Arsenal przegrywa finał Ligi Mistrzów po rzutach karnych z PSG

Arsenal przegrywa finał Ligi Mistrzów po rzutach karnych z PSG 30.05.2026, 21:51, Mateusz Kolebuk 5047 komentarzy

Sezon pełen emocji zakończył się dla Arsenalu w najokrutniejszy sposób. W finale Ligi Mistrzów w Budapeszcie, po dogrywce i serii rzutów karnych, Kanonierzy musieli uznać wyższość Paris Saint-Germain. Już po sześciu minutach Kai Havertz dał Arsenalowi prowadzenie, ale Ousmane Dembele wyrównał z rzutu karnego w 65. minucie, co doprowadziło do dogrywki.

Pierwszy w historii finał Ligi Mistrzów pomiędzy klubami z Francji i Anglii był prawdziwym widowiskiem. Stadion podzielony na czerwono-białe i czerwono-niebieskie sektory, a na boisku to Arsenal szybko objął prowadzenie. Kai Havertz, po błędzie Marquinhosa, znalazł się sam na sam z bramkarzem PSG i nie dał mu szans, posyłając piłkę wysoko do siatki.

PSG, mimo że przegrywało, nie dało się zdominować. Przez kolejne 15 minut naciskali na defensywę Arsenalu, ale David Raya i jego obrona skutecznie odpierali ataki. Choć PSG miało swoje szanse, to Arsenal schodził na przerwę z jednobramkowym prowadzeniem.

Po przerwie PSG ponownie przejęło inicjatywę. Sędzia Daniel Siebert często przerywał grę, co nie sprzyjało płynności akcji Arsenalu. W 60. minucie Kvaratskhelia został sfaulowany w polu karnym przez Mosquerę, a Dembele pewnie wykorzystał jedenastkę, wyrównując stan meczu.

PSG poczuło krew i dążyło do zwycięstwa przed dogrywką. Vitinha i Kvaratskhelia mieli swoje okazje, ale Arsenalowi udało się dotrwać do końca regulaminowego czasu gry bez straty kolejnej bramki.

Dogrywka nie przyniosła wielu emocji, choć Arsenal miał nadzieję na rzut karny po faulu na Madueke. Sędzia jednak nie przychylił się do protestów Arsenalu, co wywołało frustrację u Declana Rice'a i Mikela Artety.

W serii rzutów karnych obie drużyny zaczęły od celnych strzałów. Jednak po pudle Eze i obronie Raye na strzał Nuno Mendesa, sytuacja się wyrównała. Ostatecznie to Gabriel nie trafił decydującego karnego, posyłając piłkę nad poprzeczką i kończąc marzenia Arsenalu o europejskim triumfie.

PSG po raz kolejny zdobyło Ligę Mistrzów, a Arsenal musi poczekać na swoją szansę na europejski sukces przynajmniej do kolejnego sezonu.

Liga MistrzówParis Saint-GermainRaport pomeczowy autor: Mateusz Kolebuk źrodło: Arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
WygramyTo komentarzy: 125031.05.2026, 10:56

Ja szczerze patrząc na poczynania ofensywy z małymi wyjątkami Trossard i Gyokeres to blok defensywny powinien mieć jak jakiś pomnik przed ES jak mega udźwignął ta drużynę

Aż strach pomyśleć jak będzie wyglądać tak drużyna z porządnym ofem skoro to mistrz Anglii i zero porażek w LM z gry.

titi_henry komentarzy: 377631.05.2026, 10:55

@maniekuw: +100 towarzyszu!

pablofan komentarzy: 854531.05.2026, 10:55

@tom8203: nie, ale nie wiem czy po MS nasi zawodnicy zaczną wyglądać lepiej i w tym Ode. Brak czasu na odpowiednią regeneracje z pewnością zbierze swoje żniwa. Zresztą nie pamiętam sezonu, aby właśnie czy to po ME czy MS niemieliśmy problemów kadrowych czy z formą. Także nie wiem czy ode „wroci”. Natomiast liczę na to, że Arsenal sięgnie po lepszych graczy technicznie i Stworzonych do bardziej kombinacyjnej gry, a wtedy wróci Ode oraz Saka bo cholernie ich potrzebujemy w ich najlepszej odsłonie.

maniekuw komentarzy: 321831.05.2026, 10:54

a i co by się nie działo chciałbym, żeby od przyszłego sezonu to Rice był kapitanem tej drużyny

Numer10 komentarzy: 264531.05.2026, 10:52

@titi_henry: ja myślę że dostosowaliśmy idealnie taktykę pod to co mogła zrobić ta drużyna. Faktem pewnie jest, że gdybyśmy zagrali czasem ofensywniej to mogliby niektórzy z naszych wyglądać i punktować lepiej, ale jednak aby przechylić wajchę do przodu to trzeba mieć pewność że to nam da więcej niż to co mieliśmy w tym sezonie, a z tymi zasobami to jednak ciężko

Adamarsenal1 komentarzy: 462131.05.2026, 10:52

Ben Winston, członek zarządu Arsenalu: "Pamiętam to uczucie, powrót do domu z Paryża w 2006 roku. To był koniec pewnej ery. Teraz widzimy początek nowej ery."

Damper komentarzy: 564431.05.2026, 10:52

@Rynkos7 napisał: "Moim zdaniem cel nr 1 i najważniejszy na lato to LS o kalibrze Alexisa. Tutaj nie ma miejsca na eksperymenty z Portugalii czy jakiś młody talent z ligi hiszpańskiej. Na tą pozycję potrzebujemy pewnego wymiatacza."

Kogo Ty byś widział najbardziej?

bizooon komentarzy: 963931.05.2026, 10:52

@lordoftheboard napisał: "jeśli nie ma w głowie, że musi grać w podstawie to jest świetnym zawodnikiem do rotacji."
Zdobył majstra, raczej stwierdzi że czas zostać podstawowym graczem w drużynie a w Arsenalu to się nie uda. Mikel każdego innego wystawi bo Martinelli za łatwo gubi piłkę i nie potrafi kombinacyjnie grać dobrze jak Saka w formie to robi.
W Hiszpanii gdziekolwiek nie pójdzie (stawiam Atletico) to będzie wymiatał,
w Arabii zarobi dziesiątki milionów.
Jedyne co może go przekonać to rozmowa z Artetą który mu powie daj pół roku bo mam w planie zrobić z Ciebie najważniejszego gracza w związku ze zjazdem Bukayo. Pytanie czy uwierzy a agent nie doradzi mu transferu bo kasa

maniekuw komentarzy: 321831.05.2026, 10:51

@mistrzu973 napisał: "Wmawiam sobie ze pojdziemu drogą liverpoolu z lat 2018-2019. Przegrany finał, wzmocnienie najbardziej potrzebującej pozycji, i cisniecie zeby sie zrehabilitowac"
Patrząc po minie Rice na koniec to on też czuje, że to tylko początek. Liverpool, City, PSG wszyscy przegrywali swoje finały przed ostatecznym trumfem. Jesteśmy drużyną na którą raczej nikt w europie w kolejnej edycji nie będzie chciał trafić i trzeba to kontynuować.

enrique komentarzy: 2200731.05.2026, 10:51

@tom8203 napisał: "Jak oceniacie wczorajszy występ Ode?Dla mnie rozczarowanie, słaby występ ! Długi czas jest już pod formą ! Myślicie że to już czas żeby go odpuścić !?"
Ode wczoraj po raz kolejny pokazał że nie nadaje się ani na kapitana, ani na lidera tego zespołu. Przychodzi ważny mecz - znika.

Rynkos7 komentarzy: 912931.05.2026, 10:50

@tom8203 napisał: "Jak oceniacie wczorajszy występ Ode?Dla mnie rozczarowanie, słaby występ ! Długi czas jest już pod formą ! Myślicie że to już czas żeby go odpuścić !?"

Najpierw trzeba mieć za niego zastępstwo bo chyba nie powiesz mi, że Eze miałby wejść w jego buty. Fatalne wejście wczoraj.

Numer10 komentarzy: 264531.05.2026, 10:49

@tom8203: Ode zagrał 1 ciasteczko do Havertza na 2:0, poza tym wybiegał mecz w pressingu i był ważnym elementem taktyki. Poza tymi aspektami jednak też kompletnie nie pomógł w utrzymaniu się przy piłce- u takiego zawodnika powinniśmy oczekiwać że kiedy ma piłkę i idzie na niego 1 przeciwnik to będzie potrafił w jakiś sposób tą piłkę rozegrać lub czasem go minąć

enrique komentarzy: 2200731.05.2026, 10:49

Nikt nie uważa tego za dziwne, że Slot wyleciał z LFC prawie 24h temu, a do tego momentu nie ma ani jednej reakcji piłkarzy, ani jednego "dziękuję za wszystko trenerze"?

