Arsenal przegrywa finał Ligi Mistrzów po rzutach karnych z PSG

Arsenal przegrywa finał Ligi Mistrzów po rzutach karnych z PSG 30.05.2026, 21:51, Mateusz Kolebuk 5047 komentarzy

Sezon pełen emocji zakończył się dla Arsenalu w najokrutniejszy sposób. W finale Ligi Mistrzów w Budapeszcie, po dogrywce i serii rzutów karnych, Kanonierzy musieli uznać wyższość Paris Saint-Germain. Już po sześciu minutach Kai Havertz dał Arsenalowi prowadzenie, ale Ousmane Dembele wyrównał z rzutu karnego w 65. minucie, co doprowadziło do dogrywki.

Pierwszy w historii finał Ligi Mistrzów pomiędzy klubami z Francji i Anglii był prawdziwym widowiskiem. Stadion podzielony na czerwono-białe i czerwono-niebieskie sektory, a na boisku to Arsenal szybko objął prowadzenie. Kai Havertz, po błędzie Marquinhosa, znalazł się sam na sam z bramkarzem PSG i nie dał mu szans, posyłając piłkę wysoko do siatki.

PSG, mimo że przegrywało, nie dało się zdominować. Przez kolejne 15 minut naciskali na defensywę Arsenalu, ale David Raya i jego obrona skutecznie odpierali ataki. Choć PSG miało swoje szanse, to Arsenal schodził na przerwę z jednobramkowym prowadzeniem.

Po przerwie PSG ponownie przejęło inicjatywę. Sędzia Daniel Siebert często przerywał grę, co nie sprzyjało płynności akcji Arsenalu. W 60. minucie Kvaratskhelia został sfaulowany w polu karnym przez Mosquerę, a Dembele pewnie wykorzystał jedenastkę, wyrównując stan meczu.

PSG poczuło krew i dążyło do zwycięstwa przed dogrywką. Vitinha i Kvaratskhelia mieli swoje okazje, ale Arsenalowi udało się dotrwać do końca regulaminowego czasu gry bez straty kolejnej bramki.

Dogrywka nie przyniosła wielu emocji, choć Arsenal miał nadzieję na rzut karny po faulu na Madueke. Sędzia jednak nie przychylił się do protestów Arsenalu, co wywołało frustrację u Declana Rice'a i Mikela Artety.

W serii rzutów karnych obie drużyny zaczęły od celnych strzałów. Jednak po pudle Eze i obronie Raye na strzał Nuno Mendesa, sytuacja się wyrównała. Ostatecznie to Gabriel nie trafił decydującego karnego, posyłając piłkę nad poprzeczką i kończąc marzenia Arsenalu o europejskim triumfie.

PSG po raz kolejny zdobyło Ligę Mistrzów, a Arsenal musi poczekać na swoją szansę na europejski sukces przynajmniej do kolejnego sezonu.

Liga MistrzówParis Saint-GermainRaport pomeczowy autor: Mateusz Kolebuk źrodło: Arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
mistrzu973 komentarzy: 181631.05.2026, 10:28

@Damper napisał: "Bzdury. Zresztą jaka to jest hipokryzja... Arsenal kradnie czas, ale jak Safonow celowo wypieprza piłkę po autach, to wtedy jest to genialna zagrywka taktyczna Enrique."
Przecież od dawna tak jest, jal coś robi arsenal to z pewnoscia jest to zle, antyfutbol i w ogole zakała. Ale juz jak robi to inny zespol, zwlaszcza psg real czy barcelona, to jest to maestria taktyczna, innowacyjnośc, pomysłowosc itd

bobslej22 komentarzy: 1076331.05.2026, 10:28

@Numer10: nie no akurat Martinellego to sam bym wywalił ale nie zawodników którzy grali pierwszy sezon . Często jest tak że odpalają w drugim. Potencjał u niektórych jest.

marimoshi komentarzy: 595531.05.2026, 10:28

@Numer10 napisał: "Zrobił, ale czy mu to znowu wiele dało? To znaczy no za raklo u nas techniki z przodu żeby się chwilę przy tej piłce utrzymać i zagrozić odsłoniętemu PSG w drugiej połowie"

No dało tyle aby wykastrować Nasze zapędy ofensywne i dograć do karnych. Po 1 połowie dogrywki myślałem, że fizycznie wyglądamy lepiej i w drugiej coś wciśniemy po kontrze.

enrique komentarzy: 2200731.05.2026, 10:27

Panowie, jest nowy dzień.

Przed nami długie lato - MŚ, transfery, będzie się działo. Jak dobrze się w tym okienku wzmocnimy, to w przyszłym sezonie nie będzie na nas mocnych.

daniken komentarzy: 427831.05.2026, 10:27

@mistrzu973:

@daniken napisał: ""Niestety Gyo, Madueke trzeba będzie pożegnać"

Eze też"

Zubimendiego też

Oooo tego największego flopa jako pierwszego,tak

bobslej22 komentarzy: 1076331.05.2026, 10:27

@Dziadyga: i nie przesadzaj z moimi "ciągłymi pouczeniami" bo rzadko ostatnio akurat się udzielałem .

Numer10 komentarzy: 264531.05.2026, 10:26

@bobslej22 napisał: "nawet ty pewnie uważasz że niektórzy przesadzają. Po prostu mnie wkur... jak po przegranym finale ludzie nagle wstydzą się o styl gry i wyje..li by pół składu. Owszem masz rację różnie reagujemy na porażki ale niektórych reakcja jest mocno odklejona."
No takie wywalanie emocjonalne zawodników niewiele się różni od wywalania trenera tak naprawdę. Nawet ten Martinelli był dosyć ważnym ogniwem składu w tym sezonie LM na przykład i choć myślę że większość chciałaby po prostu mocniejszego skrzydłowego to gościowi należy się szacunek.

pablofan komentarzy: 854531.05.2026, 10:25

@bizooon: „ Oby Merino na treningach rozwijał sie jako napastnik żeby Gyok 3 opcją został. Prosze bez kontuzji Havertza i Merino w przyszłym sezonie, no albo o odważną decyzję wymiany Gyoka za jakiegoś Tierrno Barryego czy choviaz kloca Matetę”

Najgorsze w tym jest to, że mateta przy swojej impotencji Strzeleckiej wciąż wydaje się lepsza opcja niż taki Gyok. Francuz potrafi mieć dzień konia i strzelić nieoczekiwane bramki, ale często się zdarza, że marnuje sytuację na potęgę… ale sęk w tym, że chłop się w takowych znajduje. Niekiedy nawet sam sobie je tworzy.
O gyoku wiele zostało powiedziane i nie che mi się już powtarzać, ale wczoraj wszyscy widzieli, że bez odpowiednich umiejętności technicznych, nie ma równej rywalizacji.
Generlanie atak jest wykastrowany okrutnie. Za dużo graczy fizycznych a za mało technicznych albo takich co unikają wzięcia na siebie odpowiedzialności (eze/ode).
Paradoksalnie najlepszym transferem do ataku wydaje się być Madueke. Chłopak wczoraj pokazał, że indywidualnie jest w stanie robić różnicę i jak oglądałem to spotkanie, to tylko on sprawiał wrażenie, że coś tej drużynie może dać.
Według mnie do wymiany jest cała lewa strona, eze i Gyok. Nie wiem jak oni to zrobią, ale wczorajszy mecz uwydatnił nasze największe słabości.
Co do ode….. to nie wiem co się wydarzyło, że chłop nam tak zgasł :/ verartti często mawiał, że gra się tak dobrze na ile pozwalają partnerzy z boiska. Dlatego mam nadzieję, że problemem z formą Ode oraz Saki są po prostu słabi partnerzy do gry. W końcu brakło Merino, Kaia i White prawie przez cały sezon no i sam ode dlugo na siebie kazał czekać.

Numer10 komentarzy: 264531.05.2026, 10:24

@marimoshi napisał: "No Enrique dobrze taktycznie to rozwiązał. Zobaczył, że z przodu mamy tylko 2 zawodników do kontry to zrobil rygiel. Dodaktowo po zejściu Havertza mieliśmy problem z przetrzymaniem piłki :/"
Zrobił, ale czy mu to znowu wiele dało? To znaczy no za raklo u nas techniki z przodu żeby się chwilę przy tej piłce utrzymać i zagrozić odsłoniętemu PSG w drugiej połowie

bobslej22 komentarzy: 1076331.05.2026, 10:24

@Dziadyga: nawet ty pewnie uważasz że niektórzy przesadzają. Po prostu mnie wkur... jak po przegranym finale ludzie nagle wstydzą się o styl gry i wyje..li by pół składu. Owszem masz rację różnie reagujemy na porażki ale niektórych reakcja jest mocno odklejona.

Damper komentarzy: 564431.05.2026, 10:24

@Necro napisał: "Mam pytanko do tych bardziej obiektywnych i chłodnych głów - czy wg was Arsenal faktycznie tak przedłużał czas jak o tym wszędzie trąbią?"

Bzdury. Zresztą jaka to jest hipokryzja... Arsenal kradnie czas, ale jak Safonow celowo wypieprza piłkę po autach, to wtedy jest to genialna zagrywka taktyczna Enrique.

marimoshi komentarzy: 595531.05.2026, 10:24

Dodatkowo jak zobaczyli kontuzję Hincapie to całą ofensywę przerzucili na jego stronę

Numer10 komentarzy: 264531.05.2026, 10:23

@mistrzu973 napisał: "Też mnie to juz dalo myslenia. I faktycznke powinno tak byc jak przed rozpoczeciem meczu, powinno byc jedno losowanie i ten co wygra wybiera, czy strzelają pierwsi czy na ktorą bramke strzelają"
Albo nawet po prostu moneta dwustronna na przykład :D

marimoshi komentarzy: 595531.05.2026, 10:22

@mistrzu973 napisał: "Niestety, do tego Psg zostawialo 3 zawodnikow z tylu, co praktycznie uniemozliwialo nam kontry"
No Enrique dobrze taktycznie to rozwiązał. Zobaczył, że z przodu mamy tylko 2 zawodników do kontry to zrobil rygiel. Dodaktowo po zejściu Havertza mieliśmy problem z przetrzymaniem piłki :/

Numer10 komentarzy: 264531.05.2026, 10:22

@youngboy napisał: "Przede wszystkim karne powinny być wykonywane systemem ABBA, a nie ABAB. Też zauważyłem, że zdecydowanie częściej wygrywają ci, którzy zaczynają. Nawet jakby Gabriel trafił, to potem tylko nasi zawodnicy by podchodzili z presją, że jak spudłują, to jest koniec."
To nawet nie jest kwestia osobistych obserwacji bo na to były jakieś badania czy tam baaardzo szeroko zakrojone statystyki. Chyba koło 70% zwycięzców w karnych to ci co strzelają jako pierwsi.

silvano95 komentarzy: 1106931.05.2026, 10:22

Też warto się zastanowić nad paroma graczami no Odegaard , fajnie pressuje ale to tyle , pojedyncze przebłyski a tak masę strat i słaba gra

mistrzu973 komentarzy: 181631.05.2026, 10:22

@Dziadyga napisał: "Bede szczery,jak zawsze zresztą.Jak zobaczyłem,że podchodzi na decydujący,to stwierdziłem : to koniec :("
A ja akurat nie bylem peny martinnelego, i jal zobaczylem ze idzie beraldo strzelac, to juz oczami wyobrazni widzialem jak pudłuje, a po tym gabriel wykorzystuje swoją 11...
Boli bo byliśmy naprawde blisko...

kosbat komentarzy: 75631.05.2026, 10:22

@Numer10 napisał: "Jakieś typy?"
drugi napastnik - Esposito jak chcemy młodego a jak chcemy na już to pewnie Alvarez
lewoskrzydłowy - marzy się Kroupi, skończy na Rogersie (nie znaczy że zmiana mocno na gorsze)
defensywny pomocnik - Anderson by przypasował tutaj (przyznam że na 100% profilu jego nie znam ale mi się kojarzy właśnie z DM)
box-to-box - nie jestem pewien tutaj, internet mi sugeruje Barellę i Bruno G
prawy obrońca - Munoz z CP? ciężko powiedzieć bo tu zawsze szpital?

Od siebie bym dodał jeszcze Trufferta z Bou - solidny grajek do rozpatrzenia jak by odpukać trzeba było szukać opcji na lewo

Necro komentarzy: 250231.05.2026, 10:21

Mam pytanko do tych bardziej obiektywnych i chłodnych głów - czy wg was Arsenal faktycznie tak przedłużał czas jak o tym wszędzie trąbią? Może ja po prostu przyzwyczaiłem się do tego, że strzelamy jedną bramkę i się murujemy, ale nie miałem wrażenia jakiegoś przesadnego Pulisowania. A gwizdnięcie na zakończenie połowy uważam za skandal, bo każdy na stadionie wiedział, że to i tak ostatnia akcja, więc przedłużanie nic nam w tym momencie nie dawało, a sędzia pokazał jeszcze jakiś grymas, jakby nie potrafił zachować profesjonalizmu i utrzymać nerwów na wodzy.

Dziadyga komentarzy: 1323431.05.2026, 10:21

@bobslej22 napisał: "Ale wysryw tu dziś jest jprdle."
A mnie wku*wiają osobiscie te Twoje ciągłe filozofie i pouczania w ostatnim czasie.Co wchodzisz na strone to ciągle pretensje.Każdy ma inną reakcje na porazke czy na stres(mnie trzyma do dziś) więc przestan być tym najmądrzejszym.

Numer10 komentarzy: 264531.05.2026, 10:21

@Dziadyga: ja to przy każdym naszym karnym doznawałem mikrozawału więc jakoś się nie dziwię. No ale u nich też strzelali obrońcy przecież.. Kurcze jeszcze jak ten komentator zaczął wymieniać ile razy PSG wygrywało w karnych a ile my finałów przegraliśmy po nich...

youngboy komentarzy: 279131.05.2026, 10:20

@Numer10: Przede wszystkim karne powinny być wykonywane systemem ABBA, a nie ABAB. Też zauważyłem, że zdecydowanie częściej wygrywają ci, którzy zaczynają. Nawet jakby Gabriel trafił, to potem tylko nasi zawodnicy by podchodzili z presją, że jak spudłują, to jest koniec.

mistrzu973 komentarzy: 181631.05.2026, 10:20

@Numer10 napisał: "ja czułem źle jak dwa razy przegraliśmy losowanie. Ta reguła że kto pierwszy strzela ten wygrywa niesamowicie często się sprawdza, a jeszcze dodatkowo graliśmy na ich bramkę. Moim zdaniem tak generalnie nie powinno być - w finałach powinno być losowanie pół na pół. Nasi w tym sezonie już raz pamiętam pokazali chyba w pucharze ligi że naprawdę potrafią strzelać karne.. Zawiodła po prostu głowa i zabrakło szczęścia"
Też mnie to juz dalo myslenia. I faktycznke powinno tak byc jak przed rozpoczeciem meczu, powinno byc jedno losowanie i ten co wygra wybiera, czy strzelają pierwsi czy na ktorą bramke strzelają

bobslej22 komentarzy: 1076331.05.2026, 10:19

Ale wysryw tu dziś jest jprdle.

Ludzie pamiętajcie gdzie byliśmy a gdzie jesteśmy. Doceniajmy to jak bardzo stabilnym klubem jesteśmy . Przypominam że większość z was miała wczoraj do 65 minuty miało pory mokre na to jak Arsenal gra w destrukcji .

mistrzu973 komentarzy: 181631.05.2026, 10:18

@marimoshi napisał: "Po pierwszej połowie dogrywki miałem wrażenie, że Nasi fizycznie lepiej wyglądają niż PSG. Druga połowa jednak brutalnie to zweryfikowała. Graliśmy tak na prawdę 10 na 11 (Hincapie kontuzjowany)"
Niestety, do tego Psg zostawialo 3 zawodnikow z tylu, co praktycznie uniemozliwialo nam kontry

Numer10 komentarzy: 264531.05.2026, 10:17

@mistrzu973: ja czułem źle jak dwa razy przegraliśmy losowanie. Ta reguła że kto pierwszy strzela ten wygrywa niesamowicie często się sprawdza, a jeszcze dodatkowo graliśmy na ich bramkę. Moim zdaniem tak generalnie nie powinno być - w finałach powinno być losowanie pół na pół. Nasi w tym sezonie już raz pamiętam pokazali chyba w pucharze ligi że naprawdę potrafią strzelać karne.. Zawiodła po prostu głowa i zabrakło szczęścia

mistrzu973 komentarzy: 181631.05.2026, 10:17

@Mickeylo napisał: "Nie pożegnamy ich bo dopiero przyszli, ale myśle że jak przyjdzie nowy napastnik to Gyo już będzie postacią drugą planową, tak samo jak Zubimendi którego wygryzł MLS (chwała mu za to) a Madueke na zmiennika jest ok, wczoraj chyba był nawet groźniejszy od Saki co nie jest jakaś sztuka w aktualnej formie Bukayo ale jednak."
Zubimendi powinien byc najwyzej zmiennikiem Rica, ale tez nie bardzo go widze z MLS, jak juz to w parze z Merino

krzykus1990 komentarzy: 775231.05.2026, 10:16

Raheem Sterling został aresztowany pod zarzutem prowadzenia pojazdu pod wpływem środków odurzających po wypadku swoim Lamborghini.

Policja zatrzymała 31-latka na autostradzie M3 w hrabstwie Hampshire o godzinie 9:00 rano w czwartek.

Sterling, który obecnie występuje w Feyenoordzie, został zwolniony za kaucją do czasu zakończenia dalszego postępowania.

Były gwiazdor Premier League został zatrzymany po tym, jak jego Lamborghini uderzyło w bariery ochronne przy autostradzie.

Były reprezentant Anglii oraz zawodnik Liverpoolu i Manchesteru City jechał autostradą M3 w czwartek rano, gdy doszło do kolizji.

Policjanci zatrzymali go na południowej jezdni w Hampshire i dokonali aresztowania.

Według osób z otoczenia zawodnika Sterling przechodzi obecnie trudny okres.

Jest podejrzewany o prowadzenie pojazdu pod wpływem środków odurzających, niebezpieczną jazdę, posiadanie narkotyku klasy C oraz odmowę dostarczenia wymaganej próbki do badań.

Do substancji klasy C zaliczają się m.in. środki uspokajające, takie jak valium, sterydy anaboliczne, podtlenek azotu ("gaz rozweselający") oraz GHB.

Policja hrabstwa Hampshire wydała następujący komunikat:

- Tuż przed godziną 9:00 w czwartek otrzymaliśmy zgłoszenie o Lamborghini, które uderzyło w bariery na południowej nitce autostrady M3 w pobliżu węzła Minley.

- W zdarzeniu nie uczestniczyły inne pojazdy i nie odnotowano żadnych obrażeń.

- Kierowca, 31-letni mężczyzna z Berkshire, został aresztowany pod zarzutem prowadzenia pojazdu pod wpływem środków odurzających, niebezpiecznej jazdy, posiadania narkotyku klasy C oraz odmowy dostarczenia próbki do badań. Został zwolniony za kaucją do czasu dalszych czynności śledczych.

marimoshi komentarzy: 595531.05.2026, 10:16

@alexis1908 napisał: "oni z nami nie mieli siły po 120 minutach jakby mieli w nogach cały sezon w PL to tam co 2 byłby połamany"

Po pierwszej połowie dogrywki miałem wrażenie, że Nasi fizycznie lepiej wyglądają niż PSG. Druga połowa jednak brutalnie to zweryfikowała. Graliśmy tak na prawdę 10 na 11 (Hincapie kontuzjowany)

alexis1908 komentarzy: 1206031.05.2026, 10:15

@Dziadyga: Anderson niech wpada nasza pomoc będzie nie do zajechania z Ricem i z Nim ;)

Dziadyga komentarzy: 1323431.05.2026, 10:15

@Numer10 napisał: "Fakt faktem jednak, że Gabriel od dawna wydaje się nie być najchłodniejszą głową przy grze piłką, rozegraniu i generalnie potrafił mieć ciezką nogę - nie uspokoiło myślę żadnego kibica że to on podchodził do piłki :/"
Bede szczery,jak zawsze zresztą.Jak zobaczyłem,że podchodzi na decydujący,to stwierdziłem : to koniec :(

alexis1908 komentarzy: 1206031.05.2026, 10:14

@Mickeylo: oni z nami nie mieli siły po 120 minutach jakby mieli w nogach cały sezon w PL to tam co 2 byłby połamany

mistrzu973 komentarzy: 181631.05.2026, 10:13

@Numer10 napisał: "No Eze skiepścił i myślę że sam najlepiej o tym wie.
Arteta nie będzie wychodzić przed szereg, jeśli Gabriel sam się wyrywa do 11 to znaczy że jest gotowy dźwignąć presję i trenerzy właśnie na taką postawę czekają w takich momentach. Bardzo często obrońcy w seriach karnych radzą sobie lepiej niż napastnik czy pomocnicy bo to już nie o umiejętności stricte strzeleckie chodzi. Fakt faktem jednak, że Gabriel od dawna wydaje się nie być najchłodniejszą głową przy grze piłką, rozegraniu i generalnie potrafił mieć ciezką nogę - nie uspokoiło myślę żadnego kibica że to on podchodził do piłki :/"

Dla mnie przed konkursem jedenastek brał niepokoj jak widzialem jakim skladem konczymy. Pewny byłem tylko Gyokeresa i Rica

maniekuw komentarzy: 321831.05.2026, 10:13

ale inne kluby w Anglii boli potężny Arsenal jak się patrzy na te posty po naszej porażce

krzykus1990 komentarzy: 775231.05.2026, 10:12

Luis Enrique znów zwycięża! Hiszpan już po raz trzeci wygrał Ligę Mistrzów jako trener i został ex aequo drugim najbardziej utytułowanym szkoleniowcem w historii rozgrywek. Więcej zwycięstw ma jedynie Carlo Ancelotti, który triumfował aż 5 razy.

Hiszpan został drugim trenerem w historii Ligi Mistrzów, który obronił tytuł. „Lucho” sięgnął po trzeci triumf w tych rozgrywkach i tym samym dołączył do Boba Paisleya oraz Pepa Guardioli. Więcej zwycięstw na koncie ma jedynie Carlo Ancelotti, który wygrał Ligę Mistrzów pięć razy.

Po finale z Arsenalem trener PSG został zapytany, które ze zwycięstw w Lidze Mistrzów ceni wyżej:
– Ten tytuł jest ważniejszy niż sprzed roku, bo graliśmy z bardzo mocną drużyną. Moim zdaniem dzisiaj obie drużyny zasłużyły na zwycięstwo, ale biorąc pod uwagę sposób, w jaki graliśmy przez cały sezon, uważam, że zasłużyliśmy na wygranie Ligi Mistrzów – powiedział 56-latek w rozmowie z Canal+.

Dziadyga komentarzy: 1323431.05.2026, 10:12

@enrique napisał: "Ornstein: Arsenal zamierza pozyskać drugiego napastnika, lewoskrzydłowego, defensywnego pomocnika, środkowego pomocnika typu "box-to-box" oraz prawego obrońcę."

Atak : Kroupi,Kofane,Alvarez.
Lewe skrzydło : może ten Rogers,ale to nie jego pozycja(?) najlepiej Kvicha,bo innych kandydatów tak szczerze nie widzę..przecież nie kolejny leniwiec Leao.
Pomoc : Anderson/Valverde i dalej nie mam pomysłów,coraz mniej oglądam piłkę w innych ligach.
PO - Nie mam pomysłu,ten cały Livramento spedzał by pół sezonu w gabinetach,gorzej od Białego..

mistrzu973 komentarzy: 181631.05.2026, 10:12

@daniken napisał: ""Niestety Gyo, Madueke trzeba będzie pożegnać"

Eze też"

Zubimendiego też

Numer10 komentarzy: 264531.05.2026, 10:11

@Dziadyga napisał: "To w takim razie trener ostatecznie powinien decydować.Gabriel często cisnienia nie trzyma i nagle sobie wymyslił 5 karnego..Zobacz,że nawet stracił opaske kapitanską/lub sam zrezygnował,może chciał coś udowodnić? Nie wiem,ale głupota,pretensji jednak nie mam,bo wieksi,lepsi gracze pudłowali na różnych podobnych imprezach.Bardziej pretensja do goscia z avatara Twojego."
No Eze skiepścił i myślę że sam najlepiej o tym wie.
Arteta nie będzie wychodzić przed szereg, jeśli Gabriel sam się wyrywa do 11 to znaczy że jest gotowy dźwignąć presję i trenerzy właśnie na taką postawę czekają w takich momentach. Bardzo często obrońcy w seriach karnych radzą sobie lepiej niż napastnik czy pomocnicy bo to już nie o umiejętności stricte strzeleckie chodzi. Fakt faktem jednak, że Gabriel od dawna wydaje się nie być najchłodniejszą głową przy grze piłką, rozegraniu i generalnie potrafił mieć ciezką nogę - nie uspokoiło myślę żadnego kibica że to on podchodził do piłki :/

tomke komentarzy: 32231.05.2026, 10:11

Szkoda tych karnych lepiej uderzyć w światło bramki i jak bramkarz wyczuje róg to wybroni na 90% niż kombinować i przestrzelić

Traitor komentarzy: 10700 newsów: 2431.05.2026, 10:10

Transmitują gdzieś paradę na yt

marimoshi komentarzy: 595531.05.2026, 10:10

@EZ_22 napisał: "Futbol to przede wszystkim rozgrywka, ma dać pożywkę i show, nam - KOBICOM."

Dawno nie czułem takich emocji jak wczoraj czy końcówce PL. W dupie mam zdanie innych kibiców. Graliśmy pieknie było brak pucharów to nazywali frajerami. Gramy gorzej, są puchary to od razu antyfutbul ;)

marimoshi komentarzy: 595531.05.2026, 10:08

@Mickeylo napisał: "wolę to niż nagłówki "PSG rozbiło Arsenal" itd. tak jak wróżyli to wszyscy pseudo-eksperci"

Ja widziałem na meczykach nagłówek Arsenal na deskach. Kuźwa 120 minut batalii i przegrana po karnych a nagłówek jakbyśmy dostali 5-0.
Zajebisty też Nasz "kibic" redakcyjny z meczyków ;)

Mickeylo komentarzy: 375931.05.2026, 10:07

Kvarze raz wyszło bo wkleił się w nogi Mosquery i tyle, tak to cały mecz nic wielkiego nie pokazał. Plan na mecz był dobry i prawie się powiódł, i w dupie mam te statystyki przeważające dla PSG, wolę to niż nagłówki "PSG rozbiło Arsenal" itd. tak jak wróżyli to wszyscy pseudo-eksperci. Ciekawe jakby to PSG wygladało gdyby im przyszło walczyć cały rok w PL a nie w tej swojej buraczanej lidze farmerskiej.

Numer10 komentarzy: 264531.05.2026, 10:06

@enrique napisał: "Ornstein: Arsenal zamierza pozyskać drugiego napastnika, lewoskrzydłowego, defensywnego pomocnika, środkowego pomocnika typu "box-to-box" oraz prawego obrońcę."
Nieźle. Jakieś typy?
Dla mnie:
Alvarez lub Kroupi jak się nie da
Rogers
Na śp box-to-box to szczerze mówiąc nie wiem jakie są plany. Jeśli tam byśmy mieli kupić gwiazdę to Eliott Anderson- ale myślę że tu mowa jednak o backupach, więc jacyś młodzi, gniewni, koniecznie techniczni zawodnicy. Może ten Fernandez z WHU - ale też nie widziałem aby on sam robił jakieś wielkie rzeczy więc tylko w dobrej cenie.
Na PO mowa o Livaramento, natomiast nie śledzę za bardzo innych drużyn więc nie wiem jak on gra.

kosbat komentarzy: 75631.05.2026, 10:06

@EZ_22 napisał: "Arsenal zawsze słynął ze świetnego, ofensywnego futbolu"
Tylko za Wengera, przed nim było też fizycznie przede wszystkim

Dziadyga komentarzy: 1323431.05.2026, 10:05

@Numer10 napisał: "Gabriel sam z siebie chciał wziąć podobno tego karnego. Karne to coś co często obrońcom wychodzi lepiej niż technicznym zawodnikom bo właśnie nie kombinują. Gabriel niestety trochę przekombinował"

To w takim razie trener ostatecznie powinien decydować.Gabriel często cisnienia nie trzyma i nagle sobie wymyslił 5 karnego..Zobacz,że nawet stracił opaske kapitanską/lub sam zrezygnował,może chciał coś udowodnić? Nie wiem,ale głupota,pretensji jednak nie mam,bo wieksi,lepsi gracze pudłowali na różnych podobnych imprezach.Bardziej pretensja do goscia z avatara Twojego.

EZ_22 komentarzy: 127131.05.2026, 10:04

Mega kac moralny po wczoraj.

Świetnie, że odzyskaliśmy mistrzostwo Anglii, ale to przyznam się, że oglądanie tej drużyny w większości jest.. ciężka.

Cały piłkarski świat ma nas za haramball i obiektywie sobie powiedzmy - tak to niestety wygląda.
Futbol to przede wszystkim rozgrywka, ma dać pożywkę i show, nam - KOBICOM.

Arsenal zawsze słynął ze świetnego, ofensywnego futbolu, a to zanikło.. oby Mikel to zmienił bo..

marimoshi komentarzy: 595531.05.2026, 10:03

@Damper napisał: "Tylko ci ofensywni PSG, do których wzdychacie, którymi się na okrągło podniecacie i za których wydalibyście pewnie cały budżet bo są waszym mokrym snem tak samo gówno pokazali w tym meczu."
+1
Wczoraj Doué z ofensywy dojechał i sprawiał problemy. Dembele i Kvara kompletnie schowani.
Robienie z Barcoli zbawiciela Naszej lewej strony to XDDD

kosbat komentarzy: 75631.05.2026, 10:02

Przebudowa przebudową ale jak wywali się za dużo na raz to potem bez chemii następny sezon będziemy grać i fige wygramy

Numer10 komentarzy: 264531.05.2026, 10:02

@swistak86 napisał: "Hincapie jest po prostu lepszy w defensywie a to było priorytetem dla Artety. Też żałuję, że Calafiori nie zagrał, może lepiej było go wpuścić za Pierro niż Zubiego za MLSa albo Noniego za Sake, ale teraz to możemy sobie gdybać"
Na pewno było lepiej bo Pierro w dogrywce doznał kontuzji i z nią grał ponad 20 minut. No ale zmiany były już poczynione i w sumie nie dziwi że tak wyglądały bo na papierze mieliśmy wypoczętych i ogranych w LM w tym sezonie piłkarzy z przodu na całą dogrywkę. Przecież Gyo, Eze, Madueke i Martinelli mieli całkiem dobre momenty/liczby w LM. Zubi z Ricem rozegrali nam idealną fazę pucharową, a Pierro z Timberem to na taki mecz idealna para bocznych. Gdybanie pozostaje gdybaniem niestety :((

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady