Nketiah zawodzi, osłabiony Arsenal remisuje z Leicesterem 1-1

Nketiah zawodzi, osłabiony Arsenal remisuje z Leicesterem 1-1 07.07.2020, 22:09, Łukasz Wandzel 1728 komentarzy

Wiadomo że apetyt rośnie w miarę jedzenia, a po udanym meczu na Molineux Stadium z Wolverhamptonem fani Kanonierów liczyli na swoich ulubieńców także w starciu z Leicesterem City. Podopieczni Mikela Artety podjęli Lisy na własnym boisku i w pierwszej połowie zdecydowanie przeważali, choć na przerwę schodzili tylko z jednobramkowym prowadzeniem. W drugiej połowie prawdziwy zawód swoim kolegom sprawił Eddie Nketiah, otrzymując czerwoną kartkę kilka minut po wejściu na murawę. Remis wydaje się sprawiedliwym wynikiem, ponieważ Arsenal stracił punkty także przez brak skuteczności przed przerwą. Grając w osłabieniu, zdobył tylko jeden punkt, co prawdopodobnie kończy marzenia o grze w Lidze Mistrzów w przyszłym sezonie.

Składy obu ekip:

Arsenal: Martinez - Mustafi, Luiz, Kolašinac - Bellerin, Ceballos (80' Torreira), Xhaka, Tierney - Saka (71' Willock), Lacazette (71' Nketiah), Aubameyang (90+3' Maitland-Niles).

Leicester: Schmeichel - Bennet (76' Gray), Evans, Söyüncü - Justin, Ndidi (82' Praet), Tielemans, Albrighton (59' Fuchs), Perez - Iheanacho (59' Barnes), Vardy.

W trakcie pierwszego kwadransu najgroźniejszą akcję przeprowadzili goście. Lisy krótko rozegrały rzut rożny, a następnie posłały futbolówkę w okolicę 15. metra. Stamtąd uderzał Kelechi Iheanacho, który wpisałby się na listę strzelców, gdyby nie bardzo dobra interwencja Emiliano Martineza. Argentyńczyk, mimo że zasłonięty przez partnerów, zdołał sparować strzał Nigeryjczyka.

To jednak gospodarze otworzyli wynik meczu. W 21. minucie Bukayo Saka nie złamał linii spalonego, kiedy otrzymał podanie od Daniego Ceballosa. Młody Anglik z prawego skrzydła dograł w pole karne do Pierre'a-Emericka Aubameyanga, który po raz 20. w tym sezonie wpisał się na listę strzelców. Strzelona bramka pozwoliła Arsenalowi złapać wiatr w żagle. Lacazette, Aubameyang i przede wszystkim Bukayo Saka byli bardzo aktywni w ofensywie.

Londyńczycy prawdziwe natarcie urządzili nieco po ponad półgodzinie gry. Kasper Schmeichel został zmuszony do interwencji przez Lacazette'a, ale także Hectora Bellerina. Jednak chwilę później gospodarze o mało nie zmarnowali swoich wysiłków. Jamie Vardy dośrodkował piłkę w kierunku Iheanacho, który bez kłopotu trafił do siatki. Arbiter jednak odgwizdał faul. Nigeryjczyk, wbiegając w pole karne, potrącił zawodnika The Gunners.

Po przerwie goście szukali wyrównania, a gola bardzo szybko mógł zdobyć Justin, gdyby nie David Luiz, który zablokował uderzenie rywala. Skoro mowa o Brazyliczyku, warto wspomnieć o rzucie wolnym wykonanym przez stopera Arsenalu. Piłka po strzale Luiza rykoszetem leciała w światło bramki, ale fenomenalnie zachował się w tej sytuacji Kasper Schmeichel. Obaj golkiperzy zaliczyli dobre. Martinez chwilę później po wyczynie Duńczyka równie kapitalnie zachował się przy dośrodkowaniu Vardy'ego i strzale Iheanacho.

Arsenal głęboko się wycofał, a Leicester tworzył sobie okazje do wyrównania. Kanonierzy wyraźnie opadli z sił, ale zawzięcie walczyli w defensywie. W 68. minucie gospodarze byli niezwykle blisko zdobycia drugiego gola. Alexandre Lacazette nawet trafił do siatki po zgraniu głową od Davida Luiza. Niestety, francuski snajper znajdował się na pozycji spalonej i nie dostał więcej okazji na pokonanie bramkarza, ponieważ zmienił go Eddie Nketiah, który... 4 minuty później wyleciał z boiska za ostry faul wyprostowaną nogą. Młody napastnik więcej czasu spędził, oczekując na decyzję VAR-u, niż faktycznie grając.

Londyńczycy musieli w osłabieniu przecierpieć ostatni kwadrans i doliczony czas gry (8 minut). Obrona wyniku stanowiła nie lada wyzwanie. Najpierw 80. minucie Jamie Vardy postraszył defensorów Arsenalu, trafiając w boczną siatkę, a kilka minut później doprowadził do wyrównania. Granie na czas pozwoliło londyńczykom jedynie dowieźć do końca remis.

Oceń piłkarzy po meczu

Leicester CityPremier LeagueRaport pomeczowy autor: Łukasz Wandzel źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
gbn komentarzy: 379810.07.2020, 18:49

O jeden przecinek za mało ;)

gbn komentarzy: 379810.07.2020, 18:48

@mikowhy: Nie powiem, że nie rujnują nas otwarcie :D

Chlopek komentarzy: 3591 newsów: 110.07.2020, 18:48

@Sandbead: Nie ma takiej opcji, bo to nie nowa kadencja parlamentarna tylko 3 lata, w których będą borykać się z problemami, które wytworzyli.

enrique komentarzy: 1915510.07.2020, 18:47

Widząc ten wiec poparcie dla Rafała już widzę Wasze miny w niedzielny wieczór...

Kredens komentarzy: 369810.07.2020, 18:47

@Theo10 napisał: "a tam będzie można głosować zgodnie z własnym poglądem, a nie na mniejsze zło jak teraz."

tak tak, a jak przyjdą te wybory, to znowu 80% ludzi bedzie miało przed oczami PO czy PiS, bo reszta to przecież małe partie i nie mają szans, albo nie chce PiSu, to zagłosuje na PO, bo oni sa przeciwko.

Aż ręce opadają na samą myśl jak to znowu bedzie wyglądało

mikowhy komentarzy: 3216 newsów: 1010.07.2020, 18:46

@gbn napisał: "Trzask - lewa strona, komunizm 2.0 dziękuję postoje."
Dobrze, że teraz nie mamy komunizmu 2.0 xdd

enrique komentarzy: 1915510.07.2020, 18:46

@kamilo_oo: Był dobrym, ale co najważniejsze szanowanym - także przez opozycję. Dodaj do tego najlepszą pierwszą damę w historii powojennej Polski i już wiesz czemu z taką sympatią się ich wspomina.

Alonso komentarzy: 1282410.07.2020, 18:46

Decyzje PiS w ostatnich 5 latach przez które w drugiej turze zagłosowałbym nawet na psa gdyby stanął przeciw Dudzie:
- Demolka w dowództwie wojska, doświadczonych wywalili i powołali przytakiwaczy którzy salutują Misiewiczowi

- Wykorzystywanie Policji czy to do rozganiania protestów czy używania ich jako prywatnej ochrony dla prezesa

- Największa korupcja i niegospodarność ostatniego 30-lecia. Tylko z ostatnich miesięcy: jeden płaci koledze dziesiątki milionów za respiratory których nie dostaliśmy, drugi bierze się za organizowanie wyborów co nie jest w jego kompetencjach i wywala kolejne dziesiątki milionów na drukowanie kart

- Media publiczne jak za PZPR, ogłupiają ludzi i nawołują do agresji

- Prokuratura i sądy pod butem ministra Zero, jak ktoś prowadzi sprawe przeciwko pisowi to potrafią wszcząć postępowanie dyscyplinarne przeciw nieposłusznemu urzędnikowi

- Polityka zagraniczna, z USA powiedzmy ok ale co z resztą? Zachód europy ich zdaniem zły i znów się skłócamy z Niemcami czy Francją, po co? Już z 10 lat słysze o międzymorzu albo Grupie Wyszehradzkiej tylko Słowacy czy szczególnie Czesi chyba mają na to wywalone i nic z tego nie wynika

- Polityka oblężonej twierdzy, ktoś protestuje to go okrzykują wrogiem narodu przy pomocy mediów publicznych czy to nauczycieli, lekarzy, przedsiębiorców czy sędziów, każdego kto się stawia

Nie chce kontynuacji takiej polityki i dalszej transformacji karakana w dyktatora.

Sandbead komentarzy: 342610.07.2020, 18:46

@Chlopek napisał: "Osobiście uważam, że trzeba głosować na p. Andrzeja, bo przynajmniej PO przynajmniej będzie dalej się kompromitować i tracić punkty procentowe, a ludzie w połączeniu Duda + Pis będą mieli szansę zobaczyć nieprawidłową politykę gospodarczą i na tym zyska prawidłowa opozycja czyli Konfederacja."
Wy sobie nie zdajecie dalej sprawy z jednego błędu w tym rozumowaniu - jeśli oddamy władzę całkowicie w Polce w ręce jednej osoby (zwłaszcza tak niezrównoważonej, cynicznej i niebezpiecznej jak prezes) na kolejne 3 lata - to za te 3 lata może się okazać, że obudzimy się z ręką w nocniku w państwie, które z demokracją nie ma NIC wspólnego, a kolejnych wyborów może zwyczajnie nie być. Takim beztroskim podejściem możemy doprowadzić do sytuacji, w której teraz są np. Węgry, a taki stan może się potem ciągnąć latami.

Chlopek komentarzy: 3591 newsów: 110.07.2020, 18:45

@burczymucha: Nie, bo nawet nie przeczytałeś tego co piszę. Załóżmy wygrywa Trzaskowski i na 3 lata blokuje nowe ustawy Pisu, ale po 3 latach ma argument, że jeśli wygrali prezydenckie to z PO wygrają parlamentarne do tego dochodzi koalicja z Hołownią, albo inną partią lewicową i nadal masz tragiczną politykę gospodarczą na kolejne lata. To co opisujesz to moim zdaniem i podkreślam moim zdaniem to krótkowzroczność, która nic nie da.

gbn komentarzy: 379810.07.2020, 18:45

@burczymucha: A co za różnica kto będzie rządzić jak zaraz znów będą transfery https://www.google.com/amp/s/nczas.com/2019/10/10/ludzie-znow-sie-na-nich-nabiora-oto-najglosniejsze-transfery-polityczne-pomiedzy-pis-i-po-grube-ryby-skaczace-z-kwiatka-na-kwiatek/%3famp i pod stołem PiS PO będą sobie rękę podawać i śmiać się wszystkim w twarz ;)

Kowal96 komentarzy: 1758910.07.2020, 18:41

Dla mnie obaj kandydaci są tak wspaniali, że aż zagłosuję na jednego i drugiego ( ͡° ͜ʖ ͡°)

burczymucha (zawieszony) komentarzy: 29210.07.2020, 18:36

@Chlopek: Jak wygra Trzaskowski to ani PO, ani PiS nie będą mieli PEŁNEJ władzy.

Jak wygra Duda, to PiS będzie miało PEŁNĄ władzę.

Naprawdę nie widzisz różnicy?

kamilo_oo komentarzy: 2356710.07.2020, 18:36

Ja nie pamiętam za bardzo czasów Kwacha, bo nawet mnie to nie interesowało. Teraz jest z niego beka, ale ogólnie podobno prezydentem był dobrym.

Chlopek komentarzy: 3591 newsów: 110.07.2020, 18:33

@burczymucha: xD ty myślisz, że zablokowanie Pisu będzie wygraną? To potem zablokuj PO na 5 lat. Podziwiam.

gbn komentarzy: 379810.07.2020, 18:32

Tylko Bosak !
Duda dno.
Trzask - lewa strona, komunizm 2.0 dziękuję postoje.

Chlopek komentarzy: 3591 newsów: 110.07.2020, 18:31

cytat: "ja głosuje na Trzaska tylko dlatego żeby nie wygrał duda"

To jest wbrew logice, a raczej zostałeś zarażony narracją prowadzoną przez tego mężczyznę. On zostając prezydentem nie zrobi nic, bo nie ma większości w parlamencie, a rząd nie zrobi nic, bo ten będzie blokował. Będzie to trwać 3 lata z 5 lat kadencji. Przez ten czas będzie jeździć za granicę skarżąc się na prawo i lewo. (czytaj: Niemcy). Do czego to doprowadzi? że za trzy lata parlamentarne może wygrać PO z pomocą Hołowni. Osobiście uważam, że trzeba głosować na p. Andrzeja, bo przynajmniej PO przynajmniej będzie dalej się kompromitować i tracić punkty procentowe, a ludzie w połączeniu Duda + Pis będą mieli szansę zobaczyć nieprawidłową politykę gospodarczą i na tym zyska prawidłowa opozycja czyli Konfederacja. Notabene z p.Rafałem gospodarka pójdzie podobnym katastrofalnym torem, więc to nie lepszy wybór. Tylko da złudną nadzieję, że jak prezydencio p. Rafał będzie przekonywać do głosów na PO w parlamentarnych to coś zmieni i zamiast PIS będzie PO.

Drugim moim powodem wyboru Dudy jest linia podziału czyli sumienie: anty-lgbt i inne zwodnicze ideologie plus to, że nie jest na pasku Unii i Niemiec tak jak kiedyś słynne pokłony Pani Kopacz. Trzeba też mu oddać, że jeśli ktoś próbował oczernić na arenie między narodowej imię polski to je bronił jak te listy, wystąpienie w Auschwitz czy wtedy jak kolo z Izraela go nie zaprosił.

@adrianjestem:

burczymucha (zawieszony) komentarzy: 29210.07.2020, 18:31

No przecież te dmuchane lale przy Kwaśniewskim to jakieś wyrostki. Najlepszy prezydent. Lubił sobie czasem wypić, ale nawet z alkoholem we krwi lepiej rządził państwem niż te marionetki na trzeźwo.

Theo10 komentarzy: 827410.07.2020, 18:27

Jeśli ktoś uważa, że wybór między Trzaskowskim a Dudą, to wybór między dżumą a cholerą, to mam jedną radę - głosujecie na Trzaskowskiego. W ten sposób PiS nie będzie mógł przepychać swoich ustaw i być może dojdzie do rozpisania nowych wyborów parlamentarnych, a tam będzie można głosować zgodnie z własnym poglądem, a nie na mniejsze zło jak teraz.
A jeśli nowych wyborów nie rozpiszą, to przynajmniej się będą wzajemnie blokować. Trzaskowski nie będzie miał władzy jako Prezydent, a szkodliwe pomysły PiSu będą blokowane.

burczymucha (zawieszony) komentarzy: 29210.07.2020, 18:26

@Sandbead: TVP jest bardziej bezczelna w swoich działaniach. TVN ukrycie też tylko i wyłącznie agituje Trzaskowskiego. Jednak sam wybór rozumiem, bo tak jak mówię, z dwojga złego lepszy ten Trzaskowski, ale to też nie jest dobry wybór.

Ogólnie kampania Trzaskowskiego była bardzo podobna do Dudy. Podstawieni dziennikarze z masą pytań, a kandydaci ze znajomością odpowiedzi. Jeszcze mówili wszystko kropka w kropkę, tak jak mieli napisane na kartce. Przykre to trochę.

Daleko nie szukać - dziennikarz PO (no, ale niby neutralny, tak dla niepoznaki), zapytał najpierw po polsku "Czy może zadać pytanie w języku francuskim". Trzaskowski oczywiście się zgodził i na to pytanie odpowiedział mu również w języku francuskim. Po co ta farsa? Przecież specjalnie to zrobił, żeby przyrnąć głupa i delikatną aluzją powiedzieć ludziom "tak, ja znam język francuski". Fajnie, że zna, ale mógł to ujawnić w normalny sposób, a nie podstawionym dziennikarzynom. Środek miasta w Polsce, pełno Polaków dookoła, a polski dziennikarz pyta się Trzaskowskiego czy może zadać pytanie w języku francuskim. Zero przypału, naprawdę.

Takie akcje tylko psują renomę kandydata. Ja go podziwiam, że jest wykształcony, ale takich delikatnych szwindlów nie znoszę. Ludzie się jarają, że zna francuski, ale, że to wszystko było niczym dmuchany teatrzyk, to już mało kto wie, albo mało kto chce wiedzieć.

kwiatinho komentarzy: 1312810.07.2020, 18:24

@PtoOk:
Kiedy Kwachu rządził też nie miał, kwestia dogadania. Lech też nie miał rządu tylko rządziła opozycja.

Kompromis

Sandbead komentarzy: 342610.07.2020, 18:24

@enrique:

"Ja w pierwszej turze nie głosowałem na żadnego z kandydatów i drugą turę miałem właściwie sobie odpuścić ale muszę przyznać, że Pan Prezydent Duda wraz ze sztabem skutecznie mnie zachęcili, żeby w drugiej turze oddać głos na Trzaskowskiego."

Faktycznie źle się wyraziłem i wprowadziłem tym zdaniem w błąd - tam miało być "Ja w pierwszej turze nie głosowałem na żadnego z kandydatów, którzy przeszli do II tury" co w domyśle miało znaczyć, że oddałem swój głos na innego kandydata. Pisałem ten komentarz po raz drugi bo za pierwszym razem nacisnąłem sobie jakiś skrót i wywaliło mnie ze strony i już za drugim razem nie dopisałem najważniejszego. Przepraszam - mój błąd.

enrique komentarzy: 1915510.07.2020, 18:20

@Sandbead:
To dlaczego nie głosowałeś w 1 turze na któregoś z kandydatów który odpowiadałby Twoim poglądom ?
Dobrowolnie zrezygnowałeś mając wybór, a teraz nie mając wyboru głosujesz na byle kogo. Sorry ale dla mnie nie ma to sensu.

adrianjestem komentarzy: 45710.07.2020, 18:19

@FaxingBerlin: myśle, ze może będzie chociaż trochę bardziej samodzielnym, a nie podpisywał wszystko co leci.
Wiadomo, ze trzaskowski będzie się tez słuchał PO, chcociaz będzie prezydentem który wypowie więcej po angielski niż This is...

adrianjestem komentarzy: 45710.07.2020, 18:18

@Kredens: dlatego nie wiem dlaczego ponad 70% społeczeństwo oddało głos na Po /PiS...
ale z dwojga złego wole żeby wygrał Trzaskowski niż cała Polska ma rządzić jedna partia i to jeszcze pis

Sandbead komentarzy: 342610.07.2020, 18:16

@enrique:

No faktycznie, lepszą perspektywą jest zagłosowanie na kandydata, z którym się nie zgadzam nawet w 5%, a do tego jego wygrana równa się oddaniem całkowicie władzy w państwie jednej partii, a właściwie jednemu człowiekowi.

Faktycznie można powiedzieć, że nie mam większego pojęcia co w głowie ma Trzawskowski (bo kto ma?). Za to po pięciu latach rządów Dudy mam doskonałe pojęcie co w głowie ma Andrzej oraz prezes Jarosław i nie zgadzam się z tym. A dodatkowo dochodzi do tego wszystkiego fakt, że mi czyli pracującemu i studiującemu singlowi w wieku 27 lat PAD oraz partia rządząca po prostu nie ma mi nic do zaoferowania. Tylko tyle i aż tyle.

enrique komentarzy: 1915510.07.2020, 18:15

Mnie najbardziej w tej kampanii bawi wojna internetowa i komentarze pisane na zlecenie.
Na GW setki komentarzy Duda taki sraki owaki, pisane jeden za drugim w 2-3 minutowych odstępach z setkami lajków, a co 3-4 komentarz to jedno i to samo tylko w nieco innej wersji.
Potem wchodzę na INT i tu znowu to samo- Duda znowu taki sraki owaki i oczywiście słynny już SławomirGrzywa i jego 40 stronnicowe wypociny o Dudzie.

Na szczęście po 20 studenci już nie pracują i da się wtedy znaleźć nieco sensowniejsze komentarze.

Naprawdę czy obie strony sąd

burczymucha (zawieszony) komentarzy: 29210.07.2020, 18:15

@Chlopek napisał: "Od siebie dodam, że wolę p. Andrzeja. Nie ze względu na program, czy obietnice, ale mam swoje powody. Za to nie rozumiem kogoś kto wybierze p. Rafała chyba że tylko ze względów lewicowych."

Jesteś przykładem człowieka przekupionego. Nie musieli się zbytnio starać, żeby Cię zmanipulować. Jako neutralny wyborca powiem Ci z głębi serca, że popełniasz błąd. Nie muszę się rozpisywać, bo argumentów w "rękawie" mam sporo, ale o jednym (tym najważniejszym) już niżej napisałem.

Zrozum, że jak wygra Duda, to PiS będzie miało całą władzę tylko dla siebie. Nie widzisz jak nas dymają na kasę? Niby więcej zarobisz, ale więcej płacisz w sklepie (w ogóle... nie wierzę, że muszę komuś to tłumaczyć xD).

Jak wygra Trzaskowski, to będą mogli blokować przeróżne ustawy PiSu. Sam Kaczyński już będzie miał gówno do gadania.

No, a trzecia sprawa - to lepiej sprawdź jakie funkcje pełni prezydent. Głównie jest to funkcja reprezentacyjna.

FaxingBerlin komentarzy: 94110.07.2020, 18:13

@adrianjestem napisał: "Jak można głosować na tego pachołka Dudę ...
No każdy tylko nie duda.
To co kaczor mu powie to on robi, wszystko podpisze co mu każą. Gorszego prezydenta nie było chyba nigdy. Zamydlił ludzia oczy bo dał 500 zł z ich pieniędzy i tyle."


Masz rację ale czy myślisz że Rafał Trzaskowski będzie lepszym prezydentem?

sWinny komentarzy: 782810.07.2020, 18:11

Też nie rozumiem tych waszych rozkmin czy lepsze PO czy PiS. To jakby pływać w szambie i się zastanawiać czy do nosa wpadł Ci zużyty tampon czy zużyty patyczek od nosa albo coś gorszego

PtoOk komentarzy: 220010.07.2020, 18:10

@enrique: Ale wiadomo, że adrian nie ma nic w głowie

Sandbead komentarzy: 342610.07.2020, 18:10

@burczymucha napisał: "Nie wiem czy wiesz, ale większość "myślników" można również dopisać do Trzaska (oczywiście zamiast TVP dać TVN)."
NIE, nie zgadzam się z tym kompletnie. Skończmy z tą głupią filozofią symetrystów "a bo TVN to to samo tylko w drugą stronę" - TVN w tym momencie nie jest nawet w połowie tak skrajnie propagandowe jak TVP, podczas gdy w TVN można było podczas wieczoru wyborczego po pierwszej turze zobaczyć wypowiedzi wszystkich kandydatów (mniej więcej w równym wymiarze czasowym z lekką przewagą Hołowni, Dudy i Trzaskowskiego) tak w TVP mieliśmy 45 minut wiecu Dudy i po tym wszystkim sklejone kilka minut Trzaskowskiego i wtrącenia Hołowni i Bosaka o reszcie nic. Podczas gdy w głównym wydaniu wiadomości TVN (nie mówię tutaj o stronniczych TVP info i TVN24) można wciąż dowiedzieć się czegokolwiek ze świata i z Polski i w miarę obiektywnie pokazani są obaj kandydaci ze wskazaniem na Trzaskowskiego tak w partyjnej TVP jest WYCHWALANIE POD NIEBIOSA DUDY na przemian z JECHANIEM PO TRZAWSKOWSKIM ILE WLEZIE. Wreszcie podczas gdy do dyskusji w TVN zapraszani są ludzie z obu głównych partii i obaj mogą się w równej mierze wypowiedzieć i wybronić z własnych opinii tak w gościu wiadomości od dłuższego czasu jest albo zapraszany ktoś z PiSu albo jeżeli jest ktoś z PO to jest to jechanie na przemian Danki z Adamczykiem i gościa z PiSu po gościu z PO, wtrącanie, przerywanie w połowie wypowiedzi, krótszy czas.

Skończmy z tą retoryką TVN=TVPis. Tak było może jeszcze dwa-trzy lata temu. Ale jeżeli ktoś twierdzi, że dzisiaj TVN jest chociaż w połowie tak stronniczy jak TVP to dla mnie albo nie chce widzieć problemu albo jest zwyczajnie ogłupiony i zaślepiony.

A zasadnicza różnica pomiędzy tymi stacjami jest taka, że TVP JEST TELEWIZJĄ PUBLICZNĄ OPŁACANĄ Z NASZYCH PODATKÓW.

Kredens komentarzy: 369810.07.2020, 18:09

@adrianjestem:

Komorowski robił to samo np. jak PO była u władzy, tylko jakoś nie tak nachalnie, ale do powiedzenia miał tyle samo, co Duda teraz

enrique komentarzy: 1915510.07.2020, 18:09

To mnie właśnie najbardziej wkurza w tych wyborach - głosuję na B TYLKO PO TO by nie wygrał A. Nieważne że B to jakiś podstawiony słup i nie mam zielonego pojęcia co ten koleś naprawdę ma w głowie...

PtoOk komentarzy: 220010.07.2020, 18:08

@kwiatinho: a jak ma spełnić obietnice jak nie będzie miał ze sobą rządu ? To jest niewykonalne

adrianjestem komentarzy: 45710.07.2020, 18:07

@Chlopek: ja głosuje na Trzaska tylko dlatego żeby nie wygrał duda. W 1 turze głosowałem na Bosaka.
Ludzi którzy głosują na Dudę nigdy nie zrozumiem, chyba ze kompletnie nie znają się na polityce

Chlopek komentarzy: 3591 newsów: 110.07.2020, 18:05

Od siebie dodam, że wolę p. Andrzeja. Nie ze względu na program, czy obietnice, ale mam swoje powody. Za to nie rozumiem kogoś kto wybierze p. Rafała chyba że tylko ze względów lewicowych.

Alonso komentarzy: 1282410.07.2020, 18:03

Wywalcie ten terminarz i tabele. Myślałem że już jutro derby i sobie planowałem sobote xD

enrique komentarzy: 1915510.07.2020, 18:02

A idźcie wszyscy głosować na Trzaska, przynajmniej nie będziecie sobie wypominać że nie próbowaliście po zwycięstwie Dudy.

adrianjestem komentarzy: 45710.07.2020, 18:01

Jak można głosować na tego pachołka Dudę ...
No każdy tylko nie duda.
To co kaczor mu powie to on robi, wszystko podpisze co mu każą. Gorszego prezydenta nie było chyba nigdy. Zamydlił ludzia oczy bo dał 500 zł z ich pieniędzy i tyle.

kwiatinho komentarzy: 1312810.07.2020, 18:01

@Spejsik:
Dlatego napisałem że rozumiem wyborców Hołowni (moja żona na niego głosowała) czy Bosaka wielu z tej stronki itd ale nie rozumiem wyborców Dudy.
Jak oddam głos na Trzaskowskiego a ten nie spełni obietnic i dalej będzie do dupy to więcej głosu mojego nie dostanie.
Ja szanuję swój głos

burczymucha (zawieszony) komentarzy: 29210.07.2020, 18:00

@Sandbead: Nie wiem czy wiesz, ale większość "myślników" można również dopisać do Trzaska (oczywiście zamiast TVP dać TVN).

Po prostu Trzaskowski jest na trochę lepszej pozycji i ludzie nie widzą do końca jego wad, bo jeszcze nigdy głową państwa nie był. To jest tak zwane złudzenie optyczne. Jak wygra, to poczekaj pięć lat, będzie tak samo obsmarowywany gównem, jak Duda.

No, ale wiadomo, że Duda to też prezydent nijaki. Większość ludzi ma go dość. Poparcie ma głównie od osób starszych (trzynaste emerytury). To też jest zabawne, że gość najpierw zabiera im forsę, a potem daje jako trzynastą emeryturę, a oni się cieszą.

Trzaskowski też na większości wystąpień, albo debat znał pytania, do których mógł się przygotować. Nie myśl, że nie. Tylko jest trochę bardziej ogarniętym człowiekiem i przede wszystkim - inteligentniejszym.

Ja na drugą turę nie idę. Niby zbyt dużo nie zmienię, bo i tak wygra jakieś zło, ale chcę mieć czyste sumienie i świadomość, że do tego bałaganu nie przyłożyłem ręki.

Kredens komentarzy: 369810.07.2020, 17:57

Ja tylko mam taką nadzieję, że jak wygra Duda, to po wyborach wszystko wyjdzie, w jakiej dupie jesteśmy i PiS sam się zaora. Najgorsze w tym, że w Polsce nie będzie potem za ciekawie, no i ludzie musza też przejrzeć na oczy

Jak wygra Trzaskowski, to wtedy będą mieli dobrą wymówke, że prezydent jest przeciwko nim.

Więc jako przeciwnik obu bardziej ucieszyłaby mnie wygrana Andrzeja.

Spejsik komentarzy: 341810.07.2020, 17:55

@kwiatinho napisał: "Pieniądze na eko modernizacje są z budżetu UE a 200 zł dla matek to coś nadzwyczajnego skoro przez 5 lat wyrzuca się miliardy na nierentowne kopalnie komisje smoleńskie przekop mierzei i wiele innych?"
Nie mówię, że to jest coś nadzwyczajnego (chociaż według mnie +200 dla matek jest mocno krzywdzące dla ojców) tylko odniosłem się do twojego komentarza, że prezydent nie ma budżetu, nie może stawiać propocyzycji ustaw.

Jeżeli ktoś chce głosować na PiS to niech głosuje, jeżeli na PO też, a jeżeli na nikogo to też nie powinno to stanowić problemu. Niech każdy podejmie decyzję taką, jaka uważa za najbardziej słuszna, byle się nie kłócić na te tematy typu "bo ten głosuje na tego, a on jest taki zły".

Sandbead komentarzy: 342610.07.2020, 17:53

Ja w pierwszej turze nie głosowałem na żadnego z kandydatów i drugą turę miałem właściwie sobie odpuścić ale muszę przyznać, że Pan Prezydent Duda wraz ze sztabem skutecznie mnie zachęcili, żeby w drugiej turze oddać głos na Trzaskowskiego. To co się wydarzyło podczas ostatnich dwóch tygodni to przechodzi ludzkie pojęcie i mając na uwadze to, że spodziewałem się po partyjnej telwizji oraz sztabie Dudy wiele to i tak przerosło to moje wszelkie oczekiwania. Kilka przykładów tylko z pamięci (a było tego znacznie, znacznie więcej) skandalicznych wg. mnie zachowań telewizji Dudy/prezydenta/ jego sztabu:

-ustawiona debata w TVP (tutaj nawet nie trzeba komentować, przegrać debatę samemu ze sobą to trzeba umieć)
-morda Morawieckiego wrzeszcząca przez mikrofon z kolejnych polskich wiosek, w których się pojawił niczym święty Mikołaj z czekami bez pokrycia (czy ten człowiek ma teraz urlop? czemu on z naszych publicznych pieniędzy urządza sobie objazdy po Polsce i prowadzi Dudzie równoległą kampanię PARANOJA). Do tego to obrażanie i szczucie na Trzaskowskiego w co drugim zdaniu jak nakręcony
-TVP szczujące 24/7, KŁAMIĄCE w żywe oczy, główne wydanie wiadomości złożone z 5 reportaży najeżdżających na Trzaska i 4 wychwalających Dudę, żadnych wieści ze Świata czy z Polski - telewizja partyjna ZA 2 MILIARDY ZŁOTYCH ROCZNIE Z PUBLICZNEJ KASY
-ostatnie debilne akcje sztabu Dudy - naśmiewanie się z nazwiska, ze wzrostu, debilny filmik z "grą" o Trzaskowskim NA OFICJALNYM PROFILU GŁOWY PAŃSTWA - ile ten człowiek ma lat, że musi sięgać po zagrywki rodem z gimnazjum, czy on już całkowicie przestał myśleć samodzielnie i taki rodzaj prowadzenia kampanii mu odpowiada? mentalne dno
-rozsyłanie ulotek namawiających do nie głosowania na Trzaskowskiego i ta cała akcja #RafałNieKłam - brak słów
-wyciągnięcie Pierwszej Damy z szafy po pięciu latach prezydentury i próba wmówienia ludziom jaka to wspaniała kobieta i ile ona nie zrobiła przez ten czas - brak słów
-wyciąganie jakichś afer sprzed 6 lat byle tylko dowalić Trzaskowskiemu cokolwiek, podczas gdy wielomilionowe przekręty Morawieckiego, Szumowskiego i te nieszczęsne karty Sasina zostały zamiecione pod dywan

Tak jak mówię to są tylko pierwsze z brzegu przykłady obślizgłych zagrywek Dudy i jego sztabu z ostatnich DWÓCH TYGODNI kampanii. Ja nie chcę, żeby tym krajem rządził człowiek, który żeby utrzymać władzę jest zdolny upodlić się i zniżyć do poziomu takich zagrywek jakie wypisałem wyżej. Nie chcę, żeby prezydentem był człowiek całkowicie pozbawiony własnej woli, o mentalności 15 latka, który zezwala na tubę propagandową telewizji partyjnej i boi się stanąć do uczciwej debaty, a barykaduje się na bezpiecznym terenie, na którym jest głaskany po główce i wychwalany pod niebiosa. Nie chcę prezydenta, który na dwa dni przed pierwszą turą leci sobie do Stanów żeby poprawić wizerunek i wpisać się Trumpowi do księgi gości.

A najbardziej mnie w tym wszystkim boli, że ludzie, którym dłuższa perspektywa tego kraju jest obojętna, dla których liczy się tylko, że tu i teraz są przekupywani przez rząd WŁASNYMI pieniędzmi, zdecydują, że ten człowiek prezydentem zostanie.

adrianjestem komentarzy: 45710.07.2020, 17:53

Co w sytuacji jeśli LM wygra np. Manchester City, LE Manchester Utd
City dostaje bana na LM w przyszłym roku.
Wtedy miejsca przechodzą na jakiś inny kraj?
Przy Banie dla City 5 miejsce daje LM, ale przy wygraniu LE i LM przez angielskie drużyny daje to np jeszcze nam szanse na 6 miejsce w LM czy nie ?

enrique komentarzy: 1915510.07.2020, 17:50

Te wybory to kpina, Ci dwaj co zostali to żadni prezydenci.

Mi brakuje kogoś takiego jak Kwaśniewski - można było go nie lubić, ale koleś chociaż jakoś się prezentował i nawet opozycja go szanowała, a jego żona to była prawdziwa pierwsza dama - symbol stylu i elegancji.

burczymucha (zawieszony) komentarzy: 29210.07.2020, 17:49

Nie no. Ja wiem, że ludzie nie widzą różnicy, ale powiem krótko:

Trochę lepiej jakby wygrał Trzaskowski, bo wtedy PiS nie będzie miało w pełni władzy, a większość ich chorych ustaw będzie wetowane.

Jak wygra PiS, to nie będą musieli się liczyć ze zdaniem innych i niedługo za bochenek chleba będziemy płacić 20 złotych.

No, ale najgorsze w tym wszystkim jest to, że mi się nie widzi ani jeden, ani drugi. Do Trzaska też nie mam zaufania. Straszne to jest, że dwóch, najgorszych kandydatów ma takie poparcie w Polsce.

gbn komentarzy: 379810.07.2020, 17:45

Czy PiS czy PO....na obietnicach się tylko kończy, a później i tak wszyscy jesteśmy w dupie :)

DzejCoop komentarzy: 326410.07.2020, 17:45

@Fabri4: oddaj mi skoro tak :)

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com