Komentarze użytkownika Rafson95

Znaleziono 10773 komentarzy użytkownika Rafson95.
Pokazuję stronę 234 z 270 (komentarze od 9321 do 9360):

Komentowany temat: Cenne 3 punkty na Goodison Park. Everton vs Arsenal 0-2! 23.03.2016, 12:22

mistique
Też tak myślę i za to co mu Wenger robi to trace do naszego menedżera szacunek niestety.

Komentowany temat: Cenne 3 punkty na Goodison Park. Everton vs Arsenal 0-2! 23.03.2016, 12:09

Lepiej już nie kupować tylu zawodników do środka pola bo jak na ŚP Papcio Ramseya nie zmieści to go będzie na skrzydle wystawiał a taki Joel albo Iwobi pójdą kompletnie o odstawke
#Wengerstyle

Komentowany temat: Cenne 3 punkty na Goodison Park. Everton vs Arsenal 0-2! 23.03.2016, 11:45

Jacka na DM'a

Komentowany temat: Cenne 3 punkty na Goodison Park. Everton vs Arsenal 0-2! 23.03.2016, 00:49

Aha, i ja nie zaniżyłem liczby występów goli Theo, tylko bazowałem na samej lidze. Faktycznie miał jeszcze 2 trafienia w LM.
I do momentu kontuzji Walcotta Giroud rozpoczął zalwdwie 5 meczów w 1 składzie a strzelił 6 goli. Czyli mimo bycia rezerwowym i tak robił lepsze staty pod względem bramek niż Then Walcott który go wygryzł dobra gra

Komentowany temat: Cenne 3 punkty na Goodison Park. Everton vs Arsenal 0-2! 23.03.2016, 00:43

hot995
Co ty na to żebyśmy już nigdy więcej ze sobą nie rozmawiali? Obaj będziemy ignorować swoje komentarze

Komentowany temat: Cenne 3 punkty na Goodison Park. Everton vs Arsenal 0-2! 23.03.2016, 00:10

K204
Czasem tak się zastanawiam, czy moje życie nie było lepsze jak byłe zbanowany

Komentowany temat: Cenne 3 punkty na Goodison Park. Everton vs Arsenal 0-2! 23.03.2016, 00:06

WilSHARE
Bo co? BO ja potrafie napisać rzeczowy komentarz dłuższy niż 2 zdania? :D

Komentowany temat: Cenne 3 punkty na Goodison Park. Everton vs Arsenal 0-2! 23.03.2016, 00:01

lays
Ale za co my byśmy mieli dostać bana? Za dyskusje? Przecież się mocno nie obrażamy

Komentowany temat: Cenne 3 punkty na Goodison Park. Everton vs Arsenal 0-2! 23.03.2016, 00:00

Mógłbym prosić o czasowego bana??? Np. na 3 dni?
Bo ja obok ludzkiej głupoty nie potrafie przechodzić obojętnie, ale jak mnie zbanujecie to nie będę miał siłą rzeczy możliwości zareagować

Komentowany temat: Cenne 3 punkty na Goodison Park. Everton vs Arsenal 0-2! 22.03.2016, 23:56

hot
Hah, teraz kiedy Theo jest bez formy to łatwo mi go oceniać. G... prawda. Ja byłem zawsze zdania że na szpicy to rzadziak, a to właśnie Tobie go było łatwo oceniać po tym jak zagrał parę dobrych spotkań.

"Poza tym w niczym się nie pomyliłem, bo Anglik ostatecznie wygryzł Francuza i pokazał, że potrafi grać lepiej niż on."
Do momentu kontuzji Walcott miał 2 gole po 10 kolejkach, faktycznie świetny wynik!!! Topowy napastnik. Twoje gadanie że Walcott > GIroud opiera się tylko na tym, że Anglik wystąpił kosztem Francuza w 5 meczach na ŚN w tym sezonie... to 6 meczów to jest to całe twoje "wygryzienie". I mówisz, że Walcott stracił miejsce przez kontuzje, a to nieprawda bo już przed kontuzją w meczu z Evertonem Theo siedział na ławce a właśnie Oli wyszedł w 1 składzie i nawet strzelił gola. Więc istnieje ogromne prawdopodobieństwo że w nastepnym meczu też nawet jakby Walcott był zdrowy to by wyszedł GIroud. A Francuz wyszedł i strzelił znów gola w drugiej kolejce z rzędu. Podsumowując ten wątek to wychodzi na to, że Theo był w hierarchii przed Giroudem przez 6 kolejek i tylko tyle.



Po drugie. Zarzucasz mi wyrywanie zdań z kontekstu, a sam w swoim komentarzy cytując moje zdanie urwałeś je w połowie :D niezła hipokryzja

"I tak samo NIE PISAŁEŚ, że jakiś kozacki zawodnik o charakterystyce Walcotta jest idealny na szpicę dla AFC"
To napisałem ja wg Ciebie i to faktycznie jest nieprawda, bo podniecałeś się tam kiedyś Dybalą.

"I tak samo NIE PISAŁEŚ, że jakiś kozacki zawodnik o charakterystyce Walcotta jest idealny na szpicę dla AFC, tylko pisałeś, że to właśnie konkretnie nasz Theo Walcott jest idealnym napastnikiem dla naszego klubu."
A to napisałem ja faktycznie i to się odnosi do Twoich zachwytów na Walcottem po meczu z United kiedy pisałeś że jest dla nas idealnym napastnikiem albo że jest dla nas bezcenny i dla Ciebie to on mógłby nawet zarabiać 200tys tygodniowo.

Ja w swoich słowach które sa wyzej zacytowane wyraźnie odnosiłem się do tego co mówiłeś o Theo po meczu z United, a ty urwałeś pół zdania i skonfrontowałeś to z tym co kilka mies wcześniej we wakacje pisałeś o Dybali. Nice try.




"Znowu zarzucasz mi napisanie czegoś, co w ogóle nie miało miejsca."
Podaj mi konkretne przykłady gdzie ja Ci zarzucam napisanie czegoś, co w ogóle ie miało miejsca. Bo tak gadać to każdy potrafi.



"Dokładnie tak samo było z United, o którym kiedyś dyskutowaliśmy."
Nie pamiętam o czym dokładnie była ta dyskusja, ale z tego co pamiętam to wtedy suma sumarum przyznałeś się, że pomyliły Ci się mecze i ja mówiłem o jednym spotkaniu United a Ty o innym. I ja miałem racje mówiąc o tym "moim" meczu, ty miałeś mówiąc o "swoim" no tylko że tematem rozmowy był ten pierwszy

Komentowany temat: Cenne 3 punkty na Goodison Park. Everton vs Arsenal 0-2! 22.03.2016, 22:47

Dancer skoro Sparku miał 0/5 to czemu od razu dostał 5/5?

Komentowany temat: Cenne 3 punkty na Goodison Park. Everton vs Arsenal 0-2! 22.03.2016, 20:49

Kyrtap
Ja pamiętam, jak ty kiedyś tłumaczyłeś ludziom wszem i wobec, że dla środkowego obrońcy to jest bardzo duża różnica czy gra na LŚO czy PŚO. Bo niby łatwiej piłki odbierać czy coś.
Ja gram amatorsko w playarenach na obronie i nawet dla mnie nie ma żanej różnicy czy odbieram piłkę prawą czy lewą nogą, ale dla takiego Koscielnego który w piłkę gra CAŁE ŻYCIE to Twoim zdaniem to jest bardzo znaczące czy on będzie grał troche bardzie po lewej czy po prawej. I w zaden sposób nie dałeś się przekonać że nie masz racji.
I Ty mówisz że ja jestem przekonany o swojej nieomylności.
Szkoda strzępić ryja na Ciebie

Komentowany temat: Cenne 3 punkty na Goodison Park. Everton vs Arsenal 0-2! 22.03.2016, 20:43

Joel to wcale nie Joker. Wenger go faktycznie niszczy.

Ramsey, Gabriel i Kosa w tym sezonie nie grają na wysokim poziomie

Komentowany temat: Cenne 3 punkty na Goodison Park. Everton vs Arsenal 0-2! 22.03.2016, 20:39

hot995
"Wczoraj zarzucałeś mi, że nie pisałem o żadnym innym "snajperze" o charakterystyce Theo."

A co ja faktycznie napisałem:
"I tak samo NIE PISAŁEŚ, że jakiś kozacki zawodnik o charakterystyce Walcotta jest idealny na szpicę dla AFC, tylko pisałeś, że to właśnie konkretnie nasz Theo Walcott jest idealnym napastnikiem dla naszego klubu. To też jest kolosalna różnica"

Mój komentarz teraz:
Jakbyś potrafił czytać ze rozumieniem, to byś zrozumiał, że ja wcale nie powiedziałem że ty nigdy nie pisałeś o żadnym innym napastniku o charakterystyce Theo. DLa mnie to mógłbyś pisać kiedyś nawet o Robaku, co mnie to obchodzi.
Ja odnosiłem się tylko do tego, ze po tym jak Walcott zagrał pare dobrych spotkań to zacząłeś z niego robić super napastnika, napisałeś ŻE ON JEST IDEALNY DLA NASZEGO KLUBU, i że jesteś przekonany że reszta sezonu pokaże że masz racje.
Nawet w tym poscie który sam teraz prztoczyleś jest napisane "byłem jego zwolennikiem przed startem sezonu i zapewne się nie pomylę". A pomyliłeś się w 100%, bo Theo na szpicy to wielki paprak i nieudacznik, co ja CI zawsze tłumaczyłem ale oczywiscie nigdy się ze mną nie zgadzałeś.
Cyli wychodzi na to, że przed sezonem faktycznie chciałeś Dybalę, jak do nas nie trafił a Theo zagrał na szpicy dobre mecze to stwierdziłeś że Anglik jest dla nas idealny, a jak finalnie okazało się że jest paralitykiem to tak jakbyś teraz wycofywał się z tych wszystkich gloryfikacji Walcotta a bronisz się tym, że Ty przecież chciałeś kiedyś Dybale... Na przestrzeni pewego okresu prezentowałeś 2 nieco odmienne stanowiska i teraz wracasz do tego które jest dla Ciebie bardizej korzystne żeby się bronić z głupot które wypisywałeś

Konkluzja na dziś:
Zawsze kreowałeś się na wielkiego eksperta i znawce futbolu na tej stronie, w dyskusjach z Tobą nie było żadnego kompromisu, bo byłeś przekonany w 100% o swojej racji i nigdy chyba nie dopuszczałeś do świadomości żę możesz się mylić i ktoś inny może wiedzieć coś lepiej.
Jeszcze wczoraj wyśmiewałeś jakiegoś użytkownika bo się mylił co do Kanea, no to stwierdziłem że też sobie przejrzę Twoje komenty.
I jakie wyszły z twojej strony debilizmy to każdy kto czytał nasze rozmowy od wczoraj widział. To po prostu nie jest możliwe, żebyś się wybronił z tych rzeczy które przytoczyłem, bo tam są czarno na białym napisane rzeczy które faktycznie nie mają żadnego odzwierciedlenia w rzeczywistości, a Ty zamiast zachować sie jakoś z klasą i przyznać się do błędów to dalej brniesz w te swoje głupoty i kompromitujesz się coraz bardziej z każdą kolejną nieudolną próbą obrony.

Komentowany temat: Cenne 3 punkty na Goodison Park. Everton vs Arsenal 0-2! 22.03.2016, 10:44

Po Tobie to akurat można się było spodziewać, ale hot chce sprawiać wrażenie człowieka który się zna na piłce.

Komentowany temat: Cenne 3 punkty na Goodison Park. Everton vs Arsenal 0-2! 22.03.2016, 10:41

Ja te komentarze największego eksperta na tej stronie zacząłem wyciągać wczoraj tylko dlatego, że on sam zrobił to innemu użytkownikowi

Komentowany temat: Cenne 3 punkty na Goodison Park. Everton vs Arsenal 0-2! 22.03.2016, 01:11

Za kare że znowu nie potrafisz się przyznać do błędu kolejny kartofel.

"Walcott jest idealny "na szpicę" dla takiego klubu jak Arsenal. Ostatnie mecze i wyniki dobitnie to pokazują, a jeszcze lepiej zobrazuje to cały sezon."

XD

Komentowany temat: Cenne 3 punkty na Goodison Park. Everton vs Arsenal 0-2! 22.03.2016, 01:01

"P.S - Te "teczki" to kompletne bzdury, które w mig obaliłem. "

Tak w mig obaliłeś że jak ktoś z boku ocenił tą naszą dyskusję to tylko stwierdził żebyś się już przestał kompromitować.

Komentowany temat: Cenne 3 punkty na Goodison Park. Everton vs Arsenal 0-2! 21.03.2016, 18:09

Dancer
Wtedy pewnie bym chciał tam pojechać, ale w ilu krajach Ty już byłeś?

Komentowany temat: Cenne 3 punkty na Goodison Park. Everton vs Arsenal 0-2! 21.03.2016, 17:56

Gunner
Własnie odwrotnie, bo Polska to właśnie bardziej Arsenal a Korea Buraczanka Burakowice. Więc po co jechać pół świata żeby obejrzeć Buraczanke Burakowice skoro tuż obok domu gra Arsenal.

Komentowany temat: Cenne 3 punkty na Goodison Park. Everton vs Arsenal 0-2! 21.03.2016, 17:45

Dancer
No to po co jechać pół świata do takiej patologii skoro na wyciągnięcie ręki masz normalniejsze i ładniejsze kraje

Komentowany temat: Cenne 3 punkty na Goodison Park. Everton vs Arsenal 0-2! 21.03.2016, 17:44

Hubertus, Rivaldo
Jak chodziłem do liceum to kiedyś do mojej szkoły przyjechała jakaś ekipa z Azji. Mojej klasie trafiła na zajęcia Chinka i jej o to zapytałem, czy to prawda że w Chinach je się psy, to powiedziała mi że tak, ale tylko w niektórych regionach (nie pamiętam już czy na północy czy południu).

Komentowany temat: Cenne 3 punkty na Goodison Park. Everton vs Arsenal 0-2! 21.03.2016, 17:41

W Polsce też są ładne jeziora, lasy i miasta. I pewnie w każdym kraju na świecie

Komentowany temat: Cenne 3 punkty na Goodison Park. Everton vs Arsenal 0-2! 21.03.2016, 17:29

Dancer
A co takiego ładnego jest w tym kraju?
Pokaż te zdjęcia

Komentowany temat: Cenne 3 punkty na Goodison Park. Everton vs Arsenal 0-2! 21.03.2016, 16:07

IMO akurat Ramsey na skrzydle to patologia. A z Bayernem to my wygraliśmy nie dzięki temu że Ramsey grał na skrzydle tylko dzięki temu że Wenger go dośc wcześnie zdjął z boiska :D

Komentowany temat: Cenne 3 punkty na Goodison Park. Everton vs Arsenal 0-2! 21.03.2016, 16:05

hot
Przykro mi, ale ja nie widze związku między nazywaniem Walcotta idealnym zawodnikiem na szpice w AFC a brakiem zakupu Benzemy albo Dybali xd

Nie kupiliśmy ich i ja mówię że Theo jest słaby. Jakbyśmy ich kupili też bym mówił że Theo jest słaby.

Komentowany temat: Cenne 3 punkty na Goodison Park. Everton vs Arsenal 0-2! 21.03.2016, 14:29

I tak do wieczora im czas zleci:D - powiedział WilSHARE który całe dnie przesiaduje na k.com.

Komentowany temat: Cenne 3 punkty na Goodison Park. Everton vs Arsenal 0-2! 21.03.2016, 14:22

I tak samo NIE PISAŁEŚ, że jakiś kozacki zawodnik o charakterystyce Walcotta jest idealny na szpicę dla AFC, tylko pisałeś, że to właśnie konkretnie nasz Theo Walcott jest idealnym napastnikiem dla naszego klubu. To też jest kolosalna różnica, a teraz oczywiście mówisz co innego.

Z powyższych powodów stwierdzam, że nasza dalsza rozmowa już nie ma żadnego sensu, bo Ty wypierasz się swoich własnych słów (np. Theo jest dla nas bezcenny), w to miejsce wymyślasz sobie coś innego (byłem za Theo tylko dlatego że nie było innej alternatywy). Ty sobie po prostu cały czas wymyślasz nieprawdziwe argumenty żeby pasowały do Twojej linii obrony, to co mówisz jest sprzeczne z tym co mówiłeś wcześniej.

Komentowany temat: Cenne 3 punkty na Goodison Park. Everton vs Arsenal 0-2! 21.03.2016, 14:11

hot
Nie. Nie mogę się z Tobą zgodzisz.
Ciągle zmieniasz zeznania.

W ostatnich miesiącach bardzo wychwalałeś jego grę, pisałeś że jest dla nas bezcenny itd. (mógłbym znów przeszukać komentarze), a teraz piszesz że byłeś zwolennikiem jego gry na szpicy tylko dlatego że GIroud się nie sprawdził.
Prawda jest taka, że go wychwalałeś bo go uważałeś za bardzo dobrego zawodnika, a teraz okazał się lebiegą to mówisz że to było spowodowane tylko brakiem innej alternatywy.

Ale już na tym kończę tą rozmowe

Komentowany temat: Cenne 3 punkty na Goodison Park. Everton vs Arsenal 0-2! 21.03.2016, 13:26

No to podczas trzyletniego pobytu Girouda w AFC Theo był wyżej od niego na ŚN przez 3 miesiące. I to jest ten argument świadczący że Anglik lepiej pasuje do naszego klubu na szpice?

Z 5 miesięcy pisałeś o tym jakim to Theo Walcott byłby świetnym napastnikiem biorąc pod uwagę nasz styl gry, nic z niego nie wyszlo, bo grając na szpicy strzelił w tym sezonie w lidze jedynie 2 bramki i zanotował 2 asysty i Ty jeszcze robisz z siebie gościa który miał racje. Nie wiem czy się śmiać czy płakać

Komentowany temat: Cenne 3 punkty na Goodison Park. Everton vs Arsenal 0-2! 21.03.2016, 12:59

Hubertus
Idź wmawiać ludziom dalej że Arsenal nie gra dobrze z dołem tabeli

Komentowany temat: Cenne 3 punkty na Goodison Park. Everton vs Arsenal 0-2! 21.03.2016, 12:49

Hubertus888
A Ty tak mówisz tylko dlatego, że w naszych dyskusjach zazwyczaj Cię miażdżę i jak masz teraz okazje to chcesz mi się odgryźć. Więc sobie daruj :)

Komentowany temat: Cenne 3 punkty na Goodison Park. Everton vs Arsenal 0-2! 21.03.2016, 12:47

"Osiem kolejnych spotkań z rzędu było udziałem Theo. Zapewne Francuz po prostu przez ten czas odpoczywał po morderczych trudach sezonu. Przyszedł feralny mecz z Sheffield w Pucharze Ligi i wszystko dobiegło końca."

Ale kłamiesz.
3 dni przed meczem z Sheffield był ligowy mecz z Evertonem w którym Theo już siedział na ławce a Giroud wybiegł w 1 składzie i strzelił nawet gola. Czyli już przed kontuzją GIroud grał za niego na szpicy.


A to ze krytykowałeś transfer Cecha bo uwazales ze potrzeba wzmocnien na innych pozycjach to jest w ogole malo sensowne. Ten transfer był bardzo dobry, ale po prostu potrzebowaliśmy kolejnych i Twoje gadanie że on jest na poziomie Szczęśnego (a jest na dużo wyższym) było bez sensu

Komentowany temat: Cenne 3 punkty na Goodison Park. Everton vs Arsenal 0-2! 21.03.2016, 12:41

hot ma zawsze racje
Pamiętajcie

Komentowany temat: Cenne 3 punkty na Goodison Park. Everton vs Arsenal 0-2! 21.03.2016, 11:57

A co do tematu Kane-Giroud to sam nie uważałeś Harryego za lepszego piłkarza od Francuza.

"
Temat rzeka, wałkowany już od wielu miesięcy. Skoro jednak cały czas się upierasz to powtórzę po raz enty. Jest tylko sześciu lepszych napastników niż Olivier, tj. Suarez, Agüero, Lewandowski, Benzema, Ibrahimović i ew. Cavani. Żaden z nich nie był do wyjęcia. Wszyscy pozostali, których Arsenal mógł mieć w mgnieniu oka nie oferowaliby nic więcej poza zwiększeniem konkurencji. To za mało, bo ten klub potrzebuje przede wszystkim jakości. Takową są w stanie zapewnić tylko zawodnicy klasy światowej jak Alexis, Mesut, czy Cech. Żadne "Martinezy, Bakki, Martiale", czy jeszcze inne wynalazki."

Na wszystko sie znajdą kwity

Komentowany temat: Cenne 3 punkty na Goodison Park. Everton vs Arsenal 0-2! 21.03.2016, 11:52

To że Ozil odejdzie jak Arsenal nie wymieni Wengera to jest chyba najgłupsza futbolowa plotka jaką słyszałem w zyciu

Komentowany temat: Cenne 3 punkty na Goodison Park. Everton vs Arsenal 0-2! 21.03.2016, 11:38

Nadal mi nie wychodzi? Co mi niby nie wychodzi? :D

Po prostu jak się z Tobą dyskutuje, To jestes chyba najbardziej przemądrzałą osobą na tej stronie, uważasz że masz zawsze rację i nie dopuszczasz do siebie w ogóle możliwości że ktoś inny może wiedzieć coś lepiej, a jak wejść w Twoje komentarze sprzed jakiegoś czasu to tam kwiatek na kwiatku.

Walcott wygryzł Oliego ze składu? I pewnie dlatego w LM i lidze ma prawie 3x mniej bramek od Francuza a ostatni mecz na szpicy zagrał 10 października. Kompletna bzdura z Twojej strony :)

"Po kontuzji forma spadła mu jednak drastycznie, ale nadal uważam go za lepszego zawodnika niż Chamberlain."
Po pierwsze zawsze uważasz Walcotta za napastnika, więc nie wiem czemu go porównujesz do Chambo.
Po drugie czy Ty widziałeś w Arsenalu kiedykolwiek gorszego skrzydłowego od Chambo? Chodzi mi o takich co byli już pełnoprawnymi członkami 1 zepsołu. Bo ja nie i to chyba żaden wyczyn być lepszym od Oxa.

W ogóle to Twoje wielomiesięczne forsowanie Theo na szpicę do AFC to kompletna pomyłka.

Komentowany temat: Cenne 3 punkty na Goodison Park. Everton vs Arsenal 0-2! 21.03.2016, 11:14

ALbo pod newsem, że Walcott przedłużył kontrakt.

"Walcott jest bezcenny. Szkoda, że nie dostał 200.000 tygodniowo wtedy Wasz ból dupy byłby znacznie większy, a ja sam osobiście mógłbym się jeszcze bardziej pośmiać."

Albo jeszcze o Theo:
"Swoje zdanie podtrzymuję - Anglik to idealny napastnik dla takiego klubu"

Już wystarczy bo mnie brzuch zaczyna boleć ze śmiechu

Komentowany temat: Cenne 3 punkty na Goodison Park. Everton vs Arsenal 0-2! 21.03.2016, 11:08

hot995
Jak Ty tak wypominasz, to ja z ciekawości wszedłem w Twoje komentarze i nie uwierzysz jaką perełkę znalazłem :D

"Żaden Cech nie jest tutaj potrzebny. Wojtek wcale nie jest od niego gorszy, a na dodatek ma przed sobą "100" lat gry na najwyższym poziomie."

ahahahahahaha

Komentowany temat: Cenne 3 punkty na Goodison Park. Everton vs Arsenal 0-2! 21.03.2016, 10:53

Jak dla Ciebie 78,5% wygranych w meczach z tymi drużynami to jest słaby wynik to ty masz chyba jakąś dysfunkcję

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady