Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom

Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 25.09.2010, 17:00, Szymon Ortyl 1928 komentarzy

Przed dzisiejszym meczem wszyscy kibice Kanonierów byli przekonani, iż ich idole wykorzystają potknięcie Chelsea na City of Manchester Stadium i zakończą kolejkę tracąc jedynie 1 punkt do lidera. Niestety Kanonierzy doznali pierwszej od 27 lat porażki na własnym stadionie z West Bromwich Albion.

W 8. minucie wspaniałą okazję do zdobycia bramki zmarnował Clichy, chwilę później żółtą kartką za faul na Eboue ukarany został Ollson.

5 minut później po strzale Arszawina piłka trafiła w słupek, po czym spadła z powrotem pod nogi Rosjanina, który ponowie trafił nią w... słupek. Cała akcja zakończyła się rzutem rożnym dla Kanonierów.

W 25. minucie groźną akcję przeprowadzili zawodnicy WBA, na szczęście Almunia zdołał po strzale Thomasa sparować futbolówkę na słupek.

10 minut później po strzale z woleja Samira Nasriego piłka wylądowała w trybunach.

W 36. minucie spóźniony Laurent Kościelny nie zdołał powstrzymać napastnika WBA. Manuel Almunia zdecydował się na wyjście z bramki i sfaulował przeciwnika, za co ukarany został żółtą kartką. Sędzia wskazał na wapno, jednak Hiszpan odkupił swoje winy wspaniale broniąc strzał Brunta z 11 metrów.

W końcówce pierwszej połowy WBA bardziej przycisnęło graczy Kanonierów, jednak to oni stworzyli groźniejsze okazje do zdobycia bramki. Jedną z nich próbował wykorzystać Bacary Sagna, jednak po jego strzale głową, piłkę nad bramką przeniósł bramkarz WBA.

Kilka sekund później sędzia zakończył pierwszą połowę spotkania.

W 49. minucie kibice Kanonierów przecierali oczy ze zdumienia, bowiem Thomas z dziecinną łatwością ograł Sagnę i pięknie wyłożył piłkę do Odemwingi, który umieścił ją w siatce Almunii. 90 sekund później na 2-0 dla gości po błędach Kościelnego i Almunii podwyższył Jara.

W 55. minucie Diaby i Eboue opuścili boisko. W ich miejscu na placu gry pojawili się Wilshere i Rosicky.

W 57. minucie bliski szczęścia był Samir Nasri, jednak na drodze futbolówki po strzale Francuza stanął... Jack Wilshere.

W 62. minucie, żółtą kartką za faul na Carsonie, ukarany został Chamakh.

W 65. minucie Carlos Vela zastąpił na boisku Laurenta Koscielnego. 2 minuty później żółtą kartką za faul na Arszawinie ukarany został Scharner W 70. minucie Ried zastąpił na boisku Scharnera.

2 minuty później po fatalnych błędach Almunii i obrony Kanonierów, gola dla WBA strzelił Thomas.

W 77. minucie Samir Nasri wlał odrobinę nadziei w serca kibiców Arsenalu, strzelając bramkę na 3-1 po niesamowitym dryblingu w polu karnym rywala.

W 79. minucie żółtą kartką za faul na Reidzie ukarany został Rosicky.

W 91. minucie Andriej Arszawin wspaniale podał piłkę w pole karne do czekającego tam Samira Nasriego, który płaskim strzałem umieścił futbolówkę w siatce.

Niestety końcówka spotkania mimo ogromnej przewagi Arsenalu nie przyniosła zmiany rezultatu.

Arsenal: Almunia - Clichy, Squillaci, Koscielny, Sagna - Eboue, Song, Diaby, Nasri, Arszawin - Chamakh

Ławka rezerwowych: Fabiański, Djourou, Wilshere, Denilson, Emmanuel-Thomas, Rosicky, Vela

West Bromwich Albion: Carson - Jara, Pablo, Olsson, Shorey - Thomas, Morrison, Brunt, Scharner - Mulumbu, Odemwingie

Ławka rezerwowych: Myhill, Zuiverloon, Dorrans, Reid, Tchoyi, Fortune, Cox.

Premier LeagueWest Bromwich Albion autor: Szymon Ortyl źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
howareyou komentarzy: 6048 newsów: 726.09.2010, 19:32

@Vpr
Trudno się nie zgodzić. Songa jeszcze można trochę zrozumieć, frustracja, przegrywaliśmy dwoma golami, a później już trzema...

Co do Rosy to ja nie wiem, Wenger chyba sobie jaja robi. Gość jest w kapitalnej formie, a Arsene jakoś tego nie dostrzega. Ciągle albo fatalny Diaby, albo zbyt przestraszony/młody Wilshere.

@Charlie
Ten skład raczej nie ma racji bytu... Jest ok jak jest, 4-3-3 nam leży, właściwie to i tak mało kto się trzyma swojej pozycji. :P

bacary komentarzy: 2294 newsów: 1126.09.2010, 19:31

@eSSo
Tylko drugi gol jest winną Almuni, gole na 1 i 3 to błędy obrony, ale wiadomo każdy musi z kimś przegrać, Ja się cieszę, że to nastąpiło teraz, a nie np. w 38 kolejce.

P.S Dziękuje wszystkim którzy pomogli Mi zdobyć 1000 komentarzy, mianowicie:
Charliemu, patrykowi, howareyou, oraz Vprowi, dziękuje Wam, bez Was nie dałbym rady :D

Gigi komentarzy: 7198 newsów: 4826.09.2010, 19:29

@Erzet

Nie chodzi tylko o Gibbsa, on ma formę od czasu, kiedy powołał go Capello, naprawdę myślisz, że Boss by go wpuścił na mecz z WBA, gdyby nie ta stłuczona stopa? Ja mówię ogólnie o tym, że Boss nadzbyt się przyzwyczaja i nadzbyt ufa piłkarzom, czego przykładem są Fabian i Almunia. W innych przypadkach wystawia graczy po kontuzjach/bez formy, bo ma związane ręce przez kontuzje + musi przeprowadzać rotacje w składzie, żeby taki 18-letni Wilshere na zawał nie zszedł.

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3026.09.2010, 19:28

@sebasz
Podałem tylko jedną z możliwości, bardziej ofensywną, ale w dalszym ciągu czysto teoretyczną!

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56726.09.2010, 19:27

Przejrzałem jeszcze raz na zimno fragmenty meczu i utwierdziłem się w swojej teorii - nie zawaliliśmy przez stoperów, ani nawet przez Almunię. Dostaliśmy, bo wymieniona trójka nie miała żadnej protekcji, żadnego wsparcia ze strony kolegów. Song w ataku, Sagna wkręcony w ziemię, a Clichy w ciemnej d**ie, jak zwykle. Wystarczy do tego dodać obecność nieposiadających jakiegokolwiek zmysłu taktycznego Diaby'ego i Eboue w miejscu pracowitych i inteligentnych graczy jak Rosa i Jack... Oto właśnie jest przyczyna naszej katastrofalnej gry i porażki.

Gigi > co do Wengera i tego, że trzyma się sprawdzonych żołnierzy - Lehmann się z tobą nie zgadza :P

eSSo komentarzy: 38226.09.2010, 19:26

przyzwyczailem sie ostatnio do tego ze Arsenal czesto rozczarowuje :P wiec nie bylem specjalnie zdenerwowany wrecz momentami bardzo spokojny :P co do meczu :P mozna powiedziec ze Barcelona ma Herculesa :P a my mamy swojego West Brom :P takze nie smucmy sie, ten mecz ma nauczyc nas pokory :P (za duzo juz takich meczy, ktore przegrywamy po bledach obrony NIE ALMUNII!!!) powoli przyzwyczajacie sie do takich porazek :p bo one w futbolu sa nieuniknine :P

Erzet komentarzy: 2069 newsów: 3526.09.2010, 19:25

Gigi - oczywiście, że Gibbs dostałby szansę, co tam kontuzja stopy...

sebasz - +1, masz całkowitą rację. Kompletne olanie przeciwnika w tym meczu, który pokazał, że Arsenal to nie jest drużyna nie do pokonania. Brak zaangażowania, mecz na stojąco, bez pazura i chęci zwycięstwa... Myślałem, że to już dawno za nami, no ale niestety, przeliczyłem się.

Pinguite komentarzy: 1502026.09.2010, 19:21

@howareyou: z tego względu popełnia częściej błędy, iż on częściej gra a Kieran bardzo mało co gra dlatego jestem pewien, że Gibbs jeśli grałby tyle co Clichy, również częściej popełniał by błędy, ba! nawet więcej by popełnił z tego względu, iż jest mniej doświadczonym zawodnikiem. :)

bacary komentarzy: 2294 newsów: 1126.09.2010, 19:20

@Charlie
Ale Ty dodajesz 50+ komentarzy dziennie, a Ja jakieś 10, a więc jest różnica :D

No i co mnie wysyłasz do komenta howareyou? "Już w tamtym sezonie dawał się w niektórych meczach robić jak "ciota"" w jakich meczach ? z MU, czy Chelsea ? Wracał po kontuzji i, dlatego grał nie inaczej.

Gigi komentarzy: 7198 newsów: 4826.09.2010, 19:20

Ale Boss nigdy nie stawia na kogoś z powodu formy, tylko patrzy na doświadczenie i osiągnięcia. Gdyby tak nie było, to szansę po dobrym występie dostałby Gibbs i przede wszystkim mielibyśmy okazje chociaż raz zobaczyć w bramce kogoś poza Almunią i Fabianem.

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52026.09.2010, 19:18

CharlieTheUnicorn ---- z takim ustawieniem to nie wiem czy nie spadlibyśmy z ligi !! Gdzie tu równowaga między ofensywą a defensywą ???
Gdzie tu jest taktyka na dwóch napastników jak ty proponujesz czterech i jeszcze ofensywnego fabsa ??? Środka pola by nie było i dostawalibyśmy z kontry w każdym meczu.

Nie szukajcie na siłę jakichś udziwnień ,kombinacji --- my ten mecz przegraliśmy w szatni ,po meczu na WHL 4-1 myśleliśmy że WBA się przed nami położy i poprosi o jak najmniejszy wymiar kary ale tak się nie stało a my jak zaczęliśmy źle tak nie umieliśmy tego w meczu odbudować ,od nowa się skoncentrować tylko brnęliśmy w tą słabą grę od tedy kiedy było już za późno. A po takim meczu najłatwiej i najprościej panikować wszystko zmieniać szukać winnych -- dajcie spokój to nic nie da ,musimy znaleźć przyczynę słabej gry i ją wyeliminować by się nie powtórzyła.

howareyou komentarzy: 6048 newsów: 726.09.2010, 19:18

@Pinguite
Tylko, że Gael popełnia błędy znacznie częściej, niż Kieran. Stwierdzam FAKTY.

Pinguite komentarzy: 1502026.09.2010, 19:17

@howareyou : z tego względu, iż Gael Clichy jest bardziej doświadczonym zawodnikiem aniżeli taki Kieran Gibbs :) Narodowość tu pewnie nie ma nic do rzeczy... Jakby Gibbs popełnił błąd to już by na niego (Wengera), że nie wystawia takiego bardziej doświadczonego zawodnika.

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3026.09.2010, 19:15

@bac
Ja już dobiłem :D i odsyłam Cię do komenta howareyou, wyjaśnia wszystko. Gibbs>Gael

XwilshereX komentarzy: 59426.09.2010, 19:15

@Charlie
Fakty są takie że Gibbs jest już na podobnym poziomie co Gael więc nie widzę przeszkód na to by wskoczył do pierwszej "XI"

Gigi komentarzy: 7198 newsów: 4826.09.2010, 19:15

@how

Faworyzuje to Wenger Francuzów, ale głównie w kwestii transferowej, bo w sumie większość z nich i tak jest godna gry w Arsenalu :P

bacary komentarzy: 2294 newsów: 1126.09.2010, 19:14

@Charlie
Tak przy Ca$hleyu , Clichy wygląda blado, ale przy Kieranie to weź mnie nie dobijaj, Gael jest doświadczony i dobry, Gibbs jak pisałem w poprzednim komentarzu jest bardzo dobry, ale teraz przy Clichym nie jest lepszy.

Od Gaela na świecie jest teraz lepszych TYLKO 3-4 obrońców, mianowicie:
1. A.Cole
2. Evra (Sam nie wierzę co piszę, ale tak)
3. Riise (młotek w nodze i solidny obrońca)
4. Abidal (może)

P.S Jeszcze 2 komentarze, więc dzisiaj dobije 1000 :]

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3026.09.2010, 19:13

@Gigi
Zgodzę się co do tego, ale o już zależy od formy ;) rotacja i tak byłaby wskazana ;)

howareyou komentarzy: 6048 newsów: 726.09.2010, 19:12

Gael jest na prawdę fatalny ostatnio. Każdy to widzi. Już w tamtym sezonie dawał się w niektórych meczach robić jak "ciota". Przykre określenie, przepraszam, ale pamiętamy mecz z Porto z tamtego sezonu chociażby... Gibbs jest lepszy i to on powinien grać. Wenger też troszkę faworyzuje Anglików w składzie (Wilshere, który gra o wiele więcej, niż Rosicky), to dlaczego nie miałby stawiać na autentycznie lepszego Kierana?

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3026.09.2010, 19:12

@XwilshareX
Ale póki co tak nie jest, trzymajmy się faktów...

Gigi komentarzy: 7198 newsów: 4826.09.2010, 19:11

@Charlie

ok, ale z jednym zastrzeżeniem. W obecnej formie, Nasriemu pierwszy skład należy się z miejsca. To Chamakh z Theo powinni walczyć o pierwszą 11-tkę (Wtedy następuje rotacja jeśli chodzi o RvP - z Theo w składzie na szpicy, a z Chamakhiem na prawej) Imo Theo jest jeszcze lepszy, gdy wchodzi z ławki i sprintuje wśród podmęczonych rywali ;)

Co do Clichy'ego, to on gra efektownie, jest bardzo szybki, można go lubić, ale nie popadajmy w huraoptymizm i pamiętajmy, że jest on.. obrońcą. Popełnia niestety proste błędy i kto wie, czy będacy w formie Gibbs go ze składu nie wygryzie, aczkolwiek Boss ma to do siebie, że nie walnie pięścią w stół i nie zmieni piłkarza, na którego kiedyś stawiał i który teraz zawodzi (bramkarze świetnym przykładem) i to jest właśnie największym mankamentem naszego menedżera.

XwilshereX komentarzy: 59426.09.2010, 19:10

@Charile
Niedługa to Ashley będzie się kładł jako dywanik przy Gibbsie

bacary komentarzy: 2294 newsów: 1126.09.2010, 19:09

A, zapomniałem dodać, oczywiście z tego, że bronie Gaela, oczywiście nie umniejszaj umiejętności Gibbsa, bo uważam, że On będzie idealnym następcą Clichiego, lecz jak na teraz wolę naszego obrońcę z numerem "22".

fabregas1987 komentarzy: 2581526.09.2010, 19:09

aRamsey -->
jednak Gael trzyam jakis poziom (no moze z wyjatkiem WBA), patrzysz na niego przez pryzmat ostatniego meczu, fakt moze czegos mu brakuje, ale jest bardzo szybki, potrafi dobrze wrzucic, niezle sobie radzi w obronie i szczerze powiedziawszy niewiem czemu tak na niego wsiedliscie ...

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3026.09.2010, 19:07

@bac
Przy Ashleyu, Gael może się kłaść jako czerwony dywanik. Nawet przy Kierani'e wygląda bardzo blado... proszę Cię, nie osłabiaj mnie! ;P

howareyou komentarzy: 6048 newsów: 726.09.2010, 19:07

@Charlie, bac
Dokładnie, Clichy sysa ostro. Może się uczyć od Gibbsa ostatnio.

bacary komentarzy: 2294 newsów: 1126.09.2010, 19:05

@Charlie
Ja Go lubię, Ja uważam, że On gra dobrze, i dla mnie to zawsze będzie jeden z najlepszych lewych obrońców świata i kropka ! ;d

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3026.09.2010, 19:04

@fabregas1987
większe szanse ofc*...

@aRamsey
Złapał się za bark po karnym, nie wiadomo nic, żeby miał kontuzję, ale w końcu to jest Arsenal.

@bac
Misiaczku, weź się nie wydurniaj, dobrze wiesz, że On jest beznadziejny...

bacary komentarzy: 2294 newsów: 1126.09.2010, 19:03

@aRamsey
Mecz z Liverpoolem, jakoś nie widziałem, żeby robił jakieś gigantyczne błędy, owszem to na Jego flance był gol, ale to się stało tak, że Andrzej źle podał i Wilshere nie przyjął piłki.

Dalej z Braga, zagrał dobrze, no, ale akurat mecz z Braga był taki, że nikt nie grał źle.

Mecz z Blackburn, z Blackpool, pierwsza połowa z WBA, w drugiej też zagrał przyzwoicie.

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3026.09.2010, 18:59

@fabregas1987
Wiem, że są beznadziejni, ale ja od Vito wolę Wojcieszka i wydaje mi się, że to On ma mniejsze szanse, zwłaszcza, że ostatnio naciskał na Boss'a

@Gigi
Nie napisałem, że w ogóle optymalny, chodziło mi o najsilniejszy na DANĄ chwilę, a że mieliśmy kupę kontuzji to wiadomo jak to wyglądało. Niemniej jednak zgadzam się z Tobą, że kontuzje Nas po prostu niszczą...

Co do ustawienia (tego optymalnego) to bardziej skłaniałbym się ku ławce dla Marouane'a, a Theo na prawą flankę, miał genialne wejścia stamtąd. Lub też zmianę taktyki na 4-4-2 przy czym wszystko Nam się tu zacznie rypać bo gramy na 1 napadziora i pomoc koncentruje się na jednym, głównym playmakerze. Zaryzykuję teorię i zobaczymy co z tego wyjdzie ;)

Wojtek(tak czy siak stratni nie będziemy)
Bac-Seba-Verma-Gibbs
------Song---------------
Theo--------Fabs--Arsza
----Marou------RvP------

Chodzi mi tu głównie o to, że Song byłby ten cofnięty, a reszta (z pomocy) bardziej do przodu. I byłoby to świetne rozwiązanie dla Naszych napadziorów, gdzie Marouane byłby bardziej z tyłu bo lubi się cofnąć, rozegrać itd, a Robin z przodu. Nie wiem czemu, ale z każdym meczem granym tak jak wczoraj coraz bardziej skłaniam się ku takiej taktyce ;p

Strus komentarzy: 106226.09.2010, 18:57

Witam!

Przykro było oglądać słabość Arsenalu w tym meczu. Mimo wszystko stworzyli sobie sporo sytuacji strzeleckich (8 celnych strzałów i 3 słupki) , z czego 2 wykorzystali.
Nie ma co się czepiać ofensywy. Grała wystarczająco dobrze- Nasri i Arshavin pokazali klasę
Środek :Diaby i Eboue to nie ta klasa. Diaby raz niekryty dostał piłkę na linii pola karnego ..i szukał kolegów- symboliczna scena podsumowująca jego występ.

Natomiast defensywa wypadła tragicznie. Ogólnie cienko z odbiorem. Sagna asysta na 1:3 i zawalenie pierwszej bramki. Clichy współwina za drugą bramkę, przy trzeciej powinien pomóc bramkarzowi. Kościelny i Squilacci rządzili z Sunderlandem przy górnych piłkach, a WBA zagrało po ziemi i wyszło szydło z worka. Kościelny: uciekł mu napastnik przy karnym, przy pierwszym golu wykonał fatalny ruch do przodu , przez co piłka przeszła (jeszcze jeden kanonier siatkę zaliczył), przy drugiej nie pokrył zawodnika- był jego (aż tak bał się drugiej kartki?).
Song nieskuteczny w odbiorze, brakowało wsparcia innych zawodników pomocy(Diaby
!), albo go nie było na nominalnej pozycji
Almunia: obroniony strzał, złapany karny, a potem: bez szans przy pierwszej ,straszny babol przy drugiej, strach przed czerwoną przy stanie 0:2 dopełnił dzieła zniszczenia. WBA 5 celnych strzałów na bramkę(łącznie z karnym). 3 przeszły. Masakra. Oby to był jednostkowy przypadek.

Mam zamiar zobaczyć wszystkie mecze Arsenalu w tym sezonie, są tego warci.

aRamsey komentarzy: 948626.09.2010, 18:57

* może nie banalne lecz kardynalne ;p

aRamsey komentarzy: 948626.09.2010, 18:56

bacary---> powiedz mi kiedy on ostatnio zagrał dobry mecz? w obronie daje się robić każdemu, popełnia banalne błędy, a i w ofensywie pożytku z niego nie ma

bacary komentarzy: 2294 newsów: 1126.09.2010, 18:55

To Ja jak zwykle zapytam.

Co wy Macie do Gaela ?!

kamil25m komentarzy: 1626.09.2010, 18:54

A mnie nie obchodzi wynik ważne, aby zobaczyć ładne widowisko i dużo bramek;]

fabregas1987 komentarzy: 2581526.09.2010, 18:53

Cookies -->
wszyscy pisza, ze chca Wojtka, a to faktycznie ogromne doswiadczenie ...
wiem, ze zagra Almunia, ale ja mam juz go dosc i moze wreszcie Wenger zrozumie jak wielki popelnil blad, nie kupujac w lato bramkarza ;/

fabregas1987 komentarzy: 2581526.09.2010, 18:53

Cookies -->
wszyscy pisza, ze chca Wojtka, a to faktycznie ogromne doswiadczenie ...
wiem, ze zagra Almunia, ale ja mam juz go dosc i moze wreszcie Wenger zrozumie jak wielki popelnil blad, nie kupujac w lato bramkarza ;/

mrozioCFC komentarzy: 14626.09.2010, 18:53

Bez Drogby w tamtym sezonie radzili sobie całkiem dobrze. Lamparda ciężko zastąpić a Anelke w zeszłym sezonie również dobrze zastępował Kalou.

fabregas1987 komentarzy: 2581526.09.2010, 18:51

mrozioCFC -->
ja to bym chcial zobaczyc Chelsea bez Drogby, Lampard'a i Anelki (co bedzie odpowiednikiem Van Persie'go, Cesc'a i Walcott'a) ;];]

Cookies komentarzy: 110626.09.2010, 18:51

fabregas1987

on nie ma doświadczenia, a na taką drużynę jak Chelsea potrzeba doświadczonego bramkarza.
Mój typ : Almunia (niestety;/)

howareyou komentarzy: 6048 newsów: 726.09.2010, 18:50

@Gigi
Zgadzam się z tobą w 100%. To miałem na myśli. Nie mamy lepszego piłkarza - gra Andriej. Vela jest fatalny, bez obrazy dla jego fanów, sam go lubię, ale żaden z chłopaka piłkarz na EPL.

Co do optymalnego składu - Chamakh się do mojego nie łapie. Theo robi kolosalną różnicę momentami, zresztą teraz to widać. Pomoc tak samo, a atak:

Theo - RvP - Arshavin

z takim składem raczej nie ma drużyny, z którą nie moglibyśmy grać jak równy z równym. Tylko, że taka gra nie wystarcza, gdy w bramce stoi:

a) Gość, którego te duchy w Hertfordshire chyba tak nastraszyły rok temu, że się boi piłki złapać.

b) Gość, który nigdy tego nie umiał.

aRamsey komentarzy: 948626.09.2010, 18:50

to Almu ma jakąś kontuzję?

mrozioCFC komentarzy: 14626.09.2010, 18:49

Co jak co ale brak Lamparda to jak brak Cesca. Dla widowiska lepiej żeby obydwaj zagrali w meczu

mrozioCFC komentarzy: 14626.09.2010, 18:49

Co jak co ale brak Lamparda to jak brak Cesca. Dla widowiska lepiej żeby obydwaj zagrali w meczu

fabregas1987 komentarzy: 2581526.09.2010, 18:48

CharlieTheUnicorn -->
ale Fabian i Almunia sa beznadziejni, a w zeszlym sezonie Vito nie gral najgorzej, ja bym mu dal szanse z Partizanem, a potem zobaczymy ...

kamil25m komentarzy: 1626.09.2010, 18:45

Też się nie mogę doczekać meczu Chelsea z Arsenalem. Wdg mnie to będzie najciekawszy mecz od początku sezonu.Jako kibic The Blues przyznaję, że ten mecz bedzie o wiele trudniejszy niż mecz z City. Osobiście współczuję wam co do kontuzji, ale my też mamy cięzkie osłabienia w tym Kalou i nie wiadomo czy Lampard będzie w pełni sprawny po operacji przepukliny...
Zyczę wam powodzenia.;D

Gigi komentarzy: 7198 newsów: 4826.09.2010, 18:45

@howareyou

Arshavin jest dobry, ale odniosę się do części Twojej wypowiedzi: "Nie mamy lepszego zawodnika na jego pozycję". To jest moim zdaniem problem. Arshavin na pewno złym graczem nie jest, ale czasem partaczy akcje, że głowa mała, a jak się zmęczy to i rozgrywać nie potrafi. Na czym polega problem? Brak zmiennika. Wszyscy krzyczą "Vela, Vela, Vela", ja też krzyczałem, bo myślałem, że ten chłopak już jest gotowy, ale po meczu z Kurczakami, gdzie dostał szansę od pierwszej minuty i w meczu teraz z WBA zrozumiałem, że on na razie nie będzie nam meczów wygrywał. Charlie, pisałeś, że my spotkań w optymalnym składzie nie wygrywamy, że grają młodzi.. z Bragą mieliśmy b. mocny skład, jedynym młodym był Jack, ale zagrał fenomenalnie. z Blackburn zawsze trudno nam się grało, więc wygrana jest ważna, z Sunderlandem ponad godzina bez Cesca no i bez Verminatora, z WBA skład ukltra rezerwowy, bez klasycznego playmakera przez godzinę (Bo Nasri na skrzydle nie jest w stanie sam rozgrywać i tak chłopak dwoi się i troi )

Napisałeś w swoim składzie Almunia (wracaj chłopie do formy). Zawiesiłem swoje zdanie, że Manu to dobry bramkarz, który po prostu musi złapać formę, ale przywołuję je znowu po meczu z WBA. Gdyby to był van der sar, co wygrywa co chwila mecze, to ok, ale w zeszłym sezonie popełnił strasznie dużo klopsów, a teraz jedną bramkę zawalił w 95%, a drugą (na 3-0) w jakichś 70%.. To już się robi nudne.. Fabian i Almunia popełniają błędy, a Wojtek nawet szansy nie dostanie.. Tyle goli już straciliśmy przez bramkarzy, że ryzyko jest żadne, a zyskać można b. wiele - solidny nr. 1 na dłuuugie lata.

Charlie, napisałeś, że nasz optymalny skład sobie nie radzi, przedstawię Ci, jak moim zdaniem ten optymalny skład powinien wyglądać: (-): gracze niedostępni w ostatnich kilku meczach

---------------Szczęsny*-------------------
Sagna--Squillaci---Vermaelen(-)-- -Clichy
-----------------Song------------------------
---------Fabregas(-)----Nasri----------------
RvP(-)-------------Chamakh-------Arshavin

(lub w ataku inna opcja: RvP w środku, Theo (-) na boku, ewentualnie eksperyment z Theo na lewej)

*Szczsny jest moim zdaniem najlepszy, ale Boss i tak stawia na Almunię, gdy cała czwórka bramkarzy jest zdrowa.

Także widzisz, że na każdej pozycji brakowało nam jednego, niepodważalnie dobrego gracza. A nie wiadomo, czy z KFC byśmy wygrali, gdyby nie wejście Chamakha i Endrju..Wszyscy mówią "nie zwalajcie na kontuzje", ale taka jest niestety prawda. To nie wymówka - gdyby wszyscy byli zdrowi, to byłaby normalna rotacja w składzie, a nie wstawianie graczy po knotuzji, czy bez formy. Diaby grał katastrofalnie, ale musiał wyjść na boisko, bo zmęczeni byli Jack i Rosa.

Co do meczu z Partizanem, to popieram niżej komentujących: wystawmy młodych, dajmy szansę Veli, Szczęsnemu (BŁAGAM CIE ARSENE.. DAJ MU JEDNĄ CHOLERNĄ SZANSĘ..), JET-owi, Lansbury'emu, takim graczom jak Denilson, Djourou czy nawet Aneke/Afobe.

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3026.09.2010, 18:43

@fabregas1987
Vito z CFC? Hahahahahahahhaha no to padłem :D On nie ma najmniejszych szans na występ w tym spotkaniu. Jeżeli okaże się, że Almu rzeczywiście złapał kontuzję barku (tę przy karnym) to na CFC wyjdzie Fabian, a wtedy mamy -30 punktów (nie, nie pomyliłem się, tam ma być -30 punktów)

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3026.09.2010, 18:41

@howareyou
ofc, że lewą, a nie prawą obronę. I zgadzam się co do składu na CFC. W 100%.

fabregas1987 komentarzy: 2581526.09.2010, 18:41

jesli sie zepniemy to mamy szanse z Chelsea:
-----------------Mannone-----------------
--Sagna--Squillaci--Vermaelen--Gibbs--
------------------Song.B.-------------------
-----Nasri-----Fabregas(c)-----Rosicky----
------------Chamakh-----Arshavin-----------
ławka:
Almunia, Clichy, Eboue, Denilosn, Diaby, Wilshere, JET.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
2 : 3
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal35255580
2. Manchester City34247379
3. Liverpool35229475
4. Aston Villa35207867
5. Tottenham33186960
6. Manchester United341661254
7. Newcastle341651353
8. West Ham3513101249
9. Chelsea331391148
10. Bournemouth351391348
11. Wolves351371546
12. Brighton3411111244
13. Fulham351271643
14. Crystal Palace3510101540
15. Everton351281536
16. Brentford35981835
17. Nottingham Forest35791926
18. Luton35672225
19. Burnley35592124
20. Sheffield Utd35372516
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland215
C. Palmer209
O. Watkins1912
A. Isak191
D. Solanke183
Mohamed Salah179
Son Heung-Min169
P. Foden167
J. Bowen166
B. Saka158
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com