Trzecie czyste konto z rzędu i kolejne zwycięstwo! Wolves 0-2 Arsenal

Trzecie czyste konto z rzędu i kolejne zwycięstwo! Wolves 0-2 Arsenal 04.07.2020, 19:22, Bartek Romanowski 952 komentarzy

O godzinie 18:30 Michael Oliver rozpoczął mecz pomiędzy Wolverhampton Wanderers oraz Arsenalem na Molineux Stadium. W takich oto składach wyszły na boisko obie drużyny:

Wolves: Patricio, Saiss, Coady, Bolu, Otto, Neves, Moutinho, Dendonker, Doherty, Raul, Adama
Ławka rezerwowych: Ruddy, Gibbs-White, Campana, Jordao, Jota, Kilman, Neto, Vinagre, Buur

Arsenal: Martinez, Mustafi, Luiz, Kolasinac, Soares, Ceballos, Xhaka, Tierney, Saka, Nketiah, Aubameyang.
Ławka rezerwowych: Macey, Bellerin, Holding, Sokratis, Maitland-Niles, Torreira, Willock, Nelson, Lacazette

Wolves zaczęło dość szybko i już w pierwszej minucie do dogodnej sytuacji doszedł Adama Traore, który trafił w Emiliano Martineza. Oprócz tej akcji, w pierwszym kwadransie nie działo się nic konkretnego. Arsenal dłużej utrzymywał się przy piłce, kontrolując grę, jednak brakowało jakichkolwiek konkretów, zarówno ze strony gości, jak i gospodarzy.

W następnych minutach tempo spotkania było spokojne. Arsenal cały czas utrzymywał się dłużej przy piłce, jednak nie potrafił w żaden sposób zagrozić bramce Patricio. Obie drużyny robiły wszystko, żeby nie stracić bramki. W 25 minucie Arsenal wykonał pierwszy rzut rożny w tym meczu. Po zamieszaniu w polu karnym, Aubameyang zdołał oddać strzał w światło bramki, jednak pewnie bronił portugalski bramkarz. Poza tą sytuacją, w pierwszych dwóch kwadransach nie działo się nic godnego uwagi.

W 34. minucie bliski szczęścia był Eddie Nketiah, który pierwszy dopadł do bezpańskiej piłki i oddał kąśliwy, mocny strzał w prawy dolny róg bramki Wolves. Bramkarz gospodarzy zdołał sparować piłkę na słupek. W 41. minucie Sead Kolasinac faulował Adamę Traore kilka metrów przed polem karnym. Rzut wolny został wykonany w niekonwencjonalny sposób. 3 zawodnikówWilków podeszło do piłki. Po wymianie krótkich podań między nimi ostatecznie strzał oddał Saiss, jednak został zablokowany.

2 minuty później mamy pierwszą bramkę w tym meczu. Z prawej strony boiska Cedric zagrał długą piłkę do Aubameyanga, który na pamięć przedłużył do niepilnowanego Tierneya na lewym skrzydle. Ten bez namysłu dośrodkował piłkę w pole karne. Futbolówka odbiła się jeszcze po drodze od Doherty'ego i trafiła wprost na lewą nogę Saki, który uderzył ją z woleja i trafił tuż przy prawym słupku bramki Patricio. Na nic zdały się reklamacje Szkota, który dopatrzył się zagrania ręką przez Matta Doherty'ego, nie były bowiem w tym momencie istotne. Wolves 0:1 Arsenal!

Sędzia doliczył jeszcze 2 minuty, jednak do końca pierwszej połowy nie działo się już nic więcej. Arsenal schodzi na przerwę z 1-bramkowym prowadzeniem. Gola strzela Bukayo Saka, który nie mógł sobie wymarzyć lepszego meczu po podpisaniu nowego, długoterminowego kontraktu. Strzelił bowiem swoją debiutancką bramkę w Premier League.

Na drugą połowę zespoły wyszły w takich samych składach, jakie zostały desygnowane przez trenerów od początku spotkania. Od gwizdka sędziego, wznawiającego drugą odsłonę meczu zaatakowała drużyna Wolves, sprawiając niemałe problemy obronie Arsenalu. Nie wystarczyło to jednak, aby zadowolić Nuno Espirito Santo, który zdecydował się w 55. minucie na pierwszą zmianę w tym spotkaniu. Za Dendonckera wszedł Diogo Jota, zmieniając tym samym ustawienie zespołu. Na zmianę w ekipie Arsenalu nie trzeba było długo czekać - w 56. minucie za Kierana Tierneya wszedł Ainsley Maitland-Niles.

W ciągu pierwszych 15 minut przy piłce częściej była ekipa Nuno Espirito Santo, jednak piłkarze Arsenalu odpierali ataki podopiecznych Portugalczyka. W 64. minucie poważnie zagrozili jednak bramce Emiliano Martineza. Diogo Jota wypuścił Traore na czystą pozycję, a ten wyszedł sam na sam z bramkarzem. Jego lob nie znalazł jednak drogi do bramki. Druga połowa odbywała się pod dyktando gospodarzy. Piłkarze Arsenalu próbowali odgryzać się z kontrataków, jednak nie potrafili oni przebić się pod bramkę Patricio.

W 72. minucie doszło do zmiany w drużynie Wolves - Neto wszedł za Doherty'ego. 4 minuty później doszło do podwójnej zmiany w Arsenalu. Bellerin zmienił Cedrica, Willock Sakę. W 83. minucie Arteta wykorzystał swój limit zmian, wprowadzając na boisko Lacazette'a oraz Lucasa Torreirę. Urugwajczyk wrócił zatem do gry po kontuzji, której doznał w marcowym meczu z Portsmouth w FA Cup.

Kolejna bramka Arsenalu! Alexandre Lacazette strzela swojego pierwszego wyjazdowego gola w Premier League w tym sezonie po dwójkowej akcji z Willockiem. Młody Anglik dograł do francuskiego napastnika z prawego skrzydła, a ten dobrym przyjęciem minął obrońcę Wolves. Jedyne co mu pozostało to wykończyć akcję i to właśnie zrobił, strzelając po ziemi w długi róg. Piłka odbiła się jeszcze od słupka. Wolves 0:2 Arsenal!

Chwilę potem Willock mógł podwyższyć na 3:0, po tym jak otrzymał futbolówkę, odebraną podczas pressingu założonego przez napastników Arsenalu. Jego strzał sprzed linii bramkowej został jednak wybity na rzut rożny. Do końca meczu Kanonierzy kontrolowali przebieg gry, utrzymując piłkę z dala od swojego pola karnego. Sędzia doliczył jeszcze 5 minut do tego spotkania.

Arsenal wygrywa 3. mecz z rzędu w Premier League od porażki z Brightonem, zmniejszając tym samym dystans do szóstego Wolverhamtonu na 3 punkty. Kanonierzy zachowali również 3. kolejne czyste konto w lidze po raz pierwszy od listopada 2017. Arsenal pozostaje w walce o europejskie puchary, zasłużenie pokonując Wolves 2:0.

Premier LeagueRaport pomeczowyWolverhampton Wanderers autor: Bartek Romanowski źrodło:
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Marcinafc93 komentarzy: 32834 newsów: 106.07.2020, 22:53

Ależ ten Tottenham jest słaby, Everton jeszcze gorszy.

Paul77 komentarzy: 972606.07.2020, 22:49

Tak masz rację, bo lubiłem ta stację i przestałem słuchać. Ale zapytam ile masz lat? Bo ja gdy komuna upadała miałem 14. I pamiętam co to cenzura... Uwierz że nie ma co porównywać.... Czy dostałeś po buzi jako dziecko że Twój wojek był innej opcji politycznej? Czytaj w tamtym czasie solidarności.

Gofer999 komentarzy: 1462406.07.2020, 22:48

@Theo10: Bral udzial w spotkaniu grupy Bilderberga w 2019 roku.

Paul77 komentarzy: 972606.07.2020, 22:45

Rok 89 u okrągły stół.... To przekleństwo co się ciągnie do dziś. Wystarczyło rozliczyć poprzedni system, a nie dogadać się... Ludzie ci zrobili się bezkarni. Teraz to wielcy przeciebiorcy, biznesmeni... A skąd kapitał mieli? Stare układy.

TakKrzysiu komentarzy: 893606.07.2020, 22:44

@Paul77 napisał: "Tak masz rację ale... Okrągły Stół... I to wszystko działa by chronić komunę i tych opozycjonistów co się z nimi dogadali.
To wszystko odbija się czkawką, bo nie rozliczono poprzedniego systemu, a zamyśliła się różnica między opozycja a komunistami którzy rządzili. Skorupowali ludzi opozycji i tak to trwa..."


A czym jest komuna? Kiedy do niej zmierza Państwo? Wesz że nawet komuna nie dała rady "Trójce"? A teraz? Wybitni ludzie, polska inteligencja odeszła od radia bo cenzura przechodzi wszelkie oczekiwania. Tuba propagandowa TVP to już prawie Rosja i Chiny.

Mchard komentarzy: 61706.07.2020, 22:43

Nikt nie aktualizuje już informacji zawartych na stronie tj: tabeli i poprawnej daty spotkania z lisami ?

FaxingBerlin komentarzy: 94106.07.2020, 22:43

@burczymucha napisał: "Dobra, ale jak nie pojde na wybory, to co to zmieni - odpowiedz mi. To nagle ani Duda ani Trzaskowski nie wygra? Po sondazach przed I tura szlo przewidziec, ze bedzie druga tura, w ktorej wystapi Duda i Trzaskowski.

W pierwszej turze w zyciu nie zaglosuje na kogos z Pisu czy PO. Ale w drugiej turze nie ma za bardzo wyboru. No moge nie isc, ale to zbyt wiele nie zmieni."


Nic nie da ale jeśli nie pójdziesz na wybory bo nie ma na kogo głosować i nie pójdzie 2 mln innych osób które uważają podobnie to będzie sygnał dla partii że nie mają poparcia i być może zrobią coś dobrego dla Polski i ludzi tu żyjących żeby pozyskać elektorat a jeśli ludzie będą nadal chodzić o głosować na mniejsze zło to sygnał dla polityków że mogą nadal robić co chcą i mogą golić frajerów tak długo i tak bardzo jak tylko im się podoba

Paul77 komentarzy: 972606.07.2020, 22:41

@TakKrzysiu: Tak masz rację ale... Okrągły Stół... I to wszystko działa by chronić komunę i tych opozycjonistów co się z nimi dogadali.
To wszystko odbija się czkawką, bo nie rozliczono poprzedniego systemu, a zamyśliła się różnica między opozycja a komunistami którzy rządzili. Skorupowali ludzi opozycji i tak to trwa...

Oldgunner3 komentarzy: 967506.07.2020, 22:41

W tej kampanii wszystko sprowadza się do jednego - czy jesteś za kierunkiem zachodnim czy wschodnim.Nie chcę sie pastwić nad TVP bo każdy kto ma oczy to widzi.Grzechòw obecnej władzy i prezydenta jest mnóstwo - dlatego jak dla mnie lepsza niedoskonała demokracja niż pełzający autorytaryzm.Tu trzeba ruszyć głową jak w szachach - np. wyborcy konfederacji powinni postawić na Trzask. żeby powstał układ rząd PIS prezydent KO i wtedy będą mogli mòwić że ci i tamci rzadzą nieudolnie i tylko Konfederacja jest prawdziwym rozwiązaniem.

TakKrzysiu komentarzy: 893606.07.2020, 22:40

@burczymucha:
Twoje prawo nie iść, bo taka prawda i należy to uszanować.
Jenak kiedy większość pomyśli jak Ty, to sprawa ulega innemu przedstawieniu. Plus jest taki, że ludzie wiedzą, że mamy najważniejsze wybory od 1989 roku i są naprawdę bardzo zmobilizowani. Dlatego mam naprawdę duży szacunek nawet do osób głosujących nawet na odmiennego kandydata.

darek250s komentarzy: 10283 newsów: 506.07.2020, 22:39

Ci co glosuja na Dude sa za Tottenhamem

Theo10 komentarzy: 824706.07.2020, 22:38

@Gofer999: xD

sWinny komentarzy: 780206.07.2020, 22:38

ja ostatnio wśród znajomych pytałem na kogo głosowali.
Jedna ze znajomych powiedziała, ze na Hołownię to mówię, że spoko, a powiedz mi jeden jego postulat czemu akurat on - no i już nie dostałem żadnej odpowiedzi.
Druga osoba zaczęła cisnąć na konfederację od najgorszych. No to mówię no dobrze, ale dlaczego. W odpowiedzi usłyszałem, że są ch*%*i no to mówię, OK, ale dlaczego? No bo mają postulaty do dupy. No to mówię,OK. To wymień mi chociaż dwa te postulaty. W odpowiedzi nie usłyszałem ani jednego.
Ludzie mają prawo do głosowania, ale moim zdaniem na wejściu w lokalu powinien być jakiś test dla idiotów. Kilka pytań i odpowiedzi ABCD.

Co do samych wyborów to ja jako wyborca konfederacji jestem niesamowicie zażenowany tym w jaki sposób PIS czy PO próbuje mnie przekonać do poparcia ich. Czuje tylko jeszcze większy wstręt do tego smrodu wyborczego z ich ust i na wybory nie idę.

darek250s komentarzy: 10283 newsów: 506.07.2020, 22:37

@filo94 napisał: "Ja to bym chętnie na Pudzianowskiego zagłosował. Kandydat, z którym mógłbym się wreszcie utożsamić. A kompetencje porównywalne do obecnego prezydenta."

To by nic nie dalo. Nie daloby nic

burczymucha (zawieszony) komentarzy: 29206.07.2020, 22:37

@FaxingBerlin: Dobra, ale jak nie pojde na wybory, to co to zmieni - odpowiedz mi. To nagle ani Duda ani Trzaskowski nie wygra? Po sondazach przed I tura szlo przewidziec, ze bedzie druga tura, w ktorej wystapi Duda i Trzaskowski.

W pierwszej turze w zyciu nie zaglosuje na kogos z Pisu czy PO. Ale w drugiej turze nie ma za bardzo wyboru. No moge nie isc, ale to zbyt wiele nie zmieni.

TakKrzysiu komentarzy: 893606.07.2020, 22:35

Trójpodział władzy zawsze zdrowszy niż wszystko w jednych rękach. Trzaskowski nawet jeśli będzie nieco zależny od PO (choć zrzeka się mandatu) to mój głos ma. Na pewno wolę Hołownię/Trzaskowskiego niż czyjś ból większy niż mój.

FaxingBerlin komentarzy: 94106.07.2020, 22:35

@burczymucha napisał: "glos nie idzie w ciemno, idzie na mniejsze zlo"

No właśnie sam piszesz że głosujesz na zło. Jestem pewien że jesteś spoko gościem i chcesz dobrze dla Polski ale działając w ten sposób nic się nie zmienisz. Trzeba odsunąć od władzy wszystkich którzy byli w Magdalence i ich spadkobierców i zacząć budować od nowa rząd.

Gofer999 komentarzy: 1462406.07.2020, 22:29

Trzaskowski to masoneria, grupa Bilderberg...

Jacek1s komentarzy: 764606.07.2020, 22:29

Nie widzę różnicy między tymi kandydatami. Demokratyczna tyrania i odbijanie piłeczki - PiS, PO, PiS, PO. Jedni warci drugich.

burczymucha (zawieszony) komentarzy: 29206.07.2020, 22:28

@FaxingBerlin: Wiesz jak latwo sprawdzic co jest mniejszym zlem?

Odpal sobie dwie strony "google".

W jednej wpisz: postulaty Rafala Trzaskowskiego 2020,
W drugiej: postulaty PO 2020.

Dziwnym trafem w postulatach Trzaskowskiego znajdziesz tylko te dobre postulaty, a jak chcesz zobaczyc, co sie bedzie dzialo, jak on zostanie prezydentem, to wtedy wchodzisz w postulaty PO i szukasz tych zlych, ktorych wczesniej nie wymienil.

Z Duda jest to samo, wpisz postulaty Dudy, a na drugiej karcie postulaty Pisu.

Przeanalizowalem wszystko, moj glos nie idzie w ciemno, idzie na mniejsze zlo. Postulaty zapewne przeniosa sie na rzeczywistosc (zwlaszcza te gorszego sortu), no to o wiele gorzej planuje Trzaskowski, smialo mozesz sobie sprawdzic, wszystko jest jawne.

TakKrzysiu komentarzy: 893606.07.2020, 22:28

To może Kazio sprzed lat:
"mały polityk, trudny polityk. Jego ambicje nie zawsze skryte(...)".

TakKrzysiu komentarzy: 893606.07.2020, 22:26

@Marzag:
Zgadza się. Co ciekawe ostatnio bywa wyższy

Trequartista komentarzy: 536606.07.2020, 22:25

Nie patrzcie na kandydatów pod kątem tego, który jest lepszy. Obaj są chi*owi. Ja zagłosuję na Trzaskowskiego, bo wtedy PiS w końcu będzie musiał konsultować ustawy z innymi partiami, bo będzie potrzebować 3/5 głosów, żeby przepchnąć ustawę, mimo veta prezydenta. Nie będzie już tak, że przepychają sobie ustawę w nocy, czy odrzucając sensowne poprawki m.in. Konfederacji, nawet ich nie czytając, a takie sytuacje przecież miały miejsce.
Nawet tych pajaców nie słucham, po prostu dla Polski będzie lepiej, kiedy PiS zacznie w końcu mieć na uwadze zdanie innych.

FaxingBerlin komentarzy: 94106.07.2020, 22:24

@burczymucha napisał: ": A Ty lykasz te zmiany Trzaska, czy co? Przeciez ja doskonale wiem, ze jak Duda wygra wybory to sie nic nie zmieni. Ale wiem tez tyle, ze jak wygra je Rafal, to bedzie gorzej. Czego nie rozumiesz?

Naprawde myslisz, ze ja wierze w te wszystkie obietnice Dudy po 5 latach jego rzadu? Po tym, jak sterowal nim Kaczynski i kazal wszystko podpisywac? xD"


Nie nie łykam bo wiem że w Pl będzie jeszcze gorzej bez względu na to kto rządzi. Musisz zrozumieć że wybierając tzw mniejsze zło będzie tak samo źle a wydaje mi się że chcesz dobrze dla siebie i Twoich bliskich więc Twoje działania mijają się z celem

Paul77 komentarzy: 972606.07.2020, 22:24

U mnie rodzinka oczywiście za Andrzejem. Święte cioteczki nie widzą innej opcji. Ok, jest wykształcony, w miarę elokwentny, ale.... Dlaczego ja ciężko pracując mam darmozjadów utrzymywać, a teraz i dzieciorobów. Ok 500+ biorę, ale moja żona i ja pracujemy. Nie patrzę na państwo. Ale z drugiej strony to lewactwo które prezentuje Trzaskowski też mnie przeraża.
Zagłębiałem się w wypowiedzi tego pana i nie wiem czy chciałbym by moje dzieci były wychowywane w duchu tego jakie on ma poglądy.

burczymucha (zawieszony) komentarzy: 29206.07.2020, 22:18

@FaxingBerlin: A Ty lykasz te zmiany Trzaska, czy co? Przeciez ja doskonale wiem, ze jak Duda wygra wybory to sie nic nie zmieni. Ale wiem tez tyle, ze jak wygra je Rafal, to bedzie gorzej. Czego nie rozumiesz?

Naprawde myslisz, ze ja wierze w te wszystkie obietnice Dudy po 5 latach jego rzadu? Po tym, jak sterowal nim Kaczynski i kazal wszystko podpisywac? xD

Ranczomen komentarzy: 1230506.07.2020, 22:18

@filo94: Cześć przyjacielu, dawno Cię tutaj nie widziałem.

Paul77 komentarzy: 972606.07.2020, 22:17

@TakKrzysiu: jak już to Kaczyński- Tusk. Tak to powinno wyglądać

Marzag komentarzy: 41183 newsów: 106.07.2020, 22:17

@TakKrzysiu: przecież kandyduje

Dawid04111 komentarzy: 13295 newsów: 1406.07.2020, 22:17

@FaxingBerlin: nie napisałem że "niezależne" tylko "bardziej niezależne". Względnie, od TVP to nawet lfc.pl są bardziej niezależni bo tam znajdziesz pojedyncze komentarze z dobrymi słowami na temat Arsenalu, a w TVP o opozycji dobrego słowa nie usłyszysz. A o PiSie złego.

filo94 (miłośnik bułeczek) komentarzy: 8349 newsów: 206.07.2020, 22:16

Ja to bym chętnie na Pudzianowskiego zagłosował. Kandydat, z którym mógłbym się wreszcie utożsamić. A kompetencje porównywalne do obecnego prezydenta.

FaxingBerlin komentarzy: 94106.07.2020, 22:16

@burczymucha napisał: "Bo jak jest dwoch, zlych kandydatow, to wybieram tego mniej zlego. Jak nie pojde na wybory to za duzo sie nie zmieni - i tak wygra zlo, tylko za moja aprobata moze wygrac to mniejsze ;)"

Chłopie Ty chyba sam nie wiesz co piszesz. Zgadzasz się na to żeby Cię łupili z tego co zarobisz ciężka pracą. Czyli rozumiem jeśli ktoś chce Ci zabrać 100 zł jest ok ale jak 101 to już jest nie dobrze. Należałoby zrobić tak żeby nikt Cie nie okradał.

burczymucha (zawieszony) komentarzy: 29206.07.2020, 22:15

Poza tym - ludzie sa krotkowidzami. Duda zrobil z siebie blazna, podkladajac ludzi, ktorzy zadawali mu pytania - i to jest wytykane,

ale jak zrobil to Trzaskowski, to juz sluch o tym cyrku zaginal. Przeciez jakis Polak jawnie Rafalowi zadal pytanie po francusku, zeby ten mogl pokazac, ze umie ten francuski. Nic wiecej. Zarowno gosc podlozony, jak i samo pytanie - czyli Trzaskowski mogl sie na luzie nauczyc odpowiedzi. NIe neguje tego, ze nie zna francuskiego, ale po prostu zrobili to po to, zeby udowodnic. Zero szczerosci.

Poza tym, Trzaskowski nagle zaczal Dude w tych wszystkich obietnicach przebijac. Po prostu typowa licytacja, a jak dojdzie do wladzy, to gowno bedzie z tego. Z Duda jest to samo, ale jakos bardziej gardze PO.

TakKrzysiu komentarzy: 893606.07.2020, 22:13

Mam takie przemyślenie odnośnie tych wyborów i niezależnego prezydenta.
W mojej opinii to Kaczyński powinien kandydować, bo on sobie nie pozwoli żeby ktoś mu narzucał co ma podpisać a co nie. A co sam sobie narzuci, to i wykona.

darek250s komentarzy: 10283 newsów: 506.07.2020, 22:12

Son z Llorisem sie poklocili o to ktora partia lepsza PO czy PiS ?

FaxingBerlin komentarzy: 94106.07.2020, 22:12

@Dawid04111 napisał: "bardziej niezależne media (wp, Onet)"

Nie zależne media buhahahha

Ranczomen komentarzy: 1230506.07.2020, 22:12

@fabregas1987: xD

burczymucha (zawieszony) komentarzy: 29206.07.2020, 22:12

@FaxingBerlin: Bo jak jest dwoch, zlych kandydatow, to wybieram tego mniej zlego. Jak nie pojde na wybory to za duzo sie nie zmieni - i tak wygra zlo, tylko za moja aprobata moze wygrac to mniejsze ;)

fabregas1987 komentarzy: 2577006.07.2020, 22:11

Nie sądziłem, że pomiędzy zawodnikami z Korei i Francji reprezentującymi barwy angielskiego zespołu może wybuchnąć spór o Trzaskowskiego i Dudę, a jednak

Dawid04111 komentarzy: 13295 newsów: 1406.07.2020, 22:10

@Simpllemann: zapomnieli też dodać, że w czwartek miała się odbyć debata organizowana przez bardziej niezależne media (wp, Onet) ale prezydent Duda nie zgodził się na udział w debacie.

hot995 komentarzy: 5997 newsów: 506.07.2020, 22:08

To, co się teraz odbywa na naszych oczach, czyli te tzw. "debaty", to idealne potwierdzenie tego, że obie partie są pozbawione jakiegokolwiek honoru i godności. Jeżeli w tej chwili wyborcom PiS i PO nie jest wstyd, że na tę dwójkę głosowali, to przestaję wierzyć w ludzi w tym kraju. Dwóch mapetów wiernych swoim telewizjom bojących wychylić się poza własny kąt. Kompromitacja.

FaxingBerlin komentarzy: 94106.07.2020, 22:07

@burczymucha napisał: ": @Fabri4: Jezeli nie pojde na wybory: to i tak wygra duda albo trzaskowski, jezeli pojde na wybory - rowniez wygra jeden z nich. a z racji tego, ze zawsze korzystam z obywatelskiego obowiazku, to chetnie pojde i zaglosuje. Poza tym - zaden kandydat z pierwszej tury nie mial zajebistego programu. Nawet Bosak mial moim zdaniem slaby, ale najlepszy ze wszystkich. Czyli mam czekac na kandydata z ktorym sie bede zgadzal w 100% (a wiadomo ze takiego nigdy nie bedzie)? Przeciez wiekszosc Polakow idzie na II ture wyborow wybrac mniejsze zlo. Nikt normalny nie kibicuje pisiorom ani peowcom, ale skoro oni tylko zostali, to co to za roznica?"

Taka że wygrają za Twoją aprobatą

Simpllemann komentarzy: 52838 newsów: 52406.07.2020, 22:07

Czy w Telewizji Polskiej na każdym kroku podkreślano, że Trzaskowski nie przyszedł na "debatę"?

burczymucha (zawieszony) komentarzy: 29206.07.2020, 22:06

@FaxingBerlin: @Fabri4: Jezeli nie pojde na wybory: to i tak wygra duda albo trzaskowski, jezeli pojde na wybory - rowniez wygra jeden z nich. a z racji tego, ze zawsze korzystam z obywatelskiego obowiazku, to chetnie pojde i zaglosuje. Poza tym - zaden kandydat z pierwszej tury nie mial zajebistego programu. Nawet Bosak mial moim zdaniem slaby, ale najlepszy ze wszystkich. Czyli mam czekac na kandydata z ktorym sie bede zgadzal w 100% (a wiadomo ze takiego nigdy nie bedzie)? Przeciez wiekszosc Polakow idzie na II ture wyborow wybrac mniejsze zlo. Nikt normalny nie kibicuje pisiorom ani peowcom, ale skoro oni tylko zostali, to co to za roznica?

Paul77 komentarzy: 972606.07.2020, 22:04

Jeśli nasze chłopaki wygrają z Lisami i Kurami wybaczam cały sezon za te wszystkie zongi.

Dawid04111 komentarzy: 13295 newsów: 1406.07.2020, 22:04

Powiem wam, że ja miałem nie głosować wcale w drugiej turze, bo nie ma na kogo.
Ale... Irytuje mnie jak moi dziadkowie, ciotki wujki, starsi znajomi itd. natchnieni pisowską propaganda jaka funduje nam TVP (niby niezależna publiczna telewizja) obrazaja Trzaskowskiego bo tak mówili w TVP.
Obejrzałem ostatnio parę razy wiadomości (ogólnie tv nie ogladam) i aż się za głowę złapałem jak ci ludzie są przez nich manipulowani. Totalny komunizm..
Dlatego zagłosuje tak jak to u nas w Polsce się robi, nie za kimś tylko przeciwko komuś... przeciwko PISowi.

ZielonyLisc komentarzy: 2027506.07.2020, 22:03

@burczymucha: A o czym ja mam z tobą dyskutować jak ty po raz kolejny wciskasz mi jakieś swoje teorie i wiesz lepiej.

Ranczomen komentarzy: 1230506.07.2020, 22:03

Podobno Son powiedział, że Lloris ma czarne rękawice, a Lloris się zdenerwował, bo nie ma czarnych rękawic, tylko ma rękawice w kolorze przeciwnym do białego.

Fabri4 komentarzy: 9981 newsów: 5006.07.2020, 22:03

@burczymucha: Myślałem, że to wywnioskowałeś z moich komentarzy ale chyba nie jesteś na tyle mądry. Ja nie zagłosuje ani na Dupe ani na Trzaskowskiego bo to nie moi kandydaci i nie godzę się z ich poglądami. Tylko jak widzę, że ktoś głosował na Bosaka a teraz chce oddać głos na któregoś z kandydatów to mnie troche trzepie bo poglądy ma sie jedne a nie skacze jak chorągiewka

FaxingBerlin komentarzy: 94106.07.2020, 22:02

@burczymucha napisał: "Wybieram w moim mniemaniu mniejsze zlo, bo obie partie to zlodzieje i posmiewisko naszego narodu."

Czyli świadomie głosujesz na ludzi których uważasz za zła opcje do Pl. Głosujesz na człowieka którego jak sugeruje Twoj post uważasz za złodzieja. Nie mam pytań.

Następny mecz
Ostatni mecz
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
? : ?
Arsenal - Aston Villa 14.04.2024 - godzina 17:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City32227373
2. Arsenal32225571
3. Liverpool32218371
4. Aston Villa33196863
5. Tottenham32186860
6. Newcastle321551250
7. Manchester United321551250
8. West Ham331391148
9. Chelsea311381047
10. Brighton3211111044
11. Wolves321271343
12. Fulham331261542
13. Bournemouth321191242
14. Crystal Palace32891533
15. Brentford33881732
16. Everton32981527
17. Nottingham Forest33791726
18. Luton33672025
19. Burnley33482120
20. Sheffield Utd32372216
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland205
O. Watkins1810
Mohamed Salah179
D. Solanke173
A. Isak171
C. Palmer169
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com