Gol Lacazette'a w doliczonym czasie gry, Arsenal 2-2 Crystal Palace

Gol Lacazette'a w doliczonym czasie gry, Arsenal 2-2 Crystal Palace 18.10.2021, 21:53, Łukasz Wandzel 1222 komentarzy

Przed przerwą reprezentacyjną Arsenal zremisował bezbramkowo z Brighton. Po tej przerwie ponownie musiał podzielić się punktami – tym razem na własnym stadionie po derbowym spotkaniu z Crystal Palace, wieńczącym 8. kolejkę Premier League. Klub z armatką na piersi dobrze rozpoczął to spotkanie, otwierając wynik meczu, jednak przez większą jego część to ekipa Orłów przeważała. Piłkarze gości pod wodzą Patricka Vieiry na początku drugiej połowy doprowadzili do wyrównania, a później wyszli na prowadzenie. Punkt uratował Kanonierom Alexandre Lacazette, bramką w ostatniej akcji meczu.

Składy obu drużyn:

Arsenal: Ramsdale – Tomiyasu, White, Gabriel, Tierney – Partey (81' Martinelli), Odegaard (67' Lacazette) – Pepe, Smith Rowe, Saka (46' Lokonga) – Aubameyang.

Crystal Palace: Guaita – Ward, Andersen, Guehi, Mitchell – Milivojević (67' Kouyate), McArthur – Ayew (71' Olise), Gallagher, Edouard (82' Tomkins) – Benteke.

Drużyna Arsenalu bardzo szybko przeszli do ofensywy, a oblężenie pola karnego Crystal Palace przyniosło skutek już w 8. minucie. Pierre-Emerick Aubameyang otworzył wynik spotkania, dobijając piłkę po podkręconym strzale Nicolasa Pepe na długi słupek. Podopieczni Mikela Artety po zdobytej bramce nadal stosowali pressing, lecz bardziej liczyli na kontry. Poza sytuacją bramkową z początku meczu trudno wspomnieć groźniejszą sytuację niż strzał Smitha Rowe'a, z którym bez problemów poradził sobie Vincente Guaita.

Po upłynięciu kwadransa gospodarze oddali inicjatywę, a ekipa Patricka Vieiry zaczęła tworzyć więcej okazji. Defensywa Arsenalu była w tym meczu jak ser szwajcarski i choć akcje Crystal Palace nie były supergroźne, to jednak czy to Conor Gallagher, czy to Christian Benteke znajdowali wystarczająco dużo miejsca, by przetestować koncentrację Aarona Ramsdale'a. Szczególnie w końcówka pierwszej połowy była dla Kanonierów nerwowa. Zejście na przerwę z prowadzeniem Arsenal zawdzięcza Ramsdale'owi, który w ostatnich sekundach doliczonego czasu gry popisowo obronił uderzenie Gallaghera.

Po przerwię na boisku zameldował się Sambi Lokonga, wprowadzony za Bukayo Sakę, który ucierpiał w starciu z Jamesem McArthurem. Arsenal dobrze zaczął pierwszą połowę, ale tylko zaczął. Groźny strzał z dystansu oddał Thomas Partey, którego uderzenie niewiele minęło słupek bramki Guaity. Ghańczyk zawiódł jednak chwilę kilka później, tracąc piłkę w środku pola. Wykorzystał to Jordan Ayew – przechwycił piłkę i podał do Benteke, a Belg pewnie wykończył sytuację niskim strzałem tuż przy słupku.

Przy stanie 1-1 gra toczyła się głównie w środkowej części boiska, a obie drużyny popełniały proste błędy. Kanonierzy więcej czasu utrzymywali się przy piłce, ale trudno było im wymienić więcej niż kilka podań w pobliżu szesnastki Crystal Palace. To jednak nie gospodarze, a goście jako pierwsi zdobyli 2. gola. W 72. minucie Michaelem Olise wymienił piłkę z Gallagherem i zagrał do Odsonne Edouarda, przy którym defensywa Arsenalu zagrała zbyt zachowawczo. Francuz nie postarał się o przestrzeń do oddania strzału, uderzył jakby od niechcenia, a futbolówka i tak zaskoczyła Ramsdale'a.

Arsenal do samego końca walczył o remis. Fantastyczną okazję w 87. minucie miał Kieran Tierney. Szkot po podaniu Pepe miał dużo czasu na oddanie strzału, ale uderzył bardzo mocno i trafił w poprzeczkę. Dopiero w ostatnich sekundach spotkania udało się wywalczyć remis. Pepe dośrodkował w pole karne, a w wielkim zamieszaniu odnalazł się Benjamin White, którego strzał dobił Alexandre Lacazette, 2-2.

Crystal PalacePremier LeagueRaport pomeczowy autor: Łukasz Wandzel źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
arsenallord komentarzy: 29722 newsów: 11720.10.2021, 12:38

Ponoć Unai jest brany pod uwagę na nowego trenera Newcastle. Fajnie

Gunner72 komentarzy: 167820.10.2021, 12:33

@Rafson95: Warto też sobie porównać jak odchodził Nacho, a jak Kościelny. W dodatku, chyba nigdy nie robił syfu w szatni, generalnie taki zawodnik to dla trenera skarb

Gunner72 komentarzy: 167820.10.2021, 12:32

Swoją drogą zabawne, jakimi niewypałami były transfery w AFC za Sanllehi'ego. Za jego czasów do klubu przyszli:
człowiek bez psychiki- Torreira
Sokratis, który był siermiężny, ale do pewnego czasu jego ograniczenia pozwalały mu na solidną grę. Później zaczęto więcej kombinować i Sokratis wypadł.
Leno, który wyczyniał (i pewnie dalej by wyczyniał) cuda na linii, ale pod względem grania nogami i komunikacją z piłkarzami to jednak fatalny
Lichtsteiner- XD
Guendouzi, czyli zdolny ale nie aż tak zdolny, żeby talent wybaczał charakter
Suarez- XD
Saliba- Nie rozegrał oficjalnego meczu w AFC, są mimo wszystko z nim duże nadzieje
Ceballos to chyba jedno z największych rozczarowań, wydawało się że ściągneliśmy perełkę, a tu taki klops
Martinelli- elegancko
Tierney- no, niestety ale to chyba nie jest tak topowy LO jakiego byśmy potrzebowali. W obronie daje niewiele, w ataku też pożytku z niego nie ma. Do tego zdrowie takie sobie
Pepe-ma przebłyski, ale na takich graczach nic trwalszego się nie zbuduje. Zawiódł, a Raul zrobił gigantyczny wałek finansowy
Luiz- gdyby nie popełniał tylu rażących błędów, to ze względów mentalnych byłby doskonałym transferem, ale on nam w zasadzie zawalił sezon 19/20
Soares & Mari- A na co to komu?
Willian- chciał dobrze, ale pogubił się całkowicie. Zero pożytku.
Ogólnie to Edu czego by nie zrobił, to w zasadzie gorszy od Raula być nie może.

losnumeros komentarzy: 1318920.10.2021, 12:26

Może Tierney sprawdził by się jako 3 ŚO jak w Szkocji? Może przy innym trenerze, Tierney zacznie lepiej grać?

Rafson95 komentarzy: 1054820.10.2021, 12:25

@Gunner72: Myślę, że wiele osób się z Tobą zgodzi. W tym ja.

Mało medialny, ale latami gwarancja solidnych występów.

damianARSENAL komentarzy: 851920.10.2021, 12:23

COYG !

Gunner72 komentarzy: 167820.10.2021, 12:21

Niepopularna opinia: Nacho Monreal to najbardziej niedoceniony piłkarz w ostatniej dekadzie na Emirates.
Bardzo żałuję, że w 19/20 oddaliśmy go kosztem Kolasinaca... Najstabilniejszy piłkarz w AFC, wręcz gwarancja solidnych występów.
Tak jak piszecie, Tierney to niestety ale póki co bardziej flop niż top. Z drugiego Robertsona zrobił się z niego rzemieślnik, który technicznie gra podobnie do mnie, czyli jest drewniany

erykgunner (administrator) komentarzy: 2357 newsów: 161720.10.2021, 12:17

@arsenallord:

To fakt. Ja zwyczajnie się już jakiś czas temu wycofałem z takiej publicznej dyskusji, bo ostatnimi czasy przypomina ona bardziej wojnę dwóch obozów, gdzie każda ze stron reaguje nerwowo, wzajemnie się to wszystko nakręca i trochę nie ma miejsca na merytoryczną rozmowę. Wolę za to wskoczyć na chwilkę i komuś wbić jakąś szpileczkę, albo rzucić jakimś żartem o totkach, żeby wprowadzić trochę humoru ;)

Wracając jednak do sedna, to uważam, że nie jest ani tak źle jak piszesz (widmo walki o utrzymanie), ani tak dobrze jak pisze część wyznawców procesu Artety, że zaraz ruszy maszyna. Jedni lubią narzekać i chcą wyładować frustrację w komentarzach, inni będą szukać ciągle wymówek - a to covid, a to sędzia nie dał czerwonej kartki, a to padał deszcz. A potem dostajemy w cymbał od zespołów, które regularnie laliśmy kiedyś kilkoma bramkami. Koniec końców wydaje mi się jednak, że każda ze stron chce jak najlepiej dla klubu, tylko niepotrzebnie przyjmuje postawę "ja wiem najlepiej i za wszelka cenę ci udowodnię, że jesteś głupi" - tak uogólniając oczywiście. Z drugiej strony wiem, że to są też emocje, bo idzie o nasz ukochany klub. Tylko czy serio jest sens, tak jak pisałeś, sobie skakać do gardeł? Tu każdy musi sam sobie odpowiedzieć, mi się nie chce w tym uczestniczyć.

Rafson95 komentarzy: 1054820.10.2021, 12:12

@enrique napisał: "Arteta wie co robi, trzeba czasu."
Jak ja czytam tego typu wypowiedzi i nie pamiętam czy autor jest arteta in czy out, to ja serio nie wiem czy to trolling czy na poważnie xd

enrique komentarzy: 1915420.10.2021, 12:06

Arteta wie co robi, trzeba czasu.

losnumeros komentarzy: 1318920.10.2021, 12:02

@Bukayoforever napisał: "Zrobilem sobie kariere Arsenalem, kupilem Langa, Sterlinga, Kessiego, Jonathana Davida i zajelem 9 miejsce w lidze wygrywajac puchar angli.
Mysle, ze moj argument pozamykal wszystkim niedowiarkom w moc poteznego Artetinho mordy"


XD, wygrywasz dzisiaj i chyba nic lepszego nie przeczytamy.

Bukayoforever komentarzy: 353620.10.2021, 11:58

@arsenallord: To nie wina terenera tylko klubu za to gdzie jestesmy tu gdzie jestesmy. Zrobilem sobie kariere Arsenalem, kupilem Langa, Sterlinga, Kessiego, Jonathana Davida i zajelem 9 miejsce w lidze wygrywajac puchar angli.
Mysle, ze moj argument pozamykal wszystkim niedowiarkom w moc poteznego Artetinho mordy.

Garfield_pl komentarzy: 2806420.10.2021, 11:57

Newcastle official statement

“Newcastle United can confirm that Steve Bruce has left his position as head coach by mutual consent.
Graeme Jones will lead the team on an interim basis, starting with trip to Crystal Palace”. #NUFC

Work in progress to find the new manager. https://t.co/ftabND9TQB

Bukayoforever komentarzy: 353620.10.2021, 11:48

Panowie w tym sezonie nie ogladam innych druzyn niz Arsenalu i Legi w LE.
Czy wg was inne kluby Premier League tez maja taki problem z sedziowaniem?
Czuje, ze Arsenal ma bardzo duzy problem z sedziami od 2 sezonow i nie chodzi mi tu o jakies zle decyzje przy altach czy tego typu rzeczy tylko o karne, bramki, spalone i czerwone kartki.
Z czego to moze wynikac?

Pare przykladow moge podac :
- Xhaka lapiacy za gardlo jakiegos zawodnika i obalajacy go dostaje czerwo, a Chillwel gdy na boisku byl ten sam sedzia robi to samo i nawet nie dostaje zoltej kartki
- Mane wywalajac mocnego lokcia na zeby Tierneya = brak faulu i bramka po asyscie pana z Liverpoolu
- Karny gdzie William Jose biegnac udezyl w kolano Davida Luiza i wedlug sedziego to byla wina naszego pilkarza

Mialem gdzies tabele PL gdzie bylo pokazane ile punktow mialy by druzyny gdyby sedziowie sedziowali tylko poprawnie i Arsenal byl chyba 4 oczka wyzej niz normalnie wiec wydaje mi sie, ze to pokazuje skale problemu.

arsenallord komentarzy: 29722 newsów: 11720.10.2021, 11:45

@erykgunner: No widzisz Eryczku czasami można. Zdecydowanie lepiej jak kiedyś normalnie gadaliśmy a nie skakaliśmy sobie do gardeł jak ostatnio. Jestem trochę nerwowy bo za pisanie prawdy jestem **** ny przez większość użytkowników że nie wchodze w dupę trenerowi i że ślepo nie wierzę w coś co nie ma sensu.

malyglod komentarzy: 648820.10.2021, 11:45

@Rafson95: Z Saką i ESR w składzie całą połowę sezonu 2020/21 punktowaliśmy bardzo dobrze.
Teraz też to nie wygląda źle.

Moim zdaniem jeśli chodzi o rozczarowania to niestety Pepe i Auba. To ich gole, powiedzmy razem o 10-12 więcej niż w poprzednim sezonie powinny przełożyć się na jakieś 7-8 pkt więcej w tabeli. Czyli 4-5 miejsce.

Nie można oczekiwać, że o sile drużyny przez przynajmniej pół sezonu będą stanowić młodzi.

losnumeros komentarzy: 1318920.10.2021, 11:44

Steve Bruce zwolniony z Newcatale.

erykgunner (administrator) komentarzy: 2357 newsów: 161720.10.2021, 11:38

@arsenallord napisał: "Pisałem już od dawna że Tierney jest słaby. Ale za pisanie prawdy zostałem zjechany bo to przecież waleczny Szkot który cały czas biega"

Bardzo rzadko się z Tobą zgadzam, ale w tym wypadku muszę przyznać Ci rację. Tierney to jeden z zawodników, na którym się najbardziej zawiodłem w ostatnich latach. Pomijając już wszechobecną narrację, że to przyszły kapitan, podjarkę w socialach, że jak jest zimno to trenuje w krótkim rękawku i fakt, jakim niewątpliwie jest to, że dużo biega i walczy, to jest on zwyczajnie jednowymiarowy. Moje wysokie oczekiwania względem niego wynikały m.in z wysokiej ceny, opinii na jego temat płynących ze Szkocji i własnego doświadczenia z FMa. I chyba za bardzo się nastawiłem, że będziemy mieć swojego Robertsona, który zapewni nam te 10 asyst w sezonie, raz po raz tworząc zagrożenie pod bramką przeciwnika swoimi kąśliwymi dośrodkowaniami. A co dostaliśmy? Gościa, który ze spuszczoną głową biegnie do linii końcowej i na pałę wrzuca piłkę, która w większości przypadków trafia do przeciwnika. Technika użytkowa też taka jakaś kwadratowa. Kieran wydaje mi się fajnym gościem, którego da się lubić, ale szczerze mówiąc, to obok takiego Monreala, to on nawet nie stał.

Rafson95 komentarzy: 1054820.10.2021, 11:37

@malyglod napisał: "Serio młodzi stanęli w miejscu?
Może w perspektywie miesiąca nie widać progresu jak za dotknięciem różdżki ale chyba nie takie są oczekiwania."

Dokładnie tak.

Na obecną formę takiego Ramsdala Arteta jeszcze nie miał nawet żadnego istotnego wypływu, bo w Arsenalu jest od niedawna. To że rozegrał kilka dobrych spotkań nie oznacza, że Arteta rozwija młodych piłkarzy. Spójrzmy na niego w perspektywie roku-dwóch spędzonych w AFC i wtedy będzie można to ocenić. I jeżeli Arteta cały ten czas będzie pracował w AFC to niestety obawiam się, że nie będzie z nim lepiej niż jest obecnie.

Saka i ESR to jest właśnie taka sytuacja. Mieli świetne wejścia do drużyny, jeden gra już ze 2 lata a drugi prawie rok i czy oni są w tej chwili lepsi niż w momencie jak rozgrywali pierwsze mecze w barwach AFC? No moim zdaniem nie są. Szczególnie ESR który w grudniu 2020 rozruszał całą ofensywę AFC i był jak młody Jacky a teraz w większości spotkań mimo paru fajnych piłek cieniuje i nie daje drużynie tego co dawał na początku.

losnumeros komentarzy: 1318920.10.2021, 11:35

Mike McGrath [Telegraph]: Newcastle chce pozyskać napastnika Evertonu, Dominica Calverta-Lewina. Zainteresowany ściągnięciem do siebie angielskiego napastnika The Toffees jest także Arsenal.

Tłumaczenie: Sknerusy

malyglod komentarzy: 648820.10.2021, 11:30

Serio młodzi stanęli w miejscu?
Może w perspektywie miesiąca nie widać progresu jak za dotknięciem różdżki ale chyba nie takie są oczekiwania.
Ten zespół w dużej mierze zależy od młodych. To oni go pchają naprzód.
Ostatni okres to 3 zwycięstwa i 2 remisy. Owszem, w większości bez stylu i z problemami ale zespół jest młody i swoje musi zapłacić.
Podsumowując:
Ramsdale - chyba jednak widać progres i spełnia oczekiwania nad wyraz
Gabriel i White - odkąd grają razem obrona jest bardziej mobilna i zdecydowana
Tomiyasu - jak dla mnie zaskoczenie in plus. Właściwie tylko z Brightonem mecz słabszy.
Saka - gra właściwie wszystko jeśli może. Forma nie jest stabilna, ma słabszy okres ale w perspektywie roku to zawodnik który poczynił największy obok ESR postęp.
Odegaard - tu jest chyba najmniej widoczny rozwój, ale to młodzik a już ma stanowić siłę napędową. Zresztą zwycięstwo już nam raz zapewnił.
ESR - w każdym meczu jest wartością dodaną, progres w przeciągu roku na poziomie Saki.
Lokonga - nie jest to jeszcze zawodnik do podstawy, ale widać że rywalizacji na boisku się nie boi.

Cierpliwości, z tej mąki będzie chleb.

Gunner915 komentarzy: 282120.10.2021, 11:24

bilans artety z aston villa w PL to 3 mecze i 3 porazki, takze w piatek jestem spokojny o wynik :)

erykgunner (administrator) komentarzy: 2357 newsów: 161720.10.2021, 11:18

Nowy trener jest potrzebny od zaraz. Już nawet krążą plotki od tak zwanych insiderów:

Reports suggest that Antonio Conte is learning English so that he can reject Arsenal in English

Dawid04111 komentarzy: 13296 newsów: 1420.10.2021, 11:17

@Rafson95 napisał: "U Artety rosną młodzi.
Ale młody to będzie zawsze rósł u każdego trenera który da mu grać, bo będzie zdobywał doświadczenie boiskowe i siła rzeczy będzie coraz lepszy. Tu nie trzeba trenera."

No dokładnie. ESR czy Saka dosłownie stanęli w miejscu. Grają łapią doświadczenie, ale nie widać w nich jakiegoś rozwoju na poziomie technicznym.

Dawid04111 komentarzy: 13296 newsów: 1420.10.2021, 11:14

Ale n jakiej podstawie ocenić potencjał zawodników? Nie możemy już oczekiwać od graczy typu Auba czy Laca by grali jak 5 lat temu. Ich o ceny potencjał nie jest na zbyt wysokim poziomie. Nasz skład opiera się na graczach, którzy przyszli z ogórkowych lig, przeciętnych klubów typu Brighton, Shefdield czy Bologna czy dzieciaków, którzy w dorosłej piłce zagrali raptem kilka dobrych spotkań. Uważam że wiele osób przecenia naszą kadrę.

losnumeros komentarzy: 1318920.10.2021, 11:11

@jedi133: Młodzi będą się rozwijać, jak będą grać i tego nie można zaprzeczyć. Jednak czy jest to odpowiedni rozwój? Moim zdaniem młodzi grają już swój stały poziom i nie widać żadnego rozwoju, jakby stanęli w miejscu.

Rafson95 komentarzy: 1054820.10.2021, 11:07

U Artety rosną młodzi.
Ale młody to będzie zawsze rósł u każdego trenera który da mu grać, bo będzie zdobywał doświadczenie boiskowe i siła rzeczy będzie coraz lepszy. Tu nie trzeba trenera.

Za to piłkarze ukształtowani, którym minuty na boisku same w sobie już nie dają rozwoju - w większości zaliczają u Artety regres.

Furgunn komentarzy: 923520.10.2021, 11:04

@bizooon: nigdy nie wiadomo kiedy proces dobiegnie końca i maszynka zaskoczy :D

bizooon komentarzy: 692920.10.2021, 11:02

@arsenallord: IMO jeszcze Holding (ale sam zaprzepaścił to co zyskał w zeszłym sezonie przez stawianie wyglądu nad formę piłkarską)

bizooon komentarzy: 692920.10.2021, 10:58

Przypominam że Villa w zeszłym sezonie w dołku przyjechała na Emirates i nas 3-0 zgwałciła, ktoś widzi dlaczego tym razem będzie inaczej?

arsenallord komentarzy: 29722 newsów: 11720.10.2021, 10:57

@jedi133: Kto oprócz ESR urósł przy Artecie? Nikt. Sorry ale powiesz Saka. TOP trener zrobiłby z Bukayo już dawno zdecydowanie lepszego strzelca.

arsenallord komentarzy: 29722 newsów: 11720.10.2021, 10:56

Według mnie mamy skład na miejsce w TOP6. Ja już nie marzę o LM, ale chociaż najpierw do LE awansujemy. Ten skład jest w stanie to zrobić. Trener nie. Ja już mówiłem. Nie zdziwi mnie walka o utrzymanie jak on tu będzie cały sezon.

jedi133 komentarzy: 147220.10.2021, 10:51

@losnumeros: Niewątpliwie Arteta nas hamuje. Nie mogę zgodzić się jednak z tym, że nie rozwija zawodników. Kilka piłkarzy wyraźnie przy nim urosło, dojrzało piłkarsko. Ma też drugi atut - mimo wszystko myślę, że robi względnie trafione transfery.

losnumeros komentarzy: 1318920.10.2021, 10:48

@Dawid04111 napisał: "Weźmy taka Aston Ville, Everton czy WHU. W czym ich kadra jest słabsza?"

Na pewno mają lepszych trenerów niż my. U nas problem leży w taktyce:
- Brak pressingu, jak rywal atakuje nas pressingiem to mamy problem z wyprowadzeniem piłki.
- Brak konkretnego i stałego stylu gry.
- Brak szybkiej wymiany piłki, schematów lub tzw trójkątów.
- Brak wymiennosci pozycji, ale to zależy od trenera jaką ma taktykę.
- Brak zaangażowania i koncentracji w czasie meczu.
- Brak rozwoju zawodników i drużyny
- Ogólnie brak wszystkiego.

Rafson95 komentarzy: 1054820.10.2021, 10:25

@Dawid04111 napisał: "Zarzekasz się że nikt nie pisze że mamy kadrę na TOP4 a jednocześnie piszesz za mamy skład na top5, no to faktycznie ogromna różnica."
Bo top4 jest wyraźnie zaznaczone przez CFC, City, LFC i United które kadrowo są zespołami lepszymi.
Dalej natomiast od 5 miejsca zaczyna się poziom Totków, nasz, Eve czy AV czyli zespołami z ktorymi mozna juz na spokojnie konkurować o zajęcie 5 lokaty. @Dawid04111 napisał: "W czym ich kadra jest słabsza? Spójrzcie na graczy obiektywnie i porównujcie ich obecny poziom."
I tu jest sformułowanie-klucz. Obecny poziom. Obecny poziom to obecna forma - a nie ogólne możliwości. A na obecną formę ma w ogromnej mierze to jak zawodnikami zarządza trener, który ustala ich zadania na boisku i układa całą drużynę. Potencjał naszych zawodników jest duży, ale pod Artetą praktycznie każdy piłkarz zalicza regres pod względem sportowym. Im dłużej w AFC tym gra gorzej.

bizooon komentarzy: 692920.10.2021, 09:56

@sWinny: jest z Algierii więc trochę taki jest zapewne

Dawid04111 komentarzy: 13296 newsów: 1420.10.2021, 09:47

@Rafson95 napisał: "Lol ale czemu Ty i inni o podobnych przekonaniach wmawiacie nam, przeciwnikom Artety, że my twierdzimy że mamy skład na top4."
Byłem jednym z pierwszych ArtetaOUT i nadal tak zostalo. Dla mnie to parodia trenera.

@Rafson95 napisał: "Obiektywnie mamy skład na miejsce około 5-7."

Zarzekasz się że nikt nie pisze że mamy kadrę na TOP4 a jednocześnie piszesz za mamy skład na top5, no to faktycznie ogromna różnica. Może ja popadam.w druga skrajność, ale ja uważam, że mamy kadrę na top10 co najwyżej. Weźmy taka Aston Ville, Everton czy WHU. W czym ich kadra jest słabsza? Spójrzcie na graczy obiektywnie i porównujcie ich obecny poziom. Zrozumiecie dlaczego jesteśmy tu gdzie jesteśmy. Ale to też dowodzi winie Artety. Miał mnóstwo kasy na transfery a nadal nasza gra od 2 lat nie uległa zmianie. @PanMisiek napisał: "Potencjalnie mamy kilka gwiazd, a już na pewno były to gwiazdy, gdy do nas przychdziły - Auba, Laca, Pepe"
Auba był gwiazdą ale nie możemy go już traktować jako gracza TOP. Ma już swój wiek, jego głównym atutem była szybkość która zanika. Chłop stał się przeciętny i jedynie jakimś swoim doświadczeniem może zapewnic nam parę goli, nic więcej. Laca nigdy nie był na poziomie TOP, o Pepe nie wspomnę, gość miał 1 dobry sezon w Lille (dobry! Nie rewelacyjny) a ludzie postrzegają go jako gwiazda przez pryzmat ceny za jaką ty trafił. Koniec końców przez 3 lata spędzone tutaj strzelił kilka fajnych bramek a przez większość spotkań albo same straty albo ława.

Ups147 komentarzy: 346620.10.2021, 09:30

@enrique: oni i tak już wiedzą kto dostanie, mnie to bawi jak oni zmieniają kryteria dawania ZP jak im pasuje do typa który ma dostać. Jak nic nie wygra to gadanie, że za indywidualne statystyki, jak cos wygra to za wygraną i wtedy nagle statystyki się nie liczą, ale fakt za całokształt to jeszcze chyba nie dawali xd

sWinny komentarzy: 782720.10.2021, 09:23

@enrique: dobrze, ze Benzema nie jest czarny bo już w ogóle Lewy by nie miał szans.

enrique komentarzy: 1915420.10.2021, 09:20

Jakoś tak smutno mi się zrobiło po wczorajszych słowach Bońka odnośnie ZP i Lewego. Jeśli Benzema naprawdę wygra ZP to będzie po prostu absurd; jacyś trenerzy mega specjaliści wypowiadają się że Benzema powinien dostać ZP "za całokształt, za ostatnie kilka lat itd.".

No to spojrzałem na te staty z ostatnich kilku lat i wyszło że w ostatnich 5 sezonach Lewy zdobył łącznie prawie 280 bramek, gdzie Benzema nie dobił nawet do 150 bramek. Co oni tutaj w ogóle chcą porównywać ?

bizooon komentarzy: 692920.10.2021, 09:14

Saka, Tierney, Partey grają lepiej w kadrach narodowych niż w klubie - o czymś to jednak świadczy

arsenallord komentarzy: 29722 newsów: 11720.10.2021, 09:02

@Dawid04111: Kto pisze że mamy skład na TOP4? Przecież nikt. Ale jakie wszyscy?

bizooon komentarzy: 692920.10.2021, 08:59

@Lamoreaux: spać czasem też trzeba

PanMisiek komentarzy: 61420.10.2021, 08:46

@Dawid04111:
Nie bronie Artety, jak dla mnie był na wylocie zanim tu trafił. Ale nie wmawiamy sobie, że wszystko jest ok, tylko trenera trzeba zmienić. Przecież nasza kadra jest bardzo przeciętna. Nie ma tu żadnej gwiazdy a stabilnych graczy gotowych do walki o top6 jest może 3.

Zgadzam się i nie zgadzam się z Tobą.
Potencjalnie mamy kilka gwiazd, a już na pewno były to gwiazdy, gdy do nas przychdziły - Auba, Laca, Pepe.
Problem w tym, że u nas zawodnicy znikają, jak zdmuchnięte świeczki. Jeden sezon jest jeszcze ok, a potem następuje całkowity zjazd. Przecież taki Saka powinien już być mega-gwiazdą zespołu.
Niestety nie mamy trenera i tu jest obecnie największy problem :(

losnumeros komentarzy: 1318920.10.2021, 08:38

@sWinny napisał: "U nas problem raczej leży w mentalu. Bo potrafimy w derbach z Tottenhamem (przez pewien okres meczu) walczyć jak lwy, a w następnej kolejce przechodzi(znowu) obok spotkania. Tak się nic nie osiągnie."

Derby rządzą się innymi prawami, nasi spieli się na 1 mecz i starczyło, resztę meczów zagraliśmy na takim samym żenującym poziomie: Norwich, Burnley, Brighton i CP jedyny plus, że udało się punkty zdobyć i nic więcej.

losnumeros komentarzy: 1318920.10.2021, 08:35

@Kiepomen napisał: "Ja się z tym 100% zgadzam. Od jakiegoś 1,5 nikt w tej drużynie nie pokazuje nawet zalążka stabilnej dobrej formy, to jest dramat."

Cała drużyna nie ma formy, bo nie mamy trenera tylko asystenta. Kolejna sprawa jak zawodnik zaczął łapać formę i dobrze grać, to w nagrodę dostawał ławkę. Z tym amatorem nic nie osiągniemy, potrzebny jest tutaj prawdziwy trener który rozwinie zawodników, a nie będzie oszukiwać kibiców na konferencjach prasowych, bo to mu najlepiej wychodzi.

Cartman_KG komentarzy: 363420.10.2021, 08:04

@Gawel922: Chłop męczy bułę z tym Lipskiem. Wysłałem mu kiedyś link do ich strony ale tam nikt nie komentował.

Się chłopak obruszył jak dałem mu do zrozumienia, że pisze na darmo te kocopoły o Lipsku na stronie Arsenalu. Do tego chyba nikt mu nie odpowiedział nigdy z wyjątkiem, że to strona Arsenalu a nie Lipska xD

sWinny komentarzy: 782720.10.2021, 07:23

U nas problem raczej leży w mentalu. Bo potrafimy w derbach z Tottenhamem (przez pewien okres meczu) walczyć jak lwy, a w następnej kolejce przechodzi(znowu) obok spotkania. Tak się nic nie osiągnie.

FabsFAN komentarzy: 25239 newsów: 320.10.2021, 02:26

Zobaczcie sobie asyste Felixa z dzisiaj. Nowy Kaka

ZielonyLisc komentarzy: 2028320.10.2021, 02:24

@Rafson95: I różnica w zarządzaniu klubu, to co powiedział Żwir - tam Abramowicz się nie patyczkuje no ale widzisz, on żyje Chelsea, a tu jest synuś Stanleya co powie, że wierzymy i spiżdża do USA na ranczo.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com