał jeszcze bardziej stanąć :D

Komentowany temat: Liga Mistrzów powraca! Bayer Leverkusen vs Arsenal 11.03.2026, 19:46

@Placio napisał: "Partey>Zubi w każdym aspekcie gry, nie wiem jak można Hiszpana uważać za jednego z lepszych transferów kiedy on jedyne co ma w swoim repertuarze to idealne zagrania do tyłu."

To dlaczego ma więcej goli i asyst niż super hiper ofensywny Thomas w swoim najlepszym sezonie?

Komentowany temat: Liga Mistrzów powraca! Bayer Leverkusen vs Arsenal 11.03.2026, 19:45

@Nicsienieda napisał: "Eze jedyny próbuje coś przyspieszyć albo zagrać niestandardowo. Jak na drużynę cierpiącą na brak kreatywności, dla mnie się pozytywnie wyróżnia."

Póki co ciągle gra nie w tempo i zanotował najwięcej niecelnych podań. Dodatkowo "człapie" w pressingu. Najlepsze co zrobił to przepuszczenie piłki między nogami przy strzale GM w poprzeczkę.

Komentowany temat: Liga Mistrzów powraca! Bayer Leverkusen vs Arsenal 11.03.2026, 19:42

@arsenallord napisał: "Nie no szanujmy się. Eze gra słabo, ale Saka to kryminał"

Wyścig jest zaciekły... Szkoda, że o takie miano.

Komentowany temat: Liga Mistrzów powraca! Bayer Leverkusen vs Arsenal 11.03.2026, 19:39

@thegunners101 napisał: "Przykro mi, ale Saka pierwszy raz w życiu w moich oczach od razu do zmiany. Do pary z Zubimendim (jeszcze gorszy). Reszta przeciętnie, Gyo dziś nieźle wygląda, ale z kim ma grać? Do roboty."

Zubi do pary z Declanem praktycznie bezbłędnie więc nie wiem o co Ci chodzi... Najsłabszy jest ewidentnie Eze i o to miano zaciekle ściga się z Saką.

Komentowany temat: Liga Mistrzów powraca! Bayer Leverkusen vs Arsenal 11.03.2026, 19:35

Najgorsze jest to, że Leverkusen nawet za bardzo nie gra ani agresywnie ani jakoś super skutecznie w pressingu. Oni po prostu czekają aż nasi sami z siebie stracą piłkę... i nawet im to przynosi efekt :D

Mikel zrzuć kaganiec tej drużynie, już czas. Naprawdę...

Komentowany temat: Liga Mistrzów powraca! Bayer Leverkusen vs Arsenal 11.03.2026, 19:33

My gramy po prostu za wolno... Zero elementu zaskoczenia.

Komentowany temat: Liga Mistrzów powraca! Bayer Leverkusen vs Arsenal 11.03.2026, 19:32

Saka bez Ode i Timbera formie nie istnieje... Jak nie ma do kogo odegrać drugiej piłki na krótko to praktycznie zalicza stratę za stratą.

Komentowany temat: Liga Mistrzów powraca! Bayer Leverkusen vs Arsenal 11.03.2026, 19:27

@Marzag napisał: "Gabriel aut za friko oddał? Xd"

Wcześniej był przywilej i chyba liczył, że sędzia cofnie się do tego... przeliczył się.

Komentowany temat: Liga Mistrzów powraca! Bayer Leverkusen vs Arsenal 11.03.2026, 19:26

Leverkusen nawet za bardzo nie pressuje...

Komentowany temat: Liga Mistrzów powraca! Bayer Leverkusen vs Arsenal 11.03.2026, 19:25

GM-Gyo-Saka
--------Eze-------

Obraz nędzy i rozpaczy. Grają na stojąco...

Komentowany temat: Liga Mistrzów powraca! Bayer Leverkusen vs Arsenal 11.03.2026, 11:33

@arsenallord napisał: "Sezon zaczyna się teraz. Mówiłem że mistrzostwa listopada czy grudnia nic nie znaczą. Bayern wygląda lepiej od nas w ofensywie, a my w defensywie jesteśmy lepsi. Pytanie gdzie kto ma większą przewagę."

Mecz z słabą Atalantą z tragicznie słabej Serie A nie może być wyznacznikiem. W momencie jak graliśmy z nimi to też byli uważani za najlepszą ofensywę Europy. Jak się skończyło? Dostali 1:3 w Cymbał.

Najwcześniej do rewanżu dojdzie w finale i w sumie pozbawienie Kane`a możliwości wygrania CL byłoby dodatkowym smaczkiem do tryumfu.

Komentowany temat: Liga Mistrzów powraca! Bayer Leverkusen vs Arsenal 11.03.2026, 10:51

Wszyscy Ci, którzy tak krytykują Ode nie widzą, że z Eze nie jest wcale lepiej. W tym sezonie z Tottenhamem już grać nie będziemy, niestety...

Moim zdaniem nawet z Rogersem czy z Palmer wyglądalibyśmy podobnie. To kwestia założeń taktycznych. Nasz sposób atakowania jest do bólu zachowawczy, 10tka musi pomagać w rozegraniu od "dołu" i pomagać w pressingu. Jak ma piłkę w okolicy pola karnego przeciwnika, to ten już niestety broni całym zespołem na 15m od swojej bramki.

Przykładem tego jak można odblokować 10tkę jest ManU pod wodzą Carricka. Bruno odżył jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki. Wystarczyło zmienić taktykę, przesunąć go wyżej, zwolnić z rozgrywania od bramki i nagle Portugalczyk zaczął notować najlepsze występy od dłuższego czasu.

U nas kogo nie włożymy na pozycję 10tki to będzie to wyglądało bardzo podobnie.

Komentowany temat: Liga Mistrzów powraca! Bayer Leverkusen vs Arsenal 11.03.2026, 09:12

@pioafc napisał: "Arsenal pokaże dzisiaj moc, zobaczycie."

Moim zdaniem to będzie czysty pragmatyzm i oszczędzanie sił. Rywal nie jest najwyższych lotów i liczy się wygrana jak najmniejszym nakładem sił.

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady