Obywatele znów górą w Londynie: Arsenal 0-1 Man City

Obywatele znów górą w Londynie: Arsenal 0-1 Man City 21.02.2021, 18:31, Patryk Bielski 1172 komentarzy

Na Emirates Stadium bez niespodzianki. Manchester City wygrał ósme ligowe spotkanie z rzędu przeciwko drużynie Arsenalu, przedłużając tym samym swoją passę wygranych we wszystkich rozgrywkach do 18. Trzy punkty Obywatelom zapewnił na samym początku meczu Raheem Sterling.

W porównaniu ze spotkaniem przeciwko Benfice, Mikel Arteta dokonał w wyjściowej jedenastki kilku zmian. Od pierwszych minut na murawie pojawili się Mohamed Elneny, Pablo Mari, Kieran Tierney oraz Nicolas Pepe. Oto składy, w jakich grały obie ekipy:

Arsenal: Leno, Bellerin, Tierney, Holding (82' Holding), Mari, Elneny (86' Ceballos), Xhaka, Saka, Ødegaard (73' Lacazette), Pepe (73' Smith Rowe), Aubameyang.

Manchester City: Ederson, Cancelo, Ruben Dias, Stones, Zinchenko, Bernardo Silva, Fernandinho, De Bruyne (Gabriel Jesus), Mahrez, Gundogan, Sterling.

Początek spotkania należał zdecydowanie do gości, którzy od razu ruszyli na bramkę Leno, co poskutkowało trafieniem Sterlinga już w 2. minucie meczu. Piłkę do swojego kolegi w pole karne dośrodkował Mahrez, a Anglik uwolnił się spod opieki Roba Holdinga i głową umieścił futbolówkę w okienku. W pierwszym kwadransie gry City całkowicie dominowało na murawie, a Arsenal nie potrafił zawiązać żadnej składnej akcji. Co więcej, rzadko bywał przy piłce. Kanonierzy popełniali sporo indywidualnych, niewymuszonych błędów.

W miarę upływu czasu londyńczycy zaczęli grać jednak coraz lepiej. Szczególnie dobrze wyglądała współpraca Bukayo Saki z Kieranem Tierneyem na lewej stronie boiska. Większość akcji kończyła się jednak na niecelnych dośrodkowaniach Szkota. 19-letni skrzydłowy raz znalazł się w dogodnej sytuacji do oddania strzału, jednak ten na piątym metrze zablokował... Aubameyang. Kanonierzy dość składnie wychodzili spod pressingu i gdyby nie szybko zdobyta bramka Obywateli, możliwe, że schodziliby do szatni z bezbramkowym remisem, bowiem City poza dwoma celnymi strzałami nie szturmowało przesadnie bramki Leno.

Obraz gry w drugiej części nie uległ zmianie. Nadal to goście byli stroną przeważającą, ale bramkarze obu ekip mieli niewiele pracy. Mecz był płynny i toczył się w stosunkowo szybkim tempie. City dwukrotnie mogło podwyższyć rezultat spotkania, ale najpierw minimalnie chybił De Bruyne, który sprytnie chciał przelobować Leno, a później w końcówce meczu piłkę tuż obok słupka posłał Cancelo. Kanonierzy w drugich 45. minutach gry nie oddali celnego strzału, w porównaniu do jednego uderzenia City. Goście wygrali ten mecz najmniejszym nakładem sił i choć wynik na to nie wskazuje, przez cały czas kontrolowali jego przebieg.

Oceń piłkarzy Arsenalu | Obejrzyj skrót spotkania

Manchester CityPremier LeagueRaport pomeczowy autor: Patryk Bielski źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
illpadrino komentarzy: 12030 newsów: 323.02.2021, 12:40

@Marzag napisał: "krócej będą się nadawać do mieszkania niż te tradycyjne."

Co znaczy krócej, bo aktualnie domy z drewna to najlepsza rzecz jaka się może zdarzyć, tylko wychodzą drożej niż zwykły, a dwa mało architektów chce robić projekt bo nie wiedzą jak liczyć wytrzymałość drewna :)

Z Belek modrzewiowych stawiam chate na 100lat bez grzyba i problemów. Trzeba po prostu też takie klimaty lubić, nie każdy będzie się czuł dobrze w domu z drewna mimo, że nawet mieszkanie w takim jest zdrowsze np.

illpadrino komentarzy: 12030 newsów: 323.02.2021, 12:37

Sie kłócicie :D

Genzo jak sie bedzie budować, to po prostu mu rzucicie 100k wiecej wyceny i tyle.

Marzag komentarzy: 41183 newsów: 123.02.2021, 12:37

@GenzoArs napisał: "ale na miłość boską za 200tys. nie jesteś w stanie kupić działki i postawić na niej domu, w którym zamieszkasz."
To jest akurat nieprawda bo są przecież domy drewniane które są dużo tańsze z tym że krócej będą się nadawać do mieszkania niż te tradycyjne.

zniwiarz01 komentarzy: 9423.02.2021, 12:35

@GenzoArs napisał: "i tu Kolego możemy zamknąć rozmowę."
Masz rację, możemy zamknąć.
Aktunie ten sam dom wybudowalbym w tych samych pieniądzach albo i taniej, porostu teraz więcej rzeczy zrobiłbym sam, dzięki czemu więcej bym zaoszczędził. Ale jeżeli ty za wszystko chcesz płacić to taki dom postawiłbym pewnie za 500 tys.

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214323.02.2021, 12:34

@zniwiarz01: ja kiedyś słuchałem lamentów koleżanki, że ta budowa domu taka droga, nic się nie zgadza z kosztorysem, że ona się już wybudowała, że poszło pół bańki, że nie wszystko jeszcze skończone. No to podjechałem zobaczyć, a tam jakiś kosmiczny projekt domu z dachem wielospadowym, tu kopertowy, tam jakieś lukarny, wykusze, cuda wianki. Chata nieotynkowana, ale przed wjazdem 500m2 kwadratowych drogiego polbruku, brama wjazdowa, itd. A po dłuższej rozmowie wyszło, że jechała do pierwszej lepszej hurtowni, brała po cenach jakie jej podali, dachówka nowoczesna, płaska, bardzo droga (ale ładna przecież), więźba KVH, bo jej dekarz powiedział, że wytrzyma lata i inaczej nie da rady (dobrze, że BSH jej nie wcisnął), itd itd. Długo mógłbym wymieniać. Postawienie domu kosztuje X, a postawienie domu bez wiedzy i głowy kosztuje 2X.

illpadrino komentarzy: 12030 newsów: 323.02.2021, 12:30

Kuzynka buduje dom 115m² (podłogi), piętrowy za 150k zł na działce od mamy. (Za którą spokojnie można wziąć pewnie z 50k.)

Postawić możesz za to 200 z działką, ale zamknąć ze wszystkim nie ma chyba szans. Chyba, że dom ma 60m² i robisz większość sam lub po znajomych firmach.

Musiałbyś podać więcej info, bo ja chcąc postawić i wykończyć 40-50m domku całorocznego musiałem liczyć się z kosztami 130k na gotowo. :)

Pietraszko (zawieszony) komentarzy: 141923.02.2021, 12:30

@noth napisał: "Latem IN
- Ricardo Perreira
- Bissouma
- Isak
- jakis dobry stoper
- zmiennik dla Tierneya
- Ryan

Latem out
- Bellerin
- Nkietah
- Lacazette
- AMN
- Geundozi
- Torreira"


Rozumiem, że to twoje plany transferowe w karierze Arsenalem w grze fifa 21. Całkiem dobre pomysły, ale nie wiem czy sensowne jest dzielenie się nimi tutaj.

zniwiarz01 komentarzy: 9423.02.2021, 12:29

@RahU napisał: "No ale gość który napisał 100 komentarzy z rzędu o tym, że karny był słuszny, twierdzi, że nie da się. Czyli się nie da i koniec, a Ty nie wybudowałeś. I w ogóle nie wiesz o czym mówisz :)

Ehh... Chyba wprowadzę tę funkcję ignorowania, takie typki jak @Forever4 wylądują na niej szybciej niż @ljungberg77"

Jeżeli ktoś nie chce to nic nie zrobi. Ja co prawda nie miałem elewacji zrobionej w tej kwocie ale cały dom wykończony w środku i ocieplony z zewnątrz wraz z klejem. Później położyłem strukturę za jakieś dodatkowe 5tys.

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214323.02.2021, 12:29

@GenzoArs: jak przekroczę 200k, to dostaniesz za darmo, jak zmieszczę się, płacisz mi 200k za dom i 200k za to, że nie wierzyłeś. Tak byłoby najuczciwiej :) A na poważnie, jeżeli zamierzasz się wkrótce budować, to rób to z głową, tak jak napisał kolega @zniwiarz01, bo ludzie potrafią przewalić ogromną kasę na budowie domu, a potem wciskać innym, że taniej się nie da. Służę pomocą na PW.

GenzoArs komentarzy: 1981 newsów: 923.02.2021, 12:29

@zniwiarz01 napisał: "Kolego, w 2015 roku"
i tu Kolego możemy zamknąć rozmowę.
poniżej napisałem, że prosty dom 86m2 Kamilek kosztował jeszcze rok temu 210tys. teraz kosztuje 270.

@zniwiarz01 napisał: "Co prawda nie liczę działki"
no właśnie. nie liczysz działki.

Czytasz w ogóle od początku tą rozmowę?

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214323.02.2021, 12:26

@zniwiarz01 napisał: "Kolego, w 2015 roku wprowadziłem się do domu który wybudowałem, 96 M2 i kosztowało mnie dokładnie 200 tys. Co prawda nie liczę działki ale dom za taką kwotę można spokojnie wybudować. Trzeba tylko chęci i rozsądku przy tym co się robi."
No ale gość który napisał 100 komentarzy z rzędu o tym, że karny był słuszny, twierdzi, że nie da się. Czyli się nie da i koniec, a Ty nie wybudowałeś. I w ogóle nie wiesz o czym mówisz :)

Ehh... Chyba wprowadzę tę funkcję ignorowania, takie typki jak @Forever4 wylądują na niej szybciej niż @ljungberg77

GenzoArs komentarzy: 1981 newsów: 923.02.2021, 12:24

@RahU: tak jak napisałem. Wybuduj i pokaż, że się da. Ja zapłacę 220tys. będziesz 20tys. na czysto. jak się potargujemy to 230tys. też zapłacę.

zniwiarz01 komentarzy: 9423.02.2021, 12:23

@GenzoArs napisał: "Staram się pisać do Ciebie z szacunkiem, bo wierzę, że postawiłeś te 2 domy, więc się znasz.
ja jestem na etapie szukania działki i jak już pisałem nie jestem wymagający, ale na miłość boską za 200tys. nie jesteś w stanie kupić działki i postawić na niej domu, w którym zamieszkasz. no nie przekonasz mnie, nie dlatego, że nie chcesz, tylko dlatego że to nie możliwe.
no offence, ale wystarczy napisać, że ciut przesadziłeś z tą kwotą ;)"

Kolego, w 2015 roku wprowadziłem się do domu który wybudowałem, 96 M2 i kosztowało mnie dokładnie 200 tys. Co prawda nie liczę działki ale dom za taką kwotę można spokojnie wybudować. Trzeba tylko chęci i rozsądku przy tym co się robi.

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214323.02.2021, 12:15

@GenzoArs: No ale jak mam Ci udowodnić, że jednak jesteś w stanie? Zrobić Ci kosztorys? Wybudować i pokazać, że się da? :)

GenzoArs komentarzy: 1981 newsów: 923.02.2021, 12:12

@RahU napisał: "Nie popłynąłem, ale nie będę Cie przekonywał, nie musisz mi wierzyć :)"
Staram się pisać do Ciebie z szacunkiem, bo wierzę, że postawiłeś te 2 domy, więc się znasz.
ja jestem na etapie szukania działki i jak już pisałem nie jestem wymagający, ale na miłość boską za 200tys. nie jesteś w stanie kupić działki i postawić na niej domu, w którym zamieszkasz. no nie przekonasz mnie, nie dlatego, że nie chcesz, tylko dlatego że to nie możliwe.
no offence, ale wystarczy napisać, że ciut przesadziłeś z tą kwotą ;)

noth komentarzy: 264323.02.2021, 12:11

Latem IN
- Ricardo Perreira
- Bissouma
- Isak
- jakis dobry stoper
- zmiennik dla Tierneya
- Ryan

Latem out
- Bellerin
- Nkietah
- Lacazette
- AMN
- Geundozi
- Torreira

Takie transfery mozemy zrobic praktycznie nie wykladajac nowych srodkow, wszystko otryzmane za sprzeda wyzej wymienionych zawodnikow.

Wiec mniejwiecej cos takiego

Bramkarz: Leno, (ryan)
Lewa obrona: Tierney (nowy zmiennik)
stoper lewy: Gabriel (Mari)
stoper prawy: NOWY (Holding)
Prawa obrona : Ricardo Perreira (Cedric)
DM: Partey, Bissouma, Xhaka ( Ceballos ? tu nie wiem co z nim, Elneny, Azeez)
Lewe skrzydło: Pepe (Martinelli)
10: ESR ( może Odegaard?)
Prawe skrzydło: Saka (Pepe, Wilian)
Atak: Auba ( Isak, Balogun)

ZielonyLisc komentarzy: 2027523.02.2021, 12:09

W zasadzie dziś o 2 wracam sobie do domu i patrzę, a tam policja jakiegoś patusa zawija, uwalili go na glebę, a on AŁA ŁA DUSZĘ SIĘ AŁA i zaczął sypać koleżków ahaha, jakąś chałupę próbowali okraść patusy zasrane

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214323.02.2021, 11:58

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214323.02.2021, 11:57

@Gunerxxx: AERISnext 350, rozważałem jeszcze dołożenie wymiennika entalpicznego (wziąłem model R/L VV TR, który umożliwia taki upgrade), ale przy obecnych kosztach ogrzewania i mega sprawnym odzysku ciepła chyba mi się to nie opłaci w żaden sposób.

Gunerxxx komentarzy: 235623.02.2021, 11:53

@RahU: Jaka masz rekuperację?

Pietraszko (zawieszony) komentarzy: 141923.02.2021, 11:53

@XandeR napisał: "Tylko Arsene Wenger moze nam pomoc, jestesmy od dawna straceni, zwolnienie go bylo bledem, przepraszamy."

Błędem było nie zatrudnienie Rogersa. Patrząc jaką drogą od kilku sezonów idzie Leicester, a jaką Arsenal to chyba każdy się zgodzi.

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214323.02.2021, 11:53

@Forever4: W sumie to nie zamierzam Ci więcej odpisywać, bo z Twoich komentarzy iż kipi arogancja i cwaniactwo. Ja opieram się na empiryce, a Ty mi mówisz, że nie mam pojęcia o czym piszę. Tyle.

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214323.02.2021, 11:51

@Gunerxxx: Tak, pasywny może nie jest, ale jest bardzo energooszczędny. Przy mrozach które były w styczniu (w dzień non stop -10, kilkanaście nocy po -16, rekord to -19) zużycie energii jest bardzo przyzwoite, a w domu stała temperatura wręcz gorąco (22,5-23). @GenzoArs napisał: "a słowami "na swoim za 200tys." napisałem, że @RahU popłynął. i to grubo."
Nie popłynąłem, ale nie będę Cie przekonywał, nie musisz mi wierzyć :)

XandeR komentarzy: 965323.02.2021, 11:48

Tylko Arsene Wenger moze nam pomoc, jestesmy od dawna straceni, zwolnienie go bylo bledem, przepraszamy.

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214323.02.2021, 11:48

@Forever4 napisał: "Wracając jeszcze do tego farmazona. Średnia cena na rynku za malowanie natryskowe to ok 4-6zł za m2"
Podzwoń i znajdź mi taką ekipę, która za 6 zł pomaluje nastryskiem, a potem wrzucaj takie farmazony z muratora. Maluje się generalnie 3 warstwy, grunt/podkład i dwie warstwy domyślne. Czyli z 4-6 zł robi się już 12-18 zł za metr, a i to jest niższa półka cenowa. I kto tu się nie zna? Nie wstyd pisać Ci takie głupoty i jeszcze przy okazji zarzucać innym niewiedzę? Zresztą, patrząc na to jak przez bite 100 komentarzy z rzędu drążyłeś (i dręczyłeś innych) temat słuszności karnego w akcji z Luizem, nie jestem zaskoczony.

Jeżeli maluje się natryskowo, to wybierając więcej niż jeden kolor (nawet jeżeli wybierasz jeden kolor, ale dwa różne, np. do sufitów mniej odporny na zmywanie, na ściany bardziej), trzeba robić odcięcie, co kosztuje więcej, bo wiąże się dodatkowym z oklejaniem, zabezpieczaniem - nie można "polecieć" całości za jednym zamachem.

GenzoArs komentarzy: 1981 newsów: 923.02.2021, 11:46

@Forever4: ale o tym właśnie pisałem na początku, że bez pół miliona (ja pisałem 400-450tys) nie ma co nawet się zastanawiać czy się uda postawić.
Nie uwierzę, że jakikolwiek "niewielki" dom pod klucz z działką wyniesie poniżej 400 tys. a i te 400tys. jest mocno naciągane.

a słowami "na swoim za 200tys." napisałem, że @RahU popłynął. i to grubo.