Czyżby koleś naprawdę aż tak poróżnił się z własną szatnią?

marimoshi komentarzy: 595531.05.2026, 10:49

@tom8203 napisał: "Jak oceniacie wczorajszy występ Ode?Dla mnie rozczarowanie, słaby występ ! Długi czas jest już pod formą ! Myślicie że to już czas żeby go odpuścić !?"
Dopóki miał siły to Nasza gra bez piłki była bardzo dobra. Z piłką przy nodze mizernie wyglądał.
Jeżeli Arteta ma na niego jeszcze pomysł i jest w stanie się odbudować fizycznie to zostawiłbym Norwega

titi_henry komentarzy: 377631.05.2026, 10:48

@Numer10: No okej, może nie było tak źle w tym aspekcie, ale wciąż mam przekonanie, że fizycznie mógł dać więcej.

Natomiast z przytrzymaniem piłki to fakt, nie było za dobrze.

Cały czas ciekawi mnie jak wyglądałby on (i ogólnie nasza ofensywa) jakbyśmy jednak grali bardziej ofensywnie. Wiesz, obawiam się, że my tu moglibyśmy mieć Messiego w prime i też zostałby zabetonowany :P

Numer10 komentarzy: 264531.05.2026, 10:48

@titi_henry: może coś jest w tym co mówisz. Ciekawe, ale wydaje mi się że póki co jednak Saka jest lepszym wyborem jednak- Noni musi poprawić kilka ważnych dla skrzydłowego elementów bo narazie jest często jednak jeźdźcem bez głowy i zagrywa zdaje się na oślep

mistrzu973 komentarzy: 181631.05.2026, 10:47

@WygramyTo napisał: "Martinelli chyba ma 1 gola w lidze w tym sezonie."
Wczorak graliśmy w lidze mistzrow gdzie mial 6g i 2a @WygramyTo napisał: "A Gyok mając Eze,Gabiego i Madueke praktycznie cały mecz wokoł siebie to ja nie wiem jak to miał ciągnąć."
Mozna to tez odwrocic, jak eze, gabi i madueke mieli to ciągnąc jak mieli obok siebie gyokeresa

lordoftheboard komentarzy: 894931.05.2026, 10:46

@WygramyTo: tymczasem Martinelli w lidze mistrzów:

Rynkos7 komentarzy: 912931.05.2026, 10:46

Moim zdaniem cel nr 1 i najważniejszy na lato to LS o kalibrze Alexisa. Tutaj nie ma miejsca na eksperymenty z Portugalii czy jakiś młody talent z ligi hiszpańskiej. Na tą pozycję potrzebujemy pewnego wymiatacza.

lordoftheboard komentarzy: 894931.05.2026, 10:46

@Mickeylo: nie w tym okienku, ale jeśli przyjdzie jakiś kot to może w zimę?

Osobiście zostawilbym Martinellego. Chłop haruje w obronie jak dzik, jeśli nie ma w głowie, że musi grać w podstawie to jest świetnym zawodnikiem do rotacji.

No i najważniejsze, żadnych flopow z Chelsea w to okienko.

tom8203 komentarzy: 195731.05.2026, 10:46

Jak oceniacie wczorajszy występ Ode?Dla mnie rozczarowanie, słaby występ ! Długi czas jest już pod formą ! Myślicie że to już czas żeby go odpuścić !?

Numer10 komentarzy: 264531.05.2026, 10:46

@titi_henry: Gyo w sumie wygrywał fizycznie te starcia nawet, ale potem problem był w zagraniu piłki nogą. Fakt że nie miał wielu opcji, ale jednak od takiego profilu napastnika musimy oczekiwać że po wygranej walce jednak tą piłkę będzie potrafił opanować

mistrzu973 komentarzy: 181631.05.2026, 10:45

@maniekuw napisał: "Dzisiaj tak na chłodno dzięki mistrzostwu i perspektywom na przyszłość ta porażka aż tak nie boli, wszystko jeszcze przed tą drużyną."
Wmawiam sobie ze pojdziemu drogą liverpoolu z lat 2018-2019. Przegrany finał, wzmocnienie najbardziej potrzebującej pozycji, i cisniecie zeby sie zrehabilitowac

WygramyTo komentarzy: 125031.05.2026, 10:45

@Rynkos7 napisał: "Ja wczoraj szczerze mówiąc znacznie więcej się spodziewałem po wejściu Martinellego i Gyokeresa."

Martinelli chyba ma 1 gola w lidze w tym sezonie.

To jest obecnie straszny wrak pilkarski.

A Gyok mając Eze,Gabiego i Madueke praktycznie cały mecz wokoł siebie to ja nie wiem jak to miał ciągnąć.

titi_henry komentarzy: 377631.05.2026, 10:44

@Numer10: No właśnie mi się wydaje, że aż tylu to nie, ale miał moment, że zagrał chyba z 3-4 mecze pod rząd i zaczął wyglądać nieźle, potem Saka wrócił i od razu zmiana, ale może mi się coś pomieszało.

marimoshi komentarzy: 595531.05.2026, 10:44

@Rynkos7 napisał: "Ja wczoraj szczerze mówiąc znacznie więcej się spodziewałem po wejściu Martinellego i Gyokeresa."

Martinelli to wczoraj musiał już grać LO. Do niego ciężko się o coś przyczepić bo w obronie bardzo dobrze asekurował, a karnego strzelił.

mistrzu973 komentarzy: 181631.05.2026, 10:44

@Rynkos7 napisał: "Ja wczoraj szczerze mówiąc znacznie więcej się spodziewałem po wejściu Martinellego i Gyokeresa. Każdy wie jak "upośledzeni" są w pewnych aspektach, ale ja sądziłem, że oni ze swoją zawziętością wręcz zabiegają wymęczonych już piłkarzy PSG. Ogromne rozczarowanie i szczerze po takim meczu nie miałbym żalu pożegnać obu w letnim oknie transferowym. Jeżeli nie są w stanie nawet jako rezerwowi trochę poszarpać tej trawy to ja nie wiem do czego oni nam są potrzebni na przyszły sezon."
Akurat Martnelli zasuwał, bo musial asekurowac szcegolnie hincapie, a i do przodu mial wypady. Bardziej zawiodl mnie gyokeres, naprawde nie wiem jakie on ma inne atuty poza swietnie wykonywanymi karnymi

titi_henry komentarzy: 377631.05.2026, 10:43

@Rynkos7: Martinellego da się usprawiedliwić bo musiał wczoraj bardzo mocno pomagać w obronie, Hincapie miał kontuzję.

Natomiast po Gyo spodziewałem się więcej walki, liczyłem na to, że fizycznie będzie ich gnoił.

maniekuw komentarzy: 321831.05.2026, 10:43

Dzisiaj tak na chłodno dzięki mistrzostwu i perspektywom na przyszłość ta porażka aż tak nie boli, wszystko jeszcze przed tą drużyną.

BizoNxd6 komentarzy: 375831.05.2026, 10:43

Zmiany pokazały nam kogo trzeba odpalić.
Martinelli out, Madueke pewnie i dej sezon i też out.
Tross mimo wszystko musi zostać i nowy skrzydłowy, orny już podawał, że będzie mocne lato w naszym wykonaniu i na to liczę, brakuje nam indywidualności....

Numer10 komentarzy: 264531.05.2026, 10:43

@titi_henry: a nie zagrał przy kontuzji Saki koło 10 meczów właśnie? Mi się wydaje że gość ma do poprawienia przede wszystkim takie ostatnie szlify przy zejściu na strzał czy czasem mimo wszystko podanie. Saka w szczególności w dośrodkowaniach jest znaacznie lepszy, ale zaczyna brakować u niego dynamiki :/

marimoshi komentarzy: 595531.05.2026, 10:43

Tyle flipów transferowych, a udało się dowieźć finał kukuryko, LM oraz tytuł po 22 latach. Wszystkim dyrygował wfiarz Arteta.

Strach pomyśleć jak na ławcę będzie prawdziwy trener, a w transfery trafimy.

Rynkos7 komentarzy: 912931.05.2026, 10:41

Ja wczoraj szczerze mówiąc znacznie więcej się spodziewałem po wejściu Martinellego i Gyokeresa. Każdy wie jak "upośledzeni" są w pewnych aspektach, ale ja sądziłem, że oni ze swoją zawziętością wręcz zabiegają wymęczonych już piłkarzy PSG. Ogromne rozczarowanie i szczerze po takim meczu nie miałbym żalu pożegnać obu w letnim oknie transferowym. Jeżeli nie są w stanie nawet jako rezerwowi trochę poszarpać tej trawy to ja nie wiem do czego oni nam są potrzebni na przyszły sezon.

Numer10 komentarzy: 264531.05.2026, 10:41

@pablofan: wątpię aby zmiana formacji na 3 ŚO była nam szczerze mówiąc potrzebna, ale zobaczymy co Arteciorz wymyśli. Natomiast gdyby poćwiczył grę defensywną z Timberem i odkrył talent do gry w powietrzu to rzeczywiście mógłby być całkiem niezłym rezerwowym PO :D

Generalnie szkoda tego Hincapie wczoraj bo na kontry z naszej ofensywnej 3 to jednak Martinelli nadawał się najlepiej i czułem że mimo swojej nieporadności mógł coś zdziałać..

mistrzu973 komentarzy: 181631.05.2026, 10:41

@pablofan napisał: "Oczywiście, że tak. Martinelliego bardzo lubię bo ze świecą szukać gracza o takim profilu mentalnym. Rzadko kiedy wymiękał oraz zawsze ciężko pracował na boisku przez co trudno się z takim piłkarzem pożegnać, ale jego słabe punkty niestety zbyt mocno wpływają na płynność naszej gry i po prostu potrzebujemy lepszych zawodników.
Natomiast transfer Gyoka sprawił, że człowiek zaczął się zastanawiać czy, aby na pewno pozbywać się takiego gracza bo jednak są gorsi….
Moim zdaniem Martinelli byłby świetnym wahadłowym i choć nasz PO nie występuje w takiej roli, to może warto byłoby go właśnie na tej pozycji sprawdzić???"

Martinelli to idealny wahadłowy, tez jestem zdania ze jak juz, to powinien wiecej szans dostać na środku ataku, tylko na zasadzie, czestej wymiany ze skrzydłowymi

titi_henry komentarzy: 377631.05.2026, 10:39

@Numer10: Zgadzam się. Cały czas ciekawi mnie jakby to było z Madueke jakby tak dostał faktycznie z 5-10 meczów z rzędu w pierwszej 11. Wielu tutaj za nim nie przepada a ja uważam, że to jeden z niewielu piłkarzy, którzy potrafią u nas dryblować. Wciąż jest dość młody także zobaczymy jak to będzie, bo Saka niestety stracił tą magię, którą miał ze 2 sezony temu. Oczywiście wciąż robi liczy ale to już nie to i nie wiem czy on wróci na taki poziom jaki prezentował kiedyś.

No nic, jestem bardzo ciekawy transferów :)

marimoshi komentarzy: 595531.05.2026, 10:39

@Rynkos7 napisał: "Hincapie i Mosquera to brak tego czego budowaliśmy przez ostatnie lata czyli inverted full-back. Razem z Gabrielem i Salibą tworzą właściwie komplet 4 ŚO na całej szerokości. Nie mamy wtedy piłkarza do rozegrania i właściwie uniemożliwiamy Skellyemu częste "ucieczki" do pola karnego przeciwnika. Dlatego Calafiori robi tak ogromną różnicę w naszej grze."

Dlatego się zdziwiłem, że Arteta rozbił tak lewą stronę, która w ofensywie w ostatnim miesiącu ciągnęła Arsenal. Hincapie - Trossard tam nie za dużo chemii w zgraniu.

Rynkos7 komentarzy: 912931.05.2026, 10:38

@mistrzu973 napisał: "Calafiori to tez ŚO, z rym ze on czy White dobrze sie czują z piłką, i lubia gre kombinacyjną czy wychodzenie na pozycje"

Grał na ŚO, ale to nie definiuje go jako nominalnego ŚO bo u nas grając na lewej stronie harcuje po linii jak rasowy skrzydłowy.

Dziadyga komentarzy: 1323431.05.2026, 10:37

@kosbat napisał: "box-to-box - nie jestem pewien tutaj, internet mi sugeruje Barellę i Bruno G"
Rice-Anderson/Valverde-Bruno G
To by chodziło! :D

Numer10 komentarzy: 264531.05.2026, 10:37

@marimoshi: ja Gyo przy kontrach nie widzę kiedy musiałby coś zrobić poza strzałem. Gość z piłką przy nodze z takim przeciwnikiem w porównaniu do takiego nawet Saliby kompletnie nie wyglądał :/

pablofan komentarzy: 854531.05.2026, 10:37

@Numer10: „ No takie wywalanie emocjonalne zawodników niewiele się różni od wywalania trenera tak naprawdę. Nawet ten Martinelli był dosyć ważnym ogniwem składu w tym sezonie LM na przykład i choć myślę że większość chciałaby po prostu mocniejszego skrzydłowego to gościowi należy się szacunek.”

Oczywiście, że tak. Martinelliego bardzo lubię bo ze świecą szukać gracza o takim profilu mentalnym. Rzadko kiedy wymiękał oraz zawsze ciężko pracował na boisku przez co trudno się z takim piłkarzem pożegnać, ale jego słabe punkty niestety zbyt mocno wpływają na płynność naszej gry i po prostu potrzebujemy lepszych zawodników.
Natomiast transfer Gyoka sprawił, że człowiek zaczął się zastanawiać czy, aby na pewno pozbywać się takiego gracza bo jednak są gorsi….
Moim zdaniem Martinelli byłby świetnym wahadłowym i choć nasz PO nie występuje w takiej roli, to może warto byłoby go właśnie na tej pozycji sprawdzić???

mistrzu973 komentarzy: 181631.05.2026, 10:36

@Rynkos7 napisał: "Hincapie i Mosquera to brak tego czego budowaliśmy przez ostatnie lata czyli inverted full-back. Razem z Gabrielem i Salibą tworzą właściwie komplet 4 ŚO na całej szerokości. Nie mamy wtedy piłkarza do rozegrania i właściwie uniemożliwiamy Skellyemu częste "ucieczki" do pola karnego przeciwnika. Dlatego Calafiori robi tak ogromną różnicę w naszej grze."
Calafiori to tez ŚO, z rym ze on czy White dobrze sie czują z piłką, i lubia gre kombinacyjną czy wychodzenie na pozycje

Numer10 komentarzy: 264531.05.2026, 10:35

@titi_henry napisał: "Cieszy mnie koniec sezonu, czas trochę odpocząć od piłki :)

W mojej opinii PSG zasłużyło na wygranie finału, natomiast cieszy mnie, że potrafiliśmy zneutralizować mnóstwo ich atutów ofensywnych.

Cóż... Jesteśmy mistrzami Anglii, dotarliśmy do finału LM i Kukuryku, taki sezon brałbym w ciemno!

Natomiast na duży minus tego sezonu:
1. Gramy brudno, lubimy symulować, grać na czas... bardzo mi się to nie podoba, nie chcę takiego czegoś oglądać.
2. Ofensywnie jesteśmy wykastrowani, przy bardzo wielu naszych meczach byłem bliski zaśnięcia.
3. Gyo raczej nie spełni oczekiwań i chociaż go lubię i poprawił się bo pierwsze pół roku było absolutnie tragiczne to i tak wygląda na to, że musimy szukać kolejnego snajpera.
4. Dosłownie za chwilę Mundial, ja nie wiem kiedy piłkarze będą mieli czas na odpoczynek, wyczuwam masę kontuzji w przyszłym sezonie :/

Cóż, mam nadzieję, że z tych minusów uda się w przyszłym sezonie ogarnąć przede wszystkim punkt nr. 2 bo niestety na nr. 1 nie mam nadziei. Co do nr. 3 to mimo wszystko chyba najważniejsze jest lewe skrzydło i ktoś do kreacji."

Zgadzam się z obserwacjami. Punkt 2 się poprawi to i wyniki pozwolą na inne kontrolowanie meczów niż samą defensywą na przykład :D
W przyszłym sezonie Arteta będzie musiał jeszcze bardziej rotować składem żeby uniknąć urazów - po takim sezonie i MŚ to już nie są żarty i taki Madueke, Trossard, Gyokeres, Hincapie czy nowy PO będą musieli dostać solidną porcję minut

Rynkos7 komentarzy: 912931.05.2026, 10:33

@marimoshi napisał: "Mimo ofiarności i zaciętości Hincapie brakowało wczoraj Calafiora w rozegraniu. Ostatnie tygodnie wybitnie pokazują jak dużo daje obecność Ricciego w budowaniu akcji ofensywnych. On biega po boisku wszędzie i robi niesamowity popłoch w szeregach przeciwnika. Jeżeli brak jego obecność nie był podyktowany kontuzją to Arteta uprawił lekki sabotaż"

Hincapie i Mosquera to brak tego czego budowaliśmy przez ostatnie lata czyli inverted full-back. Razem z Gabrielem i Salibą tworzą właściwie komplet 4 ŚO na całej szerokości. Nie mamy wtedy piłkarza do rozegrania i właściwie uniemożliwiamy Skellyemu częste "ucieczki" do pola karnego przeciwnika. Dlatego Calafiori robi tak ogromną różnicę w naszej grze.

marimoshi komentarzy: 595531.05.2026, 10:33

@Numer10:

Dlatego liczyłem tylko dwóch do kontry - Gyo i Madueke. Martinelli został przyspawany do Pierro.
Zabrakło własnie tej 1 zmiany dla Calafiora. Może MLSa trzeba było zostawić, ale on chyba też wyglądał na padniętego

Numer10 komentarzy: 264531.05.2026, 10:31

W sensie za kogo z tych którzy weszli jako zmiennicy

Numer10 komentarzy: 264531.05.2026, 10:31

@marimoshi: w drugiej Hincapie już ledwo chodził więc graliśmy w 10,5 bo Martinelli ciągle musiał mieć z tyłu głowy że przy każdej stracie musi zabezpieczać Ekwadorczyka 2 razy mocniej niż zazwyczaj (gdzie i tak musi zapierniczać). Myślę że nasza gra mogłaby wyglądać lepiej w 2 połowie dogrywki jeśli wszedłby Calafiori na przykład. Tylko jeszcze pytanie za kogo by wszedł

mistrzu973 komentarzy: 181631.05.2026, 10:30

@bobslej22 napisał: "nie no akurat Martinellego to sam bym wywalił ale nie zawodników którzy grali pierwszy sezon . Często jest tak że odpalają w drugim. Potencjał u niektórych jest."
Faktycznie jest, ale u Hincapie i Mosquery. U reszty nie widze potencjalu, dodatkowo ze sa to juz zawodnicy w kwiecie wieku, moze madueke troche mlodszy

marimoshi komentarzy: 595531.05.2026, 10:29

Martinellego przekwalifikować na PO :D Wczoraj w defensywnie znowu zagrał bardzo dobrze

titi_henry komentarzy: 377631.05.2026, 10:28

Cieszy mnie koniec sezonu, czas trochę odpocząć od piłki :)

W mojej opinii PSG zasłużyło na wygranie finału, natomiast cieszy mnie, że potrafiliśmy zneutralizować mnóstwo ich atutów ofensywnych.

Cóż... Jesteśmy mistrzami Anglii, dotarliśmy do finału LM i Kukuryku, taki sezon brałbym w ciemno!

Natomiast na duży minus tego sezonu:
1. Gramy brudno, lubimy symulować, grać na czas... bardzo mi się to nie podoba, nie chcę takiego czegoś oglądać.
2. Ofensywnie jesteśmy wykastrowani, przy bardzo wielu naszych meczach byłem bliski zaśnięcia.
3. Gyo raczej nie spełni oczekiwań i chociaż go lubię i poprawił się bo pierwsze pół roku było absolutnie tragiczne to i tak wygląda na to, że musimy szukać kolejnego snajpera.
4. Dosłownie za chwilę Mundial, ja nie wiem kiedy piłkarze będą mieli czas na odpoczynek, wyczuwam masę kontuzji w przyszłym sezonie :/

Cóż, mam nadzieję, że z tych minusów uda się w przyszłym sezonie ogarnąć przede wszystkim punkt nr. 2 bo niestety na nr. 1 nie mam nadziei. Co do nr. 3 to mimo wszystko chyba najważniejsze jest lewe skrzydło i ktoś do kreacji.

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady