Gol Lacazette'a w doliczonym czasie gry, Arsenal 2-2 Crystal Palace

Gol Lacazette'a w doliczonym czasie gry, Arsenal 2-2 Crystal Palace 18.10.2021, 21:53, Łukasz Wandzel 1222 komentarzy

Przed przerwą reprezentacyjną Arsenal zremisował bezbramkowo z Brighton. Po tej przerwie ponownie musiał podzielić się punktami – tym razem na własnym stadionie po derbowym spotkaniu z Crystal Palace, wieńczącym 8. kolejkę Premier League. Klub z armatką na piersi dobrze rozpoczął to spotkanie, otwierając wynik meczu, jednak przez większą jego część to ekipa Orłów przeważała. Piłkarze gości pod wodzą Patricka Vieiry na początku drugiej połowy doprowadzili do wyrównania, a później wyszli na prowadzenie. Punkt uratował Kanonierom Alexandre Lacazette, bramką w ostatniej akcji meczu.

Składy obu drużyn:

Arsenal: Ramsdale – Tomiyasu, White, Gabriel, Tierney – Partey (81' Martinelli), Odegaard (67' Lacazette) – Pepe, Smith Rowe, Saka (46' Lokonga) – Aubameyang.

Crystal Palace: Guaita – Ward, Andersen, Guehi, Mitchell – Milivojević (67' Kouyate), McArthur – Ayew (71' Olise), Gallagher, Edouard (82' Tomkins) – Benteke.

Drużyna Arsenalu bardzo szybko przeszli do ofensywy, a oblężenie pola karnego Crystal Palace przyniosło skutek już w 8. minucie. Pierre-Emerick Aubameyang otworzył wynik spotkania, dobijając piłkę po podkręconym strzale Nicolasa Pepe na długi słupek. Podopieczni Mikela Artety po zdobytej bramce nadal stosowali pressing, lecz bardziej liczyli na kontry. Poza sytuacją bramkową z początku meczu trudno wspomnieć groźniejszą sytuację niż strzał Smitha Rowe'a, z którym bez problemów poradził sobie Vincente Guaita.

Po upłynięciu kwadransa gospodarze oddali inicjatywę, a ekipa Patricka Vieiry zaczęła tworzyć więcej okazji. Defensywa Arsenalu była w tym meczu jak ser szwajcarski i choć akcje Crystal Palace nie były supergroźne, to jednak czy to Conor Gallagher, czy to Christian Benteke znajdowali wystarczająco dużo miejsca, by przetestować koncentrację Aarona Ramsdale'a. Szczególnie w końcówka pierwszej połowy była dla Kanonierów nerwowa. Zejście na przerwę z prowadzeniem Arsenal zawdzięcza Ramsdale'owi, który w ostatnich sekundach doliczonego czasu gry popisowo obronił uderzenie Gallaghera.

Po przerwię na boisku zameldował się Sambi Lokonga, wprowadzony za Bukayo Sakę, który ucierpiał w starciu z Jamesem McArthurem. Arsenal dobrze zaczął pierwszą połowę, ale tylko zaczął. Groźny strzał z dystansu oddał Thomas Partey, którego uderzenie niewiele minęło słupek bramki Guaity. Ghańczyk zawiódł jednak chwilę kilka później, tracąc piłkę w środku pola. Wykorzystał to Jordan Ayew – przechwycił piłkę i podał do Benteke, a Belg pewnie wykończył sytuację niskim strzałem tuż przy słupku.

Przy stanie 1-1 gra toczyła się głównie w środkowej części boiska, a obie drużyny popełniały proste błędy. Kanonierzy więcej czasu utrzymywali się przy piłce, ale trudno było im wymienić więcej niż kilka podań w pobliżu szesnastki Crystal Palace. To jednak nie gospodarze, a goście jako pierwsi zdobyli 2. gola. W 72. minucie Michaelem Olise wymienił piłkę z Gallagherem i zagrał do Odsonne Edouarda, przy którym defensywa Arsenalu zagrała zbyt zachowawczo. Francuz nie postarał się o przestrzeń do oddania strzału, uderzył jakby od niechcenia, a futbolówka i tak zaskoczyła Ramsdale'a.

Arsenal do samego końca walczył o remis. Fantastyczną okazję w 87. minucie miał Kieran Tierney. Szkot po podaniu Pepe miał dużo czasu na oddanie strzału, ale uderzył bardzo mocno i trafił w poprzeczkę. Dopiero w ostatnich sekundach spotkania udało się wywalczyć remis. Pepe dośrodkował w pole karne, a w wielkim zamieszaniu odnalazł się Benjamin White, którego strzał dobił Alexandre Lacazette, 2-2.

Crystal PalacePremier LeagueRaport pomeczowy autor: Łukasz Wandzel źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Lamoreaux komentarzy: 344420.10.2021, 01:50

Ogląda ktoś NBA? :d

MarioG komentarzy: 121920.10.2021, 01:46

Trzeba zatrudnić specjaliste a nie trzymać baristy. Ile można znieść przeciętność

Rafson95 komentarzy: 1054920.10.2021, 01:14

W chelsea pod Lampardem też nikt nie pokazywał stabilnej formy, w 19 kolejce byliśmy sąsiadami w tabeli, a piłkarze kreowani na gwiazdy grali poniżej oczekiwań.

A przyszedł fachowiec i się okazało, że z tą samą kadra da sie wygrać LM i zrobić top4. Różnica między trenerem a baristą

Kiepomen komentarzy: 432920.10.2021, 01:07

@Dawid04111 napisał: "Przecież nasza kadra jest bardzo przeciętna. Nie ma tu żadnej gwiazdy a stabilnych graczy gotowych do walki o top6 jest może 3."
Ja się z tym 100% zgadzam. Od jakiegoś 1,5 nikt w tej drużynie nie pokazuje nawet zalążka stabilnej dobrej formy, to jest dramat. Takie parę meczy końcówki sezonu np. Pepe to może sobie wsadzić. Najgorsza jest to co się dzieje z przodu, a raczej to, że nic się nie dzieje.

zanny komentarzy: 46920.10.2021, 00:38

@ZielonyLisc: Wygrało doświadczenie i lepsze przygotowanie fizyczne. Dzisiaj byśmy ich ograli chciałbym w to wierzyć :)

zanny komentarzy: 46920.10.2021, 00:31

Najgorsze też jest to, że nie ma dobrego trenera na horyzoncie... Chyba, że Wuja Jurek się nauczy po Angielsku dobrze mówić, wtedy możemy rywalizować z Evertonem, West Hamem i Aston Villa :)

ZielonyLisc komentarzy: 2028520.10.2021, 00:27

@zanny: drużyny z LM? nas oklepał beniaminek :D

zanny komentarzy: 46920.10.2021, 00:26

Panowie jakie top4... Większość drużyn z LM by nas spokojnie ograła, a rywalizuje jedynie tam, nie mamy problemu wygrać z drużynami pokroju Newcastle, bo gramy bez taktyki, bez sposobu na rywala, bez podejścia do meczu jakie wprowadzał Emery. Analiza przeciwnika daje możliwości. Tuchel, Conte, Klopp czy Nagelsmann oni dużo czasu poświęcają przeciwnikowi. U nas liczy się ten jeden mecz, Arsenal gra trochę na wiwat, na "może sie uda", gdyby nie klasa zawodników to bysmy zamykali tabele.

Arteta nie ma mentalności zwycięscy....

ZielonyLisc komentarzy: 2028520.10.2021, 00:18

@Dawid04111: nie przypominam sobie aby ktokolwiek pisał, że mamy gotowy skład na TOP4.

Lamoreaux komentarzy: 344420.10.2021, 00:16

@lordpat napisał: "Przepraszam Was ogromnie. Myślałem, że Wy piszecie głupoty, ale kolega tym zdaniem zaczął wyznaczać nowe trendy.
Jak tak dalej pójdzie, to na tej stronie zaczniemy pisać, że jakby do nas doszedł Tuchel, to doszlibyśmy do finału Ligi Mistrzów."


Uważam że Klopp z Saka i Pepe zrobiłby lepszy wynik niż Arteta z Salahem i Mane

Lamoreaux komentarzy: 344420.10.2021, 00:14

@Dawid04111: mi bardziej chodziło że trener z powołania by zrobił top4 z tymi graczami a nie ze to gracze na top4

@lordpat: cytuj do końca moja myśl. Bo najważniejszego zdania, gdzie podkreślalem że uważam że są gorsi ale nie aż tak to nie raczyles zaznaczyć przez co kreujesz własną retorykę z moich słów

Rafson95 komentarzy: 1054920.10.2021, 00:11

@Dawid04111 napisał: "Generalnie zgadzam się z tym co pisze, ale dziwni mnie, że wszyscy piszecie że skład mamy na TOP4."

Lol ale czemu Ty i inni o podobnych przekonaniach wmawiacie nam, przeciwnikom Artety, że my twierdzimy że mamy skład na top4. "Wszyscy tak piszecie". Kto tak pisze?

Rozchodzi się o to, ze my nie potrafimy nawet grać dobrze przeciwko zespołom od których mamy wyraźnie lepsza kadrę, jak np. Crystal Palace, Brighton, Burnley, Bournemoith, Fulham itd.

Obiektywnie mamy skład na miejsce około 5-7. Zajmujemy miejsca niższe, ponieważ nasz słaby trener mając do dyspozycji lepszych zawodników niż przeszło połowa ligi nie potrafi przełożyć tego na wyniki.
Trenerzy z Topu byliby w stanie powalczyć tym składem o top4, ale to byłby wynik ponad naszą przewidywaną pozycję. Ale wynik mówię możliwy do zrobienia, przez trenera z topu.

Chelsea, Liverpool, City i United są wyraźnie lepsi kadrowo. Poza tą czwórką już nie ma takiej drużyny. Ogarnięty trener z tymi środkami finansowymi i piłkarzami mógłby zrobić top5 jak to zrobił Emery. A pod Mikelem 2x mieliśmy miejsce 8, a gra sama w sobie woła o pomstę do nieba.

Patriko komentarzy: 528920.10.2021, 00:09

@lordpat napisał: "Jak tak dalej pójdzie, to na tej stronie zaczniemy pisać, że jakby do nas doszedł Tuchel, to doszlibyśmy do finału Ligi Mistrzów."
W sumie jakbyśmy w niej chociaż grali to można by snuć takie teorie :D

lordpat komentarzy: 336619.10.2021, 23:57

@Lamoreaux napisał: "Na tym poziomie wydaje mi się, że skill takiego Pepe, Saki nie jest jakoś totalnie gorszy od Salaha czy Mane."

@arsenallord
@losnumeros
Przepraszam Was ogromnie. Myślałem, że Wy piszecie głupoty, ale kolega tym zdaniem zaczął wyznaczać nowe trendy.
Jak tak dalej pójdzie, to na tej stronie zaczniemy pisać, że jakby do nas doszedł Tuchel, to doszlibyśmy do finału Ligi Mistrzów.

Dawid04111 komentarzy: 13296 newsów: 1419.10.2021, 23:46

Generalnie zgadzam się z tym co pisze, ale dziwni mnie, że wszyscy piszecie że skład mamy na TOP4. @Lamoreaux napisał: "Na tym poziomie wydaje mi się, że skill takiego Pepe, Saki nie jest jakoś totalnie gorszy od Salaha czy Mane. Tak, są gorsi ale nie tak jak to widać po statystykach."
:O

Nie bronie Artety, jak dla mnie był na wylocie zanim tu trafił. Ale nie wmawiamy sobie, że wszystko jest ok, tylko trenera trzeba zmienić. Przecież nasza kadra jest bardzo przeciętna. Nie ma tu żadnej gwiazdy a stabilnych graczy gotowych do walki o top6 jest może 3.

sWinny komentarzy: 783319.10.2021, 23:45

Poniedziałek mecz Arsenalu. Wtorek, środa mecze LM i człowiek widzi różne światy.

(╯︵╰,)

Patriko komentarzy: 528919.10.2021, 23:44

@Lamoreaux: Dobra ty mi nie musisz tłumaczyć różnicy między Arsenal Wengera a Artety, oglądam mecze xD

Lamoreaux komentarzy: 344419.10.2021, 23:40

@Patriko: Owszem, zgadzam się.

Ale nie z taką częstotliwością remisowała lub grała kaszanę :D

Różnica między Arsenalem Artety a Wengi jest taka, że Wenger od czasu do czasu grał kaszanę i remisował z ogórem a Arteta od czasu do czasu zagra fajny futbol i wygra.

Patriko komentarzy: 528919.10.2021, 23:34

@Lamoreaux: Drużyna Wengera nie takie mecze remisowała, przypomnij sobie np Newcastle 4:4 albo Anderlecht 3:3 na Emirates :p

Lamoreaux komentarzy: 344419.10.2021, 23:20

@Patriko napisał: "W takim razie Arsenal też nie jest taki cienki jak większość uważa :D"

Jednak porównywanie Arsenalu i CP to ujma dla Arsenalu trochę. Jak dobre by Crystal nie było to najgorsza wersja Arsenalu Wengi by tu 3 pkt. dowiozła. A wczorajszy mecz wyglądał jak starcie dwóch wyrównanych drużyn.

Gawel922 komentarzy: 64719.10.2021, 23:20

@Jacek1s: Racja, tylko PSG gra z RB. Mógłbym odbić piłeczke w podobny sposób jednak nie ma to sensu. RB było mi obojętne ale jaranie sie tu innymi klubami jest drażniące

Lamoreaux komentarzy: 344419.10.2021, 23:18

A wracając do rozmów o Arsenalu ja uważam, że największym problemem Arsenalu jest brak mentalności zwycięzców. I tu na pewno wina Artety bo gość jest po prostu takim "miłym facetem". Na pewno z niego musi być spoko kumpel, taki gość który jak zepsuł Ci się samochód to przyjedzie z 4-pakiem siądziecie pogadacie, naprawicie i po temacie.
Arsenal powinien mieć prawdziwego wariata na ławce, faceta z charyzmą Conte, Simeaone czy Kloppa. Kogoś kto po cieszynce piłkarzy po strzeleniu na 2-2 wyszedłby zupełnie inną jedenastką na Villę i powiedział, że piłkarze wrócą do składu jak zrozumieją swój błąd. Trenera, który by ich katował na treningach i wpajał mentalność zwyciezców.
Piłkarze Arsenalu i ogólnie wielu piłkarzy dzisiaj ma syndrom koszykarzy NBA. Czyli na serio gra jakieś 20% drużyn, reszta wie że nie wygra tytułu więc grają na pół gwizdka. A prawdziwe granie zaczyna się dopiero w Play-Off

Przegraliśmy? No trudno, Remis? Całkiem nieźle? Wygraliśny? Uff to teraz możemy coś przegrać i nie będą krzyczeć - to pewnie mają w głowie piłkarze Arsenalu
Ja uważam, że z tym składem Klopp by top-4 zrobił lekką ręką. Po wczorajszym faulu na Sace było takie zamieszanie jakby nic się nie stało.
Wyobrażacie sobie gdyby tak kopnięty został VVD lub np. Salah? tam by się posypały żółte za bitkę na boisku.
Na tym poziomie wydaje mi się, że skill takiego Pepe, Saki nie jest jakoś totalnie gorszy od Salaha czy Mane. Tak, są gorsi ale nie tak jak to widać po statystykach.
Dzisiaj kluczowym czynnikiem jest to czy głowa nadąża za resztą ciała w sporcie, wydaje mi się że nasi piłkarze nie mają ambicji, celów i grają bo to ich zawód. Przykro się na to patrzy.
Jedynym piłkarzem z jajami u nas w zespole jest facet, który tyle razy przegrał że pewnie wyczerpał limit porażek i niepowodzen do konca sportowej kariery. Facest spadł z ligi 2x, tracił kupę bramek i ta mentalnosc go w jakis sposob ksztaltuje.

Odegaard jest ciekawy ale czy gość ma mentalność przywódcy? Lokongi, Parteye, ESR? Saka? Szczerze wątpie. Niestety smutno się ogląda dzisiejszy Arsenal, to wczorajsze zachowanie po bramce na 2-2 uświadomiło mi, że to drużyna chłopców. Utalentowanych chłopców na których jak się krzyknie lub przyciśnie to się zamkną w sobie i pojdą szukać atencji na instagramie.

Szkoda i tyle.

Patriko komentarzy: 528919.10.2021, 23:12

@Lamoreaux: W takim razie Arsenal też nie jest taki cienki jak większość uważa :D

Lamoreaux komentarzy: 344419.10.2021, 23:02

@Patriko: @Patriko napisał: "W ogóle to Crystal Palace Vieiry jest cienkie, przecież oni wygrali tylko jeden mecz na 8 kolejek ze słabym wtedy Tottenhamem któremu też wklepaliśmy."

oj nie byczq.. Kryształowy Pałac nie jest wcale taki cienki

Gawel922 komentarzy: 64719.10.2021, 22:43

@Rafson95: Ktoś kiedyś powiedział, że worek pieniędzy bramek nie strzela. Z drugiej strony Hodgson stosował mało ofensywny futbol i strasznie siermiężny. Proces CP to po prostu przestawienie sie na obecne czasy

Patriko komentarzy: 528919.10.2021, 22:38

W ogóle to Crystal Palace Vieiry jest cienkie, przecież oni wygrali tylko jeden mecz na 8 kolejek ze słabym wtedy Tottenhamem któremu też wklepaliśmy.

MarkOvermars komentarzy: 913919.10.2021, 22:38

Problemem nie jest kadra bo mamy grajków na poziomie. Problemem jest ich głaskanie po główce i brak silnej ręki

Jacek1s komentarzy: 764619.10.2021, 22:37

@Gawel922: Słowa o Lipsku nie napisałem. Piszę o PSG xd

Rafson95 komentarzy: 1054919.10.2021, 22:16

Sprawdziłem i podam jako ciekawostkę.

Cała jedenastka Crystal Palace z wczorajszego meczu kosztowała około 115mln euro. Arsenal przez same ostatnie 2 letnie okienka wydał na piłkarzy 250ml euro.

I po kolejnym słabym meczu ze średniakiem podają argumenty, że Mikel nie ma odpowiedniej kadry. Przecież to śmieszne

Rafson95 komentarzy: 1054919.10.2021, 22:11

@Reamoner napisał: "Popatrz sobie jak wygląda nasz skład bez tych zawodników którzy przyszli w tym okienku ... to dla tego to musi być sezon przejściowy i jaki by trener nie był czy Michniewicz czy Klopp to musi narazie być zgrywanie nowych zawodników i czekanie na progres"

A to też jest moim zdaniem dziwna sprawa. Emery na koniec sezonu 18/19 kończy sezon na 5 miejscu, 1 pkt za top4, w LE dochodzi do finału i nikt nie uważa, że mamy złą kadrę.

Wydajemy jakieś 140mln na transfery, kupując Pepę, Salibe, Tierneya, Luiza, Gabiego i wypożyczamy Ceballosa.
Odchodza natomiast Iwobi, Mkhitaryan, Koscielny, Monreal, Welbeck i Ramsey. Czyli oprócz Walijczka już zawodnicy starzy lub uważani za zbyt słabych.
Okienko powszechnie uważane jest za dobre.

I jak to się stało, że za Emerego był dobry skład, w lato się wzmocniliśmy, przychodzi Artete, gramy słabo i zaczyna się retoryka, że z tym składem to nic nie ugramy? Dodatkowo Arsenal pod Artetą przez dwa letnie okienka wydał 250mln euro zarabiajac 50, a skład nadal niby do niczego. I gramy jak równy z równym z ligowymi średniakami na Emirates.

Dlatego ja nie kupuję argumentu, że gra pod Artetą wygląda słabo bo nie mamy wykonawców. Moim zdaniem problem tkwi właśnie w Hiszpanie, który nie potrafi wyciągnąć pełni potencjału z poszczególnych zawodników i drużyny ogółem.

grzegorz1211 komentarzy: 1030219.10.2021, 22:10

Mam nadzieję że . Tiraspol awansuje do fazy pucharowej LM.

Patriko komentarzy: 528919.10.2021, 22:10

A Sheriff wyrównuję z Interem :D

Rynkos7 komentarzy: 680719.10.2021, 22:09

Dużo osób mówi, że zwolnienie Artety to przyjście nowego trenera, który będzie chciał wymienić 3/4 składu, wydać kolejne 130mln itd.
No tak, bo przecież każdy zespół na świecie, co okienko transferowe dostaje 130mln do wydania na rewolucje kadrowe. Dajcie spokój. Są trenerzy, którzy wchodzą do zespołu i pracują z tym co zastają na miejscu. Tuchel przejął zespół po Lampardzie a co się stało dalej to już wiadomo. Arteta jest słabym trenerem. 2 lata to wystarczająco dużo aby przynajmniej wrócić do jakiejś gry o europejskie puchary. Nie wiem dokąd ten klub zmierza.

Reamoner komentarzy: 467419.10.2021, 22:06

@MCX018: O ile się nie mylę byli tam również Salah, Firmino, Mane, van Dijk, Robertson. Poza tym Milnera to ty nie ruszaj, gościu ma więcej mistrzostw niż wszyscy nasi zawodnicy razem wzięci i zawsze te 25 meczów rozegrał.

Gawel922 komentarzy: 64719.10.2021, 21:47

@Jacek1s: Ogarnij się mało kogo interesuje Lipsk. Wolfsburg czy Brruge pokazali na co ich stać

NaZawszeArsenal komentarzy: 123819.10.2021, 21:41

Ajax stracił de Jonga, de Ligta, Ziyecha, van de Beeka, a nadal potrafią grać dobrą piłkę. Można?

Kredens komentarzy: 369819.10.2021, 21:40

@Dominik17:

to ja o nim pisałem ;)

Dominik17 komentarzy: 313619.10.2021, 21:37

@TlicTlac: pisałem o nim to mnie tutaj chcieli zjeść :D

Jacek1s komentarzy: 764619.10.2021, 21:33

PSG gra tragicznie w obronie, nazwiska mają topowe, a grają w obronie jak średniak ligowy.

TlicTlac komentarzy: 600919.10.2021, 21:26

Marzenie na stanowisku trenera Arsenalu - ten Hag, Ajax gra świetną piłkę.

grzegorz1211 komentarzy: 1030219.10.2021, 21:23

A Boniek przed meczem mówił że zanosi się na 0:0

losnumeros komentarzy: 1318919.10.2021, 21:19

@Paul77 napisał: "Prolem nr 1- zarząd że dopuszcza takie sytuacje iż Arsenal tak nisko upada, nic z tym bardzo nie robi,"

A masz zarząd i właściciel mają na wszystko czas, Wenger zwolniony za późno, Emery to samo i z Mikelem też tak będzie. Obudzą się w grudnia, jak będzie natłok meczy.

Taki komentarzy: 204619.10.2021, 21:18

Atletico nie wie co się dzieje.

losnumeros komentarzy: 1318919.10.2021, 21:16

@lordpat napisał: "@Rafson95 napisał: "Powiedz mi nickami, kto oczekuje, że będizemy wszystko wygrywać?"

@arsenallord
@losnumeros"


Pokaż mi gdzie pisałem, że mamy wszystko wygrywać? My możemy przegrywać, ale ważne żebyśmy mieli swój styl gry w którym dominujemy rywali. Jedynie co pisałem przed sezonem, że ten sezon z Arteta na ławce jest z góry stracony.

Paul77 komentarzy: 982219.10.2021, 21:13

Prolem nr 1- zarząd że dopuszcza takie sytuacje iż Arsenal tak nisko upada, nic z tym bardzo nie robi,
Problem nr 2- trener, facet który mógłby tu trafił za 4/5 lat samodzielnej pracy jako pierwszy trener. Totalny brak doświadczenia.
Jeszcze cześć zawodników których nie powinno być w Arsenalu. Takich zgniłych jajek jeszcze w Arsenalu parę jest

Dominik17 komentarzy: 313619.10.2021, 21:13

Hejt park z Gortatem jest i komentarz ,
" Czy Lisa Ann jest jak betoniarka , wkładasz i mieszasz " hahahaha rozwalił mnie chłop

MCX018 komentarzy: 138819.10.2021, 21:12

@Reamoner napisał: "Popatrz sobie jak wygląda nasz skład bez tych zawodników którzy przyszli w tym okienku ... to dla tego to musi być sezon przejściowy i jaki by trener nie był czy Michniewicz czy Klopp to musi narazie być zgrywanie nowych zawodników i czekanie na progres"

Porównywanie Kloppa, który tak jak kiedyś pisałem Milnerami czy Kariusami grał w LM, do Artety to coś poniżej jakiejkolwiek krytyki, krótko mówiąc cyrk na kółkach.

grzegorz1211 komentarzy: 1030219.10.2021, 21:08

Mi to się najbardziej u Artety nie podoba gra, gdy przeciwnik wychodzi od własnej bramki. Nasz pressing to jakieś lata 90-te ubiegłego wieku. Wyjdziemy dwoma, może trzema piłkarzami, którzy za bardzo nie wiedzą jak i gdzie mają biec. Reszta już się ustawia na własnej połowie, ani ładu, ani składu. Takie bieganie we mgle. Gdy my wychodzimy z własnej bramki, rywal siedzi w 6-7 graczy na naszej połowie. Jest doskok i mamy problemy. Inni trenerzy mają już rozpracowanego Artete.

MCX018 komentarzy: 138819.10.2021, 20:59

@seeboq napisał: "zatrudniamy nowego trenera
-nie podoba mu sie 3/4 składu
-zmienia połowę składu, reszta wypożyczenie
-wydajemy głupio pieniądze
-efekt nowej miotły przez 3 miesiące
-LE i szansa na LM
-rozczarowanie motzno
- REPEAT"


Zostawić Artete

Wydawać po 130 milionów na znaki zapytania

Przegrywać mecze z niżej notowanymi rywalami, czy remisować na farcie z jakimś Crystal Palace.

Zrobienie z klubu TOP 6 klubu na miarę miejsc 10-15.

Brak europejskich pucharów od x lat.

Tragiczna gra bez pomysłu, głaskanie się po główkach.

I tak od 2 lat męczenie czapy.

Spejsik komentarzy: 341819.10.2021, 20:58

@enrique napisał: "Pytanie brzmi czy dostał jakiś konkretny MINIMALNY cel na koniec sezonu - typu minimum awans do LE albo lecisz czy po prostu powiedziano mu że jest dobrze i ma się o nic nie martwić."
Już podobno rok temu miał - awans do LM.

I co? Nie awansował nawet do Ligi Konferencji, a na stołku nadal jest więc nie wierzę w żaden cel minimum.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
2 : 3
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal35255580
2. Manchester City34247379
3. Liverpool35229475
4. Aston Villa35207867
5. Tottenham33186960
6. Manchester United341661254
7. Newcastle341651353
8. West Ham3513101249
9. Chelsea331391148
10. Bournemouth351391348
11. Wolves351371546
12. Brighton3411111244
13. Fulham351271643
14. Crystal Palace3510101540
15. Everton351281536
16. Brentford35981835
17. Nottingham Forest35791926
18. Luton35672225
19. Burnley35592124
20. Sheffield Utd35372516
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland215
C. Palmer209
O. Watkins1912
A. Isak191
D. Solanke183
Mohamed Salah179
Son Heung-Min169
P. Foden167
J. Bowen166
B. Saka158
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com