Gunerxxx komentarzy: 235623.02.2021, 11:45

@RahU: Nie nie, nie chodziło mi, żeby to robić na pokaz. Sam zrobiłem zwykle ogrodzenie panelowe bez wydziwnien a wyszło około 20k (270m). A kostkę musiałem robić, żeby zniwelować poziomy.

P.s ty budowales ten dom o którym pisaliśmy w prywatnych wiadomościach coś Ala pasywny nie?

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214323.02.2021, 11:40

@GenzoArs: W drugim mieszkam na pół roku. Skąd wziąłeś to 80m2? Nigdzie nie podawałem takiego metrażu za 150k. Będę za pół roku stawiał budynek 70m2, co prawda nie typowo dom, ale również z łazienką, ogrzewaniem, docieplony i wykończony jak chata. Dam znać ile wyszło :)

@Gunerxxx: No tak, kostka na posesji najważniejsza, i ogrodzenie, koniecznie kute, żeby somsiad widział, że jest na bogato :) Ogrodzenie można zrobić bardzo tanio, a zamiast kostki dać zagęszczone kruszywo i spełni swoją rolę. Ludzie z manią brukarstwa kostkują połowę powierzchni swoich działek, a potem narzekają, że droga ta budowa.

Rafson95 komentarzy: 1051523.02.2021, 11:39

Ja wracam do pracy dobrego dnia wszystkim

https://www.facebook.com/aleksandra.sarna.psycholog/photos/a.309663832698305/1489227141408629/?type=3&theater

ZielonyLisc komentarzy: 2027523.02.2021, 11:36

Mentzen podesłał mi kupony abym mógł się wzbogacić jako wolny hazardzisto-przedsiębiorca

https://www.efortuna.pl/ticketdetail?id=Mzk5MDExMDU0MzgwNTgwMTqk45qZXD4oCTIL450%3D&kind=M

https://www.efortuna.pl/ticketdetail?id=Mzk5MDExMDU0MzgwOTUwMjrXzoijFjVoMtqwh5Q%3D&kind=M

A tu kuponik z podatkiem aby był na bombelki dla madek 500+

https://www.efortuna.pl/ticketdetail?id=Mzk5MDExMDU0MzgwNjgwMDrJPEwz7USe_xoU5dE%3D&kind=M

GenzoArs komentarzy: 1981 newsów: 923.02.2021, 11:36

@Marzag: no jasne. tak samo jak to, że ja i mój pies statystycznie mamy po 3 nogi

Gunerxxx komentarzy: 235623.02.2021, 11:35

Dużo osób bierze pod uwagę koszt samego domu ( sam brałem) ale dochodzą jeszcze dodatkowe opłaty i to wcale nie małe, kostka, ogrodzenie itp

GenzoArs komentarzy: 1981 newsów: 923.02.2021, 11:35

@RahU: ale powiedz kiedy budowałeś te domy? pokaż mi jak wybudować dom 80m2 za 150tys? ja też dam Ci zarobić i dam Ci 220 tys. za dom z działką w okolicy dużego miasta (nie Warszawy). Z Twojej wypowiedzi wynika jeszcze, że to dom pod klucz.
Jak masz taką możliwość to powinieneś firmę założyć i trzepać grubą kasę na domach.

Nie jestem wymagający. chcę domek 4 pokoje w cenie mieszkania M5.

Slaviola komentarzy: 1237623.02.2021, 11:32

Dodam swoje 3 grosze.

Prawda jest taka, że oficjalnie nie trzeba się szczepić.

Jednak wiemy, że jeśli tego nie zrobimy, będą ograniczone Nasze prawa i swobody.

Jedynym rozwiązaniem to:

Yebac PiS!

PS: no offense ;)

Marzag komentarzy: 41183 newsów: 123.02.2021, 11:32

@mruw: jak jedna osoba powie że 2+2 to 10 a druga że 4, to z racji tego że prawda zawsze jest po środku powinno się uznać że jest to około 7?

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214323.02.2021, 11:29

@Forever4: postawiłem dwa domy, w pierwszym sporo zrobiłem sam, nie mając wcześniej takich umiejętności. Drugi postawiony w większości przez ekipy, bo trudno mi było pogodzić pracę z budową. Jedynie rzeczy na których naprawdę mogłem dużo zaoszczędzić (i które są względnie przyjemne - jak to malowanie, kładzenie paneli itd) zrobiłem sam. No ale nie mam pojęcia o czym mówię :) Szach i mat? Pisałem o NIEWIELKIM domu, a nie o średniej wielkości domu. Takie komentarze są żałosne.

Niestety nie mam tyle czasu, żeby odpisać wszystkim zainteresowanym. Sprawa jest jednak prosta, nikt nas do niczego nie przymusza, jeżeli nas nie stać na mieszkanie 50m2 za 300 tysięcy, to szukamy alternatyw. Jeżeli wyśmiewamy domy "altanki" 60-80m2 , to jak nazwać mieszkania 40m2? Wybudowanie takiego domu to ujma na honorze? Większa niż kupno mieszkania 40m2 na kredyt za 300k?

GenzoArs komentarzy: 1981 newsów: 923.02.2021, 11:29

@Forever4: no nie do końca się zgodzę, aczkolwiek ceny poszły mocno w górę w przeciągu ostatnich 3 miesięcy.
w zeszłym roku znajomy ofertował dom i dostał ofertę z Interstyl na dom Kamilek za 210 000. Stan deweloperski. Teraz widzę, że cena to jużminimum 270tys.

Nie o to chodzi. ja również podważałem zdanie, który napisał, że za 200tys. kupi działkę i postawi dom i będzie na swoim (czyli się wprowadznia to znaczy że wyposaży) @RahU

Slaviola komentarzy: 1237623.02.2021, 11:28

@ZielonyLisc:

Hehe.

W punkt :)

mruw komentarzy: 413323.02.2021, 11:28

Skrajna prawica i skrajna lewica to ten sam ściek. Prawda jak zawsze lezy gdzies pośrodku, niezaleznie od tego co rozpatrujemy.

Dziadyga komentarzy: 824223.02.2021, 11:28

@Marzag napisał: "Jak cię w szkole szczepili na grypę albo tężec to testament spisywałes? Szczepionka przeciw grypie ma śmiertelność 0,5-1mln. No i tu jest problem, ludzie tacy jak Ty są ignorantami, nawet nie wiedzą czego się boją i nakręcają te karuzele strachu u innych ludzi."

Napisałem,ze wiem o smiertelnosci po szczepionkach,ale własnie Twoi "eksperci" ciągle mówili o tym,że jest absolutnie bezpieczna i starsi ludzie bięgną spragnieni jakby to był eliksir młodosci i,ze szmaty z twarzy sciągną.
A karuzele strachu to nakręcają media i inne capy a nie jeden trybiczek jak Ja z kanonierzy.com

@Marzag napisał: "Fachowo wielu ludzi wyjaśnia jak działa szczepionka ale Ty jesteś ignorantem i nawet Ci się nie chce tego zmienić więc nawet nie szukasz rzetelnych informacji na ten temat."

Opłacanych "eskpertów" tv i rządowych to nie mam zamiaru słuchać,natomiast moja lekarka rodzinna jest niezwykle pusta i prostych chorób nie potrafi czesto zdiagnozowac to ciezko o rzetelne info :) tym bardziej ka pracują jak u mnie od 16-18 i oczywiscie teleporada bo jak inaczej :D

Marzag komentarzy: 41183 newsów: 123.02.2021, 11:27

W sumie główna k.com jest jak tablica na Twitterze, dlatego wielu użytkowników tej strony polubiło twittera

ZielonyLisc komentarzy: 2027523.02.2021, 11:25

Gdy wchodzę na k.com:

https://www.youtube.com/watch?v=SnkZGN_xIVs&ab_channel=BogdanRozpierducha

mruw komentarzy: 413323.02.2021, 11:22

@arsenalfreak: tutaj tematy związane z Arsenalem to jest offtop xD zaakceptuj to albo szukaj innego miejsca gdzie dorosli, powazni i wyksztalceni ludzie mogą sie dzielic swoją mądrością

GenzoArs komentarzy: 1981 newsów: 923.02.2021, 11:21

@arsenalfreak: widać, żeś tu nowy. przecież te wszystkie tematy poboczne to kwintesencja k.com.

chcesz pogadać o piłce - zarzuć tematem, wszyscy zainteresowani z pewnością się wypowiedzą (no chyba że zapodasz temat w trakcie meczu to zniknie w gąszczu całej reszty)

Marzag komentarzy: 41183 newsów: 123.02.2021, 11:20

@arsenalfreak: https://media1.tenor.com/images/f8f35d7dd9f1eebc66b7a9d2f5315076/tenor.gif?itemid=12948907

ozzy95 komentarzy: 1917 newsów: 123.02.2021, 11:20

@RahU napisał: "Przecież to była jego odpowiedź na słowa Młodej Lewicy na twitterze: "Brutalna prawda jest taka, że nasze pokolenie średnio do 35. roku życia mieszkać będzie z rodzicami. Nasze pokolenie zaharowuje się na kasie, słuchawce, taksówce." a nie odniesienie się do faktu, że młodych ludzi nie stać na mieszkania. Piękna nadinterpretacja i manipulacja w jednym.

Prawda jest taka, że roszczeniowi wyznawcy lewej strony kończą jakieś europeistyki, stosunki międzynarodowe, filozofie, kulturoznawstwa i inne śmieciowe kierunki, a potem narzekają (jak wyżej), że zaharowują się na słuchawce czy na kasie. Jak przebimbałeś 5 lat studiów, ucząc się rzeczy nikomu nie potrzebnych, koniec końców nie umiesz nic, to kto ma cię zatrudnić?."


Dobrze, dobrze. A ile ludzi po studiach pracuje w zawodzie i zarabia stosowne dla swojego fachu pieniądze? Mówimy o kim o pracownikach IT? Zgadzam się, że w zawodach wymagających fachu i fizycznych ludzie zarabiają i to sporo. Ktoś całemu naszemu pokoleniu a nie tylko Młodej Lewicy, która nie wiem czemu uchodzi tylko za bananowych humanistów po europeistyce (straszne uproszczenie zastosowałeś,) tłukł do głowy, że studia są potrzebne i dają większe szanse. Otóż nie do końca. Jak zwykle pokoleniu naszych rodziców i dziadków zabrakło szerszego spojrzenia na rynek pracy, a pewnych rzeczy przewidzieć też nie mogli. Nie każdy może być kierowcą tira i układać płytki, ale jest jeszcze grono ludzi, które europeistyki nie ukończyło a np. są inż. mgr. inż i pracują w mojej firmie, np w dziale technologii. Zarobki 3500 brutto. No i przecież się uczyli... Koniec końców Mentzen na tezę postawioną przez lewicę, iż GENERALNIE jest problem młodego pokolenia z sytuacją mieszkaniową i będzie się on pogłębiać trafił jak kulą w płot.

@RahU napisał: "Jak przebimbałeś 5 lat studiów, ucząc się rzeczy nikomu nie potrzebnych, koniec końców nie umiesz nic, to kto ma cię zatrudnić?."

Ale przecież tam była mowa o tych, którzy pracują i zarabiają grosze, pomimo ogólnego trendu kształcenia naszego pokolenia. Przecież dostępność mieszkań dla młodych wynika z niewystarczających zarobków tego pokolenia. Tu znowu musi nastąpić odwołanie do statystyki, wynagrodzenia przez kilka ostatnich lat rosły wolniej niż ceny na rynku nieruchomości.

I w tym stwierdzeniu o nauce malowania, spawania czy innej fizycznej pracy nie widzę nic zdrożnego. Jak budowałem dom, dostałem wycenę malowania natryskowego - 3 dni roboty, 2 osoby, 20k pln. Termin? za 6 miesięcy, tyle roboty. Trzeba tylko mieć pomysł i nie być leniem.

Czemu z góry zakładasz, że wszyscy którzy tego typu zajęć nie wykonują to lenie bez pomysłu? Można być pracusiem na kasie, w sklepie i na słuchawce.

@RahU napisał: "Liczenie na mieszkania wybudowane przez państwo? Można i tak, ale po co? Działki na wsiach, kilkanaście kilometrów pod miastami (z pewnymi wyjątkami typu Warszawa itd. oczywiście) kosztują po 30-50 tys. za przyzwoity metraż. Za 150 tys. można wybudować fajny, niewielki dom i być u siebie za niecałe 200 tysięcy. Dojazd do pracy, przedszkola, sklepy? Litości, są samochody, często po dwa w rodzinie."

Tylko nie każdemu odpowiada mieszkanie z dala, np od rodziny. Dojazdy to czas, a czas można spożytkować na coś innego. Dlatego mieszkania w miastach wciąż cieszą się większą popularnością. No i cała infrastruktura pod nosem. Moim zdaniem ten trend się nie odwróci i wybór domu za miastem to będzie wciąż bardziej kwestia indywidualna.

ZielonyLisc komentarzy: 2027523.02.2021, 11:19

Dzień Dobry, ja w sprawie afrykańskiego czarodzieja.

Fabri4 komentarzy: 9981 newsów: 5023.02.2021, 11:17

Oo, kolejny dzień i kolejny bełkot o polityce "wielkich znawców" z kanonierzy.com :D

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214323.02.2021, 11:17

@NineBiteWolf: to zastanawiaj się dalej

@Rafson95: a ja osobiście znam osoby, które nie skończyły studiów, niektóre rzuciły studia, a niektóre skończyły magisterkę z wyróżnieniem, a teraz pracują fizycznie, np. kładąc płytki, malując ściany, robiąc pokrycia dachowe, ocieplenia budynków, proste meble dębowe i nie narzekają na nic, bo nie czekali, aż na rynku będzie praca dla nich, tylko sami znaleźli niszę.

@Rafson95 napisał: "Dla Ciebie to jest takie banalne ale dla młodej osoby które chce iśc na swoje samochód to po pierwsze jest około 10tys gotówki plus koszty eksploatacyjne powiedzmy 500zł miesięcznie, co jak się w wieku 25 lat zarabia 4-5 netto to jest zauważalne."

Auto można kupić dużo taniej niż za 10k (moje pierwsze auto nie kosztowało nawet połowy tego, zrobiłem nim przez 5 lat ponad 100kkm, 30-50 razy w roku pokonując trasę studia - dom), a druga sprawa, jak to sobie inaczej wyobrażasz? Życie to ciągłe koszty, bez względu na to gdzie mieszkasz.

@Forever4 napisał: "To mrzonka. Równie dobrze mogę powiedzieć, że jest deficyt pilotów samolotowych i zarabiają oni po 20k miesięcznie. To jest lek na "inflację dyplomów mgr"?"
I tę mrzonkę kontrargumentujesz tekstem o pilotach samolotowych? Świetnie.

@Forever4 napisał: "Dam Ci zarobić 20k jak za 200k kupisz działkę i wybudujesz mi chatę pod klucz. Tylko nie jakąś altankę, uśrednione 100m2 powierzchni użytkowej. Mówię poważnie."
I co jeszcze? 100m2 powierzchni to jest według Ciebie niewielki dom? Ludzie kupują mieszkania w blokach po 40-60m2 i płacą za nie 300-400 tysięcy i do tego się odnosiłem.

Marzag komentarzy: 41183 newsów: 123.02.2021, 11:17

@Dziadyga napisał: "szczepi jak pisałem wczesniej,ale chciałem podkreslic jedno.Kazde zycie jest wazne a po drugie "eskperci" przeciez gadali,ze jest ABSOLUTNIE BEZPIECZNA a teraz słysze tu u nich czy od Ciebie,ze przeciez to "normalne" i jak takim obłudnikom i manipulantom wierzyc ludzie mają."
Jak cię w szkole szczepili na grypę albo tężec to testament spisywałes? Szczepionka przeciw grypie ma śmiertelność 0,5-1mln. No i tu jest problem, ludzie tacy jak Ty są ignorantami, nawet nie wiedzą czego się boją i nakręcają te karuzele strachu u innych ludzi.

Fachowo wielu ludzi wyjaśnia jak działa szczepionka ale Ty jesteś ignorantem i nawet Ci się nie chce tego zmienić więc nawet nie szukasz rzetelnych informacji na ten temat.

Następny mecz
Ostatni mecz
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
? : ?
Arsenal - Aston Villa 14.04.2024 - godzina 17:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City32227373
2. Arsenal32225571
3. Liverpool32218371
4. Aston Villa33196863
5. Tottenham32186860
6. Newcastle321551250
7. Manchester United321551250
8. West Ham331391148
9. Chelsea311381047
10. Brighton3211111044
11. Wolves321271343
12. Fulham331261542
13. Bournemouth321191242
14. Crystal Palace32891533
15. Brentford33881732
16. Everton32981527
17. Nottingham Forest33791726
18. Luton33672025
19. Burnley33482120
20. Sheffield Utd32372216
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland205
O. Watkins1810
Mohamed Salah179
D. Solanke173
A. Isak171
C. Palmer169
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com